Vykolejený Nadal prohrál s talentovaným Čoričem a ukončil sezonu!

24. 10. 2014, 20:42
Aktuality 326
ATP BASILEJ - Rafael Nadal vypadl z halového turnaje v Basileji ve čtvrtfinále se sedmnáctiletým Chorvatem Bornou Čoričem. Španěl především vinou u něj nevídaných 37 nevynucených chyb prohrál ve dvou setech a krátce na to oznámil, že kvůli zdravotním problémům letos dohrál. Přijde tak o Turnaj mistrů, místo kterého musí na operaci apendixu.
Rafael Nadal

Rafael Nadal už několik týdnů laboruje se zánětem slepého střeva, nevyhnutelnou operaci se však snažil oddálit pomocí antibiotik. Zda léčba zabrala a jak na ni tělo zareagovalo, testoval tento týden v Basileji. Odpověď dostal negativní.

Osmadvacetiletý Španěl sice v úvodních dvou duelech smetl kvalifikanty Bolelliho a Herberta, zároveň však přiznal, že se cítí být unavený a oslabený. A to se v plné nahotě potvrdilo v dnešním čtvrtfinále proti vycházející hvězdě Bornu Čoričovi.

Borna Čorič a Rafael NadalProti jednomu z nejlepších juniorů současnosti se od úvodních výměn trápil a byl úplně vykolejený. Nadal měl problémy s koncentrací, kupil jednu chybu za druhou a až za stavu 0-5 odvrátil díky brejku hrozbu kanára. Za celý první set předvedl jediný vítězný úder a u něj neuvěřitelných 19 nevynucených chyb.

V druhé sadě sice hru vyrovnal a za stavu 4-3 měl dokonce brejkbol, na obrat ale neměl síly. Teprve sedmnáctiletý Čorič, který se svým idolem Nadalem v léte trénoval na Mallorce, se před šanci skolit světovou trojku nerozklepal, ustál závěr tie-breaku a nakonec zvítězil 6-2 7-6.

"Tohle je pro mě něco neuvěřitelného. Teď si chci tento moment pouze užívat. Jsem překvapený a je to neuvěřitelný pocit," radoval se 124. hráč světa Čorič, jenž postoupil do svého prvního semifinále. "Věřte mi, jsem velmi nervózní člověk, jen se to v sobě snažím udržet. Já neměl co ztratit. Protože jsem proti němu nikdy nehrál, nevěděl jsem co mě čeká - 'umlátí mě' nebo co? - a tak jsem byl pod tlakem," dodal.

"Byl to pro mě těžký zápas, stejně jako celý turnaj. Každý den jsem se cítil být unavený. Snažil jsem se trénovat, ale nešlo to," uvedl zklamaný Nadal. "Je těžké být konkurenceschopný, když nejste schopni několik týdnů pořádně trénovat."



Nadal ve 100minutovém zápase prohrál na vítězné údery 14-17 a spáchal 37 nevynucených chyb, zatímco soupeř o deset méně. Bylo zjevné, že není ve své kůži a sezona pro něj zřejmě skončila.

Nadal ukončil sezonu
A to také potvrdil. Během dnešního dne se nejprve odhlásil z turnaje v Paříži a krátce po vyřazení z Basileje oznámil, že neodletí ani na Turnaj mistrů do Londýna. Na pondělí 3. listopadu už má naplánovanou operaci apendixu a po tří až čtyřtýdenní rekonvalescenci se začne připravovat na sezonu 2015.

"Tohle je den, kdy se loučím se sezonou. Nebudu hrát v Paříži ani Londýně, nejsem k tomu dostatečně konkurenceschopný, neměl bych šanci vyhrát," oznámil Nadal. "Tento den říkám, že jsem měl dobrých prvních šest měsíců. Ale teď je pro mě lepší se uzdravit a doufám, že na začátku roku 2015 bude stoprocentně připraven."

"Je to pro mě těžké,  po problémech se zády a zápěstím teď přijde slepé střevo. Ale nedá se nic dělat, musím na operaci a příští týden se na ni musím připravit. Pak budu potřebovat pět týdnů na rekonvalescenci," uvedl španělský tenista.

Že Nadal nebude schopný hrát na Turnaji mistrů, tušil jeho strýc a trenér Toni už na začátku minulého týdne. Třetí hráč světa se startu v Londýně vzdát nechtěl, nakonec ale řeč těla nepřemohl.

Už po Wimbledonu španělský tenista nehrál tři měsíce kvůli zranění levého zápěstí a v žebříčku klesl na 3. místo. Přesto se čtrnáctinásobný grandslamový vítěz kvalifikoval podeváté v kariéře na Turnaj mistrů, ale už potřetí ho zdravotní potíže donutily se z něj odhlásit. Nadal ještě nikdy závěrečný podnik sezony nevyhrál, v roce 2010 a loni byl ve finále.

Na letošním Turnaj mistrů, který je na programu od 9. do 16. listopadu, se tak oficiálně kvalifikovali zatím jen Novak Djokovič, Roger Federer, Stan Wawrinka a Marin Čilič. Nadalovo odhlášení uvolnilo postupovou pozici i z devátého místa. Postupové příčky nyní drží Kei Nišikori, Tomáš Berdych, Andy Murray a David Ferrer.

Goffin vyřadil Raonice, Federer nezaváhal s Dimitrovem
Teoretickou šanci mají ještě Milos Raonic a Grigor Dimitrov, ale oba dnes v Basileji dohráli a jejich - především Bulharova - šance klesají.

Poté, co Raonic nezvládl své úvodní zápasy v Šanghaji a Moskvě, zaváhal dnes v Basileji ve čtvrtfinále. Třiadvacetiletý Kanaďan nenašel recept na v životní formě hrajícího belgického vrstevníka Davida Goffina, který zvítězil 6-7 6-3 6-4 a připsal si první skalp hráč Top 10.

"Tohle je bez pochyb největší výhra mé kariéry. Hrál jsem dobře a i když jsem prohrál první set, zůstával jsem klidný. Byl to skvělý zápas, celou dobu jsem byl soustředěný," řekl Goffin.

Goffin po US Open vyhrál už 15. zápas v řadě, od Wimbledonu má parádní bilanci 42 výher a pouhé 2 porážky. Díky skvělé bilanci vyhrál čtyři challengery a dva turnaje ATP 250. V Basileji si o postup do finále zahraje s Čoričem.

Dimitrov v posledním čtvrtfinále neuspěl stejně jako před rokem v souboji s domácím Rogerem Federerem. Bulharský tenista sice měl v prvním setu za stavu 6-5 celkem čtyři setboly, ale žádný neproměnil a nakonec prohrál 6-7 2-6.

Druhý hráč světa Federer, který od Roland Garros odehrál šest turnajů a jen jednou nebyl ve finále (na US Open vypadl v semifinále), má stále šanci být nejstarší světovou jedničkou na konci sezony. Díky postupu do semifinále si připsal 180 bodů a na vedoucího Djokoviče, který se v úterý stal otcem a tento týden nikde nehraje, ztrácí v hodnocení letošního roku už jen 810 bodů. Pokud by turnaj v Basileji již pošesté vyhrál, snížil by manko na méně než pět set bodů.

O postup do finále si třiatřicetiletý Švýcar zahraje s Chorvatem Ivem Karlovičem, s nímž ve vzájemné bilanci vede 11-1. Před sedmi lety ho porazil i právě v semifinále domácího halového turnaje.

"Proti němu je to vždy jako penaltový rostřel. Při jeho servisu jen vybíráte stranu a doufáte, že se trefíte," řekl Federer o svém příštím soupeři, který letos nasázel více jak tisíc es.

Karlovič dnes i za pomoci dalších 19 nechytatelných servisů porazil dvakrát 6-4 Němce Benjamina Beckera. "Je skvělé tu být znovu v semifinále. Dnes jsem odehrál velmi dobrý zápas, bez problémů jsem si držel své servisy," řekl 207 centimetrů vysoký Chorvat.

- ATP 500 BASILEJ -
(Švýcarsko, tv. povrch / hala, 1.458.610 eur)
páteční výsledky (24. 10. 2014)
• Dvouhra - čtvrtfinále •
Federer (1-Švýc.) - Dimitrov (5-Bul.) 7-6(4) 6-2
Čorič (Chorv.) - Nadal (2-Šp.) 6-2 7-6(4)
Goffin (7-Belg.) - Raonic (4-Kan.) 6-7(3) 6-3 6-4
Karlovič (8-Chorv.) - Becker (Něm.) 6-4 6-4
Semifinálové dvojice: Federer - Karlovič, Goffin - Čorič.
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

326
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
smazaný uživatel
Nevidel som ani jedno semi, ale som rád, že Borna potvrdil formu a potenciál a neprehral hladko 0:2..

Áno, bolo tu vela hráčov, ktorí mali jeden dobrý turnaj a následne nastal pokles a zaradili sa do priemeru, ale vsetko to boli hráči okolo 20-21rokov a Chorvát má 17!..To je velký rozdiel..3roky v tejto kategórii hrajú veľkú rolu..Mozno Tomic mal na Wimby onehdy 18, ale zvysok bol
urcite o dost starší..Navyše Borna posobí o dost kompaktnejším dojmom bez vyraznej slabiny..Tesím sa na jeho budúcnost..
Reagovat
Davor1
Kľúčový bude pre neho budúci rok, na konci roku bude mať 19 a to je vek, kedy sa už ukáže, ako na tom hráč je. Novak s Andym končili v 2006-tom ako devätnásťroční na 16. a 17. mieste v rebríčku. Ak bude v prvej dvadsiatke, alebo aspoň tridsiatke aj Borna, tak verím, že bude mať podobný potenciál ako oni.
Keď si zoberiem najväčšie talenty za posledné roky, tak Tomič aj Dimitrov majú do úplnej špičky stále veľmi ďaleko, a to boli podobné supertalenty ako Corič. Alebo ešte pred nimi Monfils. Jeden z najväčších talentov vôbec a má problém udržať sa v dvadsiatke.
Budúci rok veľa napovie. Zatiaľ by som bol opatrný...
Reagovat
smazaný uživatel
On je novembrový, to bude mať čerstvých 19..Nole je aprílový napr..Ja si myslím, že kľúčová bude až sezóna 2016..Hoci kľúčová je silné slovo..Proste si myslím, že hráč by sa mal do toho 22roku vyformovať do kompletnej podoby..Niekto to urobí skor, iní neskor..Ale čím skor sa niekto ukáže, tým viac času do tohto veku má..

Dimitrov napríklad v 17rokoch zobral Rafovi set..Ukazoval veľký potenciál, dnes má 23? a stále nie je kompletným tenistom..Určite nie takým, schopným vyhrávať GS..Corica caká tiez skúska..V roku 2015 uz nebude neznámou, bude sa mu hrat horsie hlavne proti priemerným hráčom, proti Nadalovi alebo v SF 500, to sa mu hrá, tam ozaj nemá, čo stratit..Napriek tomu si myslím, že on tú rolu zvládne, budúcu sezónu tipujem už nejaké 4. kolá GS, QF by bol mega úspech..
Reagovat
spaniel
Tezko odhadovat. Talent na to ma, ale muze se zaseknout. Co kdyz toto je jeho top forma momentalne? Neco jako Jerzy v Paříži? A kdyz prijde pokles formy, prohraje par zapasu, sebevedomi pujde dole a muze se to zbrzdit. Viděli jsme to uz par krat. Souhlasim, ze je velice slibný a pravdepodobne se s nim musi do budoucna počítat, ale muze to trvat roky. A to vse, pokud se mu budou vyhýbat zraneni. Taky ma docela náročný styl.
Reagovat
smazaný uživatel
Jerzy mal v roku 2012 v Paríži 22rokov...Presne o tom hovorím vyssie...V 24rokoch už nebudeš hrať až tak rozdielny tenis oproti 22..Ale v 17 si este chlapec a v 21 trebars už budeš muž, zosilnie, údery budú silnejšie..V ofenzíve má zatial slabiny práve preto, že je mladučký a jeho útokom este chýba vacsia agresivita..Ale napriek tomu to hrá už teraz rozumne..
Reagovat
spaniel
Rozumím a souhlasim s jeho kvalitami. Od Nadala tady nebyl nikdo, kdo by v 17 takhle hral. Ale porad se to jeste muze zvrtnout.
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa v 17. štartoval na RG, pocas turnaja dosiahol 18 a hneď ho aj vyhral..To sa už asi nezopakuje..Možno aj nikdy..Dnes je možno aj trochu iná doba, musíme byť vďačný aj za takéto indície v tomto veku..Semifinále 500ky je výborné..
Reagovat
gigin
Federer je geniální tenista. Musím říct. Uznat. Škoda, že mu nefandím....
Reagovat
Roger_Federer
nelzi..:)
Reagovat
a.magerova
Jsem lehce nervózní, čekám co z Tebe ještě vypadne.....
Reagovat
gigin
Nic. Už nic. Končím....
Reagovat
smazaný uživatel
nebuď tak na prášky z toho Gulbise ;)
Reagovat
Amputace
Nádherně řečeno. Naprosto sdílím.
Reagovat
gigin
Favoritní Every Breaking Wave...
Reagovat
gigin
Reagovat
smazaný uživatel
Ta je dobrá!
Reagovat
BooOoo
ve čtvrtek večer jsem se zúčastnil divadelního představení Federer - Nadal .. Byli jste tam někdo taky ??
Reagovat
Padme
a kdo vyhrál? :-P
Reagovat
VlS
Nole přece :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Že sa pýtaš :)
Reagovat
BooOoo
ale fakt to vyhrál Djokovic :D :D .. VlS tys tam byl ?
Reagovat
VlS
A co když jsem Nole?
Reagovat
BooOoo
tak gratuluju ke Stefanovi
Reagovat
Denis92
Som rad, ze to Roger zvladol, hoci az v 3.setoch. Pre divaka je to dost frustrujuci zapas a takisto to musi byt aj pre hraca, ktory hra proti Karlovicovi.
Snad to zajtra Roger zvladne.
Reagovat
spaniel
33 es za 31 gemu, to jsou 2 esa na hru, slušná obtížnost. Počítám ze zitra to bude tezke, Goffinuv styl je jeden z nejucinnejsich. Pokud se David neslozi z finale a soupere, bude to hodne náročné.
Reagovat
smazaný uživatel
ted nevim, jestli mam napsat uber nebo pridej.. :-)
Reagovat
Denis92
Ty si tam vsak zapocital aj Rogerove gemy na servise.
Reagovat
Davor1
nie, 31/2=15,5
33 es / 15,5 servisgemov Iva = 2 esa na gem
Ale je tam započítaný aj TB...
Reagovat
Denis92
Ved tie esa su v poriadku. Ale nebolo to 33es za 31 gemov ale len 15,5 co vychadza v priemere 2 esa na gem. Resp. mozno to spaniel dobre myslel, len to trocha zle sformuloval..
Reagovat
spaniel
JJ, samozrejme jsem to podělil...
Reagovat
smazaný uživatel
ja jsem pocitala, kolikrat byl Ivos na podani v setech a TB pro jeho specifiku zvlast, tedy jeste +9 podani... proste se vzdycky drbu levou rukou za pravym uchem, me to bavi.. :-)
Reagovat
Davor1
Tomuto finálovému zloženiu som dával veľkú šancu už po žrebe a som za neho veľmi rád, lepšie to asi ani v súčasnej situácií nemohlo byť. Goffin v superforme, napriek tomu by pre neho Roger mal byť ešte neprekonateľná prekážka. Tak snáď po troch rokoch konečne zostane pohár doma ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Karlovič má vůbec nějakej bekhend krom slajsu? Jsem si nevšimla :D
Reagovat
Mayo
nemá, ako aj Flipkens...keď ju vidím hrať, tak ma len rozčuluje, tak radšej ju ani nesledujem :D
Reagovat
smazaný uživatel
ani Vinci nema.
Reagovat
smazaný uživatel
asi tak, toto je parodie na tenis :(
Reagovat
smazaný uživatel
Tuším, že snad nejvíc es dal Ivo Radkovi, když spolu hráli na antuce a stejně pak prohrál ne?
Reagovat
VlS
Bylo to v DC
Reagovat
smazaný uživatel
kedy sa zajtra hraje štvorhra a kedy dvojhra?
Reagovat
Mayo
9:00
12:00
Reagovat
smazaný uživatel
diky Mayo
Reagovat
Mayo
neni zač POJD
Reagovat
Mayo
zajtra to bude tenis lepší
Reagovat
smazaný uživatel
Divaci se tesi domu k vecernimu filmu.
Reagovat
dappe
A co jsi jako čekal?
Reagovat
smazaný uživatel
Noc jineho jsem prave necekal..
Reagovat
Davor1
Verím, že je hotovo. Snáď to Fedex nepodcení ;)
A tá úprimná radosť až nadšenie po tom, čo Ivo netrafil prvý servis a po dvojchybe, to sa len tak nevidí... :-D
Reagovat
spaniel
Divaci davaji docela najevo, co si o Ivocem tenisu mysli. Mozna az moc.
Reagovat
VlS
Diváci se chovají jako paka
Reagovat
Davor1
tiež si myslím, že by si zaslúžil trocha viac rešpektu, predsalen, on ináč ani hrať nemôže a ten jeho štýl takisto má niečo do seba...je to celkom anomália na súčasné tenisové pomery, ale aj vďaka nemu je ATP o niečo pestrejší...
Reagovat
spaniel
Jj, ja ho mam celkem rad. Je hodne limitovany neexistujuci mezihrou a tak vyuziva sve jedine zbrane a nutno rict, ze se mu dari hodne dobre v kariere. Navic je nekonfliktni a pohodovy. Ale taky chapu divaky, co se divaji na eso za esem a ztraceji trpelivost. Ale prehnali to a na brejku meli velky podil... Ale uz jsem videl horsi, treba publikum v Madridu proti Djokovicovi.
Reagovat
smazaný uživatel
Skandovat pri outu.. nebylo fer..
Reagovat
spaniel
Nebylo ale uz jsem hidne krat videl radost po dvouchybe. Smutnejsi je, ze obcas to delaji i hraci a hlavne hracky.
Reagovat
Davor1
Cibuľková je v tomto špeciálny prípad, pri jej pomeee po dvojchybe súperky sa mi otvára kudla v kapse...
Reagovat
spaniel
Na tu jsem si prave vzpomněl :)
Reagovat
Mayo
Roger výborne brejk 3-1
Reagovat
Padme
toho zápasu fakt smutno... :(
Reagovat
Mayo
pome Roger zaber
Reagovat
smazaný uživatel
Rogere, zas na tebe nedávám pozor a už to jde do kytek, teď už se jdu dívat pořádně, tak koukej brejknout Esoviče co nejdřív! :)
Reagovat
smazaný uživatel
To se rozhodli, ze potrapi divaky jeste dalsi set?
Reagovat
spaniel
Asi ano, to co predvadi Karlovic, uz snad ani neni tenis, ale tak to holt chodi a vsichni si s tim musi poradit. Krasne to neni, ale vyzaduje to specialni zrucnost. Problem je, ze kdyz postoupi, nebude ve finale zrovna ve vymenovem rytmu.
Reagovat
VlS
Ivo za dva sety 27 es - teda stát proti takový fabrice na esa musí bejt děs.
Reagovat
Kozoroh
Roger si prohrál servis s nejhorším returnistou na okruhu???!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Ten game na returnu od Iva jak breakl, to byla pohádka jeho životní snad, masakr.
Reagovat
spaniel
Vypada to tak :/ No, proti temto je zaklad drzet si servis, coz by s Rogerovym podanim nemel byt problem, ale dneska zjevne je. Taky nechapu proc mu tak casto podava druhy servis do forehandu, kdyz Ivo nema backhand. Dam ruku do ohne, ze mam lepsi backhand nez on.
Reagovat
smazaný uživatel
uf.. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
PetaM
Ani se nedivím, že Karlovicovi nikdo netleská :D :D
Reagovat
Davor1
Roger chce riskovať TB s Ivom, či čo robil na tých BP ??
Reagovat
spaniel
Trestuhodne je zahodil, ale v TB neexistuje lepší hráč, takže neva :)
Reagovat
Kozoroh
Roger to teď posral. 3 BP a Ivo ani nemusel dávat esa, aby vývoj gemu otočil...
Reagovat
spaniel
Kvalita prevazila a Andy to ma v kapse. Slušný finiš posledních par týdnu. Tak teď jeste Roger, doufám ze protahne šňůru vyhraných TB z 9 současných.
Reagovat
smazaný uživatel
YEEEEEEEEEES! Come on!!! První set výborný výkon, od prvního gamu byl o něco vepředu a zaslouženě 6:4. Ve druhém šel do vedení 3:0, ale pak zkolaboval, David zabojoval a Andy naštěstí pak do stavu 5:5 udržel servis a trochu se zvedl, kdežto David zas znervózněl. Naštěstí to klaplo ve 2 setech, třetí by už Andy nedal. Tohle je další naprosto klíčová výhra, další úprk Davidovi a i kdyby nedal fyzicky finále (snad dá a vyhraje, soupeř bude hratelný), tak by měl TM už pohlídat. Zvlášť, když Rafa nebude. Oba dva (Miloš a David) ho snad nepřeskočí.
Reagovat
smazaný uživatel
A když Andy vyhraje titul, bude v žebříčku už šestýá se ztrátou 20 bodů na Berdycha a do konce sezony nic neobhajuje, paráda.
Reagovat
Davor1
a v race dokonca piaty tesne pred Nishim...ten ale asi pôjde v Paríži ďaleko, vo štvrťfinále má Ferrera
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavně, že tam Andy bude na TM.
Reagovat
kada.tom
Huráá, Andy udolal Ferrera :-)
Ale ten 2. set byl tedy plnej zvratů :-)
Reagovat
Davor1
Tak Goffin to nakoniec zvládol, ale natrápil sa viac ako dosť...Za rok spravil neuveriteľný pokrok, rok začínal ako 110-tý hráč sveta, po dnešku skončí najhoršie na 22. pozícii, budúci rok očakávam prienik do dvadsiatky, tam ale vidím aj jeho limit. Zajtrajšie finále s Rogerom bude určite výborné, teda, ak sa tam nejakým spôsobom nepripletie doktor Ivo :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Roger si s ním poradí, v nejhorším případě nechá spustit alarm s hlášením "Doktor Esovič na sál, neodkladná operace appendixu." :DDDD
Reagovat
Davor1
to by som chcel vidieť Nadalov fejs, keby sa prebudil z narkózy a nad ním stál doktor Ivo v bielom zakrvavenom plášti a v ruke skalpel veľký ako vykosťovací nôž :-D
Reagovat
smazaný uživatel
to už by se asi neprobudil, hele, jedině uprostřed noční můry :DD
Reagovat
Davor1
operoval by ho normálny doktor, ale mohli by to tak narafičiť, aby tesne pred zaúčinkovaním narkózy a po prebudení nad ním stál krvavý Ivo s páskou cez oko a papagájom na pleci :-D
Reagovat
smazaný uživatel
tak si říkám, nebyl by to špatnej halloweenskej vtípek od Rogera, na oplátku za to, jak už léta straší v jeho snech, jinak si neumím představit, proč se proti němu vždycky tak složí :D
Reagovat
spaniel
To nemyslíš vazne...někdy fakt už nechápu.
Reagovat
smazaný uživatel
ne to fakt nemyslím vážně, ty nepochopíš srandu?
Reagovat
spaniel
O čem mluvíš? Ja narážel na tu druhou část. A jasné, vždy když napíšeš blbost, tak je to sranda a nadsázka.
Reagovat
smazaný uživatel
tak napiš, na co narážíš a člověk z toho bude hned moudřejší anebo radši vůbec nereaguj, když to nechápeš :P
Reagovat
smazaný uživatel
narazi na 11:1.. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
ale s tím to nemá nic společnýho, Karlovič je neškodnej, já narážím na 23:10 :))
Reagovat
smazaný uživatel
aha, tak promin, my dospeli jsme uz trosku tezkopadnejsi.. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
já jsem taky dospělá, kdyby něco, mělo mě napadnout, že jste to špatně pochopili ;)
Reagovat
Roger_Federer
covece ja ti mam uz delsi dobu pocit , ze tohle je skryty Nadalista..Co se schovava za nick RFtheGOAT..tech blbosti uz napsal tolik, ze to nemuze byt nahoda.;)
Reagovat
smazaný uživatel
vy dva jste takoví šťouralové, že se fakt bavím :D zvlášť ty, RF, tady vůbec nepíšeš poslední dobou srandičky na účet Nadala, že ne ?
Reagovat
Roger_Federer
No ja tady pisu porad stejne uz radu let, ale pod takovym nickem aby bylo jasne videt kdo kam patri :)...Na adresu koho??..toho uz si ani nepamatuju..to byl ten co nel tech mikion ritualu a furt vyhraval na antuce?
Reagovat
smazaný uživatel
ach bože :D pojďme se radši dívat a neřešmě tu kraviny :D
Reagovat
spaniel
Prave to si taky myslim :) Jinak to snad ani neni mozne, rozklad zevnitr.
Reagovat
smazaný uživatel
já zas nechápu, čím se pořád zaobíráte, proč bych si nemohla udělat z něčeho srandu? Nadalista teda fakt nejsem, nikdy jsem mu tady nefandila, ale ani nechci, aby byl mimo hru, co si o něm myslím je moje věc, už jsem se to tu i pokoušela vysvětlit, můj nick jasně říká, kdo je pro mě jednička a nikdy se to nezmění, nemám potřebu tady někoho klamat, jestli myslíte tohle a ani nemám v úmyslu brát všechno co tu kdo napíše vážně, jak to kdo pochopí, je jeho problém :)
Reagovat
spaniel
Nechapes o cem mluvime...
Reagovat
smazaný uživatel
tak já vám do hlavy nevidím a po pravdě mě to je celkem jedno :)
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyby takový skóre ještě otočil, pak má opravdu nadalovskou náturu :D
Reagovat
smazaný uživatel
tak jinak, Goffin se zalekl finále s Féďou :D
Reagovat
Mayo
Gofán už ide ako píla
Reagovat
smazaný uživatel
A Murray odchází fyzicky. 3-0 s double breakem a a už jenom 3-2, začíná dělat víc chyb. Strávil na kurtu daleko víc času jak Ferrer, navíc dneska klasicky dlouhé výměny mezi těma dvěma.
Reagovat
smazaný uživatel
A 3:3, totální kretén, Ferrer úplně dole a on vyhází 3 gamy. Neskutečné, mohlo být hotovo a mít TM v kapse.
Reagovat
Mayo
ozaj ja som zabudol na neho...teraz pozerám, že prvý set v suchu a 3-3 ... tak ale nedivím sa mu chudák, šak ťahá vkuse už kopec turnajov...ak by aj dal Londýn, tak bude úplne vyšťavený
Reagovat
Mayo
ale každopádne ho tak drtil keď bolo 3-0 ? či David nehrá tak dobre ?
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, hrál dobře a David chyboval, jak 1. set no +-.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale to je jeho problém, nebýt kretén, tak nemusí hrát všude. Teď sotva plete nohama, ztratit 2 brejky umí fakt jen totální kretén, což on je. Kdyby vyhrál, má na Ferrera přes 2 bodů a v případě výhry celkové by šel i před Berdycha a Nišiho. A ve finmále by čekal navíc hratelný soupeř. Bohužel David ztratil na kurtu poslední dva zápasy 8 gamů nebo kolik, je plný sil a Andy nemůže.
Reagovat
Mayo
máš stream ?
Reagovat
Davor1
http://live.drakulastream.eu/index1.php?option=com_lsh&view=lsh&event_id=248352&tv_id=1642&tid=37692&channel=0&tmpl=component&layout=popup&Itemid=335
Reagovat
Mayo
Vďaka.
Reagovat
Davor1
no to by bola ohromná smola, keby to zase z double-breaku nedotiahol...ale verím, že v tej koncovke sa skoncentruje a dotiahne to...
Reagovat
smazaný uživatel
To není o koncentraci, ale tím, že absolutně nemá síly už. Pomaleji u míčů, nehraje tak přesně a agresivně jak v 1. setu, dělá víc chyb.
Reagovat
Davor1
tak to je potom horšie, to mu už len ostáva dúfať, že Ferrer je na tom podobne...
Reagovat
smazaný uživatel
Ferrer byl mimo snad jen na konci finále loni v Miami. Vyhrál 6:2, 6:3 a 6:1, 6:2 nebo tak nějak. Je úplně ready.
Reagovat
Mayo
jak hrá agresívne, tak paráda nato pozerať
Reagovat
smazaný uživatel
Jojo. Ferrer se taky trošku zalekl, Andy začal víc pinkat a najednou 5:5 a brejkbol.
Reagovat
Mayo
ale hrozne pasívny je na brejkboloch, nepochopiteľne
Reagovat
Mayo
parádny bh po lajne , 6-5
Reagovat
smazaný uživatel
Omg, 2 stejné chyby, spěchá až moc.
Reagovat
kada.tom
tak u té první mu praskla struna, to asi ani nebyl jeho chyba
Reagovat
smazaný uživatel
Aha, jsem si nevšiml ani. Sleduju ještě Liverpool u toho.
Reagovat
smazaný uživatel
Come on! 6:5, prosím, dopodávat!
Reagovat
Mayo
kks aby ešte nebolo finále Federer vs Čorič :O
Reagovat
smazaný uživatel
proč ne, Féďa si aspoň vyzkouší, jaký to je mít proti sobě Nadala s Djokovičem v jednom :D v 17 letech něco nevídanýho...
Reagovat
Mayo
presne tak :D to sa len tak nevidí
Reagovat
Mayo
a nakoniec to bude chorvátsky súboj ne :D:DD
Reagovat
smazaný uživatel
to víš žejo :D Esoviče zpacifikovat :))
Reagovat
Davor1
Corič tam sype esá skoro ako Isner, to je niečo neuveriteľné...a padá mu to tam za každého stavu, proti súperovým BP, ale aj keď má dopodávať set...
Reagovat
smazaný uživatel
Já jenom žasnu nad vyspělostí tohohle kluka, tak brzo udělat díru do světa dospěláckého tenisu, jen co vylezl z juniorů, kdy naposled se to stalo? Čím to je, že ve všem (vzhled, údery, bojovnost, zarputilost, frustrace, dokonce i hekání atd.) mi připomíná Nadala nebo Djokoviče? Možná proto, že by se konkurence za pár let měla obávat, jestli z něj doopravdy vyroste kombo dvou současných titánů, a to je teprve na začátku, ale tu podobu nezapře, no ne? :DD

http://imgup.cz/images/2014/10/25/1458448_524055547713112_2058305046_n.jpg
Reagovat
Davor1
bohužiaľ, okrem hernej podoby pobral aj zopár manierov od Nadala...
Ťažko povedať, či už urobil dieru do sveta ATP tenisu, veľa tenistov malo životný turnaj a potom dlhé trápenie, spomeniem možno Tomiča a Janowitza pred dvoma rokmi v Paríži...
Corič je tento turnaj na neuveriteľnej vlne, kedy mu tam padá absolútne všetko. V prvej hre druhého setu odvrátil 4 BP, z toho 2 esom...podobne esom odvrátil BP včera proti Nadalovi...Dôležité bude ale, či tento trend dokáže udržať aj na ďalších turnajoch, len pred týždňom prehral s Lackom a Nishiokom, obaja hráči priemernej challengerovej úrovne...uvidíme...ale vo finále chcem Goffina, jednoznačne...
Reagovat
smazaný uživatel
přinejmenším na sebe pořádně upozornil tím, že je v semifinále ATP 500, samozřejmě že bude záležet, jak dlouho mu ta vlna vydrží a zda se dokáže zlepšovat, řekla bych, že zrovna on je ten typ, co bude mít vůli jako Nadal, vybral si jako vzor, tím pádem od něj i něco pochytil, jsem na něj hodně zvědavá, kdyby se tady dostal do finále proti Rogerovi, to by byla docela pikanterie :))
Reagovat
tito
V dubnu ještě pinkal Futures, proto je obdivuhodné, jak se rychle adaptuje na "velký" tenis. Navíc té zarputilosti, kterou se bude muset naučit trochu zkrotit, má habaděj. Již nyní kvalitní defenziva s přechodem do útoku, velmi slušná práce na síti. Není to zdaleka jen o tom, že mu to tam zrovna padá.
Reagovat
spaniel
To ja chci do finále Corice, i když mám raději Goffina. Goffin by byl těžší soupeř, vzhledem ke stylu, s Coricem by si podle me Fed poradil mnohem snáz. Hru jak ma Fed, Coric jeste nezažil.
Reagovat
smazaný uživatel
to je od tebe hezký, že si přeješ další lekci školení ;) já doufám, že se Roger právě teď dobře dívá, co ho čeká :)
Reagovat
tito
Tak Roger by ho měl rozebrat bez větších problémů. O tom nepochybuji. To, co Rafa včera předváděl, nebyl žádný test na Top10.
Reagovat
smazaný uživatel
co si myslis o tom, ze Rafa hral? Osobne me napada snad jen jedina (jakz takz prijatelna) myslenka - komercni duvody.
Reagovat
spaniel
Taky si to myslím. Za 3,000,000$ musí počkat i slepak...
Reagovat
tito
Asi tak. Možná se mu ani nechtělo na operaci. Až když viděl, že přes přechodné zlepšení je to nevyhnutelné, tak se rozhodl. Můj názor. Nějaké spekulace o bodech a účasti na TM jsem od začátku bral jako hloupost.
Reagovat
tito
Reakce na sojku.
Reagovat
smazaný uživatel
kdyz jsem videla ty FH do pulky site, delalo se mi mdlo - takovy hazard!!! (A jsem tak jesitna, ze ted dokonce myslim ne zdravotni, ale se jmenem Rafa.) :-)
Reagovat
Mayo
ja sa pos.rem z tej fotky :DD:D to je čistý Djokovič vlasy s Rafovým xichtom :D:D
Reagovat
tito
Ten výraz má úplně stejný jako Rafa.
Reagovat
smazaný uživatel
perfektní photoshop, taky jsem hodně dlouho brečela smíchy, když jsem to viděla poprvý :DDD a co teprv tohle, z toho jsem měla záchvat smíchu na celou noc :DDDD

http://imgup.cz/images/2014/10/25/10297566_568639636588036_3897443680715195585_n.jpg
Reagovat
Mayo
to šom videl už, to je fajné tiež :D
Reagovat
pockerface
Goffinovi je 24 let,ale taky vypadá na 17 :-).Vypadá to jako kdyby SF hráli dva junioři.
Reagovat
smazaný uživatel
Goffinovi nějak nemůžu přijít na chuť, je to takovej střízlík, navíc světlej typ, to není můj vkus :)) ale pozoruhodnej je, to neříkám ;)
Reagovat
Davor1
čo znamená střízlik ?? :-D A kto okrem Rogera zapadá do tvojho vkusu ? :-)
Mne Goffin herne mimoriadne sedí a ten pokrok, ktorý urobil za posledný polrok je neskutočný, mám rád takéto typy, podobne ako Simona, alebo Bautista-Agut za posledný rok...
Reagovat
smazaný uživatel
Zajímavé, ani Goffin, ani Simon, natož Bautista nejsou můj "typ" :D Goffin je střízlík z mého pohledu, protože vypadá drobounce, překvapuje mě, že není až tak malej (180 cm), to je akorát, ale je takovej drobnej, hubenej a to má nemusím, je ale talentovanej víc než dost :) Jestli tě to tak zajímá, kdo další spadá do mého vkusu kromě Rogera :D tak pak je to Djokovič, Dimitrov, Del Potro, Tsonga, Pospíšil, Kyrgios, ale i veterán Haas ;)
Reagovat
Davor1
Myslel som Simonu Halep a jej pokrok za posledný rok a pol, nie Gillesa :-D ale aj toho mám rád...
Tak do toho tvojho zoznamu mi nepasuje akurát tak Vašek, ten mi príde o dosť iný, ako tí ďalší, ale tak ja mám určite iné vnímanie chlapov ako ty, takže v pohode ;) Tommymu som fandil celú kariéru, bol mojou jednotkou až do tejto nešťastnej sezóny, ktorá zrejme znamená koniec, škoda :/
Reagovat
smazaný uživatel
Aha, tak to jsem se překoukla či co :DD Ale jo, taky už patřím do fanklubu Simony, zítra jí budu držet pěsti :) Tak mi napiš zse svůj seznam kandidátek ;) Tommyho mi je líto, pokud se už nevrátí a nezakončí kariéru nějak důstojně, kámoška teprve loni přičichla k tenisu a vybrala si zrovna jeho a já jí povídám, holka, na to už je trochu pozdě :(
Reagovat
Davor1
Ja ich až toľko nemám a u mňa sa predovšetkým nezhoduje vkus na ženy s vkusom na tenistky :-D Ako hráčky mám rád Simonu, Agu, Angie, Nasťu (Pavlyuchenkovu), trochu aj Camilu Giorgi a Garbine Muguruzu...Jasnou jednotkou je ale Simona, tú som si obľúbil už začiatkom minulého roku a od Hertogenboschu 2013 ju sledujem čo to ide...ona sa mi páči aj ako žena ;) Predtým som fandil Justine Henin a Martine Hingis...
Reagovat
smazaný uživatel
docela bych řekla, že Simona je herně něco mezi Agou a Martinou Hingis :) Justine už nepamatuju, ale líbí se mi její styl, na okruhu dnes chybí krásná jednoručka :) kdybych tenkrát sledovala tenis, určitě by byla moje nej a vlastně když si to tak vezmu, tak mám podobnej styl jako ona :))
Reagovat
Davor1
taký jednoručný BH ako mala Justine už nikdy žiadna mať nebude, pre ženy je mimoriadne ťažké vôbec zahrať BH jednou rukou, u Justine to bola skvelá zbraň. Bola taký Federer v sukni, hrala krásny tenis.
Takže chodíš aj hrávať? To potom klobúk dolu, keď hrávaš jej štýlom, to by som si aj pozrel :-) Ja by som svoj štýl ani nevedel prirovnať k nejakému hráčovi, keďže ku všetkým mám na míle ďaleko, ale snažím sa returnovať čo najhlbšie v kurte (niečo na spôsob Murrayho) a tlačiť od BL, bohužiaľ, som mizerný na sieti :-D
Reagovat
smazaný uživatel
tak nechci se nafoukaně přirovnávat k Justine, která musel být fakt Federerkou v sukni ;)) já se teprve učím hrát, nejsem zatím nějaká borka, co chodí trénovat každej týden, takže jsem to myslela jen úderově podobnej styl, u mě je jednoruč přirozenej, mě by to obouruč ani nešlo, zkoušela jsem a nic :D slajs vlastně ještě pořádně neumím, nikdo mě to neučil, ale baví mě to na síti, voleje jsou fajné :))
Reagovat
Davor1
To mi je jasné, ani to tak nevyznelo ;)
Tak my by sme si mohli dať zmiešaného debla, ty by si bola na sieti a ja by som to istil od BL... :-D
Reagovat
smazaný uživatel
jo to bych brala, ale bohužel už mám na příští sezonu domluvenýho deblovýho parťáka, víš jak ;)

http://imgup.cz/images/2014/10/25/WB.jpg
Reagovat
Davor1
:-D pekné ;) GS z deblu ešte nemá, tak sa poriadne snaž :-)
Reagovat
smazaný uživatel
dobrááá, budu se snažit víc než poslední dobou Wawrinka :DD
Reagovat
spaniel
Zatím tenis na vysoké úrovni, velmi vyspělý. Teď Goffin pritvrdil a nastrelil Bornu na síti a odvrátil nebezpečí. Nic si nedaruji.
Reagovat
Davor1
Ten Corič je mimoriadne nepríjemný súper. David je síce takticky aj úderovo vyzretejší, ale má to ohromne ťažké, Corič dobehne všetko a zakončiť proti nemu výmenu je mimoriadne náročné. Navyše má parádny servis...
Pripadá mi ale na necelých 18 rokov až príliš sebavedomý, neviem, nie je mi nejak extra sympatický prejavom...
Reagovat
spaniel
Jsem na tom podobně. Hlavne me vadí, ze už ma ty otravne návyky s hekanim. Líbí se me ale, ze chodí na sít, byl tam dokonce o jeden krát vic nez Goffin.
Reagovat
Davor1
tiež ma to ruší, ale je to ešte ako tak vrámci normy, heká dosť nepravidelne, predovšetkým po servise a neznie to až tak neprirodzene ako u niektorých žien, alebo aj zopár predovšetkým španielsky hovoriacích expertov :))
Reagovat
smazaný uživatel
Nejhorší je Berlocq, toho bych vraždil.
Reagovat
Davor1
presne, alebo aj Marcel Granko- Puyol ;)
Reagovat
smazaný uživatel
ja ted kluky nevidim, ale co mate s Coricovym podanim? Divam se vzdycky (poruchove) spis na provedeni, strasny nadhoz, haze si mic za sebe a cvici pod nim prostna. Je jeste pevny, tak drzi, ale zadelava si na problemy s ramenem. (Empiricky overeno, mam par sestav odcviceno.) Mozna se zameruje na kompenzacni program, ale osobne bych vrhla sily na zmenu nadhozu. Jinak nas teda pred chlapcem panbu ochranuj, koukla jsem bleskove na par gemu, kdyz hral s Rafou. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
13 stupňů východně: Hot Bird 13B
Supertennis HD - frekvence 12476 MHz, symbolrate 29900, polarizace H, modulace DVB-S2 8PSK, FEC 3/4
Reagovat
spaniel
Tak Coric cely Nadal, teď už tu podobu vidím. Goffin a umpire dávno na síti a čekají nez si panáček srovná flašky, upraví potitka...
Reagovat
Davor1
http://tn.nova.cz/sport/blogy/vojtech-bidrmanpribeh-mladika-corice-mike-tyson-z-balkanu.html
Reagovat
spaniel
A jeste i heka, nebo spis řve :(
Reagovat
Frick
A už se bude řezat!
Reagovat
UnrealTom
come on Roger King of tennis!
Reagovat
spaniel
www.youtube.com/watch?v=eJJ7duXxd8Y
Reagovat
kada.tom
Rafa ... no asi dobře, že ukončil sezónu, akorát by si na něm ostatní honili ego. Co se týče Basileje, tak doufám, že Federera vyřadí Karlovič nebo Goffin by mohl a kdyby se to náhodou povedlo Bornovi, tak by to byla senzace gigantická a to bych měl teprve radost :-) Ale jsem realista, takže si namyšlenec asi přidá další titul do sbírky.

Jinak mám z Borny velikou radost, že zvládl duel s Rafou :-)
Reagovat
spaniel
Co jsi ty za kreteena ze jedine co umíš pokazde napsat je, ze doufas ze prohraje. Je to z frustrace z toho jaká jsi nula?
Reagovat
smazaný uživatel
len si honi ego na rogerovych prehrach :)
Reagovat
smazaný uživatel
prostě nemůže vystát, že génius letos omládnul, GOAT is GOAT
zde jsou pravdivá fakta o jeho tenisové dlouhověkosti ;)

http://www.sportskeeda.com/slideshow/5-reasons-roger-federer-plays-23-year-old
Reagovat
Padme
Ta poslední fotka je moc :D
Reagovat
smazaný uživatel
myslíš fotku nebo to pod ní? :D
Reagovat
Padme
Vypadá tam jako doktor :))
Reagovat
smazaný uživatel
žádnej doktor, v tom legendárním sáčku s kalhotama vypadal jako král, ještě ta zlatá koruna, ale tu držel v ruce :)) bílá mu sluší, ale stejně tak i červená a černá :)
Reagovat
smazaný uživatel
čo všetko musí Roger vyhrať aby bol na konci roka NO.1 ?
Reagovat
Mayo
Basel, Paríž, Londýn, DC
Reagovat
smazaný uživatel
to by mohol dať :D
a nepomohlo mu ak by napriklad Novak prehral v Paríži pred SF alebo napr v Londýne pred finale?
Reagovat
Mayo
Radšej nech ti to niekto iný napíše ako to je, ale tak ak by Djokovič skončil skôr, tak by tým jasné že "pomohol" RF. Ale neviem, že ako to presne je. Aj keď ja si myslím, že si to ND ustráži, koniec sezóny máva dobrý.
Reagovat
smazaný uživatel
Paríž nemusí..Ak napríklad Djokovic vypadne s Isnerom alebo Andym, Roger moze kludne vypadnut v rovnakej fáze.."Stacilo" by mu potom vyhrat TM a DC a Bazilej, ktorú má dnes už istú.
Reagovat
ptpc
Isté nie je nikdy nič...
Reagovat
smazaný uživatel
iste nema nič.Kludne ho može dať aj Karlovič ak aj nie vo finale sa tiez moze stať hocičo.
Reagovat
Padme
Nevím, kolik může dostat za DC, ale kdyby zítra vypadl, tak musí všechny vyhrát a pokud by hrál v obojím Djoko finále, tak budou mít stejně bodů před DC :D
Reagovat
Padme
ještě by mohl vyhrát Basilej, Paríž, TM s jedním prohraným zápasem ve skupině :D
Reagovat
spaniel
http://sport.sme.sk/c/7455658/klizan-na-buduci-rok-zautocim-na-top-10-mam-na-to.html
Reagovat
smazaný uživatel
Deň po tom, čo porazil Rafu na tabletkách bol s ním v denniku Sport velký dvojstranový rozhovor, kde tvrdil, že si dokázal, že má na výhru GS..:)megalol

Nehovoriac o tom, že v centre, kde hrávam on vyrastal a nikto tam na neho v dobrom nespomína..Vraj arogantný típek od puberty, primitív, ktorý posielal do péčku aj svoju matku a bol na ňu vulgárny, rodičia ho však rozmaznávali a čičikali..
Reagovat
Mayo
Dobre on :D Tak som zvedavý
Reagovat
spaniel
Mne jak clovek sympaticky neni, ale nemuzu si pomoct, jeho tenis se mne libi. Neco jako Pallfy, taky ma svou reputaci a nikdo o nem ve Skalici nema valné mínění, ale hokejista geniální (podle me nej z SK, minimalne od Šťastného).
Reagovat
Mayo
Ani mne nie je sympatický Kližan. Odkedy nehrajú Kučera a Hrbatý, tak nemám komu fandiť. A Pálffy s tým súhlasím, podľa mňa najväčší talent aký sme mali a navyše môj najobľúbenejší hráč.
Reagovat
smazaný uživatel
Myslíš príhodu ako išiel mladý Žigo reklamovať video, lebo mu hrá čiernobielo?..:)..

Ale áno, hokejista skvelý, trochu naládový, ale talent ako on iní nemali..
Reagovat
Cico93
Legendárna to veta.;) Môj najobľúbenejší hokejista. A jeho by som ani náhodou neporovnával s tým namyslencom. Áno má svojskú povahu a drží si odstup, ale nema taketo drzé a detinské správanie. A ľudia ho majú svojim spôsobom radi, Kližana nie!
Reagovat
smazaný uživatel
rafa na tabletkach? kdy nebyl po nejake prohre na "udajnych" tabletkach prosimte? :D
Reagovat
Davor1
No a pre toto nemám komu zo SVK tenistov fandiť. Presne rovnaká je aj Cibuľková. Fakt katastrofa.
Reagovat
Padme
Jak říkal v jednom rozhovoru Rosol, když nejste namyšlený a sebevědomý, tak nic neuhrajete...
Reagovat
Davor1
Zdravo sebavedomý, to súhlasím, ale toto, čo predvádzajú oni...Rosol patrí do rovnakej kategórie, kvalitou ďaleko zaostáva za sebavedomím. Preto mám rád hráčov/hráčky, ktorí majú väčšie výkony ako reči, nikdy som podobné nezmysly ako od Kližana, Cibuľkovej alebo Rosola nepočul z úst Nishiho či Simony Halep...a kde sú oni a kde sú tie naše najsebavedomejšie najsamlepšie "hviezdy..."
Reagovat
smazaný uživatel
Namyslený a sebavedomý, to sú celkom odlišné veci..Ale tak Rosol noo..:)
Reagovat
spaniel
S tou Cibuli jsi si jisty? Ja jen ze co chodíme s Vencape hrat na trávu, kde chodila trénovat, tak majitel o ni hezky mluvil. Pry narozdíl od Daniely zadne manýry a příjemná.
Reagovat
smazaný uživatel
O Cibulkovej som zlé chýry nezachytil..Iba mi lezie na nervy, že po úspechu sú pre ňu priority módne prehliadky, vecierky, párty s hviezdami šoubiznisu a kabelky..Tenis je uz druhoradý...Ten prístup..
Reagovat
spaniel
To ano, typická holka z shoppingu. Ted jak byla u Krause me nejvic zarazilo, jak se vyjadřovala k Lacoste. Na to ze je to jeji sponzor, si moc servítky nebrala.
Reagovat
Davor1
Ona mi nevadí povahovo ako Kližan, možno trochu, že sa na verejnosti správa ako nevybúrená puberťáčka...ale nepáči sa mi na nej ten prístup, stačí, že trochu chytí formu a urobí lepší výsledok a už sú všade plné články o jej mimotenisových aktivitách...nasleduje hlboký pokles a vždy je to o tom istom...
taktiež jej vyjadrenia do médií sú často dosť nerozvážne...byť jej fanúšik, tam ma asi trafí šľak :/
Reagovat
ptpc
Na Cibuľkovej mi vadí jej infaltinosť. A ona si to ani neuvedomuje. Keď sa to tak vezme, moc rozumu teda nepobrala...
Reagovat
ptpc
Oprava: infantilnosť
Reagovat
Davor1
presne...
Reagovat
gigin
"Stačí sa na to pozrieť reálnym, triezvym pohľadom. Ponúkam výhľad na január 2015:

Švajčiarski Daviscupoví reprezentanti po prehre 0:5 v Lille ukončia svoju kariéru.
To isté David Ferrer s Tomášom Berdychom. Pokles formy, vek a svadba.
Dimitrov sa stane PR manažérom svojej partnerky Márie Terézie.
Miloš Raonič nastúpi na vysokú školu, odbor matematika.
Isner konečne pochopí, že sa uživí len basketbalom.
Gulbis sa dá dobrovoľne zavrieť na liečenie.
Fognini ho bude nasledovať. Ale v kazajke.

Takže nám hore zostáva len pán Rafael.

Martin Kližan, už v júni si v top ten."
Reagovat
spaniel
Typicky Forehand :) alias Dati di Licate alias Das Boot...oh yeah
Reagovat
gigin
:DDDDDDDDD
Ty víš odkud to je?
Reagovat
spaniel
Sme.sk :-))))
Reagovat
gigin
Jj :))
Ty ale tohle není Peter, nebo jo, myslíš?
Reagovat
smazaný uživatel
Ja som len na TP, seriózne..

Jeden Forehand postačí..:)
Reagovat
smazaný uživatel
Škoda, že Dimitrov nevyužil aspoň jeden z tých 4setballov..Ak by vyhral set, možno aj zápas je celkom pravdepodobné, že by vyhral celý turnaj a 500bodami by celkom naštval Ferrera s Andym a Milosom..

Federerovi koniec sezóny herne svedčí, musím ho pochváliť, že či už s Mayerom, Simonom a aj dnes zvládol xy naozaj kritických momentov..Skvele servuje a bráni..Dúfam však, že si to Nole ustráži, musí však na rozdiel od Federera čeliť tlaku a tazkému zrebu v Paríži..Stále však má navrch, ak vyhrá v Paríži, o jednotke by malo byť rozhodnuté.
Reagovat
Mayo
Roger s prehľadom do semifinále.
Reagovat
smazaný uživatel
Pánes !
Reagovat
Mayo
(((((((:
Reagovat
Padme
hrál dobře, vlastně vždycky, když na něj koukám hraje dobře... měla bych na něj koukat asi častěji :) Roger v prvním setu celkem klika, kdoví jak to teď mohlo vypadat.
Reagovat
Padme
Berdych může dnes poděkovat Goffinovi, Rogerovi a Rafovu střevu...
Reagovat
Davor1
Tak to bolo zrejme predčasné finále, Roger s prehľadom, teraz tam už vážne nemá súpera...S Goffinom by to ale nemuselo byť úplne márne finále...
Reagovat
smazaný uživatel
Opravdu krásná tečka za dnešním večerem, i ten závěr stál za to :D Roger jede a nezastavuje, ale Goffin může bejt hrozbou, jinak než na tohle finále to nevidím :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ja se proste tesil na zvireci boj o post #1 mezi Nolem a Rafou..
Reagovat
smazaný uživatel
nestačí ti stejně tak atraktivní souboj mezi Nolem a Rogerem? vždyť jejich zápasy jsou nejlepší ;)
Reagovat
Kozoroh
Přesně tak, Roger je dobrou kompenzací za Rafu, ne? :-)
Reagovat
smazaný uživatel
někomu se nezavděčíš, kdyby zápasy Fedala nepostrádaly tu dávnou jiskru, tak nic nenamítám, ale v posledních letech je to právě příliš podceňovaná rivalita Roger X Nole, podívej se na H2H, jistěže Djoker s Rafou to mají podobně a ještě víc zápasů, ale co se týče kvality, není o čem ;)
Reagovat
spaniel
Nadal pred týdnem uvedl zapasy Nole-Fed jako svoje nejoblíbenější na koukani. Sledoval i jejich semi.
Reagovat
smazaný uživatel
dokonce :)) a já myslela, že se na zápasy nedívá, když se ho to netýká a má jiné starosti, teď už se snad ve vlastním zájmu umoudřil :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak zo zápasov na "koukaní" moc na výber nemal, keďže v ostatných sám hrá :)
Reagovat
Lina
Nadal je docela rozumný kluk :D, teda kromě slepáku.
Reagovat
smazaný uživatel
Ak to zhodnotím v globále..Rafa zažil jednoznačne nasmolnejšiu sezónu v kariére..Či už finále AO, zápästie a vynechaná severná Amerika a na záver slepé črevo, proste combo, ktoré prichádza len raz za život, teda dúfam..

Takže smola, čo sa týka okolností, ak ju však hodnotíme výsledkovo, dovolím si tvrdiť, že je možno úplne najhoršia celkovo..Lebo aj v ranných rokoch kariéry bol na antuke dominantný, čo tento rok absentovalo, nastastie Rafovi vysiel ten najzákladnejší základ v podobe RG..

Verím, že v novej sezóne uvidíme predovšetkým zdravého Nadala, to ostatné už
potom príde samo..
Reagovat
Padme
Nepochybuji, že se vrátí opět ve velkém stylu :)
Reagovat
smazaný uživatel
Takých už bolo..:)
Reagovat
Padme
Právě právě, si zase s všemi vytře...
Reagovat
smazaný uživatel
Aha pardón..Cital som, ze "pochybuju"..
Reagovat
spaniel
Tento zapas se mne líbí vic nez proti Nolemu v Sanghaji, i když ten byl bezesporu důležitější.
Reagovat
smazaný uživatel
Super rozhodnuti Rafa.

Takr svym zranenim dal darek pod stromecek Rogerovi. Mel to byt krasny souboj o #1 mezi Nolem a Rafou. A diky okolnostem tam misto sebe soupnul Rogera. To ho musi sakra stvat :)
Reagovat
pockerface
já myslím,že ho to neštve,že teď na nějaký žebříček nemá ani pomyšlení.Spíš ho musí štvát to,že mu stávkuje tělo.Jednu věc vyléčí a přijde další.Jen aby mu ten zánět a antibiotika nerozhodili celé tělo a aby nevyléčil apendix a nepřišlo něco jiného.Snad tomu dá Rafa a jeho tým dost času a neuspěchají návrat.
Reagovat
smazaný uživatel
I lajl by mel vedet, ze pri ATB by do sebe mel dostavat dostatecne mnozstvi vitaminu a posilovat alternativne imunitu, kterou mu ATB nici. A on ma k tomu k dispozici tu nejlepsi moznou lecbu. Bude urcite cajk.
Reagovat
George_Renel
Super rozhodnutí by to bylo před třemi týdny. Takto jen můžu zopakovat. Nsdal a jeho tým se zachovali amatérsky.
Reagovat
pockerface
Zbytečně to Rafa protahoval,už mohl mít operaci dávno za sebou a už se zotavovat.No,ale nevidíme do zákulisí,takže těžko se dohadovat a soudit Rafu,ale konečně se jasně vyjádřil.Sice Rafa nepatří do mého nejužšího okruhu oblíbenců,ale přeji mu rychlé uzdravování,protože marná sláva,prostě Rafa ten okruh zpestřuje.
Reagovat
smazaný uživatel
to jsme stejného ražení, high 5 ;)
Reagovat
smazaný uživatel
To je tak atraktivní tenis, že začínám fandit Grigorovi, aby to ještě zdramatizoval :D ale jinak Roger super :))
Reagovat
Padme
vrrrr!!! :(
Reagovat
smazaný uživatel
ale no tak, jenom škádlím, protože se kochám :))
Reagovat
pockerface
raději ne,koukni kolik je hodin a Roger už potřebuje víc času na regeneraci sil a zítra ho čeká SF.Než se Roger dostane do peřin bude něco kolem 1 hod.ráno.
Reagovat
smazaný uživatel
to je fakt, starší lidi chodí dřív spát :D ale je to pastva pro oči ;)
Reagovat
smazaný uživatel
toto nemuze federerovec rict
Reagovat
smazaný uživatel
já jsem federerovec, ale tohle je výjimka, moje oblíbená dvojka :)
Reagovat
smazaný uživatel
vim (doufam :D) zes to tak nemyslel
Reagovat
smazaný uživatel
a, nemyslela ;)
Reagovat
steve79
Preju rafovi klidnou operaci! Dimitrov-fed krasnej tenis.
Reagovat
spaniel
Teď dva nádherné údery, stop volej a bekhend po lajne. Jeste jeden BP.
Reagovat
spaniel
Tak ten brejk stal za to :)
Reagovat
Mayo
Roger komon ! ešte jeden
Reagovat
Mayo
chvalabohu, že Rafa nejde na TM, rozumné
Reagovat
smazaný uživatel
3.11 operácia, super termín, do 19.1 času dosť..Stíha ešte aj začiatok sezóny možno..Ak by šiel na TM, celé by sa to o 3 týždne posunulo..
Reagovat
smazaný uživatel
Tak se mi to líbí, pánové se moc dobře připravili, takhle má vypadat finále, nic lepšího už možná nepřijde, a Grigore, od teďka budeš hrát už jenom takhle, rozumíš?!
Reagovat
smazaný uživatel
Ví vůbec Roger, že je Dimi jeho baby? Že by ho mohl trochu šetřit :D
Reagovat
smazaný uživatel
myslím, že slovo BabyFed už určitě zaslechl :D a s tím šetřením ani náhodou, ať ho kouká školit, co to dá, měli by se potkávat častěji :)
Reagovat
pockerface
za to zítra s Karlovičem,to bude bum,bum,bum a doufám,že nám Ivo Rogera neumlátí.Ale Roger na tyhle servismany vždy uměl a stále umí zahrát.
Reagovat
smazaný uživatel
pokud si Roger nevybere den blbec, tak je Karlovič naprosto neškodnej ;)
Reagovat
Padme
za poslední game? Klasika, ale naštěstí s dobrým koncem...
Reagovat
Davor1
To dal vážne Grigor v prvom sete viac FH winnerov ako Roger? zapol som to len na chvíľu v TB a tam bola štatistika...ako je to možné?
Reagovat
smazaný uživatel
možná by sis to měl zapnout na víc než chvilku, o dost přicházíš ;)
Reagovat
spaniel
Ji, Roger se hodne tlačí na sít. Zezadu už tolik winneru nema docela dlouho. A navíc všimni si, jak Grigor poposel dopředu. Ma taktiku a zatím mu docela funguje.
Reagovat
Davor1
videl som len záver, keď to Roger dopodával dvoma servismi...
Reagovat
smazaný uživatel
tak to si pak pusť záznam, nádhera už od prvního míčku (Grigor začal esem), rozjeli to chlapci ve velkém stylu, tak to má bejt :))
Reagovat
Davor1
mám dosť smolu, konečne sa na Grigora dá pozerať a ja to zmeškám, škoda, snáď ešte niekedy podobný výkon zopakuje :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Teda chlapci, splnili jste mi přání, Grigor mě překvapuje, třeba mu to zrovna proti Féďovi nedalo a snaží se, nádhera sledovat, má to spád a kvalitu :))
Reagovat
spaniel
Rogere, takové šoky nepotřebuju!
Reagovat
smazaný uživatel
já jo, mě to chybělo od zápasů s Monfilse, Mayerem, tohle mě neskutečně baví, kdo nesleduje, tak toto je "highest quality" :)
Reagovat
smazaný uživatel
už by to musel Tomáš totálně prokaučovat, aby se tam nedostal.
Reagovat
smazaný uživatel
Jinak Rafovi přeju, ať se dá brzy do pořádku a příští sezonu nemarodí.
Reagovat
spaniel
Fuj, hnusny pad. Mám to na sluchátka a už ten zvuk byl hnus.
Reagovat
smazaný uživatel
mě úplně zamrazilo, že je po zápase, ale snad dobrý, jenže Rogera to akorát vykolejilo z rytmu :(
Reagovat
gigin
Tvl!! Takže soupeř spadne a škodný je Federer... to nevymyslíš...
Reagovat
smazaný uživatel
tím na něj nesvaluju vinu, jen že udělal pár chyb, náhodou mě poslouchá na slovo, řekla jsem si "Rog, save it like a man" a stalo se :D
Reagovat
spaniel
Zvláštní zapas. Každy míč je jiný, jedovatý, netradiční. Žádné neutrální výměny od BL, u kterých se čeká, zda to někdo přeruší útokem nebo chybou.
Reagovat
smazaný uživatel
Lidi co to je, tleskat po Grigorově DF, taky by mu mohli zatleskat, když se mu povede pěknej míček, chápu, že Roger je místní hvězda, ale zápas je to moc pěknej z obou stran :))
Reagovat
spaniel
Bohužel to je úplně bežně po celém světe. Snad to dnes nevidíš poprvé.
Reagovat
smazaný uživatel
to ne, ale u těchhle dvou mě to štve o to víc, a je to švýcarský publikum, měli by mít vychování ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Pěkně Lahyani :DDD Mr. Federer...game :D Jako čumím jak blázen, nad očekávání kvalitní a svižná hra, jestli se to ještě rozjede, tak počítejme se spoustou hotshotů :))
Reagovat
spaniel
Wow, jaká výměna. Nejdřív Grigot na síti, vzápětí Roger...
Reagovat
Davor1
http://bnpparibasmasters.com/sites/default/files/pdf/mds1.pdf

Zase raz štvrťfinále Djokovic- Murray, Andy má fakt brutálnu smolu. Na druhej strane Roger celkom príjemný žreb, Berdych ako zvyčajne najľahší...
Reagovat
PetaM
Berdych nejlehčí jo? Lopez ve třetím kole super fakt!
Pak zřejmě Stan ... I když, možná ho porazí Kevin .. :D
Reagovat
spaniel
Ano, nejlehčí. Los ti připadá těžký jen proto, ze Tom hraje jak ponocny. Lopeze by měl hráč jako on porazit.
Reagovat
smazaný uživatel
moje slova, už je pravidlem, že někdo z nich vyhučí hodně brzo :D
Reagovat
Davor1
Lopez v hale je fakt slabý, teraz prehral dokonca s Careno- Bustom, čo je ortodoxný antukár. Pozri sa napríklad na Novaka, v osemfinále Monfils/Isner, vo štvrťfinále Murray, v semi Nishi...Berdych má Lopeza, Wawrinku, ktorý tam zrejme ani nedôjde a Rogera, ktorý bude unavený po Bazileji...
Reagovat
PetaM
Lopez je možná v hale slabý, ale jak bude stát proti Tomášovi, tak si představí trávu a už to pojede :D :D

Jinak jasně, papírově to má Tom lehké, oproti ostatním. ALE je to Tomáš ...
Reagovat
tommr
Tomášovi ten lehkej los v jeho současný formě asi nebude nic platnej. Lopez i Wawrinka jsou schopný ho porazit i když ted nehrajou nic moc ...
Reagovat
smazaný uživatel
Máte někdo funkční stram na Féďu?? Je to akutní, všechno mi vypadlo :(
Reagovat
Padme
http://www.feed4u.net/watch/1004301/1/Federer-Pospisil-or-Dimitrov-ATP-Basel.html
Reagovat
smazaný uživatel
díky, jsem přišla o několik minut ://
Reagovat
Kozoroh
Už jste se dívali na los Paříže? Andy to zas schytal, je ve čtvrtce Noleho. V třetím kole se navíc může potkat se svým wimbledonským postrachem, který teď hraje se svým taťkou v Basileji ;-)
Berďa je ve čtvrtce se Stanem, ale v 3. kole může narazit na Lópeze... V SF ho pak může čekat Roger (nebo Miloš).
Reagovat
smazaný uživatel
Nole to nakúpil, vrátane Murrayho..Už je to celkom evergreen...

Naopak Roger jednoduchý žreb, ideálny a opat v pravý čas..
Reagovat
Stan_Borowitz
I při ideálním žrebu se dá vypadnout třeba ve čtvrtfinále s hráčem třetí stovky.
Reagovat
smazaný uživatel
V ideálnej forme určite nie..;)
Reagovat
PetaM
"Operace je naplánována na 3. listopadu, sezóna pro mě skončila" - Rafa Nadal na tiskovce.
Reagovat
Cico93
ChvalaBohu.
Reagovat
smazaný uživatel
Jako fakt? Jestli to fakt řekl, tak sláva, je jasný, že s tím už dneska nastupoval, je ho ale škoda kvůli TM :(
Reagovat
vojmut
rozumný rozhodnutí i když pro Rafu určitě bolestný :p
Reagovat
tommr
tak ted už snad Tomáš ten TM nějak došolíchá ...
Reagovat
spaniel
Tak Roger začal zostra.
Reagovat
smazaný uživatel
překvapivě i Grigor, nevím, včera jsem ho proti Vaškovi neviděla, ale skoro se mi zdá, že se na dnešek domluvili, že předvedou to nejlepší, když už je to taková příležitost, najs :))
Reagovat
spaniel
Ja tím myslel na brejkpoint v první gemu. Zatím hraji oba dobře, ale teda Grigoruv return bekhendem je ubohý. Když neslajsuje, tak dává metrove outy.
Reagovat
smazaný uživatel
no to snad ne!! teď mi vypadnou všechny streamy??
Reagovat
smazaný uživatel
Následuje další lahůdka dne, já jen doufám, že Roger pořádně vyučí Grigora, jak se má hrát ofenzíva, a že to bude kvalitní z obou stran, tak do toho :))
Reagovat
smazaný uživatel
a opřeli se do toho hned zpočátku, aspoň že z toho už Gríša není tak nervózní jako loni, už se znají víc než dost, dala bych si líbit i krásnej tříseťák, ale titul patří Rogerovi ;)
Reagovat
spaniel
Nechápu proč se hází minci, věčně se někam zakutali, minule kdosi zapomněl co si vybral... Mohli by hrát kamen-nůžky-papír jako my. Bylo by to většinou stejně rychle a občas třeba zábavné...
Reagovat
a.magerova
Reagovat
panzer.dragon
nadal dohrál..
Reagovat
smazaný uživatel
jsem říkala, jestli ho cestou do finále nespráská někdo jinej, tak to udělá Roger ve finále, nehledě na H2H, může si za to sám, nemá cenu se přemáhat
Reagovat
pockerface
Rafa si zřejmě tento turnaj vybral jako test zda jet do Paříže a hlavně na TM.Paříž odpískal a TM ? uvidíme.Já to říkám hned od začátku,měl odjet z Asie hned jak ho apendix chytil a už mohl být 3 týdny v rekonvalescenci byl by na tom herně,fyzicky,psychicky asi stejně jako teď,ale zánět z těla by zmizel a hlavně by měl čas se dát pořádně do kupy a na novou sezonu.Takhle to bude mít tip ťop a jestli pojede bez jediného ostrého zápasu na TM,který je za 14 dní,tak nevěřím,že tam předvede extra výkon.Rafa asi musí mít neskutečný strach z operace (už odmítl operaci kolen) nebo má takový sponzorské závazky,že mu nedovolují na operaci jít.Jinak si totiž to váhání s operací neumím vysvětlit.
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa má víc podivných fóbií, takže z toho asi má strach.
Reagovat
Cico93
Ale je zaujímavé, že za bodkou a čiarkou medzeru nedávaš. Ale pred otáznikom ju d?š. Dosť zlé sa to číta.
Reagovat
Cico93
Dáš
Reagovat
Jan
Přesně. Na operaci měl jet hned a měl to bez komplikací jak zdravotních, tak na kurtu. Divím se mu. Možná mu bude vadit, že při operaci nebude moct dělat ty svoje rituály :)
Reagovat
smazaný uživatel
řeknu ti, že na Rafovu hru bez rituálů je mnohem lepší pohled :)
Reagovat
Jan
On nějakou takovou někdy měl ?
Reagovat
smazaný uživatel
myslím, když ho něco vykolejí nebo hraje zraněnej, tak najednou upustí od rituálů, ani nemá potřebu hekat a není to prostě on, stačí se podívat třeba na finále AO 2014, co se stalo od toho stavu 3:6 a 0:2, tím nechci říct, že ho mám radši, když hraje zraněnej, ale přeci bez toho všeho zdržování je to koukatelnější, jenže Rafu už těžko někdo předělá

https://www.youtube.com/watch?v=c3Tu193z90g
Reagovat
tito
Fanoušek bude rád, až se konečně uzdraví, TM mi je ukradený. Za ty léta jsem se už načekal a jsem trénovaný.
Reagovat
gigin
Kuwa tito, to musí tak bolet. Já si to nedovedu představit. Já si ale stejně myslím, že Gulba se už nikdy neuzdraví a ukončí kariéru po AO. Vůbec se mi to nelíbí...
Reagovat
tito
V klidu bratře. Oba se dají do kupy a příští rok bude zase legrace :-)
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist