V Top 10 jsou poprvé čtyři levačky, z toho dvě Češky Kvitová a Šafářová

14. 6. 2015, 11:48
Aktuality 198
Levoruké tenistky v tomto týdnu napsaly novou kapitolu světových žebříčků a historii pomohly přepsat i Petra Kvitová a Lucie Šafářová. Ta se po životním úspěchu na Roland Garros, kde padla až ve finále, poprvé probojovala do Top 10 a levačky jsou v elitní desítce nyní čtyři. Českou dvojici doplňují Ruska Jekatěrina Makarovová a Němka Angelique Kerberová.
Lucie Šafářová a Petra Kvitová

Nejvýše z nich je v pořadí WTA Petra Kvitová na druhém místě, následuje Lucie Šafářová na sedmé pozici, hned za ní je Makarovová a desítku uzavírá Kerberová.

Podle Ženské tenisové asociace bylo dosud nejvíce levaček v Top 10 žebříčku v lednu 1983, a to tři: Martina Navrátilová, Sylvia Hanikaová a Barbara Potterová.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK

Komentáře

198
Přidat komentář
FulnekUltras
ty má dnes každý rád,
byť nehrají už za kačky,
je prostě musíš milovat...

A tak jen kupředu levá,
zní českých holek song,
kdo z nás by se hněval,
padne-li ve Wimblu Kong. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Ty to máš vyhrabaný.
Reagovat
FulnekUltras
Počítej si do tří... ;)))
Reagovat
smazaný uživatel
To je teda zas " okurková sezona ". Semele se tu páté přes deváté. Já k tomu říkám toto : je fajn mít 2 Češky v Top 10 , ať jsou levačky či pravačky. Jupí, holahej, nepřátel se nelekej.
Reagovat
VlS
Když je levačka ta pravá ruka ke hře, tak proč ne
Reagovat
Jabadu
Už se níže zase hádají, tak to zkusím odlehčit lehkým off topicem.

"Pane Scott, má váš kultovní film Vetřelec (1979) ještě nějaký jiný, hlubší, nadčasový význam?"
"Ne. Jenom jsem vás chtěl vystrašit. Aáááááchachachachááááá! ..." :-)
Reagovat
Jabadu
ale v rozhovoru s Igorem Chaunem (HD) si myslím, že je vidět, že Petra má nějakým způsobem upravený chrup. Což je, pochopitelně, v pořádku. Neví někdo, o jakou úpravu by mohlo jít? :-)
Reagovat
Fandina
Petra nosila nějaký čas rovnátka. Myslím že rok 2009-2010.
Reagovat
Jabadu
Jde sice o mladou a krásnou ženu, přesto si myslím, že tak dokonalý a bělostný chrup není jen výsledkem kartáčku a pasty. :-)
Reagovat
Fandina
V nynější době existují i různá bělidla na zuby. Takže proč ne. Dosahnout pěkný chrup lze i pomocí různých takových prostředků.
Reagovat
smazaný uživatel
Jistěže není jen výsledkem kartáčku a pasty. Důležitý je dobrý genetický základ. ;-)
Reagovat
Fandina
To také.
Reagovat
smazaný uživatel
Čtu tvoje poznamky k turnajove prestiži. ..bože ty jsi hlupák ...
Obhajujes něco...jenom proto , že tam náhodou vyhrál ten skleb Kvit. ??!!
iqe.....zase tě omlouvá jedine věk, jinak jsi fakt tupec omezený.
Turnajove GS ,jsou vvždy top a proč je ty blbe srovnavas...michas jabka hrusky...prober se .
iqe...jsi zřejmě nula...která musí plkat , aby aspon uspojila svoji malost ty "madride"...
tušiš ty idi..o..t..e kde to vůbec je...???
Reagovat
FulnekUltras
Nazdar, ty stará průdo !!! ;)))
Jabka s hruškama nech klidně hnít ve sklepě pod Pradem a radši nám prozraď, co si musíš ráno nanášet na škleb, aby to přes den aspoň trochu vypadalo. ;)
Reagovat
EllNino
dynamit, dynamit,...:)
Reagovat
Jabadu
???
Reagovat
EllNino
no chtěl si vědět, jakou upravu Petra použila :)
Reagovat
Jabadu
Tak já například v tomto jsem celkem zodpovědný. V hubě mám sice už jen 5 svých zubů - zbytek jsou korunky a můstky - keramika.
A kolik to stálo?
Ani se neptej! :-)
Reagovat
sprchon
Já musím zaklepat, pořád mám všechny svoje a bez problémů. Dřív jsem nosil na noc rovnátka, jinak nic. :)
Reagovat
VlS
Ale není ti 70, že ne?:-))
Reagovat
sprchon
Táhne mi na 70. :)
Následujících skoro 50 let. :D
Reagovat
VlS
No, tak to buď klidnej, v příštích 50 tě něco z těch radostí potka.
Reagovat
sprchon
Třeba ne. ;)
Reagovat
VlS
Chlapče, ze srdce ti to přeju
Reagovat
sprchon
Díky. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to buď rád. :) Trhání zubu je otřesnej zážitek...
Reagovat
sprchon
Nebo vrtání, co? Slyšel jsem o tom...
Reagovat
smazaný uživatel
Vrtání se dá v pohodě vydržet, to nic není. :D
Reagovat
sprchon
Ale určitě je to nepříjemný, ne? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Záleží na tom, jak je kaz hlubokej a velkej a kde je... :)
Reagovat
smazaný uživatel
A jak je zubař šikovnej :-)
Reagovat
sprchon
Ale samozřejmě jsem rád. :)
Reagovat
janek_da
ještě je horší zážitek. "vrtání kanálků" :DDD
Reagovat
janek_da
eee, vlastně čištění kanálků
Reagovat
smazaný uživatel
To znám taky, ale trhání mi připadá horší. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ona má bílé zuby snad pořád :D Ale všechny holky mi přijdou, že mají nějak moc bílé zuby :D :D
Reagovat
Frick
Nicole ve druhých setech (Od Q1 v Monterrey do dneška) 6:2, 6:2, 6:2, 6:7, 7:6, 6:2, 6:2, 6:2 :o) Mám proti sobě 1151. nebo 3. hráčku světa? Co na tom záleží, skore je stejný. :-D
Reagovat
Frick
Nechybí vám checo el-classico? Mne už pomalu jo.

Tak se snad dočkáme. Mohlo by být velmi zajímavé a výsledek by už konečně mohl být opačný.

Nicméně to jsme si mysleli ve Wimblu taky. Třeba já.
Reagovat
Jabadu
Zcela výjímečně ... opakuji zcela výjimečně s tebou, jako ultras, souhlasím. :-)
Reagovat
EllNino
Mně taky chybí chvíle, kdy Petra zase Lucku vypráší, ale doufám, že k tomu dojde zase až tak v semifinále, ideálně ve finále :)
Reagovat
VlS
Nedojde, vzpomeň si ba Mašu
Reagovat
EllNino
:) co s Mášou ? :)
Reagovat
VlS
Taky si všichni mysleli, že Lucku jako obvykle smázne. Lucka letos automatické prohry s Petrou zarazí :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Možná. Ale ve Wimbledonu ne. ;-)
Reagovat
sprchon
Doufám, že jo. :)
Reagovat
EllNino
já ne, já tipoval Lucku ve dvou :) Monty ti to dosvědčí :D
Reagovat
smazaný uživatel
Bohužel. :D Ale dovolím si nesouhlasit s VISem. Masha sice Lucku předtím porážela, ale o nějakém "smáznutí" nemohla být řeč...
Reagovat
sprchon
To rozhodně ne, jejich vzájemný zápasy byly vždycky vyrovnaný. Jen v jednom jediném se nehrál tiebreak, v jiném se hrály naopak tři. :D
Reagovat
lars
neprehanej !! :))
Reagovat
smazaný uživatel
Přál bych jí to. Zvlášť teď, když jí kromě Petry začala šikanovat i Karolína :)
Reagovat
Frick
To si jí můžou šikanovat jak chtěj, ale za první půlku sezóny je Lucka česká no. 1

Finále RG je více než titul z Madridu.
Reagovat
smazaný uživatel
Madrid je po RG druhý nejprestižnější turnaj na antuce. => finále RG není víc než titul z Madridu.
Reagovat
janek_da
ajeje
Reagovat
VlS
Finále GS je víc než jakejkoliv Premiere mandatory turnaj. Madrid rozhodně nad ostatní PM nevyčnívá, IW a Mia jsou víc.
Reagovat
blixa
Finále GS je prestižnější, ale proč by ty americký betony měly bejt víc, to nechápu. Nesmysl.
Reagovat
Frick
Tak hrají se dva týdny, je tam 96 účastnic....
Reagovat
VlS
Protože mají o kolo delšího pavouka.
Reagovat
blixa
Spíš jen o půl kola, navíc pro špičku je to stejný. Nevidím důvod, proč by měly být víc. Nesmysl.
Reagovat
smazaný uživatel
Papírově ano, fakticky ne vzhledem k tomu, že všichni nasazení mají v prvním kole volno. IW a Miami jsou akorát důkazem megalomanství Amíků.
Reagovat
smazaný uživatel
Titul z GS bezpochyby, finále GS ne, resp. je to jenom tvůj subjektivní názor, nikoli objektivní fakt.

A netuším, proč do toho taháš IW a Miami, ty se na antuce nehrají. Navíc jsou to turnaje na úrovni Madridu.
Reagovat
blixa
Tak jediný "měřitelný" faktor jsou body a peníze. A tam jasně vede finále GS ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Mám k tomu své výhrady, ale budiž. :-)
Reagovat
Fandina
Tak tak, pravdu díš ... úsměv
Reagovat
lars
jsou i jine :))
Reagovat
blixa
Jako faktory ? Jistě, ale měřitelné ? Jaké ?
Reagovat
Fandina
Peníze a body jsou určitě měřitelné, ale další faktory je třeba známost, obliba, sledovanost turnajů. Asi každý slyšel v souvislosti s tenisem o Wimbledonu. O ostatních GS to tak jisté není.
Reagovat
lars
i meritelne.
jsem zvedavy, jak dlouho bude trvat, nez to nekdo napise :)
Reagovat
Fandina
Stáří?
Reagovat
lars
Odbornici na tenis na TP bezi Vam cas na spravnou odpoved
Pokud to nikdo nenapise, tak to napisu zitra po 23:00 :))
Reagovat
smazaný uživatel
Obsazení?
Reagovat
lars
prilis siroky pojem
Reagovat
smazaný uživatel
Asi myslíš zápas se Serenou a odlišné výsledky. Tak samozřejmě - Petra má svůj top tenis na vyšší úrovni než Lucka, tím pádem má logicky vyšší šanci porazit Serenu. Na druhou stranu Serena ve finále GS je ještě větší monstrum než v jakémkoli jiném zápase a Lucka jí byla důstojnou soupeřkou.

Přesto nejúspěšnější Češkou 1. poloviny sezóny je Lucka. Hraje se na body a tam je to 2477:2346. Objektivnější měřítko asi není :) A v té prestiži bych taky víc dával na finále GS.
Reagovat
Frick
No a kdyby Serena zahrála ve finále v Paříži jako v SF Madridu - není teď Lucka držitelkou singlového GS?
Reagovat
smazaný uživatel
Na to se zeptej křišťálové koule :) Nebo Kvitovky, ale ta je zaujatá, tak by řekla, že ani náhodou.
Reagovat
smazaný uživatel
Možná by bylo bývalo stačilo, kdyby Lucka v tom finále zahrála to, co hrála předtím celý turnaj, jenže to se jí dařilo jenom od cca půlky druhého setu do začátku setu číslo tři.
Reagovat
lars
asi ne, pac Lucka z Madridu by asi "zadrbala" nejaky predchozi zapas jako s Kuznou :)
Reagovat
lars
to nemyslim
Reagovat
lars
pocet odehranych + viteznych zapasu na danem WTA turnaji nasazenou hrackou v singlu,
v pripade stejneho souctu porovnat podle poctu startujicich na WTA turnaji
Reagovat
janek_da
Ukaž mi, kde v tvém komentáři je objektivní fakt.

"Madrid je po RG druhý nejprestižnější turnaj na antuce. => finále RG není víc než titul z Madridu"
Reagovat
smazaný uživatel
Celý komentář je objektivní fakt. Madrid je po RG druhá nejprestižnější akce na antuce, alespoň na okruhu WTA to platí beze zbytku. Ale třeba vymyslíš nějaký prestižnější turnaj než Madrid. ;-)
Reagovat
janek_da
PS

Je srandovní, že Wimbledon je pro tebe nejprestižnější, protože je asi o 1/10 trvání delší než FO, ale 10x starší turnaj je najednou pro tebe méně prestižnější než 7 letá rychlokvaška (Řím x Madrid)
Reagovat
Fandina
Wimbledon je nejvíc prestižní nejen pro něj. Obecně se považuje za nejprestižnější GS.
Reagovat
janek_da
nevím v čem máš problém?
Reagovat
Fandina
Proč bych měla mít problém?
Reagovat
smazaný uživatel
Madrid je Premier Mandatory, Řím "jenom" Premier 5, což je nižší kategorie. Je kua tak těžký to pochopit?
Reagovat
janek_da
Pro mě P5 a PM znamená prakticky to samé, ale ok je to můj subjektivní pocit.

Administrativním zásahem se turnaj prestižnější nestává. Dokonce právě pro tebe ani uznáváný GS nedosahuje poloviny prestiže Wimbledonu
Reagovat
smazaný uživatel
Stává, nestává, Madrid je ve vyšší kategorii než Řím. Byť uznávám, že s těma kategoriema to na WTA okruhu není úplně jednoznačné.
Reagovat
janek_da
Je vyšší kategorie, bodově a finančně lépe hodnocený.

ale ve wiki je to jasně napsáno
It is the most prestigious red clay tennis tournament in the world after the French Open.
Reagovat
smazaný uživatel
Je vyšší kategorie, bodově a finančně lépe hodnocený. => je prestižnější. Bez ohledu na to, co píšou na Wiki nebo na webu WTA.
Reagovat
janek_da
no jo WTA a wiki to je partička amatérů. Já to mám zmáknuté nejlíp.
Reagovat
smazaný uživatel
Když je Řím prestižnější, proč je za něj míň bodů a peněz než za Madrid? Vysvětli mi to.
Reagovat
janek_da
Nebavím se o ohodnocení, ale o prestiži. Ta se buduje a je to subjektivní kriterium. Pro španělky může být Madrid prestižnější a já jim to nebudu brát. Ale s kategorickými větami X je prestižnější než Y, ze zásady nesouhlasím.
Reagovat
darek.vrana
Jak tady zase čtu tvoje výplody, tak mi fakt zůstává rozum stát. To snad už ani není možné, kam tvoje demagogie může zajít. Tvrdit, že titul z Madridu je víc než finále GS? A že Madrid je nejprestižnější po RG? Fakt nemám slov. Tenisti mají 4 vrcholy, a to jsou GS + Davis Cup a Fe Cup v týmech. Pak možná ještě Turnaj mistrů, všechno ostatní je v podstatě balast. A s tím Madridem jseš taky slušně vedle. Řím je rozhodně nejprestižnější, ať je v kategorii jaké chce. Vždycky v minulosti byl téměř na úrovni GS, v 70. letech dokonce snad i kvalitativně výš než RG. Kategorie nekategorie. Upřímně řečeno, tenis sleduju dlouho a pozorně, ale abych řekl pravdu, ani bych nedokázal vyjmenovat, které turnaje jsou Premier Mandatory a které Premier 5 atd., to jsou pofidérní kategorie, které z historického hlediska nemají žádnou váhu. GS zná každý.
Reagovat
smazaný uživatel
Neurážej.
Reagovat
lars
a v cem je problem ?
Reagovat
janek_da
z wta webu

Two weeks prior to the start of the French Open, the stars of the WTA travel to the Italian capital for the Internazionali BNL d'Italia. Widely considered the second most prestigious clay event after Roland Garros, the Premier tournament's roll of champions reads like a who's who of all-time greats
Reagovat
darek.vrana
Bud Collins, největší světový znalec tenisu, má ve své encyklopedii Řím taky jasně hned za RG. Ale po minulé zkušenosti vím, že s tímhle demagogem (iqe) vůbec nemá cenu začínat diskuzi.
Reagovat
smazaný uživatel
Neoperuj se slovy, jejichž význam neznáš.
Reagovat
slacker
Iqe neni demagog, ale zakomplexovany ubozak s problemy vnimat realitu.
Slovo demagog kdysi souviseelo s hlasem lidu a ne s metanim nesmyslu.
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem ráda , že na toho iqe má podobný názor více lidí.
Reagovat
blixa
A napsal bys to samý, kdyby Petra měla finále RG a Lucka vyhrála Madrid ? Sotva, že :D
Reagovat
Frick
Body
1000 vs. 1300

Prize money
0,896 mil. USD vs. 1,074 mil. USD

Mediální prezentace
"Další titul z řady" vs. Životní úspěch, Lucka se stala největší star v celé české společnosi
Reagovat
Frick
Ale uznávám, že tahle životní (půl) sezóna by bez titulu byla taková ochuzená. Takže (i) ze ten (pouhý) Premier jsem také rád.
Reagovat
smazaný uživatel
Body budiž, prachy nejsou relevantní měřítko a mediální prezentace je odvislá od toho, čeho Lucka předtím dosáhla. Být v tom finále Petra, o životním úspěchu by nikdo nepsal, naopak vyhrát Lucka Madrid, zase by se psalo o životním úspěchu.
Reagovat
Frick
Myslím, že kdyby to bylo naopak (Lucka výhra v Madridu, Petra finále v Paříži), tak by se o Petře psalo více než o Lucce.
Reagovat
Fandina
Já myslím, že vzhledem k tomu, že Petra je dvojnásobná vítězka GS, tak by se o finále asi tolik nepsalo.
Reagovat
smazaný uživatel
Možná. Ale rozhodně by se v případě Petry nepsalo o životním úspěchu.
Reagovat
blixa
Prachy jsou sakra relevantní měřítko !!! :D
Reagovat
smazaný uživatel
V tom případě by se ty nejprestižnější akce hrály v Arábii :-)
Reagovat
blixa
No tak kdo říká že tomu brzo tak nebude ? Viz MS ve fotbale :D
Reagovat
smazaný uživatel
Taky fakt. Už jenom čekám, kdy tam šoupnou MS v alpském lyžování :-D
Reagovat
lars
jak kdy a jak v cem :))
Reagovat
Frick
měla v tom Wimbledonu hezký ohoz. Dobře v něm vynikla její perfektní figura.
Reagovat
Frick
kdyby to počasí umožnilo, nechali odehrát ti zápasy za jeden den? To tam neni nějaký omezení - na max. 2 singly / den?
Reagovat
EllNino
nevím o takovým omezení ...:) a proč se nekoukneš do pravidel ..proč se furt ptáš tady :D
Reagovat
Frick
Bylo to adresovaný tobě ten dotaz? Nebyl.
Reagovat
EllNino
nebyl adresovaný nikomu, tak se mohl ozvat, kdo chtěl :D
Reagovat
klarat
V nevyhnutelných případech lze hrát až 3 zápasy za den, v případě souhlasu hráčky i více. Taky mě to překvapilo.
Reagovat
VlS
Trošku čuňárna, on je taky zápas a zápas, že, pamatuju si, že Lucka jeden den v Charlestonu hrála dva singly a debla ( a všechno vyhrála)
Reagovat
darek.vrana
Včera jsem četl, že Helena Suková v jeden den odehrála finále ženského debla, čtvrt, semi i finále mixa ve Wimbledonu, to je síla:).
Reagovat
smazaný uživatel
Vzhledem k tomu, že pravidlům nijak nevadí, že někoho nechají hrát zápas uprostřed noci, pochybuju, že by jim vadilo tohle.
Reagovat
horska.kraslice
v Nottinghamu se právě hraje finále čtyřhry. Takže finále dvouhry dnes asi nééé.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Monča se utká ve finále s Anou Konjuh. Přeji Monice hodně štěstí a snad předvede tak dobrý výkon jako dnes. :) zápas nejspíš neuvidím, ale o to víc se budu těšit :)
Reagovat
sprchon
Pokud to nezdrží déšť, začne se krátce po 12:00 našeho času.
Reagovat
smazaný uživatel
to nestihnu. ale je prý se to bude hrát ještě dnes
Reagovat
sprchon
http://www.dulist.hr/wp-content/uploads/2013/04/ana-konjuh-(46).JPG
Reagovat
EllNino
jakto ?
Reagovat
sprchon
Tohle je správnej odkaz:

http://www.lta.org.uk/major-events/aegon-open-nottingham/news/2015/monica-niculescu-and-ana-konjuh-to-compete-for-elena-baltacha-trophy-at-aegon-open-nottingham/

Hrát se bude zítra jak jsem psal. ;)
Reagovat
EllNino
Zítra z Češek v akci Lucka Hradecká a Katka Siniaková, možná i Klára, jsou tam v rozpisu dva zápasy, ve kterých je napsaná kvalifikantka, pokud tam nalosujou Kláru, bude hrát i ona ...

jinak nechápu tu logiku , že nejdřív odehrajou první zápasy 1. kola a pak teprve dohrajou ty dohrávky kvalifikace ...navíc kvalifikantky ještě nejsou přidělený, takže se muže stát, že jedna ze čtveřice Duque, Babos, Kulichkova a Doi si zahrajou v ten den ještě jeden zápas, neboť je naplánován na zítra zápas Vandeweghe - qualifer a qualifer - qualifer ....tím pádem, pokud se přilosujou do těchto dvou zápasů, budou hrát znovu ...jako by tam nemohli dát zápas předem známý :)
Reagovat
horska.kraslice
Taky Tereza Smitková zítra. No a Bára je tam stále psaná proti Niculescu, tak uvidíme, jestli se to odloží a nebo se Niculescu odhlásí.
Reagovat
EllNino
http://www.protennislive.com/LSHD/main.html?year=2015&wkno=99&eventid=&tour=2&lang=en&ref=http://www.wtatennis.com ...zejtřejší rozpis vypadá takhle, tenisportálovej není ještě aktualizovanej ...:)
Reagovat
horska.kraslice
Tak se omlouvám za nekvalifikované informace.
Reagovat
EllNino
to ne, to spíš tady zaspali :)
Reagovat
Jabadu
Provařený klerik Igor Chaun se snaží dostat z Petry, jak to má s vírou. A celkem úspěšně. :D:D:D
https://www.youtube.com/watch?v=fEwVJ_hpEu4
Reagovat
blixa
Chaun je klerik ? To jsem netušil ..
Reagovat
Jabadu
Asi jsem měl použít méně kontroverzní výraz, ale ta jeho posedlost "vírou" je už někdy až otravná. :-)
Reagovat
blixa
A no jo. Každý máme svoji obsesi ;-) :D
Reagovat
Fandina
Pěkný rozhovor s Petrou. Super.
Reagovat
smazaný uživatel
Aspoň je to originální :-)
Reagovat
Fandina
Přesně tak. Líbí se mi to, že je to dělané jinak, ne tak striktně o sportu.
Reagovat
Jabadu
Zrychlený záznam (bez prostojů) loňského finále v HD.
https://www.youtube.com/watch?v=nAW4NEr69pE
Reagovat
sprchon
Přiznám se, že až dneska jsem ji poprvé viděl hrát. Prvně jsem ji viděl v Praze, to jsme ale stáli asi 5 minut vedle sebe na chodbě a kdybych si nevšiml visačky se jménem, nevěděl bych, kdo to je. :D

Dneska mě mile překvapila. Hraje moc chytře a pestře, párkrát předvedla, že do toho umí i pořádně praštit a úspěšně zaútočit. Rozhodně má velký potenciál. V rozhovoru se mi taky líbila. Příjemná, sympatická a má krásný oči.
Ode dneška jí fandím. :)
Finále snad bude hrát zítra. Třetí zápas za den by bylo asi moc. :D
Reagovat
sprchon
No ale na livesportu mají zatím napsanej začátek finále ve 20:30. :O
To snad ne. Obloha byla zamračená, nejspíš se každou chvíli rozprší a do hodiny je tma... Aspoň že Ana oba dnešní zápasy zvládla ve dvou setech.
Reagovat
EllNino
myslím, že to bude fakt až zejtra :) teda aspoň doufám, a taky doufám, že Niculescu se kvuli tomu odhlásí z Birminghamu a Barča dostane někoho jinýho :))
Reagovat
sprchon
Opravdu až zítra. ;)
Píšou to na stránkách turnaje.
"Monica Niculescu and Ana Konjuh to contest Monday Aegon Open Nottingham final"
Reagovat
smazaný uživatel
A asi v 11 hodin jejich času... :/
Reagovat
sprchon
Přesně tak... Dopoledne musím do školy, tak snad to vyřídím rychle a utkání stihnu.
Reagovat
horska.kraslice
Tak dvouhra nebo čtyřhra?
Reagovat
horska.kraslice
Taky do ní vkládám naděje. A nejen pro to, že mi moc připomíná Angie, ale dnešní zápas hrála fakt pěkně.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to jsme dva, kteří jí ode dneška fandí. :D Sympatická holka a její tenis se mi taky líbí. :)))) A jestli bude finále zítra, tak ho pravděpodobně neuvidím, což mě štve...
Reagovat
EllNino
mně se taky její tenis moc líbí, víc než Belindy, ale zase míň než Katky :) každopádně tyhle tři vidím ještě s Donnou Vekic jako velký naděje ...a samozřejmě Madison Keys :)
Reagovat
horska.kraslice
Ana K. vs. Monica N. bude asi hodně zajímavý zápas. Jsem zvědavá, jak si Ana poradí s těmi slajzovanými forhendy.
Reagovat
VlS
Tak to bohužel neuvidím, ale taky jsem zvědavej.
Reagovat
smazaný uživatel
Ana je ve finále, paráda! :)))
Reagovat
horska.kraslice
Jsem zvědavá, kdy ho budou hrát.
Reagovat
smazaný uživatel
Spíš zítra, protože za chvíli tam asi zase začne pršet.
Reagovat
horska.kraslice
Už zase?
Reagovat
smazaný uživatel
Nevím, ale obloha byla zasažená a vypadalo to na déšť...
Reagovat
horska.kraslice
A to tam mají na dnešní večer ještě naplánovanou čtyřhru.
Reagovat
Jabadu
tyhle fotečky už jste viděli?
https://www.facebook.com/1454562001422539/photos/pb.1454562001422539.-2207520000.1434302357./1623704964508241/?type=1&theater
Reagovat
sprchon
Hmmm, super. :)
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.gettyimages.com/detail/news-photo/tennis-player-petra-kvitova-is-photographed-on-december-17-news-photo/462748940
Reagovat
sprchon
Hmmm, ještě víc super. :)
Reagovat
blixa
To by Stober netrpěl !!! :D :D

https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/p720x720/10906496_957237251007021_3674895879383693286_n.jpg?oh=a14da78e846925de6381bd3558afe64f&oe=55F08ACC
Reagovat
sprchon
Ale vidím tam pokrok. Už je na trávě, resp. nad trávou. :)
Reagovat
blixa
Ano, to je ten zásadní prvek !! ;-)
Reagovat
lars
trocha meditace :))
Reagovat
smazaný uživatel
Nedílnou součástí přípravy vrcholového sportovce je i kvalitní odpočinek. ;-)
Reagovat
lars
a kde?
Reagovat
tommr
pokud se dodrží tradice z posledních let tak se bude losovat v pátek 26.6 a losování provedou lonský vítězové tzn. Djokovic za muže a Petra Kvitová za ženy ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
A pokud ještě bude hrát v Eastbourne, tak bude losovat Genie?
Reagovat
tommr
to je dobrá připomínka. Nevím jak by to Petra vyřešila pokud by se v Eastbourne dostala až do semifinále. Z Eastbourne je to sice do Londýna jen kousek takže by při troše dobrý vůle od pořadatelů mohla stihnout obojí, ale na jejím výkonu v semifinále by se to asi moc příznivě neprojevilo ...
Reagovat
smazaný uživatel
No jak - pravděpodobně by se na losování vybodla a zbytek ať si vyřeší organizátoři Wimbledonu sami. :-)
Reagovat
horska.kraslice
Zafačuje si stehno a včas odstoupí (nic ve zlém, jen vtípek a reminiscence).
Reagovat
lars
v 2012 to losoval kdo ?
Reagovat
skott
neméně zajímavé je, že pouze další tři levačky jsou potom v celé první stovce žebříčku.
Reagovat
EllNino
Lepchenko, Dellacqua a ? :)
Reagovat
skott
Misako Doi
Reagovat
EllNino
A jo, ale ta ještě nedávno vlastně nebyla :) škoda, že tam chybí Ksenia Pervak ...
Reagovat
lars
spis tam chybi Kristyna :)
Reagovat
EllNino
Ksenia ale narozdíl od Týny nezamrzla na ITF urovni ...
Reagovat
lars
A proc se pise Ksenie a ne Xenie ? :)
Reagovat
EllNino
jak to mám vědět, tady je to taky s Ks :)
Reagovat
horska.kraslice
Azbuka písmeno X nezná, musí to psát KS, tak to asi takhle převádějí i do latinky. Ale je to v podstatě jedno. Výslovnost je stejná.
Reagovat
EllNino
jo tak tak :) to je jako když píšou například Savinykh s kh na konci místo ch :)
Reagovat
horska.kraslice
No, tady je to zase o tom, že angličtina na rozdíl od azbuky nemá písmeno ch. Kdyby v anglickém přepisu jména z azbuky napsali ch, četli by to jako č, tak to řeší tím kh.
Reagovat
slacker
anglicke prepisy jmen jsou zlo
Reagovat
lars
ona nezamrzla :)
ve stovce bude driv nez Tvoje Ksenie :)
Reagovat
EllNino
jenže Pervak nebejt zranění tak je ve stovce už dávno, koneckonců tam byla a dost vysoko ...narozdíl od Týny, která se nemuže odpíchnout a na WTA turnajích prohrává v kvalifikacích ...
Reagovat
smazaný uživatel
Já si tím návratem Kristýny do stovky zas tak jistý nejsem, když vezmu v potaz, že její nejcennější letošní skalp je asi Hlaváčková (dávno předtím, než nabrala tu současnou solidní formu) a na evropské trávě už si stihla připsat debakl s hráčkou 4. stovky a pak prohru s Číňankou, která na trávě neodehrála v kariéře ani 10 zápasů. Nejspíš bude mít co dělat, aby vůbec prošla z kvaldy Wimbledonu.
Reagovat
tommr
co se týče Kristýny tak začínám bejt taky docela skeptickej. Rozhodně nečekám návrat do stovky ještě letos ... :(
Poslední dobou se přestalo dařit i Karolíně, ale u tý se snad jedná jen o přechodnej pokles formy a v závěru sezóny se doufejme zase vzchopí natolik, aby si udržela pozici v první dvacítce ... :)
Reagovat
Frick
Tak od Karolíny čekám, že se na ten TM ještě prokouše. I když to bude těžký.
Reagovat
smazaný uživatel
Těžko. Musela by udělat výsledek na GS (ideálně na obou) a ty jí zatím vůbec nejdou. A taky postupovat na Premierech pravidelně v průměru aspoň do QF. Prostě začít sbírat body na velkých turnajích. Šance na TM je podle mě tak 15%, naopak tu dvacítku, jak píše tommr, má na 90% jistou. Dostat se na pár týdnů do top 10 je určitě reálný cíl, ale TM moc ne. Tam bude na 95% Petra a tak na 70% Lucka.
Reagovat
smazaný uživatel
Jediná hráčka, která letos zatím dělá na GS pořádné výsledky, je Serena, ostatní se na ní dívají ze značné dálky. Rozhodně bych Karolínu ještě neodepisoval, rozjeté to má slušně.
Reagovat
smazaný uživatel
Rozjeté to má slušně, ale bez úspěchu na GS se na TM nedostane. Na RG se jí nedařilo a spousta soupeřek se na ní dotáhla nebo jí přeskočila, jestli i ve Wimbledonu vypadne v 1. týdnu, mohla by jít v race i mimo top 10 (a ztratit zatím asi největší šanci na aspoň krátkodobý posun do desítky). Podle mě když bude na konci roku kolem 12. místa, tak to pro ní bude úspěch, výš to bude hodně těžké.
Reagovat
skott
a z těch co v první stovce byly ještě Laura Robson:(
Reagovat
EllNino
jo vlastně :) ...tu jsem taky zapomněl
Reagovat
skott
Misaki
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist