Strýcová je českou trojkou, Šafářová spadla na 30. místo

20. 6. 2016, 10:49
Aktuality 167
O čtyři příčky si díky finálové účasti v Birminghamu polepšila ve světovém žebříčku Barbora Strýcová. Aktuálně 26. hráčka světa je třetí nejlepší Češkou v pořadí WTA. Plzeňská rodačka přeskočila Lucii Šafářovou, která je nyní třicátá.
Barbora Strýcová

Nejlepší Češkou dál zůstává Petra Kvitová, která je stejně jako v minulém týdnu na 11. místě. Z elitní desítky sice vypadla Švýcarka Bacsinszká, ale před českou jedničku se dostala vítězka z Birminghamu Madison Keysová, jež je poprvé v kariéře v Top 10.

Karolína Plíšková, která se Strýcovou ovládla v Birminghamu čtyřhru, drží v pořadí singlu 17. příčku. Deblový triumf vynesl Plíškovou z 27. na 19. místo deblového žebříčku, Strýcová se posunula na 37. příčku.

Nejlepší z Čechů Tomáš Berdych klesl v pořadí ATP z osmého na deváté místo a od 11. Davida Goffina už ho dělí pouhých 170 bodů. V první stovce dál figurují už jen Jiří Veselý (64.) a Lukáš Rosol (75.). Adam Pavlásek z ní po týdnu vypadl poté, co neobhájil titul v Popradu.

Žebříčky ATP k 20. červnu (v závorce předchozí umístění):
Dvouhra:
1. (1.) Djokovič (Srb.) 16.950 b.
2. (2.) A. Murray (Brit.) 8915
3. (3.) Federer (Švýc.) 6425
4. (4.) Nadal (Šp.) 5335
5. (5.) Wawrinka (Švýc.) 5035
6. (6.) Nišikori (Jap.) 4155
7. (9.) Raonic (Kan.) 3175
8. (7.) Thiem (Rak.) 3175
9. (8.) Berdych (ČR) 2950
10. (10.) Gasquet (Fr.) 2905
11. (11.) Goffin (Belg.) 2780, 12. (12.) Tsonga (Fr.) 2725, 13. (13.) Čilič (Chorv.) 2695, 14. (14.) Ferrer (Šp.) 2605, 15. (16.) Bautista (Šp.) 2150, 16. (15.) Monfils (Fr.) 2110, 17. (17.) Isner (USA) 2055, 18. (19.) Kyrgios 1855, 19. (22.) Tomic (oba Austr.) 1760, 20. (18.) Simon (Fr.) 1720, ... 64. (68.) Veselý 780, 75. (72.) Rosol (oba ČR) 740.

Čtyřhra:
1. (1.) J. Murray (Brit.) 7535, 2. (2.) Mahut 7520, 3. (3.) Herbert (oba Fr.) 7130, 4. (4.) B. Bryan 6900, 5. (5.) M. Bryan (oba USA) 6900, 6. (6.) Tecau (Rum.) 6730, 7. (7.) Rojer (Niz.) 6570, 8. (8.) Melo 6310, 9. (9.) Soares (oba Braz.) 5240, 10. (12.) Peers (Austr.) 4830, ... 31. (32.) Štěpánek (ČR) 2675

 

Žebříčky WTA k 20. červnu (v závorce předchozí umístění):
Dvouhra:
1. (1.) S. Williamsová (USA) 8330
2. (2.) Muguruzaová (Šp.) 6766
3. (3.) A. Radwaňská (Pol.) 6080
4. (4.) Kerberová (Něm.) 5330
5. (5.) Halepová (Rum.) 4372
6. (6.) Azarenková (Běl.) 4191
7. (7.) Vinciová (It.) 3405
8. (8.) Bencicová (Švýc.) 3190
9. (9.) V. Williamsová (USA) 3116
10. (16.) Keysová (USA) 3061
11. (11.) Kvitová (ČR) 2822, 12. (10.) Bacsinszká (Švýc.) 2800, 13. (15.) Suárezová (Šp.) 2780, 14. (12.) Kuzněcovová (Rus.) 2755, 15. (13.) Pennettaová (It.) 2723, 16. (14.) Stosurová (Austr.) 2700, 17. (17.) Karolína Plíšková (ČR) 2335, 18. (19.) Kontaová (Brit.) 2245, 19. (18.) Svitolinová (Ukr.) 2226, 20. (20.) Stephensová (USA) 2150, .... 26. (30.) Strýcová 1885, 30. (28.) Šafářová 1673, 82. (80.) Allertová (všechny ČR) 835.
Čtyřhra:
1. (1.) Hingisová (Švýc.) a Mirzaová (Indie) obě 12.360, 3. (3.) Garciaová 6645, 4. (4.) Mladenovicová (obě Fr.) 6570, 5. (5.) Chan Yung-Jan 5510, 6. (6.) Chan Hao-Ching (obě Tchaj-wan) 5485, 7. (7.) Vesninová (Rus.) 5355, 8. (8.) Švedovová (Kaz.) 4950, 9. (9.) Matteková-Sandsová (USA) 4551, 10. (10.) Hradecká 4370, 11. (11.) Hlaváčková 4245, ... 14. (14.) Šafářová 3317, 19. (27.) Karolína Plíšková 3080, 35. (34.) Krejčíková 2168, 37. (41.) Strýcová 2130, 47. (45.) Siniaková 1733, 99. (101.) Voráčová (všechny ČR) 749.
pva, TenisPortal.cz, ČTK

Komentáře

167
Přidat komentář
paddy
již o víkendu bude možné sestavovat týmy, 4hra asi taky bude, sledujte chat ligy

TurnajÚčastníků Vítěz
FO14 25 jacekjost
W14 36 mufik
US14 28 paddy_cz
AO15 45 BooOooO
FO15 27 blixa
W15 29 Forehand
US15 25 paddy_cz
AO16 38 martinek37
FO16 25 blixa

http://www.grandslamfantasytennis.com/league-profile/?league=624
Reagovat
smazaný uživatel
... ještě tu s Luckou :-).
https://www.instagram.com/p/BG3l9TzzCiM/?taken-by=timea.official
Reagovat
Fandina
Bouchačka s Lepchenko v pohodě ve dvou setech. Jen tak dál.
Reagovat
smazaný uživatel
Lucka, Terka S., Janka Č. - snad jedna z nich kvalifikaci zvládne.
Reagovat
Fandina
raději bych, kdyby ji zvládly všechny a ne proti sobě, dost mě ten los naštval
Reagovat
smazaný uživatel
Tak zrovna ta jejich část se nepovedla. Taky bych je rád viděl všechny v hlavní soutěži. Lucka trávu moc nemusí, ale třeba si Terka vzpomene, jaké to je překvapit.
Reagovat
Fandina
Rosol s Edmundem na place. Letos je to od Lukyna kromě rozhodujícího a záchranného bodu v DC nic moc. Tak držím palce teď, Luky pojď!
Reagovat
smazaný uživatel
Česko (d) v. Španělsko
Německo v. USA (d)

Nizozemsko v. Bělorusko (d)
Francie v. Švýcarsko (d)
Reagovat
milik254
Nějaké nevyrovnané se mi to zdá :D
Reagovat
lars
co je (d) ?
Reagovat
Fandina
doma?
Reagovat
blixa
Možná (d) jako domácí ? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Správně!

A pak že se neshodnete. :-)
Reagovat
Fandina
Já neříkala, že se s blixou neshodnu ... úsměv
Reagovat
lars
SF budem hrat venku ?
Reagovat
smazaný uživatel
Ano. Pokud ho budeme hrát.
Reagovat
lars
asi v USA skoncime :(
Reagovat
FulnekUltras
konga starýho... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, že Williamsky se ve Fed Cupu hned tak neukážou. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Rusko (d) v. Thaiwan
Rumunsko (d) v. Belgie
Austrálie v. Ukrajina (d)
Itálie (d) v. Slovensko
Reagovat
smazaný uživatel
Martincová, Koukalová, Krejčíková to budou mít v prvním kola kvaldy přetěžké
Reagovat
smazaný uživatel
KLára by to tak těžký zase mít neměla....Nepleteš si Vogt a Voegele?
Reagovat
sprchon
Ani Voegele by na trávě nebyla nehratelná. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Snad bude Laura fit, vidět ty dvě hrát společně by bylo fajn.

http://www.heraldsun.com.au/sport/tennis/ashleigh-barty-is-revelling-in-her-return-to-tennis-as-she-prepares-for-wimbledon/news-story/f3bd986e02b0b9f99e41b59fbdcc6b5a

A pořád věřím, že jedno ze zbývajích dvou volných míst dostane Ashleigh.
Reagovat
tommr
včera jsem tu citoval z jedný diskuse kde psali, že poslední dvě WC pořadatelé neudělí a místo toho se do MD posunuly Kristýna Plíšková a Kozlova ...
Reagovat
smazaný uživatel
Koukám, že Ashleigh je v kvalifikaci. A má ji celkem hratelnout.
Reagovat
brixner
Vaše tipy na vítěze letošního Wimbledonu??
Reagovat
kada.tom
Serena & Andy
Reagovat
blixa
Serena a Nole.
Reagovat
blixa
Teda tipy, ne přání. Přání by bylo Kája a Delpo.
Reagovat
brixner
Ano, trefné!!
Takže Tip:Serena & Andy
Přání: Sam & Roger
Skousl bych i tu naší Petru :-)
Reagovat
turista
Souhlasím. Serena a Nole.
Reagovat
FulnekUltras
tipy bez fantazie... ;) ...Serenu bych ale teď už nedal ani za peníze... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Keys, Djokovic
Reagovat
Herbert_Hoover
A-Rod & Clijsters
Reagovat
bIbec
až uvidím los, tak si možná tipnu.
Reagovat
bIbec
u žen teda. U mužů to bude buď Djok nebo Můra. Tam asi na losu moc nezáleží.
Reagovat
smazaný uživatel
Lisicki & Kyrgios
Reagovat
aligo
Tip: Muguruza a Nole
Přání: Petra a Rodger :))
Reagovat
sprchon
Djokovič a Kontaveit, žádný velký překvapení nečekám. ;)
Reagovat
sprchon
Ale přání samozřejmě Štěpec/Barča. :)
Reagovat
blixa
Takže oficiální přechod od plíškoultras k báraultras ? ;-)
Reagovat
sprchon
Kája až na USO. ;)
Reagovat
Fandina
Petra a Berďa nebo Roger
Reagovat
FulnekUltras
Šafi (ve finále Cvetka) a Berďa (Wáwra)
Reagovat
FulnekUltras
Aga a Nole vyhučí v čf...

Petra také - s Cvetkou...
Reagovat
janek_da
aby Petra nevyhučela s tou, co vyhučí s tou, co vyhučí s Cvetkou
Reagovat
FulnekUltras
oproti loňsku čekám mírné zlepšení... ;)
Reagovat
janek_da
v mezích zákona?
Reagovat
FulnekUltras
snad aspoň mezi lajnama... ;)
Reagovat
Krisboy
J1rka a Kája
Reagovat
smazaný uživatel
už je rozlosovaná kvalda

http://www.tennisforum.com/3154-championships-wimbledon/1116081-qualifying-draw.html
Reagovat
bIbec
překvapilo mě, že je tam Martincová. Myslel jsem, že má vážnější zranění.
Reagovat
tommr
takže tam máme 7 českých hráček pokud jsem dobře počítal. Nedostalo se bohužel na Jesiku Malečkovou a Karolínu Muchovou, který si budou muset počkat až na USO. Nevidím tam ani Petru Cetkovskou, ale ta by možná mohla být v hlavní soutěži s chráněným rankingem ...
Reagovat
smazaný uživatel
ještě včera byla Petra C. nahlášená do kvaldy bez chráněného rankingu, a myslím, že to už změnit nemohla :(
Reagovat
PetaM
Je napsaná v deblu, tak uvidíme :)
Reagovat
EllNino
Petra je zraněná
Reagovat
tommr
to je opravdu nečekaný ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Co Siniaková? Ta se dostala do MD, nebo tam nehraje?
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud vím, tak MD.
Reagovat
tommr
Katka Siniaková a Kristýna Plíšková se dostaly přímo do hlavní soutěže ...
Reagovat
Frick
Jako jsou asi zjevný, na druhou stranu.

Dokázala letos něco, co už jen Azarenka.

A hádejte, co to je....
Reagovat
sprchon
To mě hned nenapadá, ale jako jediná třeba letos porazila Garbine na GS. :D
Reagovat
Frick
Přihořívá, leč ještě nehoří.
Reagovat
smazaný uživatel
Porazila dvě letošní GS vítězky.
Reagovat
PetaM
Jenže Garbine nebyla GS vítězka, když jí Bára porazila. A Vika ji vlastně taky jako GS vítězku neporazila. Takže to se nepočítá :D
Reagovat
smazaný uživatel
To je fakt. Teď ještě jak to vidí Frick :-)
Reagovat
blixa
No to Angie nebyla taky, když ji Vika porazila. Přesně tedy : Obě porazily letos hráčky, které pak vyhrály GS ;-)
Reagovat
PetaM
Jenže Vika Angi pak porazila v IW (nebo Miami, teď nevím), a to už Angi měla titul z AO :)
Reagovat
PetaM
V Miami, v IW ji myslím porazila Denisa ... :D
Reagovat
Frick
Tak, tak. Iqe to uhádl.
Reagovat
PetaM
Jenže Bára ani Vika neporazily Mugu po tom, co se stala GS vítězkou. Porazily tudíž jen hráčku, která do té doby měla jako svůj největší titul titul z Pekingu.
Reagovat
tommr
pořadatelé si ovšem upravili program podle svého a tak budou dneska hrát především domácí hráčky. Zápasy Petry i Denisy byly přeloženy na zítřek ...
Reagovat
Hector21
to bych ale chápal, když už tam někdo z britských diváků čeká, tak je zvědavý na domácí skvadru..

spíš se obávám toho, že i tento týden bude deštivý a skluz zápasů bude růst :(
Reagovat
tommr
no právě. Hráčky, který začnou později budou v nebezpečí, že budou v závěru týdne muset hrát víc zápasů v jednom dni jako se to třeba stalo Báře v Birminghamu ...
Reagovat
FulnekUltras
pro Petru nejlepší odehrát v Eastbourne max. dva zápasy - a pak už děj se vůle boží... ;)
Reagovat
tommr
Petra toho potřebuje v Eastbourne odehrát co nejvíc, protože má letos zoufale málo bodů. Spoléhat na to, že ve Wimbledonu dojde daleko by bylo velice krátkozraký ... :)
Reagovat
FulnekUltras
tady jde hlavně o to, aby jí ve Wimblu moc brzy nedošlo...na dvě dlouhá tažení po sobě moc hráček dneska nemá, natož Peťa...pro ni opravdu lepší nahrát 1000 bodů naráz... ;)
Reagovat
tommr
lepší vrabec v hrsti než holub na střeše. Pokud se Petře bude v Eastbourne dařit tak by z toho měla vytěžit co se dá a nekalkulovat s tím, že pokud ho vypustí tak uspěje ve Wimbledonu. Loni v Eastbourne vůbec nehrála a stejně pak ve Wimbledonu vybouchla s Jankovicovou už ve třetím kole ...
Reagovat
bIbec
můj tip je, že pokud neprohraje s Babos, tak se pak odhlásí.
Reagovat
tommr
to by mě Petra opravdu zklamala. Vůbec nejlepší Wimbledon odehrála v roce 2011 když předtím v Eastbourne došla až do finále a dřela tam nadoraz ...
Reagovat
FulnekUltras
čas malin nezralých... ;)
Reagovat
lars
muze se hrat na kurtu pod strechou ?
Reagovat
bIbec
myslím, že ne. Tráva na větších kurtech se šetří pro hlavní soutěž.
Reagovat
Kytka
Kvalda na Wimbledon se vůbec nehraje v areálu Wimbledonu, ale na nějakých dvorcích poblíž Londýna. Jednou o tom byl v časopisu tenis aréna rozhovor s Andreou Hlaváčkovou, s tím, že je to docela peklo, ta tráva na těch dvorcích je mizerná, nerovná, pomalu samý krtinec a je to velká loterie.
Reagovat
lasseklus
je to asi 5km vzdusnou carou od arealu wimbledonu https://www.google.cz/maps/place/Roehampton+Club/@51.4625265,-0.2363885,14z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0x86834cc60ce0fd63!8m2!3d51.4630017!4d-0.2452059
Reagovat
tommr
jj kvalda se hraje v Roehamptonu ...
Reagovat
smazaný uživatel
Kvalifikace se hraje v The Bank of England Sports Centre v Roehamptonu, což je čtvrť V jihozápadním Londýně nedaleko Wimbledonu.

https://www.bankofenglandsportscentre.co.uk/events/member-events/wimbledon-qualifying-tournaments/

Kurty jsou nalajnované na kriketovém hřišti a podle toho taky vypadají. Nerovnosti a krtince a okolo není ani sezení. Ale zase je vstup zdarma a bez omezení jídla a pití jako na hlavní turnaj.

http://blogs.wsj.com/dailyfix/2013/06/19/no-tickets-required-wimbledon-qualifying/

V areálu ve Wimbledonu se to hrát nemůže, protože tam není místo. Je tam 19 travnatých kurtů na hlavní soutěž, 22 travnatých kurtů na tréninky, 5 antukových kurtů, 2 s trvrdým povrchem a 5 halových. Kurty na kvalifikaci se tam už prostě nevejdou. Klub v roce 1993 koupil pozemky sousedního golfového klubu a plánuje tam velkou expanzi. Problém je, že golfový klub má smlouvu na pronájem do roku 2041, tak se je snaží uplatit, aby se odstěhovali drív....

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2664602/New-Wimbledon-All-England-Club-reveals-plan-massive-expansion-include-new-court-hotel-statue-Andy-Murray-rejecting-new-lease-golf-course-used-Ant-Dec.html
Reagovat
lars
Dik. Ale Ty tady dnes nejsi prvne :))
uz v 2012 jsi tu neco psal
Reagovat
smazaný uživatel
Pravdu díš, prvně už tu dávno nejsem :-)
Reagovat
janek_da
a nehraje se už kvalda mimo to kriketové hřiště? Mám pocit, že ji přesunuli
Reagovat
smazaný uživatel
No v tom Roehamptonu je to už strašně moc let, 100% vím že ještě v roce 2012 to bylo na přímo na tom kriketovém hřišti. Později už jsem tam nebyl. Oni tam kurty mají, ale jen pro členy klubu a kvalda se na nich nehrála, aby je nezničili. Je ale možné, že tam pak postavili nové kurty. nebo dovolili hrát na těch stávajících. Našel jsem článek z roku 2015 kde to popisují jako 16 immaculate courts.

http://www.thehindu.com/sport/tennis/wimbledon-qualifiers-no-place-for-the-fainthearted/article7362308.ece

Ale když na netu srovnám fotky z roku 2015

http://www.footsoldiersoftennis.com/2015/06/23/wimbledon-qualifying-day-one-things-we-learned/

proti fotkám z roku 2010, tak mi přijde, že se tam nic nezměnilo.

https://www.flickr.com/photos/43555660@N00/4701255302/in/photostream/

Měl jsem v plánu tam letos zase jet, tak bych podal aktuální info. Bohužel se tam nedostanu :-(
Reagovat
janek_da
díky. Tak tlač s námi naši Lucku
Reagovat
Hector21
a program v Eastbourne už se upravuje a zápasy pro dnešek jsou již seškrtány...
Reagovat
tommr
takže Petru ani Denisu dneska určitě neuvidíme. Vypadá to, že v Eastbourne to s počasím bude ještě horší než v Birminghamu ... :(
Reagovat
Frick
Petru? Ona měla už hrát druhý kolo?!
Reagovat
Hector21
ano, měla být poslední zápas na centru
Reagovat
sprchon
Už nějakou dobu neprší, ale v plánu je začít až za hodinu...
Reagovat
tommr
v Nottinghamu už se hraje ...
Reagovat
tommr
a už zase ne. To počasí v Anglii je hrůzostrašný ... :(
Reagovat
makro99
Zekič s Lamou pořád hrají :)
Reagovat
FulnekUltras
na Wimbledon by mohlo být o to lepší... ;)
Reagovat
tommr
kvůli dešti se nehraje ani kvalifikace ve Wimbledonu a předpovědi jsou špatný ... :(
Reagovat
Hector21
tenistky by měli zvolit brexit a jet se radši někam slunit
Reagovat
Hector21
-y-

no twl taková hrubka...
Reagovat
tommr
nejvíc vysmátý jsou tedka hráčky, který na přípravu před Wimbledonem tradičně kašlou: Serena, Venus, Azarenka ... :(
Reagovat
PetaM
Proč by měly být vysmáté? Tipuju, že už jedou, nebo již velmi brzy pojedou, do Wimbledonu. A vzhledem k tomu, jak tam prší, těžko budou trénovat. Ostatní holky už si na trávě aspoň zahrály zápasy ... A odsoupit můžou kdykoliv ...
Reagovat
tommr
jenže víc času strávily čekáním na začátky zápasů než na kurtu. To není zrovna ideální příprava. To už je lepší trénovat někde v hale ...
Reagovat
smazaný uživatel
V hale nebude tráva. A to je z hlediska přípravy docela problém.
Reagovat
bIbec
tak asi záleží na konkrétních hráčkách. Některé tu zápasovou přípravu potřebují, jiné ne.
Pro drtivou většinu hráček je to určitě riziko, si tu travičku neosahat dopředu.
Reagovat
Frick
Bohužel. I když letos předvádí dobré výkony, tak ve dvou finále utrpěla jeden nečekaný a drtivý debakl a jednu důstojnou, leč celkem jasnou porážku.

Asi by bylo lepší slevit a zkusit lokality typu Quebec, Taškent, Tokyo INT atp.

Svůj sen (má-li takový) o větším titulu by si ale nakonec mohla splnit v Moskvě nebo možná i na ET.
Reagovat
cheeky
Jedný vyčítáš, že nehraje větší turnaje, druhý, že hraje moc velký. Di do pr.. taky už, pane nechytřejší.

Barunka neni žádnej přizdisráč. Na Tokyo ti sere Goro, bílý pes a do Taškentu si pošli Lucinku, tam aspoň nepotká Petru a nebudeš tu 3 dni kňučet, že zas dostala na sedínku.
Reagovat
janek_da
na to čekal :D
Reagovat
Frick
INT (max. 280 b) pro Báru neni jako 10k pro Marii....

Jo, kdyby Bára brousila 75k + 100k ITFka, tak bych se asi na to moc dobře nedíval.
Reagovat
makro99
ha ha, to je zase kravina, minimálně formulační... takže hráčka TOP30 nemá jezdit na Premiéry, pže by mohla ve finále i hladce prohrát... ha ha
Reagovat
Frick
Formulační, neformulační.... pokud chce svou (možná) životní sezónu podtrhnout WTA titulem, tak by bylo lepší se nevyhýbat INT-um, pokud možno slaběji obsazenym. Což s sebou nese i to, že by bylo třeba "sejít z cesty" a nejet po "mainstreamový" trase...

Tj. třeba místo Mew Havenu zkusit Louisville atp.
Reagovat
janek_da
a když by tam vyhrávala, tak bys brblal, že nehraje premiery

to není o Barunce, ale o tobě
Reagovat
makro99
naopak je to logický - ve Wimbledonu Bára stejně nemá šanci, tak by si teď měla pár dní odpočinout a v pondělí se přesunout potrénovat do Bukureště - 11. července tam začíná kvalitní wta za účasti dvou hráček TOP50, tak tam je šance na vrchol kariéry...
takže ne formulační neobratnost, ale myšleno vážně... tak asi stačí :)
Reagovat
tommr
tak zrovna Louisville místo New Havenu by nemohla zkusit ani kdyby chtěla, protože turnaj v Louisville byl pro letošek zrušen ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavně že ty plníš normy.
Reagovat
FulnekUltras
hrabě Fritz von Sternberg plnil v podporu na 126%... ;)
Reagovat
EllNino
http://live-tennis.eu/wta-live-ranking

Divný ....Báře odešetli 245 bodů, nevíte za co ?
Reagovat
sprchon
Neni to divný, mají tam chybu. :D

Mnohem spolehlivější bejvá http://www.tennis4wta.com/
Reagovat
Neor
Nejspíš chyba. http://www.tennis4wta.com/Siralama/s1_50.html
Reagovat
tommr
možná, že to má něco společnýho s odhlášením z Eastbourne, protože podobně jako Báře strhli body i Vandewegheový. Je to ale každopádně nějaká jejich chyba ...
Reagovat
Frick
A nemá to za vulgarity?
Reagovat
Krisboy
To by Kvjetáka museli vyšoupnost z první stovky minimálně.
Reagovat
Fandina
:-)) joooooooooo
Reagovat
Kytka
To jóóóóóóóó
Reagovat
smazaný uživatel
taky nerozumím,protože na rozdíl od intern. turnaje,u premiere by se měly body počítat snad u všech? Každopádně škoda,že neskončila o místo výše do 25(prakticky 24 ,protože Penett. před ní tam stále figuruje) a vyhnula by se tím v případném 3. kole hráčkám z TOP 8.
Reagovat
Lunej..
je u mě momentálně č. 1, nehledě na žebříček, že opět nevyhrála finále atd. Ale výkonem a celkově herním zápalem prostě vede. :)
Reagovat
cheeky
U mě je Bára č. 1 už nějakou dobu. Fakt tu holku žeru. Jak mi přišly loni směšný ty Fricka urputný modlitby, aby Lucka sesadila z trůnu Petru, tak Báře bych fakt přál, aby mohla okusit bejt 1 aspoň na týden m
Reagovat
sprchon
Stačí, že je jednička v našich srdcích. :) A pokud svoji letošní úroveň udrží a ostatní naše holky se nezvednou, tak může bejt i tou českou jedničkou. V letošním žebříčku jí zatím je.
Reagovat
makro99
při vší úctě k Báře by to ale byla pro český tenis velmi neradostná zpráva...
Reagovat
Lunej..
A to jako proč? Bára hraje náš nejhezčí tenis z holek. K čemu mi je, že Petra umí hrát skvěle, když se jí bohužel teď moc nedaří? Kája mě tenisově až tak nebere a Lucka teď nemá taky formu. Tuhle tvou poznámku dost nechápu.
Reagovat
makro99
nic proti Báře; akorát, že Sprchonova logika znamená, že Česko by mělo jedničku nejspíš někde na pomezí druhé a třetí desítky... což by po těch posledních skvělých sezónách (i současným rankingu Petry a Karolíny) pro většinu fanoušků asi velká radost nebyla...
Reagovat
Lunej..
Ale já tu píšu, i sprchon, že je to v našich srdcích, nemusí to každý cítit stejně a že já to neberu podle žebříčku, ale podle její hry, bojovnosti, celkově podle její osobnosti, chápeš? Která hráčka odehrála v jednom dni 2 vítězné singly a ještě vítězný debl? A je právě dobře, že když nemá formu Petra, Lucka a ani moc Kája, tak mi dělá radost Barča. Já teda jako tenisový fanoušek zklamání rozhodně necítím.
Reagovat
makro99
Karolína, ten debl se ségrou skrečla, to je fakt :) ale 2. den zase vyhrála to finále :)
individuální radost z Báry vám nikdo nebere; já jen říkám, že pro většinu průměrných českých fanoušků by ta dílčí tenisová radost byla zkalena tím, že by se muselo hrubě nedařit Petře, Lucce a Karolíně (reagováno v kontextu Sprchonovy poznámky, že se možná Bára stane i žebříčkovou českou jedničkou);
Reagovat
sprchon
Zas tak hrubě bych to neviděl. :D Co když se Barče spíš extrémně daří a ostatní na ni nestačej? :P

Ale jo, tvoji myšlenku chápu. ;)
Reagovat
makro99
díky, díky :)
Reagovat
Kytka
No myslím, že Petře se letos opravdu hrubě nedaří a Lucka se pořád ještě nevzpamatovala a do toho všeho má ještě už delší dobu nemocného trenére. Kája potřebuje "jen" vylepšit GS.
Reagovat
sprchon
Tak těch víc zápasů za den není až tak neobvyklá záležitost, občas se to stává, no... :D

Ale jinak souhlas. :)
Reagovat
Lunej..
Já si hru Báry užívám, baví mě její cit, bojovnost a určitá drzost. Navíc je jí už 30, takže kdo ví, jak dlouho ještě bude hrát. A přesně jak píše sprchon, proč by nemohla vyniknout Bára? Má skvělý pohledný tenis, mně to stačí.
Reagovat
makro99
je to zajímavej zjev; je na vlně a jsem hodně zvědavej jestli ji dokáže ještě prodloužit (Krupa efekt?)...nebo, jestli naopak přijde v létě (zákonitý) dílčí útlum...odliv.
Reagovat
fretek
Horší je, když ten soupeř/ka hraje jenom ten jeden zápas/den; asi to není fér.
Reagovat
sprchon
O žebříček mi tak nejde, ale Barča je zatím 13., takže žádná třetí desítka. ;)

S tím, že se ostatním tolik nedaří, nic neuděláme. Proč by ale v tomhle případě nemohla vyniknout Barča? Jestli chcete smutnit, že to Petře nejde, tak si smutněte. Na Báru je teď radost koukat, já jí to přeju a užívám si to. :)
Reagovat
tommr
kdyby šla nahoru díky tomu, že bude mít dobrý výsledky na velkých turnajích tak by to byla samozřejmě úplně jiná věc a i já bych jí to přál. Zatím to ale vypadá spíš tak, že se českou jedničkou stane jen kvůli špatný formě ostatních a to tu radost z jejího vzestupu dost zásadně kalí ...
Reagovat
makro99
nestane, Karolína je v celoročním kontextu držák :)
Reagovat
blixa
Tak 13tá v race myslím nikdy nebyla, takže vzestup tu je. Kdyby to udržela tak zcela nesporný.
Reagovat
sprchon
Myslím, že letos byla v Road i v desítce... A když mohly bejt v celoročním žebříčku v desítce hráčky jako Sara, Aga nebo Simona (tedy ne ranařky), tak proč by nemohla Barča? ;)
Reagovat
makro99
hele, v road byl v desítce i Michal Tabara, jednou po Chennaí :)
Reagovat
sprchon
A po půl roce už ale nebyl ani 13. :D
Reagovat
makro99
ale myslím, že byl snad světová dvojka nebo 2-3, a to je určitě víc :)
Reagovat
Kytka
Je to tak, taky na Báru ráda koukám, hraje pestrý, chytrý tenis. Žádné bum prásk a ono to někam spadne.
Reagovat
tommr
přesně tak. Nemám nic proti Báře, ale její limity jsou zjevný a pokud se stane českou jedničkou bude to jedině z toho důvodu, že se Petře, Lucce a Karolíně nebude dařit ... :(
Reagovat
FulnekUltras
Limity jsou od toho, aby se překonávaly - v tenise někdy třeba i trochu s pomocí soupeře. Kdyby Mad včera jen trošku zazmatkovala, mohla Barča klidně vyhrát.
Reagovat
makro99
mohla nemohla, prohrála s ní letos potřetí během pár týdnů; podobnej limit je pro Báru Azarenka.. pro Karolínu a Lucku jsou to hodně těžký soupeřky, ale v jejich TOP formě přece jen ne úplně nehratelný (z mýho pohledu); dlouhodobě bych přidal stejný příklady Mugu a Kerber, ale ty si musím při té letošní extrémní nekonzistentnosti celé špičky odpustit :) tak třeba ji Bára letos využije, ne v Taškentu, ale třeba nějakým životním semifinále...
Reagovat
FulnekUltras
Barče věřím ještě aspoň na jeden "větší" titul - aniž by se přitom musela nějak vyhýbat silně obsazeným turnajům. Když se jí sejde i všechno okolo, proč ne... ;)
Reagovat
bIbec
já to vidím pozitivně. Vlastně můžou nastat 2 možnosti:
Buď Petra na konci roku nebude česká jednička, což by bylo super, protože by to znamenalo, že jedna z našich holek (Bára či Karolína) dosáhla této mety, v konkurenci českých hráček nepochybně chválihodné. A to bych Báře (nebo Karolíně moc přál).

Nebo Petra bude jednička, což by bylo taky super, protože by to znamenalo, že Petra udělala nějaký skvělý výsledek na nějakém turnaji. Ta ztráta na Báru v race je momentálně cca 600 bodů, což prostě vyžaduje nějaký velký úspěch, aby tohle manko stáhla.

Takže to dobře dopadne :-)
Reagovat
makro99
u Petry je to vždycky 50:50, že nějakých 1300 bodů plus minus :) za začátku července přisviští :)
Reagovat
tommr
pokud bude Petra pokračovat v dosavadních letošních výkonech tak její sesazení z trůnu příjde časem automaticky a nebude nutně znamenat pro její nástupkyni nějakej úspěch. Úspěch by to byl jedině v případě kdyby tato pozice zároveň znamenala účast na TM nebo aspoň na Elite Trophy ... :)
Reagovat
bIbec
být českou jedničkou je sám o sobě úspěch. Je nutná relativně dost slušná stabilita výkonů po celý rok.

Můžeš říct, že to je to, co Petře chybí a stejnak je jedničkou, ale ona si to tak drží skoro pořád. Několik velkých bodových zisků a vícero malých. I když byly tam období, kdy těch slušných výsledků měla víc. Ty období byly 2. V těchto obdobích byla světovou dvojkou.

Ty ostatní hráčky tu stabilitu ale potřebují, protože v konkurenci těch úplně nejlepších to není ideální. Přesto držet stabilní výkonnost po celý rok není žádná legrace a zaslouží uznání.
Reagovat
tommr
to je samozřejmě pravda, ale českej tenisovej fanoušek si zvyk na určitej standard a pokud bude česká jednička mimo top-20 bude to značný zklamání. To by se určitě odrazilo i na vnímání úspěchů takový hráčky. Všechno je prostě relativní ... :)
Reagovat
bIbec
=) hehe, napsals to dřív jak já :-)
Reagovat
bIbec
a úspěch je stejnak věc relativní. Vem si, kdyby třeba naše holky vypadly ze stovky na pár let. Pak by se tam nějaká dostala. Pak by to bylo bráno jako úspěch. Jsi tenisově přemlsaný :-)
Reagovat
tommr
totéž jsem vlastně jinými slovy napsal v mým předchozím příspěvku ... :)
Reagovat
bIbec
jj, já to nečetl. Prostě nás ve stejný moment napadla tahle myšlenka :D
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist