V Top 10 jsou poprvé tři Češky! Plíšková je už na osmém místě

10. 8. 2015, 09:25
Aktuality 292
Poprvé od zavedení žebříčku v roce 1975 figurují v Top 10 žebříčku dvouhry WTA tři hráčky reprezentující Česko. Čtvrtou Petru Kvitovou a sedmou Lucii Šafářovou doplnila Karolína Plíšková, jež se poprvé v kariéře posunula do elitní desítky. Po finálové účasti ve Stanfordu je na osmém místě.

Karolína Plíšková se během uplynulých dvanácti měsíců posunula z 41. na 8. místo. Od loňského srpna byla sedmkrát ve finále, ve třech slavila tituly. Letos vyhrála turnaj WTA v Praze, do finále se dostala na podnicích WTA Premier v Sydney, Dubaji, Birminghamu a minulý týden ve Stanfordu.

"Dostat se do Top 10 byl můj cíl. A jsem ráda, že jsem to ve Stanfordu potvrdila postupem do finále. Teď už vím, že do desítky patřím," řekla Plíšková.

V příštích týdnech má třiadvacetiletá Češka navíc možnost své postavení ještě vylepšit. V Torontu obhajuje pouze druhé kolo, v Cincinnati a v New Havenu loni neprošla kvalifikací. Na US Open se dostala do 3. kola. 

Mezi deseti nejlepšími tenistkami světa jsou tak poprvé v historii hned tři Češky. Čtvrtá je Petra Kvitová a sedmá finalistka letošního French Open Lucie Šafářová.

Tři české rodačky už mezi elitou figurovaly v 80. letech, kdy byly v desítce najednou Martina Navrátilová, ta už ale po emigraci jakožto Američanka, Hana Mandlíková a Helena Suková.

Svěřenkyně Jiřího Vaňka Plíšková se stala osmou Češkou, která se mezi elitu dostala. Místo v Top 10 si v minulosti vybojovaly i Jana Novotná a Nicole Vaidišová.

Žebříčky WTA k 10. srpnu 2015:
Dvouhra:
1. (1.) S. Williamsová (USA) 12.371
2. (2.) Šarapovová (Rus.) 6386
3. (3.) Halepová (Rum.) 5151
4. (4.) Kvitová (ČR) 5995
5. (5.) Wozniacká (Dán.) 4905
6. (6.) Ivanovičová (Srb.) 3706
7. (8.) Šafářová (ČR) 3465
8. (11.) Kar. Plíšková (ČR) 3335
9. (9.) Muguruzaová 3315
10. (10.) Suárezová (obě Šp.) 3195

11. (14.) Kerberová (Něm.) 3150, 12. (12.) Makarovová (Rus.) 2920, 13. (13.) Bacsinszká (Švýc.) 2920, 14. (7.) A. Radwaňská (Pol.) 2760, 15. (20.) Svitolinová (Ukr.) 2370, 16. (17.) Petkovicová (Něm.) 2350, 17. (16.) Erraniová (It.) 2320, 18. (21.) Stosurová (Austr.) 2295, 19. (18.) Keysová (USA) 2275, 20. (22.) Bencicová (Švýc.) 2090,

...37. (37.) Strýcová 1330, 57. (56.) Hradecká 995, 68. (67.) Siniaková 843, 85. (79.) Allertová (všechny ČR) 708.
Čtyřhra:
1. (1.) Mirzaová (Indie) 9355, 2. (2.) Hingisová (Švýc.) 8865, 3. (3.) Makarovová, Vesninová (Rus.) obě 7045, 5. (5.) Matteková-Sandsová (USA) 6175, 6. (6.) Šafářová 5812, 7. (8.) Mladenovicová (Fr.) 5210, 8. (7.) Blacková (Zimb.) 4714, 9. (9.) Pennettaová (It.) 4515, 10. (10.) Kopsová-Jonesová, Spearsová (obě USA) obě 4495,
...13. (13.) Hlaváčková 4345, 23. (26.) Hradecká 3045, 25. (24.) Strýcová 2965, 55. (54.) Siniaková 1435, 61. (60.) Voráčová 1360, 64. (56.) Kar. Plíšková 1325, 68. (67.) Peschkeová 1245, 87. (78.) Koukalová 905, 91. (89.) Hrdinová (všechny ČR) 824. 

Finanční žebříček roku (v dolarech):
1. S. Williamsová 9,178.315, 2. Šarapovová 3,285.949, 3. Muguruzaová 2,372.281, 4. Šafářová 2,326.359, 5. Halepová 2,290.765, 6. Kvitová 1,543.691, 7. Suárezová 1,486.627, 8. Makarovová 1,477.343, 9. Bacsinszká 1,404.187, 10. Keysová 1,266.291, ...12. Karolína Plíšková 1,047.874, 42. Strýcová 539.425, 44. Hradecká 501.869, 77. Siniaková 280.354, 83. Koukalová 265.358, 90. Hlaváčková 246.986, 92. Smitková 239.036, 98. Allertová 223.474.
Kompletní žebříček WTA

 

Žebříčky ATP k 10. srpnu 2015:
Dvouhra:
1. (1.) Djokovič (Srb.) 13.755 b.
2. (2.) Federer (Švýc.) 9065
3. (3.) Murray (Brit.) 7840
4. (5.) Nišikori (Jap.) 6025
5. (4.) Wawrinka (Švýc.) 5745
6. (6.) Berdych (ČR) 5140
7. (7.) Ferrer (Šp.) 4295
8. (8.) Čilič (Chorv.) 3585
9. (9.) Nadal (Šp.) 3500
10. (10.) Raonic (Kan.) 3275

11. (11.) Simon (Fr.) 2765, 12. (18.) Isner (USA) 2180, 13. (13.) Gasquet (Fr.) 2105, 14. (15.) Goffin (Belg.) 2045, 15. (17.) Monfils (Fr.) 1975, 16. (14.) Anderson (JAR) 1955, 17. (16.) Dimitrov (Bulh.) 1655, 18. (21.) Thiem (Rak.) 1655, 19. (20.) Troicki (Srb.) 1629, 20. (25.) Bautista (Šp.) 1555,
...44. (44.) Veselý 970, 63. (61.) Rosol (oba ČR) 777.

Čtyřhra:
1. (1.) M. Bryan, B. Bryan (oba USA) oba 11.370, 3. (3.) Melo (Braz.) 7410, 4. (4.) Dodig (Chorv.) 7095, 5. (5.) Tecau (Rum.) 6780, 6. (6.) Rojer (Niz.) 6780, 7. (7.) Fognini (It.) 4690, 8. (8.) Mergea (Rum.) 4550, 9. (9.) Bolelli (It.) 4510, 10. (11.) Bopanna (Ind.) 4430, ...58. (58.) Rosol 1305, 85. (85.) Čermák (ČR) 856.
Kompletní žebříček ATP
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

292
Přidat komentář
Frick
Možná trochu zajímavé, že jen 4 Češky se udržely v TOP 100 po celých posledních 52 týdnů.

Oproti období přesně před rokem ubyla Terka, Klára, Petr C. a Týna, přibyly Lucka H., Denča a Katka.

Naše TOP kvarteto se drží v TOP 100 od 14.10.2013....
Reagovat
Fandina
OT ... docela zajímavý rozhovor s Adamem Pavláskem
http://isport.blesk.cz/clanek/tenis/243275/pavlasek-vyletl-vzhuru-budete-se-smat-ale-trenuje-me-stepanek.html
Reagovat
Frick
http://live-tennis.eu/wta-live-ranking
Neskutečně vyrovnané - jen 239 bodů...
Reagovat
sprchon
A myslím si, že to místo v top 10 si Kája nějakou dobu udrží. 11. Ana bude odepisovat body za Cincinnati a na 12. Ekaterinu má nyní Kája víc jak 400 bodů.
Hlavně ať se dá do pořádku před USO a může si říct: "Tak... a teď vás zničím... všecky."
Reagovat
blixa
Catwoman rozpoutá peklo ;-) :D
Reagovat
sprchon
Anča? Nebyl bych proti, teď ji není moc vidět... :)
Reagovat
blixa
Anča už má drápky obroušené ;-) Musí předat štafetu :D
Reagovat
sprchon
Tak kdo má tedy rozpoutat peklo?
Reagovat
blixa
Kája ?
Reagovat
Frick
Kája Mouchysněztesimě?
Reagovat
blixa
.... a tebe Fricku, tebe taky sežeru !!! ;-)
Reagovat
sprchon
Ona byla taky někdy za catwoman? Nějak si to nevybavuju...
Reagovat
blixa
Ale nééé ... nic, asi je moc teplo ... ;-)
Reagovat
sprchon
Tím se všechno vysvětluje. :)
Reagovat
Frick
Petra 14.4.2008 9.5.2011

Kája 4.3.2013 10.8.2015

Nicole 18.10.2004 7.8.2006

Lucka 6.6.2005 8.6.2015
Reagovat
sprchon
Co to? Tipuju vstupy do top 100 a do top 10.
Reagovat
Frick
Yeah!
Reagovat
sprchon
No Lucka se teda načekala. :) Víc jak 10 let. :D Ale nakonec je to tam. :)
Reagovat
tommr
tak snad si toho bude Lucka o to víc vážit a bude se snažit, aby z ní zase rychle nevypadla ... :)
Reagovat
sprchon
Ne asi, najede do módu "je mi to jedno". :D
Reagovat
EllNino
hele :D :D neprovokuj
Reagovat
sprchon
Ahááá, chytil se. :D :D
Reagovat
Frick
Je šance, že by CSN mohla jít dolu až mimo TOP 8...?
Reagovat
Frick
jako v race
Reagovat
EllNino
dneska měla Alize 6:3 4:1 a 2 brejky, pak 6:3 5:3 a 6:3 6:5 a servis ...a teď se pujde do třetího :( škoda
Reagovat
blixa
Ta pauza možná Alize pomůže, že se zase nahodí.
Reagovat
sprchon
Kéž by. :)
Reagovat
blixa
Šance je vždycky, ale proč ? Nemáš rád Karličku ? :D
Reagovat
Frick
Blixo - asi tě to strašně překvapí, ale bych raději, kdyby taková Angie, Carol, Aga, Timea.... jela do Singapuru spíše na úkor Carly, než na úkor Káji, Petry a už vůbec ne na úkor sluníčka mého nejmilejšího...
Reagovat
blixa
No jo, ale musej si to holky uhrát. Karlička nevypadá, že by teď byla v kdoví jaký formě.
Reagovat
sprchon
Se.re medvěd v lese?
Reagovat
vrabejka
jestli je to pravda tak se Petre omlouvam. Snad bude na Us Open lip.
Reagovat
Fandina
OT ... ještě ke třem holkám v desítce. Šafi, všechny sledujeme žebříčky.
http://www.denik.cz/tenis/rivalita-kvuli-pliskove-kvitova-chvali-cesky-tenis-safarova-se-tesi-na-reakce-20150810.html
Reagovat
Jan
Ale když skončí všechny na USA do 3. kola, divit se nebudu. Žebříček je jedna věc a že tam jsou pod nimi hráčky jako Kerberová a další, které na tom herně nejsou často hůře a mohou je porazit, je druhá věc. Ale těší to moc, ty 3 Češky v top 10.
Reagovat
Fandina
Tady jde o to, že se to stalo, že celkové výsledky holek jsou do desítky. U Petry už je to několik let zvykem, ale že teď je tam Šafi a tenhle týden i Kája, to je super zpráva. Samozřejmě hlavně pro ně a výzva, aby v tom pokračovaly. Kerber hraje dobře, poslední dva roky se pohybuje na hranici osmičky, desítky. Sice má výpadky, jako každá, ale teď zase asi po roce potvrdila, že se s ní musí počítat.
Reagovat
Jan
Kerberová je mi dost sympatická. Působí na mě poctivým dojmem a vůbec sympaticky. Ani mi tolik nevadilo, že porazila Káju.
Reagovat
Fandina
Mně vadilo, že Káju porazila, navíc to bylo druhé společné finále letos a podruhé Kája prohrála. Ale zase moc nechybělo a mohla vyhrát. Takže příště.
Reagovat
Fandina
Doufám, že se Petruška s mononukleozou vypořádá. Tedy její tělo. Ta holka je tedy dost náchylná. Co se dá dělat. A doufám, že už to bude za ní. A samozřejmě moc držím palce. Peti pojď!!!
Reagovat
Jabadu
Žádnej strach. Kdyby byla v prdeli, tak neletí do Toronta. No néééééé?! :-)
Reagovat
FulnekUltras
no jistěěě !!!
Reagovat
Jan
Tak na těch posledních fotkách vypadá dobře, snad to bude dobré.
Reagovat
Frick
Že se na to nepřišlo už na jaře. To přeci Petra asi taky měla nějaký krevní rozbor, na jehož základě (= abnormální hodnoty nějakých látek) by povedly další, více specifická vyšetření až by se k diganóze došlo.

Na druhou stranu - kdyby jí na to přišly už v tom březnu, tak by dost možná nehrála mnohem delší dobu, než byl ten měsíc...
Reagovat
Jabadu
Zapomínáš na Petřinu stavbu těla. To není čtyřicetipětikilová Domračeva! :-)
Reagovat
Frick
Má 56 kg na 168 cm to není anorektickýho.
Reagovat
smazaný uživatel
Zřejmě k tomu na jaře nebyl důvod..
Reagovat
Padme
Přestěhovala jsem se do Olomouce a sháním nějakého trenéra či trenérku tenisu. Hraji sice od malička, ale ráda bych se ještě zlepšila... Jen tak pro svůj dobrý pocit. Nemáte nějaké tipy?? Díky
Reagovat
smazaný uživatel
chudák Anakin, teď se ze stesku stane Darth Vaderem.
Reagovat
smazaný uživatel
Anakin už dávno umřel :D
Reagovat
Jan
A co Anakin01 ? Také teskní ? :)
Reagovat
smazaný uživatel
Z něj bude DarthVader01 :-)
Reagovat
Jabadu
Sumyk je prej volnej. :-)
Reagovat
Frick
Tak asi to ITS centrum? A pak divočáček do kvaldy ITS 2016 :-)
Reagovat
Padme
díky mrknu na ně... ;)
Reagovat
sprchon
Jak dlouho tam má ještě pršet?
Reagovat
blixa
Asi už pořád. Turnaj bude zrušen ;-) Stejně byl blbej los ...
Reagovat
sprchon
Super, aspoň se teď pár dní vyspím. :)
Reagovat
Jabadu
Teta je internistka, tak jsem žhavil telefon a řekla mi, že nejhůř to snášejí lidé, kteří nemají kde brát - hubení.
Od přírody dobře stavění lidé to mohou překonat jako chřipku. Je to prý individuální. Základem prý je, jestli má tělo v počátcích nemoci kde brát!
Reagovat
smazaný uživatel
Tohle si budu pamatovat, až zase bude někdo Petře vyčítat, že má nadváhu. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
hepčá, kýchla Taylor Townsend. "Tak jsem právě prodělala mononukleózu!"
Reagovat
EllNino
:D :D :D
Reagovat
Jabadu
Si dělej prdel. Vážnost této nemoci se prý dá srovnat se žloutenkou.
Reagovat
sprchon
:D
Reagovat
blixa
Já to říkám pořád, že člověk má dobře jíst a hodně spát ! ;-)
Reagovat
Frick
A to ještě jako aktivní? :-O

BTW: Petra měla spíše "kde brát" před 4-6 lety....
Reagovat
Jabadu
Figuru má teď báječnou, ale je to od pohledu kus zdravé ženské.
Reagovat
blixa
Takže Stobera možná vyrazila trochu zbytečně. To se prostě nesešlo a skutečný důvod netušili.
Reagovat
smazaný uživatel
Toť otázka - pokud nebyli schopni najít kompromis, pravděpodobně by ho stejně nakonec vyrazila, jen možná o pár měsíců později. A takhle má alespoň Vydru, což taky není špatný kondiční.
Reagovat
sprchon
http://www.imgup.cz/image/U92
Reagovat
smazaný uživatel
Sice to není úplně k tématu, ale celkem pobavilo :-))
Reagovat
sprchon
Tak je to taky Vydra, nedávno jsem to viděl, tak jsem si hned vzpomněl. :D
Reagovat
smazaný uživatel
http://sport.idnes.cz/kvitova-prodelala-mononukleozu-dar-/tenis.aspx?c=A150810_211904_tenis_par

Takže pravdu měl i ten tweet. Mononukleozu sice měla už na jaře, ale přišlo se na to až po Wimbledonu.
Reagovat
smazaný uživatel
Každopádně to fakt asi byla nějaká lehčí verze, protože jinak by to asi vypadalo jinak.
Reagovat
smazaný uživatel
tam možná dost pomohlo, že si Petra dala pauzu a ta nemoc se jí tak úplně nerozjela. Řekl ten, kdo tomu houbelec rozumí :)
Reagovat
smazaný uživatel
To je možný.
Reagovat
blixa
ale měla ji na jaře.

http://sport.idnes.cz/kvitova-prodelala-mononukleozu-dar-/tenis.aspx?c=A150810_211904_tenis_par
Reagovat
smazaný uživatel
To se dělá mě předběhnout? :-))
Reagovat
smazaný uživatel
No tak to automaticky od Petry už v USA nic nečekám :D Bude zdeptaná z toho, že na ni dohlížejí lékaři a z toho, že prodělala mononukleózu, aniž by o tom věděla :D Takže sázím hned na Viku, jestli postoupí :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Je to hodně individuální, tady např. Donskoy říká, že hrál už za dva a půl týdne po diagnóze http://www.eurosport.ru/tennis/story_sto4848112.shtml#ru-fb-po
Reagovat
smazaný uživatel
Jasný. Zas ale někteří by byli schopni hrát i se zlomenou nohou, kdyby to měli dovolený, takže to, že hrál, ještě neznamená, že to tak bylo správně. :-)
Reagovat
blixa
Jo, starej Wagner chytal žirafy pro zoo ve dvoře se čtyřma zlomenejma žebrama ;-)
Reagovat
FulnekUltras
a krajtu na záchodě si k tomu přidal už jen tak pro pořádek...
Reagovat
smazaný uživatel
jo, je to hodně individuální. Někdo zase říká, že hrál už deset let před diagnózou.
Reagovat
EllNino
Maruška Bouzková bohužel prohrála na Spartě s Alexandrovou a turnaj pro ni skončil :(
Reagovat
smazaný uživatel
Ke konci odpadla fyzicky :(
Reagovat
smazaný uživatel
Na Spartě? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Si ji splet s Šafářovou, stane se :)
Reagovat
EllNino
hej ! :) to měla bejt chytačka na Fricka a teď si mi to pěkně zkazil ! :D aaachjo :(
Reagovat
smazaný uživatel
Aha. :D
Reagovat
EllNino
:D Nevadí no, příště
Reagovat
kada.tom
Tenistka Petra Kvitová prodělala na jaře mononukleózu, která byla příčinou její herní pauzy trvající měsíc a půl. Hrát teď bude pod dohledem lékařů.
Reagovat
smazaný uživatel
To je ale kapku něco jiného než co říká ten tweet..
Reagovat
kada.tom
proto jsem to sem dal, protože to je něco jinýho, než říká ten tweet, teď kde je pravda ... osobně spíš věřím tomu, že tu mononukleózu prodělala na jaře, proč by jinak teď dřela a letěla do Ameriky, uvidíme zítra, co řekne WTA
Reagovat
EllNino
přesně :)
Reagovat
smazaný uživatel
Podle mě na jaře, to by celkem dávalo smysl, než že by ji měla teď.
Reagovat
EllNino
aha :) a že prý dovolená, jak tu někteří psali ...
Reagovat
smazaný uživatel
Třeba konečně bude mít jejich dušička klid :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tomu nevěř :D :D Určitě to nazvou jen dalším výmyslem :D Jako bys to neznal :D
Reagovat
smazaný uživatel
To je mi jasný :-D
Reagovat
Frick
Ji měla taky, ale na podrobnosti si nepamatují, jsem na mobilu, hledat to nebudu...
Reagovat
Jabadu
Panebože, co ... to snad ne?!!
Naše PETRA?!!
Reagovat
smazaný uživatel
Každopádně pokud jí fakt má, tak podle tohohle: https://cs.wikipedia.org/wiki/Infek%C4%8Dn%C3%AD_mononukle%C3%B3za

může sotva hrát..
Reagovat
EllNino
no mně to přijde nějaký divný, když normálně trénovala, fotky z fitka a tak, hokejbal :) to by ani neodcestovala do Ameriky, když jí to udajně diagnostikovali po Wimbledonu ...
Reagovat
smazaný uživatel
No právě. Jarka kvůli tomu absentovala půl roku, Söderling absentuje doteď, což je skoro pět let, Domračevová kvůli tomu odpískala příští sezonu a Petra by z toho vyvázla takhle lacino? To by mě speciálně u ní dost šokovalo..
Reagovat
EllNino
třeba je to jenom jěkaá lehčí forma :) navíc Petra nebyla nemocná ne ? To by podle mě dala vědět ...ikdyž :)
Reagovat
smazaný uživatel
Vždyť o to jde - po Wimblasu jí údajně diagnostikovali mononukleózu, ale podle její aktivity na fb a fotek tomu nenasvědčuje vůbec nic. A nechce se mi věřit, že by zrovna Petra se svoji imunitou dostala nějakou superlehkou formu, která jí umožňuje i nadále normálně hrát. Pokud nějaká taková forma vůbec existuje. A vzhledem k tomu, že léčbou je klid a dieta o tom dost pochybuju.
Reagovat
Jabadu
Obávám se, že je to daň cestování po světě. Třeba se z toho vyvrbí nějaká chřipka.
Reagovat
bIbec
Petra má prej mononukleózu (jako Soderling)
Reagovat
tedi
coze?
zdroj???
Reagovat
bIbec
https://twitter.com/WTA_insider/status/630804905133867008
Reagovat
bIbec
ale jako prej může hrát. Ale je to jistě nepříjemný.
Reagovat
smazaný uživatel
No z toho tweetu naopak vyplývá, že by hrát neměla. Ale já bych počkal na oficiální vyjádření, na těch fotkách, co postovala, nevypadá, že by měla nějaký problém.
Reagovat
EllNino
keep playing ne ? :) měla by hrát :)
Reagovat
bIbec
otázkou je jak :-)

Soderling kvůli tomu ukončil kariéru ne? Ale asi je to individuální. Musíme doufat, že tohle nebude tak vážné.
Reagovat
smazaný uživatel
co vím tak ještě neukončil ;-) nebo jsem to propásl.
Reagovat
smazaný uživatel
Oficiálně asi ne, ale jaká je šance, že by se ještě někdy vrátil..
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.news.com.au/sport/tennis/robin-soderling-aiming-for-a-comeback-to-tennis-five-years-after-last-appearance/story-fndkzym4-1227378052903
Reagovat
smazaný uživatel
ok
Reagovat
EllNino
Jarmila Gajdošová ji měla taky a vynechala celou pulku sezony 2013 ..ale je to individuální ...:) zase pokud by ji fakt měla, tak by nehýřila optimismem na hokejbalovým hřišti a tak :)
Reagovat
smazaný uživatel
A co to "Doctors have cleared" před tím?
Reagovat
smazaný uživatel
a co podle tebe znamená "cleared"?
Reagovat
smazaný uživatel
No "clear" je čistit nebo vymazat..
Reagovat
EllNino
čistit je clean ...
Reagovat
smazaný uživatel
Máš pravdu, clear je čistý.
Reagovat
EllNino
no spíš jasný, ale čistý taky :)
Reagovat
smazaný uživatel
A co teda znamená to "Doctors have cleared..."
Reagovat
EllNino
moc jsem to nepochopil :))
Reagovat
sprchon
Doktoři mají jasno, ale nechají si to pro sebe jako vždy.
Reagovat
smazaný uživatel
já jsem to pochopil jako že ji ujistili, že může hrát. Hlavně když použili "keep playing", tak tu větu asi nemyslí v negativním smyslu ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Jasný. Navíc to teď vypadá než že ji má, ale že ji měla na jaře..
Reagovat
smazaný uživatel
vyplývá z něho, že může hrát
Reagovat
tedi
a proc to nenapises rovnou?
Reagovat
bIbec
protože sem to někde zahlíd (jenom titulek na tennisforu) a hned to sem frknul, aniž bych si přečet že jako může hrát.
Reagovat
Jabadu
No, není to nádhera?
Královna Petra po boku s korunními princeznami a to jí ještě nese vlečku početný fraucimor dvorních dam. :-)
Reagovat
Fandina
Je to nádhera!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Akorát zjistím, že to dává SuperTennis, tak začne pršet... :(
Reagovat
misa
vrací k blonďatým vlasům...

http://lh3.googleusercontent.com/-Cx5xM9oinng/VcfGlGwQiCI/AAAAAAAAhb0/9316mkkZU_k/s1600/Lucie%252520Safarova%252520-%2525202015%252520Rogers%252520Cup%252520-DSC_3157.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
Víc se mi , ale líbí v těch černých vlasech.
Reagovat
kada.tom
Cornet dvakrát podávala na výhru v zápase a nakonec to ještě možná celý projede ... :-D
Reagovat
misa
to je wta...
Reagovat
tommr
je to hrůza co tam ta Cornetová předvádí - ve druhým setu neustále vedla, měla dva brejky k dobru, dvakrát podávala na zápas a nakonec se v TB úplně sesypala. Čekám, že ve třetím dostane kanára ... :(
Reagovat
misa
CSN má počínaje Paříží tragické výsledky.
Reagovat
smazaný uživatel
rovnou můžeš doplnit i Cornet, tenhle zápas je taková charita :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ale zdá se mi ten zápas na oko pěknější jako Pennetta vs Dabrowski
Reagovat
misa
Jenže CSN je 4. v race a zatím míří k páté prohře v řadě.
Reagovat
smazaný uživatel
No , ale nám to přece nevadí :))) Větší šance pro naše trio :))
Reagovat
smazaný uživatel
Jinak samozřejmě od takto vysoko umístěné hráčky by se měly očekávat daleko lepší výsledky
Reagovat
kada.tom
to je dobře, jen ať se jí takto "daří" i dál :-)
Reagovat
misa
jejíž motiv mi vždy udělá radost :)

https://instagram.com/p/6L8EJvO7kX/
Reagovat
blixa
+1
Reagovat
Fandina
OT ... Štvanice. Koukám, že na kurtu číslo dvě, kde teď hraje Šátral se Staňkem jsou přistavěny tribuny. A pro challengery je tenhle kurt označen jako centrální.
http://livestream.com/ATP/prague22015centrecourt
Reagovat
smazaný uživatel
Takže první dva zápasy letošního turnaje v Torontu jsou
Cornet vs Suarez
Penneta vs Dabrowski
Komu bude fandit ? já Alize a Flavii
Reagovat
blixa
No Flavii, má za úkol v druhým kole porazit Serenu ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
To by měla, protože nikdo jiný to za ní už pak neudělá :) Tak snad se toho ujme zodpovědně.
Reagovat
smazaný uživatel
No , ale ta vzájemná bilance je docela děsivá (0-7) takže nevím. :(
I když Petra neměla bilanci o dost lepší (0-5 ) , ale Petra je Petra ta když má svůj den tak porazí snad kohokoliv
Reagovat
blixa
Jednou to přijít musí ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
takže teď se rozhoduje o osudu celého letošního Toronota... skoro jako když Frodo nesl prsten do Mordoru.
Reagovat
kada.tom
nevím kde všichni berete tu téměř jistotu, že Pennetta může vyřadit Serenu, já bych si na to teda nevsadil ...
Reagovat
smazaný uživatel
No jistí si určitě nejsme , ale je to možný , že Flavia Serenu může porazit , ale také bych si na to nevsadil .
Reagovat
kada.tom
nemyslím si, že by měla Pennetta Serenu porazit, ne pokud problémy s Dabrowskou, byť ta hraje doma
Reagovat
misa
Nakonec ji snad časem vyřadí postupující věk...
Reagovat
smazaný uživatel
ta bude hrát ještě pěkných pár let... ten počet odžitých let může být u hráček stejný, ale realita jiná a Serena se o svoje tělo umí starat, viz. její strava apod.
Reagovat
kada.tom
tak jednou to přijde, to je jasný ... já nicméně doufám, že Serena bude hrát v dobrý formě ještě aspoň 3-5 let, do Tokya (OH 2020) by mohla vydržet :-)
Reagovat
smazaný uživatel
V roce 2040 :)
Reagovat
misa
Možná, že se někteří lidé z TP ani nedožijí konce její kariéry!
Reagovat
blixa
S tím počítám :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jinak zatím na drakulovy nejsou steamy z dnešního Toronta doufám , že to tam naběhne
Reagovat
tommr
streamy určitě budou - vždyt od pěti hodin bude z Toronta vysílat DigiSport2 ...
Reagovat
smazaný uživatel
No taky se mi to zdá jako blbost , aby nebyly
Jen je to divný , myslel jsem si , že bývají i 5 hodin dopředu a místo toho má zápas začít za 5 minut a streamy nikde :D
Reagovat
George_Renel
DS taky mohl do přenosu raději zařadit Alizé s Carlou.....
Reagovat
dadaft
Shifty´s jede ze dvou kurtů, je to dobrý!!!!!
Reagovat
Patri.k
http://livestream.com/accounts/5057055/events/4250936 V Praze si nebude kam sednout :D
Reagovat
smazaný uživatel
pronajmu horkovzdušný balón, zájemci do vzkazů :D
Reagovat
smazaný uživatel
Na tomhle kurtu ale holky hrát asi nebudou. Chlapi dneska hrajou na kurtech 2, 3 a 4, holky na 1, 5 a 7. Nevím, proč je na tom streamu napsáno Court 1, když je to kurt č. 3. Jinak Šavrda říkal, že u kurtů 1 a 2 stavěli nějaké hlediště, tak uvidíme. Spíš jsem zvědavý, jak to bude u těch kurtů 5 a 7, protože to jsou asi jenom tréninkové kurty...
http://abload.de/img/stvaniceqsopr.jpg

Já teda doufám, že Sorana, Nicole, Petra C. a Denisa budou hrát na jedničce. Jejich zápasy mě zajímají nejvíc...
Reagovat
paulmara
Program v Praze : Vaidišová, Cetkovska, Vondroušová, Cirstea, Allertova, Koukalova a Torro-Flor budou hrát ve středu
Reagovat
tommr
zítra se ještě dohrává kvalifikace?
Reagovat
Patri.k
Koukal jsem, že ITF turnaje jsou běžně posunutý
Reagovat
smazaný uživatel
Super, takže jedu ve středu! :)
Reagovat
sprchon
Cože? Jak to víš? :/ Už jsem si to naplánoval na zítřek... I jízdenky mám rezervované.
Reagovat
sprchon
No jo, už je plán na zítra a tyhle hráčky tam fakt nejsou. :(

http://www.itftennis.com/procircuit/tournaments/women's-tournament/info.aspx?tournamentid=1100034985
Reagovat
sprchon
Tak dobrá, změna rezervace na středu provedena. :D
Reagovat
smazaný uživatel
PLatí se vstupné? :)
Reagovat
Patri.k
neplatí, je to zadarmo, ale i tak, jak znám pražáky žádný nával se nečeká, když nebyl na WTA international, tak na tomhle turnaji nebude tuplem :D
Reagovat
Patri.k
Ale bude záležet jestli to nebude propagovat sport.cz nebo sportovní noviny a tak, sváteční fanoušci by se toho mohli chytit :D
Reagovat
tommr
v tomhle počasí jde o zdraví víc než o vstupný ... :(
Reagovat
paulmara
(1)Denisa Allertova (CZE) v Maria Sakkari (GRE)
Renata Voracova (CZE) v (wc)Marketa Vondrousova (CZE)
Marina Melnikova (RUS) v Ysaline Bonaventure (BEL)
(6)Alexandra Panova (RUS) v Q

(4)Richel Hogenkamp (NED) v (wc)Karolina Muchova (CZE)
Barbora Krejcikova (CZE) v Kristina Kucova (SVK)
Q v Q
(5)Maryna Zanevska (UKR) v Q

(7)Maria-Teresa Torro-Flor (ESP) v (SR)Victoria Kan (RUS)
Katarzyna Piter (POL) v Rebecca Peterson (SWE)
Elitsa Kostova (BUL) v (wc)Nicole Vaidisova (CZE)
(3)Klara Koukalova (CZE) v Laura Pous-Tio (ESP)

(8)Anastasija Sevastova (LAT) v (wc)Petra Cetkovska (CZE)
Sorana Cirstea (ROU) v Tereza Martincova (CZE)
Katerina Vankova (CZE) v Sara Sorribes Tormo (ESP)
(2)Lourdes Dominguez Lino (ESP) v Alberta Brianti (ITA)
Reagovat
Patri.k
Tak to člověk nebude vědět kam dřív skočit :D
Reagovat
smazaný uživatel
2. kolo Vaidišová - Koukalová? To by mohlo být solidní psycho. Konečně by Klára našla soupeřku, která má k servisu podobný vztah jako ona (i když Nicole narozdíl od Kláry má potenciál, aby z toho servisu byla zbraň).
Reagovat
smazaný uživatel
Jak to čtu, tak mi přijde celkem reálné finále Allertová - Cetkovská, kde by to asi bylo se šancemi 50 na 50.
Reagovat
EllNino
Sevastova Cetkovskou podle mě porazí, letos jede neskutečně :) je to docela pech ...
Reagovat
tommr
taky se o Petru bojím. Sevastova je můj tip celkovou výhru i když bych si samozřejmě přál, aby jí některá z našich porazila ...
Reagovat
Vaslab
Proč se Martině Borecké už druhý týden po sobě nepřipsaly do rankingu žádné body ze Soboty? viz http://www.wtatennis.com/players/player/14255/title/martina-borecka#results
Díky za odpověď.
Reagovat
tommr
Báře Krejčíkový dodneška taky ještě nepřipsali body za čtvrtfinále ze Soboty. proč to nevím, protože třeba Nicole Vaidišový ty body připsali hned následující týden. Nejspíš v tom mají pěknej bordel ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
ani nepřipíšou. Měla nějaké resty s pozdními odhláškami
Reagovat
tommr
tak už je venku i deblovej los:
http://www.wtatennis.com/SEWTATour-Archive/posting/2015/806/MDD.pdf

Lucka Šafářová s BMS jsou nasazený jako trojky, Háčka jako sedmičky. Z našich se ještě představí Bára Strýcová s Krajicekovou a Karolína Plíšková s Mladenovicovou. Je ovšem otázka jestli Karolína bude debla opravdu hrát vzhledem k tomu jak jí trápil kotník ve finále Stanfordu ...
Z ostatních hráček je zajímavej návrat Erraniový a Vinciový k deblu. Obě ovšem hrajou s jinejma partnerkama ...
Reagovat
smazaný uživatel
mě zaujalo v mužské části, že spolu nehrají Pospisil/Sock a Jack hraje debla s Tomášem, mimochodem dneska proti Nadalovi s Verdascem, škoda že to není na streamu. Ale Vašek není v pavouku debla vůbec, tak se asi rozhodl z nějakýho důvodu nehrát.
Reagovat
Davor1
Gratulácia k historickému momentu, 3 češky v top10 je fakt neskutočný výsledok a potvrdenie fantastickej roboty v českom ženskom tenise, kde to už od práce s mládežou funguje dlhodobo ukážkovo a myslím, že tieto úspešné roky budú ešte dosť dlhý čas pokračovať.

U Plíškovej som predpovedal už na začiatku sezóny postup do desiatky ešte tento rok a išlo to presne podľa predpokladov, navyše ona má potenciál sa tam dlhodobo udržať, síce po hernej stránke na zvyšok top ten ešte nemá, ale vďaka jej konzistentnosti a fyzickej odolnosti sa tam bude držať celkom v pohode.

Mimoriadne zaujímavý bude súboj o TM, kľudne sa môže stať, že tam ako jediná češka bude práve Karolína, môžu sa tam dostať všetky 3 a tiež sa môže stať, že tam nebude ani jedna, tie bodové rozostupy od Karličky až po Agu/Madison sú zanedbateľné a jeden vydarený turnaj hociktorú vyhupne výrazne hore...
Reagovat
Jiri
Krasny to pohled na aktualni zebricek a vzhledem k tomu, co do konce roku (ne)obhajuje ma velkou sanci sve umisteni jeste vylepsit. Musela by zahrat hodne bidne, aby se v top 10 neudrzela do konce roku.
Reagovat
smazaný uživatel
Na podzim toho naopak obhaju docela dost.
Reagovat
smazaný uživatel
No dle mého 500 bodů není zas tak moc :), ale jak myslíš...(Pokud tedy mluvíš o Plíškové - Kvitová obhajuje přes 2500...)
Reagovat
smazaný uživatel
Pro Káju jo, na takové obhajoby ona zatím není úplně zvyklá. Jinak jasně, že toho Petra obhajuje víc, o té jsem ale nemluvil.
Reagovat
smazaný uživatel
V pohodě, já jen abych věděl, že mluvíme o tom samém,no jsem zvědavý na Petru K., trochu mne vykolejila na Wimbledonu(hlavně tedy svým přístupem i tím pozápasovým), snad se jí bude "dařit alespoň" na konci roku stejně dobře jako minulý rok. A Plíškové věřím, zápas s Kerberovou naznačil, že je silná psychicky, i když to má třeba v hlavě v jednu chvíli, že Kerberová vše vracela, že jí nešlo podání a byla set dole, v takové chvíli asi není moc hráček, které by dokázaly pokračovat výkonem Plíškové v 2,3. setu, vím možná přeháním, hlavně hra u sítě byla naivní, ale přesto, moc se mi ten výkon líbil, věděla, že jí nejde podání a možná že jí šlo, ale Kerberová je na returnu kouzelník, fyzicky tak zdatná, že dát jí eso bylo v této hře skoro nemožné. Nicméně, se soustředila na hru a upřímně, takhle moc běhat jsem ještě Plíškovou neviděl :D, nedivím se, že na konci toho měla dost a už dělala moc dvojchyb a nebyla tam včas, klobouk dolů před její bojovností a před obranou a bojovností Kerberové. Málo který zápas jsem si užil v této sezoně, jako tento. :)
Reagovat
tommr
jj Karolína i přes prohru zaslouží uznání. Je obdivuhodný, že dokázala s Kerberovou držet krok i když jí nefungovala její největší zbran podání. Nahrazovala to skvělou hrou na returnu a překvapivě dobrou mezihrou. Je to velkej příslib do budoucna - znamená to totiž, že až se jí to jednou všechno sejde tak bude schopná udělat velkej výsledek podobně jako Petra ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
simon, karlovic +10,5, tomic...co na to rikate lidi?

dekuji za nazor
Reagovat
smazaný uživatel
poslal jsem ti do vzkazů
Reagovat
smazaný uživatel
co s ní je?
Reagovat
A.R.R.
Nevím jestli si to s někým nepletu, ale mám pocit, že už ukončila kariéru.
Reagovat
smazaný uživatel
Četla jsem , že ukončla kariéru.
Reagovat
A.R.R.
Tak to ještě s tou mou sklerozou není tak zlé :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Aha. Ani o tom tu nebyla nějaká zpráva. Nebo si to nepamatuju.
Reagovat
darek.vrana
Já jsem to teda nečetl a ani google to nenašel, tak nevím. Jen si pamatuju, že skončila v repre, ale jiank podle mě nic oficiálně neřekla.
Reagovat
smazaný uživatel
Taky mám ten dojem.
Reagovat
stopan
nechcem znevazovat sucasne top hracky WTA, ale v prvej desiatke chybaju top hracky (myslim tym hracky vitazneho typu ala Clijstersova, Heninova, Davenportova...) Preto Serena nema prakticky ziadnu konkurenciu v 34 rokoch dokaze vyhravat a byt svetova jednotka, sucasne hracky top ten su velmi vykonostne nevyrovane, pred desatimi rokmi by top 10 tazko dosiahli.
Reagovat
smazaný uživatel
No, jak je potom možné, že žádná Slovenka tam nepronikla? Když je to taková slabota.... Trošičku uznání a míň závisti a bylo by to hned lepší....
Reagovat
stopan
ja nikomu nezavidim, vyjadril som sa komplexne, a to fakt, ze hracky sucasneho top ten maju velmi nevyrovane vykony a pred desiatimi rokmi by mali medzi hrackami typu mauresmova, heninova, clijstersova, williamsky, hingisova ci davenportova a dalsie hracky velky problem sa dostat na vrchol. To ze slovensky zensky tenis nie je na vrchole, ten isty problem mame inac aj u muzov, klizan sa hrbatemu ani kucerovi ani po kolena rovnat nemoze ani povahovo. Postavenie nasich hracov svedci o kvalite nasho tenisu, Cibulkova ci Klizan maju vela reci ale snaha pracovat na sebe nie je dostatocna + chyba casto aj trocha pokory.
Reagovat
EllNino
jenže před 10 lety zdaleka nebyla taková konkurence, momentálně je ženský tenis tak vyrovnaný, že prakticky s výjimkou Sereny každá poráží každou a v zápasech už skoro neexistují nějaké favoritky :) a je to dobře, alespoň to není nuda jako u chalpů, kde vládne železnou rukou pár jedinců a vyhrávají v podstatě ta samá jména ...jasně, dřív nebylo zvykem, aby se měnilo postavení v top 10 z týdne na týden a tak závratným způsobem, jako teď ...ale pokrok nezastavíš a každá chce vyhrát, mají daleko lepší podmínky a všechny hrají dobře ...a je to boj :)
Reagovat
sprchon
Já jsem spokojen. :)
Jen ať se bojuje dál. Pár hráček se dere nahoru a myslím si, že už brzy budou schopny Serenu porážet. ;)
Reagovat
blixa
Já bych nebyl tak optimistický. Tenisově se jí vyrovnají, ale fyzické dispozice Sereny jsou tak naprosto mimořádné, že jen těžko s ní někdo může držet krok. Serenu zastaví jedině případné zdravotní problémy, jinak může být světovou jedničkou ještě několik let. Je to prostě mimozemšťanka.
Reagovat
sprchon
Kdepak, pořád je to jen člověk a každý den jí to nemusí vyjít. :)
Měl jsem na mysli Viku, Káju, Garbine, Sloane a možná třeba i Angie a Timeu...

Letos si Serena zkompletuje tu GS sadu a možná vyhraje i TM. Pokud za rok vyhraje všechny GS před OH a vydrží jí zdraví, tak třeba i příští rok bude takhle vládnout s tím, že k tomu přidá OH zlato. Jednou jsem tu psal, že až Serena dovrší tu svoji 9 GS šňůru, tak že pak hodně povolí a další už třeba nevyhraje. :) Ale spíš si myslím, že příští rok vyhraje "jen" 1, možná 2 GS a rozhodně bude chtít OH.
Reagovat
darek.vrana
Serena má sice ránu, ale pohyb je rozhodně slabina. Je fakt, že teď to stačí k naprosté dominanci, ale v době větších osobností (Henin, Hingis, Graf, Seles) by nemuselo. Srovnejte to s muži. Federer, Djokovič, Nadal, Murray - ti nemají opravdu žádnou slabinu, jde jen o to, kdo má více předností. O slabině ale nemůže být řeč. Kdežto Serena má sice velké přednosti, ale i evidentní slabiny, které ovšem žádná hráčka nedokáže trestat.
Reagovat
Kozoroh
+10
Reagovat
smazaný uživatel
Dovolím si oponovat. Pohyb Wiliamsek býval o třídu nad druhými, ani teď nemá SW v pohybu slabinu - viz.statistika dlouhých výměn ... a její hra úhlů je prostě famózní. Jak to, že stíhá ostré úhly soupeřek a ještě líp vrací? To by se špatným pohybem nešlo...
Reagovat
smazaný uživatel
Taky myslím, že se Serena pohybuje dobře, ona je tělesnou konstitucí prakticky sprintérka, akorát to, že je o tolik "prostorově výraznější" proti většině soupeřek, svádí k tomu, že se automaticky čeká, že bude mít horší pohyb. Samozřejmě v delších výměnách už to tak je, ale to už je zase o vytrvalosti. Ona je hodně rychlá, z toho těží na returnu a boduje hlavně tím, že výměny ukončuje rychle. Jakmile se někomu povede s ní držet výměny dostatečně dlouho a rozhýbat jí, tak najednou místo sprintu je z toho běh na střední trati a tam už je Serena porazitelná :) Jenže k tomu jí málokdo donutí.
Reagovat
stopan
konkurencia bola o dost silnejsia v prvej dvadsiatke napriklad :
http://www.tenisportal.cz/zebricky/wta-zeny/2005/
http://www.tenisportal.cz/zebricky/wta-zeny/2004/
http://www.tenisportal.cz/zebricky/wta-zeny/2003/
kludne si to porovnaj, serena bola aj vtedy top pokial bola zdrava, ale mala daleko vacsiu konkurenciu k svojej osobe a nebolo bezne aby vyhrala skoro kazdy turnaj.
Reagovat
stopan
je otazka ci je mentalne vyrovnany pretoze tak stupla kvalita zenskeho tenisu a hracka ktora ma 34 dokaze este o triedu vyssie hrat ako pred 8-9 rokmi, alebo serena si drzi stale svoj standard a hracky za jej chrbtom su o stupen slabsie ako top hracky pred 7-10 rokmi??
Reagovat
sprchon
Spíš Serena vyzrála. Za ty roky nabrala spoustu zkušeností a v těch závěrečných fázích velkých turnajů je naprosto bezkonkurenční.
Reagovat
blixa
Zapeklitá otázka. Já myslím, že Serena je lepší než bývala dřív. Na druhé straně zase ta top 5 za Serenou je horší. Proto se ty nůžky rozevřely. Celkově mi přijde, že úroveň dnešní TOP50 je výrazně vyšší než bývala dřív, ale na druhou stranu je pravda, že ta špička kromě Sereny není tak dobrá, hlavně má hodně rozkolísané výkony (což ale je do značné míry způsobeno právě vyšší kvalitou soupeřek :D) Rozhodně jsou to zajímavé časy ;-)
Reagovat
sprchon
Prostě je tu jedna Královna a v top 50 asi 45 jejích poddaných. :)
Reagovat
Kozoroh
Co myslíš pojmem "konkurence"? Pokud počet hráček na okruhu, tak máš pravděpodobně pravdu, že čísla se zvyšují, byť je otázkou, o kolik. Ale kvalita špičky před deseti lety byla vyšší než dnes. Ty mi odpovíš - špička je vyrovnanější. Ale co si představuješ pod pojmem špička?
Podívej se na záznamy zápasů s Justine Heninovou. Její údery, zvlášť bekhend, byly vynikající. Kdyby dnes hrála, všechny kromě Sereny by strčila do kapsy. To je ta "konkurence", která Sereně schází a usnadňuje jí GS tituly.
Reagovat
smazaný uživatel
Moc si tu minulost lakujete na růžovo. Ostatně ani Henin nemá bilanci se Serenou nijak oslnivou.
Reagovat
Kozoroh
Heninová nemusí mít se Serenou oslnivou bilanci, stačí když ji má vyrovnanou, konkr. 6:8. Najdeme v dnešní špičce takovou hráčku, která má se Serenou takové H2H?
I dnešní současnost se stane minulostí. A až budou tenisoví historici porovnávat různá období ženského tenisu, tak současná éra moc chválená nebude.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, Henin má tu bilanci celkem slušnou, já si ji spletl s někým jiným. To ale nemění nic na faktu, že současné období ženského tenisu je naopak jedno z nejsilnějších, což mj. dokazuje to, že z 28 hráček, které v open éře vyhrálo alespoň 2 singlové GS jich je 6 stále aktivních. Kromě toho si nemyslím, že by historici porovnávali různé éry, to dělají akorát kozorozi :-)
Reagovat
stopan
ery sa budu vzdy porovnavat, tak ako sa porovnava ci federer ziskal vacsinu grandslamov v slabsej tenisovej ere, podobne aj teraz okrem djokovica nikto prakticky nie je schopny konkurencie preto sa aj Federer drzi na poste dvojky, je to nahoda ze aj serena ma 34 a je stale ne vrchole, pri pohlade na WTA, na prvom mieste je Serena a za nou Sharapka, ktora je je na okruhu viac ako dekadu, Ivanovicova ok beriem, Venus by som velmi nepocital ta je daleko za zenitom aby bola konkurencie schopna a ma podobne ako Kuznecovova svoj vek, takze v prvej desiatke mame na prvom mieste legendu a top hracku podobne nou mozme nazvat Sharapovu, Peta pri vsetkej ucte az na ten wimbledon je velmi nevyrazna (chyba mi tam vacsi hlad po uspechoch), Ivanovicova vyhrala gradslam raz a to poriadne poriadne davno. Wozniacka zatial ho alebo trop na turnajoch. Lucka Safarova, zatial nevyhral ziaden grandslam ako sa bavime o dvojhre. Flavia Panneta ma jeden grandslam. Azerenkova sa dosial po zraneni hlada, tak som sam zvedavy, nie je zatial v desiatke, Tak pri porovnani rebricka pred desiatimi rokmi trebars, bol top ten nabity hrackami ktore dokazali hrat konzistentnejsie na vsetkych povrchoch a dokazali aj vyhrat grandslamy, ak zoberies z tabulky serenu a sharapku tak je to velka bieda bohuzial.
Reagovat
smazaný uživatel
Co do počtu titulů je Petra od roku 2011 po Sereně druhá nejúspěšnější, jen ty GS jí moc nejdou.

Každopádně napsat, že současná éra je bída je mimo.
Reagovat
Kozoroh
Každá éra o sobě tvrdí, že je nejlepší, jen proto, že je nejnovější. Ne vždy je to pravda.
V porovnání s 80. lety Navrátilové, Evertové, Grafové působí dnešní epocha ženského tenisu slaběji.
Reagovat
smazaný uživatel
A přesto by si žádná z nich dneska ani neškrtla byť by byly v top formě..
Reagovat
stopan
no otazka plati aj opacne skrtla by si polovica top ten dnesnych hracok s hrackami top 10 pred 15-30 rokmi ?? :)
Reagovat
stopan
ja mam pocit ze dnesny viac bum bum tenis by vtedy technicky zdatnejsie hraci pretlacili.
Reagovat
smazaný uživatel
Těžko, protože by absolutně nestíhaly.
Reagovat
Kozoroh
Ničím nepodložená smyšlenka...
Reagovat
smazaný uživatel
Sama Navrátilová řekla, že neví, co by dělala, kdyby na ní lítaly takové rány, kterými ve Wimbledonu Petra častovala Genii.
Reagovat
stopan
ani grafova nehrala nejako moc tvrdo, co som pozeral jej zapasy casto hrala slajz do rohov mi to tak pripadalo,dnes to casto vyuziva federer ci nadal, to ze niekto hraje bum bum tenis ako cibulkova este neznamena ze je uspesny, je to aj o inom. K tym ranam, s dnesnymi raketami by aj hraci starsej generacie v zavislosti od napatia vypletu rakety hrali tvrdsie, materialy sa od vtedajsej doby zmenili, ja mozem povedat, ze dnesny hraci by s vtedajsim tenisovym materialom v rukach boli zrejme strateny.
Reagovat
gigin
Nic, co by dělala. Nechala by to letět do autu.
Reagovat
smazaný uživatel
:)))
Reagovat
VlS
A z čeho pramení přesvědčení, že někdo bude porovnávat nějaká období? čím budou ohraničená? Roky? Osobnostmi? Sponzory?
Justine se zkusila vrátit a pšenka jí zas tak moc nekvetla, což? Trochu si idealizujete minulost a podceňujete přítomnost. Top 10 před 10 lety by na dnešní top 10 kondičně nestačilo, dnešní hra je obecně jiná než bývala před 10 lety a úplně jiná, než před 20 lety. Je to stejně nesmyslné, jako srovnávat auta nebo počítače.
Reagovat
blixa
+1 ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak tak.
Reagovat
stopan
mily VIS ide predovsetkym o mentalitu hraca a technicku, cize uderovu, vyspelost a tu mali dobru hraci aj vtedy, mozno sa nehrali 30uderove really, ale vymeny sa hrali bezne a hrali sa aj dlhe zapasy, takze o kondicku by som sa u tych hracov zrovna bal najmenej v dnesnej dobe, zvlast si myslim, ze po taktickej urovni boli o level vyssie. V rokoch 2005 - 2007 bol wta ovplyvneni odchodom viacero top hracok, Higisova, davenportova, williamsky mali tiez obdobie ked sa z rodinnych dovodov takmer z wta vytratili, preto aj Heninova v rokoch 2006-2008 prakticky dominovala zenskemu tenisu, clijters mam pocit ze tiez dala tenisu stop na isty cas. Tak Heninova po necakanom odchode v roku 2008 sa vratila v roku 2010 a nepovedal by som ze hrala zle, bola nauvodv grandslamovom finale, dnesne top hracky ako wozniacka, sharapova dokazala porazat, naviac v tom case sa vratila na okruh Clijstersova ta ju niekolkokrat pocas sezony porazila, a tiez sa hrala uz v lepsom psychickom zdravi Serena, plus Sharapova ci Kuznecova boli dost nebezpecne hracky, tiez sa da povedat ze Ivanovicova a Jankovicova boli v rokoch 2008-2010 ovela herne na tom lepsie ako v sucasnosti.Inac heninova skoncila pre zranenie lakta nakoniec definitivne.
Reagovat
smazaný uživatel
Nic ve zlém, ale to, že hráčka na dva roky vypadne a pak se vrátí a jako by nic všechny drtí ukazuje, že konkurence asi byla dost slabá..
Reagovat
stopan
to len svedci o tom , ze ta hracka po dvoch rokoch dokazala porazat dnesne hracky a ju dokazali porazat prevazne len hracky ako wiliamsova ci clijstersova, ktore v rokoch predtym chybali a take hracky chybaju aj dnes. Dnes su hracky kvlaitne, ale konzistentnost a gloriola championa im chyba.
Reagovat
Kozoroh
Teď ses podřekl...
Reagovat
smazaný uživatel
Tím, že jsem rozbil vaši poněkud zidealizovanou představu minulosti?
Reagovat
Kozoroh
" Nic ve zlém, ale to, že hráčka na dva roky vypadne a pak se vrátí a jako by nic všechny drtí ukazuje, že konkurence asi byla dost slabá.."
Nepasují tato slova na Serenu a její absenci 2010-11 a následnou dominanci 2012-15? :)))
Teď už to nijak neukecáš.
Reagovat
smazaný uživatel
Nepasují, Sereně nějakou dobu trvalo, než se vrátila na vrchol. ;-)
Reagovat
VlS
Milý Stopan, tenis vnímám a sleduji a dřive jsem hrával 50 let, teď už nehraji. Odpusť si blahosklonnost zkušeného, působí trochu hlůpo.
Reagovat
Kozoroh
" A z čeho pramení přesvědčení, že někdo bude porovnávat nějaká období? čím budou ohraničená? Roky? Osobnostmi? Sponzory?"
Odedávna se porovnávaly období, epochy atd. U tenisu tomu není jinak.
" Justine se zkusila vrátit a pšenka jí zas tak moc nekvetla, což?"
Asi ti uniklo, že roku 2010 hrála finále AO.
" Trochu si idealizujete minulost a podceňujete přítomnost."
Vidím to úplně opačně - ty, quesh a řada dalších shazuje minulost a glorifikuje současnost.
Reagovat
smazaný uživatel
Kdybys nezačal nesmyslně shazovat dnešek a glorifikovat minulost, my bychom se neozvali. Nevšiml jsem si, že by tu někdo sám od sebe začal glorifikovat dnešek.
Reagovat
VlS
Nikdo minulost neshazuje, není k tomu žádnej důvod, reaguju jen na to, že mluvíš o epochách a neodpovídáš na prostou otázku, čím je ta epocha definovaná. To je potom libovolně manipulovatelné a změnitelné dle potřeb a chuti srovnavatele. Neshazuji minulost, jen říkám, že je nesmysl ji srovnávat se současností, jediným objektivním kritériem by totiž byl ostrý zápas v plné formě představitelů / představitelek.
Generace hráček se průběžně prolínají, takže žádné hranice epichy nejsou. Mluvíte zde o době před 5 lety jako o minulosti? To považuji za přítomnost, hráčky v padesátce, které na okruhu v roce 2010 nebyly bychom asi lehce vyjmenovali.
Operujete se jmény Kuzněcová, Sharapová a podobně - ale ty stále hrají. Kuzna asi nehraje hůř, než hrála před 5-10 lety, změna v jejím rankingu spíš mluví o něčem jiném - nestačila v rozvoji na první současnou dvacítku.
A hlavně,k čemu je takové srovnávání dobré? Jestli k životu potřebuješ historky starejch zbrojnošů, jak jsme Turka hnali od Vídně, tak srovnávej, jak je libo :-))
Reagovat
stopan
H2H Serena Wiliams vs Justin Henin 8-6, nejaky rapidny prepad nevidim, ovsem je otazka co by bolo keby bolo (ak by neuskoncila Heninova karieru predcasne vzhladom na jej vek)
Reagovat
stopan
a je zaujimave porovnanie H2H Clijsters vs Serena 7-2 :D
Reagovat
darek.vrana
Konkurence je větší, ale osobnosti u žen chybí, to je pravda. U mužů je přece konkurence taky vyšší, ale i tak jsou tam ty čtyři velikáni, kteří ještě ční nad ostatními. Ale zrovna Mauresmovou bych jako příklad neuváděl, to taky žádná velikánka nebyla, Clijsters má taky snad jen dva GS. Řekl bych, že zrovna toto období bylo taky spíš slabší. Osobnosti byly v 80. a 90. letech, Navrátilová, Evertová, Mandlíková, Grafová, Selešová, Hingisová...
Reagovat
smazaný uživatel
Třeba Li byla a je osobnost. Navíc je tu ten nepatrný detail, že je prvním hráčem z Asie, který vyhrál singlový GS.
Reagovat
darek.vrana
Osobnost to bezesporu je, ale přece jen ji nelze srovnávat s Grafovou, Selešovou nebo Hingisovou.
Reagovat
smazaný uživatel
Proč ne, protože nevyhrála tolik GS? Takhle to přeci brát nejde, o tom, kdo je nebo není osobnost rozhodují i jiné věci než jenom výsledky.
Reagovat
Kozoroh
Darek myslel pojem multišampionky, superhráčky a tou Li při vší úctě nikdy nebyla.
Reagovat
smazaný uživatel
Bavili jsme se o osobnostech, ne o multišampionkách nebo superhráčkách.
Reagovat
stopan
champion = multiosobnost, ci vies to nejaky inac pomenovat??!!
Reagovat
smazaný uživatel
Bohajeho, co není jasného na tom, že velikost osobnosti se neměří počtem GS?
Reagovat
stopan
ake velke osobnosti su wozniacka, halepova, ivanovicova, safarova, pliskova, muguruzova, radwanska, kerberova, basczinska, makarova, oproti generacii hracok na danych poziaciach pred 10 rokmi?? samozrej Peta Kvitova, Pliskova, Safarova su osobnostami velkymi v Cesku, ale celosvetovo sa generacia nema auru hraciek typu Hingis,Clijsters, Henin, ci Mauresmova mozeme porovnavat zatial na urovni Peti Kvitovej, ale ostatokma daleko od praveho tenisoveho vzoru, ktory by inspiroval dalsiu generaciu hracov uspechmi a hrou.
Reagovat
stopan
grandslamy urcuju gloriolu sampiona bohatstvo tvoje, predsaked niekto na to raz nema ako wozniacka (mozno sa jej raz podari vyhrat) tak nemozem povedat, ze je lepsia oproti hrackam ako Clijsters,Davenport, kuznecova ..., proste je o stupen vykonostne dole. Neviem ci wozniacka nie je doposial prvou dlhodobejsou svetovou jednotkou doposial bez grandslamu.
Reagovat
smazaný uživatel
Zrovna Petra svými výsledky, chováním či poctivou reprezantací ve FC vzorem a inspirací být může. Že občas nečekaně prohraje? Na to si za pár let stejně nikdo nevzpomene. Nebo mi snad chceš tvrdit, že Henin, Kim nebo Martina nikdy neprohrály s někým, s kým se to fakt nečekalo?
Reagovat
stopan
ak povazujes tych 9 titulov z wta za jej doterajsiu karieru za velky honor no ok, za posledne dve sezony vysledky na grandslamoch 1 kolo, 3 kolo, vitaz,3 kolo, 3 kolo, 4 kolo, 3 kolo, no to je na hracku top ten hodne malo, takze tieto vysledky sotva mozu niekoho isnpirovat, mozno tak nasu hantuchovu, ta malokedy prejde uz cez druhe kolo, nema konzistentnu vykonnost oproti heninovej a dalsich svetovych legendam, k nim ma zatial dost daleko, kazda hracka ma svoje lapsusy, ale ked hracka sa neviem dostat na grandslamoch, kde ma gradovat forma, ani cez osmefinale, tak to je dost velky lapsus, ku vsetkej ucte k Peti.
Reagovat
smazaný uživatel
Máš poněkud nepřesné informace, těch titulů nemá 9, ale 16. Souhlasím, že poslední dobou to na GS není úplně ono, nicméně dva Wimbledony, 1 TM, 13 dalších titulů na WTA a 3 Fed Cupy jsou už v téhle chvíli dost inspirativní, a to je jí teprve 25 let a nějakou dobu ještě hrát chce, takže je vysoce pravděpodobné, že tato čísla zdaleka nejsou konečná.
Reagovat
misa
A většina z těch 16 titulů je velmi hodnotných.
Reagovat
smazaný uživatel
To je.
Reagovat
stopan
teda od roku 2012 9 vyhier, aj tak nauspesnejsiu sezonu mala v roku 2011 6 titulov, ale celkovo na grandslamoch celkove vysledky su dost nevyrazne aby ju mohla tenisova odbornost porovnavat s tenisovymi legendami. Ma 25 rokov tak by mala pomaly dosahovat vrchol svojej vykonnosti.
Reagovat
smazaný uživatel
Od roku 2011 je co do zisku titulů po Sereně druhá nejúspěšnější. Kromě toho přestože svůj první GS vyhrála už v roce 2011, stále je jedinou hráčkou narozenou v devadesátých letech, která ten GS má, dokonce dva. Což ukazuje - a u Češek to platí dvojnásob (viz Šafi) - že ten vrchol nastává o něco později než v těch 25 letech. Ještě bych ji neodepisoval.
Reagovat
bIbec
já si myslím, že vzpomene :-))

Na Petru se bude pamatovat podobně jako na Mary Pierce. Hráčka, která v dobrej den může porazit kohokoliv, ale zároveň velmi nevyrovnaná.
Reagovat
bIbec
já bych dokonce řekl, že ta nevyrovnanost je její poznávací značka. Pokud si něco budou pamatovat, tak rozhodně tohle.
A pak taky jako dvojnásobnou Wimbledonskou šampionku, to je jas.
Reagovat
smazaný uživatel
Ta její nevyrovnanost je dost přeceňovaná, není na tom hůř než současná špička.
Reagovat
darek.vrana
Ne ne, je v podstatě nejkonzistentnější hráčka, dá se říct.
Reagovat
smazaný uživatel
Nic takového jsem neřekl. Nicméně tvrzení, že Petra je extrémně nevyrovnaná je ze stejné kategorie jako tvrzení, že Italky, Španělky nebo Rumunky jsou echt antukářky: kdysi to někdo řekl - a v té době to možná platilo - a od té doby to každý slepě papouškuje aniž by se namáhal si ověřit, jestli to ještě platí. Neplatí ani jedno.
Reagovat
bIbec
ne ne, tak to úplně nemyslím. Spíš jde o hru, jakože noc a den. Ten kontrast extrému skvělého tenisu verzus totální katastrofy. Samozřejmě, že špička je nevyrovnaná, ale Petra je schopná vyhrávat velké turnaje, narozdíl od většiny hráček z té špičky.
Reagovat
bIbec
ono si občas stačí přečíst nějaký ten článek např na tennis.com.
Petru tam v této souvislosti řeší jako nikoho jiného. Samozřejmě můžeš na to mít svůj subjektivní názor, ale názor většiny je, že Petra je extrémní případ. Extrémnější než ostatní.
Reagovat
stopan
clijsters ma 4 grandslamy a este niekolko finalovych ucasti na grandslamoch, plus trikrat vyhrala tunaj majstrov, dokazala porazat tie najlepsie hracky. Mauresmova pokial bola zdrava bola stabilnou hrackou prvej dvadsiatky a bola dost nebezpecnou hrackou. v rokoch 2004-2010 cca bolo vela rusiek v rebricku, Safinova, Myskinova, Kuznecova, Sharapova.. takze aj to konkurenciu este zvysovalo, proste dnes tam chybalu presne osobnosti, proste hracky toho najvyssieho rangu (Hingis, davenportova, Heninova..). Dnes su v rebricku velmi kvalitne hracky ale nedosahuju v hodnoteni generaci ten povestny TOP vrchol. Samozrejme Selesova,Graffova, Navratilova, to su legendy herne porovnatelne so Serenou
Reagovat
darek.vrana
Pravda, tu Clijstersovou jsem spletl. Ale jinak ta éra kolem 2005-2010 mi nepřijde nijak moc silná. Bylo to takové to období, kdy se střídaly jedničky, protože právě nikdo moc nevyčníval, a ty jedničky byly v porovnání s Navrátilovou nebo Grafovou dost slabé viz Safina, Jankovič, Ivanovič, Wozniacki nebo i ta Mauresmo. Připadá mi to jako doba u chlapů okolo roku 2000. Řekl bych, že je to podobné jako teď. Ale 80. a 90. léta považuju za silnější než teď z hlediska osobností, i když celkově samozřejmě úroveň šla nahoru a konkurence je větší.
Reagovat
VlS
To je hloupost, Navrátilová ve své top formě a se svou tehdejší hrou by měla dneska problém se prosadit v rámci padesátky. Ze svýho servisu by těžko mohla tak přecházet na síť, jak před 20 lety mohla. Srovnávat super vojáka antickýho Říma s dnešním trooperem taky nemá smysl.
Reagovat
stopan
mily VIS ide predovsetkym o mentalitu hraca a technicku, cize uderovu, vyspelost a tu mali dobru hraci aj vtedy, mozno sa nehrali 30uderove really, ale vymeny sa hrali bezne a hrali sa aj dlhe zapasy, takze o kondicku by som sa u tych hracov zrovna bal najmenej v dnesnej dobe, zvlast si myslim, ze po taktickej urovni boli o level vyssie. V rokoch 2005 - 2007 bol wta ovplyvneni odchodom viacero top hracok, Higisova, davenportova, williamsky mali tiez obdobie ked sa z rodinnych dovodov takmer z wta vytratili, preto aj Heninova v rokoch 2006-2008 prakticky dominovala zenskemu tenisu, clijters mam pocit ze tiez dala tenisu stop na isty cas. Tak Heninova po necakanom odchode v roku 2008 sa vratila v roku 2010 a nepovedal by som ze hrala zle, bola nauvodv grandslamovom finale, dnesne top hracky ako wozniacka, sharapova dokazala porazat, naviac v tom case sa vratila na okruh Clijstersova ta ju niekolkokrat pocas sezony porazila, a tiez sa hrala uz v lepsom psychickom zdravi Serena, plus Sharapova ci Kuznecova boli dost nebezpecne hracky, tiez sa da povedat ze Ivanovicova a Jankovicova boli v rokoch 2008-2010 ovela herne na tom lepsie ako v sucasnosti.
Reagovat
darek.vrana
I když hra šla bezpochyby obecně nahoru, Navrátilová by se prosadila i teď. V 37 letech byla ve finále Wimblu v roce 1994, kdy už ta úroveň nebyla o moc daleko ode dneška. Příkladem budiž Date, která hrála tehdy a byla nejlíp 4. a dneska, ve 43 letech a po 11 letech pauzy je stále schopna porážet super hráčky.
Reagovat
smazaný uživatel
Zaprvé rok 1994 má do dneška zatraceně daleko, zadruhé Kimiko je široko daleko jediná a že by nějak pravidelně porážela super hráčky, to už dávno ne.
Reagovat
stopan
pri porovnani generacii treba brat do uvahy aj zmenu tenisoveho nacinania, rakety sa za 30 rokov rapidne zmenili, zvacsili svoje ramy, co hracom umoznije vacsiu tenisovi variabilitu, preto je logicky ze hraci ako Borg , wilander, mcennroe (tomu by spon hawkeyes ukludnilo nervy pokial by ho nerozmlatil po zapase) a dalsi by hrali s dnesnym nacinnim tvrdsia a rzantsnejsi, a dnesny hraci by s vtedajsimi raketami urcite nehrali tak ako dnes :D :D :D, technicky a mentalne vyspely hrac sa vyrovna so zmenou podmienok.
Reagovat
Roger_Federer
Pred desti lety nebyla konkurence?
Podival ses na to aspon?
Reagovat
stopan
on aj keby sa podival, tak stale bude zit v tom ze clijster ktora ma bilanciu so Serenou 7-2, Heninova, a dalsie by si vraj pri dnesnych hrackach neskrtli, hlavne ze Wozniacku, ktora mala v roku 2010 asi najlepsiu sezonu v kariere dokazala Heninova po navrate zdolat, Clijsters to iste. Ovsem, ze sa hralo o cosi inaksie pred 20-30 rokmi, ale to zaviselo aj od typu rakiet a aky super preferovali herny styl na opacnej strane kurtu.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist