Turnaj mistrů? Murray se kvůli Davis Cupu připravuje na antuce

10. 11. 2015, 18:05
Aktuality 100
I když v příštím týdnu čekají Andyho Murrayho zápasy Turnaje mistrů na tvrdém povrchu, bude před ním trénovat převážně na antuce. Důvodem je následné finále Davisova poháru proti Belgii v Gentu, které se bude hrát právě na antuce, a Murray touží vybojovat pro Británii první triumf v soutěži po 79 letech.
Profily hráčů
Andy Murray

I na Turnaji mistrů v londýnské hale O2 bude mít osmadvacetiletý Skot o co hrát. Nejenže závěrečný podnik sezony na okruhu ATP ještě nikdy nevyhrál, ale navíc může poprvé v kariéře zakončit rok jako světová dvojka.

Upřednostnit přípravu na antuce se Murray rozhodl proto, že měl v minulosti po přechodu na tento pomalejší povrch potíže se zády. "Důležité je, že na sebe moc netlačím a nečekám, že budu hrát v O2 hned skvěle, když se vrátím na tvrdý kurt. Musím respektovat, co přechod na antuku může provést s mým tělem i mou hrou, protože pohyb na ní je úplně jiný," uvedl dvojnásobný grandslamový šampion, který má na kontě 35 turnajových titulů, ale na antuce triumfoval poprvé až letos v květnu v Mnichově.

Po zářijovém postupu do finále Davis Cupu Murray naznačil, že by mohl Turnaj mistrů vynechat. Tuto možnost stále nevylučuje. "Bude to zrádné. Kdybych se v příštích dnech zranil, nebo mě chytila záda, tak bych samozřejmě nehrál. Ale když všechno půjde dobře, začnu od pátku trénovat v O2," řekl Murray, který se v semifinále s Austrálií zasloužil o všechny tři body britského týmu.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

100
Přidat komentář
Herbert_Hoover
Aaaa blablabla Roger je kk.t Rafa taky a co my z toho máme? Máme lepší životy díky nim? Ani houno...jasně žijeme teď a tady, budoucnost je sračka a neexistuje a vo tom to je možná? žijeme za sebe spíš a ne že přítomnost je důležitá, jo je, ale čí život žijeme pokud žijeme tady a ted? Rafův? Rogerův? Nieminenův? Forehand má pravdu, spaniel má pravdu, RF má pravdu, GOATka má pravdu všichni máme pravdu v tomhle nicotném světě ale jen naoko...souhlasíme se sebou samými?
Reagovat
smazaný uživatel
Počuj Herbe, neposlal ti gigin svoju slivku na koštovku?..:)
Reagovat
Herbert_Hoover
Možná by bylo lepší kdyby poslal, ale taky jsem z Moravy, máme svoju :) Jasné, rozvášnil jsem se, ale prostě tohle mě už štve žabomyší války o prdu.
Reagovat
spaniel
Taky me napadla ta slivka giginoff :)
Co te tak rozohnilo?
Reagovat
Herbert_Hoover
Ani nevím, asi mi došlo, kolik energie vynakládám pro to, abych dokázal, že je Rafa borec a přitom mi unikají mnohem důležitější věci, které by si spíš žádaly velehoru energie...
Reagovat
smazaný uživatel
nejdřív jsem si říkala, jestli ses z těch nekonečných žabomyších vláken už nezbláznil anebo jestli s tím má co dělat zdejší diskuze gamblerů a zkrachovalců, kterým jednou za čas osvítí mozek myšlenka, proč to vlastně dělají a jak z toho ven, ale stejně dál neunáší a jedou v tomto živobytí vesele dál, to snad doufám u tebe neplatí, ale ono tě možná přeci jen osvítilo, že fakt nemá smysl tady vynakládat energii k přesvědčování někoho, kdo si stejně myslí svoje, a zbytečně se tak připravovat o čas, který je v běžném životě nenahraditelný a je ho málo, tak proč ho radši nevyužívat smysluplněji a tohle všechno brát s nadhledem, pak že já jsem sluníčkář :D vždyť těm hráčům je úplně jedno, co si o nich myslí fanoušci toho druhého, oni si jedou to svoje a my se tu handrkujeme o tom, kdo z nich je lepší, zatímco to jsou oni, co v životě doopravdy něco dokázali a za to klobouk dolů, jestli tě to potěší, tak Rafa je borec a zaslouží si respekt, ať je jaký je, dokázal toho hrozně moc a každý zkrátka nemůže být nejlepší ve všem, zrovna já, která bych ho měla jako typický RF fan nenávidět a zesměšňovat ho, jsem se ho naučila respektovat a v sezoně 2013 jsem se ho skoro až bála, co všechno ještě neovládne, a jen v tichosti doufala, že se Roger vyhrabe z nejhoršího, a vidiš to, teď je to obráceně a já Rafu dokonce aj tlačila, aby se vrátil a nebyl tady Djokomonopol na tituly, zlaté časy před rokem 2013, fakt že jo, a to jsem já teprve tehdy objevila tenisový svět, ale přestože jsem do něho zapálená, zůstávám soudná, abych se vrátila k původnímu tématu, takže jak by řekl Roger: "Take it easy, buddy" ;))
Reagovat
smazaný uživatel
Je to svojim sposobom hnací motor tohto často mŕtveho portálu..Keď skončia tieto debaty+Kvitová a Fandina, tak Tenisportal bude moct slavnostne odhlasit svoju doménu a majitelia zainvestovat do niecoho perspektivnejsieho, napriklad ragby.cz..
Reagovat
Herbert_Hoover
Pravda, Fandině je vždycky třeba oponovat i kdyby člověk mlel z posledního :D
Reagovat
smazaný uživatel
Je to pravda. :))

Co máte z toho, že Váš favorit vyhraje? Radost? Taky mám radost když vyhraje Roger, ale 5 minut max. Větší radost máme mít z chlastaček s kamarády, časem stráveným s rodinou atd. Ne se tady dohadovat s imaginárními přezdívkami o tom kdo má pravdu ve světě tenistů který není náš. :))
Reagovat
smazaný uživatel
jj, přesně o to tady jde, žít vlastní život a ne ten jejich, nic se nemá přehánět, taky mám radost jen krátkou chvíli, když Roger vyhraje, dokáže mi to zlepšit náladu na zbytek dne, když vyhraje titul, ale hrotit to nějak víc nebo se hádat s někým o tom, kdo má pravdu a kdo ne, to je jako tlouct hlavou o zeď, ztráta času, stejně většina diskuzí končí urážkami, ale tak když to někoho baví...
Reagovat
EllNino
Šátry pěkně otočil tiebreak 2. setu z 1:6, odbrátil 5 mečbolů a byhrál 10:8 :D dneska už podruhé odrat v tb, naposledy to předvedla Parmentier proti Svitolině z 2:6 :)
Reagovat
EllNino
dokonce 6 mečounů bylo :D jsem zvědav, co to s Kovalíkem udělá :D
Reagovat
EllNino
no a nakonec to Šátry dal :) to je parádní otočka :D
Reagovat
tommr
jj doslova vstal z mrtvejch ... :)
Reagovat
EllNino
ale nutno říct, že hrál dobře :)
Reagovat
tommr
ze zápasu jsem viděl jen pár kratších úseků, ale zdálo se mi, že na returnu má docela slabinu. Soupeř ale na tom naštěstí nebyl o nic líp ...
Reagovat
EllNino
ono tady na tom povrchu je servis velká výhoda :) jsem zvědav na Lukáše teď :D
Reagovat
tommr
to si ještě počkáš - dřív než v deset večer se asi na kurt nedostane ... :)
Reagovat
EllNino
Velmi kvalitní zápas mezi Eliasem Ymerem a Radkem :) nakonec 6:4 7:6 pro Radka, stále má skvělý záblesky :) už se skro vrátil do 2. stovky
Reagovat
mrafe
Tak hurá, to Radkovi moc přeji, mohl by to tam celé vyhrát.
Reagovat
smazaný uživatel
No, já se jenom klepu, aby dneska nevytkl Južnyj. Jestli místo něho uvidím Blaška, tak za ním snad osobně po zápase dojdu a něco mu řeknu. :DD
Reagovat
Cico93
a kedy sa chystáš do BA?
Reagovat
smazaný uživatel
ještě uvidím.
Reagovat
Cico93
Vasselin - Youzhny by mohlo byť zaujímavé
teda ak postúpi Rus.
Reagovat
Davor1
Raďo hral fakt dobre, variabilne, s veľkým prehľadom, výborne podával, pre Ymera veľká škola. Elias je veľký talent, ale dnes sa jasne ukázalo, koľko robia v tenise skúsenosti a hlava, tam stráca na Štepca niekoľko svetelných rokov :D aj keď vo výmenách sa s ním držal a na svoj vek má výborné základné údery aj pohyb, podobne ako jeho mladší brat, ktorý sa celkom solídne držal včera s Lackom... obaja sa mi páčia a v budúcnosti budú určite vysoko, škoda, že som ich nevidel priamo v NTC, len cez stream...

Štepec v druhom kole Ignatik, s tým by nemal mať žiadny problém, jeho konečná bude najskôr Marchenko, ak zahrá svoj top, tak ho tipujem na finále z dolnej polovice pavúka...
Reagovat
tommr
Radek hrál dobře jen to proměnování BP by měl trochu zlepšit - dneska proměnil jen 1 z 10 ... :)
Reagovat
Nola
http://www.atpworldtour.com/en/news/atp-awards-page-2015
ATPWorldTour.com Fans' Favourite presented by Moët & Chandon (Singles)
(voted by fans)
Roger Federer: The Swiss has been voted ATPWorldTour.com Fans? Favourite presented by Moët & Chandon for a record 13th straight year, receiving 65 per cent of all votes cast. Rafael Nadal finished in second, followed by Novak Djokovic, Andy Murray and Kei Nishikori.

65 percent :D, skoda sa ucastnit tejto ankety..... na ostatnych zostalo 35 percent, strasny nepomer.... Nadal ma na soc. sietach viac fans ako Fedex, ako je to mozne?
Reagovat
panzer.dragon
někde po netu koloval ceník za 100facebook fans 1000facebook fans atd, sice se tam uvádělo, že to nejsou kdoví jaký fans, nejsou moc aktivní atd, ale v řeči čísel se počítaj..

tak možná investuje rafa na facebooku do propagandy
Reagovat
Nola
:D FB nedavno cistil neaktivnych /necinnych/ uzivatelov....
mna skor napadla ina varianta, vlani Dimitrov predbehol Djokera :D oblieka ho Nike, zastupuje ho jedna agentura.....
Reagovat
smazaný uživatel
teď jsem to sem chtěla dát :D výsledky jsou přesně podle mých představ, až na to ocenění No.1, to je jasné :P :D není škoda se účastnit této ankety, to je stejně jako u voleb, když si většina voličů řekne, že k volbám nepůjde, protože tím stejně nic nezmění, tak to ani nikdy nemůže něco změnit, tohle je pouze odraz toho, že Federer prostě je a vždycky bude u drtivé většiny tenisových fandů tím nejoblíbenějším hráčem kvůli jeho stylu, protože se na něj nejlíp dívá a většině je sympatický, proto ho milujou po celém světě, a všimla jsem si, že Roger asi brzo předstihne Rafu v počtu fanoušků na Facebooku, přitom ještě donedávna o dost zaostával :)

Rafa Nadal FB fans: 14.578.774
Roger Federer FB fans: 14.410.947
Reagovat
Nola
hod sem aj twitter, nech sme v obraze.....
Reagovat
smazaný uživatel
Twitter nesleduju, jen občas ten Rogera, Grigora a JMDP, pokud vím, Roger je tam teprve myslím rok dva a number of followers rapidně roste :)
Reagovat
smazaný uživatel
Pro porovnání počtu fanoušků a data připojení :)

Rafa Nadal od července 2011
@RafaelNadal 8 678 534

Novak Djokovič od března 2011
@DjokerNole 4 785 242

Roger Federer od dubna 2013
@rogerfederer 4 149 149

Andy Murray od března 2008
@andy_murray 3 347 051

Juan M. del Potro od května 2010
@delpotrojuan 2 207 371

David Ferrer od února 2012
@DavidFerrer87 884 882

Tomáš Berdych od června 2013
@tomasberdych 246 478

Grigor Dimitrov od června 2009
@GrigorDimitrov 232 689

Za tu dobru, než jsem to napsala, se počet změnil u Rogera +-50, u Rafy +-30, u Djokera +-15, u Andyho +-5, přímá úměra :D
Reagovat
Nola
nebol tvoj povodny nick Heather_Fedex? uz som ju tu dlho neregistrovala...
Reagovat
gigin
Heather byla Slovenka.
Reagovat
Nola
pravda, pamat mas vybornu.... nejak sa to tu riedi, aj satelitny Broz to vzdal
Reagovat
gigin
Ten mne mrzí hodně. Jeho břitký humor byl exkluzívní :DDD
Reagovat
smazaný uživatel
nene, já jsem od první registrace stále stejná a víc nicků nemám :)
Reagovat
a.magerova
Nějak zákonitosti FB neznám, ale vím, že Rafa měl na začátku roku přes 15 miliónů, by mě zajímalo, kde toho půl miliónu zmizlo :-/

http://rafaelnadalfans.com/2015/01/27/rafael-nadal-reaches-15-million-facebook-fans/
Reagovat
smazaný uživatel
Čistka, facebook promazával neaktivní účty.
Reagovat
a.magerova
Aha, a podle čeho bere neaktivitu.... bo já taky: založila a dál nepracovala, takže musím pokontrolovat....
Reagovat
smazaný uživatel
Netuším, podle mě to budou účty, na které se delší dobu (rok?) nikdo nepřihlásil. FB se tak chce asi zbavit hlavně účelově založených jednorázových fake účtů.
Reagovat
a.magerova
Aha, tak sem tam za rok mrknu, takže jsem furt mezi "živými" čili aktivními :-)))
Reagovat
spaniel
No, Nadal ma spousty fandu na FB ze Spanelska a bohuzel anketa byla v anglictine :(
Reagovat
Kozoroh
Mě by spíš než anketa popularity zajímalo, proč Federer furt dostává cenu Stefana Edberga. Proč nedostal cenu Ferrer nebo Anderson? Ti dva by si toto ocenění rovněž zasloužili. Že by i zde rozhodovala popularita, a to u tenistů?!
Reagovat
smazaný uživatel
tenisti se mezi sebou dobře znají, tak vědí, kdo jaký je ;)
Reagovat
Nola
jj travia spolu dovolenky, navstevuju sa mimo sezonu....jedna velka tenisova rodinka
Reagovat
smazaný uživatel
Vedia, kto aký je a kto má aký obraz...A cez to vlak nejde :)
Reagovat
smazaný uživatel
Lebo je lepší hráč a človek.
Reagovat
Roger_Federer
A mohl bys vice rozepsat, jak jsi k tomuto dosel?;)
Hlavne ten "lepsi clovek" me zaujal.
Reagovat
smazaný uživatel
Vedel som, že ťa to zaujme. Preto som to napísal.
Reagovat
Roger_Federer
Vitej Fandina.

:)
Reagovat
baggik
Murray udělá dva body, Darcis s Goffinem porazí Warda a bude rzhdovat čtyřhra, tam je to otevřené, ale o něco víc věřím Britům. Ale jak se stalo, že jsou ve finále zrovna tyhle dva mančafty to netuším.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak využili toho, že nejlepší hráči třeba nehráli. Zase ale Britové porazili 3 dobré týmy, USA, Francii a Austrálii. Hlavně skalp Francie je velký kumšt.
Reagovat
gigin
Jak tam bude hrat ten s tou špinavou nohou vo to strah nemam, to zase jo. Von ma dobrou palku. A hotovo.
Reagovat
smazaný uživatel
:DDD Tys je kus cypa :D
Reagovat
smazaný uživatel
Je evidentní jak moc Andyho finále DC zajímá a chce jej pro Británii vyhrát. TM je pro něj na druhém místě a je velmi pravděpodobné, že ani nepostoupí ze skupiny popř. se z turnaje pro zranění odhlásí.
Reagovat
Roger_Federer
Tak po vysledcich z minuleho roku se mu ani nedivim, ze se raci soustredi na finale DC.
Reagovat
smazaný uživatel
Co mají co výsledky z loňského roku, kdy byl totálně bez šťávy, protože hrál 6 týdnů v kuse, společné s letošním TM?
Reagovat
Roger_Federer
Stim sice souhlasim, a byl jen rypanec, ale v hlave ten propadak stejne mit castecne bude.
Reagovat
smazaný uživatel
Zase je zodpovědný. Titul pro Británii je pro něj cennější, než individuální úspěch na TM.

Co si budeme povídat, jeho šance na výraznější úspěch na TM jsou velmi mizivé. Jelikož když potká kohokoliv z TRIA Djokovič, Federer, Nadal, tak stejně prohraje 0:2 na sety. Nole 21:9, Rafa 15:6, Federer 14:11 ale 5x z posledních 5 utkání to Andy projel. Takže jeho volba přípravy na antuku je rozumná.
Reagovat
baggik
Tak s Nadalem by neprohrál, ale to je fuk, Djokoviče v semi nebo finále stejně nedá.
Reagovat
smazaný uživatel
No a Rogera taky ne.
Reagovat
rusedski
Tak jsem včera schválně dával pozor, jak se Lukáš bude chovat po proměněném mečbolu, a musím říct, že nejenom poděkoval divákům, ale poslal i palec skupince svých "ultras", kteří pomalu ob fiftýn skandovali "Rosi, Rosi". Ale nevím, jestli třeba nešlo o jeho známé nebo tak...
Reagovat
smazaný uživatel
Kua, Andy sa pripravuje, akoby ho v tom finále na antuke čakal Nadal verzia 08, seknutý s Borgom a Villasom :))..

Tu sú na mieste slová mojej prvej učiteľky na ZŠ.::"Malú násobilku musíte vedieť aj o polnoci, žiaci!".

..A presne o to ide, Goffina hráč ako Murray musí poraziť aj o polnoci, kedykoľvek, kdekoľvek...Sedí mu aj typologicky, aj vzhľadom na antukovú sezónu Murrayho je pre mňa tento zápas vopred rozhodnutý v Andyho prospech.
Reagovat
Tornes
Stejně tak Roger musí porazit aj o polnoci, kedykoľvek, kdekoľvek.. třeba takovýho Seppiho. Nebo když už jsme u toho, Murryeho v. 2006. Nebo Karloviče. A stejně ho tihle hráči dokázali porazit. Stejně tak měl Murray letos dopředu porazit Andersona, Corice, Gabašviliho nebo Simona - a stejně se všema prohrál.

Nikdy není předem rozhodnuto. Andy je favorit, ano. Výrazný favorit, ano. Ale rozhodně už nevyhrál.
A pokud dává DC velkou hodnotu (jakože ano), tak je jen logické snažit se, aby byl co nejlépe připraven. Vždyt vzhledem k jeho spoluhráčům je to velmi pravděpodobně jediná šance, kterou na DC bude mít.
Reagovat
smazaný uživatel
Rozdiel je ten, že Rogera zaskočil jeden z plejády zápasov rutinného turnaja, na ktorý sa zvlášť nepripravoval...Typický deň blbec..Ak by Federer vedel tri mesiace vopred, že so Seppim pojde o vsetko, nepochybujem o tom, ze ten zápas vyhrá..
Reagovat
spaniel
Myslíš, že na GS nevěděl, že mu jde se Seppim o vše? Občas to prostě nevyjde.
Reagovat
Herbert_Hoover
Ano ja si to myslim, ze zapas Andyho v DC je neco jineho nez rutinni GS zapas se Seppim v podani Rogera..dyt slo o 2. kolo nebo ktere. Byt to SF s nekym zvucnym je to jine.
Reagovat
Kozoroh
Přesně jsi to vystihl Forehande. Je evidentní, že celá "antuková příprava na finále DC" má přitáhnout větší pozornost. Jde jen o mediální divadlo.
Reagovat
Davor1
Bedeneho by som určite nebral, nemá s tým tímom nič spoločné, nie je to Brit, nemá žiadny podiel na postupe a súčasní členovia si to zaslúžia dokončiť vo svojej réžii. V budúcnosti ho určite budú začleňovať a nemám s tým problém, ale vo finále proste nemá čo robiť.

Ward s Edmundom sa pripravujú na challengeri v Buenos Aires, celkom dobré riešenie, obaja dnes vyhrali svoje zápasy, myslím, že dvojka je úplne istá. Ward má v súčasnosti veľmi dobrú formu, vyhral prednedávnom challenger a mal aj ďalšie solídne výsledky na iných, na antuke to ako tak vie a celkovo je stále výrazne lepší hráč ako Edmund, navyše v DC sa dokáže správne namotivovať a podať aj výkon nad jeho obvyklé možnosti. Myslím, že v piatok je jeho nominácia takmer istá. Kľúčom ale bude štorhra, tam sa podľa mňa spraví rozhodujúci bod a pri tom bude Andy s Jamiem, Ward bude naozaj len posledná inštancia ak by sa niečo posralo, čo verím, že sa nestane...
Reagovat
smazaný uživatel
Ward ani debla hrát nebude. Pokud by nehrál Andy, bude tam Dom Inglot nejspíš.
Reagovat
Herbert_Hoover
Na antuce se mi líbí víc Edmund, ale souhlasím, že Ward je v této soutěži jasná volba, nakolik ještě Kyle DC nehrál a nakolik má James za sebou slušné skalpy.
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud by někoho zajímala včerejší rozlučková exhibice ve Finsku, tak tady z alespoň takového pohledu, když už nikde není záznam ;)

https://www.youtube.com/watch?v=bVM3FIaGVGw
Reagovat
smazaný uživatel
tyve dyt to je skoro regulérní zápas...fakt dobrou kvalitu ten zápas měl...žádná moc exibice
Reagovat
Herbert_Hoover
No právě :))
Reagovat
a.magerova
Asi si chtěl Jarkko naposled zahrát regulérní zápas se vším všudy..... opičky měli ve čtyřhře :-))
Reagovat
rusedski
Jarkko jakožto horší hráč těžko mohl začít s nějakými opičkami a riskovat debakl. To bylo na Federerovi a ten to pojal tak, jak je jeho egoistické povaze vlastní. Nenechat domácí legendě v rozlučkovém srandamači ani set je prostě prasárna :/
Reagovat
MartinPa
Není to kravina nazývat tenistu egoistou v ryze egoistickém sportu jakým tenis bezesporu je?
Reagovat
Tornes
Ano, hlavně že je ve všem jasno... (facepalm)
Reagovat
a.magerova
http://i.idnes.cz/12/082/cl6/PKA45351a_double_facepalm.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
Ono hlavně záleží na tom jak se domluvili mezi sebou. Taky si mohli říct, hele dáme 2x TB protože mi pak už máme rezervaci v restauračce, takže tak hodinku něco a balíme. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, prehrat v dvoch setoch, to bol určite Jarkov nápad :)
Reagovat
spaniel
Tak jsem to googlil a Jarrko chtěl prohrát 2x 0:6, ale Roger byl proti a chtěl 3 vyrovnané sety. Tak udělali kompromis.
Reagovat
a.magerova
Jj taky jsem TO četla :-))
Prý pak Jarkko žadonil aspoň o jednoho, prý mu Roger za celou kariéru nedal.... no ale víme, že Roger kanáry nerozdává jen tak na potkání.... no a tak se Jarkko šprajcl a odmítl set vyhrát.... :-P
Reagovat
smazaný uživatel
Tak už víme, proč i v Paříži dělal občas takové kraviny a proč záda bolela. Snad v O2 neudělá ostudu jak loni aspoň. Postup ze skupiny by byl fajn.
Reagovat
smazaný uživatel
Nasadil bych Edmunda spis nez Warda, ted v Argentine hraji asi o nominaci a dneska porazil Ghema coz neni spatnej hrac!
Reagovat
Gracias_Mendoza
Edmund ještě nenastoupil v DC za Británii, nemyslím si že by ho kapitán nechal debutovat zrovna v tak důležitým finále. Ward se zasloužil už loni v USA na antuce proti Querreymu a letos podal heroický výkon proti Isnerovi, čímž ho hodně Britů považují za Mr. Davis Cup a chtějí ho tam
Reagovat
mahycek
Kdy se bude losovat a podle jakého klíče do dvou čtyřčlených skupin na T M v Londýně ?
Reagovat
gigin
Ve čtvrtek večer, podla kľúča od basy. Kľúúúúč!
Reagovat
gigin
The top seeded players/team is placed in Group A and the second seeded player/team is placed in Group B. Players/teams seeded 3 and 4, 5 and 6, 7 and 8, are then drawn in pairs with the first drawn placed in Group A. Each player/team plays the three other players/teams in his group.
Reagovat
smazaný uživatel
pre Gigina
Kate Boy - Midnight Sun
https://www.youtube.com/watch?v=2H7pa4OQ8rY
Reagovat
gigin
Proč?
Reagovat
smazaný uživatel
:D
Reagovat
smazaný uživatel
Andy by měl 2 body udělat určitě, otázka je, co britská dvojka, nevím, jestli už může hrát Bedene. Jinak asi Ward? Teď hraje v Argentině na antuce, což mě překvapilo, takže to chápu jako přípravu na DC. No stejně asi ten 3. bod budou muset udělat Super Murray Bros. v deblu.
Reagovat
Fandina
Bedene hrát nemůže.
Reagovat
smazaný uživatel
Už může prej a Britové hodně řeší, jestli je správné ho povolat, když tým nezná a není součástí té party. Ale je to rozhodně lepší antukář jak Ward nebo Edmund.
Reagovat
Fandina
Aha, tak díky za vysvětlení.
Reagovat
Fandina
To je zajímavá fotka. Jinak Britům držím palce, aby DC vyhráli, i když pro Davida a spol. by to také nebylo marné.
Reagovat
smazaný uživatel
Thomas Muster je Fany proti
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist