Sinner na majorech vyhrál i třetí finále a obhájil titul na Australian Open. Zverev padl i potřetí

26. 1., 09:30
Aktuality 272
AUSTRALIAN OPEN – První hráč světa Jannik Sinner (23) zvládl svou premiéru v roli obhájce grandslamového titulu a získal celkově třetí trofej z majorů. Na Australian Open italský tenista obhájil loňský triumf po výhře 6:3, 7:6, 6:3 nad Alexanderem Zverevem (27), kterému nenabídl jediný brejkbol, a udržel svou neporazitelnost ve finálových duelech. Naopak Němec ve finále grandslamů neuspěl ani na třetí pokus.
Profily hráčů
Jannik Sinner vyhrál i své třetí finále grandslamu (© WILLIAM WEST / AFP)

Sinner – Zverev 6:3, 7:6, 6:3

Jannik Sinner v průběhu turnaje laboroval s nemocí i drobnými svalovými potížemi, na souboj o titul byl však stoprocentně připravený a plně zkoncentrovaný.

Bleskově získal první game a na servisu příliš míčků neztrácel. To Alexander Zverev měl na podání výrazně větší problémy, dva brejkboly za stavu 1:2 a 15:40 ještě čtyřmi fiftýny po sobě odvrátil, ale v osmém gamu se už neubránil. Sice znovu utekl ze stavu 15:40, ovšem Sinner celkově šestý brejkbol využil a vzápětí sadu ukončil čistou hrou při svém podání.

Italský tenista měl v úvodním dějství čím dál větší převahu. Na vítězné údery vyhrál 13:8, přitom spáchal výrazně méně nevynucených chyb (7:12).

Statistiky zápasu Jannik Sinner – Alexander ZverevStatistiky zápasu Jannik Sinner – Alexander Zverev (@ Livesport / Enetpulse)

Ani ve druhém setu Sinner nečelil brejkbolu, v žádném gamu při svém servisu neztratil víc jak dva míčky. I do jeho hry se však vloudilo více chyb, ve třetím gamu nevyužil dvě šance na brejk a tentokrát musel rozhodnout tie-break. Klidněji hrající Ital v něm potvrdil skvělou úspěšnost a odskočil do vedení už 2:0 na sety, o kterého během kariéry připravil jen dva tenisté.

A Zverev se k nim nepřipojil. Vypadal bezradně a nenašel recept ani pro náznak k obratu. Sinner ve třetím setu udělal jen dvě nevynucené chyby a po 2 hodinách a 45 minutách hry zvítězil 6:3, 7:6, 6:3.

Sinner zaznamenal více vítězných úderů (32:25) a zároveň mnohem méně chyboval (27:45). Se Zverevem vyhrál druhý vzájemný duel po sobě a celkovou bilanci upravil na 3:4, z toho 2:2 na grandslamech. S hráči TOP 10 neprohrál deset utkání po sobě.

Odehrát finále grandslamu a nečelit přitom jedinému brejkbolu dokázal jako první v Melbourne a čtvrtý v open éře po Petu Samprasovi (Wimbledon 1995) Rogeru Federerovi (Wimbledon 2003) a Rafaelu Nadalovi (US Open 2017).

Finále grandslamu si Sinner zahrál potřetí v kariéře, opět v něm našel cestu k vítězství a neprohrál v nich již devět setů v řadě. Loni na Australian Open uspěl po obratu z 0:2 na sety proti Daniilu Medveděvovi, na US Open nedal šanci domácímu Tayloru Fritzovi a nyní v Melbourne úspěšně dotáhl premiéru v roli obhájce titulu. Tři trofeje z grandslamu má jako první Ital v historii.

"Hodně jsme pracovali, abychom byli opět v téhle pozici. Je úžasné sdílet tento pocit a úspěch s vámi všemi," řekl během ceremoniálu na kurtu Sinner, který Australian Open odehrál s vědomím, že mu kvůli loňskému pozitivnímu testu na steroidy hrozí dvouletý zákaz činnosti. Sportovní arbitrážní soud (CAS) se bude jeho případem zabývat v dubnu.

Obhájit hned první grandslamový titul dokázal jako třetí v tomto století po Nadalovi (Roland Garros 2006) a Federerovi (Wimbledon 2004). První tři grandslamová finále vyhrál jako osmý tenista v historii po Carlosi Alcarazovi, Stanu Wawrinkovi, Rogeru Federerovi, Gustavu Kuertenovi, Stefanu Edbergovi, Bjornu Borgovi a Jimmy Connorsovi.

Třiadvacetiletý rodák z Innichenu, který loni slavil osm triumfů včetně dvou na grandslamech či Turnaji mistrů a jako první Ital se stal světovou jedničkou, protáhl svou neporazitelnost na 21 utkání.

Od porážky ve finále Turnaje mistrů 2023 Sinner odehrál ve dvouhře 89 zápasů s bilancí 83:6 (z toho 53:3 na hardu) a ve všech získal alespoň jeden set. Od poloviny srpna 2024 vyhrál 36 ze 37 zápasů a posledních šest individuálních turnajů zakončil finálovým zápasem. Pět z nich vyhrál, k tomu výrazně přispěl k obhajobě triumfu své země v Davis Cupu.

Na grandslamech zaznamenal celkově 68. výhru a v pouhých 23 letech se v této statistice přibližuje nejúspěšnějšími Italovi Fabiu Fogninimu (71 výher).

Sedmadvacetiletý Zverev v Melbourne překonal své maximum z let 2020 a 2024 a na třetím různém grandslamu postoupil do finále, ani na třetí pokus v něm ale neuspěl. Na US Open 2020 prohrál s Rakušanem Dominicem Thiemem a Roland Garros 2024 se Španělem Carlosem Alcarazem.

Zatímco na pařížské antuce a newyorském betonu padl až po pětisetovém boji, v Melbourne olympijský šampion či dvojnásobný vítěz Turnaje mistrů neuhrál v boji o svou nejcennější trofej ani set. Z německých tenistů naposledy vyhrál grandslam Boris Becker na Australian Open 1996.

"Je to na nic. Stát vedle vítězné trofeje a nesáhnout si na ni. Jannikovi gratuluju, je to nejlepší hráč na světě. Myslel jsem si, že budu schopný konkurovat, ale je příliš dobrý. Nevím, jestli někdy tu trofej pozvednu, ale budu se o to dál snažit," řekl zklamaný Zverev. "Nepřestávej věřit. Všichni víme, jak silným hráčem a člověkem jsi. Určitě dokážeš tu trofej zvednout," povzbudil ho Sinner.

Německý tenista je šestým hráčem v historii, který prohrál první tři grandslamová finále. Jen on a Nor Casper Ruud zatím na titul nedosáhli, Andre Agassi, Goran Ivaniševič, Andy Murray a Dominic Thiem nakonec cestu k triumfu našli.

Výsledky Australian Open ve dvouhře mužů


Článek původně publikován pro
Livesport Zprávy.

Komentáře

272
Přidat komentář
alcaraz.dva
mentální obr ve výborné fyzické kondice...jen tak dál
Reagovat
Krisboy
Reagovat
soloo
A koľko fiftínov vyhral Sinner? A koľko fiftínov vyhral Djokovic? Mne to tu pripada ako nejaka sekta posadnuta každou blblinou ako jeden pán sa tu o tom už zmienil. Tennis ako šport už je od roku 2015 nezaujimavy a hlavne drahší a drahší pre širšiu verejnosť !!!
Reagovat
Krisboy
Co se stalo v tenise roku 2015 tak významného?
Reagovat
Trojchyba_Mat
Berďa dal kanára Rafovi
Reagovat
Krisboy
A od té doby je tenis nezajímavý a hlavně dražší?
Reagovat
Trojchyba_Mat
Rozhodně ne
Reagovat
Tomas_Smid_fan
tenhle typ sem dlouho nepsal, ale jestli si dobře pamatuju, tak je rudej, jak Zemanovy trencle.
Reagovat
muster
Danilidou ukončila kariéru
Reagovat
muster
Stanislas vyhrál titul v Nadalově obýváku
Reagovat
AlcarazPower40GS
asi si zapnu isner-mahut at vidim kvalitni tenis
Reagovat
Krisboy
Dej si finále Wimbledonu Ivaniševič - Rafter, to panečku tenis, ne jako to dnešní pinkání.
Zejména poslední game je skutečná delikatesa pro tenisové germány.
Reagovat
AlcarazPower40GS
dalsi tri gs tohoto roku ale urve alcaraz
Reagovat
muster
Djokovič, Alcaraz, Shelton
Reagovat
AlcarazPower40GS
djokovic ktery nevydrzi ani na hardu vyhraje na antuke?
Reagovat
AlcarazPower40GS
debzok
Reagovat
AlcarazPower40GS
dezok chrapal v aute a pritom sazel na tipaci to byl frajer aspon
Reagovat
AlcarazPower40GS
prvni tri GS finale prohral i takovej velikan jako andy murray
Reagovat
paddy
na Zvereva křičela jedna divačka
jde o jména těch údajně fyzicky napadených

Just as Zverev is about to speak at the trophy ceremony, a woman repeatedly shouts:
"Australia Believes Olya and Brenda! Australia Believes Olya and Brenda!"

https://x.c
om/BenRothenberg/status/1883481956215894187
(nutno spojit)
---------------------------
je vidět, že publikum má sloní paměť a tady nikdo nemůže říct, že na něj řvali kvůli toho, že prohrál
Djokoviče tedy skutečně nemuseli vybučet kvůli skreči, ale kvůli podpoře Collins a jejím pokračujícím provokacím
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Divačka se jmenovala Australia?
Reagovat
paddy
Morgado má vlastní seznam hráčů s třemi prohranými finále
Lendl tam chybí, úplný seznam asi nemá nikdo smile

Alexander Zverev becomes the 6th player to lose his first three men's singles Grand Slam finals.

Andre Agassi
Goran Ivanisevic
Andy Murray
Dominic Thiem
Casper Ruud
Alexander Zverev

-------------
jiný zdroj - vítězná první 3 finále - jen 8 hráčů smile
Federer 7 smile

Jannik Sinner one of only 8 men to win all of their first three major finals:

???????? Bjorn Borg 3X
???????? Jimmy Connors 3X
???????? Stefan Edberg 3X
???????? Gustavo Kuerten 3X
???????? Roger Federer *7X*
???????? Stan Wawrinka 3X
???????? Carlos Alcaraz 3X
???????? JANNIK SINNER 3X
Reagovat
muster
Kuerten snad v jiným finále ani nebyl kromě těch vyhraných RG...Ruud se Zverevem budou čekat věčně
Reagovat
muster
Zverev si nevypracoval ani jeden brejkbol vyrovnal Beckera, Karviná a Philipussise
Reagovat
muster
Kevina
Reagovat
AlcarazPower40GS
anderson nemel ani bp ve finale?
Reagovat
muster
USO 2017 Nadal vs Anderson 6-3,6-3,6-4
Reagovat
AlcarazPower40GS
forehand serva
Reagovat
muster
koukou přítomen
Reagovat
AlcarazPower40GS
chodis jeste na ten discord?
Reagovat
muster
tam je mrtvo
Reagovat
boys.of.ukraine
spis kde je boys of russia a staar nemeli nam brat chat kemko
Reagovat
AlcarazPower40GS
boy of ukraine kdo si?
Reagovat
AlcarazPower40GS
boy of russia byl v superstar
Reagovat
fialka
Gratulujem. Zvereva veľmi nemusím, ale tentoraz som mu to veľmi priala, čo už. Čakala som väčšiu bitku.
Reagovat
ChybalSomVam
Hello,

Tenisportal je pre mna uzavretá kapitola, ale zaregistroval som, že nejaký blbeček sa tu za mňa vydáva, tak som bol nútený vytvoriť si konto na jedno použitie.

Ale už keď som tu....

Sinner, prišiel k trom hardovým GS ako slepým k husliam, za to by sa nehanbil ani Federer, či Djokovič v roku 2023.

Pred rokom cez Medvedeva a Djokoviča, ktory v sezone nevyhral žiadny titul, USO bola úplna komédia a na titul z Austrálie mu stačilo poraziť Zvereva. Wow efekt sa nekoná.

Za mňa stále, Sinner je niečo na sposob Berdycha, generačne, technologicky vylepšený, ale stále strojárna, bez plánu B. Nemyslim si, že by jeho súčasný tenis stačil na BIG3, či Murryaho, sem tam s Wawrinkou. Ale na to sa historia nepýta. Som však o tom presvedčený.

Highlightom turnaja bolo za mňa vybučanie Djokoviča. Človek, čo tam 10x triumfuje, zúfalo sa snaží o priazeň a rešpekt publika a správajú sa k nemu ako k handre. Vskutku veselý príbeh na sklonku kariéry, smutný král, ktorý vyhral korunu, ale na oslavu prišla len Jelena.

Forehand,
Reagovat
Davor1
Každému, kto má aspoň dvojciferné IQ je jasné, že ten blbeček s menom Forehand. nie je originálny Forehand z Petržalky :) Ale keby pre teba bol tenisportál uzavretá kapitola, zrejme by si to tu pravidelne nečítal. Uzavretá kapitola je pre teba Nadal s Federerom, preto už nemáš motiváciu tu prispievať.

Čo sa týka Sinnera, je jasne vidieť, koho fanúšikom si sa stal po Nadalovom konci. Ďalší mladý zázračný španiel ale zatiaľ neide úplne v Nadalovych šľapajách, napriek tomu mu budeš fandiť a tak logicky aj zhadzovať jeho najväčšieho súpera. Robil si to 20 rokov a robiť to budeš aj naďalej, to nie je nič prekvapujúce :)

Napriek tomu ti prajem všetko najlepšie a pozdravujem ťa, nech sa ti darí... v porovnaní s tými zúfalcami, čo tu v prevažnej väčšine oxidujú v súčasných časoch, si mal nejakú úroveň aj inteligenciu, to dnes má tak maximálne 20% prispievateľov na tomto fóre...
Reagovat
ChybalSomVam
Davor, ahoj, zdravím ťa

Počuj, si total mimo, čo sa preferencii týka. Rozmýšlaš v stereotypoch.

Nemám rád ani Alcaraza, ani Sinnera a jedine, čo si trafil je, že sledovanie tenisu som posledné dva roky obmedzil na minimum. To isté TP. Je to prirodzené. Napriek tomu mu stále rozumiem a možem mať snáď na Sinnera názor.

Rozhodne to nefunguje na sposob, ze ked si niekomu fandil, tak to zo dňa na deň vymenis a vyberies si ineho, len preto, ze je Spaniel.

Kazdopadne, historicky; je prirodzene, ze po silnej generácii, pride slabsia, Sinner nemoze za fakt, ze mal vo finále GS Fritza. Je takých xy GS vitazov, len by som v tomto kontexte brzdil superlativy.
Reagovat
Davor1
Mám pocit, že keď si tu ešte prispieval, tak si sa ohľadom Alcaraza vyjadroval veľmi pozitívne a keď už bolo jasné, že Nadalova kariéra sa chýli ku koncu, tak prirodzene začneš fandiť jeho nástupcovi. Preto táto moja dedukcia vychádzala z tohto faktu. Možno ma zradila pamäť a s niekým som si ťa ohľadom Alcaraza pomýlil, v tom prípade sa ospravedlňujem. Nechce sa mi to dohľadávať.
Reagovat
Novak-Usykovic
Jak to myslíš - že Alcaraz nejde v Nadalových šlépějích?
Reagovat
Marduch
Forehandovatější uz Forehandovy. dnešní příspěvky ani nemohly být. Jedině snad, ze bys je nečetl.
Reagovat
Nola
Pes, ktorý šteká nehryzie. Väčšinou je schovaný celý posraný niekde v kúte a šúpe nožičkami.
Reagovat
Marduch
Uz zase se za tebe nekdo vydava? Tomu nemohu uverit. Ale vis co? Jdete do prdele vsichni. I s rybárom
Reagovat
Nola
Forehand=Forehand.=RoyalBlue=ChybalSomVam, potom su tu rozne zenske nicky a trebars aj Joe Trendy, rovnaky styl, rovnaka stylizacia, rovnake nazorove spektrum, ale nie na tenis, ale v konecnom dosledku rozdvojena osobnost, patriaca do Pezinka, kde sa z Petrzky vraj prestahoval
Reagovat
ChybalSomVam
Ty si presne taká, akú si ťa dva roky dozadu pamatam.

Chcel by som ta informovat, ze pridem opat za dva roky a tentokrát očakavam zmenu. Popracuj na sebe.
Reagovat
Nola

si tu pritomny denno-denne, staci si pozmenit prihlasovacie data
Reagovat
boys.of.ukraine
to urcite uzavrene kapitola, nekdo se tu za tebe udajne vydava a ty si toho hned vsimnes do jedny hodiny ipres to ze uz je pro tebe kapitola uzavrena s timto webem, tak bud ses pres portal psychicky neprenesl a neunesl si odchod nebo si s nama hrajes nejaky psychologicky hry ze nejdriv pises jako forehand dole a najednou rozporujes sam sebe, ze jsi to ty nebyl. at tak ci tak je to dost ujety. Neprehledny a divny. Vsadil bych se ze jsem chodis po vicero nicky a ctes si to tu porad.
Reagovat
ChybalSomVam
Ja neviem ako dlho tu ten clovek posobi, ale dnes sa hralo finále GS, prisiel som sa v rychlosti pozriet, lebo to sa nehrá každý deň. V skratke som to ozrejmil a viac tu nemám čo riešit.
Reagovat
Nola
Reagovat
boys.of.ukraine
vazne si nemyslis ze ti tu budou uzivatele verit jako nejakymu anonymovi. Je to vcelku i jedno. to samotny nacasovani je vazne podezrely. navic jsi nahore psal, ze jsi omezil sledovani tenisu za posledni dva roky na uplne minimum, v tom pripade ale nedava smysl ze sem jdes jen na jeden zapas s jasne urcenym vitezem, tohle neni ani slagr. kord navic ses mohl podivat na zapas samotnej vychutnat si ho a ne hned bezet na tenisportal kdyz jsi s nim skoncil. Protoze tenisovy zapas nerovna se tenisportal. hrozne rozporuplne pises. prijde mi ze si z nas delas prdel a pises tu z nekolika nicku nebo minimalne sledujes kazdou diskusi protoze ten forehand, ty nebo kdo se vratil snad dnes. velka nahoda na ktere neverim, spis te ted sere co jsi napsal predtim
Reagovat
Nola
kto je tu registrovany velmi dlhu dobu rozpozna jeho syntax na dialku, teraz som presla celu diskusiu, finale som nesledovala, tym padom ani diskusiu, ale on je v svojom style nenapodobitelny, to by niekto musel kopirovat jeho vyjadrenia z cias kedy este hral Federer, ale stale je tu pritomny pod nickom TheRoyalBlue a piata kolonia, ktoru pouzil dnes pod nickom Forehand., on si neuvedomuje, ze starych pardalov tu neoklame, a este sa bude hrat na obet
Reagovat
TheRoyalBlue
Federer je GOAT. Som veľký fanúšik jeho tenisu a dodnes si rád pozerám zostrihy z jeho zápasov. Týmito vetami som snáď definitívne ukončil tieto nezmyselné polemiky, ktoré teda stále beriem ako vtip, ale pre istotu teda.
Reagovat
No-le
Bohužel Sinner zatím žádný plán b nepotřebuje...
Reagovat
Krisboy
Zatím. Svého času ho nepotřebovali ani Federer, Nadal a Djokovič. Ale všichni tři se dokázali vyvíjet a přizpůsobit novým výzvám.
Reagovat
Ondra979
zatim ne..da se rict ze nema slabinu, nechodi tolik na sit, ale kdyz uz tam jde, vetsinou je to bod pro nej..
Reagovat
Davor1
Výsledok podľa očakávania, aj keď som nečakal, že to bude až také jednoznačné. Každopádne Sinner potvrdil, že momentálne je proste o level inde ako všetci ostatní a pekne sa ukazuje, ako v tenise fungujú určité biologické mechanizmy. Nie je vôbec náhoda, že Jannik začal dominovať práve teraz, v tomto veku. V auguste bude mať 24 rokov a to je úplne ideálny vek pre tenistu, kedy je fyzicky už na maxime, rýchly, silný, kondične pripravený a aj mentálne vyzretý, plus stále vysoká schopnosť rýchlej regenerácie.

Federová najväčšia dominancia začala v navlas rovnakom období, kedy mal Roger medzi 23-24 rokov. U Djokoviča nastúpil najväčší progres a obdobie totálnej dominancie v roku 2011, kedy mal taktiež 23-24 rokov. No a Nadal skompletoval GS a začal byť konzistentnejší aj mimo antuky taktiež v zhruba 23 rokoch.

No a keby sme išli ešte ďalej do minulosti, tak Sampras začal hromadne vyhrávať GS tituly podobne pred 23 narodeninami, najviac toho vyhral medzi rokmi 93-97, kedy mal 22-26 rokov. Agassi prehral prvé 3 GS finále a prvý titul na Wimbledone vyhral pred 23 narodeninami, v 24 rokoch už mal aj AO a USO a stal sa svetovou jednotkou. Lendl prehral prvé 4 GS finále, ale v 23 rokoch sa stal prvý raz svetovou jednotkou a v 24 vyhral prvý GS. No a keď sa vrátime ešte do "doby kamennej" za čias Lavera, tak kedy začal najviac dominovať a vyhral prvý kalendárny GS v histórii tenisu? Áno, tušíte správe, medzi 23-24 rokmi.

Príkladov by sa tu dalo vypísať ešte ďaleko viac, ale myslím, že toto celkom stačí a jasne to ukazuje, že najlepšie roky u drvivej väčšiny tenistov začínajú práve vo veku, v akom je v súčasnosti Jannik Sinner a dosť to vysvetľuje aj jeho súčasnú dominanciu.
Reagovat
Ereinion
souhlas, historicky byl ten peak nejčastěji mezi 22-26 roky, pak nastával pozvolný sestup...jedinou významnou výjimkou je asi Djokovič, který získal půlku GS po svých 31. narozeninách, což ale bylo dané primárně daleko slabší konkurencí než během jeho peaku
Reagovat
aligo
Ještě Wimbledon a Saša bude mít kariérní Final Slem
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Saša, Saša jede... domů nakonec bez titulu.

Ale může si za to sám. Minimum šancí na obrat, které měl, promarnil. Nejdříve na síti při vedení 6:5 zazdil nedůrazným volejem možnost na setball a pak nevyužil v TB chyby Janka, kterými se vrátil do hry. Byl pasivní, jako již mnohokrát na GS.

Jankův výkon byl sebevědomý, cílevědomý, přesvědčivý. Jak říkala po zápase komentátorka, ve všech ohledech byl o něco lepší než Zvíře. Já bych řekl, že v některých ohledech i o něco víc...

Zvíře přišlo Mc´s unavené. No, nevím, každopádně ve finále GS bych si také představoval u hráče jinou energii. Možná Zvíře z toho pomyšlení špatně spalo, kdo ví...
Co se konkrétně hry týká, neseděly mi jeho nadrážené údery, hlavně z FH. Janek sice taky nehraje úplné placky, ale od dvoumetrového chlapa byly ty údery z FH nemastné neslané a Janek mu to dal sežrat. Jak už se tu probíralo, je to sice nepochopitelné, ale Zvíře má opravdu větší potenciál na antuce. Jenže to by musel zlepšit voleje, protože ty tedy byly zklamáním a ne poprvé v takto důležitých zápasech. Tam to už bude taky o hlavě a tu nevím, jak moc a s kým trénuje.

Sláva vítězi, čest poraženému!
Reagovat
annah
Nejvíc Sashovi veril Wilander. Tipoval 3:2 pro Zvereva.
Reagovat
muster
ten snad nikdy neuhádne vítěze
Reagovat
Tomas_Smid_fan
ten to snad musí dělat schválně nebo už trollí
Reagovat
muster
agent pracující pro Tipsport
Reagovat
Trojchyba_Mat
Reagovat
Krisboy
Reagovat
paddy
určitě schválně ne, protože by dělal chyby
snaha trefit zahrnuje nesprávné tipy, je to věc pravděpodobnosti
kdyby ty tipy chtěl otočit, tak se někdy logicky trefí (opak chyb), jenže mu snad nikdy nic nevyšlo
přírodní úkaz smile smile
Reagovat
paddy
a když jsme u kokainové krále Matse, tak připomeňme jeho kokainové dvojče Karla Nováčka smile

Němci s Tiriacem chtěli uplatit DC
"Co bys řekl 100 tisícům marek? My totiž u vás musíme vyhrát, protože za tři týdny musíme hrát ve Stuttgartu semifinále proti Američanům"
Kurt Matz vzpomíná na návrh Iona Tiriaca ve čtvrfinále Davis Cupu 1989

tento návrh údajně odmítl, ale Němci stejně postoupili, protože poslední zápas prohrál překvapivě hladce Nováček se Steebem, se kterým nikdy neprohrál smile
Šrejbr, první singlista, byl prý pořádně naštvaný, že Nováček zápas odchodil

https://www.idnes.cz/sport/tenis/kurt-matz-rozhovor-kneissl-lendl-tiriac.A250124_211035_tenis_kazdt?zdroj=tenis_hp
Reagovat
muster
jo Karel, ten v tom uměl chodit...ale BH měl famózní
Reagovat
Petr_Fisk
Mats je takový nepovedený bratr tommra.smile
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Aspoň Saša ví, komu za to finále poděkovat
Reagovat
annah
Jo, polibku smrti od Matse.
Reagovat
AlcarazPower40GS
dalibor svrcina na kurte
Reagovat
Petr_Fisk
Nejsem Jannikův fanoušek a fandil jsem Sašovi, ale musím objektivně uznat, že je v posledním roce nejlepší na světě a to o parník.
S jeho přístupem, kvalitou hry a psychikou, může dominovat hodně dlouho...
Reagovat
NOLE_unvaccinated_GOAT
Izrael chce zaútočit na Írán, Írán chce zaútočit na Izrael, Ukrajina chce zaútočit drony na všechna ruská velkoměsta, Rusko chce raketami zaútočit na všechna ukrajinská velkoměsta, Rusko chce taky zaútočit na celou levobřežní Ukrajinu a obsadit ji a beztak chce zaútočit i na Oděsu, aby se dostalo do Moldavska. Jsem rád, že když jsou na světě takto agresivní státní entity, že existuje i Jannik Sinner, který chce zaútočit pouze na kalendářní grandslamy!
Reagovat
Tomas_Smid_fan
aby s ním někdo nechtěl uzavřít pakt o neútočení
Reagovat
Petr_Fisk
Bože. Zápasy by pak trvaly pět hodin i více.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Já myslel o neútočení na ty kalendářní GS
Reagovat
Petr_Fisk
Se mi ulevilo.
Reagovat
AlcarazPower40GS
vypiste kurzy jestli zverev udela grandslam
Reagovat
vojta912
Ja doufám ze vyhraje, ne proto, ze bych mu fandil, ale proto aby Berďa byl porad tak vysoko v žebříčku nejlepších hráčů co nikdy nevyhráli grand slam
Reagovat
aligo
I před Berďou je Ferrer
Reagovat
vojta912
Jojo to souhlasím, proste by se dostal před dostal před Ferrera na první místo a Berda by měl bronz
Reagovat
Davor1
Neviem, či by som videl Ferrera pred Berdychom, sú na tom celkom podobne. Ale určite by som pred ním videl Davydenka.
Reagovat
vojta912
Toho jsem vyřadil ze žebříčku kvůli vlaječce u jména
Reagovat
paddy
pokud se s chladnou hlavou zaměříme na objektivní fakta, tak se potvrdilo, že v pavouku bylo trio hlavních favoritů, a titul pro někoho ze zbytku pole mohl být považován za náhodu smile
kvalita letošního ročníku byla i kvůli zdravotním problémům celého tria slabá

smile Zverev, který čeká jako první v závětří, opětovně dle mého očekávání selhal. Musel by podat životní výkon, jinak sbírá jen méně kvalitní korálky. Je něco jako kvalitnější verze Karloviče (dřevák, který držel krok jen díky servisu). Dva metry výšky mu dává velkou výhodu na servisu (esař), ale je vidět, že ve výměnách na top hráče nestačí, jinak by je musel více porážet. Ego si může budovat pouze porážením slabších hráčů z top 10 či horších. Dnes se nedostal ani k jednomu ubohému BB. smile

smile Krize Alcaraze pokračuje i v této sezóně. Aby udržel věkový titulový krok s rekordmanem Borgem, tak musí letos vyhrát 2 GS. Jeho stále narcisistně-ješitný tenisový styl ho táhne ke dnu, a skutečně by potřeboval trenéra s pevnou rukou (Vukov nebo Dokič ze železnými botami).

smile Sinner už získal třetí GS a o jeden titul zaostává za Alcarazem, takže spíš hrozí, že ho předežene (je ale starší, takže srovnání s Borgem aktuálně nehrozí). Je opakem Alcaraze, pragmatický tenis mířící na tituly, ne slávu. V poslední době jasný vládce tenisu, porážek jen minimum jako Big3 v nejlepších sezónách.

O sezóně se asi netradičně rozhodně v nezajímavém dubnu, kdy zasedá arbitráž. Trest vypadá reálně kvůli nesení zodpovědnosti za tým, ale jak známe soudy, výsledek nelze nikdy předpovědět před rozsudkem. Kdyby dostal jen půlku roku, tak by to byl efektivně konec sezóny.

smile Djokovič už mladší nebude a zranění budou přibývat, i kdyby se o tělo staral sebevíc. Svalová vlákna stárnutím tuhnou. Každopádně trest pro Sinnera by mu hodně otevřel dveře k GS titulu, stejně jako Alcarazovi a haluzákům ze zbytku pole v čele se Zverevem.
Letos to tedy ještě může být dost otevřené...
Reagovat
TheRoyalBlue
Pre Djokovičove šance na ďalší GS zárez je Sinnerov ban absolútne kľúčový a pravdepodobne mu tento dar z nebies aj spadne, nech si jeho fandom už myslí akékoľvek nezmysly o tom ako stopové množstvo zakázanej látky Sinnerovi ovplyvnilo výkon.
Reagovat
Ondra979
to je jasna vec, podle me uz na nej na GS nema, rad bych videl jejich zapas na Wimblasu a uz bych veril Sinnerovi..na antuce taky..vlastne kdyby Sinner byl na olympiade, tak dost mozna vyhral,ale na to se historie nepta..
Reagovat
Ondra979
jj ten duben bude klicovy, jestli chteji znicit tenisovou sezonu, tak mu daji pul roku v podstate za nic a bude....uvidime, ale treba se pletu, protoze jinak myslim Sinner ovladne sezonu a vyhraje 3 GS, jednoznacne na to ma..Alcaraz opravdu ted trochu stagnuje a mel by zabrat, neverim, ze obhaji FO a W, bude rad aspon za jednu obhajobu a to kdovi jestli...
Reagovat
Novak-Usykovic
Tohle jsou zase predikce... Úplně to samé se psalo po skončení AO také loni. Alcaraz nepřesvědčivý, vypadl po extrémně špatném výkonu se Zverevem, takže nemá formu, kdežto Sinner hraje svůj prime. Jak to dopadlo? Alcaraz zcela ovládl jarní a letní část sezóny, a navíc až na nějakou exhibice v úplném závěru sezóny ve všech vzájemných zápasech Sinnera porazil. Neříkám, že nemůžeš mít pravdu, jen říkám, že ty ukazatele nejsou oproti loňsku moc jiné. Mimo betony bude Alcaraz znovu silný, o tom vůbec nepochybuji. On akorát ještě potřebuje nějaký ten rok dva, aby zlepšil svoji hru na rychlejších hardech.
Reagovat
TheRoyalBlue
Zverev žiaľ potrebuje viac než len zahrať svoj aktuálny peak, potrebuje zásadne pracovať na nedostatkoch svojej hry. Občas trochu uvoľnil tú ruku na FH a dal tomu väčší švih, ale vidieť, že mu to nie je prirodzené a viackrát z toho chyboval, nehovoriac o absentujúcej variabilite, skoro každý úder hrá tak isto, len umiestnenie iné.

Môj tip čo sa týka budúcnosti Sinnera - pravdepodobne dostane 3 mesiace ban. Je to prísnejší verdikt ako od ITIA, ale nie tak prísny ako odporúča WADA. Sinner vynechá RG a W, kde však aspoň neobhajuje poháre a vráti sa na americké betóny. Z hľadiska PR to dáva najväčší zmysel. Ale uvidíme, možné je všetko.
Reagovat
AlcarazPower40GS
halova sezona vypukla
Reagovat
Krisboy
Koukám, že jsem ťal do živého.
Užívejte si to!
Reagovat
vojta912
Ani ne, spíše ty jsi prokázal jaký hlupák jsi a jen proto že teď pinká nejlépe do míčku zcela přehlížíš zjevné ne fair-play a podvodné jednání :)
Jsi charakterní a jako údajný frustrat ti tleskám
Reagovat
Krisboy

O tobě si nedělám žádné iluze už dlouho. Každopádně ale díky za potvrzení mých slov.
Reagovat
vojta912
No vidíš a ty mi jsi zcela lhostejný kdo je pak frustrat, když máš potřeby řešit druhe ?
Reagovat
enfee
Zasloužená výhra majora Sinnera. Kdyby byl ve finále zdravý Djokovic, bylo by to určitě zajímavější. Zverev je takový nemastný neslaný, něco jak dřív Murray...
Reagovat
muster
major Sinner to byl Južnyj lampasák
Reagovat
Haitik
Ta žena v publiku předtím než začal Zverev mluvit? naprostá KRÁLOVNA!!!

Sinner - obrovská gratulacee :-) Ale ženské finále mne bavilo víc :D
Reagovat
Forehand.
Zábavné sledovať tunajšie frustráty z piatej kolóny. Ich neschopnosť vyrovnať sa s realitou, že ferový a veľmi talentovaný mladý muž z Talianska si maže na chleba všetkých, vrátane ich idolov. Menovite pozdravujem nášho najväčšieho TP prosťáčka, Paticka. Nech žije nový kráľ Jannik Sinner. Najlepší možný ambasádor tenisu s veľkou dávkou ľudskosti a pokory.
Reagovat
Patik
Som rád že si potešený...alebo ...potešená ?
Reagovat
Pe3k
Taky se divím, že se zatím nevydává za ženu smile
Reagovat
Patik
Ktovie tentokrát je možno nebinary..
Reagovat
vojta912
Sice nevim o kom mluvíš, ale je srandovni když o pate koloně píše čobolák, který ma kolaboraci geneticky zakódovanou v DNA
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Reagovat
hanz
Prý zemřel Fencl
Reagovat
Nancy_z
Ano, teď jsem to četla u Heleny Sukový
Reagovat
hanz
Smutné...
Reagovat
Nancy_z
Byl ještě relativně mladý. A jeho aplikaci Resultina na tenisový výsledky mám ráda.
Reagovat
Krisboy
54 let.
Reagovat
Petr_Fisk
smile
Reagovat
Klenot_mezi_muzi
No a co? Tady se hraje o GS!
Reagovat
hanz
Jo? Myslím, že už se dohrálo...
Reagovat
Krisboy
Velká gratulace Jannikovi!!!

Respekt Sašovi!

A největší fuck off a maximální pohrdání zakomplexovaným frustrátům Patik, farr, GaelM, pantera, vojta912 !!!
Reagovat
aape
Reagovat
Davor1
Reagovat
farr
Sám seš ...... Každý holt nemůže mít křivou páteř nebo vůbec žádnou. A snižovat se na osobní útoky také něco vypovídá. Doufám, že si na to patřičně hrdý.
Reagovat
Patik
No jo..my tu utocime na Sinnera a ty zase na nás..niesme teda príliš odlišní
Reagovat
pantera1
Reagovat
Pedronegro
no, on se tu Sinner, pochopitelně, nemůže sám bránit vašim nenávistným slintům, vy chudáčci s IQ kropicí konve
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Reagovat
Krisboy
Milý Patiku, já na vás neútočím, já se vám pouze vysmívám. Kdežto vy Sinnera nenávidíte, protože je lepší, než Djokovič. Nevěřím, že jsi tak hloupý, že ten rozdíl nevidíš.
Reagovat
Patik
Aha..tak potom sa aj ja Sinnerovi len vysmievam
Reagovat
Krisboy
Oba víme, že to tak není. Tím, jak ostatní považuješ za naprosté hlupáky, jsi stále trapnější...
Reagovat
GaelM
Reagovat
vojta912
Jen jestli ty taky nebudeš nějaký šňupálek a teď jsi pouze kolegiální
Reagovat
pantera1
Pantera1 děkuji
Reagovat
Ondra979
Reagovat
dappe
Naprostá dominance.
Reagovat
vojta912
Sinner v děkovné řeči:
Děkuji svému týmu a především fyzioterapeutovi, za to že to tehdy na sebe vzal, díky kámo. Nebýt tebe, v životě bych tento titul nezískal
Reagovat
aape
Nevím, ale masér mu nevyměnil hlavu ani nezvýšil inteligenci,
Sašovi by nepomohlo nic, má ideální parametry, skvělé podání, pohyb,
ale ta hlava...
Reagovat
Pe3k
1.98 m jsou ideální parametry?
Reagovat
TheRoyalBlue
V dnešnom tenise lepších Sashových 1.98 ako Alcarazových 1.83, navyše s takou výškou by Sasha mohol mať razantnejšie údery.
Reagovat
Pe3k
No nevím, když se podíváš na výšku GOATů tak Federer, Nadal, Semprase 1.85 a Djokobitch 1.88m.
Reagovat
TheRoyalBlue
To je malá vzorka outlierov, navyše sú to viacmenej už legendy časov minulých. Treba pozerať veľké čísla súčasnosti. Priemerná výška ATP profíkov je 1.88. Som toho názoru, že lepšie viac ako menej, aj keď záleží od povrchu, match-upu a konkrétnych herných situácii. Na harde sa však darí viac vysokým hráčom, nižším viac na antuke.
Reagovat
Pe3k
Tvrdíš, že Sašových 1.98 je lepších než Alkáčových 1.83, ale Alkáč má ve svém věku už 4 gs a o 7 let starší Saša NULA...
Reagovat
TheRoyalBlue
Teraz to vysvetľujem, že to musíš brať cez väčšie vzorky a nie cez anekdoty, to je základ vedeckej metodológie a inferenčnej štatistiky :) Čo píšeš hovorí viac o tom o koľko lepší hráč je Alcaraz od Zvereva než o tom ako súvisí výška s výsledkami v tenise. Veď minimálne v top 20 nie je nižší hráč od Alcaraza, rovnako vysoký sú Ruud a De Minaur. Medvedev 1.98, Fritz 1.96, Tsitsipas 1.93, Khachanov 1.98, Shelton 1.93. Na hard je výška medzi 1.90 až 2m skvelá.
Reagovat
Pe3k
Jasně, hráči jsou čím dále vyšší, ale ti nejvíce úspěšní jsou kolem výšky 1.85 a proto považuju tuto výšku jako tu "ideální".
Reagovat
TheRoyalBlue
Lenže to sú hráči, ktorí vyhrávali v inej ére tenisu a sú to štatistickí outlieri :) tu je reč o tom, aké sú Zverevove výškové parametre pre súčasný tenis a nie či by nebol príliš nemotorný proti Borgovi. Ideálny hitting zone majú asi hráči okolo 1.90 (plus/mínus 3cm), ale ľahšie sa v nohách ide do kolien vyššiemu hráčovi ako je sa vystrieť nízkemu hráčovi, každý kdo hrá tenis vie aké nekomfortné je hrať lopty nad ramenom. Možno keď má niekto western grip tak je to viac comfy, ja mám semi-western :)
Reagovat
Krisboy
Sinner má údajně 191cm, ale když stáli se Sašou vedle sebe, nezdál se být o tolik menší...
Reagovat
Krisboy
Asi to zkresluje ta jeho čupřina.
Reagovat
Forehand.
Rybár, šport sa vyvíja nejakým smerom. Dúfam, že ti nebudem musieť vysvetľovať základné premenné z prvého stupňa základnej školy. :)
Reagovat
Pe3k
Nazdar Joe trendy. Jak sis užil první kolo RG? A co Olympiáda, dobré? smile
Reagovat
Forehand.
Petricek. Sebavedomý, spokojný a úspešný muž si odchod Rafy užil, pretože Rafa si celú kariéru mazal Rogiho na chlieb všade kadiaľ chodil. Doslova chlpáča na kurte herne znásilňoval v reálnom čase a vodil si ho ako psa na vodítku. Podobne ako som si ja vodil teba celú tvoju neúspešnú kariéru na tomto portáli. :)
Reagovat
AlcarazPower40GS
Reagovat
Pe3k
Federer vyhrál 7 z posledních 8 zápasů co s Nadalem hráli, to jsou fakta a těmi se ty nezabýváš co?
Ty si dostal ban na všechny 4 svoje nicky a měl si z ostudy takový kabát, že si se musel začít vydávat za ženu smile smile
Reagovat
vojta912
No ale mel by poradnej flastr podvodník jeden hnusnej
Reagovat
Trojchyba_Mat
Stejně je divný, jak se během roku, dvou vylepšili Sinner, Musetti, Darderi, Cobolli, Arnaldi, Sonego, Nardi vypráskal Djokovice, Fognini se furt drží, Bereettini se solidně vrátil, Paolini 2x GS finále, pak Errani, v deblu Bolelli, Vavassori
Reagovat
muster
možná najeli na ruský program
Reagovat
Pe3k
Blbost dle statistik se nejvíce dopuje v jižanských státech jako je Itálie a Španělsko.
Tím tedy nechci říct, že Italští tenisté dopují...
Reagovat
vojta912
Šňupálci a když se na to přijde tak určitě najdou nějaké těstoviny ve kterých to bylo.
Reagovat
winsett8
Taky jsem jednoho času nad tím přemýšlel, ale od doby, kdy investovali do olympijského areálu v Římě, a udělali ho jedním z nejlepších, tak proč se tomu tak děje, je zřejmé.
Reagovat
Ereinion
Sinner jasně lepší, nebylo o čem...jediná šance Zvereva bylo zápas co nejvíc prodloužit a otestovat Jannikovu fyzičku, ale když se nedostane ani k brejbolu, tak je to těžký...

Jinnak pro Sinnera je to už třetí hardový GS v řadě, čímž vyrovnal Djokoviče...absolutní rekord má Roger s 5 hardovými GS v řadě. Sinner se prostě začíná řadit mezi top hráče (aspoň na hardu) historie. Za mě to vypadá, že jediné co může Italo-Rakušana zastavit je ten potenciální ban v dubnu.
Reagovat
farr
Tak gg, ale až na Katku s debl titulem a hezký příběh ženské dvouhry, závěr turnaje obrovské zklamání. Jak průběh strašně nudný , tak i výsledek. Dost smutné, že jedinou pořádnou zábavu zařídili dva limitovaní hráči v QF matchup Alkovič (předčasné finále), velká škoda, že pavouk vyšel jak vyšel. Absolutní walkover pro No.1, mohli mu tem pohár dát klidně už předminulou neděli...
Reagovat
muster
Reagovat
dappe
Předčasné finále
Reagovat
annah
Gratulace Jannikovi! Sasha neměl šanci. Ale možná je lepší prohrát takhle ve třech než o dva míčky v pátém setu. To naštve víc...
Reagovat
Forehand.


Ako hovoril môj starý otec, lepšie sa urobiť v priebehu 5 minút ako počas hodiny a napáchať potom škody na zariadení aj majetku. Treba dodať, že som si jeho rady bral z času na čas k srdcu. Saša sa nemá za čo hanbiť. One more year. :)
Reagovat
muster
Nole na jedné noze by uhrál víc než Zverev
Reagovat
Patik
No asi tak..
Reagovat
enfee
true
Reagovat
Random33
Jak je na tom aktualne Laver? Nevidel jsem ho ani na domacim turnaji
Reagovat
AlcarazPower40GS
to je jeste kolousek
Reagovat
GaelM
Nemá prý už dostatečný ranking ani na kvalifikaci
Reagovat
AlcarazPower40GS
trefil sem survivor na tipaci ale odmena bude onicem asi
Reagovat
Ereinion
pár set netů to bývá
Reagovat
vojta912
Sňupálek ve třech.
Hm, čekal jsem od násilníka víc
Reagovat
Mayo
Gratulujem Jankovi, dajte mu súpera.
Reagovat
com
dostane od sponzoru masticky, to mu musi stacit
Reagovat
Patik
Reagovat
AlcarazPower40GS
snad to ta alexova milfka dneska neodnese
Reagovat
vojta912
Reagovat
GaelM
Reagovat
dorsch2
taky chcipacek a je najlepsi na svete hmm, to znamena, ze aj ja mam sancu:)
Reagovat
enfee
mas a velikou
Reagovat
AlcarazPower40GS
slabe zenske finale bylo lepsi
Reagovat
farr
Ač velmi nerad, musím souhlasit. Je to daný tím neskutečně nudným Mmatchupem. Předpodělaným labilem Sašou a pro mě jedním z nejnudnějších hráčů v historii NO.1 Sinnera. Dokole dokáže znechutit radost z tenisu všem divákům. Jestli to takhle bude dál pokračovat a zasáhne vyšší moc , hardové GS v nejbližší době budou absolutně o ničem...
Reagovat
aape
Neříkalo se tohle už o Djokerovi?
Mě tedy Jannik tenis neotrávil, gratulace k obhajobě
Reagovat
Ereinion
nj, robotizace hráčů je budoucnost prvním prototypem byl Djokovič, ten to ale aspoň osvěžoval těmi balkánskými emocemi...
Reagovat
farr
Jo rapl Jugoš a jeho výlevy to kompenzovali , ale aspoň měl občas vyrovnané soupeře i když jasně ne vždy, ale cesta Sinnera letos AO opravdu jedna velká bída a nuda. Já v podstatě horní půlku pavouku absolutně ignoroval. Naši hráli dole a celkově prostě tam nebylo o čem s tím lehoučkým losem byl první finalista daný...
Reagovat
AlcarazPower40GS
stale bez bp chlapec oveseny zlatom
Reagovat
hanz
viz Pujgovic, Benčičovic, Žhengovic...
Reagovat
TenisJeNejzkorumpovanejsiSport
Tenis je nejzkorumpovanejsi sport na světě. Hrají ho labilové, kteří dopují a ATP i WTA je kryjí. Tenis je ostuda a ztráta času. A tenisoví fanoušci jsou sekta a fanatici. Tenis = nejzkorumpovanejsi a nejvíc mafianský sport na světě!
Reagovat
AlcarazPower40GS
ale ti labilove dokazali o dost vic v zivote nez ty
Reagovat
farr
Reaguješ na robota... Jednoduchý skript, který to sype do každého vlákna.
Reagovat
AlcarazPower40GS
djokovic by s nim uhral dneska tak 6 gamu
Reagovat
com
Šašek, šáša, šášula, přitroublý jak bambula smile

Tak ani do třetice všeho dobrýho to nevyjde
Reagovat
aape
Musel by si vyměnit hlavu, s touhle to nepůjde
Reagovat
bardunek666
Je až zvláštní, jak všichni kritizují Sinnera za doping, ale Zverev, který se dopouštěl domácího násilí na ženách, je ok.
I kdyby Sinner dopoval záměrně, tak nikomu jinému neublížil. Zato Zverev pár pěstí do obličeje dívkám rozdal.
Reagovat
farr
A se sportovním výkonem to má prosím společného co? Mlátička byl u soudu a je to jen jeho soukromý problém, s tenisem to nemá společného vůbec nic... Fetka to je ovšem úplně jiná, s armádou právníků ukazuje, že si může dělat co chce a projde mu to. To si myslím je co mu většina těch co chtějí fairplay vyčítá...
Reagovat
Maarek
Sinner měl v sobě méně než miliardtinu gramu téhle zakázané látky. Bylo potvrzeno, že tohle nemohlo nijak ovlivnit jeho výkon. Nechápu proto všechny, kteří tu dělají, jako by mu to teklo až z uší.
Reagovat
Patik
Nuuužž...mal málo ale mal..a dvakrát..keď ti nájdu policajti drogu v moči a dvakrát tiež im nepovieš ze to je málinko to ja nie to môj díler.
Reagovat
TheRoyalBlue
Ešte keby si tak mal kapacitu chápať, že tie dva pozitívne testy sú plauzibilnejšie s neúmyselnou kontamináciou ako jeden, že? :)
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Reagovat
Novak-Usykovic
Reagovat
winsett8
Tak si počkej na to, jak rozhodne soud, a nevypisuj tady takové ptákoviny.
Reagovat
Patik
A keď rozhodne súd v jeho neprospech budete si ho brániť aj tak
Reagovat
winsett8
Je to jeho boj, a pokud bude rozhodnuto v jeho neprospěch, tak mu moc možností nezbývá. Proto ten soud zasedá, aby posoudil obě strany, a zjistil, zda šlo o úmyslý čin. To je za mne vše, co jsem chtěl k tomuto případu doplnit.
Reagovat
hanz
Koukám, že Sašena už klasicky teče...
Reagovat
Patik
No jo.. vyzerá to na druhy titul z AO.. magická dvojka..dva tituly z AO.. dva pozitívne dopingové testy..ešte chýba 2 roky Ban.
Reagovat
farr
Já jen nechápu jednu věc. Dementi diváci bučí na 10ti násobnou legendu místního turnaje a na usvědčeného podvodníka co čeká jen na výši trestu. I přes jasné výzvy místí lásky Gyrose vůbec nic... Absolutně všichni nejspíš po lobotomii. Nevim za mě na něj mají bučet od prvního míčku v turnaji, řvát mu do servisu prostě ho úplně uškvařit krysu...
Reagovat
Novak-Usykovic
Jenže on usvědčený nebyl. To jen Djokovičovi zmagoření ultras nejsou schopni pochopit rozdíl mezi stopovým množstvím nějaké látky a cíleným dopingem.
Reagovat
farr
Nebýt vydaných milionů za právníky bude odstavený a dostane trest jako každý jiný v minulosti. A BTW o žádném ultras Djokoviče ani nemůže být řeč, rapl Jugoš mě vůbec nezajímá a nechápu jaká tam může být spojitost... Jde jen o stejný metr a fair play a tady v tomhle případě teda spravedlnost zatím hodně pláče. No těším se na Lausane, doufám že tamní soudci nepodlehnou korupci jako ITIA...
Reagovat
Novak-Usykovic
Spojitost je zřejmá - Sinner loni porazil Djokoviče na AO, což dodnes jeho fanoušci nemůžou vystát, takže rozjíždí konspirace. Protože Djokovič za normálních okolností přece neprohrává.

Není pravda, že každý v minulosti dostal trest, je to případ o případu, trošku si o tom něco nastuduj, než začneš vykřikovat tyto nesmysly.
Reagovat
farr
Sorry jako, ale tak prosím o další příklad případů nálezu anabolik, kde sportovci nedostali absolutně žádnou sankci(pár šušnů na prizemoney opravdu neberu) absolutně se to zametlo a v posledních 10-15 letech si nic podobného nevybavuju a můžu studovat anály tak hluboko jako Nadal fans lezou do sedinky sypačům...
Reagovat
Novak-Usykovic
Tak teď jsi sám dokázal, že to vůbec nesleduješ a jen kopeš do Sinnera, aniž bys o té kauze věděl podrobnosti. Co Swiatek, to je taky fetka?
Reagovat
farr
Aha prej kdo to nesleduje.. Navíc neumíš pochopit psaný text. Píšu bez jakéhokoliv sankce. Porovnávat anabolika s případy Swiatek stejně jako Bartůňková, jsou vinny že si berou kontaminované doplňky, a záleží na stupnici provinění. U Nikoly byl problém, že dlouho nebyla schopna najít původ kontaminace. Proto byla tak dlouho odstavená. Ano u Igy se mě taky nelíbilo jak z toho vyšla vcelku lacino, ale sankce tam byla i když v podstatě jen symbolická... Tak se oprávněně ptá hodně lidí proč tenhle Janíček chudáček nic, křišťálově čistý že jo? Asi patří do skupiny lepšolidu nebo už nevím no...
Reagovat
paddy
Halep za evidentní doping nejdřív dostala 4 roky - to znamená úmyslný doping, a pak to ušmudlali na 9 měsíců a efektivně mohla hned hrát.

Za kontaminaci logicky padly tresty nižší.
A pravidla umožňují dát i nulový trest u méně závažných případů (0-2 roky). Vše záleží na klasifikaci případu.
Reagovat
winsett8
Já teda nevím, ale všichni kdo tlačí tenhle mainstream na Sinnera, jsou buď praštění kolejnicí, nebo mají nízké vzdělání a nebo se prostě jenom nudí, a mají životní potřebu najít nějakého viníka. Sinner za prvé nevypadá, že by byl nějak extra nasypaný, a za druhé, doping je pouze mementální zvýšení výkonu, takže na jeho aktuální výsledky, kdy je teď pod drobnohledem, to nemůže mít vliv. Takže bych se i tady lehce přiklonil, že smůla může potkat v životě každého. A to mají lidi rádi
Reagovat
TheRoyalBlue
Si píš, že sa nudia, keď ich favorit už nevyhráva toľko čo kedysi. Medzi množinou Sinnerových hejterov a fanúšikov Djokovica je tak 80% prekryv, aj to je skôr konzervatívny odhad.

Chápem, že slušný a skromný chalanisko nie je zrovna ich typ, ale pozrel by som sa na alternatívnu realitu kde by nezosadil Noleho z trónu hardového kráľa. Veď je to priehľadnejšie ako motivácie postáv mexickej telenovely.
Reagovat
winsett8
Zrovna jsem to zapnul na tiebreak, kdy bylo momentum na straně Zvereva, a onoho potká taková smůla. Trochu mi je ho líto...., ale i takové situace přináší sport. Tohle už asi bude těžko otáčet, i když Sinner má zjevné zdravotní problémy.
Reagovat
Krisboy
Woe, dobrá lajna.
Tak teď už Sašu můžou zachránit jenom Jankovy křeče.
Reagovat
GaelM
Sinner nejenom že je podvodník, ale ještě má kliku jak u dveří od blázince. Hnus

Bohužel Zverev je slabší, mimo podání se moc nedostane k tomu aby uhrál nějaké vlastní body, jen když Sinner udělá chybu.
Reagovat
Patik
Reagovat
Trojchyba_Mat
Reagovat
Trojchyba_Mat
Tvl, to bylo krutý prasátko a pak ještě ta lajna. On nemaže jenom sebe, ale i celý kurt
Reagovat
Forehand.
To ako že Jannik je ako Diddy? Dětský olejček? :)
Reagovat
Mantra
Zrzek má štěstí kurevský
Reagovat
farr
Nejenže fetka je krysa, ale ještě má kliku jak od blázince.(Klasický Nadal moment) No nic potkáme se v dubnu ve Švajcu tam si povíme...
Reagovat
AlcarazPower40GS
radne prase
Reagovat
AlcarazPower40GS
konecne pekna vymena
Reagovat
Mistic
Veru!
Reagovat
Krisboy
Tenhle set smrdí tajbrejkem. Tvoje šance, Sašo!
Reagovat
AlcarazPower40GS
Reagovat
paddy
Naopak smile
TB 2024
Sin 75 %
Zve 62 %
Reagovat
paddy
Sinner vyhrál 15 z posledních 17 TB smile
Reagovat
paddy
Už 16 z 18 smile

Tyto zápasy jsou nudné kvůli toho, že všichni tak nějak tuší, kdo vyhraje

Toto bol klúčový set smile smile
Reagovat
Krisboy

Statistika nuda je, má však cenné údaje.
Reagovat
vojta912
Nicméně musíme uznat že italsky šňupálek asi dost konzistentní. Asi stále stejný matros
Reagovat
Patik
Reagovat
AlcarazPower40GS
za 90min se nedostal k bp sasena
Reagovat
AlcarazPower40GS
annah vykouzis me?
Reagovat
AlcarazPower40GS
drzel se za stehno sinner
Reagovat
vojta912
Tady bych se nedivil ze by ani žádná návštěva fyzioterapeuta nebyla potřeba. Násilník dost trapný, na úrovni prime J1rky
Reagovat
Krisboy
Ještě ani nedohráli a už je tady od frustrátů solidně nablito. Udavte se, dementi.
Reagovat
AlcarazPower40GS
Reagovat
AlcarazPower40GS
dva metry df
Reagovat
Mantra
nuda
za to mě těch 5kč za Eurosport snad ani nestálo
Reagovat
AlcarazPower40GS
nehratelny dnes
Reagovat
Mistic
Siner vyzerá byť v súčastnosti neporaziteľný a asi ani Zverev to dnes nezmení! Kiež by som sa mýlil.
Reagovat
AlcarazPower40GS
toto neni labilny tommy paul alexi
Reagovat
AlcarazPower40GS
Star64 tu jeste chodi?
Reagovat
Patik
No tak pome ešte tri sety..alebo jeden pekný MTO Sinnera.
Reagovat
AlcarazPower40GS
skonci jak berdych bez GS
Reagovat
AlcarazPower40GS
BREAK
Reagovat
AlcarazPower40GS
toto nemuze dlouho vydrzet zverev od zacatku je horsi
Reagovat
AlcarazPower40GS
0/5 bp
Reagovat
AlcarazPower40GS
strasne slabe finale zatim tomas berdych by uz vyhral prvni set 6-1
Reagovat
AlcarazPower40GS
alex tak ma tu milfku
Reagovat
com
a ma monokly pod vokem?
Reagovat
AlcarazPower40GS
alex otaci 15-40
Reagovat
Blondie
Janik 3:1
Reagovat
annah
Taky to tak vidím . Jannik je pro me o hodně sympatičtější chlapek nez Zverev, ale tomu bych za ta léta čekání GS taky přála. Tak ať to dopadne, jak chce, je to v pořádku. Hlavně že vítězem není Meďour. A Arynka...
Reagovat
AlcarazPower40GS
sinner ve svym prime
Reagovat
AlcarazPower40GS
jeste neuhral bod na jeho servis alex
Reagovat
Patik
No neviem či som schopný toto pozerať..vždy keď zbadám Sinnera dvíha mi žalúdok..nedá sa tam dať nejaká cenzúra na jeho postavu..len proste že by sa odrážala loptička od machule.
Reagovat
pantera1
Já se raději nedívám, zavání to masochizmem
Reagovat
Patik
Zvereva mám rád želal by som mu už ten prvý grandslam..o to lepšie keby to bolo nad Psinerom.
Reagovat
pantera1
Taky mu to přeju a moc a přesně nad karotenem obvzlášť. Fandím mu celou jeho kariéru
Reagovat
Patik
Ani som to poriadne nedopisal a už stratil podanie a set..Vidím že tenisový Boh zase počúva moje modlitby..ale možno mi chystá radosť s nejakým banom pre Psinera.
Reagovat
pantera1
Doufejme, třeba nějaký ten trest bude. Nepříjemnější zjev se nemohl vylíhnout v té nové generaci. každopádně talent to je, to mu nemůžeme upřít, ale strašně nesympatickej.
Reagovat
Patik
Reagovat
Sunrise
Byl by nějaký stream prosím?
Reagovat
Krisboy
https://freestreams-live.my/tennis-live-stream19/

https://tennis14.sportshub.stream/
Reagovat
Krisboy
Ale seká se to. Celý turnaj to fungovalo dobře, ale na finále se to sere.
Reagovat
jackiec
tak hlavně že reklamy se nesekají
Reagovat
Sunrise
Děkuji pěkně
Reagovat
Patik
Za tie roky čo sa tu podávajú streamy jeden druhému už by ich tu mali poznať všetci naspamäť.
Reagovat
Liverpool22
Reagovat
Liverpool22
https://tennistream.net/channel-1/

https://tennis.stream/homePage

https://sport365.stream/
Reagovat
AlcarazPower40GS
jannik uz vede 2-0
Reagovat
AlcarazPower40GS
uz to vypuklo
Reagovat
Krisboy
Saša urve jeden set v tiebreaku.
Pokud by to šlo do pátého setu, věřil bych spíš jemu.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist