Strýcová smetla Rodinovou a může narazit na Kvitovou

1. 7. 2016, 17:29
Aktuality 563
Barbora Strýcová ve Wimbledonu zvládla souboj s Ruskou Jevgenijí Rodinovou a po dvousetové výhře postoupila i na třetím letošním grandslamu do 3. kola. V něm by si mohla zahrát s Petrou Kvitovou, která dnes prohrála s Makarovovou úvodní sadu 5-7 a poté utkání přerušil déšť. Česká jednička tak bude dohrávat zápas druhého kola zítra.
Barbora Strýcová

Barbora Strýcová vstoupila do zápasu s Ruskou Jevgenijí Rodinovou třemi brejky, ale potvrdit dokázala až ten poslední. Od té chvíle zápasu dominovala a po bleskovém druhém setu zvítězila 6-4 6-0.

Třicetiletá rodačka z Plzně tak i na třetím letošním grandslamu postoupila minimálně do třetího kola, což se jí během jedné sezony podařilo poprvé v kariéře, a zahraje si o své třetí grandslamové osmifinále. Poprvé se do něj dostala předloni právě ve Wimbledonu, kde skončila až ve čtvrtfinále na raketě Petry Kvitové.

Právě se svou krajankou, s níž prohrává ve vzájemné bilanci 1-6, se může utkat už v příštím zápase, Dvojnásobná šampionka Kvitová dnes prohrála s nebezpečnou Ruskou Jekatěrinou Makarovovou úvodní sadu 5-7, poté ale zápas přerušil déšť a dohrávat se bude až zítra.

Ve Wimbledonu se měla dnes představit také Lucie Šafářová, kterou čeká utkání třetího kola se Slovenkou Janou Čepelovou, jež včera zaskočila světovou dvojku Garbiñe Muguruzaovou. Utkání mezi Češkou a Slovenkou bylo však stejně jako některé další duely kvůli nepřízni počasí přesunuto na zítřek.

• WIMBLEDON 2016 •
Velká Británe, tráva, 13.163.000 liber
páteční výsledky žen (01. 07. 2016)
Dvouhra - 2. kolo:
Strýcová (24-ČR) - Rodinová 6:4, 6:0
Pavljučenkovová (21-Rus.) - Putincevová (Kaz.) 7:5, 6:1
Becková (Něm.) - Sasnovičová (Běl.) 6:2, 6:1
S. Williamsová (1-USA) - McHaleová (USA) 6:7 (7:9), 6:2, 6:4
Kuzněcovová (13-Rus.) - Mooreová (Brit.) 6:1, 2:6, 6:3
Dvouhra - 3. kolo:
Suárezová (12-Šp.) - Erakovicová (N. Zél.) 6:2, 6:2
V. Williamsová (8-USA) - Kasatkinová (29-Rus.) 7:5, 4:6, 10:8
Čtyřhra - 1. kolo:
Medinaová, Parraová (14-Šp.) - Krejčíková, Siniaková (ČR) 4:6, 6:4, 6:3
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

563
Přidat komentář
Mayo
Precenovany Thiem z turnaja vonku, to berem (:
Reagovat
Mayo
Aj Juanco hra dnes zase, vamos
Reagovat
Mayo
Cibulkova Vs Bouchard pre mna trhák dňa :D dnes si konečne niečo pozriem
Reagovat
Mayo
QuerreY 7-6, 6-1, 2-6, 3-6, 1-6 Djoković
Reagovat
smazaný uživatel
Se obávám že strycova si zahraje ale s makarovovou.jako by to byla pomalu ale jistě ta stará Petra:-)co jsme taky čekali jiného že jo.no uvidíme třeba ji přerušení pomůže a dnes bude opět válet ale nevím jestli to má v kebulce.co se týče Djokoviče ten má sakra štěstí jinak už by bylo krásné překvapení a Andy to mohl mít skoro v kapse.uprimne přeji Samovi Djokoe ať jde do ri..!
Reagovat
Denis92
Djokovica rovnako ako pred rokom proti Andeesonovi zachranila tma. Skoda..zajtra Querreyho znici v 3setoch. Kazdopadne, ako som pisal uz pred turnajom, tento rok Wimbledon urcite nevyhra.
Reagovat
Kozoroh
Nesouhlasím s tvým tvrzením, že loni No1eho zachránila tma. V prvních dvou setech s Kevinem se držel až do TB, od třetí sady začal na kurtu dominovat. Tehdy přerušení po uzavřeném čtvrtém setu pomohlo spíš Kevinovi, neboť měl čas na to, jak Djokera v pátém setu zaskočit.
A měl k tomu blízko.
Reagovat
lars
A cim ho Kevin v 5. setu zaskocil ?
Reagovat
Kozoroh
Kevin měl dva brejkboly za stavu 2:1 v páté sadě. Kdyby jeden z nich proměnil, Djoker by už zápas nejspíš neotočil.
Reagovat
Fandina
Nurčuj druhým, kde se mají bavit. Nic ti do toho není.
Reagovat
slacker
Urcuji ti abys konecne chcipla kravicko ubucena a pitomoucka
Reagovat
Fandina
Ubožáčku.
Reagovat
slacker
smejdko
Reagovat
Fandina
to víš, každý nemůže být hodný, to by na světě bylo moc krásně
Reagovat
smazaný uživatel
Novak vypadol maximálne pred QF naposledy na FO2009 a pred SF na AO14.

To je séria 28x QF v sérii a 13krát SF...Pán Kvéry má o čo hrať veru..
Reagovat
Kozoroh
S 28 ČF za sebou máš pravdu, ale s těmi SF se mýlíš, No1e od AO 14 postoupil 9x v řadě do SF, nikoliv 13x.
Reagovat
Frick
Z našich jen Kilnarová (ta princeznička) a Kaňková (tu si možná pamatujete, jak loni hrála ve Stromovce Q1 s Hradeckou)
Reagovat
kada.tom
Neskutečně nabitej program, snad nebude pršet, aby se toho co nejvíce stihlo ..
Reagovat
FulnekUltras
hlavně Peťa ať už to odehraje na čas
Reagovat
svetova.dvojka
Tentokrát už se to slavnému Novakovi vymstí, že nehrál žádnou přípravu před Wimbledonem, konec ve 3.kole a všechny šnůry,rekordy,statistiky v pr.deli...
Reagovat
FulnekUltras
nezasírej tady ještě i WTA... ;)
Reagovat
Frick
Víte, jak vyzrát na Kvitovou, s níž máte na WTA Tour bilanci 1-5?

Vím! (smích) Taktiku mi řekne trenér. Sama vím, hrály jsme spolu letos v Dubaji. Ale zdá se mi, že když hraje proti Češkám, tak Petra hraje úplně skvěle. Obrovsky zarputile.

Zdroj: http://sport.idnes.cz/rozhovor-barbora-strycova-po-2-kole-wimbledonu-flk-/tenis.aspx?c=A160701_210840_tenis_tp

----------------------------

Takže v nitru si Petra vždycky řekne, že já jsem ta nejlepší a všechny ostatní se mi musí klanět, zatímco jindy je její to šumák?

Pardon, ale ono se fakt zdá, že v zápase s Češkama má o motivaci navíc. A to dává hořkou pachuť.
Reagovat
FulnekUltras
v neděli ten chuťový ocas můžeš zas prubnout... ;)
Reagovat
Frick
Je fakt, že kdo to v tom OF dá, tak cesta do ČF bude sluešně otevřená. A nebýt pár mm, tak je nejen do ČF.
Reagovat
smazaný uživatel
To jako, že Radwanská a Cibule bude v Qf jednoduchý soupeř?
Reagovat
smazaný uživatel
Ještě jsem zapomněl na Genie, která tak nějak vypadá, že by chtěla konečně hrát tenis.
Reagovat
smazaný uživatel
Genie pravděpodobně prohraje s Cibulkovou. Ale kdyby se nějak dostala k Petře, tak to je walkover, ta s ní v hlavě prohrává 0-1 na sety už před zápasem (a 0-3 v 2. setu).
Reagovat
smazaný uživatel
Tak US open odehráli spolu hodně kvalitní zápas, já bych ji vůbec nepodcenoval.
Reagovat
smazaný uživatel
To jsem si mohl myslet, že se mi na tiketu dřív odehraje ten noční basket než zápas Doi - Friedsam...

Wimbledon může mít rád fakt jenom masochista. Zlaté Euro ve fotbale, Wales dneska parádní výkon! Ještě by to v neděli mohl dát Island... :)
Reagovat
FulnekUltras
ať Barča na Petru opravdu narazí...
Reagovat
FulnekUltras
a protože Káťa je teď asi stejně top hráčka ;) jako Petra, bude to zítra zase především o hlavě
Reagovat
FulnekUltras
a srdíčku... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Presne ako som predpovedal niekedy zaciatkom sezóny, Nole vyhrá RG, avsak druha polovica sezony bude pre neho sklamaním..

Na vitaza by som predpovedal Federera, ale zvladnut Pellu, Willisa, Evansa a Johnsonna
, tento crucial draw proste nemoze dať..
Reagovat
rod_laver
:)) nevím, jestli takový jednoduchý los nebude spíš nakonec ve ČF na škodu.
Reagovat
smazaný uživatel
QF Kuzněcov, SF Mahut, F Berdych. A bude to něco jako obvyklé losy Rafy v Paříži.
Reagovat
Mayo
oléééééé preceňované Belgicko je z hry von (: môže byť , lec gou Wales
Reagovat
FulnekUltras
ešte aj Portugalcov odstrániť a s Nemcom potom už bárjak... ;)
Reagovat
Mayo
akí nemci? finále portugalsko vs taliansko, víťaz Eura Taliansko
Reagovat
FulnekUltras
je to síce nelyrické a studenokrvné (viac ako Iceland;), ale žiaľ sa mi tak vidí, že Frau Merkel v šatni víťazov ešte život túto poslednú multietnickú radosť dožičí...kým ju doma definitívne nepošlú do pi.či... ;)))
Reagovat
Mayo
Nemci sú vecne Talianmi na veľkých akciách ponižovaný, Talosi to na nich vždy vedeli, nechápem, co sa tak 4 násobný MS podceňujú, oni nepotrebujú mat glorymuzstvo aby boli schopní vyhrať veľký turnaj niečo ako Češi v hokeji ešte nedávno, plus majú pána trénera Conteho
Reagovat
Kozoroh
Souhlasím, já rovněž věřím Itálii. na postup.
Reagovat
baggik
To neni podcenovani. Ja fandim Italii od roku 94, verim vzdy, ale abych rekl dnes s Nemcema, ze vyhrajem, to ne. Je to naprosto otevrene, Nemci letos maji obranu a branu uz na urovni Italie, navic maji o trochu lepsi zalohu, v roce 2006 a 2010 tomu tak nebylo, tam jsem si byl jistej, ze to Italie da. Navic kazda serie jednou konci, Italove taky potreti se Spanelskem nevypadli. Takze neodepisujte Nemce. Forza Italia!
Reagovat
turista
Hlavně že je venku Polsko. Jejich útok a záloha hraje pěkně. Jejich obrana však hraje neskutečný antifotbal, jen odkopává. Navíc Švýcaři i Protugalci byli proti nim lepší. Zákrok Pazdana na Ronalda byl jasná penalta a rozhodčí nic.
Reagovat
bIbec
Jestli zítra No1e prohraje, dá se říct, že velkou zásluhu na jeho porážce bude mít Wimbledonská legenda Lukáš Rosi. Ten měl totiž Qvéryho na lopatě a nakonec to pohnojil.
Takže další zápis do Rosiho historických tabulek.
Reagovat
Fandina
Já myslím, že se Nole na Kvéra připraví a vyhraje. A jinak souhlasím. Ten zápas tady s Lukynem byl výborný a jestli Kvér vyhraje, tak určitě na tom bude mít zásluhu Luky, že ho tady tak rozehrál.
Reagovat
Jabadu
Ty se pokoušíš proniknout do výrokové logiky. To je velmi záslužné a potěšující.
Výroková a predikátová logika je však neúprosná.
Ve tvých výrocích nemůže dojít k tautologii = není možné určit, že výroky platí za všech okolností.
Ty, vážený blbče, nabízíš pouze teorii. A ta nemá s matematikou nic společného.
Ale jsi gaučo. Nebojíš se jít proti.
Jsem tvůj fanoušek.
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Neviděl jsem za poslední 2,5 hodiny z tenisu nic. Takže nemůžu komentovat ani No1eho :( Víc mě zajímá Petra - jakým způsobem proměnila EM SP? W, UE? TIA
Reagovat
FulnekUltras
Peťa hned na začátku ztratila servis - pak rebrejkem otočila na 5:4, jenže se jí nahoře asi nelíbilo, tak set Kátě v podstatě vrátila...UE a bohužel i DF jako maku, takže Káťa nepotřebovala předvádět zas nic tak extra...SP po dramatické výměně u sítě skončil mm bočním autem z rakety Peti...celkově obě hráčky trochu v útlumu asi z dlouhého posouvání začátku...pokud zítra nebude proti déšť, mohla by to být docela jiná káva...
Reagovat
FulnekUltras
na ten SP použila Peťa jestřába
Reagovat
smazaný uživatel
Jestřábu nevěřím. Souhlasil iqe s verdiktem?
Reagovat
cheeky
Jo Iqe souhlasil z verdiktem proti Petře. Taky zamrzlo peklo a zítra vyjde slunce na západě.
Reagovat
FulnekUltras
viz níže ;)
Reagovat
Fandina
Petra přišla ze začátku o svoje podání a dost chybovala. Potom zase přišla o podání Makarona a za stavu 5:4 měla Petra možnost konce setu na returnu, ale Makarova dobře odpodávala a Petra potom znovu přišla o svoje podání na 5:6 a v následujícím game se dost bojovalo, byly tam dobré momenty Kata měla dva setbol potom Petra dva BB ale nakonec Makaron SB a tak skončil set.
Reagovat
FulnekUltras
To Nole má oproti Petře horší - při hře na dva vítězné se tedy vlastně vůbec nic neděje a zítra po poledni začínáme prakticky znovu. Poooooooooooooooooooojď !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Fandina a iqe by spolu mohli hrát debla, jak jim to spolu hezky jde. Jen se bojím, že by se Fandině z Chorvatska těžko hrálo a iqeho by zase příliš rozptylovaly střety s rozhodčím (včara iqeho perfektně parodoval Troicki), takže by z toho talíř nejspíš nebyl.
Reagovat
rysan
Oni by se slezli na lavičce a vzájemně se utěšovali, že jsou na ně ostatní zlí, protože jim ty míčky vrací zpátky přes síť :D
Reagovat
bIbec
zítra tě mám v plánu tlačit jako blázen. Proto slibuju, že se v průběhu zápasu nebudu koukat na tenisportál, aby mi nějaká osoba to tlačení naprosto neznechutila.
Reagovat
Fandina
když se necháš někým otrávit, tak se nediv
Reagovat
Jabadu
Podívejte se, ve hře Petry jsou jisté nuance, nad kterými odborník pozvedne obočí.
Ale vy, blbče, si toho ani nevšimnete.
(J.Cimrman - pardon)
:-)
Reagovat
Jabadu
"Jéééé ... dobrej večír, pane major. Já jsem věděl, že jednou přijdete. Vy přece nejste žádnej blbec, že jo?"
"No, to opravdu asi nejsem, Ferdo."
"Tak pudem, ne?"
"Počkej, nepospíchej. Hele, sednem si támhle."
"Jestli myslíte tu Petru, tak ty hodinky jsem ji šlohl, to přiznávám. Vona vám z toho byla celej večír votrávená."
"Pro kohos to dělal?"
"No ... ehmm ... pro Daneše. Ale já jsem mu musel všecko vodevzdávat! Von mě vlastně to ... jak se to řekne ... vykořisťoval!"
:-)

...
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
program na sobotu budou dělat asi až po fotbale
Reagovat
smazaný uživatel
tak to potrvá, Belgie bude otáčet.
Reagovat
smazaný uživatel
Snad ne. #eugohome
Reagovat
smazaný uživatel
Škoda, že tu není emotikon "palec nahoru", abych si ho mohl přidat pod tento svůj vizionářský příspěvek.
Reagovat
smazaný uživatel
.
Reagovat
Mayo
aspoň v tomto s tebou súhlasím...snáď overratedi pôjdu domov (:
Reagovat
smazaný uživatel
Petra to otočí, odložení je v její prospěch.
Reagovat
Jabadu
tak ...
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Pevně doufám.
Reagovat
smazaný uživatel
že sis vzal prášek.
Reagovat
FulnekUltras
Když už tady padlo srovnání s podobně klíčovým duelem proti VW v roce 2014, tam Petra taky prohrála první set a málem i druhý...a pak to začalo... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Na tom něco je. ;-)
Reagovat
Jabadu
Už jednou byl kdysi zápas Petry a Káti přerušen.
Déja Vu?
Nezvratitelný osud?
Zkusím se na některý z těch nekonečných dílů podívat (i když mám raději áčkové filmy).
Pro jistotu!
:-)
Reagovat
Fandina
Hlavně, aby to otočila. Dneska to tedy byl od ní hrozný výkon. Ke konci už to bylo lepší, ale o set přišla, bohužel.
Reagovat
FulnekUltras
a tak káťa taky nic moc - bylo to jak na houpačce
Reagovat
Fandina
To je ale jedno, má set a to se počítá. Bohužel.
Reagovat
FulnekUltras
já zítra peti věřím
Reagovat
Fandina
já jí věřila i dneska a jak to dopadlo
Reagovat
FulnekUltras
za stavu 5:4 měla všechno v rukou...ale kdyby se zápas tak dlouho neodkládal (jako např. loni na RG s Bačou), mohlo to vypadat...tak, jak to bude vypadat v přesně stanoveném čase zítra... ;)
Reagovat
Fandina
Jenže na kdyby se nehraje. Doufám, že zítra bude všechno OK.
Reagovat
smazaný uživatel
Hrozny?? To snad ne, ona tak hraje letos od zacatku roku, pouze v Nemecku na antuce mela pozitivni vykyv
Reagovat
Fandina
Ne, v minulém zápase hrála výborně.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jasne, ta holka nema zadne kvality ani zebricek, navic byla cela vyplasena
Reagovat
Fandina
Dívej se na zápasy, abys viděl, co se děje na kurtu, pak hodnoť, jak kdo hraje.
Reagovat
smazaný uživatel
a dohrávka byla pro Petru excelentní .Nedala Jekátě šanci a suverénně otočila
Reagovat
Jabadu
Pššššt! ...
:-)
Reagovat
tommr
to bylo ale v době kdy byla ještě Petra schopná porazit kohokoli. Letos se Petra proti top-hráčkám vůbec nechytá a otočka proti Makarovový je proto prakticky nemožná ... :(
Reagovat
Jabadu
No, no!
Dáš tomu 10%?

:-)
Reagovat
tommr
no i těch 10% je podle mě příliš optimistickej odhad. Makarova hraje dobře a na Petru si věří, takže jediná šance na postup pro Petru je, že se soupeřka zraní nebo onemocní ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Makarová hraje dobře? Tak to je fór dne.
Reagovat
FulnekUltras
pokud to zítra půjde do třetího setu, o čemž jsem téměř 100% přesvědčen, bude Ruska najednou psychicky poloviční
Reagovat
smazaný uživatel
Nezbývá než doufat. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Proč lžeš?
Reagovat
Fandina
Je to pesimista, všechno vidí horší než to je.
Reagovat
smazaný uživatel
Nevim jak jindy, ale ted je to realista... To vetsina zde si maluje nejake nerealisticke nadeje. Je potreba jasne rict, ze Petra letos neni Petra z predchozich let...to neni klasicka sinusoida, ale trvaly pokles herni kvality
Reagovat
smazaný uživatel
Nazvat tommra realistou, to chce hodně silný drogy. Nebo těžký úraz hlavy.
Reagovat
Fandina
Já si nic nemaluju, ale nebu psát o komkoli, že je něco nemožné, když otočil kolikrát.
Reagovat
Jabadu
Tdddd ... nech ho. Má kouzlo - woodoo - prostě něco - a my všichni to víme.
:-)
Pomni, kolik titulů nám vyhrál!
Tommr není jen ikona.
Tommr je čaroděj!
Reagovat
Jabadu
... a já, prachsprostý plebejec bez vyznání věřím, že něco mezi nebem a zemí může být a že to nějak mohou ovlivnit lidé, kteří mají nějaký handicap.
Prostě si to myslím.
Reagovat
rysan
V čem tak přibližně lže? Je pravda poněkud pesimista, ale Petra letos dokázala porazit pouze Muguruzu, jinak s Top hráčkami prohrála co mohla.
Reagovat
smazaný uživatel
Muguruza je světová dvojka, čili top hráčka. A Petra ji vyprovodila kanárem. To samo stačí na konstatování, že tommrovo tvrzení, že se letos proti top hráčkám nechytá, je nehorázná lež.
Reagovat
rysan
Kanárama bych u Petry letos zrovna moc neházel, jinak Petra kdykoliv narazila na nějakou Top hráčku, tak zaostávala.
Reagovat
smazaný uživatel
Opět lež.
Reagovat
rysan
Porazila nějakou? Neporazila, takže zaostávala.
Reagovat
smazaný uživatel
Muguruzu. Takže nezaostává.
Reagovat
rysan
Mimo Muguruzy, o které jsme se předtím bavili, ale ok. Prostě Petra je jednička, protože si v každým zápase zaslouží vítězství jenom za účast tvl. Fakt si nikdy neuvažoval o psychiatrii?
Reagovat
Fandina
Proč by uvažoval o psychiatrii. Petra je jednička a co má být?
Reagovat
rysan
To že není? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Česká jednička je. A ještě nějakou dobu bude.
Reagovat
rysan
Takže touto nezvratitelnou logikou prohlašuješ tuto sezónu za úspěšnou, no jak myslíš.
Reagovat
Fandina
nic takového jsem od něj nečetla, ty ano?
Reagovat
rysan
Nečetl, ale úyslně jsem použil blábol stejné úrovně, jako používá on. Označit to, že se Petra letos proti nejlepším nechytá za naprostou lež je v kontextu její letošní sezóny dost špatnej vtip a obhajovat to Kanárem pro Muguruzu ve Sutgartu, když Peťa sama dostala 2 na FO je poněkud ubohé.
Reagovat
Fandina
Takže vlastně o nic nejde, předsouváš blábol, abys reagoval na něco, co si myslíš, že je něčí blábol a vyvracíš si sám sobě co je a není lež. Vtipné.
Reagovat
rysan
Dobře tak jinak, Tvrzení: Petra se letos proti nejlepším hráčkám v podstatě nechytá s jedinou výjimkou Muguruzy ve Stuttgartu. Souhlasíš nebo ne?
Reagovat
Fandina
ne
Reagovat
rysan
Odůvodni nesouhlas.
Reagovat
Fandina
Věta nevypovídá konkrétně o tom s kolika hráčkama hrála s kolika prohrála kdo je top atd.. Takže ta věta je účelová.
Reagovat
rysan
Tak pokud se chceš bavit o slovíčkaření, tak běž na portál o češtině a ne o tenise. Faktem je, že letos neporazila hráčku top 20 (v době kdy spolu hrály) s výjimkou Mugu. Pokud tím chceš říct, že se tedy s top hráčkami chytá, tak potom to co ví o tenise všichni kromě tebe a Iqueho ztrácí svůj smysl a asi žijeme v paralelním vesmíru. I když to by možná vysvětlovalo, proč věčně vidí auty tam kde nejsou :D
Reagovat
Fandina
Vkládáš lidem do úst věci které neřekli a ani je nenapadli a potřebuješ se utvrdit o tom, že druzí neuvažují reálně. A k čemu je ti to dobré?
Reagovat
rysan
Promluvila ta, která 80% času na TP tráví tím, že vkládá lidem do úst slova který v životě neřekli. Jde mi jenom o to, aby přestal všechny obviňovat ze lži, když napíšou o Petře něco, co ji nevychvaluje do nebes. Jsou věci, za které si to rozhodně zaslouží, ale letošní sezóna k nim rozhodně nepatří, tak by kolem sebe mohl přestat kopat.
Reagovat
Fandina
Já nikomu do úst nic nevkládám, narozdíl od tebe. Takže si svoje řeči nech pro někoho jiného. Nemám náladu se tady s tebou dohadovat o nesmyslech. Jdi se bavit s někým jiným.
Reagovat
rysan
Nesmysly sem zatahuješ ty, říkáš všem ostatním co mají dělat a pokud se ti nelíbí kam směřuje diskuze, začneš všechny ostatní obviňovat. Nejsi nic jiného, než zapšklá mrcha, která se nedokáže realizovat jinak než na internetové diskuzi.
Reagovat
Fandina
To víš, každý nemůže být tak chytrý a vzdělaný jako ty.
Reagovat
FulnekUltras
Tak už jen podle nicku je to ostřílený vostříž... ;)
Reagovat
Fandina
Tak to nevím, ale moudrosti moc nepobral.
Reagovat
rysan
Moudrosti ne, ta se získá věkem, nicméně v populaci bude tak 1 % lidí chytřejších než já, aspoň podle tabulek.
Reagovat
FulnekUltras
tak s buržoazním kvokcientem tady už dlouho nikdo neoperoval... ;)
Reagovat
Fandina
Nevím, jak jsi inteligentní ale vyptáváš se jako hlupák.
Reagovat
Fandina
Ale abys neřekl, ano Petra letos z hráček top 20 neporazila žádnou, kromě Mugu.
Reagovat
FulnekUltras
Vzhledem k zítřku tenhle fakt stejně nemá žádnou výpovědní hodnotu. ;)
Reagovat
Fandina
Samozřejmě, že nemá. Makaron není ani nasazená a jak se jí bojím ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
No jo, vy tu Mugu stále pomlouváte, ale tá už má letos GS. Ve finále dokázala přetlačit Serenu, která hrála opravdu dobře. Čistě hypoteticky, kdyby došlo na zápas Serena-Petra, který bych chtěl vidět, pak lze soudit, jak na tom jsou. Navíc tam někde kotví v pavouku Aga a kouslá Cibulka. Aga hraje ve Wimbledonu vždy dobře, s A.Konjuh to byl hodně dobrý zápas.
Reagovat
FulnekUltras
Nádherné je, že každý zápas - a ve Wimblu zvlášť - začíná od 0:0 a žádná si tady nemůže být ničím jistá.
Reagovat
smazaný uživatel
Serena tam má ještě Coco, která tak cítí formu, bude to ještě zajímavé.
Reagovat
smazaný uživatel
Samozřejmě, ale tak nějak je vidět, které hráčky tu formu mají.
Reagovat
FulnekUltras
Zrovna v dohrávce Peti s Káťou bude rozhodovat něco úplně jiného. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
A co to bude? Tak se nestyd a prozrad to :)
Reagovat
FulnekUltras
Bojovnost, odhodlání, psychická odolnost, a tak podobně... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to souhlas, včera to byl pravý opak.
Reagovat
FulnekUltras
ono to pude... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Nikde jsem netvrdil, že její sezóna je letos excelentní. Takže opět lež.
Reagovat
rysan
Jinak opět reaguješ pouze účelově na to, co se ti hodí.
Reagovat
Fandina
Pro každého je někdo jednička. Pro mě je třeba Petra také jednička. A nevím, proč bych si měla myslet něco jiného. Ano, prohraje, ale pořád jí fandím, věřím.
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, neuvažoval. A ty?
Reagovat
smazaný uživatel
No nemozna ne, ale nepravdepodobna...zapas se bohuzel zatim vyviji, jak vetsina predpokladala, zatim se zadna senzace od Petry nekona
Reagovat
smazaný uživatel
Vyvíjí se tak, že horší hráčka uhaluzila první set.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja bych rekl, ze obe hrali spatne, jenze Petra hraje na svem nejlepsim povrchu, Makarova travu nejak nemiluje
Reagovat
smazaný uživatel
Opět kec. Pro Makarovovou je tráva možná nejsilnější povrch.
Reagovat
smazaný uživatel
Nejlip hraje na tvrdym
Reagovat
smazaný uživatel
Nejlíp hraje na trávě. Ona je vynikající trávařka, tvrdit, že ji nemiluje, to jenom ukazuje, že asi nemáš moc velký přehled.
Reagovat
smazaný uživatel
Káta si jednou zahrála QF,kde ji rozebrala Lucie. Má ve Wimbledonu lehce přes 10 výher. Na AO a UO má SF a statistiky výher 26 - 18. Za mě čísla mluví jasnou řečí.
Reagovat
rysan
To spíš Petra (jako horší hráčka) uhaluzila ten rebrejk a vzhledem k těm chybám co vyváděla na začátku mohla být ráda, že se vůbec džela na dostřel. navíc štěstí k tenisu tak nějak patří, což bys věděl, kdyby ses obtěžoval někdy vzít raketu do ruky.
Reagovat
smazaný uživatel
Nesmysl. Petra horší nebyla. Káťa první brejk získala po chybě Nouniho - i kdyby měl pravdu v tom, že šlo o dobrý míč, výměna se měla opakovat. Na druhém brejku Káťa rovněž neměla žádnou zásluhu.
Reagovat
rysan
Běž a sedni si na ten umpire když jseš tak chytrej. Nebo si rovnou dej přihlášku k odstřelovačům, pokud bys měl pokaždé když tu vykřikuješ pravdu, tak máš nejlepší oči v dějinách.
Reagovat
smazaný uživatel
Já ty ambice nemám.
Reagovat
Fandina
Vadí ti, že má pravdu? To tak v životě bývá, že někdo má pravdu, i když se ti to nelíbí.
Reagovat
rysan
Mně vadí že se chová jako arogantní kretén (i když to asi jinak neumí neb jím je), neustálé znevažování rozhodčích nulou, která si k tenisu v životě ani nečuchla mě opravdu vytáčí.
Reagovat
Fandina
Vadí ti, že někdo napíše o rozhodčím, že udělal chybu? A co když ji udělal. Máš dojem, že rozhodčí nechybují? Tak to napsal, no a co.
Reagovat
rysan
Napsal to po 235453 letos. Neříkám že rozhodčí nikdy nechybují, ale z vlastní zkušenosti vím, jak ta práce dokáže být obtížná a pokud se o nich někdo vyjadřuje tak jako on, tak zase já řeknu pár slov jemu.
Reagovat
smazaný uživatel
Že je to práce obtížná neznamená, že se o nich nemůže napsat, že dělají chyby.
Reagovat
rysan
Jedinná věc, kterou bych od tebe chtěl je vyjádření, že rozhodčí (jako člověk, který se tím živí) bude mít pravdu častěji než ty (který v podstatě nemá tucha jak správně sledovat míček, aby ho objektivně posoudil).
Reagovat
smazaný uživatel
Ta poslední věta je dost úsměvná, vzhledem k tomu, jakým způsobem se hlídají boční lajny při servisu. Pokud lajnový stojí metr bokem od lajny, nemůže být schopen přesně posoudit, kam ten míček dopadl. To je fyzika pro základní školy.
Reagovat
rysan
Tak fyzika pro základní školy... říká ti v tom případě něco zkreslení obrazu televizí? Protože jenom chorej mozek neuzná to, že rozhodčí prostě dokáže posoudit balón líp když ho vidí naživo než někdo kdo sedí u televize a má nejmíň troje růžový brýle a pocit, že celej svět se spiknul proti jeho lásce.
Reagovat
smazaný uživatel
Jenom chorej mozek si myslí, že rozhodčí chyby nedělají.
Reagovat
rysan
Dělají pochopitelně, jsou to lidi. Doktoři taky chyby dělají, ale budeš se hádat o diagnózu kterou stanoví odborník nebo budeš věřit prvnímu člověku co ho potkáš na ulici? Protože je to jedno a to samý.
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, není to jedno a to samý.
Reagovat
rysan
Popiš rozdíl.
Reagovat
Fandina
Ten rozdíl je přece evidentní, tam kam dopadne míček vidí každý, stanovovat diagnozu může jen odborník.
Reagovat
rysan
A to je přesně důvod proč se nemůžeme shodnout. Každá profese vyžaduje odbornost a cvik. Říkat že něco může každý bez tréninku je znevažování daného povolní. Ty si troufneš bez cviku říct jestli míček byl o půl centimetru in nebo out ve zlomku vteřiny kterou na to máš? Pokud si myslíš, že tohle může dělat každý, tak se moc pleteš.
Reagovat
Fandina
Nechceš snad srovnávat studium lékařství s lidským okem.
Reagovat
smazaný uživatel
A ty chceš snad tvrdit, že tohle se dá nějak extra nacvičit? Prostě buď máš dobrý oči nebo ne.
Reagovat
rysan
Tady se právě ukazuje, že o tom nic nevíš, pochopitelně se to nacvičit dá, jako všechno, ale pokud to nejsi ochoten uznat, tak se nemáme o čem bavit.
Reagovat
smazaný uživatel
Nacvičit se samozřejmě dá všechno, ale otázka je, do jaké míry. V tomhle případě se bez kvalitního zraku prostě nehneš.
Reagovat
rysan
Jistě, ale není problém pískat třeba v brýlích, pokud jsou správně nastavené. Pak už je to otázka cviku.
Reagovat
Fandina
Jenže ty chyby jsou skoro v každém zápase. Takže je jasné, že se skoro v každém zápase o nich mluví.
Reagovat
smazaný uživatel
drž se :D jdou tu proti tobě dva supi.
Reagovat
smazaný uživatel
Na to, abych mohl říct, že rozhodčí píská hovadiny, tenis umět hrát nemusím, stačí mi znát pravidla.

A jestli něco vadí mě, tak když se místní (nejen) TP nuly navážejí do Petry.
Reagovat
rysan
Tak jistě, protože na to abych řídil auto to taky nemusím dělat, stačí když znám předpisy že...
Reagovat
rysan
Jen tak pro zajímavost, kolikrát myslíš, že si reálně měl pravdu při těch svých výlevech letos? Doporučuju ti se sebrat a jít se někdy podívat třeba na turnaj dorostenců, abys získal představu, jak ty jasný balony (jak to ty prohlašuješ z televize) vypadají ve skutečnosti na turnaji o 100 lig níž než hrajou na wimbledonu. Pak třeba o rozhodčích nebudeš mluvit jako o těch nejneschopnějších lidech na světě.
Reagovat
Fandina
On o nich nemluví jako o neneschopnějších na světě. Řekne, že chybují a v tom má pravdu.
Reagovat
rysan
Pokaždé když to řekne? Jako dneska při těch 2 jestřábech?
Reagovat
Fandina
A co vlastně od něj chceš. Řekl, že tam byla chyba, to to neměl říkat, když ty si to nemyslíš.
Reagovat
rysan
Chci třeba to, aby neprohlašoval míček, kterej HE označilo jak aut za jasně dobrej.
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud HE ukáže jinej míček než na který byl tázán..
Reagovat
rysan
Tak že tahle debata nemá smysl jsem věděl už když jsem s ní začal, ale doufal jsem, že alespoň špetka soudnosti ti zbyla. Dobře, podej žalobu na všechny rozhodčí a obsluhu HE že záměrně poškozují Petru, vzhledem k tomu, že všechny zápasy na který si stěžuješ prošli přes média, tak jdou i dohledat a tudíž máš důkazy který potřebuješ.
Reagovat
Fandina
Proč by podával žalobu, když nemá důkaz.
Reagovat
smazaný uživatel
Soudnej jsem dost. Jenom jsem momentálně dost nasranej.
Reagovat
rysan
Za imaginární chyby, takže sbohem soudnosti.
Reagovat
smazaný uživatel
To je pouze tvůj názor, že ty chyby jsou imaginární.
Reagovat
rysan
Ehem, zeptej se zbytku tenisportalu, spíš je to tvůj a Fandiny dojem, že jsou reálný.
Reagovat
Fandina
nevkládej mi do mysli tvoje dojmy, jsi úplně mimo
Reagovat
smazaný uživatel
Viděl jsem živě několik Fed Cupů, takže představu mám poměrně jasnou.
Reagovat
Dobry-den
+1
Reagovat
mahycek
Otočí, neotočí, ať prrohraje po bitvě s Federerem v semifinále, pak můžete polemizovat o králi, samozřejmě pokud by se to Rogerovi povedlo, tak není co řešit, protože těžko by někdo vyhrál 8 Wimbledonů. Jestli zítra prohraje Djokovič, škoda, já chci mezi těmi masakr!!!!,
Reagovat
EllNino
Myslím, že je dost možné, že Petru šoupnou dohrát to na centr ...:) aby bylo hotoé 2. kolo
Reagovat
EllNino
ne tak beru zpět, chybí ještě víc mačů :)
Reagovat
kada.tom
navíc u všech je v programu napsáno Suspended Postponed ... takže není možná, aby to bylo dneska dohráváno :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Prý na centru bude dostávat Alex Zverev
Reagovat
smazaný uživatel
*dohrávat
Reagovat
kada.tom
zdroj? v programu je totiž taky psáno Suspended Postponed
Reagovat
smazaný uživatel
Tak nakonec ne, planej poplach :)
Reagovat
smazaný uživatel
tssss, takhle tady plašit.
Reagovat
tommr
to by nebylo špatný, protože by to umožnilo Tomášovi zítra odehrát třetí kolo ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Je to oficiální, v neděli se bude hrát.
Reagovat
Fandina
Tak to je dobře, doufám, že to neproprší :-)
Reagovat
FulnekUltras
a druhý i třetí týden na hlíně...škoda že tu není rafa... ;)
Reagovat
kada.tom
to je jedině dobře, je třeba ty zápasy prostě dohrát, aby to bylo co možná nejvíce fér :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Už jsou nejspíš na cestě na ubytování. Hnát je teď zpátky by od pořadatelů byla prasárna..
Reagovat
FulnekUltras
nole byl prý viděn jak odchází s petrou
Reagovat
smazaný uživatel
asi mají teď hodně společnýho :D
Reagovat
smazaný uživatel
asi mají teď hodně společnýho :D
Reagovat
tommr
společný mají akorát to, že jsou jeden set od porážky. Jinak ve všech ostatních ohledech mezi nima jen těžko může být větší rozdíl než je ...
Reagovat
smazaný uživatel
nj, na to jsem narážel :-)
Reagovat
FulnekUltras
a nole navíc prohlásil, že se serenou už netančí... ;)
Reagovat
Kozoroh
První část zápasu se Djokerovi nevyvedla, ještě v první sadě držel se Samem krok, velká škoda, že v TB za stavu 6:6 si prohrál podání, zisk setbolu a jeho proměnění by No1eho posadilo na koně a druhý set by určitě vypadal jinak než těch 1:6. V druhém setu byl No1e na příjmu neškodný a servis ho zradil. Djoker se musí do zítřka z dosavadního vývoje poučit a přijít s novou taktikou. Čtyřikrát v kariéře Djoker otočil vývoj zápasu z 0:2 -
Wimbledon 2005 2R Djokovič-Garcia 3:6, 3:6, 7:6, 7:6, 6:4
US Open 2011 SF Djokovič-Federer 6:7, 4:6, 6:3, 6:2, 7:5
French Open 2012 OF Djokovič-Seppi 4:6, 6:7, 6:3, 7:5, 6:3
Wimbledon 2015 OF Djokovič-Anderson 6:7, 6:7, 6:1, 6:4, 7:5

Díky úspěšným otočkám z 0:2 vyhrál dva grandslamy - US Open 2011 a Wimbledon 2015. Jako Djokův fanda bych si za dnešní situace přál, aby se mu to povedlo i napotřetí. Nejprve je však samozřejmě třeba popáté v kariéře otočit 0:2. Idemo majstore!!
Reagovat
smazaný uživatel
dostane kartáček ?:-)
Reagovat
smazaný uživatel
na zuby?
Reagovat
dappe
Vždyť i v prvním setu si ani neškrt, se štěstím to dostal do TB. Já si navíc nemyslím, že je to přerušení úplná nevýhoda pro Querreyho. Vzhledem k tomu, že tři kvalitní sety v řadě snad ještě nikdy nezahrál, tak je celkem pravděpodobné, že by ten 3.set byl o něčem jiném, takhle to má přerušené za stavu 2:0 a zítra má velkou šanci. Docela tomu věřím :)
Reagovat
rusedski
Taky si myslím, že Novak by 3 sety po sobě neprohrál. Ale jedno je jistý, pokud zítra otočí, tak všichni budou mluvit o tom, jak ho zachránil déšť :)
Reagovat
Nola
Nole dnes hral uplne hrozne, v 1.sete odvracal brejkboly, v 2.sete uhral 1.hru uplne v pohode, odvtedy sa nechytal, mal jediny BB, ktory nedokazal vyuzit, vyhadzoval sa, Querrey ho tam mlatil ako maleho chlapca, ak sa Amik nepototo a bude mu slapat servis, tak bude senzacia na svete.. servismani maju v uvodnych kolach velku vyhodu a Querrey dnes nehral vobec spatne ani v medzihre, slapal mu FH, dokonca aj z BH zahral skvele
Reagovat
pockerface
Při Novakovi dnes stáli všichni svatý.Zítra totiž nastoupí na kurt úplně jiný Novak. Stačí probrat s Borisem a Marianem správnou taktiku, rozeberou první i druhý set a bohužel zítra Novak otočí.
Reagovat
smazaný uživatel
nestraš
Reagovat
Kozoroh
Kolik jsi vsadila na Sama?
Reagovat
kada.tom
doufejme .. :-)
Reagovat
Mayo
Aj nebesá plakali nad prípadným vypadnutím a tak je zachránený.
Reagovat
smazaný uživatel
taky si myslím, že otočí a bude po senzaci :(
Reagovat
Kozoroh
Což bude jedině dobře :-)
Reagovat
smazaný uživatel
možná jo, ale hezkou noc mít asi nebude... Querrey bude mít tři pokusy sebrat set. Tak uvidíme, vypadnutí Novaka by s předstihem znemožnilo nechtěnou Djokomurárnu a případné vypadnutí třeba i Murrayho by z turnaje udělalo napínavou podívanou.
Reagovat
smazaný uživatel
mám tu památečný dvojtip před pár lety Rosola (s Nadalem) a tehdy neznámé Čepelové (s tehdy slavnou Schiaveone)(kurz asi 80:1) a teď naděje na zopakování (Del Potro,Querry ,kurz 50:1) ,tak prosím nespekulujte a fanděte Amíkovi .
Jinak bych tu taky mohl všechny proklít
Reagovat
janek_da
Nejede Nole na rekord otočených zápasů z 0:2?
Reagovat
Kozoroh
Rekord drží Boris s Kricksteinem na 10. Pokud zítra Djoker vyhraje, bude to 5. otočka.
Reagovat
pockerface
Do kdy se může hrát na centru? Předpokládám, že tam mají světla. Nebo ne?
Reagovat
Pe3k
Jede ve druhém setu jak pila.
Reagovat
rod_laver
Místy je to takové nemastné, neslané, ale lepší se. Prozatím ještě Roger nenarazil na těžkého soupeře.
Reagovat
Pe3k
To je dobře :D
Reagovat
smazaný uživatel
No1e :DDDD co to je omg?
Reagovat
vibbi
Dnes uz se venku nehraje.
Reagovat
smazaný uživatel
Což je dobře.
Reagovat
FulnekUltras
to zas bude noc... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavně aby si, až půjde zítra na kurt, s sebou vzala servis. Ten dost hapruje, jinak to, zejména v druhé půlce setu, zas tak zlý nebylo.
Reagovat
historik
ten servis je bohužel špatnej už delší dobu, přitom to byla taková zbraň
Reagovat
smazaný uživatel
Na trávě jí celkem píše. Na ostatních površích nikdy nebyl až tak ultimátní zbraň jako třeba v případě Káji, nicméně lepší by být mohl, to je fakt.
Reagovat
kada.tom
cože? plachty jdou dolů ...
Reagovat
kada.tom
aha kropí kurty ... falešný poplach :-)
Reagovat
smazaný uživatel
To jim na to kropení nestačí ten déšť? :-))
Reagovat
kada.tom
však právě deštěm kropí :-)
ušetří za vodu :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to potom jo :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Today is a good day :))) škoda jen, že déšť nedovolí to dokonat, nejspíš bude obrat v případě Djokoviče, Sam ho mohl sejmout kvérem, škoda :( a Roger celkem nuda, Willis je zkrátka Willis...
Reagovat
pockerface
Hlavně Roger už vedl 4:0 a zase si to zkomplikoval. Potřebuje to odehrát co nejrychleji, aby to nemusel dohrávat zítra.
Reagovat
smazaný uživatel
dneska mě to nebaví, předchozí zápas byl jiný kafe ;)) už jsem dnes viděla lepší věci :)
Reagovat
pockerface
Mě taky ne, proto píšu na TP. Nemá to tu správnou šťávu. Brit je ustrašený. Roger se snaží samozřejmě to co nejrychleji odehrát. I publikum je takový vlažný. Asi už jsou po dnešním propršeném dni všichni utahaní.
Reagovat
smazaný uživatel
otrávení budou, tohle je taková ta rutinní rychlovka pro Federera
Reagovat
Mayo
0-2 na sety a prerušené, Djokovič ma kua šťastie...otočí podľa mňa v pohode ale Kvéry prekvapil
Reagovat
Mayo
veľká škoda, že Djokovič Querrey nehrajú na centri :/ ale pauza by tak či tak pomohla srbkovi...darmo Roger je Roger a má na centri prednosť (:
Reagovat
Nola
no hral houvno, Amik ho drtil skvelym servisom, tak 6:1 je celkom naklad,vobec nie je iste, ze otoci,ze ma Fedex prednost je nepisane pravidlo, sedemnasobny vitaz + hra s Britom, kym bude na okruhu zrejme vzdy dostane prednost
Reagovat
Mayo
ahoj Nola,

otočí neboj sa nič, zajtra bude nový deň bude hrať lepšie očakávam, že vyhrá tie sety jednoduchšie s brejkami...aj s Andersonom hral vtedy tuším na jednotke, keď otočil
Reagovat
Mayo
inak vôbec neviem vlastne ako hral jeden a druhý, nevidel som dnes nič z Wimby zase ale pozriem hajlajty ak budú
Reagovat
rod_laver
Dle mě je naopak pro Sama lepší, že se přerušilo. Nevěřím, že by urval tři sety v řadě, takhle je větší šance, že zítra jeden z případných 4 Sam dá.

Jinak kurzy na celkového vítěze před zápasem a po 2 setech na BF:
Nole - 1.8/2.7
Andy - 7/2.5
Roger - 17/7
Reagovat
makro99
kolik stáhli na Berdycha?
Reagovat
rod_laver
nesledoval jsem, tipuju ze 100 na 99 :D
Reagovat
Kozoroh
První část zápasu se Djokerovi nevyvedla, ještě v první sadě držel se Samem krok, velká škoda, že v TB za stavu 6:6 si prohrál podání, zisk setbolu a jeho proměnění by No1eho posadilo na koně a druhý set by určitě vypadal jinak než těch 1:6. V druhém setu byl No1e na příjmu neškodný a servis ho zradil. Djoker se musí do zítřka z dosavadního vývoje poučit a přijít s novou taktikou.
Čtyřikrát v kariéře Djoker otočil vývoj zápasu z 0:2 -
Wimbledon 2005 2R Djokovič-Garcia 3:6, 3:6, 7:6, 7:6, 6:4
US Open 2011 SF Djokovič-Federer 6:7, 4:6, 6:3, 6:2, 7:
French Open 2012 OF Djokovič-Seppi 4:6, 6:7, 6:3, 7:5, 6:3
Wimbledon 2015 OF Djokovič-Anderson 6:7, 6:7, 6:1, 6:4, 7:5

Díky úspěšným otočkám z 0:2 vyhrál dva grandslamy - US Open 2011 a Wimbledon 2015. Jako Djokův fanda bych si za dnešní situace přál, aby se mu to povedlo i napotřetí. Nejprve je však samozřejmě třeba popáté v kariéře otočit 0:2. Idemo majstore!!
Reagovat
smazaný uživatel
americanovi mozno cez noc dojde ze moze vyhrat,ked nie tak je pruser,zapas som nevidel,tak to komentujem len cez livescore:)
Reagovat
smazaný uživatel
tak se nám tam pěkně zapršelo a hurá na fotbal
Reagovat
smazaný uživatel
tak nám pěkně zapršelo..
Reagovat
smazaný uživatel
Upřímně, začínám být docela ráda, že se nemůžu koukat a jsem jen na číslech. Doufám, že vám oběma pauza pomůže a vyhrajete!
Reagovat
smazaný uživatel
Jak to píská Nouni, Petra prohrává. To nemůže být náhoda. :-/ :-)
Reagovat
Michaelus
Jedná se o spiknutí páté konkláve Iluminátů vedené Borisem Johnsonem. Kader Nouni je jeho komorník a plní příkazy, které mají vést k nastolení nového řádu.
Reagovat
smazaný uživatel
A co s tím vším má společného Petra?
Reagovat
Michaelus
Ona má být posel. Plán Velké Rady je takový, že Petra bude prohrávat tak dlouho, až se z ní stane zoufalá osoba. Potom bude snadnou obětí ke zmanipulování. Stane se poslem předvoje Nového Řádu a novou spasitelkou chudých.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to leccos vysvětluje! :-))
Reagovat
smazaný uživatel
neboj,Petra v tom není sama . Už získali i Garciu. Muguruza zatím odolává
Reagovat
FulnekUltras
Jen neříkej dvakrát. Obraz Husáka jsem už strčil na půdu... ;)
Reagovat
Michaelus
Náš profesor ho má pověšený v kabinetu. Možná je i on člen Rady.
Reagovat
cheeky
Tak a teď doufám, že se pro Petru bude opakovat rok 2013(?) kdy po dešti otočila. Taky doufám, že všichni, kdo chtějí víc střech už je chtít nebudou.
Reagovat
smazaný uživatel
Tenkrát nepršelo, ale byla tma...
Reagovat
smazaný uživatel
A dnes už se doufám hrát nebude ne?
Reagovat
kada.tom
nemělo by, protože pršet bude tak 30 minut a než by připravily kurty, tak je tma ...
Reagovat
FulnekUltras
zítra snad od 12.30...
Reagovat
Fandina
Doufám, že se Petra srovná a že zápas otočí. V prvním setu to byla od ní hrůza. Ke konci se už zlepšila, ale celkově tam bylo moc chyb, nervozita. Špatné.
Reagovat
FulnekUltras
Věřím, že zítra bude jakožto přesně načasovaná úplně jinde...hlavně ať ještě neprší i přes poledne...
Reagovat
Kozoroh
Je to ještě horší a těžší než loni s Kevinem - tehdy Novak v prvních dvou setech držel krok do TB, ale dnes jen v prvním, v tom druhém ho Sam rozebral na součástky. Bohužel No1e je teď horším hráčem na kurtu a bude ho stát dost sil utkání otočit. Djok musí zabrat na returnu a vzpomenout si na loňský rok!!
Reagovat
pockerface
No jak to,že Novaka přerušili a ostatní hrají? To má Novak protekci nebo co?
Smůla pro Sama, přestávka pomůže Novakovi, ten se z toho vyhrabe.
Reagovat
pockerface
No, tak už nehrají nikde. Ještě, že Roger je na centru. Ale je mi líto Sama. Dneska měl na to porazit Novaka, nebo spíš, dneska měl na to, aby se Novak porazil.
Reagovat
kada.tom
nehraje se nikde krom zastřešeného Centre court
Reagovat
Kozoroh
Přerušuje se všude krom centru, ty protekce.
Reagovat
pockerface
No to vím, že nehrají všude, ale Novaka stopli jako prvního, ale zase chápu, že po dohraném 2.setu už nezačali 3.set.
Kozoruhu Novak nemusí vyhrát všechno dopřejte tu radost taky někomu jinýmu :-)
Reagovat
Mayo
Kozorohovi toto nepíš ani zo srandy. Si vieš predstaviť, čo by sa s ním stalo ak by Djokovič prehral?
Reagovat
Kozoroh
Fandil bych dál No1emu, Mayo.
Reagovat
Kozoroh
Stále mám No1eho ve hře, ale pokud prohraje, samozřejmě dopřeju triumf jinému tenistovi, po porážce Novaka by se tu po mně neslehla zem, stále bych přispíval.
Reagovat
Pe3k
DjokoBitch má štěstí :(
Reagovat
historik
Jestli by tohle přerušení mohlo být pro Petru vysvobození, tak se obávám že pro Sama je tohle ta nejhorší zpráva
Reagovat
smazaný uživatel
to jo, s Borisem budou vymýšlet změnu taktiky, snad bude Sam takhle pokračovat
Reagovat
kada.tom
Šlůs. Konec pro dnešek.
Reagovat
FulnekUltras
ufffffffffff.................. ;)
Reagovat
Hector21
joooo Světlanooo jooo

ale tohle mi nedělej twl, jsem zpocenej jak vrata vod chlíva
Reagovat
Michaelus
Okej tak zítra 2 setíky pohodka
Reagovat
misa
Haluzářka Petra :)
Reagovat
smazaný uživatel
Prosím
Reagovat
kada.tom
Světlana ještě stihle vyhrát před přerušením :-)
Reagovat
rod_laver
Kohoroha musí už brát mdloby
Reagovat
Kozoroh
Pro dnešek se už hrát nebude a jak už nadnesl uživatel pockerface, tak Novak bude zítra hrát jinak, přesněji a důrazněji. Musí zabrat na returnu, neboť v druhém byl Djokův return neškodný.
Reagovat
Jabadu
Nejstrašnější zjištění, které zde na TP řeknu a budu se za něj stydět:
Můžete mít talentu kolik chcete, ale pokud k němu nemáte geneticky dané atletické tělo, je vám k ničemu.
Snažíte se oklamat gen, dřete jako osel, věk a geny vás stejně dostihnou.
Reagovat
FulnekUltras
bouřka nablízku - ta by snad ještě mohla... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Jinými slovy pokud nemáte tělo, nemáte talent.
Reagovat
FulnekUltras
ale vždyť i ta Káťa je jen trochu drobnější selka... ;)
Reagovat
Jabadu
Ne, tak to není. Petra je důkazem něčeho výjimečného. Má nejúžasnější údery - to se ví.
Ale zrazuje ji nevyvolené tělo. I když se s osudem rve, jako lvice.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale je. Talent je komplexní soubor předpokladů, tedy včetně těla.
Reagovat
Jabadu
Ne. Řeknu ti to na svém příkladu.
V rodině máme po mnoho generací hudebníky. Jsem vášnivý muzikant, baví mě to - protože mi to odmalička jde!
Já nevím proč mě baví hra na kytaru a po 35 letech hraní pro mě není problém zahrát si cokoliv - třeba i Bacha (ale jen některé etudy).
Zase tolik tomu nedávám.
Naproti tomu posiluji celý život, jako cocot!
OK. Jsem relativně spokojen, ale tu dřinu, kterou jsem tomu musel obětovat - můžu se srovnat s Vetchým - tedy asi se neumím prát jako on, ale zhruba ...
Přitom na kytaru si hraji Maye, Gilmoura ... nečiní mi to žádný problém.
A v .. v .. vo .. vo tom to je!
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
To posilování ke kytaře předpokládám nepotřebuješ, ne? Ona to tělo k tenisu ano..
Reagovat
Jabadu
To by ses divil. Některé věci se na kytaře hrají vyloženě silově. Pak se fyzička hodí.
:-)
Reagovat
Frick
No, třeba jsem viděl Oldu Říhu na jednom videu. A čuměl jsem, jaký má svaly na rukou, ve svym důchodovym věku.
Reagovat
Jabadu
Abys mi věřil, tady mám pár fotek svých kytar. Nejsou to žádné extra drahé modely (kromě jedné), ale mám je rád.
:-)

http://jabadu.rajce.idnes.cz
Reagovat
pockerface
No ty wole Novak teče 1:5, tak jsem zvědavý jestli to Novak dokáže otočil. Pro Sama bude děsný jestli to dneska nedohrajou, protože Novak umí otáčet zápasy z 0:2. Dneska není evidentně ve své kůži a pokud budou dohrávat zítra, tak nastoupí úplně jiný Novak a vyhraje v 5.setech.
Reagovat
Pavlis
šanci na srovnání měla, pár situací u sítě nezvládla. Ale škoda, že už Petra nemá páru, nějaký kasino tenis s dobrou razancí, pořádnej servis. Nic z toho.
Reagovat
Vojtiik
To je válec Same, řež ho!
Reagovat
smazaný uživatel
5:1 pro Kvéryho ve druhém........Vánoce podstatně dříve :D
Reagovat
FulnekUltras
Tak bohužel - i ten poslední těsný aut Peti v prvním setu dokumentoval, jak zbytečně Káťu vrátila nahoru. Tahle houpačka ještě bude zajímavá, ale ztráta prvního setu je velice nepříjemná...
Reagovat
Kozoroh
Ajajaj No1emu se nevede :-( Bojuj!!!!
Reagovat
Michaelus
Petra se už z toho už nevyhrabe
Reagovat
FulnekUltras
zítra si to povíme... ;)
Reagovat
historik
i když ten poslední míček byl těsný. Makarova nehraje nic moc, bohužel Petra zvlášť na svém servisu špatná
Reagovat
smazaný uživatel
Ach jo, proč si to Petro takhle poděláváš:....... :(
Reagovat
Michaelus
Jasně Petro pořád hraj s deblistkou u sítě, to určitě vyjde
Reagovat
cheeky
Jak vypadá radar? Potřebujeme déšť ale honem
Reagovat
kada.tom
http://www.netweather.tv/index.cgi?action=radar;sess=

je blízko ..
Reagovat
FulnekUltras
tak rychle... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Opět. Míček jasně dobrý a jestřáb ukáže aut. Do prdele s tím nefunkčním nesmyslem.
Reagovat
A.R.R.
To myslíš Vážně Jirko?
Reagovat
rysan
Tohle už je vážně na ústavní léčbu, dokud se hádá s rozhodčíma, je to na facku, ale ještě se to dá pochopit, nicméně nadřazovat svůj subjektivní dojem z TV nad HE už je vážně moc.
Reagovat
A.R.R.
Já se ptal spíše z toho důvodu, že pak tu jistá osoba tvrdí, že si Jirka dělá srandu. I kdyby to sranda byla, tak už hodně trapná....
Reagovat
Fandina
Takže ty nemáš vlastní rozum a řídíš se tím, co tu jistá osoba tvrdí?
Reagovat
A.R.R.
Narozdíl od tebe rozum mám, neplácám tu páté přes deváté. Jednou sranda, jednou vážně. Když ho chceš obhajovat, tak obhajuj, ale stůj si za jedním a nemel pokaždé jen co se ti hodí, protože jiného nemáš ráda.
Reagovat
Fandina
Ale ale. Já tu nikoho neobhajuji a stejně tak jako každý jiný tu mohu psát co chci a mít ráda koho chci. Takže starej se o sebe a neurčuj mi co mám a nemám psát.
Reagovat
A.R.R.
Já se o tebe nestarám, nekomentuj mé příspěvky a pak ti nebudu radit co máš dělat nebo ne. Ty tu radíš věčně někomu, tak já mohu také.
Reagovat
Fandina
Mně baví druhému radit, obvzlášť někomu, kdo pořád o mně píše a reaguje na mě, jako ty.
Reagovat
makro99
tak na ni nereaguj; agresivní paní, co má umanutou potřebu napsat cokoliv, aby se jakože zastala podobnýho outsidera, jak je sama...
Reagovat
A.R.R.
Neboj nudlovka nebude a ona to dobře ví, že když se s ní bavit nechci, tak se s ní nebavím a proto tak ráda komentuje, když něco napíši, čeká že se s ní budu dohadovat.
Reagovat
makro99
tak zatím ti to teda moc nejde ;)
Reagovat
A.R.R.
Neboj, kašlu na babu zlou, mám lepší program :-) Co Denča, pořád jste v kontaktu?
Reagovat
Fandina
Jo jo, jsem hodně zlá, obvzlášť na tebe.
Reagovat
Fandina
nejde mu to a nechce si to připustit ...
Reagovat
smazaný uživatel
Jak už tady v minulosti padlo, jestřáb není neomylný.
Reagovat
bIbec
to není.. ale jak to chceš jako řešit? Myslíš, že tvé okuláry tedy neomylné nejsou?

Někdy mám fakt pocit, že si tady prostě z lidí děláš prdel.
Reagovat
smazaný uživatel
Někdy dělám.
Reagovat
A.R.R.
Jirko, tak když si děláš srandu, použij smajlík, ona v tom má Fandina pak bordel :-D
Reagovat
Fandina
A co ještě mám, povídej.
Reagovat
A.R.R.
Trapné, ubohé, lžeš :-D Konec hlášení :-D
Reagovat
Fandina
nejsem ty
Reagovat
rysan
Ale ty zjevně ano
Reagovat
Fandina
Myslí to vážně, máš něco proti tomu?
Reagovat
A.R.R.
Vidíš jak si protiřečíš, když ho tu hájíš, tak tvrdíš,že si dělá srandu, teď tvrdíš, že to myslí vážně.
Reagovat
Fandina
Máš vlastní rozum nebo se řídíš tím, co říkají druzí?
Reagovat
A.R.R.
Jasně nemáš co říct, tak jedeš svůj kolovrátek urážek.
Reagovat
Fandina
Ještě jsem tě neurazila, tak nevkládej.
Reagovat
Dobry-den
Aut! Kamán! :-)
Reagovat
kada.tom
Eh ... Novaku, beze srandy, koukej se srovnat!!
Stejně bude pršet ...
Reagovat
smazaný uživatel
Djokopyč dneska letí :D:D:D
Reagovat
smazaný uživatel
Querry má break i ve 2. setu
Reagovat
Mayo
Djokovič prehral po sto rokoch tajbrejk, mne sa snáď sníva, už som si začal myslieť, že v živote tajbrejk neprehrá. Konečne, lec gou požiarnik Sam!
Reagovat
pockerface
Chtělo by to nějaký šok na GS. To by bylo něco, kdyby Novak prohrál. Konečně by po dlouhý době byl jiný vítěz GS.
Reagovat
cheeky
Makarova ted v klidu dopodává a ztrátu setu už Petra nemůže otočit. Je to hrozná ostuda. Na 100% vypadne.

Kurwa já se snažim, ale je to težký . To chce mistra.

WHERE IS TOMMR WHEN WE NEED HIM
Reagovat
Jabadu
Ještě moment ...
:-)
Reagovat
Kozoroh
Idemo No1e!!!!
Bohužel Novak první set ztratil, ale věřím v otočku. Novak už mnohokrát prokázal, že umí otáčet těžké zápasy.
Reagovat
smazaný uživatel
No2e drží s Petrou basu
Reagovat
Jabadu
Od začátku je to jasný. Makarova nemusí skoro nic. V tomhle je Petra nejlevnější hvězdou, kterou lze porazit.
Rve mi to srdce, ale bohužel ...
Reagovat
pockerface
Přesně tak, nevím kdo to tady dneska napsal, ale napsal to přesně: U Petry je jedno jestli hraje proti hráčce top10 nebo hráčce,která je 150. Vždy je to 50:50 a vždy záleží na tom jak bude hrát Petra ne soupeřka. Zápasy Petry stojí a padají na její hře-bohužel :-(
Reagovat
dadaft
jsem rád, že si Petra na poslední míč vzala jestřába, bo jinak by se tu iqe dvě hodiny svíjel v křečích.

celkově to není úplná hrůza, nicméně chyb je hodně a technické údery či pohyb do předu dost bídný.
těžko říct, co by to vlastně chtělo.
Reagovat
bIbec
=) už si stěžuje i na jesřába =)))
Reagovat
kada.tom
Jediná naděje je asi v tom, že za chvíli začne pršet ... Petra to dneska pravděpodobně nedohraje.
Reagovat
historik
nejhorší je, že Makarova nemusí předvádět ani nic super
Reagovat
FulnekUltras
ale Peťa že ne a ne... Teď zabojuj !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Ty rádoby dvojchyby bych si moc rád prohlíd na jestřábu.
Reagovat
Fandina
Nevím, proč si Petra oka nebere. Já bych to alespoň zkusila, ale to se to radí.
Reagovat
makro99
kdyť je to nefunkční nesmysl :) kašpárku
Reagovat
kada.tom
A jéje ... ztracenej servis ..
Novaku, zaber!
Reagovat
smazaný uživatel
Výborně Petro... 5:6
Reagovat
pockerface
No doufám, že Roger dnes s těma BB nebude jako Serena.
Reagovat
Jabadu
Nejhorší, co se mohlo stát. Dotáhne a pak to pošle do kopru.
Reagovat
cheeky
Petra je v křeči. Servis určitě neudrží a Makarova to pak dopodává
Reagovat
pockerface
Koukám na skore a Djoko prohrál 1.set. No já si říkal, že to Novak dnes nebude mít lehký.
Reagovat
smazaný uživatel
Querry má nad Djokem 1. set . Snad to dotáhne a nezkazí mi krásný dvojtip s Del Potrem a kurzem 50:1 (845 ,-kč za vsazených 17)
Reagovat
Jabadu
Furt je něco špatně. Je zatažená.
Reagovat
Empe
Říkala jsem si, že je to špatné, že se Petra nepovzbuzuje, nezařve si. Už je to lepší! :)
Komentář na streamu: "Good Petra has arrived." :D
Reagovat
Hector21
Světlanooooo, doprčič hraj

mám z tebe nervy a tik v oku...
Reagovat
Jabadu
Ajde! ... nebo PODJ ... nebo tak nějak.
Já sírám!
:-)
Reagovat
FulnekUltras
5:4. Hoď jí tam ještě pár petrodaktylů a poooooooojď !!!!!!!!!!!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Ještě že mám ty antistresový omalovánky... :D
Reagovat
Fandina
5:4 tak ještě jeden game Peti pojď!
Reagovat
cheeky
Petra uhaluzila brejk, ale to nic neznamená Makarova je jasně lepší hráčka a Petra jí nemá čím ohrozit. ˇPravděpodobnost výhry je 1%
Reagovat
Jabadu
Jenom nahlížím. Ono se něco děje?
Reagovat
EllNino
Makej Petro ! Tam jsou jiskry ! :))
Reagovat
smazaný uživatel
Yes! 4:4 Pooooooooooooooooooojď!
Reagovat
Fandina
4:4 tak jedem od začátku Peti
Reagovat
kada.tom
Petra brejkuje, pěkně :-)
Reagovat
FulnekUltras
3:4 a pořád se dá hrát - ruskou psychiku známe...

Poooooooooooooojď !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reagovat
cheeky
Petry rodiče věděli, proč přijeli hned na první kolo. Dneska Petra ostudně prohraje. Všechno kazí, Makarova ani nemusí nic moc hrát. Petra jí to daruje sama, hraje tragicky. Ve druhém setu dostane kanára šance že by to Petra náhodou otočla je tak 1%.
Reagovat
misa
4-4 :)
Reagovat
dadaft
nalitý balón a 3m out,,,,,,,,,,,,,,,
Reagovat
janek_da
to musela být lajna
Reagovat
A.R.R.
Byla já to viděl :-D Spiknutí prostě :-D
Reagovat
dadaft
jistě - vedlejšího kurtu sice, ale co,,,,,, nebuďme přehnanými detailisty, že.
Reagovat
historik
vždyť to šlo do autu..ta je fakt úplně mimo
Reagovat
smazaný uživatel
Petro, to není baseball ale tenis :/
Reagovat
misa
Je to zlé...
Reagovat
milik254
A tohle jsi teda pokazila :D
Reagovat
Michaelus
Petra je mimo a to úplně
Reagovat
FulnekUltras
Ještě že teď Petra udržela jen brejk minus. Šikmé podvečerní sluníčko však rozhodně nedělá dobrotu. Obě hráčky jakoby se navíc po dlouhém odkládání začátku nemohly dostat do optimálního tempa.
Reagovat
kada.tom
Serena jde dál! Neskutečnej zápas. První set vyrovnanej, ale tenis nic moc. Druhej set jasnej pro Serenu. A třetí set - uff, paráda, neskutečnej tenis od obou!!

Serena to ale zvládla. Je to borec! Uff :-)
Reagovat
pockerface
Já se přiznám, že jsem se na to od stavu 2:0 ve 3.setu pro McHalovou
nevydržel dívat, přepínal jsem to, vždycky když jsem přepnul měla Serena BB a vždycky ho nevyužila. No a na poslední game jsem se chtěl podívat a než jsem stačil přepnout, byl konec zápasu :-), tak se na ten konec budu muset podívat na youtubku.
Reagovat
smazaný uživatel
Ach ty smeče Petro... :(( :D
Reagovat
A.R.R.
Serena to zvládla, ale Christina zaslouží velkou poklonu, nejlepší zápas co jsem letos viděl.
Reagovat
FulnekUltras
dalo se čekat, že tohle bude pro Konga první prubířský kámen - škoda...
Reagovat
A.R.R.
Chrisitna se zalekla vítězství, ale ten třetí set fakt stál za to, z obou stran parádní tenis.
Reagovat
dadaft
mně se třeba zápas Plíšková - Wickmayer líbil o hodně víc...
Reagovat
A.R.R.
Tak to je dost subjektivní, co komu se líbí více :-) Jasně první druhý set průměr, ale třetí tomu dal punc, který ve mě vyvolal opravdový zážitek :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Sereno, kdybys takhle servírovala celou dobu :D
Reagovat
smazaný uživatel
Co to bylo? Míček spadl jasně do kurtu a jestřáb ukáže dalekonosný aut? Tolerance tam je, ale tohle fakt bylo hodně mimo toleranci.
Reagovat
smazaný uživatel
tak tak, jasný podvod
Reagovat
rysan
To už trochu přeháníš ne? Hádat se i s jestřábem...
Reagovat
Fandina
Doufám, že se Petra srovná, zatím je to bída. Ale začátek setu, tak je čas. Peti pojď!
Reagovat
Jabadu
Všechno je špatně a fans Petry to ví. Kdysi ... kdysi uměla otáčet.
Ale od těch dob se hodně změnilo.
Reagovat
smazaný uživatel
Furt umí otáčet.
Reagovat
Jabadu
Kéž bys měl pravdu.
(hořký úsměv)
Reagovat
Fandina
Souhlasím, umí otáčet, otázkou je, jestli to bude dneska.
Reagovat
FulnekUltras
dnes ještě ne, až zítra... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Oni se nůžou černé ponožky nebo co to ??
Reagovat
smazaný uživatel
není tvůj komentář rasistický?
Reagovat
smazaný uživatel
Vůbec ne ! :)
Reagovat
cheeky
A já si říkal, co je mi na ní tak divný
Reagovat
smazaný uživatel
No tak řešila se tu Bouchardový pušapka minulej rok, tak co ponožky??:: :)
Reagovat
Michaelus
Kraťasy ti nějak nejdou Petro
Reagovat
kada.tom
Sereno, doservíruj, ku..a!!
Strašný, děsný nervy opět ..
Reagovat
dadaft
ne ne, skurut-hai neprohraje...
Reagovat
kada.tom
4/18 ...
Reagovat
smazaný uživatel
neskutečná honička na trávě od Sereny a Mc Halle
Reagovat
smazaný uživatel
asi minutové "standing ovation"
Reagovat
Michaelus
za jakého to bylo stavu?
Reagovat
kada.tom
15-30 z pohledu McHale ... hodně důležitý bod
Reagovat
A.R.R.
Serena Christina, megavýměna!
Reagovat
Michaelus
No vypadá to na těžkou fušku
Reagovat
milik254
Hm, aspoň že mám Makarénu ve Fanatasy :DD
Reagovat
smazaný uživatel
Nouni je kocot.
Reagovat
smazaný uživatel
no né, co provedl?
Reagovat
smazaný uživatel
Ukradl Petře první game, když aut Makaróna chybně opravil na dobrý míč.
Reagovat
smazaný uživatel
tam není oko?
Reagovat
smazaný uživatel
Asi je.
Reagovat
cheeky
Oko tam je. Petra si ho nezala. Její boj. Asi věděla proč si ho nebrat.

http://i.memeful.com/media/post/oMJyLw9_700wa_0.gif
Reagovat
rysan
Dovolil si opravit čárovýho v neprospěch Petry :D
Reagovat
Jabadu
Řeč těla a ksichtíky Petry - a je to tady!
Bohužel.
Tak si to užijte.
:-(
Reagovat
misa
Petra nezačíná dobře, ale zaslouží pochvalu za šaty :)
Reagovat
FulnekUltras
měla radši podržet tradici z 1. kola... ;)
Reagovat
kada.tom
Sereno, je čas zkusit soupeřku breaknout ...
Reagovat
smazaný uživatel
To je v háji...
Reagovat
kada.tom
4/17 ... Sereno, tomu se opravdu nedá říci efektivní využívání breakballů ...
Reagovat
smazaný uživatel
Už dva dny dozadu Nova dávala Kvitovou místo Federera...... nechcete mi říci, že dneska to bude to samé? :D
Reagovat
kada.tom
Federer poběží po Sereně na NS2, Petra bude na NS1
Reagovat
smazaný uživatel
Ok, supr :)
Reagovat
FulnekUltras
Peťulko, zatni dnes tipec všem pochybovačům a poooooojď !!!!!!!!!!
Reagovat
Jabadu
Začátek rozhodne. Jestli se nepovede, bude zle a já to říkal!
Dáme sem pak dopis Taťány Oněginovi:
"Já píšu Vám, co ještě říci ..."
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Máte někdo stream pak na Petru?
Reagovat
Jabadu
http://videostream.dn.ua/videopage/videoPage.php?g=dmx1ZnpofGF6aG9hdnBn&c=en&i=eWlxYXJjcGd0Yg?f?f&hc_l

Vpravo si vyber zápas.
Reagovat
smazaný uživatel
Moc díky
Reagovat
Fandina
http://live.shwidget.com/static/freeplay/3850041341388520.html
Reagovat
Jabadu
Ježíšmarjá! Gyros to ukončil a Petra musí jít na to!

Petruško, máš dva Wimbledony, takže i kdyby to dnes nevyšlo, my tě budeme pořád podpor ...
VOPOVAŽ SE!!!
:-)
Reagovat
Fandina
:-)))
Reagovat
kada.tom
Nick jde taky dál, super :-)
A teď to přijde ... Petra.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak se po šesti hodinách čekání přecijen dočkáme :)
Reagovat
misa
Petra musí být hodně nervozní ... čekání a těžká soupeřka.
Reagovat
smazaný uživatel
Právě a navíc už je docela pozdě, snad nebude ospalá...
Reagovat
misa
Ospalá snad ne, mají tam jen 19 hodin :)
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavně aby na to dobře viděla..
Reagovat
Fandina
Ale ospalé počasí
Reagovat
FulnekUltras
to čekání bylo určitě největší humus pro obě...
Reagovat
Frick
Taky zajímavě za to bere...
Reagovat
kada.tom
Zabrala! McHale vyložene darovala brejk zpátky ...
Reagovat
Jabadu
Mc Hale je vyhlášená psycho - cvokhausen - Chocholoušek.
Vůbec bych se o Serenu nebál.
Reagovat
Jabadu
A to měla 40:15!
Krava pit ...
Reagovat
smazaný uživatel
Daria to bohužel nezvládla, ale aspoň se konečně dočkám Sama.
Reagovat
Kozoroh
Venus zvítězila, konečně se dočkám No1eho :-))
Reagovat
kada.tom
Sereno, zaber !!
Reagovat
smazaný uživatel
Serena v problémech? No do prčic, to by znamenalo překvapivou vítězku turnaje.
Reagovat
kada.tom
pokud by Serena prohrála, tak jedinou nepřekvapivou vítězkou by se mohla stát Petra ... jinak ano, jinak by byla překvapivá vítězka
Reagovat
smazaný uživatel
jo, Petra by se ještě dala považovat za ne-překvapení.
Reagovat
kada.tom
Joo, Kasatkinu nakonec udolala a je první, kdo postupuje do 4. kola :-)
Reagovat
FulnekUltras
ten třetí set byl tedy výživný...
Reagovat
Frick
Všechny měly kurz na výhru kolem 1,45 a všechny out.

Všechny uhrály ČF a moc jim to k ničemu neni.

Hlavně u Terezy je více a více alarmující. Do ČF postupovala až po zápasech, v nichž otáčela z 0:1 na sety.

Je to velice smutný.
Reagovat
Fandina
Na Nova Sport 1 začíná dohrávka Kyrgios Brown a potom by měla být Petruška.
Reagovat
dadaft
tak jsem si na Petru koupil plzeňskou dvanáctečku a už od oběda si dělám žízeň,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, jestli nezačne do deseti minut, tak umřu na dehydrataci,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Reagovat
Jabadu
Když srovnám tvou dehydrataci s tou jakou asi musel protrpět Mistr Jen z Husi, tak ...
:-)
Reagovat
misa
Proč hrají jen sestry, když svítí slunce?
Reagovat
kada.tom
Come on!! Set by byl, zlepšený výkon byl znát.
A teď ji dodělat, hlavně servis ať drží :-)
Reagovat
Frick
Na kurtě 3h 46m, podávala do zápasu v TB jeden MB při servisu, jeden při returnu a stejně to podělala :-/
Reagovat
tommr
prohrát už skoro vyhranej zápas je zdá se specialita našich holek na všech úrovních. Pro Jesiku bude mít dnešní prohra dopad i v žebříčku, protože neobhájila lonský finále a vypadne ze druhý stovky ... :(
Reagovat
Frick
Reagovat
Jabadu
Ta Kasatkina to hraje na fyzičku. Prostě pinká. Což mi nepřijde úplně fér, ale proti pravidlům to není.
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Singles matches cancelled for the day: Halep, Safarova, Kerber, Keys, Doi, Lisicki.
Reagovat
Jabadu
Venus neproměnila matchball a musí hrát dál. Ta musí být nasr ...
:D:D:D
Reagovat
Kozoroh
A já jsem naštvaný taky, neboť Venus zdržuje No1eho :-\
Reagovat
Carloss
kráčí do světový desítky. :)
Reagovat
makro99
do kolilkátý?
Reagovat
Kozoroh
Jestřábí oko, které si McHaleová vzala po setbolu za stavu 5:4, kdy úder podle čárové zahrála za čáru a původně tak Christina přišla o první set, mělo cenu zlata. Asi ona sama v tu chvíli moc nevěřila, že míček dopadl na lajnu.
Reagovat
misa
Teď si představ, že ten míček byl opravdu v autu, protože HE má určitou chybu v přesnosti...
Reagovat
smazaný uživatel
Proto je škoda, že se k tomu nevyjádřila největší autorita přes lajny. Ten narozdíl od HE vidí vždy na 0,0001 mm přesně.
Reagovat
misa
prof. Kvěš odpočívá před blížící se přednáškou
Reagovat
smazaný uživatel
Nejhorší je, že Petru tak dlouho posouvají, že jestli bude hrát, tak nebudu doma a přijdu live o všechnu srandu. Ale přečtu si to tady aspoň zpětně.
Reagovat
Jabadu
Dyk je pátek, ne středa!
:-)
Reagovat
misa
Nevím, jestli vůbec začnou.
Reagovat
FulnekUltras
;)))))))))))
Reagovat
Jabadu
Teď je ale otázka, jestli s tím během pár sekund nemůže třeba hnout ten ajťák, co tam sedí.
Netuším zabezpečení HE, ale taková "Karlovarská losovačka" je věčnou inspirací.
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
hawk eye je taky rozhodčí s chybami ,ale určitě menšíma ,než ti na empiru. To nejdůležitější je záruka nestrannosti,ať už s chybami nebo bez.Všichni jsou součástí hry a musí se respektovat ,stejně jako např. když vítr odfoukne míček do outu ap. .Je to jen hra s osudy ,i když jde o velkou prestiž.V jiných sportech ale rozhodčí ovlivňují hru mnohem více.
Reagovat
Fandina
Na dvojce je plachta dole.
http://live.shwidget.com/static/freeplay/3850031341388520.html
Reagovat
kada.tom
2-1 s brejkem ... a jedem, podávat, zakončovat, nechybovat !!
Reagovat
misa
Roztrhat, sežrat, zbytky zahrabat!
Reagovat
misa
... a už ji drtí
Reagovat
kada.tom
Serena je pěkně naštvaná ... viděl někdo, co udělala s tou raketou? to bylo na varování
Reagovat
Michaelus
však ho dostala :D
Reagovat
kada.tom
ááj, sorry, jsem nezpozoroval :-D
Reagovat
misa
Ne, sežrala ji? :)
Reagovat
Michaelus
Vztelke s ní hodila dozadu a ona spadla přímo na kameramana
Reagovat
Jabadu
To jsou ty emoce v dospívání.
Je třeba to pochopit.
:-)
Reagovat
misa
byla zrušená. Nakonec se to povedlo a nebude muset hrát ve tmě :)
http://www.wimbledon.com/en_GB/scores/schedule/index.html
Reagovat
tommr
a ty si myslíš, že zítra to bude o něco lepší? :)
Reagovat
misa
Nemusí být nasazená v programu jako poslední. Protože měla hrát už dnes, tak je skoro jisté, že ji dají spíš na začátek.
Reagovat
tommr
tomu nevěř - Lucku zase šoupnou jako poslední na nějakej zastrčenej kurt. Dneska se skoro nic neodehrálo a zítra se tak budou vedle původně naplánovaných zápasů dohrávat i dnešní neodehraný zápasy. Pravděpodobnost, že na Lucku zase nedojde bude tudíž ještě větší než dneska ... :(
Reagovat
misa
Ne, zítra už musí začít i s deblem.
Reagovat
kada.tom
Plachty jdou dolů ...
Reagovat
kada.tom
Sereno, Sereno ... tak hezky si v tom TB vedla a takhle to poděláš ... achjo ... no, tak vzhůru k otočce zápasu, no
Reagovat
Jabadu
Co to kurv ...?
:-)
Reagovat
kada.tom
uuff ... tak Sereno, good luck!
Reagovat
FulnekUltras
TB Chris s SW jdou...
Reagovat
FulnekUltras
a teď to potvrdila...do ní Chrissie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reagovat
misa
Sakra, Serena bude muset otáčet. Doufám, že se jí to podaří. Jinak vyhraje Wimbledon nějaká haluzářka :)
Reagovat
FulnekUltras
už by bylo na čase... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
jako v roce 2014 třeba
Reagovat
misa
Kotoule, to byl zasloužený titul :)
Reagovat
Jabadu
Na Novinkách kdysi byla Pralinkáááááá ... Nevadí, tak si zatím zaspíííváááméééé ... cink, cink ...
Nedávno jsem našel rockovou skladbu "Masakr poděbradskou pilou".
Upozorňuji, že je to pouze pro náročné posluchače a na vlastní nebezpečí!
:-)

https://www.youtube.com/watch?v=9KcXbZSWHSY
Reagovat
FulnekUltras
naprosto skvělé... ...tzv. renomovaní tvůrci soudobého konzumního braku by se nad sebou měli vážně zamyslet... ;)
Reagovat
Jabadu
Já bych se je nebál, čistě z kompozičního hlediska, přirovnat k superskupině Queen.
Konečně někdo, kdo si troufne jít v jejich šlépějích!
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tahle si na Queen instrumentálně troufá dost dobře

https://www.youtube.com/watch?v=rptV6K7nqu0
Reagovat
Frick
Třetí kolo by i pro Denču asi bylo velice dobře hratelný.

Škoda. Ale mám fakt pocit, že nebyla úplně OK.
Reagovat
Frick
...škoda, že s ní nebyl žádnej rozhovor...
Reagovat
FulnekUltras
Prohrát s Karličkou nejni žádná vostuda...
Reagovat
kada.tom
Serena s McHale opět na kurtu. Snad to v hale půjde Sereně o něco líp. Hlavně na tom servisu, aby to klapalo.
Reagovat
Jabadu
Taková kontrolní otázka:
A komu ty fandíš v zápase Sereny s Petrou?

Jestli se tedy mohu optat, při vašem vzdělání.
:-)
Reagovat
kada.tom
při vašem vzdělání? na tohle nepotřebuju žádný vzdělání, řekl bych :-)

každopádně v zápasech Petry a Sereny fandívám té lepší, nemám to pevně dané, že by jedna nebo druhá měla přednost - v případě tohoto Wimbledonu, pokud by obě došly až do SF, bych ale fandil Sereně, neboť vidina 22. GS a uhájení postu Nr. 1 je pro mě osobně víc, takže bych fandil Sereně (což neznamená, že bych v tom případě Petře tu výhru nepřál, to vůbec ne :-) .. )
Reagovat
Jabadu
"Chlapi, nelijte to pivo z okna! ... Podívejte se na expres zprávy, jak editor vypadá!"
:-)
Reagovat
kada.tom
No ty pí... Serena stihla srovnat na 4-4 a ještě získala bod na servise. A Venus má matchball a přerušuje se. Nooo ... nechápu, proč teda tu střechu otevírali, když to museli vědět, že ten déšť přijde, věděl jsem to i já ...
Reagovat
Fandina
doufali, že když roztahnou, tak déšť zaženou, vyhne se jim, jsou to přeháňky :-)
Reagovat
Kytka
Super, oba. Tom dneska v suchém triku. Bára k viděná nebyla, ale vzhledem ke kanárkovi myslím, že taky.
Reagovat
Fandina
Jo jo, ještě Petra a Šafi a bude to super!!!
Reagovat
Kytka
Přesně tak.
Reagovat
Kytka
Teď by byla paráda, kdyby postoupil Južnyj, na úkor Zvereva. Ale to bych asi chtěla moc. Berďa má z cesty Thiema, Wawrase..... Ale teď projít přes třetí kolo, mohl by tak mít loňské body a šanci dostat se daleko. Pokud by ale hrál v dalším kole jako dneska, bylo by to super. Měl dobrou úroveň trefení prvního servisu a hodně přesné údery.
Reagovat
Fandina
JJ dneska to byl od něj koncert a ještě k tomu rychlý. Moc se mi to libilo!!!
Reagovat
HECIS
Paraaaaada a Berdyč taky hodně solidní.
Reagovat
EllNino
Přijedu domů a hned skvělá zpráva :) ...
Reagovat
Lunej..
Barča opět jede, velká gratulka.
Reagovat
Nola
tak, tak, Baru mam najradsej z vasich bab
Reagovat
Lunej..
Já myslela, že mě :D:D
Reagovat
Nola
preco nie :D m.j. Tomas hra dnes vyborne, pada mu tam vsetko, rychlovka
Reagovat
Lunej..
Jj, hrál moc dobře. Dneska mi FH dobře slapal, dost často si ho obihal a i u sítě byl:)
Reagovat
Lunej..
Mu šlapal :)
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist