Spiegel: Djokovičův test na koronavirus mohl být zmanipulovaný

12. 1. 2022, 17:44
Aktuality 248
Pozitivní test na koronavirus, který umožnil srbskému tenistovi Novaku Djokovičovi přicestovat do Austrálie na první grandslam sezony, může být zmanipulovaný, upozornil server německého magazínu Spiegel. Při kontrole daného QR kódu se redaktorům nejprve test ukázal jako negativní. Navíc existuje podezření, že test není ze 16. prosince, jak tvrdí Djokovič, ale o deset dnů novější.
Profily hráčů
Novak Djokovič (© AFP)

"Digitální data naznačují, že výsledky testu nejsou vůbec ze 16. prosince. Na digitálních výsledcích je časová známka ze 14:21 srbského času z 26. prosince," píše německý web. Takovéto časové známky přitom běžně testovací systémy vytvářejí automaticky jen pár minut poté, co jsou známy výsledky testu. Druhou možností je vytvoření časové známky v momentě, kdy si výsledky daná osoba stáhne ze serveru.

První možnosti v případě Djokovičova testu nahrává to, že test má v srbské databázi číslo 7371999, tedy o zhruba 50.000 vyšší než druhý test z 22. prosince, kterým světová tenisová jednička prokazovala, že už se vyléčila a je negativní. Jelikož mají v srbské databázi dřívější testy nižší čísla, naznačuje to podle Spiegelu, že Djokovičův pozitivní test přišel až po tom negativním z 22. prosince - podle všeho právě 26. prosince.

Dalším podezřelým faktem, na který reportéři narazili, je to, že se jim při naskenování QR kódu údajně pozitivního testu ukázalo, že jeho výsledek byl negativní. To bylo v pondělí ve 13:19 SEČ. Když test prověřili ve 14:33 SEČ znovu, ukázal se jim už výsledek jako pozitivní.

V případě negativního testu by Djokovič, který není proti covidu-19 očkován, vůbec nemohl do Austrálie přicestovat. Do země se dostal díky výjimce pro tenisty, kteří nemoc v posledních šesti měsících prodělali.

Na otázky Spiegelu týkající se nejasností kolem jeho koronavirového testu zatím ani Djokovič ani srbští činitelé neodpověděli.

Kauza tenistů, zdravotních výjimek a víz pro vstup do Austrálie
04. 01. 2022 11:48 Kontroverzní rozhodnutí? Djokovič dostal výjimku z očkování a může hrát na Australian Open!
05. 01. 2022 09:58 Australany pobouřila výjimka pro Djokoviče. Země zaznamenává rekordní přírůstky pozitivních testů
05. 01. 2022 11:18 Zdravotní výjimka? Předlož důkazy, jinak opusť Austrálii, vyzval australský premiér Djokoviče
05. 01. 2022 17:40 Djokovič uvízl v Melbourne na letišti kvůli špatnému vízu, hlídá ho policie
05. 01. 2022 22:43 Djokovič musí opustit Austrálii, nařídily mu to úřady
06. 01. 2022 09:17 Djokovič odmítl opustit Austrálii. Zůstává v karanténním hotelu a čeká na pondělní soud
06. 01. 2022 10:48 Nadal: Novak znal podmínky dlouho dopředu, mohl se přizpůsobit (naočkovat)
06. 01. 2022 15:15 Djokovičovi rodiče: Se synem zacházejí jako s kriminálníkem. Je ve špinavém hotelu s imigranty
07. 01. 2022 12:58 Voráčové v Austrálii zrušili víza a zavřeli ji do hotelu jako Djokoviče. Češka poletí domů
07. 01. 2022 18:58 Voráčová: Očkování jsem po minulé sezoně nestihla, chytila jsem covid
08. 01. 2022 10:15 Djokovič v prosinci prodělal Covid-19. Proto dostal výjimku, uvádí Srbovi právníci
08. 01. 2022 15:13 Voráčová názor nezměnila. Dnes z Austrálie odletěla směr Dubaj
10. 01. 2022 07:40 Postup úřadů byl špatný, rozhodl soud. Djokovič má obnovená víza, ale hrozba vyhoštění stále trvá
10. 01. 2022 13:53 'Cirkus' v Melbourne: Střet policie s příznivci Djokoviče, místo jednání porno
10. 01. 2022 14:36 Obavy šéfa srbského parlamentu: Australské úřady se zjevně rozhodly Djokoviče deportovat
10. 01. 2022 15:04 Nadal: Spravedlnost promluvila. Ať už s Djokovičem souhlasím, nebo ne, měl by v Melbourne hrát
10. 01. 2022 15:41 Djokovič se konečně dostal na kurt. V Melbourne chce zůstat a bojovat na Australian Open
11. 01. 2022 09:44 Djokovič si v Melbourne znovu zatrénoval. Úřady řeší nesrovnalosti v příjezdovém formuláři
12. 01. 2022 03:55 Djokovičovi právníci doplnili dokumentaci, rozhodnutí bude trvat déle
12. 01. 2022 08:47 WTA: Hráči by měli být naočkováni. Ale Voráčová neudělala nic špatně, je to nešťastné
12. 01. 2022 09:51 Djokovič: S pozitivním testem jsem poskytl rozhovor, ale na veřejných akcích jsem nebyl
12. 01. 2022 14:46 'Djokovič je prolhaný záludný k*etén'. V Austrálii unikl rozhovor moderátorů mimo vysílání
12. 01. 2022 17:44 Spiegel: Djokovičův test na koronavirus mohl být zmanipulovaný
Ondřej Jirásek, ČTK

Komentáře

248
Přidat komentář
peRFect
Tak nějak si neumím představit, že by se takto prezentoval Ovechkin, Ronaldo, McIlroy, James, Brady a další persony svého sportu.
Statisticky nejúspěšnější tenista historie a má potřebu lhát a ty lži ještě obhajovat. Moralista.
Reagovat
Krisboy
Možná se fakt chystá na politickou dráhu, jak tady někdo zmínil smile
Reagovat
FulnekUltras
tak snad aspoň malý závan normálnosti v AUS - teď ještě přejít od lejster, kódů a dalších naprosto zbytečných totalitních opatření typu "bezinfekčnosti" aspoň k těm ráboby vypovídajícím fyzickým testům
Reagovat
FulnekUltras
https://www.youtube.com/watch?v=tSpZM4Qee_Y

tady lze čekat, že elfoidní kovidokrati brzy znovu zaúřadují... smile

https://www.youtube.com/watch?v=BjWXPJAPcBo
Reagovat
brixner
Di už chrápat more, taky du!
čausmile
Reagovat
FulnekUltras
jsem sice nikdy moc nežral ;-))) - ale nechat se tlačit do kouta silou opravdu nehodlám(e)... smile

https://www.youtube.com/watch?v=W0ig6ZO5DpA

https://www.youtube.com/watch?v=6TubNUGx8YE

https://www.youtube.com/watch?v=gvcKKEm6n4s
Reagovat
Pavol
smilesmilesmile
Reagovat
RF46
Dosť bolo zábavy - ide sa deportovať.
Reagovat
Pavol
Daniel T. (Jpn)
Moutet C. (Fra)
Cressy M. (Usa)
Gauff C. (Usa)

Potenciální víťazi
Reagovat
Pavol
Cressy je prerušený pre dážď. Zvyšok vyšiel. smile
Reagovat
smazaný uživatel
Ked chcel Nole podvadzať, mal sa vyhlasiť za očkovaneho. Ampulka by sa vyliala do umyvadla a doktor by len vystavil štempel.

Vlastne si zasluzi uznanie, ze nesiel proti svojim zasadam, ale z podvadzania to ma za nedostatočnú. To je čistá základka ten jeho pokus o podvod..
Reagovat
smazaný uživatel
Tipujem, ze z tych 97per je aspon 10per zaockonych fejkovo.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
a někteří z nich to navíc ani nevědísmile
Reagovat
RF46
smilesmilesmile
Reagovat
smazaný uživatel
Zaujímalo by ma, čo by chcel Novak viac.

Vyhrať 21GS alebo zostať neočkovaný. Keďže jedno kvôli druhému nechce obetovať.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
otázka, nakolik to ví on sám...
Reagovat
FulnekUltras
tomu se říká mj. i fair play
Reagovat
paddy
to asi zjistíme v Paříži smile
Reagovat
RF46
NIKDY takovy dilema nemelo nastat. Takovy otazky opravdu navozuji komunismus smilesmile
Reagovat
Tomas_Smid_fan
covidismus
Reagovat
RF46
ao smile
Reagovat
RF46
*Ano
Reagovat
No-le
Dobrá otázka.
Reagovat
smazaný uživatel
Novak ako správny hráč, chce jackpot komplet celý.
Reagovat
mendrit
To je ideální stav, když už si platí kvalitního doktora, tak ten píchne co má a tenista je veselej, že to měl bez následků.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
píchne co má?smile A to jako co? Fýzák?
Reagovat
RF46
To neslo, protoze se stavel proti ockovani. To by bylo "hlasa to a dela ono"..
-
Bud vyjimka na realnej a nebo vymyslenej zdravotni problem a nebo prodelani covidu a splnit 10.12.2021 a ten pulrok. Zrejme moc akci a nezvladli to.
-
Zrejme opravdu konci OPEN era. Za 10 let tady budem psat, ze hrac xy ma nejvic GS v new ere mezi bilejma nebinarnima ockovenjma.smile
Reagovat
smazaný uživatel
Aj Tsitsipas sa staval proti a keď sa očkoval, len to zahovoril štýlom "Ah, okay. Zmenil som názor".

2-3 dni by sa to riešilo, postupom času by sa na to zabudlo. Djokovič by zostal neočkovaný, vedel by o tom on sám, a mal by open ticket do celého sveta. Nepochybujem o tom, že by sa našiel lekár, ktorý by to pre neho urobil. Možno nie zadarmo, ale urobil.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Tsip dostal sms od otce, že se má naočkovat, tak jen splnil instrukce, jak je zvyklý z hayzlu.
Reagovat
FulnekUltras
dá se na světě koupit opravdu všechno?
Reagovat
RF46
Urcite by se nasel takovy lekar, spis by se tezko hledal lekar, kterej by to neurobil :)
Nicmene myslim, ze ego Novaka by se s tim tezko srovnalo. Tezko rict.
-
Tsitsi...tady na TP o nem prakticky nemluvime, je to takovej nedospelec, decko.
Reagovat
Ereinion
pokud to ale měl zfalšovat, tak už na podzim...teďka po AO by bylo všechno kontrolovaný 100x víc...si myslím, že i z hlediska nějaké hrdosti Djokovič zůstane oficiálně neočkovaný
Reagovat
smazaný uživatel
Kontroly sú prísne, ale status očkovaného nemožno reálne skontrolovať.

Pochybujem, že by každého tenistu poslali na test protilátok, tým pádom by nemohli ani Djokovica. A ak by aj mal nejaký hráč protilátky podozrivo nízke, stále to vlastne nedokazuje, že nebol očkovaný. Len by to bolo mimoriadne zvláštne.
Reagovat
RF46
On nechce mit status NAOCKOVANY ani kdyz on a jeho okoli by vedelo, ze to je fejk.
Reagovat
smazaný uživatel
Hej no. Tak radšej bude mať status ojebávača, klamára, podvodníka. Vlastne je v kontexte balkánu celkom symbolické .
Reagovat
FulnekUltras
;-))))) tak hlavně, že se ještě můžem proti někomu morálně vymezit... smile
Reagovat
smazaný uživatel
Určite sa nájdu aj poctiví balkánci. To isté platí aj o rómoch. Ale bohužiaľ ľudia zovšeobecňujú, že áno.
Reagovat
FulnekUltras
možná to bude spíš v sociálním okruhu či módně "bublině" - osobně jsem na Balkáně za x pobytů potkal podstatně méně pokrytců a vypočítavých parchantů než u nás... ovšem jen moje zkušenost... ;-)
Reagovat
RF46
To asi taky nechtel, stalo se no smilesmile
Reagovat
mendrit
Taky možná zjistili, proč to těm ostatním v takovém počtu zamítli a na rychlo vymýšleli 2. verzi, kde už na takové detaily jako číslo testu a rušit zpětně marketingové akce nebyl čas.
Reagovat
Ereinion
paradox je, že teď dělají z Djokoviče největšího lháře a podvodníka, přitom současný stav je vlastně důsledek toho, že se rozhodl nepodvádět s vakcínou smile u mě má určitě body za zásadovost, ale z hlediska GS ho to může dost poškodit. Jinak souhlas, že fejkovou vakcínu může mít celkem dost hráčů, vím, že v Česku je to taky celkem rozšířený...
Reagovat
smazaný uživatel
Rozhodol sa nepodvádzať s vakcínou, alebo na to už nebol čas. Je predpoklad, že sa domnieval, že dostane výnimku aj skzr jeho status očkovaného. Vybral si na túto hru proste nesprávnu kartu a teraz už len improvizuje, pod tlakom času navyše koná zbrklo a nepremyslene.
Reagovat
smazaný uživatel
*status neočkovaného.
Reagovat
FulnekUltras
status vs. zdraví - toť otázka... ;-)
Reagovat
peRFect
Rozhodl se podvádět a je uplně jedno jak.
Reagovat
FulnekUltras
ještě by mě zajímal možný počet obětí, kdyby erárkorporátní globalistický mainstream už 2020 normálně pustil do lidí prokazatelně účinné, dávno běžně dostupné LÉKY pro okamžité lavinovité zvýšení imunity (zvýšenou tvorbou obranných T-buněk/bílých krvinek) jako je např. isoprinosine či jeho v Polsku normálně bez receptu k dostání ekvivalent groprinosine?

proč se objektivně nemocný "plebs" nechává ustrašenými obvoďáky po telefonu týden vyhnít na paralenu, až dokud není zralý na špitál a ventilaci?

proč se mainstream tak zběsile brání uznávání Ig protilátek?

https://zdravinaroda.cz/iga-igm-igg-jak-se-v-protilatkach-proti-koronaviru-vyznat/

proč je v EUSAzóně cíleně blokováno užití a uznání "východních" vakcín?

proč mainstream ještě pořád tak tvrdě podporuje aplikaci první a druhé (vlastně i 3. a 4.) dávky, vyvinuté údajně proti již dva roky starému respiračnímu viru? už podle dosavadních chřipkových vakcín lze dovodit, že faktická účinnost zde bude velmi nízká

proč se v mainstreamu dlouhodobě záměrně mlčí o vysoké zánětlivosti "očkováním" do těla vpravovaného S-proteinu s negativními následnými dopady na cévy, neuro, onko i celkovou imunitu - zvláště pak u "Západem" protlačovaných mRNA "vakcín"?

předem dík aspoň za krátké odpovědi

komukoliv
Reagovat
mendrit
Asi podobně jak to vypadá dnes v Bosně či Bulharsku. Očkování neřeší a ekonomiku moc neškrtili a výsledky jsou nakonec podobné jak u nás.
Reagovat
FulnekUltras
smilesmilesmile
Reagovat
Tomas_Smid_fan
a kdoví k čemu se některé akční země upsaly Pfizeru... Možná mu budou odvádět ročně něco z rozpočtu, to o co zvýší daně. odvod coviddaněsmile
Reagovat
FulnekUltras
těch začerněných řádků ve smlouvách bylo víc než dost - a přesně takto lavírující šmejdi by dnes chtěli pranýřovat Noleho
Reagovat
FulnekUltras
po prvotním horlivém moralizování a kádrování - až příliš mnoho smutných zkušeností máme s tímto "korektním" postupem...
Reagovat
Mantra
ČR - Vojtěch - podepsal odběr za 900mil každý měsíc - dobrý ne? smilesmile
Reagovat
Pavol
Zdravý Djokovič ohrozuje akurát svojich súperov že môžu prehrať.
Reagovat
gigin
Tvl jasný, ale vstupoval do země s nějakými pravidly i když vymaštěnými.
Reagovat
Pavol
Ak ma niekto otestuje tesne pred zápasom PCR testom tak to predsa musí stačiť na to aby GS prebehol korektne. Ak tým testom neveria tak nech ich nevynucujú.
Reagovat
smazaný uživatel
To je uplne legitimne. Ale nie v Australii.
Reagovat
RF46
Jo, presne tak, pak to ale narazi na objektivni sportovni stranku veci smile
Reagovat
Tomas_Smid_fan
PCR najde kdeco a organizátoři se po právu obávají, aby se pak aspoň do finále dostali 2 hráčismile
test před zápasem zní sice logicky, ale rýma omicron se šíří rychlostí blesku. Kupodivu i v Austráliismile
Reagovat
RF46
Jo, posral to. Nejsem jeho fanda ale posral to fakt moc? Myslim, ze nakazenej nebyl = nikoho neohrozil ani pri foceni ani kdyby osahaval ucitelky ve skolce. Lhal. Asi ano. Ale sakra, ty nove nastaveny pravidla sou nesmyslny, smesny. Opravdu se muze vymyslet v kazdy zemi tolik pravidel, ze s tim muze mit kdokoliv problem - barva pleti, velikost prirozeni (i prisityho), nabozenstvi, vek, pocet babicek... Reseni asi jako v boxu a pod - prehodit na "neutralni pudu".
-
Muj nej je Roger, to je jasny, ale vidim, ze Djok je nejefektivnejsi v tenisu a nebyt covidu, tak by uz asi GS vedl. AO u me ztratilo glanc a bohuzel i Australie samotna.
-
Ale jen kvuli tomu se nestanu jeho fanda smile
Reagovat
FulnekUltras
smile
Reagovat
FulnekUltras
asi tak - jediné přijatelné řešení je (když už) test - a i tady je důvěryhodnost zdánlivě "ryze odborné" medicíny za dva roky už řádně narušena
Reagovat
No-le
Ano, je smutné jak se vědci vyvinuli. Ale na druhé straně je stejně smutné, co musí zdravý sportovec vymýšlet za kejkle, aby si mohl zahrát tenis nebo chcete-li, dělat svoji práci...
Reagovat
RF46
Ztrata duvery vedcum se ted taky casto propira, nevychazi z toho se cti smile
Reagovat
paddy
snad se rozhodne před losem, protože horní půlka by byla výrazně lehčí smile

chudák Hawke, Djokovič ho dostal pod tlak
nemůže být benevolentní, aby nevytvořil precedent, zároveň by měl jednat v duchu regulí a nemilosrdně ho vyhostit, jako se to dělá s běžnými lidmi nejen v AUS, ale i v USA (lež ve formuláři se prostě netoleruje)

min. ho musí naoko důrazně potrestat, např. tučnou pokutou, nebo rozhodnout po turnaji smile

Djokovič pod tlakem důkazů musel přiznat poručení karantény a chybu v papírech, hodilo se to na agenta, což zase může pomoci Hawkeovi

i přes spekulace stále věřím, že bude hrát, ale ten nízký kurz už za to nestojí

pokud však Djo vyhraje titul, tak bude na úrovni Maradony z 1986 ("boží ruka")

kromě titulů je sportovce důležité cítit respekt soupeřů, který možná ztratil nadobro
Reagovat
FulnekUltras
SSvazáci jsou zdá se věční... smile
Reagovat
Fandina
Jsi už trapný s těmi kecy, zajímalo by mě, jestli je to z tvojí hlavy, nebo ti někdo za to platí. V každém případě, jedna velká trapnost.
Reagovat
FulnekUltras
lidi s různými potenciálně rizikovými zdravotními problémy nebo negativními zkušenostmi z dřívějška v současné situaci chápu - cílenou a účelovou buzeraci všech pod rouškou často zcela nelogických "zdravotních" opatření nikoliv
Reagovat
Tomas_Smid_fan
myslím že dostane veřejně prospěšné práce. Něco jako skládání wombatího trusu do kulatých přepraveksmile
Reagovat
paddy
Nebo spíš 3 roky nucených prací v lithiových dolech smile
Reagovat
Pavol
Nechcel sa zaočkovať - nezaočkoval sa.
Chcel im ukázať akí sú sráči - ukázal.
Nechcel odísť - neodišiel.
Ešte aj súd vyhral. Aj turnaj vyhrá ak ho nechajú hrať. Myslia si že ho majú pod kontrolou - nemajú.
Nesiahajú mu ani po členky už teraz je víťaz. smilesmilesmile
Reagovat
FulnekUltras
smilesmilesmile
Reagovat
Pavol
V poslednom čase nikoho nezaujíma či je niekto zdravý, len to či je poslušný. Tenisti by mali byť hlavne zdraví. Si zdravý môžeš hrať. Všetci sa tu testujeme ako blbečkovia aj keď sme zdraví. Nezmyselné nariadenia - nezmyselná šikana.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak disciplína je v boji s infekčnou chorobou prvoradá. Kondomy sú tiež buzerácia, či disciplína?...
Reagovat
mendrit
Jen volba
Reagovat
smazaný uživatel
Áno. Jeho nenasadením ale ostatných neohrozuješ.

Chcel som tým povedať, že ľudia robia kopu vecí automaticky, aby chránili samých seba. A tak si môžu osvojiť aj nové prvky, ktoré bohužiaľ vyžaduje doba, snáď krátkodobo.
Reagovat
gigin
Nenasazením olačky ohrožuješ druhé.
Reagovat
smazaný uživatel
áno, myslel som len v daný moment.
Reagovat
gigin
Můžeš mít pohlavní nemoc anebo ji můžeš přivést do jiného stavu. Pokud to děláš s chlapcem, tak to druhé asi ne.
Reagovat
RF46
smilesmilesmile
Reagovat
FulnekUltras
bohužel ještě pořád existuje docela dost lidí, kterým by tyto "nové prvky" nevadily ani na dobu více než neurčitou smile
Reagovat
PetaM
Samozřejmě nemáš pravdu. Ani nevíš, jakou funkci kondom plní. Což se vlastně nedivím.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ty si pán cctov, takže kondomy máš v merku :)
Reagovat
FulnekUltras
a navíc tu jde taky o REÁLNÉ zdravotní ohrožení svého okolí - a to nelze zmanipulovat žádným lejstrem, kódem či soudním rozhodnutím z dílny gateSSorosovských kovidokratů smile
Reagovat
paddy
bohužel si nepochopil, že pochybili všichni, takže soudce nemohl rozhodnout jinak
Reagovat
smazaný uživatel
Kamoško, neviem kto si, ale presne takto si predstavujem príhovor pred nejakou rituálnou samovraždou, v rámci sekty, kdesi uprostred Belehradu. Má to všetko.
Reagovat
gigin
IN NO1E WE TRUST.
Reagovat
smazaný uživatel
To už nestihol povedať, zastrelil sa.
Reagovat
gigin
:DD
Reagovat
spaniel
Pavôl.
Reagovat
Pavol
Som slobodný človek, slobodne mysliaci. To je to čo tebe chýba.
Reagovat
smazaný uživatel
Kľudne si to namier slobodne po diaľnici do protismeru :)..A kľudne pridaj plyn, úplne slodobne..
Reagovat
Pavol
Neraď druhým čo majú robiť. Snaž sa poradiť sám sebe ako sa odlepiť od zeme po ktorej sa len plazíš ako červík.
Reagovat
paddy
upřímně si přiznejme, že ty, já i všichni ostatní jsme ovce, protože například platíme daně smile
Reagovat
Pavol
Sloboda myslenia je niečo čo ti nevezmú ani daňoví kontrolóri.
Reagovat
FulnekUltras
tkks, to je srovnání... smile
Reagovat
smazaný uživatel
Luther King je šuvix kamoško...:)
Reagovat
gigin
Hele já ti celkem rozumím. Hlavně klid, konec už se blíží...
Reagovat
Jaaa1978
to by bolo nieco:
https://www.denik.cz/tenis/na-djokera-se-riti-dalsi-maler-za-lez-hrozi-svetove-jednicce-pet-let-za-mrizemi.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&dop_req_id=yfDSCQxvptb-202201122022&dop_id=14842991
Reagovat
FulnekUltras
skrz naskrz prolhaný globální kovidšmejd volá "potrestejte lháře!" - tak uvidíme, kdo to nakonec odskáče nejvíc... smile
Reagovat
spaniel
Je rozdil ojebat test pri navsteve hospody a pri priletu do zeme s nejprisnejsimi (byt nejblbejsimi) predpisy na svete. Zvlast, kdyz kazdy zna jeho nazory a pise se o tom mesice. Kazde jeho slovo se zkouma. Zjevne neni svetova jednicka v mysleni, kdyz to takhle podelal a vsechno ma deravy. Neumi si zaridit falesny test se spravnym datumem, kdyby ho mel, zas beha po akcich nakazeny, no komedie.

Pokud mate stejny nazory na covid, fajn, ale mohli byste uznat, ze si mel proste stat za svymi nazory a podlat cele AO do haje i s jejich predpisy. To by bylo zasadove. Ne hrat si na nejaky symbol a pak se tam snazit ojebama dostat, jak nrjaky ozrala oknem.
Reagovat
gigin
Tak.
Reagovat
FulnekUltras
"ožralu" z něho děláte leda vy lepšočlobrdové "na úrovni" - ale to už nás ostatní vůbec nepřekvapuje - "ojebávat" se přece "musí umět", že???

;-)))

smilesmilesmile
Reagovat
spaniel
Nejvetsi magor zas nepochopil, nic se nezmenilo.
Reagovat
FulnekUltras
naopak - chápu tě velmi dobře ;-)))
Reagovat
spaniel
Chapu, ze to mas v hlave rozbite. Nemuzes za to. Jen nemam zajem to cist. smile
Reagovat
FulnekUltras
val radši na dalšího sršáně od džonsna - ať ti zase zezelená "tečka" ;-)))))
Reagovat
gigin
Jako už je to fakt okaté. Ojeby Covidfašismu ano ok, ale trošku to musí mít hlavu a patu.
Reagovat
FulnekUltras
to, co se dovídáme z "relevantních" médií, už hlavu a patu nemá dávno
Reagovat
Patik
tak sa to poriadne rozbehlo..ešte chvílu sa bude niečo riešiť a Djokovičovi to môže pokaziť celú sezónu..nakoniec ho o rekord nepripraví Nadal ani Federer ale nejaká fraška..ako povedal jeden nemenovaný keď Novak vchádzal trénovať na kurt v Austrálii všade zavládlo ticho a všetci nielen hráči poňom pozerali ako puci...a toto sa s ním bude ťahať celú sezónu..
Reagovat
Patik
Mimochodom prosím vás o koľkej je žreb zajtra ..našeho času myslím..
Reagovat
Nola
asi hned ako ho deportuju

https://twitter.com/PaulBongiorno/status/1481237627064193025
Reagovat
smazaný uživatel
Keby mas syna, tak jeho deportáciu takto neprezivas :)
Reagovat
Nola
ako vies ze nemam syna? smile
Reagovat
Patik
Kto je Pól Bonžórno keď tvrdí také veci ?
Reagovat
smazaný uživatel
Ak áno, evidentne je az druhy v poradi :)
Reagovat
Nola
tomu ver smile
Reagovat
Nola
myslim, ze ty to prezivas intenzivnejsie :D

prehral si stavku
Reagovat
smazaný uživatel
Toto tvoje bedákanie je božie :)

Az ma mrzí, ze som tu cely den nebol.

Akú stavku?
Reagovat
gigin
100 éček.
Reagovat
gigin
Teda tys vsadil myslím 60.
Reagovat
smazaný uživatel
Máte v tom hokej, 100 eciek pristane ak Djokovic do turnaja nastupi. Hotová vec.

Vklad bol 66.
Reagovat
gigin
Aha, já myslel, že jde o ten soud. Mám v tom hokej.
Reagovat
Patik
hej vy tam..nezasierajte mi tu vlákno stávkami..zaujíma ma len kedy je žreb v našom časovom pásme a kde si to pozriem..díkičko..
Reagovat
smazaný uživatel
->Google.com->"AO 22 main draw time"->Heuréka Paťo!!
Reagovat
gigin
V 6 ráno lotyšského času. Pozri si to v telke.
Reagovat
smazaný uživatel
Nie, ide o start na turnaji. Stále to nie je uzavreté, paddy tu stále aktualizuje kurzy.
Reagovat
lars
a kdyz ho policie odvlece asi 5 minut pred 1. zapasem na AO, tak si prohral nebo jak to bude ??
Reagovat
smazaný uživatel
Asi ano.

Kazdopadne ak vstupenka na Grandslam bez Djokovica a Federera pre Rafu stojí 66eur, kludne mu to uhradim, haha.
Reagovat
Patik
ešte chvílu a začnem si myslieť že si vedome nahováraš že ho deportujú ale zároveň niekde v kútiku duše dúfaš že bude hrať..alebo to stále opakuješ aby sme ťa ukludnili..neboj Nola..on to zvládne a bude hrať..
Reagovat
paddy
máš to přece dole

lidi zkrátka nečtou smile
Reagovat
Patik
Keď je všade 300 príspevkov a je tu desať tém o Djokovicovi kto to tu ma všetko čítať..
Reagovat
Nola
uz je zatym aj sexizmus kvoli Renatke a muzsky sovinizmus

https://twitter.com/MarinePartaud/status/1481055007608913920

dobre to odsypa, zajtra ked ho depotruju sa dozvieme, ze je strojcom pandemie koronavirususmile
Reagovat
Matti
Klid. Vyhraje to po desáté. Co tě nezabije, to tě posílí. Pokud bude startovat.
Reagovat
gigin
A jéje, ještě tys tu chyběl.
Reagovat
Matti
už jsem se na to nemohl dívat. Natož na tebe smile
Reagovat
Pe3k
smile
Reagovat
gigin
:DD ještě tito by sa mohl objevit. Co jinak? Vše ok?
Reagovat
Matti
Vždy ok, ikdyž není ok. smile smilesmile
Reagovat
gigin
Tak super :)
Reagovat
Matti
Ale myslím, že ty jsi zpět. nezapomněl jsi na svého chlapce. Což je dobře. smile
Reagovat
Nola
ahoj Matti
Reagovat
Matti
Ahoj, bude to boj o tu desítku.smile
Reagovat
gigin
No, jako není až tak zase můj. Jen ho v tomto bordelu podporuju.
Reagovat
Matti
kdysi byl tvúj Ernestesmile
Reagovat
gigin
Ernie je můj nej. Vydržím až do konce. Přesto nejede vlak. Ty furt fandíš tomu nadopovanému homosexuálovi?
Reagovat
patriks
Jestli náhohodou celá "pandemie" není vytvořena médii, jako Spiegel a spol. Kdyby neustále nešířili strach, tak by nikdo nevěděl, že tu nějaký koronavirus je.
Reagovat
FulnekUltras
a tak to taky je
Reagovat
Ereinion
Mohl a nemusel být...každopádně by si měli vybrat, jestli teda Djokovič s pozitivním testem roznášel covid, nebo zfalšoval test, oboje najednou jaksi nejde. Ta negativní kampaň je dost šílená, věřím že se ho pokusí zítra deportovat, otázka je, co proti tomu může Nole právně ještě udělat.
Reagovat
SydneyOpen
no on hlavně lhal při vyplňování víz a to Australani prostě netrpí, Djokovič uvedl že 14 dní před příletem nebyl v žádné rizikové zemi, přitom byl ve Španělsku. Jako sorry pokud lžu při vyplňování víz, ještě navíc v zemi kde vždy byly dost přísné vízové podmínky tak co jako čekám?
Reagovat
Ereinion
jo to je jeho chyba (respektive jeho agenta) a možná to využijí jako záminku pro deportaci...jinak lež je pro mě něco úmyslného a tady nebyl žádný důvod lhát, byl to asi prostě omyl...což ho sice neomlouvá, ale kdyby se takhle projeli všechny víza hráčů, tak jsem si jistej, že podobných chyb by tam byla řada
Reagovat
Ereinion
spíš je fascinující ta doslova celosvětová kampaň proti Djokovičovi a snaha ho dostat na kolena...dovolil si postavit se proti očkování a to se evidentně neodpouští
Reagovat
mendrit
Před pár stovkami let by už hezky visel za obřího jásotu publika.
Reagovat
turista
Je to tak. Ale pokud tyhle pakárny budou pokračovat i po pandemii tak potes koště.
Reagovat
FulnekUltras
smilesmilesmile
Reagovat
Grape
A nestačí už jen to, že buď jako pozitivní roznášel covid, a nebo falšoval test, aby si jej slušný člověk za to nevážil? Podle mě vůbec není nutné, aby byly splněny obě věci najednou...
Reagovat
SydneyOpen
Omg smile Teď ale úplně mimo Covid, zfalšovat údaje při vyplňování víza může jen totální IQ tykve na úrovni Volnýho. Navíc se k tomu neumí postavit jako chlap, jen lže, lže, lže. Prostě neskutečný arogant. Pokud byl nakažený, proč to neřekl rovnou a nesnažil se NORMÁLNĚ vyjednat s Australany možný vstup do země. To opravdu vypadá že nakažený prostě neby
Reagovat
Mony
Bez lhaní by to asi nešlo, nedostal by se tam.. vždyť je to jen úřednícina, nejde o podraz na někom. Ale pravda, jako Big Shot musí domyslet každou prkotinu
Reagovat
mendrit
Asi mu nedávalo smysl, že úplně zdravý přijet nemůže, po nemoci déle jak 6 měsíců taky ne, ale když to bude jen pár týdnů, tak s tím nebudou mít problém.
Jen jaksi neodhadl, kolik nepřátel proti sobě bude mít mimo kurty.
Reagovat
RF46
Jako brutalni kauza se z toho udelala. Ano, dle vseho to je podvod. Asi jako ja. kdyz du do hodpody a zfalsuju si papir. Pritom misto me by mohl sedet v hospode nakej naockovanej infekcni:)
Jo Novaku, kdybys treba jen dopoval nebo podplacel ale toto? Muzes si za to sam, mels bejt opravdu nakazenej..temhle moc zdravejm typkum bych zatnul tipec.
Reagovat
mendrit
smilesmilesmile
Reagovat
FulnekUltras
;-))) smile
Reagovat
Nola
https://sport.pravda.sk/tenis/clanok/613186-hraci-maju-novaka-najradsej-boja-sa-vsak-ozvat-nechcu-zbytocne-problemy/

hraci sa boja, ze by im nasli nezrovnalosti v papieroch :D
Reagovat
FulnekUltras
smilesmilesmile
Reagovat
Dobry-den
Kdo by to byl řekl? smile
Reagovat
Nola
Domino Hrbaty

https://twitter.com/pros_martin/status/1481319664626061316

Dominik Hrbaty, former Slovak player: I have the best experience with Novak. By the way, out of the big three, he is by far most popular among other players. Because he always did a lot for the others. When someone needs to stand up, he is in the front line. #novakdjokovic
Reagovat
Nola
z velkej trojky je medzi hracmi najviac oblubeny :D
Reagovat
smazaný uživatel
Hrbaty je pernamentne mimo. Takého fanusika nechces mat :)
Reagovat
Mony
Jasně, ty ho znáš lepe
Reagovat
smazaný uživatel
Áno, Hrbatý je na Slovensku veľmi známy aj jeho vyjadrenia, postoje, prúsery.
Reagovat
Nola
bol to srdciar, co sa reprezentacie tyka.... ma aj pozitivne H2H s Rafom....

snad vie toho viac ako rekreacny fanda, ktory tuzi stravit cas na Rafovej jachte smile
Reagovat
smazaný uživatel
A Kučera je zas proti Djokovicovi, kritizuje ho.

A teraz čo, co sa snazis dokazat tym Hrbatym?..:)
Reagovat
Nola
odkaz
Reagovat
gigin
Jj bylo to kdesi na FB. Prej by sa mal Djoko naočkovat. Jeden koment prej: Piču si hral a aj piču táraš.
Reagovat
gigin
https://www.facebook.com/463029887106826/posts/4802470463162725/
Reagovat
Nola
Kucera ja posranec za Olajno
Reagovat
FulnekUltras
smilesmilesmile
Reagovat
Marduch
Nejudernejsi koment zatím od Kližky smile

https://isport.blesk.cz/clanek/blesk-sport/407664/podly-utok-tenisty-klizana-na-navratilovou-nejslavnejsi-sportovni-lesbicka-promluvila.html
Reagovat
Mony
Chvíli si dáme od Djokera pokoj, a bude se psát o něm.. Asi brzy pocítí, co rekl
Reagovat
FulnekUltras
smile

o tom údajném boji Navrátilové proti vnucenému způsobu života Kližko velmi dobře...

jinak pro ni samozřejmě bez ohledu na cokoliv sexuálního v intervalu let 1975-2022 platí, že mladé tele, stará dojnice - bohužel...
Reagovat
paddy
při rozcvičování se hráči na něj dívali a nikdo s ním nemluvil, pak vypnuly kamery a měl trénink

Fucsovics: myslím, že tu nemá právo hrát

Laver: bude to ošklivé, tuším nepokoje mezi srbskými příznivci a odpůrci
https://www.youtube.com/watch?v=XfZl5rPhlng&t=957s

-------------
nadávky magorů se dají ignorovat, ale ty pohledy ostatních hráčů na AO a příštích turnajích budou nepříjemné

většina na stadionu bude umírněná, ale pak tam samozřejmě bude 10% vedených tradičně agresivními Srby a druhých 10% jako protipól
může to (ale spíš ne) být napjatá podívaná, kterou jsme ještě neviděli
takový tenisový Brusel!!! smile

Brúúúsel, Brúúúsel, Brúúúsel...smile
https://www.youtube.com/watch?v=XfZl5rPhlng&t=1517s
Reagovat
smazaný uživatel
To je presne to, o čom píšem. Ale dostal som odpoveď, že Djokovic má po tejto estráde dokonca viac fanúšikov :)
Reagovat
paddy
selektivní vnímání

na TP dominovali Djokovci a odpůrci očkování, tedy menšina ve společnosti, ale hlasitá, což vytváří falešný dojem, že jsou ve většině

200 příznivců kolem auta u soudu dějiny nezmění, stačí to jen srovnat s plným stadionem na AO smile
Reagovat
gigin
S tebou bych chtěl mít dvojdomek.
Reagovat
Mony
Fakta jsou lepší, než se tu vylejvat.. Teď nemyslím tebe
Reagovat
FulnekUltras
jseš normální?????

jen cca třetina lidí šla na "vakcínu(y)" opravdu dobrovolně - třetina až pod nátlakem - a na zbylou třetinu tyhle cancy prostě neplatí

protři si už konečně trochu závity - spikeprotein je sviňa... smile
Reagovat
spaniel
Ma ptavdu. A ty jsi ta uhulakana mensina. Mas tu tak 60% komentaru za posledni tyden a z te uhulakane mensiny mas tak 80%. Bez radeji lajkovat souhlasne slaboduche komentare.
Reagovat
FulnekUltras
a místo teho džonsna fon bánhóf to třeba možeš i nejak "na úrovni" "ojebat" - "teček" bude ještě moc, ale zdraví máš pořád jenom jedno ;-)))
Reagovat
Jaaa1978
smilesmilesmile*
Reagovat
paddy
furt někdo prosí o kurz

Djokovic N. bude hrát na Australian Open 2022
ano 1.54 ne 2.34

byly teda lepší kurzy smile
Reagovat
Mony
To moc nevylezlo po takovém spionskem nalezusmile
Reagovat
smazaný uživatel
Zajtra sa to vyrieši, resp. dnes v noci. Je žreb a mám tušenie, že po ňom to už hrotiť nebudú.
Reagovat
Mony
Co je to zreb?
Reagovat
smazaný uživatel
Je to od slova žrebec, kôň, párnokopytník.
Reagovat
paddy
smile
Reagovat
Mony
Immigransti úředníci ho klidně odtahnou z kurtů, když budou mít v ruce vyšší prikaz
Reagovat
peek
Jó, Djoku, podvádět se musí umět. To není jak furt jen vracet míček přes síť. Tohle už asi nevybereš. smile
Reagovat
Mony
SAmpioni vyberou všechno.. Byl by to ale Majstrstyk na úder roku
Reagovat
smazaný uživatel
Je to proste too much. Chápem, ze 21GS je velké lákadlo, ale mat o jeden GS viac, ale o miliardu neprajnikov viac, neviem ci je to dobrý deal drahý Novak. Navyše, ked ide za tym GS cez mrtvoly, zamotava sa do vlastnych lží, celé je to pofidérne a myslim, ze táto situácia vyzaduje ubrat nohu z plynu. Novak naopak tlaci na pílu a posobi, ze by za ten 21GS zapredal aj rodinu. Prerastlo mu to cez hlavu, aj taky je sport.
Reagovat
SwissMaestro
Získal více fanoušků než haterů, na to vem jed :)
Reagovat
Nola
smile

zaujimave, ze u nas v praci mu vacsina fandi, ani som netusila, kolko kolegov sleduje tenis, a to ani nie su aktivni na soc.sietach.... soc.siete nie su vobec smerodatne - Fedex ich ma menej ako Rafa....

ti, co ho nepoznali vdaka mainstreamu ho spoznalismile
Reagovat
FulnekUltras
no s tou "miliardou neprajníkov" bych byl asi dost opatrný - ale každopádně klid, 21. GS získá Nole spíš až na RG... ;-)
Reagovat
Ondra979
tak jasne ze to tak je..chce to proste tak moc, ze uz to je docela neunosne, ale jeho boj..treba se mu to nakonec vymsti, a to i kdyz vyhraje
Reagovat
Nola
CNN uz kontaktovala Institut verejneho zdravia v Belehrade, ci Djok nemal protilaky z predchadzajucej infekcie.....

nemam slov, jedno je hodit ho pod kolesa vlaku, na com ma sam zasluhu, ine je vrtat sa v jeho zdravotnej dokumentacii, ako som dole pisala, CNN vezmite mu krv na rozbor, nezabudnite na vyter z konecnika, toto je myslim na zalobu - ochrana osobnych udajov
Reagovat
FulnekUltras
presne - ovšem mainstreamová média (znovu je třeba vidět, kdo za nimi stojí) si dnes myslí, že si mohou dovolit už opravdu vše smile
Reagovat
Nola
pravnikov si uz najal, tak ich treba zamestnat na plny uvazok, ti sasovia v telke su asi nezalovatelni, budu tvrdit, ze to nebolo v priamom vysielani, ale ktovie, aj z tade moze kvapnut
Reagovat
FulnekUltras
teď si vem, co si tak asi po vypnutí kamer - nebo spíš až v domácím soukromí - řekne leckterý "novinář" z ČT nebo RTVS ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tebe uz tiez preskočilo :)
Reagovat
Nola
Rafa zaloval ministerku vo Francuzsku kvoli dopingu, ci?
Reagovat
lars
A jak dopadl s tou zalobou ?
Reagovat
Nola
si dobra brzda, ten pribeh snad pozna tenisova obec smile

google smile
Reagovat
lars
aut :)
misto 1-5 uzitecnych slov, napises asi 10 slov "do autu" :)
Reagovat
smazaný uživatel
Aj s takouto gráciou sa dá jednoznačne odpovedať na moju otázku.

Ďakujem :)
Reagovat
RFanousek
Je jasné, že je to zmanipulované a že podle platných pravidel by hrát neměl.
Nicméně, porušování totalitních pravidel a boj proti světovému covidismu jsou mi sympatické, takže mi to vůbec nevadí a fandím mu.
Reagovat
kolapse
djoko do krimu ? smilesmile typco ten svět už je total hardcoresmilety média ho řežou za živa
Reagovat
aligo
Tady někdo objevil Ameriku smilesmilesmile
Reagovat
SwissMaestro
Reportéři se jako hrabou v jeho zdravotní dokumentaci? Kam jsme to dospěli tvl...
Reagovat
FulnekUltras
smile
Reagovat
turista
Je to příšerný.
Reagovat
RF46
investigativni novinarina...Sherlock by se stydel:)
Reagovat
FulnekUltras
zmanipulovaný je od samého začátku celý kovid smile

takže farmakofašisti musejí počítat s tomu odpovídajícím tvrdým odporem smile

v SRN teď např. zakazují vstup neočk. poslancům do parlamentu - ledaže by měli třetí dávku, údajně prý "posilující ochranu" (proti dva roky starému respiračnímu viru???) - lež jako sviňa, jenže mainstream ji prostě protlačuje jako "jedinou přijatelnou pravdu", vše ostatní jsou podle elfoidního kovidksindlu "konspirace" a "dezinformace"

kwa kde to jsme ???!!!!!!!!!!!!!??????

jen ať Nole s tím tupě nabubřelým diktátorským systémem nových gateSSorosovských svazáků pořádně zamává - potřebuje to už celý svět

smile
Reagovat
jackiec
Do příštích GS turnajů by tu taktiku měl vylepšit pokud i na ostatních GS turnajích budou vyžadovat očkování ????
Reagovat
Krisboy
A vyměnit tým za schopnější. Zejména na pozici Vyplňovačů formulářů má rezervy.
Reagovat
Krisboy
Spartacus smilesmilesmile
Reagovat
FulnekUltras
mainstreamem zmasírovaná nula smile
Reagovat
Krisboy
Ježíš smilesmilesmile
Reagovat
com
svetova jednicka jak se patri smile Nejen zakaz vstupu do Australie, ale naparil bych mu distanc aspon na pul roku smile
Reagovat
Mony
Tebe bych chtěl za soudce
Reagovat
FulnekUltras
tak z tebe úplně stříká, že jsi "neměl na výběr" smile
Reagovat
turista
Ty bys ho ukamenoval kdybys měl tu možnost.
Reagovat
Frantz
Sedmilhář smile
Reagovat
Skeec
Vykopnout a zakázat na 3 roky vstup. Normálního člověka by zavřeli....smile krypl smile
Reagovat
Krisboy
Normálního člověka jistě, Ježíše nemohou smile
Reagovat
FulnekUltras
kwa kolik se tady najednou vyrojilo shrbených zaměstnanců a komorbidně obézních přizdisráčů smile
Reagovat
Skeec
A bláznů smile
Reagovat
FulnekUltras
v čele světového pokroku stáli vždy jen šílenci - Killbill, Soros nebo Fauci jsou toho pořád ještě bohužel živými důkazy ;-) smile
Reagovat
turista
smile
Reagovat
gigin
jeď dom. Je ti to zapotřebí? Ale teď už je asi pozdě, tak tam raději zůstaň už a dál se jim vysmívej. Každopádně IN NO1E WE TRUST!!!
Reagovat
Mony
Asi jo...Jak do toho začnou strkat rypák důsledně Němci..to už neokecas
Reagovat
Mony
Jaké jsou kurzy, Paddy?!
Reagovat
Nola
zajtra ho deportuju, a Srbi nasledne uplne zrusia zmluvu s Rio Tinto
Reagovat
Nola
treba mu vziat moc a krv, exkrementy, skumat ci podporuje LGBT, ci sa mu postavi, ci neberie nejake drogy, podporne latky, je toho na skumanie az, az, pockajme si, co este vylezie von smile
Reagovat
FulnekUltras
kovidfašistický ksindl je v tomto směru schopný všeho - stejně jako svého času třeba SS nebo Hitlerjugend - a podle toho také jednoho dne skončí smile
Reagovat
smazaný uživatel
Kks, kamosko založ sektu aj s Nolkou, to je moc tieto heslá :)
Reagovat
gigin
Ty si běž raději predikovat kariéru hráček ve WTA.
Reagovat
smazaný uživatel
In Nole we trust, lol. Ska*pal som :)
Reagovat
gigin
Tak jestli mne za těch 12 let tady znáš, tak víš moc dobře, že hodně přehrávám, ale tak, jsem rád, že se bavíš.
Reagovat
smazaný uživatel
Ok, ok. Veď emócie k tomu patria smile
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist