Těhotenství Sereny? Tenistce se otevírá okruh nových sponzorů

21. 4. 2017, 11:45
Aktuality 11
Díky těhotenství bude hvězda Serena Williamsová ještě atraktivnější pro sponzory, protože jí umožní rozšířit pole působnosti i na těhotenské oblečení a produkty spojené s mateřstvím, napsala agentura Reuters s odvoláním na marketingové odborníky. Pětatřicetiletá Američanka oznámila ve středu, že očekává prvního potomka. Vítězka rekordních 23 grandslamových turnajů ve dvouhře je ve dvacátém týdnu těhotenství.
Profily hráčů
Serena Williamsová (© Instagram)

Díky těhotenství bude dlouholetá tenisová královna širší veřejnosti ještě sympatičtější, uvádějí odborníci na marketing.

"Vezmete kultovní jméno, které už je nyní značkou, a přidáte k němu těhotenství. A dostanete šťastný příběh," uvedl Gary Fechter, právník firmy McCarter & English, který zastupuje společnosti ve sponzorských dohodách. "Díky tomu bude zkrátka ještě sponzorsky cennější."

S výdělkem téměř 29 milionů dolarů (asi 727,7 milionu korun) za rok vévodí Williamsová žebříčku nejlépe placených sportovkyň světa, který sestavil časopis Forbes. Od sponzorů, mezi které patří Nike a Pepsi, inkasuje 20 milionů dolarů - a to by mohlo její těhotenství ještě zvýšit.

"Jednoduše jí to dodá další rozměr jako osobě," řekl Jim Andrews, viceprezident firmy IEG, která sleduje výdaje na sponzorství. "Zvýší to její sympatie a rozhodně to zvýší její zpeněžitelnost," uvedl Fechter.

Ke sponzorům Williamsové patří například i výrobce sportovního vybavení Wilson, banka JP Morgan Chase, výrobce sluchátek Beats Electronics, IBM či automobilová značka Mini.

Williamsová má navíc vlastní kolekci oblečení, kterou by nyní mohla podle expertů rozšířit o těhotenské oblečení.

"Existuje spousta různých produktů a spousta různých značek, které se týkají rodiny, mateřství, miminek - a nyní se jim nabízí někdo, kdo bude skvělou pracující matkou, pokud bude Williamsová pokračovat v kariéře," řekl Doug Shabelman, prezident firmy Burns Entertainment, která dává dohromady celebrity se sponzory.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK

Komentáře

11
Přidat komentář
Frick
Jí bude sponzorovat nově Chicco?
Reagovat
smazaný uživatel
Že so Serenou spolupracuje automobilová značka MINI, to považujem za jedno z najmilších marketingových spojení :)

K tým novým potenciálnym sponzorom vyplyvajúcich z jej materstva. Mňa napríklad ako prvé napadli kondomy, ale tento koncept by sa Williamske moc nepáčil.
Reagovat
a.magerova
Ale no tááák... kdyby HO použili tví rodiče, kdo by nás tu už roky prudil ?!!
Reagovat
smazaný uživatel
představ si, jaká pohoda by tady byla :D
Reagovat
Roger_Federer
Forehend za to nemůže, rodiče ho dělali ve vaně a to nejlepší uplavalo..;);)
Reagovat
a.magerova
Navíc máš taky dítě...
Reagovat
smazaný uživatel
Mám...

Ale zaroven mam velky zmysel pre recesiu. Niektore veci netreba brat tak vazne, zivot je potom jednoduchsi...
Reagovat
Fandina
Souhlasím s marketinkovými odborníky, i mně je Serena teď sympatičtější. Stejně jako u Viky u mně stoupla v ceně. :-))
Reagovat
Fandina
u mne nebo mě ... úsměv
Reagovat
Pavol
Keby si ich porovnala s Nadalom asi by vyhrala.
Reagovat
FulnekUltras
Je to všetko voľaako kongovsky čudné - no teraz to možno aj rok nik riešiť nebude...toböž nie WADA
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist