Skvěle! Kvitová v Dubaji porazila Erraniovou a slaví 10. titul v kariéře

23. 2. 2013, 17:59
Aktuality 290
WTA DUBAJ - Petra Kvitová se na turnaji v Dubaji probojovala bez ztráty setu po více než půl roce do finále a ukončit v něm dokázala i čekání na titul. Ve Spojených arabských emirátech, kde nikdy předtím nepřešla přes 1. kolo, dnes přehrála až na zaváhání v druhém setu hladce Italku Saru Erraniovou a získala celkově už 10. titul v kariéře!
Profily hráčů
Petra Kvitová

České jedničce Petře Kvitové se nikdy na turnaji v Dubaji nepodařilo přejít přes 1. kolo. Letos je ale všechno jinak a Kvitová se v Dubaji dostala do skvělé formy a bez ztráty setu se probojovala do finále. Poslední finále hrála Kvitová na turnaji v americkém New Havenu, kde vyhrála a získala 9. titul. Od tohoto finále už ale uplynul více jak půl rok.

Po nevydařeném vstupu do letošní sezóny se Kvitové začalo dařit až ve fedcupovém utkání proti Austrálii, když vyhrála obě dvouhry. Minulý týden svedla vyrovnanou bitvu s aktuální světovou jedničkou Serenou Williamsovou, se kterou ale nakonec prohrála.

"Fed Cup mi hodně pomohl, protože jsem odehrála dobré zápasy. Minulý týden jsem hrála dobře se Serenou v Dauhá a to se dostalo i do hlavy. Mám teď vyšší sebevědomí a vím, že hrát umím." komentovala Kvitová na začátku tohoto týdne po příjezdu do Dubaje.

Kvitová letos v Dubaji dominovala a při cestě do finále neztratila ani jeden set a smetla mimo jiné i bývalé vítězky tohoto turnaje Polku Radwaňskou a Dánku Wozniackou.

Její finálovou soupeřkou byla Italka Sára Erraniová, s níž měla Kvitová před dnešním zápasem výbornou vzájemnou bilanci 3 výher a žádné porážky. Kvitová dnes s Erraniovou svedla o titul z Dubaje třísetovou bitvu, na jejímž konci se mohla radovat z titulu.

Kvitová vtrhla do zápasu jako uragán a po čas celého prvního setu byla lepší hráčkou, přestože jednou ztratila podání. Sama ale Italce vzala servis třikrát. Kvitová hrála agresivní tenis a defenzivně hrající Italka nenacházela na bomby české jedničky odpovědi. I přes 5 dvojchyb, které Kvitová v první sadě napáchala, dovedla první dějství do vítězného konce 6-2 a po 37 minutách vše vypadalo na hladký průběh.

Druhý set ale české jedničce vůbec nevyšel. Přestože Kvitová sebrala Italce hned první podání ve druhém setu, potvrzení brejku nepřišlo. Kvitová dělala hodně chyb a ve druhém setu si ani jednou neudržela vlastní podání.  Italka se tak díky trápení Kvitové rychle dostala do vedení 5-1 a při svém podání nepochybila, proměnila hned první setbol a vynutila si třetí, rozhodující dějství.

Mezi druhou a třetí sadou Kvitová na chvilku odešla z kurtu, což jí prospělo. Vrátila se koncentrovaná a odhodlaná bojovat. Erraniová sice měla při prvních dvou podáních české tenistky celkem 4 brejkboly, ale Kvitová všechny odvrátila. Kvitová Italce ve třetím setu vzala servis celkem dvakrát a herně se opět zlepšila. Hrála svojí agresivní hru, kterou proháněla Italku po základní čáře. Za stavu 5-1 zápas bez potíží dopodávala a po 1 hodině a 42 minutách se tak radovala už ze čtvrté výhry nad Erraniovou.

Kvitová se po půl roce opět dočkala a z Dubaje si odveze už 10. titul v kariéře. Dnešní finálovou výhrou si také vylepšila svojí bilanci ve finálových zápasech. Kvitová hrála o titul už dvanáctkrát a z toho desetkrát vyhrála a dvakrát odcházela jako poražená.

"Jsem hrozně šťastná. Byl to těžký zápas, protože Sára hrála moc dobře, obzvlášť ve druhém setu. Ve druhém hrála Sára skvěle, agresivně, chodila na sít. Věděla jsem, že musím bojovat o každý míč a nevzdávat se. Byla jsem hodně dole, ale pak jsem se zase dostala na pozitivní vlnu a myslela jen na svojí hru. Dopadlo to dobře a vyhrála jsem. Jsem moc ráda, že se mi to povedlo, bylo to hodně důležité pro další turnaje. Bylo těžké porážet soupeřky, protože hrály skvěle. Jsem ale šťastná a vidím, že s mojí hrou můžu vyhrávat." komentovala zisk svého prvního letošního a celkově 10. tituli v kariéře Petra Kvitová.

Erraniová prohrála letos už druhé finále. Na turnaji v Paříži nestačila na Němku Barthelovou a dnes prohrála i čtvrtý vzájemný zápas proti Petře Kvitové.

"Na začátku hrála Petra skvěle a padalo jí tam snad všechno, na co sáhla. Od základní čáry pálila jeden míč za druhým. Říkala jsem si, že musím něco změnit, ale v prvním setu se mi to moc nedařilo. Ve druhém setu hodně chybovala a já jsem hrála agresivněji a chodila víc k síti, takže jsem z toho měla dobrý pocit. Ve třetím setu jsem měla nějaké šance, ale nevyužila jsem je. Není to pro mě lehké, je tu moc rychlý kurt a já mám raději pomalejší, ale i přesto jsem odehrála skvělý turnaj. Finále je vždycky úspěch." řekla k zápasu poražená Italka, která si pak ještě pochvalovala organizaci a prostředí turnaje.

"Je to tu moc pěkné. Byla jsem tu už dříve a od té doby se to tu hodně zlepšilo. Je to teď určitě jeden z nejlepších turnajů v roce. Lidé jsou milí, ale je tu i krásné prostředí."

- WTA PREMIER DUBAJ -
(Spojené arabské emiráty, tvrdý povrch, 2.000.000 dolarů)
sobotní výsledky (23. 02. 2013)

Dvouhra - finále:
Kvitová (6-ČR) - Erraniová (5-It.) 6-2 1-6 6-1

Čtyřhra - finále:
Matteková-Sandsová/Mirzaová (USA/Indie) - Petrovová/Srebotniková (2-Rus./Slovin.) 6-4 2-6 10-7

 

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

290
Přidat komentář
smazaný uživatel
v Itálii. Také mám obavu z Italek. Ani ne z toho v jaké jsou formě, ale spíš ze dvou věcí. První: domácí prostředí a povrch, vybraly si pochopitelně antuku, která jim sedne. Druhá: mám je zafixované jako velké bojovnice, podle mě Errani a Vinci mají "fedcupové" srdce a spolu tvoří kvalitního debla. Uvidíme, jak se naše holky poperou o postup. Určitě jim věřím a moc fandím.
Reagovat
smazaný uživatel
No uvidíme, Češky mají stejné fedcupové srdce a nejsou to o nic menší bojovnice. A kvalitního debla máme taky. Neříkám, že to bude snadné, ale - poté, co ze sestavy Američanek vypadly Williamsky a Sloane, čekalo se hladké vítězství Italek. Nakonec musela rozhodovat až čtyřhra. A při vší úctě k Lepčenkové nebo Hamptonové - Petra i Lucka jsou podstatně lepší singlistky.
Reagovat
smazaný uživatel
Vůbec jsem nezpochybnila kvalitu našich děvčat, ani bojovnost a týmového ducha. Jen jsem chtěla říct, že Italky nebudou snadný soupeř, a mají tento rok výhodu domácího prostředí.
Reagovat
smazaný uživatel
Na tom se shodneme. Italky jednoduchým soupeřem rozhodně nebudou. Ale nehratelným taky ne.
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.thetennisspace.com/caroline-wozniacki-exclusive-how-to-defend/

Opravdu zajimavy clanek:) A asi muze vyvolat mnoho polemik:) treba, jestli s tou technikou, co Karolina ma, to muze vzdy uhrat, co nabizi v tzv. radach.

V kazdem pripade doporucuji...
...teda Titanovi spis nedoporucuji cist, jeste by ogara trefil slak:)

par zajimavych ukazek jak radi Karolina:)

?Playing good defence isn?t about playing softer, it?s about playing with more spin and bigger margins over the net. And not always going so close to the lines.?

"Don?t go for crazy shots if you?re not in a good position. Of course, if you?re in position, you can go for the shot. If you get a short ball, go for it. But if you?re not, play the ball safely into court."
Reagovat
VlS
Zajímavý pohled. Když se podíváme jen na vzájemnou bilanci čtyřky s Petrou, tak to vypadá takhle:
Serena 31W:4L
Vika 24:24
Petra 10:11
Maša 19:22
AGA 6:29
Reagovat
smazaný uživatel
Sem to psal, ze Petra je na tom skvele:) a Aga v prusvihu:) A jen Serena je jasne nekde jinede...
Dekujeme Vlsi za jasne vyjasneni:)!

Ovsem je treba take brat v uvahu, ze Petra se casto na tech am. betonech k tem 4 hrackam moc nedostane...aby vubec s nema teda nejak hrala...ale to nam preci kurde tu radost nezkazi, no ni:D)

Betony - Americky DecoTurf stats Petry s top4
Serena - nikdy nehraly
Marie - nikdy nehraly
Azarenka - nikdy nehraly
Aga - nikdy nehraly
------
Jooo jinak: nekde jsem ted v komentarich pri zapase slysel, ale musel bych to overovat, ze Petra ma nej stats s byvalyma No.1

Tak, kdo si ted da tu praci??? :D)))
Reagovat
VlS
třeba to přijde teď, Maša a Vika v IW a Maša, Vika, Serena v Miami :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Říkal jsem si, že by nebylo od věci, kdyby se Petra přihlásila na nějaký menší turnaj, kde by vypráskala pár slabších soupeřek a nabrala tak sebevědomí. Jenže proti slabším soupeřkám jakoby ji svazoval pocit, že ona je ta favoritka a že ona je ta, od které se očekává vítězství a když to nedokáže, tak to bude průser. V uplynulých čtrnácti dnech se ukázalo, že to co Petra opravdu potřebuje je opravdová výzva v podobě souboje s elitní hráčkou. Odehrála fantastický zápas se Serenou a jakoby si uvědomila, že je schopná hrát s kýmkoliv. Posléze odehrála kvalitativně nejlepší turnaj od Istanbulu 2011. Snad Petře tenhle pocit sebedůvěry vydrží co možná nejdéle, to by bylo skvělé. Moc sem si tyhle 2 týdny užil :)
Reagovat
milos68
Zdravím tenisové fanoušky, nevíte jaké byly včera u Petry statistiky(vítězní míče atd.).Díky
Reagovat
tommr
Petra Kvitová x Sara Errani
esa = 0 x 0
dvojchyby = 8 x 1
první podání = 65(63)% x 71(49)%
druhý podání = 42% x 45%
získaný BP = 6/8 x 4/10
celkem body = 79 x 67

přesnou statistiku winnerů a nevynucenejch chyb nemám k dispozici, ale Petra měla samozřejmě od obojího mnohem víc než Erraniová ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Sara-Petra
winners 10-46
UE 11-36
net points won 14/19-17/22
Reagovat
tommr
zajímavý jsou hlavně ty čísla zásahů u sítě - u Erraniový se to dalo čekat, ale u Petry je tak vysoká úspěšnost docela překvapující ... :)
Reagovat
Fandina
Přidávám ještě jednu statistiku. Ono možná s tou sítí to bude také tím, že celkově tam hrály holky víckrát než třeba Petra v jiných zápasech, ale jinak samozřejmě úspěšnost Petry, obou výborná.

http://www.livesport.cz/zapas/jwPIA1PG/#statistiky-zapasu;0
Reagovat
smazaný uživatel
No na tak rychlym kurtu a s Petřinýma bombama by byl hřích na tu síť nejít...:-)
Reagovat
Fandina
Sonja ... myslela jsem to tak, že na síť proti jiným holkám začala chodit hlavně Sara. Ale jinak souhlasím. Mě se líbí Petřiny voleje, když na to přijde, je to nádhera.
Reagovat
smazaný uživatel
To byla reakce na tommra, Fandino, tvůj příspěvek jsem ještě nestihla přečíst a prozkoumat:-D:-)
Reagovat
freeteepek
Tak jsem si udělal statistiku vzájemných zápasů Petry s ostatními top 10 hráčkami. Vyšlo mi následující:
Serena 0:4
Vika 4:2
Maria 2:4
Aga 4:1
Li Na 2:2
Angeliqe 1:2
Sara 4:0
Samantha 4:0
Caroline 5:3
Celkem 26:18!
Bilance Petry je těžce pozitivní. Jak jsou na tom její konkurentky už nemám sílu zjišťovat, ale takto dobře asi málokdo:-)
Reagovat
tommr
s Wozniackou má Petra bilanci pouze 4:3, ale to je jen detail - bilance je to i tak aktivní ...
Lepší bilanci s top-hráčkama mají jen Serena, Sharapovová a Azarenková ...
Doufám, že si Petra ještě letos vylepší bilanci i s Li Na a hlavně s Kerberovou ...
Reagovat
smazaný uživatel
Zajimave...dodavam zatim Serenu, ale pozor, je treba brat v uvahu, ze je na okruhu mnohem dele:) Ale je na tom videt, ze Petra si vede velmi, velmi dobre!!!!

Serena x Petra 4:0
Serena x Azarenka 12:2
Serena x Maria 11:2
Serena x Aga 4:0
Serena x Li Na 6:2
Serena x Angelika 2:1
Serena x Sara 4:0
Serena x Samantha 6:4
Serena x Karolina 5:1
---------------------
total > 54: 12
Reagovat
smazaný uživatel
Tady je videt, ze Azarenka tech zapasu ma opravdu hodne najeto...:

Aza x Serena 2:12
Aza x Marus 7:5
Aza x Aga 13:3
Aza x Li 6:4
Aza x Angelika 3:1
Aza x Sara 5:1
Aza x Samantha 7:0
Aza x Karolina 5:2
--------------------
total 48 : 28
Reagovat
smazaný uživatel
ah jeste chybi Petra:)
2:4
total > 50 : 32
Reagovat
smazaný uživatel
Aga x Petra 1:4
Aga x Serena 0:4
Aga x Azarenka 3:13
Aga x Maria 2:8
Aga x Li 4:6
Aga x Angelika 4:2
Aga x Sara 5:1
Aga x Samantha 1:2
Aga x Karolina 4:5
-------------------
total > 24 : 45
Reagovat
smazaný uživatel
Marus x Serena 2:11
Marus x Azarenka 5:7
Marus x Aga 8:2
Marus x Petra 4:2
Marus x Li 8:5
Marus x Angelika 3:1
Marus x Sara 2:0
Marus x Samantha 12:2
Marus x Karolina 6:2
---------------------
total > 50:32

Zbytek se z toho da odvodit...
Reagovat
tommr
díky za ty přesný čísla. Potvrzujou to co jsem už psal - Petra je ve vzájemnejch zápasech s top-hráčkama zatím ještě o něco horší než Serena, Vika a Masha, ale už je lepší než Aga a ostatní hráčky z první desítky ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
No, ale kdo vi jak by to vypadalo, kdyby Petra mela odehranych tolik zapasu jako Masa a Aza....mozna by je mela i lepsi, kdo vi...
...Podle mne je ma Petra zatim opravdu skvele. Aga tu bilanci ma proste negativni i na tech pocet zapasu....

Neco jineho je Serena, ale take je videt, ze hraje mene...nejen kvuli vyberu turnaju...ale je jasne nej, nebot nema z zadnou negativni bilanci, bez ohledu kolik toho nahrala nebo ne...
Reagovat
tommr
jenže Masha a Vika nejsou o moc starší než Petra takže ten nižší počet odehranejch zápasů s top-hráčkama je u Petry danej hlavně tím, že Petra do špičky pronikla relativně pozdě a hraje nekonzistentně. Zatím je prostě Petra horší a pokud se s nima bude chtít úspěšně měřit tak ještě musí trochu přidat a hlavně hrát bez těch strašnejch propadů ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
tak Azarence to teda take nejak trvalo...ta snad i uz chtela s tim seknout...ale na tuhle hracku teda odbornik nejsem:)))

Masa je jiny pripad, sam jsem tu nedavno flakl priklad Masa x Petra....abychom zase nechteli po ty Petre nejak toho az presprilis....:)))
Reagovat
smazaný uživatel
Pamatuju si, že když jsem Vice začal fandit (turnaj v Praze 2008), tak byla někde ve druhé desítce. Pak měla výborný začátek roku 2009 a na konci roku už byla na TM... Myslím, že tuhle bilanci si výrazně vylepšila hlavně v posledních dvou letech. :)

A proč chtěla Vika předloni seknout s tenisem, to už jsem ti vysvětloval tady... :D
http://www.tenisportal.cz/zpravy/azarenkova-prvni-beloruskou-svetovou-jednickou-9480/
Reagovat
smazaný uživatel
No teda, snad si nedelas doma z toho nejaky specialni archiv:)

.....No dobre, tak mne jeste vysvetli, co ten flastr, co ted holcina vyfasla od WTA > tech paradnich 100 000 dolaru:D))))), za - ne uplne sportovni chovani > jak nekteri tuto nemilou kauziku nazvali:DDD)))

Ze sa nam ta cerka bala Petry, co ??:D)))
Reagovat
smazaný uživatel
edit > "kauzicku" :)
Reagovat
smazaný uživatel
Archiv si nedělám, ale většinou si pamatuju, co jsem kdy napsal. :)

O tom flastru žádné podrobnosti nevím, dozvěděl jsem se to až tady. No, já myslím, že Vika nemá zas takový problém to zaplatit. :) A že se bála Petry? No jo, to se vám to machruje se vzájemnou bilancí, když spolu hrály polovinu zápasů v roce 2011. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Toz je to pro Tebe nemile, to chapu, h2h neoklames:D))))

Takze Viktorka mlci, hmmm....
...no to je pekne, ...toz, tak se asi fakt boji...:D)

Hele, kdyz je mas v tom teamu, mel bys napsat hlavne Viktorce, aby si vzala priklad z Marusky. Maruska by odstoupila, jen kdyz by hrozila amputace, nebo by mela urazenou nohu nebo hlavu...:)))
Reagovat
smazaný uživatel
Ty zase neoklameš počet týdnů na pozici světové jedničky (Vika - Petra 51:0), počet vyhraných turnajů (Vika - Petra 16:10), ani počet vyhraných grandslamů (Vika - Petra 2:1). :)

Jinak já holky jenom povzbuzuju, neradím jim. Nejsem jejich trenér ani máma. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Počet vyhraných TM: 0-1, počet vyhraných FC 0-2, lví podíl na unikátním trojvítězství Čechů v týmových soutěžích v roce 2012, W+TM+FC v jednom roce.. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Fed Cup je týmová soutěž, tam nezáleží jenom na jednotlivci. Tím nepopírám, že Petra měla na těch výhrách obrovský podíl. Petra má ale určitě kvalitnější spoluhráčky než Vika... No a ten TM ještě Vika dožene. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Já vím, ale musel jsem na ten tvůj příspěvek něčím kontrovat. ;-) A Petra ty GS dožene taky a jistě k nim přidá i nějaký ten týden na postu světové jedničky. ;-)
Reagovat
Roger_Federer
Ta euforie a optimismus je přilis velka..Kvitova sice v uplynulich tydnech předvedla vyrazne zlepseni formy i pohybu a castecne psichyky.Ale v Dubaji nebyly 3 nejlepsi hracky soucasnosti..Teprve dalsi turnaje ukazou zda jedna vlastovka dela jaro..Snad se ji vrati pohoda roku 201@
Reagovat
smazaný uživatel
Že se vždycky najde nějakej ňouma, co tu radost z úspěchu se snaží zkazit. Vím, že to sem nepatří, ale opravdu mi vadí, když se chce někdo projevovat písemně a nezná základy jazyka, ve kterém píše.
Je spousta turnajů, na kterých nejsou ti nejlepší. Ale úspěch pro Petru je v tom, že porazila 3 hráčky z desítky, 2 obhájkyně titulu a že vyhrála turnaj, ve kterém dřív nepřešla přes 1. kolo. A to je důvod se radovat!
Reagovat
Roger_Federer
Uspechem pro Petru Kvitovou je, ze se dokazala po pul roce nevyraznych vysledku zvednout, zahrat a vyhrat turnaj...Hracky ktere tady porazila nejsou lepsi nez ona a porazet by je mohla, mela stabilne ne ojedinele...patrim ke stalym kritikum Kvitove a jejich vykonu...Ano tento turnaj se ji povedl a do dalsi sezony ji to nabudi..Ke sve čestine uz jsem toho napsal tady dost..takze to necham bez reci.
Reagovat
tommr
titul z Dubaje je nezpochybnitelnej úspěch. Že tam nehrály první tři hráčky žebříčku nehraje žádnou roli - i tak tam byla obrovská konkurence ...
Jak to bude s Petrou dál záleží hlavně na to jak jí bude držet zdraví - to bolavý rameno se mi moc nelíbí a v USA jí zase může potrápit astma. Herně se už ale nesporně chytla ... :)
Reagovat
Roger_Federer
Ale vzdyt ja vice mene souhlasim, az na to, ze kdyby po ceste za titulem porazila Serenu, Marii, nebo Viktorii stouplo by ji sebevedomi jeste vice..
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jí tady nevyčítej, že tam nehrály....
Porazila dvě lonské finalistky GS :D
Reagovat
tommr
já si myslím, že pro Petru je mnohem důležitější, že konečně získala titul z dobře obsazenýho turnaje a že přitom dokázala porazit tři velký konkurentky z první desítky - na tolik vítězství nad hráčkama z top-10 potřebovala loni celou sezónu... :)
Pokud jí bude držet zdraví tak časem porazí i ty tři nejlepší. V Doha jí k tomu v zápase se Serenou už moc nechybělo ... :)
Reagovat
Fandina
Roger_Federer ... vám kritikům vůbec nezávidím, jak píšeš, pořád kritizuješ a to tě baví?
Jinak samozřejmě každý fanda má radost z Petřina titulu a přeje jí to. Jen tak dál.
Reagovat
Roger_Federer
Muzu se zeptat od kdy(ktereho roku) fandis Petre Kvitove?.Kdy si zaregistrovala toto jmeno.?
Vydel jsem Kvitovou hrat uz mnohokrat jeste pred rokem 2010, at to bylo v Praze, Prostejove
Reagovat
Roger_Federer
videl jsem jeji zacatek kariery , nebyl nic moc, jeji vzestup v roce 2010,2011, i jeji stagnaci v roce 2012..Nejsem jeji obrovsky fanousek, ale jako Cech jsem rad, kdyz se ji dari..i kdyz kritizuji.
Reagovat
petrulinka
Přidávám se k tobě, jelikož mi taky docela dost vadí, když někdo nezná základy českého jazyka, hlavně že kritizuje hru Petry. Další věc, která mi vadí je to, že někteří mají potřebu Petru neustále kritizovat, ať vyhraje nebo prohraje, pro takové exoty je to zřejmě úplně jedno. A předpokládám, že takový člověk nikdy v životě nedělal profesionálně žádný sport a v životě zatím nic nedokázal.
Reagovat
Roger_Federer
jsi uplne mimo, nekomu fandit neznamena slepe přikyvovat a vzdy souhlasit...nikdy nekritizovat a byt sticha..
Reagovat
petrulinka
Jenže ty kritizuješ pořád, i když Petra vyhraje, a takto se správný fanoušek nechová. Kromě toho, slovo "zticha" se píše se "z", nikoliv se "s".
Reagovat
petrulinka
A kromě toho, Petra hrála minulý týden velice vyrovnaný souboj se Serenou, kdežto Maruš se Serenou prohrála velmi jednoznačně ve dvou setech. Tak kdo je teda lepší?
Reagovat
Fandina
Roger_Federer ... fandění je povzbuzování není to o kritice. Kritika nemá s fanděním nic společného. Pleteš si pojmy a už vůbec to nemá nic společného s tím jak dlouho někomu fandíme. Buď fandíme nebo kritizujeme. Ty jsi ten druhý případ, sám si to napsal ... sorry
Reagovat
Roger_Federer
Tak jeste jednou pro tebe..
Ano, od zakladni skoly mam problem z Českym jazykem, ano jsem disgrafik..je to proste porucha..Presto jsem dodelal středni i vysokou..a zvladl se naucit dalsi 2 jazyky.
Reagovat
petrulinka
A vidíš to, jsme u toho. Děláš gramatické chyby, a přesto jsi dokázal víc než kdokoliv jiný, což klobouk dolů. Ale nijak zvlášť se ti nelíbí, když tě tady někdo za to kritizuje. To stejné s Petrou, dělá chyby, ale dokázala daleko více než kdokoliv jiný, a proto se mi nelíbí, že ji neustále kritizuješ. Proto nedělej jiným to, co nechceš, aby dělali oni tobě. Takže asi tak :-)
Reagovat
Roger_Federer
Kritika Petry Kvitove je po lonske sezone namiste...
Stejne jako kritika moji cestiny..
Reagovat
smazaný uživatel
"Kritika Petry Kvitove je po lonske sezone namiste..."

Ale blbost.
Reagovat
petrulinka
Jen pro tvou informaci. V roce 2011 se Petra sice probojovala do 8 finále, ale z toho pouze 1x to byl GS, na ostatních GS byla 1x v OF, 1x ve ČF a 1x skončila v prvním kole. V roce 2012 byla na 2 GS v SF, 1x ČF (Wimbledon, protože narazila bohužel na Serenu) a 1x OF. Dále v roce 2011 skončila 3x v prvním kole, kdežto v roce 2012 pouze 1x. A tak bych mohla pokračovat. Jasně, získala v roce 2011 více titulů, ale v celkových výsledcích zase takový rozdíl není.
Reagovat
Jan
Je to příslib i pro FC v Itálii, dosud to vypadalo, že tam naše holky nejspíš pohoří, i tak to bude na vážkách.
Reagovat
freeteepek
V Itálii to nebude žádná sranda, jelikož v deblu jsou Italky prakticky neporazitelný a Lucka Šafářová nehraje nic moc. Osobně bych na Eraniovou do druhýho zápasu nasadil radši Kláru Zakopalovou, než Lucku. Ani Petra to s ní na antuce nebude mít lehký. Sara bude chodit často na síť a tam je mnohem lepší než Petra. Navíc spoustu míčů vrátí a dělá málo chyb. Petra by potřebovala zlepšit servis. V tomhle zápase jí ideálně fungoval prakticky až v posledním gemu.
Reagovat
tommr
já si myslím, že naše FC akcie naopak trochu poklesly. Erraniová a Vinciová se v Dubaji předvedly ve skvělý formě a na antuce budou nejspíš ještě lepší. Z našich se v poslední době naopak dařilo jen Petře - Lucka, Klára i Háčka jsou úplně z formy ...
Do FC ale naštěstí zbývá ještě víc než měsíc a třeba se do tý doby naše holky dostanou zpátky do formy ... :)
Reagovat
PetaM
Ale FC je přece něco úplně jiného, než obyčejné turnaje. Během FC holky předvádějí ty nejlepší výkony. Pochybuju, že na normálním turnaji by Lucka Š. porazila Anu Ivanovičovou. FC je úplně jiný a holky se umí nabudit na výhru. Proto si myslím, že v Itálii znovu předvedou to nejlepší, co v nich je a pošlou se do finále :) :)
Reagovat
smazaný uživatel
Pánové, dovolte, abych vám připomenul, že podobně se ve prospěch Italek mluvilo už v prvním kole, kde se nad (bez Williamsek a Stephensové podstatně slabšími než Češkami) Američankami očekávalo jasné vítězství Italek. Realita byla taková, že musela rozhodnout až čtyřhra..
Reagovat
George_Renel
12 finále deset titulů je prostě famózní.
Reagovat
VlS
Sára se předvedla jako super bojovnice, klobouk až na zem.

Petra se z jejího tlaku na cvíli rozložila a než si uvědomila, že proti ní hraje pořád ta stejná holka, tak byl set pryč. Ale to nevadí, možná je to dokonce dobře, vyzkoušet si, že v průběhu zápasu najednou nastoupí jakoby úplně jiná hráčka a musí si najít rychle protizbraň, a hlavně zkušenost, že to jde.
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavne, aby ji drzelo zdravi:) a bude to vpohode. Myslim, ze Petra s obracenim zapasu nebo tezkych boju ty zkusenosti ma:))) Ale kazda zkusenost navic je urcite dobra:) - hlavne, kdyz se treba nedari...
...Ale jinak jeji styl je takovy, ze s tim musi asi pocitat, ze se treba nemuze darit v zapase porad...
Reagovat
smazaný uživatel
Nevíte někdo kolik bodů získala za výhru Petra a kolik Sára za finále?
Reagovat
VlS
tady se všechno dočteš, ale není to na pár minut.
http://www.wtatennis.com/scontent/article/2972830/title/wta-rules#
Reagovat
tommr
Petra získala za titul 470 bodů, který jí v žebříčku nahradily penalizační nulu z lonska ...
Erraniová získala za finále 320 bodů, který jí v žebříčku nahradily 280 bodů za lonskej titul z Palerma ...
Do žebříčku tak získala Petra o 430 bodů víc než Erraniová a dostane se tak před ní - od pondělí bude už sedmá ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak vklidu jeste ze zaznamu:)

1/Bylo to zajimave finale, dokonce malem padl peknej a cistej Ding Dong...kdyby Petra neztratila svuj servis v prvnim setu, tak to cinkne ciste:)

2/Pekne, ze se to vsechno Petre podarilo a turnaj zaslouzene vyhrala, jen tezko se hledala souperka, ktera by ji mohla opravdu prehrat. Dnes sice na siti byla Petra horsi nez vcera, ale zapas zvladla velmi dobre, a pekne si poradila s valecnou souperkou. Klobouk dolu:)

3/Sara > malicka souperka, ktera dnes predvedla akci BraveHeart, teda tady se sklanim hluboko...jeji festival volejovych akci, opravdu neskutecne. Ale nejvic fascinovalo, ze kdyz uz Petra chytla zpet vitr, tak ta malicka Sara do toho sla neskutecne znovu. Opravdu urcite nemusi byt smutna. Ta vyskova prevaha na sevisu je jasna a returny litaly od Petry jedna basen. Ale pres to vsechno, ta Sara tam nechala srdce na tom kurtu. Zajimave bylo, ze Sara i ve tretim zkousela ruzne michat hru. Risk na sit, nebo se snazila od zadni Petru prohnat...ale Petra ji nedala sanci. Hlavne Petra uz lepe cetla hru, no a hlavne, nekdy Sara sla servis a hned volej....neskutecna odvaha, opravdu neskutecna. Tohle je treba opravdu ocenit:)...takova odvaha se casto uz nevidi...u mne si zaslouzila uecite respekt, a myslim i divaci to velmi ocenili:)

Celkove super turnaj:) pro Petru.
Reagovat
smazaný uživatel
Mno dadaft sice psal neco o USOpen, ale ja opet spis verim nejvic na trave:) Na tech betonech, ktere neustale zpomaluji...nevim...tam si myslim budu hodne dominovat Azarenka, ale uvidime:)

Co se tyce IW a Miami...kazda vyhra v turnaji u Petry urcite uspech - preji hlavne dobry los:) a nejake ty ziskane body:). Myslim, ze ty dulezite turnaje prijdou hlavne v Evrope. Madrid, RG, Eastbourne a Wimbledon...tam citim, ze se muze zadarit paradne i proti Mase, Azarence nebo Serene:) jen aby vydrzelo zdravi...:) Jestli vydrzi forma a zdravi. Wimblas je jeji bez diskuse:) Pro mne jasna favoritka, Takze good luck:)

Jinak zajimave stats z druheho setu dnesniho finale, kdy si Sara pomohla temi prechody na sit...
Winners
Petra 9
Sara 8
UE
Petra 11
Sara 1
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlas s tou Sarou:-)...Já jsem 3.set neviděla, tak mi v paměti hodně utkvěl ten 2., a to byla ze strany Sary prostě bomba...předvedla neskutečnou bojovnost a chytrost. Ne každý umí (nebo ne každý si troufne) změnit styl hry, když se nedaří, Sara si troufla a vyšlo jí to náramně. Samozřejmě tam byly i nějaké Petřiny chyby, ale to jde všechno ruku v ruce, Sara prostě získala převahu. Takže z mé strany nesmírný obdiv, osobně jsem nečekala, že by mohla Petru byť jen potrápit, natož jí vzít set, zvlášť na tak rychlém povrchu...Maličká se ale jen tak nedala:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Treti set vypadal na zacatku, ze se Sara udrzi ve hre, dokonce mela k dispozici 3 brejky.
Zajimava situace, hned u toho prvniho to Sara ze servisu riskla a napalila to...nevyslo ji to...podle mne rozhodujici moment, pak Petra zabojovala, chytla sanci a dostala to do shody, Sare nedala uz sanci. (tenis je proste nekdy o jednom mici:)
Kazda jina tenistka by se asi snazila to nejak udrzet, ale Sara to riskla dal, ale Petra se nedala, a na te siti ji uz prehravala...uz ji to proste lepe cetla...ale porad malicka bojovala...proste takovej BraveHeart, jako vis ze mas pred sebou prevahu, ale jdes dal a rovnou proti ni...diky tomu to finale dostalo takovej punc:))) Jinak by ji Petra dala do 50 minut, a to by asi az tak ajimave nebylo:)))) To bych bral, kdyby na druhe strane nebyla ta malicka holcina, ale treba Masa, nebo Aza:))), kde jsou ty sance na servisu vic vyrovnany...

Musim, ze priznat, ze mne opet malicka dostala podruhe:))) Nedavno v Parizi ten boj s Karlickou....toz to byla vylozene valka na kurtu:)))a malicka byla jak zenskej MelGibson:))) a dnes to potvrdila:))))

Jo a jeste jedna vec, o ktere jsem zapomnel, NOUNI dnes oslavoval narozeniny:D))) 37 let:)))
Reagovat
smazaný uživatel
:-D Jasně, díky za popis!:-)))
Všechno nejlepší, Nouni.
Dawaj, Lisicki!:-D:-))
Reagovat
smazaný uživatel
Hmmm, jak to, ze netlacis Marinu:)
Jinak na servisu ziskala Marina prvni gem a ciste:)
Reagovat
smazaný uživatel
Proč bych měla tlačit Marinu:-((:-D Sabine je mi sympatická, přeju jí titul:-)
A našla jsem si pěkný stream, vidím všechno, neboj:-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Ja se jen ptam:) OK, tak Sonji, ja budu tlacit Marinu, at to mame pekne srovnane:) a holkam to neni lito:))
Ja to vidim taky pekne, neboj:)
Jinak Marina inteligentni servis ven z kurtu a sup na sako a winner:)
Jinak Sabina pekne na tom returnu divoce brala, ze sejmula strop, hezky moment:)
Reagovat
smazaný uživatel
Tlač radši se mnou, Sabine to teď potřebuje jak sůl:-))
Hezké bylo, jak se při tom Lisicki usmála...jiné hráčky by byly nakrknuté, že zahodily příležitost na brejk:-)
Reagovat
smazaný uživatel
jo, byl to hezky moment:) ja se usmal s ni:)

Ale Marina hraje opravdu sympaticky...velmi ucinne a utocne.
Sabine moc kazi...:( jde do toho moc, moc, opravdu moc divoce...:))

Toz nevim uz koho mam ted tlacit:))) jestli to tak pujde dal, tak ti helpnu, rad bych videl vic nez jen to, ze se Sabine vyhazi...
...ale je to divoska, co...:)))
Reagovat
smazaný uživatel
uf ty esa...Mariny...
A jeste si Sabine bere MTO a place, uf....to nejsou hezke uz momenty...
Reagovat
smazaný uživatel
Ježiši, skreč:-(((((((((((((((
Reagovat
smazaný uživatel
No neee...skrec po prvnim sete 6:1.
Tak to je smutne finale....
...Sabine uplne place:((
Reagovat
smazaný uživatel
Je to hodně smutné:-(...achjo.
O Sabine se sice ví, že je to hráčka na riziko, ale dnes to možná chtěla zakončovat ještě rychleji, když jí nebylo dobře...
Každopádně Marina hrála moc dobře a získá krásný titul:-)
Nic, já jdu spát...dobrou noc, Vlčku.
Reagovat
smazaný uživatel
Ted to Sabine rikala, ze se uz po vcerejsim zapase necitila dobre, ale chtela hrat...
...hezke, ze ocenila skvelou hru Mariny:)

dobrou:)
Reagovat
dadaft
no někdo tady taky musí myslet trochu koncepčně, trochu s vyhlídkou na kariérní grand slam a tak...... - - - a ne porád Wimbledon, Wimbledon...
.)))))

připojuji se k obdivu k Sáře. hrála jako gerojka. Sára je podle všeho zdravá jako řepa, stavěná na vysokou zátěž, odolná... - v tomto směru má štěstí, které si nenechává kalit těmi pár chybějícími centimetry..............
...... a zkrátka dokáže hrát, až se tají dech.
(((co by za takové zdraví dala třeba Sabine(((
Reagovat
Fandina
Tak co se týká trávy, tak vloni tady Vlk tvrdil o Agně, že na trávě ona nikdy nezabojuje a najednou je to její největší úspěch na GS. A to opravdu porovnával GS.
Reagovat
Fandina
Co se týče Sáry tak u ní je výborný ten celokurtový pohyb a hra na síti. To že umí jen potvrzuje deblové úspěchy.
Reagovat
smazaný uživatel
Se koukni jaky mela Agna los minuly rok.....ve Wimbledone. To byla pohadka....jinak pro Agnu lepsi trava nez antuka....to jsi zapomnela take dodat, ze mne to u ni hlava nebere, a ze jsem to psal take, a ze doufam, ze se na antuce zlepsi.
Taky se koukni jak Agna zahrala fantasticky na trave na OH, hned v prvnim kole na ni stacila Julie,....uplne bez problemu.
Takze kdyz razitkujes kazdy prispevek jak urednice, tak to orazitkuj a podepis aspon poradne:)
Reagovat
dadaft
no na té olympiádě ji Julia zas tak jasně nepřehrála, bylo to ve třech - ten zápas Julie skvěle podávala...
ale zatím si na GS titul asi Aga může nechat zajít chuť, to je fakt, momentálně běhá po kurtech 5 hráček lepších než ona...
Reagovat
VlS
Jo, mít Aga Sářinu odvahu, to by byla hráčka!
Reagovat
smazaný uživatel
Julie opravdu nebyla v nej forme...a i tak to byl zapas o Julii, ne o Agnieszcze...bud se Julie vyhazovala, nebo ne...ale mas pravdu, trosku jsem to nadnesl...jenze Julie opravdu nemela kolem OH a vubec v tom obdobi nejak oslnive vysledky...a na Agu to nakonec stacilo...byl to opravdu herne vic jednostranny zapas...zapas, ktery fans v pl dost namichl, bo meli pocit, ze se Aga na to vykaslala, ale to neni pravda...v tom ji fakt krivdi...

...hele, jinak ja take pisu, ze ve WTA se muze stat cokoliv...takze jasne, neco je predpokladat, a druha vec je realita...
Petra to muze urvat kdekoliv, ale vzhledem k stylu a podminkam, proste nekde jsou ty predpoklady pro mne vetsi, nekde mensi:)

Budu rad, kdyz to Petra urve vsude:) Ale urcite nebudu psat, ze je favoritkou na betonech...to ode mne nechtej:)

Serena take urvala na antuce jen jeden GS, pokud si to dobre vzpominam, a myslim, ze to nikomu nejak nedela problemy:)
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlasim, urcite by to bylo zajimave, Aga tak hrala v lete 2011 na betonech, byly to takove 3 mesice nadeje:) Ale je to jeji hra, takze...asi tak:)

Ale kdo vi, ono se to u tech holek meni mnohem rychleji nez v ATP, takze za rok muze byt zase vse jine...
Reagovat
freeteepek
Sluší se, abych Petře tady pogratuloval ke skvělému výsledku. Nebylo to sice dnes bez problémů, ale hlavně, že to dobře dopadlo!
Teď je potřeba se dát rychle do kupy a uchovat si pozitivní myšlení pro příští turnaj. Bylo by dobré, kdyby ještě před Roland Garos Petra porazila Viku, Marii nebo Serenu. To jsou hráčky, se kterými by se měla rovnat:-) Petra na to určitě má a byla by to dobrá vzpruha před grandslamem:-))
Reagovat
dadaft
začíná se ukazovat čemu v Eurosportu dali přednost před WTA - myslím, že to budou motoristické sporty...
Reagovat
Bob
Mam obrovskou radost ze si ziskala titul a ze si porazila Ivanovic, Radwansku a Woznu. Jsi lepsi nez oni! Udelala si mi obrovskou radost, jen tak dal! Gratulace a pokracuj ve vynikajicich vysledcich! Jenom jedna rada na zaver : nedoporucoval bych rikat v Dubaji oh my God :D
Reagovat
dadaft
Serena v Dauhá děkovala Jehovovi (nevěděl jsem, že je jehovistka).
- ale v Emirátech tohle projde v pohodě - hůř třeba v Sýrii...
Reagovat
Fandina
Já bych také neřešila vyjádření po vítězném sportovním zápase, obvzlášť když se jedná o cizinku.
Že je Serena jehovistka jsem se také dozvěděla nedávno a bylo to na Slovak Sportu, prý je od mala takto vedena maminkou
Reagovat
dadaft
jj, od Petry to bylo spíš něco jako citoslovce, než co jiného...
Reagovat
misa
http://sport.idnes.cz/kvitova-vyhrala-turnaj-v-dubaji-dn6-/tenis.aspx?c=A130223_181456_tenis_ma

Ach jo, rameno jí bolí :-(
Reagovat
smazaný uživatel
To je blbý.. naštěstí má teď zhruba 14 dní na to, aby se dala dohromady.
Reagovat
Titan
To bylo jasné každému, kdo hledal příčinu chyb na servisu. Teď bude pauza a dá si ho do kupy. Já jsem jen doufal, že tu bolest překoná a nedovolí Saře, ať jí zlikviduje. S výhrou se vše hojí rychleji...:-)
Reagovat
a.magerova
Reagovat
smazaný uživatel
Osoba, která mne identifikovala na stránkách Petry Kvitové, má tamtéž ode mne zprávu. Děkuji.
Reagovat
petrulinka
Tedy jestli to byl vzkaz pro mě, tak ten tvůj jsem nenašla :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jestli je pro tebe, tak ho máš přímo ve fb zprávách. ;-) Ale nic zásadního tam není..
Reagovat
blixa
Trochu se obávám, jestli Kotyzova "dovolená" neznamená spíš postupné ukončení spolupráce ..
Reagovat
smazaný uživatel
To si nemyslím. Není k tomu důvod.
Reagovat
blixa
Může tam být ponorka. Do toho my nevidíme.
Reagovat
smazaný uživatel
No když se Petry po Austrálii ptali, jestli uvažuje o výměně trenéra, tak se celkem jednoznačně vyjádřila v tom smyslu, že ani náhodou a pochybuju, že by tak rychle otočila o 180 stupňů..
Reagovat
Titan
To by bylo zbytečné. Petra ho de facto v nynější fázi nepotřebuje, takže by se bylo zbytečné rozcházet. Petra potřebuje v prvé řadě kondičního trenéra, psychologa a hlavně výživového poradce. Vím, že ona není prototyp zdravím kypícího sportovce, ale ty její nemoci jsou selháním životosprávy. Prostě není možné, aby brala x krát do roka antibiotika a pořád smrkala...
Reagovat
smazaný uživatel
A ty si vážně myslíš, že tohle ona jako profesionální sportovkyně už dávno nemá zajištěné?
Reagovat
Titan
To si pište, že nemá. Ono to chce taky umět spolupracovat. Např. Lucka Šafářová loni (!!!) řekla, že nedodržovala pitný režim, a proto byla unavená, a to ji, prosím, musela říct až nová poradkyně (nějaká z rodiny). Že prý má pít, i když nemá žízeň, protože tu vodu stejné ztrácí. Tak mi prosím řekněte, co je učí na sportovních školách? Lucka není žádný začátečník, a přesto neznala základní věci. Petra to samé, v horku se jí točí hlava, ale ona se napije "cukrového" nápoje, až se jí ta hlava točí. Nezlobte se, ale v tomto jsou ty tenistky doslova neznalé jelita...
Reagovat
smazaný uživatel
Nezlobte se na mě, ale vy ty tenistky znáte osobně, znáte jejich režim, že jste vůči nim tak tvrdý?

(P.S.: pitný režim už od školky hustí do hlavy i nesportovcům a stejně na něj většina lidí dlabe..)
Reagovat
Fandina
Titan ... proboha, Lucka jednou v konkrétním případě uvedla, že nedodržovala pitný režim a ty to tady uvádíš, jako by byla totální nevím co a o Petře tady píšeš že kdovíco pije. Nebo s tím psychologem. Ona vyhraje turnaj a ty tady začneš psát takové kraviny. Jdi do háje.
Reagovat
Titan
Tak to se zeptejte Lucky, proč jí to musela říct až teď (před půl rokem) nová poradkyně. Zeptejte se Petry, proč se nenapila dříve, než se jí začala točit hlava...
U sportovce se často řeší, jak se nezranit a to je celkem vymakané, ale úplně se zapomíná na takové pitomosti, jak se udržet odolná proti virům a bakteriím, přitom to není nic složitého...
Reagovat
Fandina
Titan ... vždyť nikdo nezpochybňje, že je pitný režim nutný na ledacos, ale proč to tady tak zdůrazňuješ o Lucie a Petře. To je důležité pro každého. To není nic výjmečného, co se týká jen jich dvou. Tobě se nikdy nestalo, že si něco dělal a zapomněl se napít a pak se ti udělalo špatně?
Reagovat
smazaný uživatel
Ale no tak, na základě nějakého článku v novinách takový radikální soud, to nemůžete myslet vážně.

Mimochodem nedávno jsem sledoval v TV nějakou debatu, kde byl jako host lékař - odborník přes různé viry a bakterie a na otázku, jestli lze předejít tomu, aby se člověk nějakou nemocí nenakazil, odpověděl celkem jasně: ne. Imunitní systém napadení organizmu virem či bakteriemi zabránit nedokáže, dobrý imunitní systém ale může průběh nemoci zmírnit (a to třeba i tak, že se nemoc neprojevuje žádnými příznaky).
Reagovat
Titan
Není možné, aby hráčky kolabovaly na kurtu. To není z článků v novinách, to je z rozhovorů po zápasech, který jsem slyšel jak od Lucky, tak od Petry, proto mluvím o nich. A k těm "odborníkům" bych řekl asi toto: Dvojnásobný nositel Nobelovy ceny Linus Pauling, který žil zatraceně nezdravý život mezi chemikáliemi byl velkým propagátorem vitaminu C. Sám bral 12 gramů denně, při náznaku nemoci 40 gramů. Tzv. odborníci si mohou své kecy nechat vytesat na náhrobní kámen. Pauling správně věděl, že vit.C chrání i proti rakovině, protože podporuje imunitní systém. Pauling sice zemřel na rakovinu prostaty, ale v 93 letech čili ti tzv. odborníci, ať raději mlčí...
Reagovat
misa
Petra jako astmatička bude k onemocnění dýchacích cest vždy náchylnější než zdravý člověk.
Reagovat
Fandina
Titan ... ono je jedno kdes to slyšel, ale jak už jsem psala, to se stane každému, že zapomene, nebo nemá tu správnou míru a každý si to musí umět zařídit. A netýká se to jen vrcholových sportovců. TAm víc, to je logické, jako u každé fyzické námahy, pohybu.
Reagovat
Titan
To není pravda, astma je autoimunní onemocnění nemající s exogenními biologickými patogeny nic společného...
Reagovat
Titan
To není jedno, kde jsem to slyšel, mohl to slyšet kdokoli, kdo se díval na televizi. Mě totiž ty rozhovory velmi zajímají. Že každému se stane? Ve formuli 1, že ji sem tahám, selhal Barricellovi přívod tekutin z pitné nádrže, musel zastavit u trati a odstoupit. V tenise ale přívod tekutin neselhává, selhává pouze disciplína, snad vím, kolik toho mám vypít a vidím, že málo piji. Když vidím hráčky, jak tam cucají dávky, které by neuživily ani mimino, tak kvetu. Tohle se prostě stávat nesmí...!
Reagovat
dadaft
neboli astma nemá nic společného s tím, jestli Petra chytí nějakého vira?
Reagovat
Fandina
Titan ... psala jsem ti nahoře, že si to každý musí umět zařídit, aby se to nestávalo. Nikde jsem nepsala, že to není problém. Tenisté musí být daleko více než kdokoli jiný, pohybují se a víc vlhkosti vychází pocením. Mě nemusíš přesvědčovat, že je to nutné. Zapomněla jsem pít a složila jsem se.
Reagovat
smazaný uživatel
Taky jak často se stává, že hráčka zkolabuje na kurtu. Já se spíš divím, že těch kolapsů není víc, vzhledem k tomu, v jakých podmínkách se kolikrát hraje (vedra na AO, dusno v Miami..).

Jinak jsi správně napsal, že astma je autoimunitní choroba. Jistě víš, co to znamená z hlediska jeho léčby a jakou souvislost má imunita s infekčními chorobami..
Reagovat
Titan
Trochu jsem to přehnal, má, ale jen velmi málo. Astma je komplexní choroba, kterou zhoršuje stres, klimatické změny apod. (což je samozřejmě případ Petry) Jediné, co je astmatikům ke smůle je to, že nemoci mají větší prostor ke kultivaci v plicích, to ale nemění nic na tom, že cizí patogen je cizí patogen, který kašle na to, jestli má zákazník astma nebo ne. Imunitní systém se s má cizími patogeny vypořádat. Petra nekouří, takže má stejný hendikep, jako kuřák. Přesto kuřák, který bere denně správné dávky vitaminu C neonemocní.A mohu říct, že kouření omezuje plicní imunitu kolikrát více, než astma...
Reagovat
smazaný uživatel
fandina: tak to jsi stejna jako ony, usmev
Reagovat
Fandina
Vloni na French Open hráli ve vedrou Gasquet s tuším Dimitrovem dlouhý mač a různě byly paralizovány křečemi a pak se o tom dlouho mluvilo, že podcenili pitný režim a že potřeba tomuhle věnovat velkou pozornost, aby si sportovci, tenisti neškodili a neškodili zdraví.
Reagovat
Titan
"Zapomněla jsem pít a složila jsem se." - to může říkat někdo, kdo poprvé vyjel z ČR na Australian Open a nerozchodil to. Ale na vrcholové úrovni je to naprosto nepřijatelné. Možná jsem moc radikální proto, že jsem si to dávno uvědomil a koho potkám, tak mi počítá o 5 let méně, a já říkám - voda. Lepší je 10× denně pohnojit záhonek, než jednou zapomenout pít...
Reagovat
Fandina
Titan ... a proč si myslíš, že ty holky o tom mluvily? Byl to příklad, týkající se hry tenisu, protože tam je ten pitný režim mnohem důležitější než jinde. O nic víc nejde.
Reagovat
Fandina
Dodatek ... v příspěvku výše Gasquet, Dimitrov byli paralyzováni ... oprava hrubky ... sorry
Reagovat
Titan
Ad Roland Garros - to prostě není při základních znalostech prostředí přijatelné. Když sportovec ví, do jakého prostředí jde, tak si má vzít do zásoby magnézium a bylo by po křečích. Nedivím se, že na tohle všechno nemyslí, ale "kurňa šopa" má jim to alespoň poradce napsat před zápasem v SMS...
Reagovat
smazaný uživatel
Jestli problém nebude v tom, že daná problematika je poněkud složitější, než se nám tady pokoušíš namluvit..
Reagovat
dadaft
já si nedovedu představit, že by profesionálky jako Šafářová nebo Kvitová neměly dobře poznaný a praktikovaný pitný režim.
musí vědět, kolik asi mají v pauzách pít.
některé hráčky si to dokonce myslím odpočítávají na loky - "lok" sice není žádná superpřesná měrná jednotka, ale pro daný účel ideální.
s tou Luckou to musela být jen nějaká drobnější úprava, nic dramatického...
Reagovat
misa
Ty jsi lékař? Kvalita imunitního systému je u každého člověka jiná. Pokud vím, tak Petra nebyla od loňského listopadu nemocná. A ten pán, který do sebe cpal desítky gramů vitaminu C denně si moc nepomohl, protože jeho nadbytek se vylučuje močí.
Reagovat
Fandina
Petře se letos v Australii špatně dýchalo a i potom v Paříži a před fedem byly nějaké zdravotní problémy, ale to měla i Lucka a spoustu dalších.
Reagovat
smazaný uživatel
Moji rodiče celý život pijí málo, já je za to hubuju, a nikdy nikdo jim nehádal jejich věk. Já jako dítě, mladistvá a vrcholová sportovkyně toho taky moc nenapila (tenkrát se pitný režim nehlídal) a nyní piji hodně, a hádají mi taky míň. To, na kolik člověk vypadá, není ani tolik o pití jako o genech. Jako holka jsem do sebe cpala vitamíny pořád, dostávali jsme jich denně hrst, navíc si sama dávala céčko a stejně jsem měla období, kdy jsem furt marodila. Dneska si nic navíc nedávám a jednou do roka si odbudu zánět nosohltanu, který mi klesne na hlasivky. Tak necím, ani tahle vaše teorie mi nějak nesedí.
Reagovat
Titan
Lucka to říkala při finále FED Cupu, takže to je prostě diletanství jejich přípravy a hlavně těch, co je mají dobře připravit.
To, co si nedokážete představit je realita, jakkoli se zdá při jejich postavení absurdní. Uvědomte si, že to jsou mladé holky, které podávají špičkové výkony v době, kdy jiné teprve studují. S těmi je těžké práce a kolikrát jim jen někteří lezou víte kam..
Reagovat
Fandina
Nevím jestli to bylo dneska, ale tuším včera, tak mě zaujalo, že Petra měla připraveno několik různých lahví s pitím, Evian nebo jako to bylo, ale bylo jich několik a postupně si při pauze brala jednu a hned druhou a hned třetí a ze všech upíjela. Podle mě je to alchimie. Kdo četl Agassiho Open, tak ví, jaká je to v uvozovkách věa si připravit pití na míru a to nedělá jen on, tedy nedělal, evidentně to dělají všichni. A například včera Simon pil, lokal dokonce mezi výměnou, měl lahev vzadu za základní čarou.
Reagovat
Titan
Problematika není složitá. Petra brala na astma salbutamol, což je velmi starý lék, který teď vyměnila. Ale všude byla zmínka o tom léku, který bere Petra - čistá komerce. Tyhle věci jsou vcelku jednoduché... Tenis je soukromé podnikání, tudíž se to váže na firmy, které se snaží utrhnout co nejvíce...
Reagovat
Titan
Petra tento týdem při rozhovoru říkala, že bere antibiotika. Přesně nevím, jestli to bylo po zápase ze Serenou nebo Ivanovič takže tak...
A neradil bych někomu, kdo se dožil 93 let a zemřel na nemoc, na kterou se umírá v průměru v 65 letech...
Reagovat
Fandina
Titan ... vždyť ty holky jsou devět let na okruhu. Nedělej z nich naivy. Maji své týmy a je to jejich zaměstnání. To že hrají před očima sportovní veřejnosti a fanoušků neznamená, že se jedná o práci jako každou jinou, jen je více náročná na fyzickou stránku věci. A ta výjmečnost znamená to, že jsou nejlepší ve svém oboru v celosvětovém poměřování, ale jinak je to práce jako každá jiná a jsou to profičky.
Reagovat
smazaný uživatel
Možná není složitá, ale určitě je složitější, než nám tu předkládáte vy. Co brala Petra za lék na astma není podstatné a s naším problémem příliš nesouvisí, s problematikou posilování imunity souvisí především samotná přítomnost autoimunitní choroby.
Reagovat
smazaný uživatel
Zajímalo by mě, jestli je ten rozhovor někde k dohledání, protože mi to nezní úplně věrohodně. Antibiotika a vrcholový sportovní výkon totiž spolu obvykle moc dohromady nejdou..
Reagovat
Titan
Ohledně pití, tak toho jsem si u Petry všiml. Tři lahve s různým obsahem, docela mě to pobavilo :-) Z každé usrkla 10ml a hotovo, já jen pěnil, nevím, jestli jí k tomu nutí sponzoři, ale má si pořádně loknout..:-)
Reagovat
Fandina
Titan ... jak má si loknout. Proboha pila jak potřebovala a mělo to nějaký důvod. Jako má důvod všechno co dělá a je to její věc. To jen ty tady plkáš jak by to měly holky dělat a skutek utek.
Reagovat
Titan
Jestli je k dohledání vám nepovím, protože já sleduji streamy většinou Katarské nebo Dubajské televize, ale mohu vám to na 100% odpřísáhnout. Já si totiž odborné termíny v rozhovorech hlídám, a "antibiotics" jsem slyšel naprosto zřetelně...
Reagovat
Titan
Boha jeho, jaký skutek utek? Vy si prostě neuvědomujete základní fakt pitného režimu. Jste jako hráčky na kurtu, které myslí na to, jak vyzrát na taktiku soupeře a ne jak udržet své tělo ve funkci. O jakém důvodu to proboha mluvíte? Hráčka má zvyk si cucnout, ale neví, že je to málo, to je celé. Je pro vás těžké to pochopit?
Reagovat
smazaný uživatel
Tak mě napadá, proč by Petra (nebo kdokoliv jiný) měl po zápase vykecávat, že bere antibiotika.. A že ani nevíte, po kterém to bylo zápase, přestože zápasy od sebe dělil skoro týden. Navíc pokud vím, jako poražená po zápase se Serenou rozhovor ani neposkytovala. A po zápase s Ivanovičovou jsem od ní nic o antibiotikách neslyšel (ale připouštím, že jsem se mohl přeslechnout).
Reagovat
Fandina
Titan ... je x důvodů, proč si člověk loká z různých lahví. Já vůbec nezpochybňuji pitný režim kohokoli a už vůbec ne tenistek a ani zmíňkou jsem to tady neuvedla, naopak. Pořád píši že je to důležité a že se na to má myslet a že kdyby se to nedodržovalo, tak dávno jsou všichni dehydrováni. Ameriku si neobjevil, připadáš mi směšný, jak se dobýváš do otevřených dveří ... sorry
Reagovat
smazaný uživatel
Obávám se, že to je marné. Kolega Titan je zkrátka přesvědčen, že tomu všemu rozumí líp, než ten ansámbl trenérů, doktorů, výživových poradců, fyzioterapeutů a nevím koho všeho, který se kolem tenistů a tenistek pohybuje a o kterém nám se ani nesní..
Reagovat
Titan
Salbutamol je beta-2 sympatomimetikum, na které Petra potřebuje povolení, protože je to látka zakázaná Mezinárodním olympijským výborem. U zdravých lidí funguje jako docela dobrý dýchací stimulant (osobně vyzkoušeno), ale u nemocných je třeba hledat to, co pomáhá, ne to, co má pomáhat. Každý člověk je jiný a dokonce ani morfin nefunguje na všechny stejně. Nenamlouvejte si, že je něco složité, lékaři postupují z drtivé většiny zažitým postupem pokus-omyl. V tom prostředí se pohybuji, takže vím, jak se věci mají...
Reagovat
smazaný uživatel
Já si nic nenamlouvám. Problematika imunity, autoimunitní choroby, posilování imunity, infekčních chorob.. rozhodně jednoduchá není. A už vůbec nemá jednoduché řešení.
Reagovat
Titan
Najděte si všechny pozápasové rozhovory od Sereny. Klidně se uklidňujte tím, že jsem sprostý lhář. Já vám můžu jen říct, že jsem viděl pozápasové rozhovory s Hantuchovou, Agou, Karolajn a Sarou. Možná to bylo po zápas s Danielou, to vám na 100% neřeknu. Proč by se Serena chlubila tím, že hrála na 20% vám taky neřeknu...
Reagovat
Fandina
Titan ... docela ráda bych ten rozhovor také viděla, není možné ho sem dát? Díky.
Reagovat
smazaný uživatel
Já netvrdím, že jste sprostý lhář, nicméně jistě sám uznáte, že pokud jako jediný důkaz ohledně toho, že Petra brala ATB uvedete, že jste o tom slyšel zmínku v nějakém pozápasovém rozhovoru (a ani si nemůžete vzpomenout, v jakém), nezní to moc přesvědčivě.

Proč by se Serena po zápase chlubila tím, že hrála jenom na 20 %? Třeba protože ten zápas prohrála a měla potřebu se nějak ospravedlnit.. Petra ale v pozápasových rozhovorech v takové situaci nebyla.
Reagovat
smazaný uživatel
Pane Titan, žasnu. Pokud chcete radit tenistkám v jejich režimu, prosím, ohlaste se na patřičných místech. Ale pokud chcete motat hlavu nám, diskutujícím, tak radši, prosím, už to nedělejte. Dlouho jsem nečetla něco tak pseudo...A v jakém prostředí to děláte? Farmakologickém? Lékař asi nejste, to byste neužíval termín pokus, omyl.
Reagovat
spaniel
Co je spravny pitny rezim? X let se do nas hustilo, ze mame pit 3 az 5 litru vody denne. Par let dozadu byli najednou vsude clanky, ze vedci zjistili, ze nadbytek prijmu vody muze zpusobit rakovinu zaludku. Nebo neco podobne s vejci, nejezte zloutka, je tam cholesterol. Par let na to, jsou dva cholesteroly, ve vejcich je ten dobry. Ja jsem zastancem toho, aby clovek naslouchal svemu telu. Jinak piju, kdyz hraju tenis v lete v 30C a jinak v prosinci, kdyz lezim doma na gauci.
Reagovat
smazaný uživatel
Ještě chci vyjádřit obdiv a uznání, protože opravdu málokdo z nás, (spíše nikdo), si dovede představit, co to obnáší být ve špičce prof. tenisu... POŘÁD se tady omílá psychika, to mě čílí dost. Já bych tu Petřinu psychiku docela brala...Ti pochybovači snad nevidí, jak je Petra odolná?
Reagovat
petrulinka
Máš naprostou pravdu a myslím, že to není jen ve špičce prof. tenisu, ale všeobecně ve vrcholovém sportu. Myslím, že si nikdo neumí vůbec představit ten tlak, pokud se člověk dostane na vrchol, ustát to a udržet se tam. Musí to být neskutečně těžké, a právě proto Petře fandím a vždycky jí fandit budu, protože je mi jasné, že se pokaždé nezadaří, a když ano, tak jako na tomto turnaji, budu nesmírně šťastná :-)
Reagovat
Titan
On taky vrcholový tenis není pro každého, onehdy tu byl článek o Kanaďance, která s ním sekla kvůli depresím a proto, že jí tenis dost ovládal život.
Když si vezmu Hlaváčkovou - FED Cup, pak dostala divokou kartu v Doha, dned letěla do Kataru, tam vypadla v prvním kole a šup na letadlo do Memphisu, 26 hodin s přestupy. Pak čekáte, jak se to vyvine a letíte dál. Na to už musíte být hodně zapálený sportovec a hlavně se vám to musí vyplatit...
Reagovat
blixa
Andrea má určitě o pořadatelů speciální premie že jim tam dělá ozdobu :D
Reagovat
Titan
To bylo sice jemně jízlivé, ale možná i pravdivé. Někdo tu před časem zmiňoval, že je v médiích "přehlaváčkováno", což je vzhledem k výkonu pravda. Ale zase na druhou stranu proč ne, vždycky může odmítnout a věnovat se tomu, co jí živí. Koneckonců ženský tenis je i tenis pro oko, takže s tím bych problém neměl... ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Díky za tenhle příspěvek, jsem vždycky na větvi z těch prudičů, co když se Petře nebo Tomovi nedaří, tak je hned odsuzují a píší, že nemaj psychiku a dlouho se ve špičce neudržej. Nejspíš si vůbec neumí představit ten záhul, co zvláště tenisti mají, a jak píše Titan, to cestování a vyrovnávání se s časem je taky obdivuhodné. A zajímavé je, že ti škarohlídi, když se daří, jsou zalezlí a nenapíší nic.
Reagovat
misa
za uznání mé snahy a zároveň chválím další 2 básníky za jejich kousky. Dneska tady máme festival poezie :-)

Aby nebylo všechno jen pozitivní, místy měla Petra zase trable se svým podáním, myslím, že napáchala 8 dvojchyb. Určitě má ještě na čem pracovat.
Reagovat
petrulinka
Já myslím, že Petra to moc dobře ví a nepotřebuje od nás rady. A myslím si, že k těm dvojchybám jí taky trochu pomohla ta zatejpovaná bolavá ruka :-)
Reagovat
smazaný uživatel
No jo, když se Petře daří, tak se můžete s básničkama přetrhnout, ale když ne, musím to oddřít sám.. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Lidi, proč pořád chcete, aby se hrálo bez slabin? Vždyť by to postrádalo smysl, vždy musí být něco, co je třeba zlepšit... U všech hráček...Podstatné jsou ty chvíle, kdy se rozhoduje o vítězství... A ty teď Petra má pod kontrolou... Kéž to tak jde dál...
Reagovat
petrulinka
Tak jsem si všimla, že jsi dal Petře tu básničku i na její fb stránky. Hezké :-)
Reagovat
smazaný uživatel
já tam mám ve druhé sloce, že ten servis byl slabší. Jinak dík za pochvalu, tvoje básnička je taky hezká. Vyzdvihl bych Petry hru na síti měla stejnou úspěšnost jako Sara. Vůbec nechápu jak to udělala, když ještě s Anou hrála na síti dost blbě.
Reagovat
smazaný uživatel
já slíbil jen za vyhraný turnaj (tehdy v té krizi jako povzbuzení) takže se holka bude muset snažit, jestli z toho chce mít aspoň čtení na záchod :-)))))
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, to já tak obvykle dělávám, že jí tam občas nějakou básničku šoupnu. ;-) Sice je asi nečte, ale co už.
Reagovat
Fandina
quesh ... já předpokládám, že Petra stránky weby štve, před nedávnem se vyjádřila, že když prohraje, tak raději nepůjde na internet co se o sobě zase dozví.
Reagovat
Fandina
quesh ... doplnění, Petra čte na internetu ... ne štve ... oprava
Reagovat
smazaný uživatel
Neříkám, že nečte vůbec, ale ani si nemyslím, že by pročítala každý jednotlivý vzkaz, který jí tam někdo napíše, to už by jí na nic jiného asi moc času nezbývalo. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Při USO jsem slíbil Petře sonet za každé turnaové vítězství. Tak tady je první; doufejme z mnoha

schválně v italském stylu- když už hrála s tou Sárou

Sonety Petře I

I přáli jí pád když četli žebříčky,
do hlubin -stá i dvoustá bude-poletí,
zmařený talent, další z těch, co nezvládly to vypětí.
Pomalá, tlustá, labilní- urážky a políčky

Jak vidět, neradno je podceňovat Kvitovou.
únor se sotva setkal s lednem
Serena před ní zlostí bledne
až na ten první servis má zase formu světovou

Božská Petra zas kurtu vládne
potlesk budoucí královně
Daniela, Ana, Aga, Caro, Sára poraženy jsou v Dubaji

Obavy o ní už nejsou žádné
ve fanouškovské klubovně
psi ňafou, ach, kdy jim dojde - jen šampionky vyhrají.
Reagovat
tommr
od pondělí bude žebříček vypadat následovně (čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Petru):
...
5. Li (+1150 bodů)
6. Kerber (+420 bodů)
7. Kvitová 4980 bodů
8. Errani (-120 bodů)
9. Stosur (-1145 bodů)
10. Wozniacki(-1410 bodů)
11. Bartoli (-1715 bodů)
...

náskok Petry na Erraniovou je ale zatím jen minimální a v Indian Wells a v Miami se proto bude muset hodně snažit, aby jí Italka zase nepředhonila ...
V případě dobrejch výsledků bude mít Petra naopak šanci posunout se před Kerberovou jejíž náskok už taky hodně stáhla ...
Reagovat
smazaný uživatel
z akeho zdroja vychadzas?
Reagovat
tommr
převážně ze svejch vlastních ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Monty, Petra je stejně dobrá jako Máša, Serena i Viktorie. Doufám, že stabilizace výkonů přijde, pokud bude vše, jak má. Vidím a cítím to zlepšení od Fed cupu , přes Dauhá až k Dubaji. Azarenka i Williams se z Dubaje odhlásily, ale to není Petry problém....
Reagovat
smazaný uživatel
Tvůj názor ti neberu... Teď už to jenom Petra musí potvrdit na kurtu. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Já vím, ale tvůj názor je jiný. Myslím, že Petra to už dokázala, že s těmito hráčkami dovede hrát vyrovnané zápasy a i vyhrávat...Jak jsem psala, když půjde vše, jak má, určitě se výsledků Petra i my fanoušci dočkáme...Držím palce a jen tak dál...
Reagovat
blixa
Kdepak, Monty nedojde klidu, dokud sladká Caro nebude zase NO.1 ! :D
Reagovat
smazaný uživatel
Z toho bych ho nepodezírala, ale působí to na mě spíš tak, že Monty je na hezká děvčata a pak teprve na tenis....
Reagovat
smazaný uživatel
Když byla jedničkou Vika nebo Masha, byl jsem taky velmi spokojený. :)
Reagovat
blixa
Aha, takže tobě je jedno která krasavice ? :D Vlastně ti vadí jen Serena a Petra, ty nejsou dost IN :D
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud to ještě nevíš, tak moje oblíbené hráčky jsou Masha, Caro, Vika a Ana. Nevím, kde jsi přišel na to, že mi vadí Serena a Petra...
Reagovat
blixa
Já neříkám vadí, ale prostě máš rád samé superšťabajzny které potěší oko i když se tenis nedaří :D
Reagovat
smazaný uživatel
No a co je na tom špatného? Rád se podívám na hezké holky, to je přece normální. :) Ale zase si nemysli, že fandím někomu jenom kvůli vzhledu. Dřív jsem měl rád třeba Dinaru... Já fandím těm holkám jako osobnostem a musí mi být sympatické po všech stránkách. No a že jim to ještě k tomu sluší, to je taková třešnička na dortu. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Velká gratulace Petře k desátému titulu. Petra má další turnaj v Indian Wells, nebo hraje už někde dřív?
Reagovat
tommr
ted bude mít Petra týden na zotavení a v březnu hraje v Indian Wells a v Miami ...
Co bude následovat záleží hlavně na tom jak si povede v USA. Nejspíš by pak ale měla zahájit antukovou sezónu dubnovým zápasem FC proti Itálii ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nic, ale vůbec nic z ohlasů mě nemůže zkazit radost z Petřina vítězství. Velká gratulace Peťě! Fandila jsem do posledního míče. Nemůže mi pokazit radost ani průběh druhého setu...
Reagovat
dadaft
v prvém setu se Jelena hledala a chybovala.
ve druhém ovšem začala hrát dobrý tenis.
mám rád, jak hraje forhend...
Reagovat
smazaný uživatel
První set jsem neviděla, ale ve 2. hraje velmi dobře:-)
Já mám radši její BH:-):-D
Reagovat
tito
O poznání lepší, než když jsme komentovali minule ( Cohen )
Reagovat
dadaft
taky není špatný. ))
mně se líbí, jak se u tenisu hýbe - je to takové ladné a ženské.
Reagovat
dadaft
druhý set měla Jelena plně pod kontrolou jak z forhendu, tak z bekhendu.
Reagovat
dadaft
Jelena nedokázala dopodávat zápas, zase to šolichá na jistotu, odvaha a tlak z druhého setu jsou pryč.
hin sa ukáže...
Reagovat
dadaft
Karin brejk povzbudil a teď si to uhrála sama.
Reagovat
dadaft
Knappová chtěla být v tajbrejku důrazná a aktivní - bohužel z toho byly míče 15 čísel za a rychlé vedení 5:0.
párkrát měla Jelena kopec štěstí.
pak už si to ale pohlídala...
Reagovat
dadaft
* samozřejmě "rychlé vedení Jeleny 5:0". ))
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně tak, štěstí a chyby soupeřky...Ale hlavně že to urvala a jde do finále:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Desítka je hezké číslo
Značí počet titulů
Na desátý dneska přišlo
Tak s tím každý kalkuluj

O desítce jdem´ se bavit
Je to úspěch senzační
V Dubaji se bude slavit
A po dalším jsme lační ;-)

Desátý je jubilejní
Jistě není poslední
Žádný titul není stejný
Těžko někdy zevšední

Při desátém porazila
Hned tři hráčky desítky
Na vrchol se snad vrátila
A má dobré vyhlídky!
Reagovat
petrulinka
Dobře ty :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Gratuluji Petře:-) Povedený turnaj by měl být pro psychiku obrovská vzpruha.
Reagovat
smazaný uživatel
preco sa tu takto sprosto pridavaju reakcie.. ze ked chcem pridat reakciu niekde ku komentarom dole, tak musim ist pisat vzdy uplne hore a potom to opat hladat..???
nedalo by sa to zmenit, ZJEDNODUSIT, aby sme mohli pridavat reakcie rovno pod danymi komentarmi.. ci vidiet hned aktualizovane nove reakcie??? dakujem
Reagovat
Fandina
nevím, jestli jsem to dobře pochopila, ale stačí ve vlákně zmačknout [ Reagovat ] a pokračuješ pod tím, ne nahoře.
Reagovat
smazaný uživatel
dobre si to pochopila.. avsak po tom ako kliknem na "Reagovat", tak sa mi urobi refresh celej stranky s clankom na samom vrchu.. potom to musism stiahnut pod clanok a zacat pisat navrchu diskusie.. napisem reakciu, kliknem na "odeslat".. opat refresh celej stranky a mozem ist opat hladat komentar, pod ktory som chcel dat svoju reakciu... nejake komplikovane.. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Gratulace Petře k desátému titulu a Saře k finále! :) Upřímně řečeno, trochu by mě štvalo, kdyby Petra vyřadila dvě moje oblíbené hráčky a nakonec to nevyhrála. :D Očekával jsem výhru Petry ve dvou setech a nakonec to bylo ve třech, což mě docela překvapilo. Saře se povedlo to, co se nepovedlo Aně a Caro, tedy dostat zápas proti Petře aspoň do 3. setu. Když se tak dívám na průběh zápasu, Sara může hodně litovat neproměněných brejkbolů a gembolů ve 3. setu, hlavně na jeho začátku. Tam se asi lámal chleba...

Myslím, že o Petře i Saře se na začátku sezony trochu pochybovalo, zejména kvůli jejich nepovedeným vystoupením na AO. Teď ale dokázaly, že určitě patří mezi nejlepší. Petra má na první pětku, ale chce to stabilnější výkonnost. Ona sice porazí Agu, která je čtvrtá, jenže Aga na rozdíl od Petry nemá skoro žádné výkyvy. Pokud se Petra vyhne výpadkům, tak může být určitě výš než na 7. místě. Pořád si ale myslím, že první trojka je zatím někde jinde... Co se týče Sary, tak možná hodně lidí nevěřilo, že se po loňské snové sezoně udrží v první desítce. Přiznám se, že jsem jí taky tolik nevěřil. Když jsem se díval, jak by se letos mohlo přeskupit pořadí v první desítce, tak jsem tam právě se Sarou moc nepočítal. Ale ona dokazuje, že tam patří. Sice měla horší začátek sezony, ale teď už udělala dvě finále (Dubaj, Paříž). Vzhledem ke svému vzrůstu má určitě nějaké nedostatky, ale dokáže je nahradit šikovností a bojovností. Myslím, že má na to, aby se udržela v první osmičce... Takže co se týče nějakého pohybu v první desítce, momentálně si myslím, že svou pozici neudrží Angelique. V posledních zápasech se jí totiž vůbec nedaří. Ovšem může se to brzy změnit, stejně jako u Petry nebo Sary... Každopádně doufám, že tam nějaký pohyb nastane. Věřím, že Caro má na osmičku a Ana aspoň na desítku. :)
Reagovat
tommr
Kerberová měla ted nějaký zdravotní trable (záda?) což se projevilo na jejích výsledcích. Z dlouhodobýho hlediska je to ale myslím perspektivnější hráčka než Erraniová. Pokud se bude chtít Caro dostat zpátky do elitní osmičky tak z ní bude muset nejspíš vystrnadit právě Erraniovou + samozřejmě taky odrazit útoky Bartoliový a Stosurový. Ivanovicový už moc nevěřím ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Vystihl jsi to úplně dokonale :D Tady je pořád největší Petry problém, že nedokáže ty výsledky stabilizovat.. Uvidíme v USA, kde se Petře moc nedaří :-)

Já jsem právě u Sary taky čekal, že to místo v TOP 10 neudrží a zatím mě překvapuje, ale uvidíme, ta část sezony, kde obhajuje body teprve přijde + SF na USO( to bude Sci-fi, jestli to uhraje znova).. Ta herní krize Angie mě štve.. Je mi strašně milá a to jak do zápasu dokáže vtáhnout diváky atd. to je prostě neuvěřitelný :D Jestli Caro bude hrát jako proti Marion, tak se do té TOP 8 dostane :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Máš pravdu, Angelique byla zraněná. Perspektivní je určitě, ale otázkou zůstává, jak rychle se vrátí do formy... Jinak já Aničce věřím. :)
Reagovat
tito
já také
Reagovat
smazaný uživatel
No, je fakt, že Sara obhajuje finále RG, semifinále USO a ještě nějaké další tituly na antuce... Co se týká Angie, tak uvidíme. Ona hrát určitě umí, ale v poslední době ty výsledky nemá. Možná se ale zase vrátí do formy... Caro věřím, protože zaprvé jsem její fanoušek a zadruhé teď hraje opravdu dobře. :)
Reagovat
dadaft
souhlasím s tím co píšeš.
jen pokud jde o Angelique - zdá se mi, že ji ty záda trápí víc, než se veřejně připouští.
teď má před IW + M trochu času - - -
zkrátka já ještě počkám na ty dva velké americké turnaje.
po nich bude jasnější, jak na tom momentálně Angie je...
Reagovat
misa
Probuzená

Nemůžu se ubránit dojetí,
vidět Petru s pohárem v objetí.
Po desáté k tomu došlo,
na poušti jí všechno vyšlo.

Co té dívce myslí běží,
když soupeřka tu před ní leží
s břemenem hořké porážky,
že čas se vrací nazpátky?

"Já chmury své jsem porazila,
zase vítězit se naučila.
Odvážné srdce bojovnice
opět straší mé protivnice."

"Tréninku jsem věřila,
snaha se mi vrátila.
V očích mám však vyšší cíle,
k nim pomůže mi větší píle."

S jarem budu držet palce,
ať rivalky své drtí hladce.
Ať nové trofeje polaská
a velká jména vypráská.

Během osudu se stalo,
co mě dříve nenapadlo,
že i já ji budu v srdci mít
a nedám na ni dopustit.

M. K., 21. a 23. února 2013
Reagovat
rubens
Překrásné,dojemné... Monty, uč se!
Reagovat
smazaný uživatel
No, klobouk dolů! ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Momentálně upřednostňuju prózu, básně skládám už jenom na přání Vlka. :D Ovšem báseň to je moc hezká a ta queshova taky. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Gratulace Petře k desátému titulu a Saře k finále! :) Upřímn
Reagovat
smazaný uživatel
Omlouvám se. Nevím, proč se to napoprvé poslalo takhle...
Reagovat
misa
Věřím, že to je pro Petru po tom všem, čím si od loňského září prošla, hodně sladká výhra. Přeju jí hodně zdraví, sil a štěstí do dalších bojů. Sara zaslouží pochvalu za to, jak Petru ve 2. setu přitlačila aktivní hrou na síti ke zdi. Fed Cup v Itálii bude brutální.
Reagovat
rubens
A kde je Misa se svou oslavnou odou? Asi ji ještě dopilovává. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Petra je výborna tenistka ked jej to tam pada tak jej podľa mňa patrí 3 alwbo 4 miesto na rovnakej urovni ako Masha
ale
veľké ALE
psychika aj dnes to bolo vidno ako dokazala ísť hneď výkonom dole a proti silnejším hráčkam ju to môže stať zápas

Podľa mňa 1 alebo 2 nevydarene zápasy posúvaju Petru veľmi psychicky nadol
potom príde cesta hore a zas dole zatiaľ je taká jej kariera všelijaka!!!!!!!!!!!
Stabilizovať výkony by to chcelo
Reagovat
smazaný uživatel
Krásný turnaj, zakončený titule :) 3 výhry nad hráčkami v desítky + výhra nad Ivanovic, která do desítky nemá zas taky daleko :) a bonus je posun v žebříčku :) Petra se zase drápe nahoru, navíc v IW a Miami obhajuje NIC. )Dobře, třetí kolo v IW ) :)
Reagovat
dadaft
2011 - výjimečná sezóna, ať se na to díváme jak chceme.
pro něktré hráčky bývá jediná taková.
nicméně v případě Petry se zdá, že se v následujících letech dokáže udržet na špici peletonu,
a vzhledem k předvedené hře nejde než popřát, aby zdraví, hra i štěstí bylo na svém místě,
a podařil se zase nějaký velký "zářez do pažby".
přál bych Petře titul z USO.
Reagovat
smazaný uživatel
Řikám ti, že Petra letos USO vyhraje!!
Reagovat
deLaFere
Je to jednoduché, malá ztráta koncentrace ve výborně rozehraném utkání proti výrazně slabší soupeřce, pár nepovedeých balonů a už se to veze. Petra to zvládla úžasně, vrátit se takhle do zápasu to má punc světových hráček. Její hlavní devizou není forehand, nebo kterýkoli jiný úder, je úžasná bojovnice, nechce to nikdy vzdát a neskutečně se pere se svou psychikou. Kdo tuhle hru pořádně nehrál, nemůže to pochopit, co všechno to stojí se takhle vydrápat z krize.
Reagovat
tommr
nebylo by ale lepší kdyby Petra takový krize vůbec nedopouštěla? Takový obraty stojí hodně sil a ne vždycky se podaří ... :)
Reagovat
deLaFere
To nepochybně, ale znám to sám od sebe, člověk do toho sklouzne ani neví jak i když si říká ne a mě trvalo mnohem déle než jí se z toho dostat, ale myslím, že je schopná to začít minimalizovat, bylo by to super.
Reagovat
rubens
Nastal ten pravý čas vyměnit trenéra, co říkáš...
Reagovat
tommr
někdy se tý krizi nedá úplně zabránit, ale dneska to nebyl ten případ. Erraniová byla po prvním setu zralá na ručník a Petra jí pustila zpátky do zápasu úplně zbytečně ... :)
Reagovat
Fandina
tommr bude psát o výměně trenéra pořád, on je to kritik a ani si neuvědomuje, že když to takhle pořád píše, tak se to snad ani nedá brát vážně. Ale třeba to nemyslí špatně. Prostě jinak to neumí.
Reagovat
smazaný uživatel
vyborne si to napisal.. ja som jej tiez hovoril, ze je levica, ze Errani porazi, ze je lepsia ako Sara..
niekedy staci jedna lopticka a odrazu sa ide dole kopcom.. niekedy prave naopak.. myslim, ze ju i Errani prekvapila, ze zacala na nu hrat agresivne.. chodit na siet.. za to si Errani zasluzi kredit.. robila co mohla..
na druhej strane.. krizu si clovek nevybera.. dovody mozu byt rozne, ako som spominal.. staci jedna lopticka.. jeden uder, ci uz vydareny, alebo pokazeny.. tiez to moze byt i povahou.. Petre sa asi kdesi v hlave ozvali pochybnosti, ktorymi prechadzala dajme tomu v zapasoch pred FED cupom.. predsa len tie utoky Errani na sieti ju dostali pod tlak.. dali ju do neistoty.. urobila skvele, ze si dala po tom 2. sete pauzu a isla mimo kurt.. treti set zvladla skvele, najma tu klucovu hru, ked pri svojom podani odvratila 3 break points.. blahozelam Petra, dakujem za skvely napinavy zazitok.. bola to drama..
Reagovat
smazaný uživatel
Asi jsme každý koukali na jiný zápas. Sara rozhodně po prvním setu zralá na ručník nebyla, jinak by těžko hned v úvodu toho druhého dokázala kontrovat a hned si vzít ztracené podání zpět. Naopak. Sara ve druhém setu naplno předvedla, co ji zdobí, proč je tak vysoko na žebříčku - skvělý pohyb a rychlost. Vracela i míčky, za kterýma by se 99 % zbývajících hráček na okruhu leda ohlédlo, což Petru nutilo ještě víc riskovat a pochopitelně jí to frustrovalo, z čehož pramenily ty chyby a psychická výhoda byla rázem na straně Sary. Naštěstí Petra včas zatáhla za záchrannou brzdu, když odvrátila ty tři brejky a sama hned jeden proměnila.
Reagovat
tommr
v Dubaji byla Petra pokud vím bez trenéra a podle výsledků bych řek, že jí nijak zvlášt nechyběl. Je zajímavý, že i loni vyhrála v Montrealu bez Kotyzy ... :)
Reagovat
rubens
No jo, no...
Reagovat
Fandina
tommr ... tak v tom případě by tedy nepotřebovala trenéra vyměnit, ale žádného ne?
Reagovat
deLaFere
Dobře Fandino :-))
Reagovat
tommr
já s tím nezačal ...
Reagovat
George_Renel
asi bude muset jezdit bez trenéra... :-)))
Ale ne, právě v tom 2. setu bylo podle mě vidět, že jí chybí. Nechala se tak trochu uspat a na změnu hry Errani nedokázala hned zareagovat. Než se vzpamatovala, set byl v háji. Nicméně ve 3. setu dala jasně najevo kdo že je pánem, tedy dámou, na kurtu.
Alespoň si diváci přišli na své :-).
Reagovat
tommr
jj Erraniová ve druhým setu chytře změnila hru a Petra na to patřičně nezareagovala. Rozhodla ta otočená třetí hra ve třetím setu - kdyby v ní Petra ztratila servis tak by to s ní už bylo zlý ... :)
Reagovat
letityfanousek
díky Petro
Reagovat
petrulinka
Ovšem musím říct, že ve třetím setu za stavu 1:1 a 0:40 pro Sáru jsem se začínala bát. Ale Petra nakonec tento game skvěle zvládla a od té chvíle už to byla zase ta Petra, kterou známe :-) Jsem fakt moc ráda i za ni, protože si myslím, že jí to dodá hodně sebevědomí do dalších turnajů. A pokud bude v pořádku zdravotně, tak doufám, že bude touto cestou pokračovat dál.
Reagovat
dadaft
kdo by to byl před nedávnem řekl, že letošní první skvělé úspěchy Petry přijdou už v únoru. )))))
Reagovat
Fandina
no přece každý, kdo jí věří a přeje v každém zápase ...
Reagovat
smazaný uživatel
já jí věřím a fandím v každém zápase, jsem Petry největší fanoušek, ale tohle jsem teda nečekal. Ale já vždycky čekám to horší. Mám rád příjemná překvapení. Ale myslím si, že kdyby tu někdo po AO řekl, že Petra v Dauhá skoro rozbteší Serenu a vyhraje Dubaj ostatní ho budou považovat za blázna. To ani Quesh netipoval.
Reagovat
Fandina
Tak ono je potřeba si uvědomit, že Petra sama říkala, že v Austrálii se jí letoš patně dýchalo a tak ani není divu, že hrála jak hrála. A ten zápas s Laurou ve třetím hodně bojovala. Nakonec to byl jeden z nejdramatičtější zápasů holek na AO už tím jak byl dlouhý a Laura ho pak vyhrála nasazením, větší touhou. Ono je potřeba spíš probrat různé okolnosti, než dělat závěry o tom jak a která hráčka umí nebo může zahrát.
Reagovat
smazaný uživatel
Neber jméno Queshovo do úst nadarmo. ;-) A o tom, kdo že je největší Petřin fanda by se taky dalo polemizovat. ;-)

Já Petře věřil vždycky, věděl jsem, že je to výborná hráčka a že tu krizi dříve nebo později prolomí. A samozřejmě jsem doufal, že spíš dříve, než později, ale konkrétní turnaj jsem netipoval, to máš pravdu.
Reagovat
smazaný uživatel
nebola si sama.. bol to veru zlomovy bod zapasu.. ako sa Petra zdravo nasrala a zacala ovela lepsie podavat.. s pribudajucimi bodmi jej zacalo opat rast sebavedomie.. skvele to zvladla.. este ze.. cakal som jednoznacnejsi priebeh zapasu..
Reagovat
smazaný uživatel
největší jsem já a nejoptimistištější bezesporu ty. :-)) Jinak já taky věděl že Petra se z krize vyhrabe a půjde nahoru jen jsem nečekal, že to bude tak rychlé. Holt Pétra vždycky překvapí. Jinak i kdyby jí to trvalo 10 let, tak bych jí fandit nepřestal.
Reagovat
Pe3k
Gratulace!
Reagovat
Titan
Moderátorka: Jak budete slavit?
Petra: ...protože jsem sama...
Reagovat
Fandina
Nedorozumnění, nebo jak?
Reagovat
dadaft
asi to myslela, že nebude slavit, protože je sama, tj. nemá s sebou tým.
ale vyhraný turnaj (takhle dotovaný) umožní do zbytku sezóny solidní finanční základ pro všechny zúčastněné. ))
Reagovat
petrulinka
Taky nechápu, co tím chtěl básník Titan říct :-)
Reagovat
Titan
To byl rozhovor při předávání cen. Chtěl jsem tím, říct, že je v Dubaji sama. Vyhrát turnaj sama už docela jde, ne...?
Reagovat
Fandina
Titan ... Petra hodně vyhrává turnaje, když je tam sama. Předloni určitě Linz, vloni Montreál a New Haven. To svědčí o tom, že je to holka šikovná a samostatná a to je super.
Reagovat
tommr
z toho se ale dají vyvodit i jiný závěry - kdybych chtěl bejt hodně jízlivej tak bych moh třeba říct, že Kotyza jí víc škodí než pomáhá ... :)
Reagovat
gedzitka
V New Havenu Kotyza byl.
Reagovat
tito
Gratulace Petře a trenérovi Davidovi Kotyzovi!!! Žádná náhoda ale skvělý průběh celého turnaje......Jedenkrát jsem zde zmínil pravděpodobnou nutnost změny trenéra. Jsem moc rád, že jsem se mýlil a omlouvám se :-)
Reagovat
r176
bude posun v žebříčku?!
Reagovat
PetaM
Petra bude 7 :)
Reagovat
smazaný uživatel
druhej set mě docela vyděsil, ale naštěstí se Peťa dokázala hecnout.. a hlavně je fajn, že se přizpůsobila změně hry, se kterou Errani přišla :)

teď jsem zvědavej na Ameriku.. očekávání radši nemám, přeci jen je to tam vždycky trochu otazník, ale stejně doufám v dobrej výsledek :) třeba by mohla nechat trenéra zase doma, inhalátor stačí :D
Reagovat
smazaný uživatel
Supeeer! jsem nejšťastnější :)
Reagovat
rubens
Boží, boží. Díky bohu, dodejme. Byly to trošku nervy, i když v závěru už to bylo jasné. Bylo by smutné, přímo nelogické, kdyby uspěla zíďka Italka. Petra tradičně drtivý nástup, potom slabší chvilka, spousta UE, dvojchyb... Zdálo se mi, že se Erani v některých kritických chvílích příliš spolehla na to, že Petra zkazí. To se ale nestalo a přišel drtivý závěr. :)
Reagovat
petrulinka
Pokud jsem si dobře všimla, že Petra měla ve třetím setu 15 winnerů, ale jen 5 UE, protože po 2. setu to měla 31:31 a po třetím setu bylo 46 winnerů a myslím, že 35 nebo 36 UE.
Reagovat
VlS
Peťu začala válcovat, když začala hrát stylem servis (return) - volej. Žádná zídka a klobouk dolů před odvážnou Sárou.
Reagovat
Fandina
Ano od stavu 4:0 v prvním setu když přišel za Sarou trenér, tak hrála takto. A cesty na síť se pak opakovaly pravidelně. Petra ve třetím pak na síti také zabodovala.
Reagovat
Nancy_z
Sára hrála opravdu dobře a je vidět, že ve finále byla zaslouženě. Rozhodně nebyla pro Petru snadnou soupeřkou, o to víc si cením, že to Petra nevzdala a ukázala, jaká je bojovnice... Myslím,že všechna ta nedávná utkání jí nakopla a zvedla sebevědomí a výsledkem je titul :-)
Reagovat
rubens
Jasná věc, to je pravda. Taky mám Errani vcelku rád. O celkové převaze Petry ale nebylo pochyb.
Reagovat
dadaft
souhlas.
Reagovat
deLaFere
To jednoznačně!!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Vždy jsem kvitoval způsob hry Sary a vyzdvihoval její hru vzhledem k její nevýhodě v tělesných proporcích proti jiným hráčikám. Dnes jsem ale fandil Petře a musím říct, že se velmi dlouho v druhém setu neuměla vyrovnat se změnou hry u Sáry, zejména čelit jejím volejům a téměř dokonalou hrou na síti. Ve třetím již více zatlačila Saru k lajně a bylo v podstatě vymalováno. Jinak jsem si všiml již i v předchozích Petřiných soubojích, že skutečně zlepšila pohyb, je dříve u míčků a hraje s větší jistotou a konečně i s hlavou. Asi se ta práce jejího týmu začíná projevovat.
Reagovat
BooOoo
zahrála suprově. velká gratulace. nevíte někdo jaký je její následující turnajový program ? a nebo turnajový program Lucky Šafářové?
Reagovat
petrulinka
Já myslím, že Amerika, ne?
Reagovat
smazaný uživatel
Indian Wells, Miami ? :D že by?
pak FC a pak možná Stuttgart a Madrid a Řím? :D
Reagovat
dadaft
RG, W, USO ???
:-))
Reagovat
smazaný uživatel
Tak u Petry je to asi jasný a to-IW a Miami a Lucky asi taky noo! :D
Jinak Petře gratulace! :-) V 1. setu hrála výborně, ve 2. setu přišla hodně velká krize(na tu krizi bacha, mohlo by se to proti Vice, Sereně, Mashe vymstít) ale 3. setu už zase hrála výborně!! :-)
Reagovat
tommr
ted budou mít Petra i Lucka týden na zotavení a v březnu hrajou obě v Indian Wells a v Miami ...
Co bude následovat záleží hlavně na tom jak si povedou v USA. Nejspíš by ale obě měly zahájit antukovou sezónu dubnovým zápasem FC proti Itálii ... :)
Reagovat
Fandina
Velká gratulace Petře k titulu i k pěkným zápasům během celého turnaje. Byla to radost se dívat. Dneska po úvodu přišlo zaváhání, ale třetí set byl opět v režii Petry. Výborně Petruško a jen tak dál. Držím palce a příště zase ... pojď pojď pojď!
Reagovat
smazaný uživatel
Nádhera! Až na to, že mi stream vypnul a nevidím předávání trofeje :/
Reagovat
petrulinka
Peťko, velká gratulace!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Ale taky gratuluju :)) Upřímně, tohle sem po AO nečekal, omlouvám se a gratuluju Petře.
Reagovat
Paseka
Obrovská gratulace Petře. Jen tak dál. Moc jí to přeju a věřím, že bude v tomto výkonu pokračovat.
Reagovat
Paseka
Jo, a hlavně už jí to tam zase padá a zacíná hrát tu SVOJI hru !!
Reagovat
smazaný uživatel
České jedničce Petře Kvitové se nikdy na turnaji v Daubaji nepodařilo přejít přes 1. kolo.
Mix Dauhá a Dubaje :D
Reagovat
VlS
gratulace. Trochu jsi mi ve druhým zahejbala s tlakem a tepem, ale neva, a dík.
Reagovat
petrulinka
U mě to bylo naprosto stejné, tlak asi vyletěl nahoru a srdce bilo na poplach
Reagovat
dadaft
moc hezké číslo.
gratulace.
držím pěsti v Indian Wells.
:-))
Reagovat
vendulkabendulka
Martina Navratilova ?@Martina
Congratulations @Petra_Kvitova - well done in Dubai!!!
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist