Stephensová ovládla americké finále US Open a slaví první grandslamový titul

9. 9. 2017, 23:21
Aktuality 117
US OPEN - Sloane Stephensová se zapsala mezi grandslamové šampionky. Čtyřiadvacetiletá Američanka ve finále domácího US Open nedala šanci krajance Madison Keysové, kterou dorazila kanárem, a pouhé dva měsíce po téměř rok dlouhé pauze zaviněné zraněním zaznamenala největší úspěch své kariéry.
Profily hráčů
Sloane Stephensová

Sloane Stephensová si už na Australian Open 2013 - ve svých 19 letech - vyšlápla na Serenu Williamsovou a zahrála si v grandslamovém semifinále. Na konci roku pak klepala na dveře Top 10. Na přelomu sezon 2015 a 2016 získala čtyři tituly, jenže pak její kariéru zabrzdilo zranění.

Kvůli únavové zlomenině v oblasti chodidla musela letos v lednu na operaci, od loňského srpna jedenáct měsíců nehrála. Vrátila se až letos v červenci jako hráčka deváté světové stovky a už dva měsíce po comebacku slaví životním úspěch. 

Čtyřiadvacetiletá Stephensová si totiž na domácím US Open zahrála poprvé v kariéře ve finále grandslamu a v něm dnes nedala šanci o dva roky mladší krajance Madison Keysové. Soupeřku, jež hrála v grandslamovém finále rovněž poprvé v kariéře, smetla za hodinu hry 6-3 6-0.

Stephensová finálovému duelu dominovala díky obranné hře, na kterou soupeřka nenašla recept. Ani jednou neztratila podání a dopustila se jen šesti nevynucených chyb. Naopak Keysová jich spáchala třicet.



"V lednu jsem byla na operaci a tehdy bych ani nepomyslela na to, že bych mohla vyhrát US Open. Ale dala jsem se dohromady a jsem teď moc šťastná, že jsem to dotáhla takhle daleko," radovala se Stephensová, jež vyhrála 15 z posledních 17 zápasů a jako vítězka odešla i ze svého celkově pátého finále.

Svěřenkyně Kamaua Murrayho Stephensová je teprve druhou hráčkou v open éře (od roku 1968), jež v New Yorku triumfovala z pozice nenasazené hráčky. Před ní to dokázala jen Kim Clijstersová v roce 2009.

Rovněž bývalá světová sedmička Keysová byla ve finále grandslamu poprvé a nečekaně po nedávných zdravotních potížích. Letošní sezonu začala kvůli operaci zápěstí až v březnu a v červnu musela na chirurgický zákrok znovu.

"Dnes jsem rozhodně nehrála svůj nejlepší tenis. Ale pokus jsem měla prohrát, tak jsem ráda, že to bylo právě se Sloane," řekla Keysová. "Mám za sebou hodně zajímavý rok. Těžký start, v červnu operace. Ale podporuje mě skvělý tým a hodně mi pomáhá maminka. Jsem teď na sebe moc pyšná.

• US OPEN 2017 •
USA / New York, tv. povrch, 9.480.000 dolarů
sobotní výsledky žen (09. 09. 2017)
• Dvouhra - finále •
Stephensová (USA) - Keysová (15-USA) 6-3 6-0
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

117
Přidat komentář
tommr
průběžnej žebříček Race to Zhuhai k dnešnímu dni - po kompletně odehraném USO ...
Na Elite Trophy v Zhuhai se kvalifikují hráčky na 9.-19.místě v žebříčku + 1 WC ...
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok na první nepostupový místo (20) nebo ztrátu na poslední postupový místo (19) ...

9. Mladenovic 2876 (+1174)
10. Kuznetsova 2846 (+1144)
11. Vandeweghe 2754 (+1052)
12. Stephens 2711 (+1009)
13. Sevastova 2345 (+643)
14. Keys 2212 (+510)
15. Vesnina 1972 (+270)
16. Garcia 1970 (+268)
17. Pavlyuchenkova 1945 (+243)
18. Kerber 1794 (+92)
19. Rybáriková 1707 (+5)
------------------------------------
20. Cibulková 1702 (-5)
21. Gavrilova 1675 (-32)
22. Peng 1620 (-87)
23. Goerges 1615 (-92)
24. Lucic 1606 (-101)
25. Šafářová 1600 (-107)
26. Bertens 1566 (-141)
27. Strýcová 1540 (-167)
28. Kontaveit 1485 (-222)
29. Radwanska, A. 1464 (-243)
...
35. Kvitová 1261 (-446)
...

Lucka Šafářová má poměrně slušnou šanci probojovat se na letošní ET.
K posunu na postupové místo jí stačí dojít příští týden v Quebecu (kde je nasazená jako jednička) do finále ...

Šanci dostat se mezi postupující má i Bára Strýcová ...

Bez šance není ani Petra Kvitová, ale ta by k postupu potřebovala udělat nějakej skvělej výsledek v Asii ...
Reagovat
Frick
Kdybych si měl vybrat, tak myslím, že největší šanci na Zhuai má pořád Petra.

Protože ona je schopna ve Wuhanu nebo Pekingu vyhrát.
Reagovat
EllNino
tak tak
Reagovat
tommr
průběžnej žebříček Race to Singapore k dnešnímu dni - po kompletně odehraném USO ...
Na TM v Singapore se kvalifikuje prvních 8 hráček v žebříčku ...
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok na první nepostupový místo (9) nebo ztrátu na poslední postupový místo (8) ...

1. Muguruza 5307 (+2431)
------------------------------------
2. Halep 5025 (+2149)
3. Svitolina 4815 (+1939)
4. Plíšková, Karolína 4797 (+1921)
5. Williams, Venus 4612 (+1736)
6. Wozniacki 4210 (+1334)
7. Konta 3656 (+780)
8. Ostapenko 3493 (+617)
------------------------------------
9. Mladenovic 2876 (-617)
10. Kuznetsova 2846 (-647)
11. Vandeweghe 2754 (-739)
12. Stephens 2711 (-782)
13. Sevastova 2345 (-1148)
14. Keys 2212 (-1281)
15. Vesnina 1972 (-1521)
16. Garcia 1970 (-1523)
17. Pavlyuchenkova 1945 (-1548)
18. Kerber 1794 (-1699)
19. Rybáriková 1707 (-1786)
20. Cibulková 1702 (-1791)
21. Gavrilova 1675 (-1818)
...

Postupová osmička se už zdá být jasná.
Jistou účast už má oficiálně Muguruza ...
Hráčky na 2.-6.místě už mají účast taky téměř jistou ...
Hráčky na 7.-8.místě by o účast už neměly přijít, ale budou o ní ještě muset zabojovat ...

Zajímavá situace může letos nastat co se týče GS vítězek. Ze 4 letošních GS vítězek by se na TM mohla probojovat jen jedna. Serena Williams se TM určitě nezúčastní, Stephensová je až na 12.místě a Ostapenko je sice zatím na posledním postupovým místě ale účast ještě nemá jistou a její forma je v poslední době špatná ...
Reagovat
tommr
průběžnej singlovej žebříček WTA k dnešnímu dni - po kompletně odehraném USO ...
Všem hráčkám už byly odečteny body za lonské výsledky z USO ...
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Karolínu Plíškovou ...

1. Muguruza 6030 (+510)
2. Halep 5965 (+445)
3. Svitolina 5640 (+120)
------------------------------------
4. Plíšková, Karolína 5520
------------------------------------
5. Williams, Venus 4756 (-764)
6. Wozniacki 4640 (-880)
7. Konta 4520 (-1000)
8. Kuznetsova 4410 (-1110)
9. Cibulková 3770 (-1750)
10. Ostapenko 3502 (-2018)
11. Radwanska, Aga 3460 (-2060)
12. Keys 3403 (-2117)
------------------------------------
13. Kvitová 3310 (-2210)
------------------------------------
14. Kerber 3156 (-2364)
15. Mladenovic 3095 (-2425)
16. Vandeweghe 2764 (-2756)
17. Stephens 2711 (-2809)
18. Sevastova 2295 (-3225)
19. Vesnina 2140 (-3380)
20. Garcia 2135 (-3385)
21. Gavrilova 2135 (-3385)
...


Karolína Plíšková neobhájila lonské finále a po odečtu lonských výsledků z USO se propadla až na čtvrté místo ...

Petra Kvitová se díky postupu do čtvrtfinále posunula na 13.místo ...

Světovou jedničkou bude po USO Muguruza ...

Vítězka USO Stephensová se dostala do první dvacítky na 17.místo ...
Reagovat
Herbert_Hoover
Ten její comeback mi dal vzpomenout na mou největší oblíbenkyni v dějinách tenisu (ty, které jsem byl schopen divácky obsáhnout) - Kim Clijsters..taky dva severoamerické turnaje na rozjezd (poměrně slušně sehrané) a pak ďábelská jízda na USO :)
Reagovat
EllNino
Abych tu nepůsobil zaujatě, Sloane je mi nesympatická řečí těla na kurtu a jejím nepříjemným herním stylem, částečně i výrazem, prostě to takhle u některých holek mám, ač třeba mimo kurt a v rozhovorech jsou pak moc fajn .... a nepřidalo k tomu ani to, jak porážela na přípravných turnajích mé oblébené holky, a to pak nejvíc Lucku a Petru, které jinak mohly udělat lepší výsedky, než udělaly ...ale to vem čert, je to sakra dobrá hráčka, zvládla operaci, návrat na kurty ve velkém stylu, za to všechna čest ...
Reagovat
dunphy
Hej v pořákdku, jakože, já taky některé hráče moc nemusím, nemusíš mně to vysvětlovat, za to ti určitě nestojím :D
Reagovat
EllNino
v pohodě :))
Reagovat
smazaný uživatel
Takhle málo komentářů po finále grandslamu, 12 hodin po zveřejnění, tu snad ještě nikdy nebylo. Špatné pro komerční svět.
Reagovat
com
vsak to bylo hoooooodne ubohy a nudny finale.. to i kdyby hrala ve finale Serena, kde by bylo jasny, ze na 99% vyhraje, tak by stejne bylo mnohem zajimavejsi nez totok
Reagovat
sprchon
Nedávno tu bylo, že definitivně ukončila kariréru. Tak že by v Tokiu poslední turnaj?
Reagovat
EllNino
ano
Reagovat
EllNino
Gratulace, ale radost z toho moc nemám ...

Mad, tak příště
Reagovat
dunphy
Seš jak tommr se Strýcovou.
Reagovat
EllNino
proč ? :) Sloane jsem nikdy nepřišel na chuť, ale hraje samozřejmě výbornej tenis, vyhrát si zasloužila ... je obdivuhodné, že se dokázala takhle vrátit a všechny tam vybít ... ale porazila mi většinu oblíbených hráček a závěr US Oopen mi celkem dost znechutila :D ... i přesto mi srovnání s tommrem přijde spíš směšné
Reagovat
dunphy
Spíš, že nic příšerného neudělala, ale stejně všichni musí vědět, že ti vadí, protože to cpeš do každého příspěvku. Mně zas přišlo směšné tvoje srovnání jejího chování na kurtu s chováním Sereny, takže asi každý máme něco :D
Reagovat
EllNino
stejně sem už psát moc nechci, tak se ti to zachvíli splní :)
Reagovat
sprchon
Tady se nesmí psát, že člověk nemá radost? :D Taky nejsem fanoušek Sloane a taky mě štvalo, jak likviduje moje oblíbenkyně včetně Madison včera. :D Ale jinak mi ničím nevadí, je v pohodě. A ceremoniál byl hezkej. Madison to bere lépe než někteří její fanoušci, no. :) Já jsem to přijal při tom objetí u sítě a Sloane to nakonec taky moc přeju.
Reagovat
fialka
Gratulujem. Hra Sloane sa mi veľmi páči, hrá s rozumom. Je milá a sympatická baba.
Keď na AO 2013 po veľkom boji porazila Serenu, tá ju chválami vyniesla do nebies. Škoda tých zranení, už mohla byť úplne niekde inde.
Reagovat
Kozoroh
Čekal jsem, že Keysová si finále pohlídá, triumf Stephensové je tak pro mně lehkým překvapením. Po výkonu Madison proti Coco jsem si nedovedl představit, že by ji Sloane mohla dělat větší potíže. Ale finále nabídlo jiný obrázek. Je to známka nevyzpytatelnosti současného ženského tenisu. Ale upřímně, současná situace je lepší, než když se S. Williamsová ládovala trofejemi. Souhlasím s Forehandem dole, že to Serena s návratem na ztracené pozice nemusí mít tak lehké.
Triumf dvou letošních novicek (Jeleny a Sloane) představuje chucpe pro Káju. Může si klást otázku - jak to, že jim se povedlo opanovat majorový turnaj a jí ne? V čem dělá chybu? Co by měla změnit?
Reagovat
sprchon
Já teda lehce favorizoval Sloane a kurzy jsem nechápal. Ale že bude hrát až tak dobře, to jsem nečekal.
Reagovat
blixa
Tak nějak. Trochu jsem očekával, že Mad selže hlava, což se podle mě nakonec stalo.
Reagovat
casper01
*Alony
Reagovat
Frick
kam se dostane - Jako ono pořád platí, že ta holčina nebude mít rok obhajoby...
Reagovat
FulnekUltras
Její poslední skalpy mají Simona (dokonce 2x) a Caro - takže su klidný... Navíc je třeba taky vidět extrémní motivaci ušaček doma, zatímco v zámoří bývají často poloviční.
Reagovat
smazaný uživatel
Veľmi sympatické, očarujúce afroamerické dievča. Na rozdiel od legendárnej kolegyne...Ten potenciál tam vždy bol, videl som ho. A keď si udrží tento štandard, Serena to nebude mať ľahké so ziskom stratených pozicií...

Apropos, Cibulková bola v tretom sete break hore, haluz :)
Reagovat
George_Renel
Co to zase je za sluníčkové zvyky? Jaká Afroameričanka. Je normální americká černoška.
Nebo snad nazýváme Vandeweghe evroameričankou?
Reagovat
blixa
Je to matoucí. Původem bílej Jihoafričan je afroameričan ? Původem černej Francouz je euroameričan ? :D :D
Reagovat
janek_da
Je to těžké. Pomalu už i "afroameričan" začíná mít rasistický nádech. Je třeba najít nové pojmenování.
Reagovat
sprchon
Já někde četl, že cigánům se má říkat hnědočeši.
Reagovat
janek_da
To je možné. Já jim říkám "světové dvojky".
Reagovat
sprchon
Taky možnost.
Reagovat
Pedronegro
já někde zaslechl něco o kofole, pěkné, ale asi ofiko nepřijatelné :)
Reagovat
sprchon
O kofole do trojky?
Reagovat
dunphy
Hej hrabe ti? Jaké sluníčkové zvyky? Vždyť to slovo se úplně normálně používá a není na něm vůbec nic špatného. To, že se tobě nelíbí, neznamená, že je to nevhodné označení.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Afroameri%C4%8Dan%C3%A9
Reagovat
George_Renel
Ten tón si od tebe fakt vyprošuji, ten si schovej pro kámoše na FB.
Já tedy určitě jsem, na rozdíl od korektivců, normální. Sloan je prostě Američanka, shodou okolností černé pleti, tedy černoška. A nějaká vaše sluníčková novosloví to nezmění. Je to absurdní.
Reagovat
EllNino
jaká "naše" a "nová" ?
Reagovat
dunphy
Říká arogantní dědek, co si myslí, že jeho vnímání světa je to správné a normální a všechny o tom poučuje. Nemůžu z toho, že tak strašně bojuješ proti výrazu "Afroameričan", který už je zažitý pěknou řádku let, ale sám se furt oháníš slovem "sluníčkář" a jeho odvozeninami, což je podle mě asi nejtrapnější novotvar, který v českém jazyce existuje a používají ho takoví ti rádoby bojovníci proti korektnosti jako jsi ty. Trapas.
Reagovat
George_Renel
Já nebojuju proti slovu, jenom vím, že politická korektnost = čistokrevná lež. Ale klídek, třeba taky někdy dospěješ. Více k tomu nemám co dodat. Klidnou neděli přeji :-).
Reagovat
dunphy
Já tobě ne.
Reagovat
EllNino
Afroameričan se prostě používá ...a nemusí na to být člověk sluníčkář
Reagovat
a.magerova
Vždyť má pravdu.
Taky mě ta politická korektnost a s tím spojené nařízené novotvary štvou... už se nesmí říkat cikán, černoch, nastávající matka.... hnus velebnosti... :-/

Moc dobrý článek (ale je dlouhý a to asi mnohým nebude po chuti TO číst)... zvláště porovnání IQ jednotlivých ras, o kterém se ví už od 1.světové války.... "rasismus" tříměsíčních dětí... biologové rozlišují dvě základní strategie, podle níž se živé organismy rozmnožují - první je postavena na vysoké porodnosti a nízké či nulové rodičovské investici do potomstva po jeho narození - druhou strategií je méně potomstva, jehož ochraně a výchově ale věnují více energie.... statistiky FBI o rase a zločinnosti... "rasistické" včely i rostliny... A HLAVNĚ rasová "slepota" se v dnešním světě vyžaduje takřka výhradně po běloších. Černoši, Mexičané, Židé i ostatní smějí ? dokonce jsou k tomu povzbuzováni ? vytvářet exkluzivní organizace sledující zájmy jejich vlastní skupiny, jen běloši jsou při podobném chování odsuzováni coby "rasisté."

http://pravyprostor.cz/rasa-na-stope-nejvetsiho-tabu-dnesni-doby/
Reagovat
a.magerova
opr. není tam být otazníky, ale pomlčky:

Černoši, Mexičané, Židé i ostatní smějí - dokonce jsou k tomu povzbuzováni - vytvářet exkluzivní organizace sledující zájmy jejich vlastní skupiny, jen běloši jsou při podobném chování odsuzováni coby "rasisté."
Reagovat
a.magerova
Rovnostáři obvykle hovoří v duchu, že upřednostňování vlastní rasy je selháním, kterým se proviňují zejména běloši. Pozorné studium psychologie však ukazuje tuto preferenci jako univerzální součást lidské přirozenosti. Lidé všech ras ustavičně dávají přednost lidem svým vlastním, často nevědomky a neodvratně.
Reagovat
Pedronegro
souhlas s uvedeným, schovávat se za tzv. korektnost je dnes laciné získávání politických bodů pseudohumanistů a dotací na všech úrovních, počínaje EU a neziskovkama konče, což naše potomky bude ještě hodně mrzet, a začíná to právě i tím, že se věci přestanou nazývat pravými jmény ...
Reagovat
dunphy
http://www.msnbc.com/the-last-word/watch/the-origin-of-the-term--african-american--431844419894

To slovo není novotvar ani omylem, viz video. Já nebojuju za to, aby se přestalo používat slovo černoch, přijde mi úplně normální. Ale stejně tak normální a v pohodě mi přijde i slovo Afroameričan a proto nechápu přehnanou reakci Renela.
Reagovat
Kozoroh
Problém je, že se násilně prosazuje užívání slova Afroameričan. Kdyby se slova černoch a Afroameričan užívaly srovnatelně, nebyl by s tím problém. Jenže sluníčkáři chtějí první slovo nahradit druhým za každou cenu.
Reagovat
dunphy
Dobře, ok, chápu, že na tuhle problematiku má asi každý trochu odlišný názor, ale Renel hned všem cpe ty svoje jako jediné správné, aniž by mě nechal pořádně vyjádřit moje stanovisko (to, že neprosazuji nahrazení slova černoch slovem Afroameričan), tak mě označuje za sluníčkáře. A mně je to upřímně celkem jedno, rozhodně spíš zastávám názory jejich než názory Renela a jemu podobným.
Reagovat
dunphy
*ch
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlas s leččíms z Vámi uveden?ho. Jen si myslím, že takové diskuse patřej na jiný weby, tenhle by mel snad být hlavně o tenise.

Mě finále nenadchlo, minimum vítěznejch balonů, Sloane stačilo nedělat chyby - Madison hrála katastrofálně, až nedůstojné finále. Podtrženo výkonem komentátora Eurosportu, patrně dyslektika, který za celý přenos netrefil správně jméno vítězky, mluvil stále o Stephensonové.
Reagovat
a.magerova
Padouch nebo hrdina, my jsme jedna rodina, která tady probere vše s Životem související... třeba i tenis... :-)))
Reagovat
FulnekUltras
důsledek zblblosti násilným přechylováním - další "lahůdka", přežívající u nás ještě hlavně "díky" ČT
Reagovat
smazaný uživatel
Taky v cestina jeste nasilne prezivat diakritika a pady, pan. Taky jeste v CT pouzivat, hruza.
Reagovat
FulnekUltras
všechno má naštěstí svůj přirozený vývoj - a proto se už klepetkovize od dávno nepotřebných "halířů" vrátila ke starému dobrému mlčení...
Reagovat
fialka
Aká americká černoška? Veď pôvodní obyvatelia Ameriky boli Indiáni a dnes je to tam len mix všetkých okolo. :D
Reagovat
George_Renel
Viz výše.... Ty jsi už úplně totálně mimo. Trošku ti uniká význam psaného.
Reagovat
fialka
Ja som ti dala otázku a ty hneď na mňa vyskočíš? Odpusti si to, jasné?
Reagovat
George_Renel
Dosti hloupou otázku, na kterou si koneckonců sama odpovídáš. To označení je prostě ve světle toho co píšeš hloupé. Píše se snad o jiných, že jsou asioameričané? A o tom to je...
Reagovat
Frick
https://www.instagram.com/p/BY0p2DzFylH/

Nicolina babička slaví teprva 70-tku. To už je úkaz uplnej :-D
Reagovat
FulnekUltras
znám festovní prababičku 73
Reagovat
sprchon
Není.
Reagovat
Frick
To se bude krásně danit.
Reagovat
smazaný uživatel
https://www.youtube.com/watch?v=nz9iY_IFvH8

Sloane Stephens plays three Unreal points in a few minutes US Open 2017
Reagovat
FulnekUltras
somatotypově téměř kopie Sereny zamlada, momentálně ovšem s nekonečně sympatičtějším chováním
Reagovat
VlS
Těmhle holkám - Mad a Sloane - nejde ten úspěch nepřát. Snad nejsympatičtější ceremoniál, jakej jsem kdy viděl.
Reagovat
COMEON
presne taaak
Reagovat
d@ve
Souhlas..
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
lars
pokud se na TM primo nedostane.
Reagovat
GaelM
Mám pocit, že vítězové GS jsou kvalifikovaní automaticky, smůlu bude mít osmá v pořadí.
Reagovat
smazaný uživatel
ve WTA nejsou...
Reagovat
GaelM
Máš pravdu, v pravidlech to má jen ATP. Tak to jsem zvědav co bude, protože na druhou stranu GS vítězky by tam docela chyběly. Třeba letos výjimečně dají skupiny po pěti :D
Reagovat
tommr
skupiny po pěti by byly ideální, protože by se tak na TM kvalifikovala první desítka což by mi připadalo férovější než současnej model 8 postupujících ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
No to se uz resilo, kdyz vyhrala Flavie USO, co jako bude:)
ale nakonec to bodove zvladla...takze se nic nemuselo resit...
Reagovat
smazaný uživatel
Momentálně spíš sedmá :-)
Reagovat
GaelM
No jo, máš pravdu, ono by to bylo ještě složitější :D Každopádně podle těch pravidel co jsem měl na mysli (ATP) může takhle postoupit jen jeden. Takže za současného rozložení bodů by stejně Sloane zůstala doma (nebo max. byla náhradnicí).
Reagovat
tommr
letos by se mohlo stát, že na TM budou chybět 3 ze 4 GS vítězek. Serena tam nebude určitě, Stephensová je momentálně na 12.místě v Race se ztrátou téměř 800 bodů na poslední postupový místo a Ostapenko je sice zatím na posledním postupovým místě, ale momentálně úplně z formy ...
Reagovat
Kozoroh
WTA by nikterak neuškodilo, kdyby dávala WC na poslední 8. místo GS vítězce. TM je bez GS vítězů/vítězek ošizenou záležitostí.
Reagovat
Fandina
To ano, ale letos to vypadá tak, že na to osmé místo by klidně mohly být dvě GS vítězky.
Reagovat
dunphy
A Mad nemusí smutnit! Cítím, že její čas určitě ještě přijde, je to TOP hráčka a po dnešku už má další obrovskou zkušenost, tak snad příště nebude tak nervózní. :)
Reagovat
casper01
Navíc je pořád hrozně mladá.
Reagovat
COMEON
Strašne zlate dievča
Reagovat
Frick
"Mad, teď už mi ten šek zase vrať."

"Jakej šek, o čem to sakra mluvíš?!"
Reagovat
Ondra979
gratulace Sloane, bezchybny vykon, toto by mel byt teprve zacatek kdyz bude zdrava..a je to hozena rukavice trochu, vime pro koho - letos mame dve nove GS vitezky a Kaja to neni, kdo by to byl pred rokem rekl
Reagovat
dunphy
Krásná hra, krásné chování, krásný úsměv, krásný příběh, prostě krásná a šikovná Sloane!!! :)
Reagovat
Davor1
+1
Reagovat
GaelM
+1
Reagovat
FulnekUltras
hrne to před sebou jak válec - klasika WTA (kdeže dnes cumbajšpíl JoKo jest) - a my se těšme zas na nějakou tu vlnku českou.
Reagovat
FulnekUltras
až už bude osud považovat náš trest za letošní FC jako dostačující
Reagovat
sprchon
Gratulace Sloane, hrála výborně, nedovolila vůbec nic. Madison nervozní a opadlo to z ní až v posledních dvou gamech. A i tam byla Sloane silnější. Neskutečný, jak dominovala a ani na chvilku nezaváhala. Snad si Mad dá GS finále jindy, má na to. :)
Reagovat
smazaný uživatel
No, ale Madison vletela teda do zapasu bez respektu, hned 2 esa na uvod...
...spis si nedokazala poradit s delkou uderu Sloane, nechtela hrat vic vymen, a chtela rychle ukoncit vymenu, jenze bylo to pro ni proste tezky, a kdyz uz se ji neco povedlo, Sloane skvele cetla hru, cit pro mic dneska absolutne top!
Ted jen zalezi jestli na tyhle vykony navaze...
Reagovat
sprchon
Jo, na začátku asi zadržela dech, ale hned po tom to na ni dolehlo. :) Délka úderů byla dobrá. Mad z toho nemohla útočit, jak to zkusila, tak se vyhodila nebo Sloane vrátila ještě lépe.
Reagovat
smazaný uživatel
tak jiste, jak ti nechychazi vymeny, tak to potom je hodne narocne psychicky, a nemusi hrat ani finale:)
Ale snazila se, nebyla to rozhodne akce Sabina Lisicki ve Wimblasu...
Reagovat
smazaný uživatel
Jinak verim, ze si Mad jeste finale zahraje, ale musi zustat zdrava no...
Reagovat
smazaný uživatel
Repete bych přál oběma :-)
Reagovat
Fandina
Takový průběh finále jsem nečekala. Sloane byla přesvědčivá a hrála super. Před finále jsem favorizovala Mad. Gratulace veliká, bylo to hezké představení a jsem ráda, že Vlčí očička jsou zpět. Pamatuji na ni před lety, jak se objevila a jak se jí předvídala velká budoucnost. A dneska je to tady. GS vítězka.
Reagovat
Frick
Madison je oproti Sloane doslova nordický typ :-D
Reagovat
casper01
Stephens parádní koncentrovaný výkon, ani ta radost nevypukla hned, bylo krásné sledovat tu proměnu výrazu po proměněném mečbolu. Madison slabší výkon, ale bylo vidět, že se stále snaží zůstat pozitivní a snaží se bojovat. Teď hezký pohled, jak spolu čekají na ceremoniál. Už u sítě to bylo velmi sympatické.
Reagovat
Dobry-den
Jsem v šoku. Toto jsem teda fakt nečekal.
Reagovat
Davor1
Slovami Marcela Merčiaka, to, čo dnes predviedla Sloane bola jednoducho fanzázia v pohybe. Dokonalý výkon po každej stránke, takýto zápas a celkovo formu nešlo načasovať lepšie. Vo štvrťfinále so Sevastovou som sa už v treťom sete zmieroval s prehrou, proti Venus som zápas prespal a našťastie som ten infarktový tretí set nevidel :D

Takýto comeback po tak dlhej pauze, to je niečo neskutočné. Ťažko pochopiť, ako môže hrať najlepší tenis v živote po tom, čo prakticky rok stála, ale to je fuk a USO je doma. Fantastický turnaj, ako aj celé leto, len na to nadviazať. Snáď už nebude mať také výpadky formy ako v minulosti, touto hrou má jednoznačne na top čelné pozície v desiatke. Veľká gratulácia a len tak ďalej, dievča !
Reagovat
Frick
Kdo by to do té malé moueřenínky řekl. Z 10. stovky až k GS titulu. No, ty jo.

Je to jak titul Otesánka v Paříži.
Reagovat
sprchon
Není.
Reagovat
COMEON
Není
Reagovat
Frick
V míře překvapivosti ne?
Reagovat
COMEON
Nie
Reagovat
dunphy
Není.
Reagovat
smazaný uživatel
a neni...:)
Reagovat
casper01
Není.
Reagovat
smazaný uživatel
Není.
Reagovat
sprchon
Není.
Reagovat
janek_da
není
Reagovat
EllNino
není
Reagovat
blixa
není
Reagovat
COMEON
Neskutočna radosť. Po 4 rokoch dufania v nejaky veľky vysledok si to dnes dokazala :)
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist