Skvělá forma žene Halepovou i Mahuta žebříčkem nahoru

15. 7. 2013, 09:52
Aktuality 195
Simona Halepová a Nicolás Mahut se během pár týdnů vyšplhali světovými žebříčky výrazně směrem vzhůru. Rumunka už útočí na Top 20, zkušený Francouz se z třetí světové stovky dostal na 75. místo.
Profily hráčů

Simona Halepová první čtyři měsíce nové sezony žádný oslnivý výsledek nezaznamenala. V květnu se však na antuce v Římě dostala z kvalifikace do semifinále, ve kterém nestačila až na Serenu Williamsovou. A pak už získala v Norimberku svůj premiérový titul, ovládla i trávu v Hertogenboschi a po nezdaru ve Wimbledonu, kde ve druhém kole podlehla favorizované Na Li, triumfovala minulý týden na antuce v Budapešti. Během dvou měsíců tak vyletěla ze sedmé světové desítky už na 23. místo. 

Ještě výraznější posun zaznamenal Nicolás Mahut. Jednatřicetiletému Francouzi se daří na trávě, na které v Hertogenboschi získal premiérový titul a minulý týden na něj navázal i v Newportu. Z 240. místa se rázem posunul už na 75. příčku. Současná pozice je však pořád vzdálená jeho maximu z roku 2008, kdy byl čtyřicátý. 

Tomáš Berdych zůstává v tenisovém světovém žebříčku na šestém místě. Pozici nezměnila ani nejlepší česká hráčka Petra Kvitová, které patří osmé místo. V první desítce obou žebříčků nenastaly žádné změny, mezi ženami je nejlepší Američanka Serena Williamsová, mužům kraluje Srb Novak Djokovič.


Z první světové stovky vypadla Barbora Záhlavová-Strýcová, která neobhájila loňské finále na turnaji v Palermu. Vítězka tohoto italského turnaje, domácí hráčka Roberta Vinciová, zůstala jedenáctá.

Žebříčky ATP k 15. červenci 2013:

Dvouhra:
1. (1.) Djokovič (Srb.) 12.310 b., 2. (2.) Murray (Brit.) 9360, 3. (3.) Ferrer 7120, 4. (4.) Nadal (oba Šp.) 6860, 5. (5.) Federer (Švýc.) 5785, 6. (6.) Berdych (ČR) 4865, 7. (7.) Del Potro (Arg.) 4500, 8. (8.) Tsonga 3480, 9. (9.) Gasquet (oba Fr.) 3045, 10. (10.) Wawrinka (Švýc.) 2915, 11. (11.) Haas (Něm.) 2605, 12. (12.) Nišikori (Jap.) 2495, 13. (15.) Raonic (Kan.) 2225, 14. (13.) Čilič (Chorv.) 2175, 15. (16.) Almagro (Šp.), 16. (14.) Tipsarevič (Srb.) 2130, 17. (17.) Janowicz (Pol.) 2064, 18. (18.) Simon (Fr.) 2055, 19. (21.) Querrey (USA) 1730, 20. (20.) Mónaco (Arg.) 1680, ...40. (40.) Rosol 1011, 48. (48.) Štěpánek 875, 91. (89.) Veselý (všichni ČR) 599. 

Čtyřhra:
1. (1.) B. Bryan, M. Bryan (oba USA) oba 14.460, 3. (3.) M. López 5540, 4. (4.) Granollers (oba Šp.) 5540, 5. (5.) Bopanna 5380, 6. (6.) Bhúpathí (oba Indie) 5225, 7. (7.) Peya (Rak.) 5100, 8. (8.) Soares (Braz.) 5080, 9. (9.) Paes (Indie) 4720, 10. (10.) Štěpánek 4490, ...38. (38.) Čermák 1815, 43. (43.) Dlouhý (oba ČR) 1640.

Žebříčky WTA k 15. červenci 2013:

Dvouhra:
1. (1.) S. Williamsová (USA) 11.650 b., 2. (2.) Šarapovová (Rus.) 9235, 3. (3.) Azarenková (Běl.) 8825, 4. (4.) A. Radwaňská (Pol.) 5965, 5. (5.) Li Na (Čína) 5555, 6. (6.) Erraniová (It.) 5100, 7. (7.) Bartoliová (Fr.) 4625, 8. (8.) Kvitová (ČR) 4435, 9. (9.) Kerberová (Něm.) 3970, 10. (10.) Wozniacká (Dán.) 3660, 11. (11.) Vinciová (It.) 3220, 12. (12.) Kirilenková (Rus.) 2976, 13. (13.) Stosurová (Austr.) 2965, 14. (14.) Jankovičová (Srb.) 2925, 15. (15.) Flipkensová (Belg.) 2888, 16. (16.) Stephensová (USA) 2870, 17. (17.) Ivanovičová (Srb.) 2740, 18. (18.) Lisická (Něm.) 2650, 19. (19.) Petrovová (Rus.) 2505, 20. (20.) Suárezová (Šp.) 2430, ...28. (29.) Šafářová 1655, 37. (42.) Zakopalová 1300, 73. (73.) Karolína Plíšková 888, 90. (89.) Hradecká (všechny ČR) 763. 

Čtyřhra:
1. (1.) Erraniová, Vinciová obě 9355, 3. (3.) Petrovová 7730, 4. (4.) Makarovová (Rus.) 6780, 5. (5.) Srebotniková (Slovin.) 6745, 6. (6.) Vesninová (Rus.) 6631, 7. (7.) Hlaváčková (ČR) 6495, 8. (8.) Hradecká 6130, 9. (9.) Hsieh Su-wei (Tchaj-wan) 5385, 10. (10.) Pcheng Šuaj (Čína) 5025, 11. (11.) Peschkeová (ČR) 4295, ...21. (21.) Šafářová 3545, 45. (44.) Záhlavová-Strýcová 1912, 56. (53.) Uhlířová 1512, 71. (74.) Birnerová 1233, 72. (73.) Hrdinová 1216, 88. (77.) Voráčová (všechny ČR) 1014, 94. (94.) Zakopalová 926. 

Finanční žebříček roku (v dolarech):
1. S. Williamsová 4,786.086, 2. Azarenková 3,774.127, 3. Šarapovová 3,532.022, 4. Bartoliová 2,854.202, 5. Erraniová 2,019.669, 6. Li Na 1,943.256, 7. A. Radwaňská 1,683.385, 8. Lisická 1,572.362, 9. Vinciová 1,327.328, 10. Kvitová 1,205.608, ...28. Šafářová 552.097, 33. Zakopalová 443.650, 43. Hradecká 400.177, 56. Hlaváčková 317.445, 78. Karolína Plíšková 219.926, 98. Cetkovská 176.857, 99. Peschkeová 176.176.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

195
Přidat komentář
Frick
http://distilleryimage3.s3.amazonaws.com/c11bf882e19b11e2aeed22000a9f13be_7.jpg

Docela čumim :-O
Reagovat
PetaM
Drsně vypracované břicho :O Na holku ... Wow! :)
Reagovat
Frick
Ale jak to dělá :-) Jejím primárnim cílem je bejt dobrá v tenise, ne si vyrýsovat pekáč buchet. Tak má v tréninku více fitka než ostatní nebo užívá (legální) preparáty pro rozvoj svalů?

Nebo třeba trénuje skoro stejně jako Petra K., akorát je to o genetice a někdo má nehezkou cejchu a někdy tohle.

Kdo ví, estli jí samotný se to líbí. Třeba si říká "Dyť jsem jak chlap" :-)

No ale věřim, že opak je pravdou. Škoda, že pro Body Issue je málo slavná :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Genetika, no.. Petra to břišní svalstvo ve finále může mít vypracované stejně, ale na rozdíl od Lucky má tu smůlu, že se jí do břicha vráží veškerý tuk, takže to prostě není tak vidět.
Reagovat
Frick
A nemohla by jí třeba pomoci nějaká změna jídelníčku apod. Já prostě nevěřim tomu, že se s tim nic dělat nedá (pokud nepočítám vyloženě liposukci).

BTW: Lucce radí s výživou její sestřenka Zuzka, dietoložka.
viz. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=520673121330843&set=a.452843968113759.101762.437408476323975&type=1

Hm, to si asi tak dá jednu po výhře na turnaji a druhou o Vánocích.
Reagovat
slacker
ten Petrin psychous Safar je taky pribuzny?
Reagovat
smazaný uživatel
S genetikou se toho fakt moc dělat nedá. A změna jídelníčku? Bavíme se tady o vrcholové sportovkyni, ta si jistě dává bacha, co jí. Petra není tlustá, nemá nadváhu, nepotřebuje hubnout.

Mimochodem viděl jsi, jak vypadá aktuální vítězka Wimbledonu Marion? Žádná modelka to tedy rozhodně není..
Reagovat
Frick
Tedy? Fakt škoda tý Olomouce, dalo se tam vyhrát :-(

Ovšem, že třeba Plíščata to tam nezkusia...
Reagovat
smazaný uživatel
se odhlásila ze Standfordu
http://www.tennis.com/pro-game/2013/07/sharapova-pulls-out-stanford-hip-injury/48369/
Reagovat
smazaný uživatel
*Stanfordu
Reagovat
smazaný uživatel
Ty mi dycky zlepšíš náladu, ať je zpráva sebevíc špatná.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to je škoda. :( Ale nedivím se tomu, protože Masha dělala rehabilitaci...
https://twitter.com/MariaSharapova/status/355875563426168834

Brzy se uzdrav, Masho! :)
Reagovat
Heather_Fedex
tak to je pech ;( sem se tesila!! ;//
Reagovat
tommr
a místo ní bude na turnaji hrát lucky loser Evtimová. Takže to je nejspíš skutečnej důvod proč Háčka v Bad Gasteinu nenastoupí společně v deblu ...
Reagovat
PetaM
A tak proč by se tam Lucka hlásila, kdyby předem věděla, že nenastoupí? :) Podle mě má Lucka něco s ramenem. Nevím, něco o ramenu říkala, když měly s Andy vítěznou řeč. Ale možná to bylo ve spojitosti se začátkem sezóny ... Nevím no :D Každopádně, snad je Lucka zdravá a připravuje se na Americké betony :) :)
Reagovat
tommr
možná, že se Lucka necítila fit, aby zvládla obojí a chtěla zkusit aspon singla, ale na poslední chvíli musela vzdát i to ...
Reagovat
PetaM
Je to škoda, ale na druhou stranu, antuka už je minulostí, teď se radši soustředit na betony :) :) Doufám, že na US Open bude mít Česká republika GS vítěze (a je jedno, v čem :D )
Reagovat
smazaný uživatel
Tak až před chvílí byl podrobněji zveřejněn seznam hráček, které tam budou startovat...

V Cincinnati bude taky hrát Kiki Mladenovic a fanouškům Lucky Šafářové můžu potvrdit, že ona tam bude hrát taky. Tady je to komplet... :)
http://www.cincytennis.com/Players/Entry_List/?intloc=headernavsub
Reagovat
smazaný uživatel
Díky :) Kromě Petry s Luckou jsem zvědavá na Sam, moji další oblíbenkyni :)
Reagovat
tommr
takže se jen potvrdilo, že letos když nejsou OH bude v Torontu a v Cincinnati kompletní ženská špička. Pro Petru Kvitovou to bohužel skoro jistě znamená, že tam lonský body neobhájí ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nevíte, jaký je teď plán turnajů u Jirky Veselého?
Reagovat
Frick
Nejbližší bude Posíračka Cup v Liberci...
Reagovat
Frick
Že Hradecká bude hrát s Miss WTA :-))
Reagovat
Fandina
Háčka nehrají debla v Bad Gasteinu. Docela mě to překvapilo.
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.andreahlavackova.com/cz/novinky/200-desaty-titul-par-h-h-neslavil-nebyl-cas.html

Vysvětlení Andy : . ?Rozhodla jsem se, že budu hrát jen singl, protože mě čeká přechod na beton, tak už musím začít i s přípravou na tomto povrchu,? vysvětlila Andrea, proč se s Luckou nepřihlásily do deblu, ve kterém by byly nasazené jako číslo 1.
Reagovat
Frick
Stejně zahraje prd na betonu. :-(
Reagovat
smazaný uživatel
Andy toho obhajuje dost - osmifinále USO + Cincinati.. :-)
Reagovat
tommr
a Lucka nakonec v Bad Gasteinu nehraje ani singla ...
Reagovat
smazaný uživatel
Krásné a roztomilé... :)
https://twitter.com/sorana_cirstea/status/355914027387482112/photo/1
https://twitter.com/MonicaAce93/status/355907879552827392/photo/1
Reagovat
smazaný uživatel
díky. Sekne jim to.
Reagovat
Frick
Proč sem dáváte fotky z Luníku IX.?
Reagovat
smazaný uživatel
Sorana palec nahoru, Monica neni muj typ...nevim co na ni vidis Monty:O
Reagovat
smazaný uživatel
Monicu jsem viděl naživo, takže to snad můžu posoudit... :)
http://bowrag.net/wp-content/uploads/2013/06/Monica-Puig-Legs.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
Co říkáš na výhru Arantxy Rus nad Torro-Flor v Bad Gasteinu? To je docela slušné překvápko. Arantxa snad vyhrála první zápas na okruhu WTA v tomto roce a zrovna proti soupeřce, která umí hrát velmi dobře na antuce...

Jinak díky za ten přehled, kdo bude kde hrát před US Open. Já jsem to tady chtěl dát taky, ale měl jsem jenom seznam svých favoritek... Tak tě ještě doplním. :)

Ana Ivanovic - Carlsbad, Toronto, Cincinnati
Kiki Mladenovic - Carlsbad, Toronto, New Haven
Donna Vekic - Baku, Cincinnati

Bohužel jsem zatím nenašel žádný turnaj u Monicy Puig...
Reagovat
tommr
za výhru Rusový jsem moc rád - už mi jí bylo docela líto ... :)
Jinak co Katka Siniaková - jakej ta má program? Mrzí mě, že se nebude hrát v Olomouci ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
myslím, že jede na ME do 18 let tuším.. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Stačí sledovat Katku na FB... :)
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=610189792345959&id=496895680342038

Bad Gastein padl, takže její následující turnaj je ME do 18 let. Potom se Katka rozhodla, že bude ještě hrát juniorku US Open, jak potvrdila v tomto rozhovoru...
http://sport.idnes.cz/katerina-siniakova-o-vitezstvi-na-wimbledonu-faw-/tenis.aspx?c=A130711_090842_tenis_ot

Myslím si, že Katku možná přesvědčil ten úspěch s Bárou. Už tady trochu váhala... :)
http://www.rozhlas.cz/zpravy/tenis/_zprava/ceske-juniorky-vyhraly-na-tenisovem-wimbledonu-ctyrhru--1232577

No a taky doporučuju tenhle blog, kde se dozvíš zajímavé věci (nejen) o Katce a Báře... :)
http://holcomb-vedenanet.blogspot.cz/
Reagovat
tommr
takže Katka letos už v podstatě rezignovala na další posun v seniorským žebříčku. Škoda ...
Reagovat
smazaný uživatel
sezona ještě nekončí.. :-) pár seniorských turnajů objet stihne :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Mám pocity cica :DDD
Ne, holka se snad na chvíli zvedne :)
Reagovat
smazaný uživatel
Z rozhovoru pro idnes.cz (11. 7.):
Otázka: "Letos jste se mezi juniorkami výrazně prosadila na všech třech zatím odehraných grandslamových turnajích. V Austrálii jste byla ve finále, v Paříži a ve Wimbledonu jste vyhrála čtyřhru. Co US Open, které se blíží?"
Katka: "Právě dnes jsme se rozhodli, že tam pojedu. Sice už dávám přednost ženským turnajům, ale stále je to grandslam, tak si ho chci ještě zkusit, jde o prestižní záležitost. Ale jinak už se chci hlavně věnovat turnajům žen."

Takže tady máš odpověď... US Open přece sezona nekončí, tak uvidíme. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Zvykej si.. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Já ti to napsal, protože ty jsi takový na ty překvápka. :) Tohle asi čekal málokdo... Pocity Cica má určitě víc lidí, protože jsem před zápasem koukal, že na tipsport.cz sázelo v tomhle zápase 100% lidí na Torro-Flor. :D
Reagovat
smazaný uživatel
No jo, ale tak já už jsem si zvyknul, že tommr je zapřísáhlý pesimista. :) Já mu dokonce rozumím, protože jakmile začne být trochu optimista, tak se to pokazí (viz Tomáš v Bastadu)... Takže on prostě musí být pesimista. :D Ale jinak nemám zapotřebí se s někým hádat. To není důvod, proč sem píšu... Proto vás oba obdivuju, že máte takovou výdrž. :D

Jo, jinak ti musím udělit velkou pochvalu za tvůj dnešní příspěvek na idnesu, který jsi napsal pod článkem o Mashe a Connorsovi... Mně už to taky pár dní štve, jak všude zmiňujou prohru Mashy ve 2. kole Wimbledonu, jako by to byl ten důvod změny trenéra. Pak tomu spousta lidí uvěří a mýtus je na světě... Jenom dodávám, že tento článek na idnesu psal stejný člověk, jako ten de*ilní článek o exhibici, jak Caro imitovala Serenu...

Nebo třeba na sport.cz napíšou titulek "Šarapovová se po debaklu ve Wimbledonu rozešla s trenérem" a potom to až v článku uvedou na pravou míru... No ale já už se tomu ani nedivím, protože tam je to takhle pořád.
Reagovat
Fandina
monty ... ale ne, to jak hraje Tomáš vůbec nezáleží na tom, co tady kdo píše ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
To já vím. :) Ale fakt je zajímavé, že jakmile je tommr trochu optimisticky naladěný nebo natěšený, tak se to prostě pokazí. Už jsem si toho všiml i párkrát u Petry... Pak většinou následuje slovní spojení "ostudnej výkon". :D
Reagovat
smazaný uživatel
Počítej s tím, že čím výše Katka v žebříčku bude, tím to bude horší ;-) Možná tě to překvapí, ale já se v hádkach taky nijak nevyžívám, někdy holt ale jinak nejde..

K Máše a idnes.cz: díky za pochvalu. ;-) To víš, prachy nade vše. A aby byly prachy, musí být čtenost. Aby byla čtenost, musí být článek dostatečně zajímavý. A když fakta zajímavá nejsou? Tak je prostě upravíme.. Alespoň je vidět, že je nutné brát novinové články s určitým odstupem.
Reagovat
Fandina
monty ... proto je lepší radovat se z vítězství svých vyvolených a přát jim a ne od nich pořád něco očekávat a pak je kritizovat za to, že nenaplnili má očekávání ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Třeba se tommr více zaměří na Báru Krejčíkovou... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Být tebou, tak na to radši moc nespoléhám. Ostatně Katce už nalajnoval, že za dva roky bude v top 10 ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
No, po finále juniorského deblu ve Wimbledonu psal něco v tom smyslu, že mu připadají obě stejně talentované... Tak uvidíme. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Fakt? Tak to jsem na to zvědav ;-)
Reagovat
tommr
v euforii po prvních úspěších Katky mezi ženami jsem možná zmínil i první desítku, ale ted už jsem s těma prognózama u ní o hodně opatrnější. Ukazuje se totiž, že i mezi juniorkama je mnoho lepších hráček než je ona. A hlavně její rozhodnutí hrát ještě letos všechny GS na juniorský úrovni ten její posun v žebříčku logicky o něco opozdí. Tipovat možnosti Katky a Báry si seriózně troufnu teprve až začnou hrát seniorský turnaje pravidelně ...
Reagovat
smazaný uživatel
No hlavně, že když jsem v té době tvrdil, že podobná tvrzení jsou předčasná, tak ses mi smál. :-) Jen mi vysvětli, proč by se měl jejich posun žebříčkem zpomalit kvůli tomu, že odehraje jeden juniorský turnaj navíc? Že bude hrát juniorské FO i Wimbledon bylo známo už tenkrát..
Reagovat
smazaný uživatel
Mnoho? No, podle žebříčku jsou dvě... Mimochodem, Ana Konjuh (juniorská jednička) taky zatím nehraje moc dospělých turnajů a Belinda Bencic (juniorská dvojka) do toho zatím taky spíš proniká, podobně jako Katka.
Reagovat
slacker
Je spousta juniorek co uz v 16-17 se prosazuji mezi dospelymi a v zebriku juniorek proste chybi.
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, že holky ročník 1994 a mladší bych v první stovce žebříčku WTA
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, že holky ročník 1994 a mladší bych v první stovce žebříčku WTA bez problémů spočítal na rukou... Donna Vekic, Laura Robson, Madison Keys, Genie Bouchard, Annika Beck, Yulia Putintseva, Elena Svitolina, Anna Schmiedlová.
Reagovat
slacker
Kdyz umis pocitat tak laskave neoponuj Tommrovy spatnymi argumenty. Oficilani zebricek juniorek je zebricek o hovinku, kdyz neumi pomerit vsechny hracky do 18 let
Reagovat
slacker
Napriklad Ashleigh Barty je 165 na WTA, kam ji zaradit na juniorskem zebrizku kdyz Katka je ve 4. stovce?
Reagovat
smazaný uživatel
To samé ale můžu říct u žebříčku WTA, protože některé juniorky se už výhradně věnují ženskému tenisu (proto jsou v žebříčku výš) a některé ještě ne. Zkrátka a dobře, zatím se to nedá moc srovnávat... Já prostě mluvil o juniorkách, které hrajou mezi juniorkami a lepší než Katka jsou opravdu jenom dvě. A taky jsem ti odpověděl na tvrzení, že "spousta juniorek se v 16-17 letech prosazuje mezi dospělými." Já si myslím, že až taková spousta jich zdaleka není. Pak se samozřejmě můžeme bavit o tom, co znamená "prosadit se". Pro mě to znamená Top 100 a tam jsem ti asi všechny hráčky vyjmenoval, přičemž jsem bral i starší, kterým už je letos 19 let.
Reagovat
slacker
Tommr ale nic o zebrizku nerikal, jen ze se ukazuje ze mezi juniorkami zase tak moc Katka nezari a nevalcuje zbytek. Pokud clovek nevynika v jednom rocniku jak se potom da ocekavat ze uspeje v dospelem zebricku kde jsou hracky ve veku rozpeti treba 15 let?
Proste na jarni uspenou premieru mezi dospelyma se zatim v posledni dobe moc dobre nanavazalo (ani na ITF ani na junior GS). S hodnocenim sanci radeji pockat az alespon pul roku budou objizdet vyhradne dospele turnaje
Reagovat
slacker
Pokud je na oklestenem junior zebricku 3, tak se ocekavalo minimalne SF na GS s prstem v nose. Jenze i ty juniorky z juniroskeho zebrickoveho suterenu ji dokazi porazit. Prestalo se ji v singlech darit
Reagovat
smazaný uživatel
No, nedá se říct, že by Katku na RG a Wimbledonu porazily juniorky ze suterénu... Na RG ji vyřadila Ruska Kulichkova, která byla ještě loni třetí v juniorském žebříčku, ale teď už nebyla nasazená, protože hraje více mezi ženami, přičemž letos zaznamenala velmi slušný posun v žebříčku WTA (podobný jako Katka). No a ve Wimbledonu ji vyřadila Američanka Chirico, o které jsem četl, že má taky slušný potenciál...

Očekávání je jedna věc, ale taky to pokaždé nemusí vyjít. Na AO byla Katka ve finále. Třeba bude specialistkou na betony, co já vím. :) Mně je Katka prostě sympatická a jestli někdy vyhraje a jindy prohraje, to na to nemá vliv.
Reagovat
smazaný uživatel
Doby, kdy náctileté mohly vyhrávat grandslamy mezi dospělými jsou zkrátka nenávratně pryč, smiř se s tím.

Btw. kde jsi vzal tu blbost, že juniorský žebříček je okleštěný?
Reagovat
slacker
Ty uz prosim te na me nereaguj, na 90% procent zacnes placat naproste hovadiny oprene o naprosto vylhane indicie.

Rec byla o vyhravani juniorskeho GS a kde v juniorskem zebrizku vidis Donnu Vekic, Ashlegh Barty a dalsi vekove s Katkou Siniakovou srovnatelne hracky. Juniorsky zebrizek ITF je naprosto k nepouzitelny nacokoliv.
Reagovat
smazaný uživatel
Hovadiny tady meleš akorát ty. Třeba tu s tím zdánlivě okleštěným žebříčkem a tvrzením, že v takovém případě by Katka měla pohodlně dokráčet do semifinále.

Holky, které hrají juniorské GS pochopitelně v juniorském žebříčku figurovat musí, jinak by ty GS nemohly hrát. Juniorský žebříček ITF pochopitelně je použitelný a zobrazuje výsledky hráček na juniorských turnajích, asi tak, jako žebříček WTA zobrazuje výsledky na turnajích WTA. Že organizátoři GS při nasazování do turnaje zohledňují pouze juniorský žebříček a ne to, jak si holky stojí mezi dospělými, je problém organizátora, ne žebříčku. Jak prosté, milý Watsone..
Reagovat
slacker
Svoje oblibene fabulovani si strc nekam.

S hovna (juniorsky zebrizek bez nejlepsich hracek v juniorskem veku) bic neupletes (jak moc je doopravdy Katka dobra mezi stejne starymi holkami bez ohledu jake souteze hraji). Nejsou jen 2 lepsi juniorky nez je Katka a neni lepsi dukaz nez ze vypadla na 2 GS po sobe tak brzo pred semifinale a ani jeji premozitelky (pokud pripustime ze male echt smulu na vybournou souperku) to do finale nedotahly
Reagovat
smazaný uživatel
1) urážíš oponenta
2) věcnou a logickou argumentaci oponenta zesměšňuješ
3) mluvíš vulgárně
4) nenabízíš žádný protiargument

Hned 4 argumentační fauly, abych použil tvoji terminologii, v jednom příspěvku, to je solidní výkon.
Reagovat
slacker
Tohle je prehled argumentacnich faulu
http://www.obcanskevzdelavani.cz/work/ke-stazeni/argumentacni-fauly-A4-barva.pdf

Napriklad vulgarita je jaky faul? Argumentu sem uvedl dost.

Na cele tvoje diskutovani obecne sedi temer vsechno co je v tom seznamu, vemu si je par faulu od konce:

1) Nelichotivé zařazení
Odmítnout tvrzení proto, že je podobné stanovisku nežádoucí osoby nebo skupiny.

Typicky odkaz ze neco co tvrdi "odpad nebo ubozak" jako Broz nebo Tommr nemuze byt pravdive

2) Přesunuti důkazního břemene
Odmítnout hájit své tvrzení a předpokládat, že hájit by se měla protistrana.

3) Útok na původ tvrzení
Odmítnout tvrzení kvůli tomu, kde se vzalo či kdo ho původně zastával.

4) Figurína
Vytvořit zkreslenou a oslabenou verzi argumentu proti strany, ten pak odmítnout.

5) Útok na nezávislost mluvčího
Odmítnout závěr protistrany jen proto, že by takový závěr byl pro protistranu výhodný.

Zaver: nepoustejme se mi 2 uz do zadnych dalsich diskuzi,
Reagovat
smazaný uživatel
1) nesmysl - nehodnotím příspěvky podle toho, kdo je psal, ale podle jejich obsahu a stylu. Že někteří píší stále stejné kraviny nebo jsou stále stejně arogantní, za to já nemůžu

2) já svá tvrzení hájím a obhájím. Proto totéž očekávám od protistrany. Která ovšem leckdy své názory považuje za dogma..

3) tvrzení odmítám kvůli obsahu, ne původu

4) nemám potřebu něčí argumenty oslabovat. Ony jsou zhusta slabé samy o sobě.

5) závěr protistrany odmítám, pokud je tento zjevně nesmyslný. A opět nemůžu za to, že je těch nesmyslů na anonymní diskuzi tolik.

Závěr: nejsem svatý, ale podsouváš mi něco, čeho se dopouštím jen zřídka.
Reagovat
slacker
Fajn, vratim se na zacatek.

1) Doby, kdy náctileté mohly vyhrávat grandslamy mezi dospělými jsou zkrátka nenávratně pryč, smiř se s tím.

marne si lamu hlavu na co to vlastne reagujes => asi to sedi na tu figurinu. Neco sis prekroutil abys to mohl shodit

2) Btw. kde jsi vzal tu blbost, že juniorský žebříček je okleštěný?

Jako promin, ale jasne jsem predtim a i po tom uvedl ze zebricek povazuji za oklesteny o hracky co juniorske souteze nehraji nebo je hraji malo a jsou na nem prilis nizko nez je jejich skutecna vykonnost. a slovo blbost ihned posunulo diskuzi do zbytecne konfrontace
Reagovat
smazaný uživatel
1) jen jsem konstatoval, že "prosazení se" v -nácti dneska vypadá jinak, než před lety. Co před lety byl neúspěch, v současnosti je solidní výsledek.

2) jasně jsem ti vysvětlil, že žebříček okleštěný není, protože v něm figurují všechny hráčky, co hrají juniorský GS. A že vypovídá o tom, jaké má která hráčka výsledky na juniorských turnajích, což je (překvapivě) jeho účelem, který v rámci možností plní stejně dobře, jako žebříček WTA o výkonnosti hráček na okruhu WTA. A je pouze věcí organizátora, jestli se při nasazování bude řídit pouze juniorským žebříčkem, nebo zohlední i umístění v žebříčcíh ITF/WTA v kategorii dospělých. Čili problém není v žebříčku, ale v nasazení. Proto je tvé tvrzení o okleštěném žebříčku nesprávné.
Reagovat
smazaný uživatel
Pánové, přeju vám krásnou, pohodovou a ničím nerušenou dobrou noc :))))))
Reagovat
slacker
1) takze jasna figurína, co znamenalo v diskuzi prosadit se bylo na hony vzdaleno tomu co vyvracis, pro Montyho TOP100 pro me pravildelne starty v klalifikacich a turnajích WTA (i když sem to jasne nerekl, presto povazuju 165 nmisto pro Barty v 16 letech za prosazovani se). Pak sem vrazis ty a vnucuješ mi ze se mam necim smířit a to něco sis sam vymyslel.

2) Opet nerozumim tomu proc tvrdosijen prosazujes jen jeden mozny vyklad slova oklesteny a všechno ostatní povazujes za spatne. Juniorsky zebricek jako argument ze Katka je treti nejlepsi juniorka jsem odmítl s vysvetlenim proc a dále podporil argumente jak si vedla na 2 posledních GS. Vysvetlovat jak zebřiček funguje a pro co se pouziva je irelavantni k meritu diskuze (Jak dobra juniorka je Katka)
Reagovat
smazaný uživatel
1) já si sám nic nevymyslel. Kdybys už na začátku jasně řekl, co je podle tebe prosazování se, mohli jsme si tuhle anabázi ušetřit

2) okleštěný znamená omezený, což není tento žebříček, vzhledem k tomu, co má ukazovat, není. Okleštěný je možná tak systém nasazování.

My dva spolu jsme řešili to, jestli je žebříček okleštěný, ne to, jak si Katka stojí mezi juniorkami. To jste řešili s Montym, ne se mnou.
Reagovat
slacker
1) Přesunuti důkazního břemene - proc bych ja mel dokazovat ze sis nic nevymyslel. Muzes prosim ukazat kde je byt jen vzdalene naznaceno ze Prosazovani = vyhravani dospelych GS v juniorskem veku? To ze beru vazne 165. misto Barty a ptam se kam ji zaradit vykonostne mezi vekem juniorky je patrne kde mam zhruba latku o prosazovani se, dosplelacka TOP10 a GS to není ani vzdalene -> vymyslels jsis to abys mohl byt za chytryho
2) Je oklesteny o juniorky co nehraji juniorske souteze, co uz k tomu mam vice rici. ze nesouhlasíš se slovem oklesteny je hlavne tvůj problém ze upiras jinym jak to nazvou. Jak se tomu ma spravne rikat podle Queshe? Jednim pridavnym jmenem prosim.
Reagovat
smazaný uživatel
Pochopíš už konečně, že okleštěný není, protože ty juniorky v něm figurují nebo dál budeš obhajovat neobhajitelné?
Reagovat
slacker
http://www.itftennis.com/juniors/rankings/rankings-list/players.aspx?PlayerCategory=M&Nation=Any&From=0&To=-1&Name=vekic&MatchCode=S&Gender=G&Region=

Nejak mi to nemuze nic najit na jmena Dokic nebo Barty. Ja rozhodne obhahuju narok rikat tomu oklesteny zebricek, kdyz v nem tyhle juniorky chybi.
Reagovat
slacker
A u tech juniorek co hraly letosni juniorske GS ale maji mimimum turnaji tomu muzeme rikat i jinak, treba zkresleny.
Reagovat
smazaný uživatel
A kdo může za to, že neumíš hledat?
http://www.itftennis.com/juniors/rankings/rankings-list/players.aspx?PlayerCategory=M&Nation=Any&From=0&To=-1&Name=Dokic&MatchCode=S&Gender=G&Region=

A Barty? Ta mezi juniorkami nehraje (ani GS), takže těžko může figurovat v juniorském žebříčku. Zamotáváš se do toho čím dál, tím víc, a čím dál tím víc je jasnější, jak jsou tvé argumenty ohledně okleštěného žebříčku chabé.
Reagovat
slacker
Dokic 325 misto -- tak nevim co tohle meni tehle drobny omyl ze tenhle zebrizek ani nahodou nepomeruje vsechny juniorky. 325 nebo zadna, je v tom nejaky rozdil? Barty tam chybi a juniorka stale je i kdyby se na svoji placatou hlavu stavel a kvicel ze neni.

Jeste sem tu nikdy nezaregistroval ze bys komukoliv v nejake diskusi kde oponujes uznal nejaky protiargument druhe strane.

Vzdyt to tady opakuju furt od zacatku ze tyhle juniorky zadne juniorske turnaje uz nehraji a proto v zebrizku nejsou nebo na miste nekde dole.
Reagovat
slacker
A sakra furt se mi pletou Dokic a (Donna) Vekic. Pochopitelne jsem celou dobu minil Donnu Vekic
Reagovat
smazaný uživatel
Vždyť ti to tu celou dobu vysvětluju - juniorský žebříček zobrazuje hráčky, které hrají juniorské turnaje, včetně juniorských GS. Ty, které je nehrají, čili nehrají ani juniorské GS, v něm logicky nemohou figurovat. Takových ale moc není. Nevím, proč mi tu neustále podsouváš něco jiného..
Reagovat
slacker
No a prave proto ze nezahrnuje vsechny hracky ktere jsou vekem juniorky nebo jim zapocitava jen zlomek turnaju co odehraji tak je oklesteny, ochuzeny, nereprezetativni, zkresleny pro ucel hodnoceni VSECH hracek juniorskeho veku. Vubec se nechci prit proc tam jsou nebou nejsou, proste tam nejsou. To je podobne jako tvrdit ze kdyz desetibojar hodi v desetiboji svetovy rekord ostepem ze to neni rekord v hodu ostepem, protoze rekord muze byt jen z osteparske sousteze :-))

Vyvozovat cokoliv z takoveho zebrizku je o nicem
Jeden o voze druhy o koze.
Reagovat
Frick
V Holomócu hrát nebude? :-(

BTW: Proč takovej nezájem ze strany našich hráček? Konkurence jen Hercogová, přitom prizemoney 100 000 USD. To by i pro Šafinu mohlo bejt atraktivní, ne?

Kdyby místo dvou ITFek á 100 000 USD se konečně dostalo na Štváňu to zasraný 200k WTA!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Nejdřív by to 200k WTA na Štvání musel někdo zaplatit..
Reagovat
tommr
Petra Cetkovská je pokud vím zase zraněná ...
Jinak souhlas - taky nechápu proč v Olomouci nehraje víc našich předních hráček. U Lucky Šafářový to ještě pochopit jde, ale proč tam nehrajou třeba nadějný juniorky jako Siniaková nebo Krejčíková? Pro ty by to přece měl bejt ideální turnaj na usnadnění přechodu mezi dospělý...
Reagovat
smazaný uživatel
Krejčíková v Olomouci hraje. V prvním kole ji čeká Birnerová.
Reagovat
tommr
Opravdu? Tak to je dobrá i špatná zpráva zároven. Je dobře, že tam Bára startuje, ale je smůla, že už v prvním kole narazí zrovna na Evu Birnerovou, která taky nutně potřebuje body ...
Reagovat
Roger_Federer
Klub zoufalých fanatických fandů Petry Kvitove..
Konečne jste procitli a založili ten spravny klub
Reagovat
Fandina
Procitli z čeho?
Reagovat
smazaný uživatel
baví tě to hodně?
Reagovat
smazaný uživatel
Zase rejpeš viď? :)) Klidně můžeš, když tě to baví.. A členství v tomto klubu mi vůbec nevadí :)))
Reagovat
Fandina
Hamburk na satelitu, na německém SPORT 1(DSF) Rosol Kamke. Lukáš první set prohrál 5:3, přišel o podaní na 1:3 a pak už neotočil. Poslední dobou se Lukášovi nějak nedaří, tak by bylo potřeba to přetrhnout a zkusit otočit a Kamkeho dneska porazit. Luky ... pojď pojď pojď
Reagovat
tommr
moc nechápu proč Rosol vůbec hraje když ho čeká ta operace kyčle? V tomhle stavu stejně nikoho neporazí a jen si tu kyčel ještě zhoršuje ...
Reagovat
Fandina
V době Wimbledonu Lukáš říkal, že na operaci by měl jít po Davis Cupu viz odkaz na článek a vevnitře jeho rozhovor audio.
http://www.rozhlas.cz/zpravy/tenis/_zprava/rosola-nemine-operace-resi-jen-termin-o-davis-cup-prijit-nechce--1228275
Reagovat
tommr
a co nám bude při tom DC platnej? V jeho současný formě přece nemůže žádnýho nominovanýho Argentince porazit. To už by bylo lepší tam vzít k Berdychovi, Veselýmu a Štěpánkovi jako čtvrtýho hráče zdravýho Hájka ...
Reagovat
smazaný uživatel
On DelPotro na DC nejede?
Reagovat
smazaný uživatel
Juan letos DC vynechal, aby se mohl soustředit na výhru GS :-) Jinak taky nechápu, co chce Rosol dělat na DC... Radši at kapitán vezme Tomáše, Radka, Jirku a Honzu H.
Reagovat
Fandina
Lukáš chce jít na operaci až na konci sezony a chce to stihnout tak, aby mohl hrát hned na Australien Open. Co se týká Davis Cupu tak kdo bude nominován stejně záleží na tom, jak kdo a v jaké formě bude hrát těsně předtím a v podstatě je do DC ještě daleko.
Reagovat
smazaný uživatel
No jsem zvědavá, koho bude Navrátil nominovat, i když je to ještě daleko.. Lukášovi se divím, pokud ho čeká operace kyčle, že může hrát.
Reagovat
Fandina
Lunej kyčel trápí Lukáše od roku 2006 a teď na operaci dojde. V článku je audio, v rohovoru to Lukáš popisuje.
http://www.rozhlas.cz/zpravy/tenis/_zprava/rosola-nemine-operace-resi-jen-termin-o-davis-cup-prijit-nechce--1228275
Reagovat
Fandina
Háječek super. V Hamburgu dvakrát výhra v kvaldě a teď první kolo s Kubotem. Ve druhém to s Gulbou nebude lehké, ale držím palce. Honzo ... pojď pojď pojď
Reagovat
tommr
Petra Kvitová sice tento týden nehrála, ale přesto nepatrně stáhla náskok Erraniový a Bartoliový. Zezadu se k ní naopak pomalu ale jistě přibližuje Vinciová, která tento týden vyhrála v Palermu. Petra se bude muset na americkým turné hodně činit, aby svojí pozici udržela ...
Klára Zakopalová minulý týden jako jediná naše hráčka uspěla a v žebříčku si tak o pár míst polepšila. Snad se jí stejně dobře povede i tento týden v Bastadu, kde na ní ovšem už v semifinále bude čekat nejtěžší možná soupeřka Serena ...
Výrazně si pohoršila naopak Bára Strýcová, která neobhájila finále z Palerma a zase vypadla z první stovky. Bára ale měla letos v Palermu trochu smůlu na los a protože ve zbytku sezóny už prakticky nic neobhajuje může se brzy do tý první stovky zase vrátit ... :)
Reagovat
tommr
Petra Kvitová sice tento týden nikde hrát nebude, ale přesto se posune na sedmý místo před Bartoliovou, protože ta nebude obhajovat lonský finále z Carlsbadu. Půjde ale nejspíš jen o dočasnou změnu, protže Bartoliová na rozdíl od Petry na americkým turné skoro nic neobhajuje a bude jí tak stačit jedinej slušnej výsledek na to, aby se před Petru zase dostala ...
Reagovat
smazaný uživatel
Namátkou obhajuje ČF v Montrealu, New Havenu a US Open. Je to míň než Petra, ale "skoro nic" to není.
Reagovat
tommr
v Torontu bude Bartoliová obhajovat jen osmifinále (125 bodů), Petra titul (900 bodů). V Cincinnati loni Bartoliová vypadla už po prvním zápase (1 bod), Petra tam obhajuje semifinále (395 bodů). V New Havenu Bartoliová obhajuje čtvrtfinále (120 bodů), Petra titul (470 bodů) ...
Teprve na USO obhajuje Bartoliová (čtvrtfinále - 500 bodů) o něco víc než Petra (osmifinále - 280 bodů) ...
Celkově tedy obhajuje Bartoliová 746 bodů zatímco Petra 2045 bodů tj. o 1299 bodů víc. Když uvážíme, že Petra bude mít od příštího týdne jen o 70 bodů víc než Bartoliová tak je víc než jasný která z nich bude po USO v žebříčku výš ...
Reagovat
smazaný uživatel
Petra sice obhajuje velkou spoustu bodů, ale nemůžeš tvrdit, že je jasné, že Marion bude před Petrou.. budou to nervi, ale snad to Petra obhájí + ještě jeden turnaj : Carlsbad :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tobě je taky všechno hned jasný.. Ale jo, Petra tu pozici má o něco obtížnější, ale nikde není napsáno, že všechny body odepíše, naopak je to spíše nepravděpodobné. Naopak Bartoliová až do Wimbledonu hrála kulové a jsem sám zvědav, co předvede teď na betonech.
Reagovat
smazaný uživatel
pochybuji, že teď Marion začne hrát líp než před Wimbledonem a ten její titul z W. ve kterém nemusela hrát proti hráčce top 15 není zase tak cenný.. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to pozor - Wimbledon je nejprestižnější turnaj a titul z něj je cenný vždy, bez ohledu na to, jakým způsobem k němu kdo dokráčí. Spíš bych to naformuloval tak, že vzhledem k soupeřkám, které měla, nelze tento triumf brát jako ukazatel zlepšené kvality hry Marion Bartoliové.
Reagovat
smazaný uživatel
tak to lze taky říct.. já nesnižuji prestiž Wimbledonu.. to bych si fakt nedovolila, ale způsob jaký ho Marion vyhrála.. no..
Reagovat
tommr
to, že se Petra letos chystá do Carlsbadu mě trochu překvapilo. Pokud se jí v Americe bude dařit aspon tak jako loni tak by si tam nějaký body nahrát mohla ... :)
Bartoliová ovšem taky nebude zahálet a hraje ve Stanfordu i v Carlsbadu. V jejím případě tak trochu doufám podobně jako ty, že ta wimbledonská bublina rychle splaskne a Hopsanda se zase vrátí k výkonům, který podávala před Wimbledonem ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
otázka je, zda Petra do Carlsbadu pojede.. Kotyza po Wimblasu říkal, že Petra potřebuje pauzu, ale pauza přes měsíc mi příjde až moc. Každý bod do Race se bude hodit, proto doufám, že tam pojede :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Petra sama Carlsbad po Wimbledonu zmiňovala. A myslím, že ta měsíční pauza od Wimbledonu do Carlsbadu je více než dostatečná.
Reagovat
smazaný uživatel
Ty bláho. Tak letošní titul z Wimbledonu není tak cenný. :DDDD

Máš dost. A já vlastně taky :D
Reagovat
smazaný uživatel
kdyby Marion porazila někoho z užší špičky, tak neřeknu ani slovo.. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
tak já doufám, že tam hlavně pojede.. ale ten časový posun - 9 hodin.. fůj.. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Holt neporazila. Na to se ale historie ptát nebude. Ostatně, kdyby ten titul získala Petra, taky bys hovořila o tom, že není zas až tak cenný? ;-)

Já doufám, že do Carlsbadu pojede, každý zápas je důležitý. A posun? To zas bude probdělých nocí.. ;-)
Reagovat
tommr
Tomáš Berdych sice zůstal šestej, ale propás velkou šanci nahrát si v Bastadu nějaký snadný body do žebříčku. O to víc bude muset zabrat na americkým turné kde obhajuje semifinále z USO ...
Další bodovou ztrátu nabral Honza Hájek a dál se tak propadá žebříčkem. Snad ten propad co nejdřív zastaví a nespadne až do třetí stovky. Povést by se mu to mohlo už v Hamburku kde si zatím vede překvapivě dobře a dneska nečekaně hladce vyřadil Kubota. V příštím kole ho ovšem čeká velice těžkej soupeř v Gulbisovi ...
Žebříčkem naopak stoupá Honza Hernych, kterej v Newportu pokračoval v letošních výbornejch výkonech na trávě a už šlape Hájkovi na paty. Snad mu ty dobrý výkony vydrží i na hardu ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
meno Hernych tenisovy svet pozna len s travou

teraz onom uz nikto nebude pocut
Reagovat
tommr
Hernych nejspíš hraje poslední sezónu. Tak snad se mu letos povede i na hardech a rozloučí se s okruhem na nějakým pěkným místě ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Zadne body nejsou lehke, kdyz uz tak papirove lehci :-)

Tomas sice na US Open obhajuje SF ale v Cincinnati a Montrealu skoro vubec nic, naopak paty Federer obhajuje Titul ze Cincci a QF z US Open, takze ty betony muzou byt jeste hodne zajimavy. :-)

Nechci spekulovat, ale pokud by Tomas hral stejny tenis jako celou tuto sezonu + jeho oblibeny povrch, tak se mohou dit moc dobre veci pro Toma :-)
Reagovat
Roger_Federer
KZFFPK...:):), Konečne procitnuti?
Reagovat
smazaný uživatel
Ale já nejsem žádná spící Růženka, takže z čeho bych měla procitnout? :))
Reagovat
smazaný uživatel
procitnutí? ehmm.. :D
Reagovat
Roger_Federer
Z nevedomi do vedomi??
Reagovat
smazaný uživatel
nějak Tě nechápu.. :D
Reagovat
Frick
dobře!

Jak je možný, že kurzově byl Kubot jen vcelku mírně favorizován - čtvrtfinalista Wimblasu proti hráči, kterýmu se nedaří a vypadl z TOP 100...
Reagovat
smazaný uživatel
Wimblasu. To je to klíčové slovo "proč".

:DDD
Reagovat
smazaný uživatel
Tak lebo tenisti si vyhravaju a prehravaju s kym chcu

hraju tak na verimBoha hlavne ti nizsie v rebricku

porazia top hraca a nasledne prehraju s uplnym blbom
Stakhovsky by vedel rozpravat
Reagovat
Pe3k
Vzhledem k tomu, jaký má Roger pavouk, nezbývá než tipnout, že vyletí v osmifinále a jeho katem bude mrhač...
Reagovat
smazaný uživatel
mohol si dat radsej pauzu
lebo konkurencia je silna a ked dokaze Federer vyhrat Hamburg tak budeme musiet s nim pocitat aj dalej
Reagovat
smazaný uživatel
Tipso sa nam prepadava

a inac Nadal je 4 a to nema body z
Canada masters
Cincinati
US Open
AO
TM
a dalsich turnajov ako Pariz, Shangai, China atd
len je otazne ci tam bude Rafa hrat
Reagovat
smazaný uživatel
All Surfaces WTA Tour
Match Statistics
48% (22-24) Match W/L 50% (2541-2541)
50% (53-54) Set W/L 50% (5827-5827)
50% (510-509) Gm W/L 50% (53926-53926)
50.1% Pts W/L 50.0%
64% (9-5) TB W/L 50% (580-580)
0.13 TBs per Set 0.10
Service Statistics
0.32 Aces per Gm 0.23
0.35 DFs per Gm 0.35
63.0% 1st Serve % 61.9%
65.4% 1st Serve W% 62.6%
47.2% 2nd Serve W% 44.9%
58.6% Service Pts W% 55.8%
Break Pts - Serve
0.41 BPs Saved per Gm 0.42
0.72 BPs Faced per Gm 0.79
56.8% BP Save % 53.7%
69.0% Service Hold % 63.6%
Return Statistics
0.35 Opp. Aces per Gm 0.23
0.36 Opp. DFs per Gm 0.35
59.7% Opp. 1st Serve % 61.9%
34.3% 1st Return W% 37.4%
53.1% 2nd Return W% 55.1%
41.9% Return Pts W% 44.2%
Break Pts - Return
0.31 BPs Won per Gm 0.36
0.68 BP Chances per Gm 0.79
45.5% Break Pt W% 46.3%
69.1% Opp Hold % 63.6%
Reagovat
smazaný uživatel
Williams - Bastad, Toronto, Cincinnati
Sharapova - Stanford, Toronto, Cincinnati
Azarenka - Carlsbad, Toronto, Cincinnati
Radwanska - Stanford, Carlsbad, Toronto, Cincinnati
Errani - Palermo, Toronto, Cincinnati, New Haven
Li - Toronto, Cincinnati
Bartoli - Stanford, Carlsbad, Toronto, Cincinnati, New Haven
Kvitova - Carlsbad, Toronto, Cincinnati, New Haven
Lisicki - Toronto, Cincinnati, New Haven
Stephens - Washington, Toronto, Cincinnati
Jankovic - Carlsbad, Toronto, Cincinnati
Flipkens - Stanford, Carlsbad, Toronto, Cincinnati
Kerber - Toronto, Cincinnati, New Haven
Kirilenko - Toronto, Cincinnati
Wozniacki - Toronto, Cincinnati, New Haven
Vinci - Palermo, Carlsbad, Toronto, Cincinnati, New Haven
Reagovat
BooOoo
a Šáfářová ?
Reagovat
smazaný uživatel
Děkuju za přehled :))
Reagovat
smazaný uživatel
Lucka hraje až v Toontu. Víc nevím.
Reagovat
PetaM
Šafářová - Toronto, New Haven (Cincinnati nevím, ale taky asi ano :D )
Reagovat
smazaný uživatel
Mohla by si Petra v New Havenu zopakovat svůj loňský úspěch, jé to bylo něco :))))
Reagovat
PetaM
No já nevím, Petra zatím nikdy titul neobhájila. :D A pokud tohle "prokletí" bude dále trvat, tak ať radši vyhraje v Carlsbadu a v Cincinnati :D Tam tituly ještě nemá :D :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jak to, že ne - co Fed Cup? ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Nadějnější na obhajobu bude Toronto - Rogers cup, protože loni se hrál v Montrealu, letos v Torontu, takže je to vlastně trochu jiný turnaj, ale trofej bude asi stejná :-) Doufám, že Petra pojede do Carslbadu, už mám absťák a ty nervi mi fakt chybí. Letos možná přijdu o Cincinaty, jedu pryč a nevím, jestli na hotelu bude Wifi, ale má tam bejt TV se všema placenýma kanálama, tak snad tam něco naladím :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Nevím, kam jedeš, ale co já mám zkušenosti s hotelama, tak teda nikdy žádná sláva, na pokoji šlo vždycky pár kanálů ať jsem ladila jak šílená, hlavní obrazovka byla v recepci okupována většinou příznivci fotbalu :)))
Reagovat
smazaný uživatel
jedu do Londýna, ale Wifi by tam měla snad být.. zatím ve všech hotelech, kde jsem byla, tak tam fungovala v poho. Takže sebou beru netbook. A s TV mám taky dobrý zkušenosti, vždy jsem něco chytla :-)
Reagovat
PetaM
Já jsem myslel singlový titul. K titulu ve FedCupu musel přispět i někdo jiný, než jen Petra :D
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud se Petra kvalifikuje na TM, má tam paradoxně největší šanci na titul. :D
Reagovat
PetaM
S tím Torontem to myslíš vážně? Však tam bude celá WTA špička v čele se Serenou. Tam bych Petru rozhodně nefavorizoval :D To už spíše New Haven teda :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
proč ne? vždyť Petra hraje nejlíp, když hraje proti dobrým hráčkám.. vem si Dubaj - Ana, Caro, Aga, Sara.. Já jí docela i věřím! Rozhodla jsem se totiž, že pesimismus hodím z vokna! Jsem ted plně optimistická!
Reagovat
PetaM
To musí nejdříve projít prvními koly, kde ty hráčky nejsou tak "dobré" :D :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Těmi ji nějak protlačíme.. :D To zvládne! :D
Reagovat
PetaM
Jsem rád, že mi škola začíná až na konci září, takže můžu fandit až do konce US Open v kteroukoli noční hodinu :D :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Neprovokuj, jo? Já se budu koukat i na USO klidně v noci.. ve škole si dám kafe a nějak to přežiju.. Petra by hrála stejně asi obden, takže to půjde vydržet.. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Máš pravdu, to ale neznamená, že obhajoba titulu ve FC nemá svou hodnotu, navíc v případě Petry mi to přijde tak nějak symbolické, že ten jediný obhájený titul je z týmové soutěže..

Ale jasný, obhájit titul na turnaji je něco jiného.
Reagovat
PetaM
To ne, já jsem moc rád, že má dva tituly z FedCupu. FedCup beru jako normální turnaj, jen teda v týmech :D Ale Singl a Fed je něco trochu jiného :D :D Já doufám, že příští rok přijdou úspěchy jak ve FedCupu, tak i v singlu (myslím větší úspěchy, třeba kariérní GS :D :D :D )
Reagovat
PetaM
Já neprovokuju :D :D :D No, už se těším na Carlsbad, konečně zase budou pracovat nervy! :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Carlsbad je příští týden už, ne? časový posun - 9 hodin :D
Toronto - 6 hodin
Cincinati - také :D
New Haven - také
New York ( USO) - překvapivě také "pouze" 6 hodin :D
Reagovat
smazaný uživatel
tak CarlsBad až od 29.7. :(
Reagovat
PetaM
Carlsbad začíná bohužel až 29. července. Příští týden by měl být Stanford :)
Reagovat
smazaný uživatel
Takže jako v KZFFPK budu sama, když jsi tak plně optimistická?:))) Jen počkej, až Petra zase něco prošvihne a ty budeš chtít zpátky, už tě nevezmu :)))))))
Reagovat
smazaný uživatel
Já už to asi nevydržím.. chjo.. nejhorší bude pauza po sezoně - listopad, prosinec.. to nevydržím :D
Reagovat
smazaný uživatel
já jsem optimistická navenek! duši mám furt pesimistky :D a jakožto zakladatelku KZFFPK mne nemůžeš vyhodit.. :D
Reagovat
smazaný uživatel
KZFFPK? To je zas co za zkratku? :-D
Reagovat
smazaný uživatel
klub zoufalých fanatických fandů? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, přesně :))) Já tam teda určitě patřím :))
Reagovat
smazaný uživatel
V tom případě - kde si můžu podat přihlášku? :-D
Reagovat
smazaný uživatel
PetraFans je zakladatelka, já se pasovala do role admina, takže ti pošlu číslo účtu, kam dáš povinný členský poplatek :))))))) A pak vítej mezi námi, myslím, že až začne Petra zase hrát, naše základna se určitě rozroste :))))
Reagovat
smazaný uživatel
Členský poplatek - to mě mělo hned napadnout, že je v tom nějaká zrada :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Nediv se, tento klub je dost specifický, ale to snad víš ne?:)))
Reagovat
PetaM
Členským poplatkem myslíte nervy, psychickou odolnost a také vzdání se abstinence? :D :D :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Je mi to jasný :-))
Reagovat
Frick
Tak jen pět holek V TOP 100, to není moc :-( Bohužel, u B. Z. S. tedy držkopád. Po USO se asi ještě více TOP vzdálí Andy. Tak snad se do TOP 100 vrátí časem aspoň Petra C., která tam určitě patří. A kdo jinak moc už nebude do konce roku obhajovat? Jak je na tom Birnerová?
Reagovat
smazaný uživatel
Bara se tak taky vrátí, měla dost blbej los...
Reagovat
smazaný uživatel
Birnerová - 116.
Reagovat
smazaný uživatel
Bude Simona na TM? A místo koho? Petry? Uvidíme, jak se jí povede v Americe.
Tipl bych si, že se na TM dostane.
Reagovat
smazaný uživatel
Vlastně jsem zapomněl na Sloane Stephens. Jedna z těchhle dvou postoupí.
Reagovat
PetaM
Pochybuju, že bude na TM. Sice vyhrála turnaj, ale jen za 280 bodů. Zase nepřeceňovat. Na GS žádné výrazné úspěchy ZATÍM nemá :)
Reagovat
smazaný uživatel
Halep na TM ne, ta vyhraje možná Turnaj Šampionek :D
TM- Serena,Maša a Vika to maj snda úplně jasný, pinkálky Aga a Sara asi taky. (Li), Petra, Sabine, Marion, Sloane mají podle mě velkou šanci, zbytek bude muset hodně makát :D
zajímavý je, že třeba Kerber je až 14.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak nebudu přizdi, ne? Šance je malá, ale je. Jestli se na hardu jenom z poloviny zlepší tak jak na antuce, bude to mít Sloanne dost těžké.

A že tak famozně zlepšila na trávě, je ta pravděpodobnost zlepšení na hardu dost vysoká.

Čekám, ale teď že v Bastadu vyletí rychle.
Reagovat
smazaný uživatel
nebo ve finále porazí Serenu:D
Reagovat
smazaný uživatel
Sabine rozhodně ne. I když bych jí to přál. To spíš Bobi Vinci.

Marion to má snad jisté, ne? :)
Reagovat
smazaný uživatel
Marion myslím že 100% ne :D
Reagovat
smazaný uživatel
no právě :D
Reagovat
smazaný uživatel
Simona na TM? Spíš ne, to by musela do konce sezony udělat o 900 bodů víc než momentálně osmá Petra a zároveň doufat, že ji nikdo v této stíhací jízdě nenapodobí.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jasně že ta šance není 1:1. Do toho bych nešel ani náhodou :D
Třeba ale 1:10 už jo.

Nejlepší by bylo, kdyby si to teď Petra se Simonou, Bobinou a Sloane rozdaly přímo na kurtu.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jasný, stát se může cokoliv, stačí se podívat na to, jak s pořadím a šancemi zamíchal Wimbledon..

Jinak souhlasím, bylo by fajn, kdyby si to holky rozdaly přímo na kurtu.
Reagovat
smazaný uživatel
Já doufám, že hlavně postoupí na TM Petra. Pokud se jí bude v Americe dařit alespon trochu jako loni, postup by jí snad neměl uniknout. Vika, Masha, Serena, Aga, Sara.. tam je to už v celku jasné.. ostatní je otevřenější.. Petra, Li Na, Marion? Tak to vidím já.. možná místo Marion Roberta... uvidíme :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Marion má na Robertu náskok nějakých 700 bodů, pochybuju, že ho Roberta zrovna na betonech stáhne. Větší strach mám o Petru, od osmého do šestnáctého místa je to dost našlapané..
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlasím s queshem. Bobina na hardu není tak super. Když bude mít los na hráčky, které to proti ní neumí, tak body ale získat může. Viz zničení Agy na USO 2012.
To platí o všech, takže bych chtěl vidět přímé konfrontace.
Reagovat
smazaný uživatel
já doufám v Petřinu jízdu na betonech jako loni :D Né, tak já vím, že to je vyrovnané, ale doufám, že se tam kvalifikuje :-¨)
Reagovat
smazaný uživatel
Petra má ráda trávu že jo? :) Při jejích ranách a hrou na riziko se bojím, aby jí to zase nelítalo tolik do autů...
Reagovat
smazaný uživatel
Já taky doufám, že se tam Petra kvalifikuje, ale musí zabrat..
Reagovat
Heather_Fedex
snad marion neprepasne tm na ukor nejake pinkalky typu halep, kt. se na turnajich kategorie international sice dari, ale na gs hraje velke kulovy
marion by tm jako letosni wimbl vitezku tm celkem jedniznacne miniout nemel... to radsi at se pakuje errani, kt. ac mi imponuje svou bojovnosti, tak zatim letos vysledky na gs oproti lonsku o poznani horsi....
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist