Siniaková je v Tokiu podruhé ve finále, o první titul si zahraje s McHaleovou

17. 9. 2016, 07:15
Aktuality 296
WTA TOKIO - Dvacetiletá Kateřina Siniaková v Tokiu smetla šestou nasazenou Číňanku Shuai Zhang a podruhé v kariéře postoupila do finále turnaje WTA. V červenci na antuce v Bastadu podlehla Siegemundové, o reparát se v neděli pokusí proti Američance Christině McHaleové.
Kateřina Siniaková

Kateřina Siniaková v posledních měsících předvádí velmi dobré výkony. V květnu na turnaji ITF s dotací 100 tisíc dolarů v Trnavě získala svůj nejcennější titul, prošla kvalifikací Roland Garros, v červnu si ve Wimbledonu zahrála poprvé ve 3. kole grandslamu, v červenci se na antuce v Bastadu dostala poprvé do finále turnaje WTA a i když pak měla zdravotní problémy a několik týdnů nehrála, svou formu neztratila. 

Podruhé v kariéře a podruhé během posledních tří turnajů se do finále probojovala dnes v Tokiu. Dvacetiletá Češka v japonské metropoli smetla v semifinálovém klání 6-3 6-0 šestou nasazenou Číňanku Shuai Zhang, když všechny tři gamy prohrála při svém servisu. V prvním setu totiž nedokázala třikrát v řadě potvrdit brejk.


Rodačka z Hradce Králové Siniaková ve čtyřech zápasech v Tokiu ztratila jediný set, když ve druhém kole neudržela vedení 6-4 a 5-2 proti Američance Chiricové a nakonec zvítězila až po více než tříhodinovém maratónu.

O svůj první titul na okruhu WTA se Siniaková utká s o čtyři roky starší Američankou Christinou McHaleovou, s níž má vyrovnanou bilanci 1-1. Oba duely spolu odehrály v posledních dvou sezonách na trávě v Birminghamu. 

Aktuálně pátá nejlepší Češka Siniaková je 65. hráčkou světa, což je její maximum. Už nyní má jistotu, že se posune na 53. místo a pokud by ve finále uspěla, polepší si ještě o dalších sedm příček.

Čtyřiadvacetiletá McHaleová v Tokiu zdolala všechny čtyři soupeřky po třísetovém boji. Slovenku Janu Čepelovou dnes udolala 6-4 3-6 7-5, když odvrátila 12 z 18 brejkbolů, a stejně jako Siniaková bude ve svém druhém finále usilovat o premiérový titul. Předloni v mexickém Acapulku bývalá 24. hráčka světa podlehla Slovence Dominice Cibulkové.

 

 

• WTA INTERNATIONAL TOKIO •
Japonsko, tv. povrch, 250.000 dolarů
sobotní výsledky (17. 09. 2016)
• Dvouhra - semifinále •
Siniaková (ČR) - Shuai Zhang (6-Čína) 6-3 6-0
McHaleová (7-USA) - Čepelová (SR) 6-4 3-6 7-5
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

296
Přidat komentář
brixner
Kurav, kde ses tu vzal??
Já myslel, že to vylejzá jen při GS...
Reagovat
brixner
Takhle nadávat svým slušným spoluobčanům...no ty jeden pacholku! A to jsem tě měl docela rád...Hele, platíš vůbec daně? ;-)

BTW - Až VVV povije, budeš slavit? Rychlej špunt, zákusek a tak...sem myslel:-) Takže někdy v dubnu(?) asi zjihneš a budeš zase slušný hošík, jako Krisboy!
Mě jebne:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Katka, Katka, tvoj jed ťa otrávil.
Prehrať 8 gemov za sebou nie je sranda. Ešteže za stavu 4:0 McHale stratila servis. Katka potom strieľala naslepo a občas to vyšlo. McHale bola tiež nervóznejšia, ale ruku na srdce, výhru si zaslúžila.
Reagovat
smazaný uživatel
Moc prosím o stream, nemůžu ho prostě nikde najít
Reagovat
mikimaus321
http://videostream.dn.ua/videopage/videoPage.php?g=dmx1ZnpofGF6aG9hdnBn&c=en&i=eWlxYXJjcGd0Yg%E2%84%96f%E2%84%96f&hc
Reagovat
mikimaus321
Kačeno ty nám dráždíš nervy
Reagovat
smazaný uživatel
Já nestačím zírat. :) Snad to vyrovná...
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ne. :(
Reagovat
Krisboy
Na začátku druhýho setu jsem si říkal, že by Katka mohla zopakovat semifinálovej výsledek. Ó jak jsem byl naivní :(
Reagovat
smazaný uživatel
hm tak tohle Katka totálně doje.ala
Reagovat
smazaný uživatel
No nevím, jestli to dohraje. Je vidět, že není úplně stopro. :(
Reagovat
Krisboy
Tak to už je trapný, Katko.
Reagovat
smazaný uživatel
Trapný je, že tvoje matka nešla na potrat, protože jsi evidentně budižkničemu!
Reagovat
smazaný uživatel
+1
Reagovat
Krisboy
Řekl bys mi to očí, kašpare?
Reagovat
milik254
tak to bylo ošklivé, opravdu ošklivé
Reagovat
smazaný uživatel
A co napsal pan Pissboy při MTO Katky, to nebylo ošklivé?
Reagovat
milik254
to je něco jinýmu, srovnávat nějakou trapnost při MTO a říkat někomu, že ho matka měla potratit.. To přeci vůbec není lidské
Reagovat
smazaný uživatel
Aha, takže neprávem někoho obviňovat ze simulování je vlastně v pořádku...
Reagovat
milik254
Ve srovnání srovnáním s "Trapný je, že tvoje matka nešla na potrat, protože jsi evidentně budižkničemu!" je to nic. Fakt je to hnusný. Nevíte, co píšete.
Reagovat
smazaný uživatel
To tak bejvá, že provokace způsobuje o dost horší reakci... Je fakt, že Deamonic občas píše hnusný věci, ale lidi jako Krisboy si nic jinýho nezaslouží. Já už taky nemám nervy, abych tady byl na všechny slušnej...
Reagovat
George_Renel
To tomu hovadu, co sprostě nadává každému kdo ho "nesdílí" nevysvětlíš. Myslí si, že je TP celebritou a každý před ním sedne na zadek. Přitom je to obyčejné sprosté hovado se směšnou úchylkou, co ještě v životě nic nedokázalo.
Reagovat
smazaný uživatel
Musíš se do mě furt srát?
Reagovat
George_Renel
No vždyť říkám, že jsi sprosté hovado, jen to potvrzuješ. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Na tebe slušnej nebudu, nemám k tomu důvod.
Reagovat
George_Renel
A já nemám důvod tě šetřit a nedávat ti ta správná jména a přívlastky.
Prostě dnes, sprosté hovado, nic jiného se nedá napsat.
Až si zdřímneš a přečteš si cos vyplodil, možná se zamyslíš...
Reagovat
smazaný uživatel
Nad čím bych se měl zamýšlet? Prostě nebudu tolerovat provokace, tvoje ani nikoho jinýho.
Reagovat
George_Renel
Holt seš příliš blbej, abys pochopil...
Reagovat
tommr
finále už je ztracený. Přitom byla Katka víc než polovinu zápasu jasně lepší a měla titul na dosah ruky. Pak jí ale ruplo v bedně a rázem je všechno pryč ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Ty vole, jako by nestačilo, že má Katka zavázanou jednu nohu... :(
Reagovat
smazaný uživatel
nič v zlom, len aby to nebolo divadielko na vyvedenie rovnováhy súperky
Reagovat
fujtajblick
je jako Murray, ale on když se naštve, tak hraje líp, ale ona hůř..
Reagovat
mikimaus321
A zase chč..ije
Reagovat
Jabadu
Mno, u Siniakové se jenom potvrzuje, že vztek je v tenisu zlý pán. A to přerušení svědčí zkušeným hráčkám, ne soptíkům.
Reagovat
smazaný uživatel
Hm jasně teď 2 BB úplně zbytečně vyhozený. Tak to vypadá že ani 2.finále Katka nezvládne :(
Reagovat
smazaný uživatel
Katka: "Já jsem aktivní, ale ona furt hraje tadyty sračky." :D

Ono kdyby ta šikmooká Norka na umpiru nezahlásila Katce v osmém gemu ten aut (s notným zpožděním) při brejkbolu McHale, tak by ten 2. set možná dopadl úplně jinak...

Nedivím se Katce, že je nasraná, ale chce to pořád bojovat!
Reagovat
tommr
nehraj si na queshe. Katka si to podělala sama. Kdyby se furt nevztekala jako malý děcko tak už bylo dávno po zápase. Ted už si to McHaleová zkušeně pohlídá ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Spal jsem hodinu, tak mě laskavě neser. Kdyby tam ku*vy šikmooký měly jestřába, tak jsem to nemusel řešit. Ale když ta kráva norská šikmooká zahlásí aut potom, co to pomalu ještě dvakrát přejde přes síť, tak jí prostě nevěřím. Krom toho mám konkrétně tuhle zafixovanou jako nejvíc problémovou rozhodčí, což jsem tady psal asi už stokrát...
Reagovat
Ma3ek
ja som si pretočil záznam toho podania a bol to jasný out empirová rozhodkyňa opravila výrok čiarových jednoznačne správne!!! a aj keby nie tak 2.podanie u žien za stavu 15:15 je fakt katastrofa.
Reagovat
smazaný uživatel
Jakýho podání? Já se bavím o poslední výměně v osmém gemu 2. setu, kdy McHale proměnila brejkbol díky tomu, že umpirová rozhodčí s notným zpožděním zahlásila aut. Katka jí pak šla říct, že to bylo na lajně a ona, že to byl aut... Jestřába tam nemají, takže se můžeme jenom dohadovat. Ale pokud to nezahlásila hned, tak si jistá určitě nebyla, což by v takovém důležitém momentu být měla. Od té chvíle se ten zápas zlomil a Katka neuhrála ani gem...
Reagovat
tommr
ve druhým setu už měla za stavu 4:2 soupeřku na lopatě, ale v závěru setu se psychicky úplně sesypala a soupeřce umožnila srovnání. Tipnu si, že ve třetí setu to už bude rychlá záležitost. McHale je mistryní v otáčení zápasů což už tady v Tokiu opakovaně předvedla ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
tak ako s Jankou. Tá to tiež mala na dosah a napokon skončila.
Reagovat
Ma3ek
bojuje celý turnaj príkladne aj za ťažkých stavov zaslúžila by si to viac...
Reagovat
Ma3ek
Prepáčte ale keby nie je Siniakova češka stavím sa, že ani vy by ste jej nefandil za to jej správanie. Chová sa ako rozmaznané pubertálne decko.
V Tokiu hrá výborne je backhand je skvelý zbytočne si takto kazí imige...
Reagovat
Krisboy
Máš pravdu, chová se hrozně.
Reagovat
Ma3ek
Mňa vytočilo až to, že hodnoťí a uráža hru Mchale.
Mala by sa jej asi Chrisine ospravedlniť, že prepáč další zápas ťi budem dávať iba pekne na backhand a žiadne čopy pod uroveň siete alebo sračky ako to nazvala.
Bude Vám to vyhovovat Katerino? by sa jej mala spýtať alebo ešte niečo mám zmeniť vo svojej hre aby si bola spokojná
Reagovat
smazaný uživatel
Jsi fanoušek Cibulkové?
Reagovat
Ma3ek
ano za to ako hra od Madridu ano prečo?
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to o nějakým chování u tenistek pomlč.
Reagovat
Ma3ek
tak ako Siniakovu som ju teda nevidel a v poslednom čase je velmi pozitivna a stale sa povzbudzuje nič negativne v jej spravaní som nevidel v poslednom čase a to ju sledujem pravidelne
Reagovat
mikimaus321
Taková andělská tvářička Kateřina ale zuřivá jak čert
Reagovat
smazaný uživatel
tak, tak, mala by sa upokojiť a hrať svoju hru, lebo inak...
Reagovat
tommr
jj kdyby se místo toho zbytečnýho rozčilování soustředila na hru tak už mohla bejt dávno s pohárem v šatně ... :(
Reagovat
fujtajblick
teď se rozhodila
zbytečně
Reagovat
smazaný uživatel
ľudkovia, čo ona stvára? Zo 4:2 na 4:5. To si predsa nemôže nechať ujsť. Verím, že bude úspešná. Neviem, či jej skôr neuškodí to neustále prerušovanie hry a rozčuľovanie.
Reagovat
smazaný uživatel
no druhý set fuč. 4:6
Reagovat
tmora
Katka, ty vole ja nevim co mam hrat na tyhle srac.ky co vona hraje ...
Reagovat
tommr
zatím hraje skvěle, ale soupeřka je houževnatá a jen tak se nevzdá. Mám trochu obavy, aby Katku ta pauza kvůli dešti nevyvedla z rytmu. Soupeřka si navíc může odpočinout a nabrat nový síly. V každým případě je to pro Katku velice nepříjemná situace ...
Reagovat
Krisboy
Tak pojď Katko, ještě setík!
Reagovat
VlS
Dobrý,tak ještě jeden.hraješ pěkně,ale v. tom chováníje velkej prostor ke zlepšení.
Reagovat
kodkar
A teď další
Reagovat
bIbec
pěkný dáreček od Katky ten prví gem
Reagovat
Krisboy
Tak jsem na Katku vstával zbytečně :(
Reagovat
tommr
letos je to s tím počasím opravdu šílený ... :(
Reagovat
Krisboy
Zajímavý je, že ta Ariake Colisseum, kde se to hraje, má centrkurt se zatahovací střechou, ale tenhle turnaj vč. finále se hraje na nějakým vedlejším otevřeným...
Reagovat
tommr
a není ten centrkurt se zatahovací střechou náhodou na tom Premier turnaji?
Reagovat
Grape
http://yrno.cz/pocasi/Japonsko/35.6895/139.6917/Tokyo/

Asi jo... Mimochodem, pokud se potvrdí tahle předpověď, tak ani zastřešený centrkurt nebude stačit k tomu, aby se ten turnaj v příštím týdnu odehrál :D
Reagovat
tommr
tak to se máme na co těšit. Počasí prostě letos tenisu nepřeje ... :(
Reagovat
Frick
když teda ta hráčka sestaví v prosinci seznam turnajů pro nadcházející rok, tak organizátoři turnaje vědí, zda ho oná hráčka dala na ten svůj seznam? Nebo to je pro ně tajemstvím. Portože třeba mi nepřijde, že by taková Černošková věděla někdy v lednu/prosinci, kdo přijete z ciziny...

a spíš odkazovala na ten seznam, co vychází 6 týdnů před...
Reagovat
VlS
Fricku, fakt nechápeš, že rule book WTA není o sportu, ale o penězích? WTA je " cech" profesionálních tenistek, a jako cech se stará o to, aby v oběhu bylo dost peněz. Ty peníze jsou dílče z tenisovejch přenosů ( přenosy prodává WTA, ne pořadatel), ze sponzoringu. Aby pořadatel sehnal prachy, musí jít za sponzory s nějakejma kartama v ruce, jinak by se commitment nemusel vůbec dělat. A musí shánět prachy dlóóóuho dopředu.
Reagovat
EllNino
Frick to všechno ví, jen prostě rád píše ...
Reagovat
Frick
No, v tom případě organizátoři Florioanopolisu, Taškentu nebo Bogoty ty karty fakt že maj. :o)

Zase mi Vlsi neřikej, že hráčky nemaj zájem hrát turnaje "samy od sebe". Pokud to tedy nejsou extrémy typu hráček TOP 5 na Intech...
Reagovat
VlS
top je irelevantní.chutě dělat si co kdo chce taky, jsi v prostředí profi sportu.
Reagovat
Frick
Mimoto tedy předpokládám, že pokud jde někdo za pracháčema s žádostí o sponzoring turnaje, tak to dělá na více roků no a na takový časový úsek si asi těžko může sjednávat hvězdy. Jestli to myslíš takto.

A neni to třeba tak, že hráčka předloží seznam turnajů a má tam možnost (byť třeba jen omezeně) nějakého dostatečného výběru? Tj. že třeba u vybraných dvou týdnů by tam mohla mít hned dvě možnosti, které později specifikuje?

U ITF-ek jsou "priority" 1-6...
Reagovat
VlS
Máš pocit, že Černošková nevěděla dlouho dopředu hlavní hvězdy? Jasně že kvalifikantky jsou šumák.
Reagovat
Frick
Tak ze svý stáje věděla. Ale jestli věděla, zda přijede i Stosur nebo Kuzněcovka, to nevim.
Reagovat
VlS
ta noha nevypadá dobře, není lepší to skrečnout, než si fakt ublížíš?
Reagovat
smazaný uživatel
Vidis, a uz je ve tretim setu;)
Reagovat
VlS
Vidím
Reagovat
smazaný uživatel
no ale nezaclo to nejlepe...
Reagovat
George_Renel
ty kraťasy příliš nadužívá. Ztratila na nich hodně výměn. Přitom vidí, že soupeřka je motorová myš. První set se moc nepovedl. :-\
Reagovat
George_Renel
Nějak jsem minul článek ....
Reagovat
smazaný uživatel
Tak mam taky jednu...NEJ MRHACKY WTA, jak historie za poslednich jedno kolik let, co pamatujeme;), tak soucasne...

Moje top10 (hvezdicka znamena, ze je stale aktivni a ma sanci na lepsi umisteni, nebo take horsi...) Chtel jsem i obodovat...ale mozna jsem jeste na nejakou zapomnel, takze...je to otevrene;)

1 - Jennifer Capriati
2 - Martina Hingis*
3 - Marie Sarapova*
4 - Carling Bassett
5 - Amanda Coetzer
6 - Anna Kournikova
7 - Mona Barthel*
8 - Jelena Jankovic*
9 - Evzenie Bouchard*
10 - Petra Kvitova*

A pak jeste bonusova kategorie...
Hracka prekracujici daleko hranice paranormalnich fenomenu...
...za me
KiKi Mladenovic;D)
nepochopitelna...proste...
Reagovat
smazaný uživatel
Sorry, ale řadit Mashu mezi "mrhačky" může jenom vůl. Chtěl bych vidět, kolik hráček by se po operaci ramena vrátilo na takovou úroveň jako ona...
Reagovat
smazaný uživatel
Noooo, ze ses ozval, ale tvuj nabeh neberu vazne...
cekam na vyjadreni Haitika.;)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak já nevím, ale pod slovem "mrhačka" si představím hráčku, která tenisu během své kariéry nedávala maximum. Masha je podle mě přesný opak. Jak mám třeba rád Annu K., tak u ní uznávám, že měla v kariéře jiné priority... Jestli toho Masha mohla vyhrát víc, to je otázka. Osobně si myslím, že po té operaci by nikdo nevsadil, že ještě někdy bude jedničkou a že dvakrát vyhraje RG. Tady jde prostě jenom o to, že se ti nelíbí... Kde máš třeba Vaidišovou?
Reagovat
EllNino
Vlk to dobře popisuje dole, s tou změnou stylu, kdy přešla z celodvorce na ultradrive a oddělala si rameno blbým nadhozem...třeba kdyby zůstala u původního stylu, mohla mít GS 10 nebo víc :) ale to jsou kdyby ...

Nicole byla hodně vydřená, talentu má Maria nesrovnatelně více, Nicole musela hodně makat a pak jí to přestalo bavit a ozvalo se tělo
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně, to jsou kdyby... No právě, Nicole to přestalo bavit. Mashu to nikdy bavit nepřestalo. A vo tom to je.
Reagovat
Dobry-den
Nerozumíš tomu.
Reagovat
smazaný uživatel
;D) Vis jak sem ju mel rad na Wimblasu 2004....to si nedokazes ani predstavit...
Cos tehdy delal?

talent od boha, a ona za kazdou cenu - asi aby byla in, nevim - zacne valit ten svuj sileny agresivni styl, a odejde od toho lehkeho celodvorcoveho pojeti....asi aby zkratila cas na kurtu, a misto toho mela cas na promenadu v modelingu, reklame...nevim monty, pro me jeden z nej. talentu, co jsem kdy videl. Vysledky...pro me...znepokojujici...zmrhany talent...
...jak bych byl jeste jizlyvy, tak bych rekl, ze si to rameno privodila tim nesmyslnym stylem...krom toho, ten styl je sileny i fyzicky, takze se ted ani nedivim, ze si pomahala meldoniem, aby to vydrzela...nic ve zlem, ja bych to delal taky...kdybych byl baba...
Reagovat
smazaný uživatel
myslim tim pomahanim si cimkoliv...kdyby me nekdo prinutil tohle hrat...
Reagovat
smazaný uživatel
Tehdy jsem tenis ještě nesledoval, bylo mi 13 let. Ale pouštěl jsem si highlighty z toho finále, viděl jsem i nějaký dokument "Památná utkání Wimbledonu"... Podle mě jsou tvoje názory na Mashu úplně mimo mísu, víc k tomu nemám co říct. Každá hráčka se nějak vyvíjí a označit za "mrhačku" tenistku s kariérním GS je směšný, to se na mě nezlob.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja se nezlobim;D)
Ja ji tak vidim...
Reagovat
smazaný uživatel
A klidne si stvor svou 10tku;)
Reagovat
smazaný uživatel
Nemám čas na takový blbosti. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak proc to vubec komentujes a zabyvas se tim?;D)))
No koukam..., taky mrhac;)
Reagovat
smazaný uživatel
Protože se mi nelíbí, že opakovaně píšeš blbosti o mojí oblíbené tenistce. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Opakovane ji aspon neurazim jak vetsina na portalu;D)
A zajima me hlavne tenis, a ne nohy, atd.;P
Reagovat
VlS
Chceš tím říct, že nejseš dolňák?
Reagovat
smazaný uživatel
Ani dolnak, ani hornak... A ani hornik;;)
Moc terminu jsem tady nezavedl na portalu,
ale Karliccka je muj vklad.
Holek mam kolem sebe furu, a vsechny vypadaji lepe, nez vsechny ty tenistky...
...jasne krom sojky...nejsem sebevrah;D)
Reagovat
smazaný uživatel
;-))
Reagovat
janek_da
pockej za 50-100 let. budeš v učebnicích s janekdismem :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nooo, nevim;)))...ja myslim, ze tak rychle pochopen nebudes...nekteri geniove museli pockat i nekolik staleti, a nekteri musi cekat stale. A smer uz by mel byt davno vytycen...trebas Teslismus.
Tohle muze byt cekacka i na 200 let. (pokud se z toho nestane trauma blanickych v hore, kteri stale cekaji...)
Podle me jsi to s tim predbehnutim doby trochu pretap.
Reagovat
smazaný uživatel
Jeste jsem zapomnel na zadaka, ale na to je tady machr blixa;)
Reagovat
smazaný uživatel
Martina se opet dostava slusne do cela, ikdyz bude asi tezke tu Jennifer udelat, ale kdo vi, kdyz uz se vratila do debla, tak zacina slusne svankovat, asi opet nejaky kokajnovy flashback, no sance tam ovsem porat je...
Ale Marie slusne slape holkam na paty... jeji celokurtove nadherne pojetio hry vzalo rychle za sve...jako prechod na ultraagresivni hru...vysledek, rameno mimo, jeste meldonium, aby to vydrzela, a u toho plno modelingu a bonbony...kolik ji uteklo GS, jen tezko rict...uvidime, jak se bude vyvijet navrat, tahle by mohla trufnout i tu Jennifer.
Carling to asi uz nevylepsi, no jestli si nekdo mysli, ze hvezdny pripad Evzenie je prvni v Kanade v tenise, a s tim spojene mrhacstvi, tak je na omylu;) Tahle borka vic hrala filmove a modelingove, nez na kurtu, ale sanci na pokles v zebricku ma realnou...
Amanda - to byla supa, tak mohla jit i vys...ta snad hrala jen proto, aby porazela Steff...a nejlepe 6:0 - 6:1 ;D) Proste pripad, ale modeling, to zase jooo...
Annu netreba predstavovat...mrhala dost podobne jako Amanda...ale ta asi mohla mit vetsi talent.
Mona se vedrala do prvni desitky docela nedavno...a ma sanci jit jeste vys. Jeca se v desitce usadila uz na delsi dobu...a sanci na postup vyse ma stale...
Evzenie uz se pomalu zacina zabydlovat...no a konecne se tam prodrala Petra. Konkurence je tezka, mozna top10 udrzi,...jednoduche to nebude, ale zvladnout to muze.
Reagovat
VlS
Vlčku, já bych to rozdělení viděl možná ještě trochu jinak - Jeca i Anči jsou hráčky, které vyhrály zcela náhodně 1 GS ( a pak ti tu chybí Sára, Fran, Marion, Flavia, Sam, ........ ) - nějak mi nedochází, čim se Jeca a Anči liší. Nechápu moc zařazení Mony, takovejch je mrak a co se mrhání pitenciálem týče, tak Petra nemůže být tak daleko za Mašou, nemáli to být opačne. Jestli je to jen na vypružení Montyho, tak dobrá trefa, jinak respektuju tvůj pohled, ale vidím to výrazně jinak.
Reagovat
EllNino
Jeca GS nevyhrála :)
Reagovat
VlS
Tak byla chvilku jednička.
Reagovat
EllNino
Jedničkou byla 2008 no :) tak hrála luxusní bekhend
Reagovat
smazaný uživatel
Ani jeden GS se nedá vyhrát náhodně.
Reagovat
janek_da
nooo, letos měl Nole náběh
Reagovat
smazaný uživatel
No jo, tak může se stát, že ti pár soupeřů odstoupí. Ale on by konkrétně tyhle soupeře asi stejně porazil...
Reagovat
janek_da
porazil by. ale ukázal jak se dá celkem snadno postoupit do f bez nějaké námahy
Reagovat
janek_da
jakože by ukázal, jak se dá vyhrát náhodně
Reagovat
VlS
A tak náhodně možná není to správný slovo, ale nejsou to hráčky stabilně postupující do QF a výš a jednou jim to prostě vyšlo.
Reagovat
EllNino
Jelena byla v SF na GS několikrát, Ana ve finále, tohle není o náhodě, v letech 2007 2008 byly fakt dobré obě dvě
Reagovat
VlS
No, ale od tý doby už 8 let sem tam slušně, sem tam propadák.
Reagovat
EllNino
jj ale obě se dokázaly do desítky vrátit a teď z ní zase obě vypadly, zdá se mi, že když je jedna nahoře, tak se jí chce druhá vyrovnat a když je zase druhá dole, tak Ana momentálně stíhá Jelenu, jak se dá :D ...jako malé děti, už by se mohly usmířit :D
Reagovat
smazaný uživatel
RG 2007 - finále
Wimbledon 2007 - semifinále
AO 2008 - finále
RG 2008 - titul

Připadá ti, že Ana v té době nepostupovala stabilně daleko?
Reagovat
VlS
Připadá, to by tam měla bejt aspoň na třech GS ročně.
Reagovat
smazaný uživatel
No ja hlavne cekam na vase TOP desitky;)))
Klido si je tam soupni...

Ale jen otazka, proc Sara? Ta s tim moon liftingem dosla jeste relativne daleko...

jinak
Jeca, no jisteeee, vzdyt menila trenery jak ponozky, zadny ji nebyl dobrej, truc a truc, no a nakonec nic...talent neskutecny podle me....uplne nekde jinde nez nejaka Anicka...se svym FH a konec.

Proc Mona? Janekda by ji asi zaradil mezi top loserky, ja si ji soupnul tady...maminka asi stale vitezi;D))) vic nez tenis... podle me dooost dobra...cit v ruce jak Steff. Ale loserka, nebo mrhacka...uz mimo stovku, supa...ale nezapomen, ze ma hvezdicku;)

Mel bych i jine...ale tolik je nemam nactene...

Marion drela jak silena...a jeste ten jeji vydreny dvourucak na fH...se nedivim, ze potom hned co vyhrala GS skoncila, mela stesti, ze ji to vyslo. Asi nejaky osud za tu drinu. Hodne jsem ji to pral.

Sam vsechno nadrene...

Fran dobra pouze na antuku...aspon, ze v te konkurenci si ten jeden GS vybojovala;)
Reagovat
janek_da
solidní mrhačkou byla i Janka Novotná. ale. Wimbledon nakonec má.
Reagovat
smazaný uživatel
A jak jsme to obreceli i s ni;)
Reagovat
cheeky
Zaujalo mě před pár dny jak jsi tvrdil, že Darju Klišinu zná každý. Sám jsem ji neznal (i když jsem věděl, že jsou v Riu tahanice o nějakou rskou atletku, jméno ani disciplínu jsem si nepamatoval.

Tak jsem se rozhodl udělat průzkum.

Otázka byla Kdo je Darja Klišina?

Aby se to lépe porovnávalo přidal jsem ještě otázky " (v závorce důvod proč jsem je přidal)

Kdo je Maria šarapová. (stejná národnost, tenisová star, tvoje láska)
Kdo je Jelena Isinbajeová (stejná země a taky atletka)
Kdo je Petra Kvitová (moje láska)
Kdo je Serena Williamsová (protože jsem byl zvědavý)

Ptal jsem se 300 lidí (150 mužů, 150 žen), příbuzní, známí, náhodní lidé na ulici, v práci a v hospodě při pub kvízu. Snažil jsem se udržet zastoupení všech věkových skupin. Nejmladšímu dotázanému bylo 13 let, nejstarší bylo 85

Jako odpověď jsem uznal jen tenistka, skokanka do dálky, tyčkařka.

je to přepočtené na procenta (zaokrouhlelé na celá čísla)

Výsledky:

Darja: ..................19%
Jelena:................. 44%
Maria....................71%
Serena...................76%
Petra....................100%

Musím říct, že jsem celkem pořadí takhle tipoval, jen ta čísla jsem čekal jiná. Ovšem šokovalo mě jak moc je Petra slavná. 100% bych si byl netipl ani náhodou. Znal ji fakt uplně každý, koho jsem se zeptal. A to včetně mojí babičky, která si myslí, že Wimbledon je křestní jméno Churchilla.
Reagovat
smazaný uživatel
Až tak? :D Ok, tak to teda upřesním: Darju zná každý, kdo má aspoň obecný přehled napříč sporty. :)
Reagovat
cheeky
Mno, to bych taky diskutoval. Abys mohl mít přehled o všech sportech musíš mít nějaké rozlišovací minimum, pod které nemůžeš jít, jinak se to při tom množství spotrů nedá stihnout. A Darja není žádná velká hvězda ani ve svojí disciplíně. Hodně dělá ten ksichtík, Ten má mooc fešný. Kam se na ní teda hrabe Maria. Jenže třeba u mě má holka smůlu i s tím kdichtíkem (leda by měla stějně pohledného bratra. Ale sportovní výkony, tam má teda rezervy. Je to taková Anna Kournikova skoku do dálky.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak asi ji zná dost lidí, když ji na idnesu vyhodnotili nejkrásnější olympioničkou. Annu K. přece taky znalo dost lidí, ne? :D Darja má taky nějaké medaile, i když třeba s úspěchy Jeleny se to srovnat nedá... Ale já jsem ji prostě znal jako jednu z mála atletek ještě předtím, než jsem atletiku začal sledovat aspoň okrajově. Jak poslední dobou pozoruju, tak tady je řada lidí, co se pořádně zajímají jenom o tenis. To je potom jasný, že ji neznají...
Reagovat
EllNino
tak jestli sis nevšim, jsi na Tenisportále, takže tady by se lidi měli zajímat hlavně o tenis :D
Reagovat
smazaný uživatel
Na eurofotbale se taky zajímají lidi o tenis, hokej, cyklistiku, americký fotbal atd. Dokonce někdo vybere nějaký starý článek a tam se o tom diskutuje, jako třeba teď o SP v hokeji. :D
Reagovat
EllNino
tak to dělej na Eurofotbale a netahej to sem :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to nečti. :D
Reagovat
EllNino
já sleduju spoustu tenistek, ne 8 jako ty, takže nemám čas sledovat další sporty, to je jasný :D
Reagovat
blixa
No ale pokud kromě tenisu neznáš atletiku a biatlon, nejsi celým člověkem ! ;-) :D
Reagovat
EllNino
iatlon sleduju přes zimu, když není tenis, atletiku maximálně na Olympiádě, pro tu se prostě nenadchnu ...a jinak občas basket a volejbal, když hraje repre, ale hokej a fotbal vubec :)
Reagovat
blixa
Všechno se dá odpustit, i když někdy těžko, ale tenis, atletika a biatlon, bez toho nelze žít ! :D
Reagovat
sprchon
Mi stačí tenis a biatlon a pak jen okrajově hokej. ;)
Reagovat
blixa
Máš prostě ještě nedostatky :D
Reagovat
EllNino
radši budu sledovat jeden sport pořádně a vědět o něm co nejvíc, než sledovat tisíc sportů na půl oka :)
Reagovat
blixa
Kdo mluví o tisících sportů ? Jen o třech ! To zvládneš. Já ti věřím ;-)
Reagovat
EllNino
atletiku ne, nebere mě, biatlon ano, tenis ano :)
Reagovat
sprchon
Já atletiku dělal, ale koukat na to mě až tak nebere. Jen na OH nebo občas když náhodou zahlédnu nějaký ME nebo tak něco, tak třeba kouknu. ;)
Reagovat
EllNino
žiju bez atletiky víc než obstojně už 20 let
Reagovat
blixa
Jenže ani netušíš, o coby byl tvůj život s atletikou bohatší ! ;-)
Reagovat
EllNino
tuším a přestaň mě přesvědčovat :D
Reagovat
smazaný uživatel
No, to bude asi tím. :D Já sleduju ve všech sportech svoje oblíbence a mám aspoň elementární přehled o všem. A to se vyplatí! :D
Reagovat
EllNino
nebudu sledovat něco, co mě nebaví, jen abych měl přehled :) takže zůstanu u tenisu, to mi jde nejlíp a vím o něm nejvíc :D
Reagovat
cheeky
Anna K je obstojná rocková zpěvačka.

Anna Kourniková měla vzhled sexbomby, taková sportovní Pamela Anderson nebo Marilyn Monroe. Navíc Annu znalo spousta lidí, co o tenisu jinak neměli ani šajn.

To, že na její fotku někdo kliknul v anketě o neznamená, že ti lidi vůbec znají její jmíno prostě vidí hezkou buchtu, tak kliknou aniž by ji do té doby znali nebo si přečetli a zapamatovali, kdo je.

Na minulých OH byla fakt krásná myslím oštěpařka odněkud z Jižní Ameriky. Mám pocit, že byla i na letošních oh. Taky jsem na ni tenkrát kliknul. Jméno jsem zapomněl za týden.

V reakci na: " Jak poslední dobou pozoruju, tak tady je řada lidí, co se pořádně zajímají jenom o tenis. To je potom jasný, že ji neznají..." bych mohl říst, že mám pocit, že se pořádně zajímáš spíš o ty ženský než o ty sporty, to se pak nedivím, že jsi Darju znal ještě než si zjistil, co jsou to tretry
Reagovat
janek_da
podle které jiné tenistky je pojmenovaný virus kromě Anny K?
Reagovat
smazaný uživatel
Ta oštěpařka byla Leryn Franco z Paraguaye (ale v Riu nebyla, už nezávodí). :) Že jsou sportovkyně sexy, to je jeden z důvodů, proč sleduju ženský sport. Je na tom snad něco divnýho? :D
Reagovat
Tornes
Hele obecný přehled mezi sporty, to je dost široký pojem... Říká ti například něco jméno jako Sachin Tendulkar? Nebo třeba Don Bradman? Nebo de Villiers?

Jedná se o největší hvězdy sportu, který je celosvětově mnohem populárnější než atletika a stejně je asi skoro nikdo znát nebude. Je lepší nespoléhat na to, co mají ti všichni lidi znát a spíš spolíhat na to, že lidi vvětšinou neví skoro nic :)
Reagovat
EllNino
tak tak :) ...
Reagovat
smazaný uživatel
Vždyť už ten kriket není ani na olympiádě... :D
Reagovat
Tornes
Skoro ani nebyl a skoro bych řekl, že to ani extra nepotřebuje. Spíš je otázka, jak dlouhý kriket by se tam hral...
Reagovat
Tornes
Spíš jsem tím chtěl říct - mezi jakými sporty by ten přehled měl být? Těch sportů je strašně moc a i kdybych bral jen top10 nejpopulárnějších celosvětově, tak je nedávám. A to si myslím, že celkový přehled mám velmi dobrý.

Hokej, golf, atletika, americký fotbal, formule 1, baseball, kriket, tenis, basketbal, fotbal - to je desítka celosvětově nejpopulárnějších sportů (poslední jsou nejpopulárnější). Osobně se dobře vyznám tak v tenise, fotbale, hokeji, atletice, možná kriketu. Solidně ve formuli a basketu. Ale i tak golf nedávám takřka vůbec a u americkýho fotbalu a baseballu jsem rád, že plus mínus znám pravidla toho daného sportu. Tři z deseti sportů nedávám. Znamená to, že nemám přehled?

PS: K tématu - Darju znám a je krásní :)
Reagovat
smazaný uživatel
Aspoň u takových, které jsou jakžtakž populární v ČR. Takže americký fotbal, baseball a kriket bych odpustil, protože o tom taky nemám šajn... :D
Reagovat
Tornes
A který sporty teda sleduješ? Kromě tenisu (ten je jasnej) a atletiky (vzhledem k Darji taky jasnej :D )?
Reagovat
Tornes
a vlastně basket si u tebe ještě pamatuju určitě ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Moje hlavní sporty jsou fotbal (muži i ženy), hokej (hlavně muži), basket (ženy), tenis (ženy) a sjezdové lyžování (ženy). Ostatní včetně atletiky, beachvolejbalu, golfu, vodního slalomu a dalšího sleduju hlavně díky oblíbenkyním, co tam mám. Ale dal bych dohromady světovou špičku třeba i ve sportech, které nesleduju (třeba v Čechách teď tolik oblíbený biatlon). :)
Reagovat
cheeky
Ok tak co třeba Marina Anissina, Jayne Torvill, Christopher Dean nebo takový Javier Fernández?

Dost populární sport v kterém máme medaile jak z OH tak z MS a ME

Jestli ten sport nesleduješ, začni. Budeš nadšený je tam spousta hezkých holek. Taková Kiira Korpi by se ti mohla dost líbit
Reagovat
smazaný uživatel
1.USA (17 titulů)
2.Švýcarsko (10 titulů)
3.Česko (10 titulů)
4.Rumunsko (10 titulů)
5.Španělsko (8 titulů)
7.Francie (7 titulů)
8.Indie (7 titulů)
9.Německo (6 titulů)
10.Rusko (5 titulů)
11.Čína (5 titulů)
12.VB (3 tituly)
13.Bělorusko (3 tituly)
14.Taiwan (3 tituly)
15.Itálie (3 tituly)
16.Polsko (3 tituly)
17.Belgie (3 tituly)
18.Slovensko (2 tituly)
19.Chorvatsko (2 tituly)
20.Austrálie (2 tituly)
21.Turecko (2 tituly)
22.Nizozemsko (2 tituly)
23.Ukrajina (2 tituly)
24.Thajsko (2 tituly)
25.Portoriko (1 titul)
26.Argentina (1 titul)
27.Kanada (1 titul)
28.Gruzie (1 titul)
29.Japonsko (1 titul)
30.Kazachstán (1 titul)
31.Paraguay (1 titul)
32.Srbsko (1 titul)
33.Švédsko (1 titul)
Při remíze hraje roli kvalita titulu a rovněž singl má vyšší hodnotu než debl. Češky loni vyhrály 12 titulů a byly 3. za USA a Švýcarskem a byly před Německem a Indií. Narozdíl od loňska nemá letos titul Černá Hora, Lichtenštejnsko, Maďarsko, Dánsko, Slovinsko a Brazílie. Naopak letos má titul/y Bělorusko, Paraguay, Turecko, Thajsko, Argentina a Portoriko
Reagovat
smazaný uživatel
titulů v nadpisu
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím že Lucka momentálně nemá na to porazit hráčku z Top 30 momentálně asi ne, ale myslím že měla radši zkusit Soul, to samé Petra když letos nejede do Singapuru tak si mohla zahrát v Linci nebo Lucemburku. Takhle Peking a pak 4 týdny volna! A pak dva zápasy a konec sezony. To si mohla Petra mezitím střihnout alespoň jeden turnaj, na Elite Trophy by podle mě ani nejela.
Reagovat
VlS
Je fakt problém pochopit, že Lucka musela podat závaznej plán turnajů, kde bude hrát už na začátku ledna?
Reagovat
Frick
Cibulková neni špatný los. A pokud jo, tak se neměla tupě hnát do Tokya a měla raději jet do Soulu nebo Kantonu...
Reagovat
blixa
A tam tupě prohrát, viď ? Tvl. ty tvoje císařský rady ....
Reagovat
EllNino
jasně ...najednou, když ty tu tvrdošíjně tvrdíš, jak háže Lucka na Inty (Praha výjimka) bobek ...když má možnost hrát Premier, proč ho nehrát, přečti si tohle

http://holcomb-vedenanet.blogspot.cz/
Reagovat
sprchon
Takže se nejspíš začne až v 8 ráno? To by bylo super. :)
Reagovat
tommr
Cibule sice po fantastický trávě na hardech trochu polevila, ale pořád je ted o třídu výš než Lucka a bude v jejich zápase jasná favoritka ...
Reagovat
VlS
Viz reakce na Targaryen, ale tam to chápu, ty bys to už fakt mohl vědět. Pravidlo je jednoduchý - před 1. turnajem ročníku hráčky podávají commitment - závazek - kde budou hrát. Ze zdravotních důvodů ho nemusí dodržet ( ale je tam hafo omezení) , ale NESMÍ v daným termínu jet na žádnej jinej turnaj. Co furt vymejšlíš?
Reagovat
Frick
Jseš si jistej? Co může hráčka v prosinci vědět, v jaký situaci bude v říjnu...

Neni to spíš těch šest tejndů, kdy se zveřejňujou seznamy hráček?
Reagovat
EllNino
ne, turnaje se plánují orientačně všechny na začátku roku
Reagovat
Frick
A povedzte mi Kefalín, čo je to také orientačne?
Reagovat
Frick
Kolik dal Starka Grigarovi?
Reagovat
smazaný uživatel
To není nic novýho, že Grigar občas mívá super zápasy a jindy zase trnu hrůzou, co udělá. Ale dneska to určitě nebylo jenom o Grigarovi. Dva góly po rozích, hlavně při tom druhém tam nechají úplně volného hráče... Prostě trapas, prohrát v Příbrami v jejich současné "formě".
Reagovat
tommr
naše holky neměly štěstí na los ani v Soulu ...
Kristýna Plíšková dostala do prvního kola velice nepříjemnou Flipkensovou přes kterou skoro jistě nepřejde ...
A Tereza Martincová, která dostala kvůli svýmu úspěšnýmu tažení v Tokiu pro Soul speciální výjimku má v prvním kole Kozlovovou což není o moc lehčí soupeřka. Na USO dávala Venus docela zabrat ...
Reagovat
EllNino
Počkej, Terka táhne za velkou louží :))
Reagovat
tommr
no jo máš pravdu zase jsem to poplet. Jestli se Tereza dostane v Quebecu až do finále tak bude mít i s tím velkým přesunem před prvním zápasem v Soulu hodně málo času na odpočinek ...
Reagovat
EllNino
jj ale to bych start v Soulu klidně oželel :)
Reagovat
VlS
Ale tak si vyhraje nějaký peníze a může si dovolit business class, tak se normálně vyspíš a možná může bejt výhoda zůstat v laufu.
Reagovat
EllNino
jj neříkám že ne :) tyhle nabdnutý šance by se asi neměly odmítat, nemusí už taky přijít :D
Reagovat
tommr
to je fakt. To by se jí možná ani nevyplatilo do toho Soulu letět ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
optimista: sklenice je poloplná

pesimista: sklenice je poloprázdná

Tommr: ta voda je určitě nepitná a kdo si dá loka dostane choleru, ebolu nebo aspoň úplavici..
Reagovat
smazaný uživatel
ale jenom skoro jistě :-D
Reagovat
VlS
A tu flašku přitom rozbije a o střepy si přefikne tepnu
Reagovat
smazaný uživatel
;D)
Reagovat
smazaný uživatel
:-D
Reagovat
Frick
Kde jsem právě nyni? :o)
Reagovat
blixa
To nemusíš říkat. Tam seš pořád ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Asi tady, ne? :D
https://twitter.com/HonzaSmekal86/status/777187151570210816
Reagovat
tommr
los nám zase jednou nepřál. Těžkej los mají hlavně Petra (s Brengleovou jí to vůbec nejde a ještě jí nedokázala porazit) a Lucka (Cibule na úvod je prostě katastrofa). Ještě víc mě ale štve, že jsou Karolína s Luckou v jedný čtvrtince takže i v případě postupu na sebe narazí už ve čtvrtfinále. Totéž platí i pro Petru a Báru ...
Reagovat
janek_da
kéž by na sebe narazily :)
Reagovat
VlS
Hlasuji pro
Reagovat
sprchon
Přesně tak, myslím, že budeme rádi za jednu českou čtvrtfinalistku. ;)
Reagovat
EllNino
přesně :D
Reagovat
tommr
no ted už nám opravdu nezbývá nic jinýho než si přát, aby na sebe v tom čtvrtfinále narazily. Určitě by ale bylo lepší kdyby byly každá v jiný čtvrtince a byla tak naděje, že všechny můžou dojít až do semifinále ... :)
Reagovat
EllNino
děsí mě tvůj přehnaný optimismus :D :D ... Lucka měla s Cibulí problémy i v lepší formě než má teď, třeba loni v New Havenu, to byl luxusní zápas a Lucka byla na vrcholu sil :) Pak Petra s Madison, to bude taky asi sranda, Bára je nerozehraná a dostane kvalifikantku a Kája po velkém úspěchu bude duchem ještě v New Yorku, takže budem rádi za jakoukoli výhru :D 4 prohry nejsou vůbec nereálné :D
Reagovat
tommr
já taky netvrdím, že by všechny naše holky měly na to dojít až do semifinále a ani ty 4 prohry už v prvním zápase by mě vůbec nepřekvapily. Jde o princip - štve mě, že už před začátkem turnaje je předem vyloučený, aby všechny došly daleko ... :)
Reagovat
EllNino
no o princip by šlo, kdyby to byl nějakej slabě obsazenej trunaj a vyšlo to takhle blbě, ale v týhle nabitý konkurenci by byly 2 český čtvrtfinále úspěch jako hrom a znamenalo by to například skalp Agy nebo Monicy Puig, Cibule a tak dále :D
Reagovat
blixa
Já myslím, že Kája v prvním kole tu Bye dá. Ta snad zatím všechno prohrála ;-)
Reagovat
EllNino
jaj už je to ohraný docela :D
Reagovat
blixa
Tak nedá, no ... ;-)
Reagovat
janek_da
ani pětník bych nedal, že přes ní postoupí
Reagovat
smazaný uživatel
Proč ten plurál? Má-li se Lucka vráti mezi topku, tak musí jít i přes Dominiku a Karolínu.
Kde byla Dominika loni touhle dobou a kde je teď? :-)
Reagovat
George_Renel
Adam se mi dnes po delší době opravdu líbil. Po dlouhé době jsem tam viděl nějaký drajv. Opravdu chtěl vyhrát, dokázal i přitlačit.
Ale třikrát nepotvrdit brejk v závěrečném setu a pak to dohánět v TB, to by se příště nemuselo vyplatit.
Reagovat
brixner
A hnedky bude líp!
Reagovat
sprchon
Dle kurzů mírná favoritka.
Ve finále WTA je stejně jako McHale podruhé v kariéře. To první se ani jedné nevydařilo, takže zítra to pro jednu z nich bude první siglovej WTA titul. Na ITF má Katka ve finále bilanci 7:0. McHale hrála dneska další tříseťák, tak snad by mohla mít dost a měla by bejt k poražení... Ale neviděl jsem ji hrát, jen dneska chvíli na konci třetího setu. Katku jsem občas zahlédl a její hra se mi lbíla moc.

Tak snad. :) Budu držet palce a kdybych náhodou nemohl dospat, tak i chvíli kouknu.
Reagovat
tommr
na McHaleový by se sice mohla projevit únava, ale moc bych s tím nepočítal. Ta holka má docela výdrž ...
U Katky by se zase mohlo projevit to zranění nohy. V semifinále měla silně zafačovaný levý lýtko a i když to na jejím pohybu nebylo vůbec znát tak je jasný, že jen pro parádu to asi neměla ...
Reagovat
Mayo
Neuveriteľne, Česko je valec. V tenise idete ako pila a dnes v noci ešte ak porazite Kénedu, tak konec (:
Reagovat
EllNino
to je super, mám hroznou radost, tak ještě to doklepnout v tom finále, Chris už musí bejt uplně hotová, další skvěle zvládnutá koncovka, 4. zasebou :) no snad Katka pošetřila síly a pujde do toho pohlavě :)
Reagovat
janek_da
pohlavně?
Reagovat
EllNino
jojo to hlavně
Reagovat
VlS
HLAVNĚ ať se z toho nePO
Reagovat
brixner
Co je nePO? Myslíš jako neposere? To je doména Lucky, klídek :-)))
Reagovat
Ravik
to co dneska předvedla Zheng to se jen tak nevidí. Neudržela si ani jedno podání takovéto zápasy čím si smrdí, ale bojím se to pojmenovat. Jinak velká gratulace Káče a doufám, že to celá Tokyo vyhraje.
Reagovat
tommr
nebylo by lepší to jasně pojmenovat než to takhle nejasně naznačovat?
Co se mě týče neviděl jsem tam nic závadnýho co by mohlo někomu "smrdět".
Na WTA okruhu je běžný, že hráčky často ztrácí podání a protože dneska na sebe narazily dvě skvělý returnerky tak těch ztracenejch podání bylo o trochu víc než obvykle. Nic jinýho bych v tom nehledal ...
Reagovat
Ravik
včera jela jako motorová myš i její výkony v minulosti naznačují jistou kvalitu a dneska ? ty kurzy na Zheng přes noc šly rychle nahoru asi někdo věděl víc než obyčejný smrtelník. WTA sice je vagína tenis a tohle bylo prodaný.
Reagovat
horska.kraslice
Pro Zhang jsou výkyvy velmi typické. Nemyslím si, že by se živila prodáváním zápasů.
Reagovat
Ravik
taky si nemyslím, že se tím živí, ale je dost možné, že si tím přivydělává ...:) hele viděl jsem její zápas s Lepchenko i s Kačkou a prostě to bylo divný i kdyby dostala malinovku
Reagovat
tommr
mě se zdá, že si ty čínský holky nějak pleteš. Katka hrála se Zhangovou a to rozhodně není žádná motorová myš. Zhengová by tomu popisu už odpovídala víc, ale s tou Katka dneska nehrála ...
Navíc zcela opomíjíš velmi dobrej výkon Katky, která soupeřku ničila zejména skvělejma returnama i dobíháním už téměř ztracenejch míčků ...
Reagovat
Krisboy
Jinak Katka už je 52., v případě vítězství ve finále lozí do Top50 na nějakou 46. šprušli. Tak držím palce.
Reagovat
blixa
To by šla i před Evženu, kterou by tím dále posunula k propadlišti dějin ;-)
Reagovat
Krisboy
Evžena? To je ta statistka z wimbledonského finále 2014? Trošku mlhavě si ji vybavuju...
Reagovat
smazaný uživatel
prala bych uz te Evzene nejaky slusny prulom, mne se libi.. :-))) Divala jsem se na ni v uz si nevzpominam jakem deblu na OH, sympaticky a tenisove vyspely vykon. Ma v pazi nejen reklamy.. ;-)
Reagovat
blixa
Tak dyk už se "dere" do druhý padesátky ... ;-) :D
Reagovat
smazaný uživatel
sikovna holka.. :-)
Reagovat
VlS
Mě teď ta Genie připadá trochu jako AKS ne Janka. Hrajou pěkně, ale prohrávají. To se někdy zlomí.
Reagovat
tommr
a taky by šla jen o pár míst za Lucku Šafářovou, kterou může předstihnout ještě letos ...
Reagovat
VlS
A co? Já Lucce přeju, aby jí to zase šlo a aby šla znovu třaba do desítky, ale zrovna tak přeju Káče, aby se jí dařilo a sla nahoru.
Reagovat
tommr
já to Katce taky přeju, jen mě mrzí ty okolnosti za jakých k tomu dochází. Loni po FO asi nikdo nečekal, že Lucka na tom bude po roce tak špatně ...
Reagovat
EllNino
zas tak špatně na tom není, neumírá, vždyť před pár dny vyhrála grandslam :)
Reagovat
tommr
tak debl je jiná disciplína. Vem si třeba Háčka: v deblu jsou pořád ještě extratřída a v singlu už se brzo nevejdou ani do kvaldy na WTA turnajích ...
Reagovat
EllNino
jj ale tak ty nikdy nebyly na takové úrovni jako Lucka v singlu :)
Reagovat
VlS
Lucka je šťastná že vůbec hraje, že se hejbe a může trénovat a hrát. Po tom strašným zdravotním průseru je to zázrak, alternativa, azatraceně reálná, byl konec se sportem. Víš že jí doma nosili, protože nemohla chodit? Ten zázrak si Lucka docela vychutnává ( asi každej, kdo si prohde takovou hroznou situací spoustu věcí přehodnotí a vidí to jinak ), je pozitivní, motivovaná a řek bych že šťastná jak blecha. Strašně jí to přeju. Dejme jí čas, a třeba se už na vrchol nevrátí a bude špička jen v deblu. No a co? A i tak, jeden titul letos má i v singlu, v deblu pár pěknejch včetně GS a premiere mandatory, kdo to běkdy v lednu čekal, když jsme jí viděli ležet na kapačkách ve špitálu? Nebuďme neskromní.
Reagovat
smazaný uživatel
Paráda! Akorát se mi fakt nechce brzy vstávat, když nemusím. :D Ale v noci se chci dívat na hokej, takže to spojím s finálovým zápasem v Tokiu... :)

Jinak tahle výměna, to teda klobouk dolů! Žádná česká tenistka nemá lepší nohy než Katka... :)
https://twitter.com/WTA/status/776996367499563008
Reagovat
blixa
Tak když tam vrací takový mrcky, tak pak musí běhat jak zajíc, no :D A jak si o myslel lepší ? Jako hezčí ? :-o
Reagovat
smazaný uživatel
Dvojsmysl. :)
Reagovat
blixa
Tak víš jak se říká, "co není v hlavě, musí bejt v nohách"? V tenise zase platí "co není v paži, musí bejt v nohách" ;-) :D
Reagovat
VlS
tomu by slušela kandidatura na shot měsíce. Neuvěřitelný co oběhala.
Reagovat
janek_da
moc pěkné, ale říkejme tomu "hot run"
Reagovat
VlS
No, a viděls za co ho brala AGA?
Reagovat
VlS
Ale hot run by taky byla dobrá kategorie
Reagovat
brixner
"Tento prohlížeč nepodporuje přehrání videa!"

Mám Mozzilu, asi tu nejposlednější verzi, nevíte někdo, prosím, co je špatně?
Reagovat
blixa
Málo informací. Co je to za video ? Formát. Flash player nainstalovanej máš ? Nemáš starej a pomalej počítač ?
Reagovat
smazaný uživatel
mam Mozillu 48.0.2 a jde mi to
Reagovat
blixa
Jo vy myslíte to video co nahoře hodil Monty ? Tak to není Flash, to normálně FF nativně umí. Tak to je nějaká fatálka, zkusit přeinstalovat FF, případně odinstalovat, vymazat profil a znovu nainstallovat. A nebo používat Chrome ;-) :D
Reagovat
smazaný uživatel
smazla brejk, snad se toho nelekne. Chtela bych je videt s Kacenkou.. :-)
Reagovat
sprchon
Hmm, tak nakonec Christie... Ale stejně, finále se bude hrát nejspíš někdy ve 4 nebo v 5 ráno. Komu by se chtělo v neděli takhle vstávat? ;)
Reagovat
Krisboy
Tak bohužel, čs finále nebude :( ale bylo to dva míče, pěkná bitva.
Reagovat
bIbec
mně asi jo. Přeci jenom je to finále. Budíka si natočím. Vlastně sem Katku tento týden ještě neviděl, tak kdy jindy než zítra :-)
Reagovat
smazaný uživatel
ten svoj posledný servis mala dať, škoda
Reagovat
smazaný uživatel
spis mela promenit nektery z tech tri BP po srovnani v sedmem gemu, to bylo klicove, mela 40:15 a pak jeste vyhodu, mohla se uklidnit a uz "jen" dopodavat.. :-(
Reagovat
VlS
Těch momentů tam bylo trochu víc. Janka hraje pěkně, pěkně a pak přijde nepochopitelnej kiks. Nevím, nějak ty holky slovenský mimo Dominiky mají blbou sezónu.
Reagovat
bIbec
(1)Muguruza v BYE
Q v Sevastova
Svitolina v Vandeweghe
(8)Pavlyuchenkova v Petkovic

(3)Pliskova v BYE
Q v Wickmayer
Doi v (wc)Osaka
(6)Cibulkova v Safarova

(5/wc)Keys v Putintseva
(wc)Pervushina v Q
Bencic v Wozniacki
(4)Suarez Navarro v BYE

(7/wc)Kvitova v Brengle
Lepchenko v Puig
Strycova v Q
(2)Radwanska v BYE
Reagovat
dunphy
Díky :) Hodně zajímavých zápasů už v prvním kole. Já osobně jsem nejvíc zvědavý na Bel proti Caro :)
Reagovat
sprchon
Je to nabušený, no...
Těžký první kolo pro Lucy i pro Bel. Doufám, že bude k vidění ta Pervushina, by mě zajímalo, jak hraje.
Reagovat
horska.kraslice
Lucka ve své letité tradici, hned do 1. kola náročnou soupeřku. :-(
Reagovat
VlS
Lucko, prohlídni si někdy před losem boty, jestli jsi do něčeho nešlápla, to už snad je na statistickou výjimku. A Barča v případným druhým Agu, taky teda žádný terno. Brengle pro Petru do prvního by neměla bejt problém, ale známe to.
Kája by mohla jít daleko.
Reagovat
bIbec
známe :-)

http://www.wtatennis.com/head2head/player1/16024/player2/13403
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jsem celkem presvedceny, ze Karolina tu Byeovou v prvnim da...ma s ni slusne H2H...tak snad se toho nezalekne, ze ji to sni vzdycky jde...ale znas to...po velych turnajich se da rupnout i s timhle.
Reagovat
VlS
Jak ona se ta Byeová jmenuje křestním jménem, ono jich je fůra, teď zrovna hrají 4 naráz, tak abychom je rozpiznali:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Vim ja..., me se pletou;)
Nejaky japonsky ctyrcata...a ti rodice taky nemeli rozum, vsem dat jmeno To.
Tak kratky to je, coz o to, dobre se i pamatuje...no...ale rozeznat je...to chce poradnyho machra...
Reagovat
janek_da
ale lepší než každá jedna z Byeových je američanka Walkoverová
Reagovat
sprchon
Jo, Walkoverovou jsem vymyslel já. :D :)
Reagovat
VlS
No, ale kdyby byla Walker Texas Rangerová, tak to by se teda mohly dít věci - údery s piruetou, prostřelený sítě, 7 míčů jednou ranou a tak
Reagovat
smazaný uživatel
Nevim, me se spis libi ta britka Rain Delayova, nikdy nevis, co od ni cekat, obcas uderi tak, ze nejen tommra z toho svacne...
...ale jasne Rain nema ani na top 50, ale prekvapit to ona umi...
Walkoverova, jako to je uz jiny level...
Ta japonka To Byeova me prijde dost konzistentni...
...ovsem ta skotska hracka Retiredova, tak to je slusna labilka...a to fakt takove primery nepouzivam...ta nema ani na top100, ale obcas ma zivotku.
No to je i lepsi ta Lucky Loserova, nejaka francouzka nebo co...jako fakt je konistentnejsi tedka nez Mladenovic.
Tak par podivnych hracek tam jeste je...
Reagovat
EllNino
a co Wildcardová ? ...:)
Reagovat
smazaný uživatel
Myslis ty sestry Wildcardovy z Kanady?, fajn, ze si je pripomnel...
Mno, podle me lepsi nez ty japonky Byeove, ktere se zatim na GS ani neprobojovaly, dokonce jeste nezmakly ani kvaldu...
Reagovat
EllNino
A co Francouzsky Due to Darknessová a Due to Heatová ?
Reagovat
janek_da
stejné jako naše Skrečová
Reagovat
smazaný uživatel
ale furt lepsi nez ta Nenastoupilova... konzistentni to ona je, ale absolutne netvurci typ na kurtu.
Ovsem dost hrozna je kluci ta spanelka Bruta Tactica Medica Tiempo Pausova...
jmeno se neda ani zapamatovat, tak u tech spanelek to je narocne,
ale toto je fakt moc, a na kurtu neni ani videt, zeby jako neco poradne hrala...
Reagovat
EllNino
a co Čárová ? :D ...ta umí vyvolat pořádnej poprask :)
Reagovat
smazaný uživatel
Paráda pánové, pobavili jste mě :-DDDD
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, hlavne, ze nekteri remcaji, ze Maruska rve...
v provnani s Carovou, ktera je fakt otres, je ta Marie v pohode;D)))
Jsem se bal, ze ju nekdo vytahne...
Reagovat
tommr
Brengleová je naopak pro Petru hodně velkej problém a obávám se, že by to mohla bejt i konečná ...
Reagovat
EllNino
Petra poslední dobou prohrává jen se silnějšími soupeřkami, navíc Mad na US Open vzdala a teď ji hladce porazila i Janka Čepelová ,....ale u Petry nikdy nevíš no :)
Reagovat
tommr
no tady si troufnu tvrdit, že problémy určitě budou, protože Petra na ní prostě neumí zahrát a bude se těžce vyhazovat ...
Reagovat
EllNino
uvidíme, zápas ze Stuttgrtu byl bezprostředně po Fed Cupu a Petra měla zasebou jeden trénink na antuce a byla duchem ještě v Česku :) ... a druhý zápas jí brutálně drtila, než jí ruplo v bedně a prohrála si to sama :) ale nutno říct, že na tom byla dost bledě ... teď je konečně celkem v pohodě a má zasebou úspěchy (na letošní poměry je 4. kolo US Open úspěch), takže snad to dotřetice vyjde :)
Reagovat
tommr
já se děsím toho, že by s ní Petra mohla i po třetí prohrát. To by s ní pak měla nejhorší H2H na okruhu hned po Sereně ...
Reagovat
smazaný uživatel
Ale tak aspoň v něčem by překonala Serenu
Reagovat
tommr
já si ten příspěvek po sobě pořádně nepřečet a napsal jsem ho opravdu hrozně. Takže upřesnuju: Petra má na okruhu nejhorší H2H se Serenou (1:5) a pak s Halepovou (0:3). Kdyby prohrála s Brengleovou i potřetí tak by se Brengleová dělila s Halepovou v žebříčku nejméně oblíbených soupeřek Petry o druhý místo hned za Serenou ...
Reagovat
sprchon
V prvním setu si to hezky připravila ve druhém už to jen smetla. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Krisboy
Nic.
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem se ptal pánové a ne troubové, chlapečku.
Reagovat
smazaný uživatel
Nic moc, trubko.
Reagovat
smazaný uživatel
Podívej se na sebe do zrcadla, ubožáku.
Reagovat
HECIS
Nic.
Reagovat
blixa
Hudebně sračka, vystoupení - pokleslá estráda, ale byly by z nich fajn striptérky ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak muzes si na Andreho Rieu klidne plivnout, vidim, ze az tak otevrena hlava asi nebudes...nerikam, ze kazdy jeho napad je super, ale proc po nem hned hazet srackama...

Pekne trebas zpracoval Ant. Hopkinse...!!!

https://www.youtube.com/watch?v=h8QmV8wxEeE
Reagovat
blixa
Nehodnotím Andreho Rieu jako takového ale jen toto konkrétní show, tedy spíš ty 4 cácorky. Mě prostě takový klauniády absolutně neberou. Pokud se ti tohle líbí, tak asi zrovna hlava otevřená asi taky nebudeš ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ale vzdyt to zalezi na nem jestli tam budou vystupovat a svym zpusobem jak...krom toho tehle skupin je mraky...
tady je spis jen otazka, jestli tohle pomuze priblizit tem mladym mimonum a plno lidem klasiku...no nevim...sance tu asi je...taky nemusim tyhle interpretace, ale koukam proste na to jinak, no...

Ikdyz tyhle dva celkem i muzu...a jestli to bude lepsi nez ty holky...tezko me opravdu rict...

https://www.youtube.com/watch?v=uT3SBzmDxGk
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
janek_da
jestli ho pak Hopkins pozval na výbornou večeři
Reagovat
blixa
Vzhledem k tomu, že ještě žije a hraje tak asi ne :D
Reagovat
smazaný uživatel
No spis Andre pozval Hopkinse...zvysil mu moznost, ze vic lidi si pujdou poslechnout i nejakou tu jeho interpretaci Sostakovice;)
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist