Výtečný Djokovič smetl Nadala a v Melbourne získal rekordní 7. titul
V rekordním 53. vzájemném střetli se ve finále Australian Open střetávají Srb Novak Djokovič a Španěl Rafael Nadal. Dva nejlepší tenisté současnosti, kteří mají parádní formu.
Ve vzájemné bilanci vedl před dnešním utkáním Djokovič 27-25, poslední souboj loni ve finále Wimbledonu vyhrál 10-8 v rozhodujícím pátém setu. Na tvrdém povrchu Srb neprohrál už 7 zápasů a 14 setů v řadě.
Na grandslamu se utkali popatnácté a poosmé ve finále. Nadal v grandslamové bilanci před dnešním zápasem vedl 9-5, nicméně z toho 6-1 na antukovém Roland Garros. Na Australian Open se střetli jen jednou - v roce 2012 se po nejdelším grandslamovém finále v historii (5 hodin a 53 minut) radoval z vítězství Djokovič.
Djokovič ve finále dominoval
8 | esa | 3 |
0 | dvojchyby | 2 |
72 % |
1. podání 'in' | 64 % |
80 % |
úsp. 1. podání | 51 % |
84 % |
úsp. 2. podání | 62 % |
34 | winnery | 21 |
9 | nevyn. chyby | 28 |
16/18 | hra na síti | 7/14 |
5/8 | brejkboly | 0/1 |
čas: 2:06 |
I když se od finálového duelu očekávala strhující bitva, má zatím jednoznačný vývoj.
Djokovič do finálového zápasu vstoupil parádně. Bleskově se ujal vedení 3-0, první čtyři gamy při svém podání získal čistou hrou a během prvního setu ztratil po servisu jediný míček. Zahrál 12 winnerů, udělal jen 3 nevynucené chyby a ujal se vedení.
Pod kontrolou měl srbský tenita i sadu číslo dvě. Opět nečelil brejkbolu, udělal pouze jednu nevynucenou chybu, využil obě šance na brejk a po hodině a čtvrt vede už 2-0 na sety.
Žádná změna nenastala ani ve třetím setu. I v něm Djokovič nad Nadalem dominoval, přestože se Španěl snažil dostat Srba pod tlak a za stavu 2-3 měl při podání Djokoviče svůj jediný brejkbol v zápase. Ten však neproměnil, sám dvakrát přišel o podání a po dvou hodinách hry bylo hotovo. Djokovič zvítězil 6-3 6-2 6-3 a úvodní grandslam sezony ovládl již posedmé v kariéře, celkově vybojoval svou 15. grandslamovou trofej.
Sedmým titulem z Melbourne překonal Djokovič rekord Roye Emersona a Rogera Federera. Patnáctým grandslamovým triumfem odskočil Američanovi Peteu Samprasovi a osamostatnil se na třetím místě za Nadalem a Federerem. Nadal má sedmnáct titulů, švýcarský rekordman Roger Federer jich získal dvacet. Nadal naopak na Australian Open prohrál finále už počtvrté v řadě, neuspěl v něm v letech 2012, 2014, 2017 a letos.
"Nejprve musím pogratulovat Novakovi, který v dnešním zápase předvedl skvělou úroveň a hrál výborně. Děkuji všem, kteří dělají tento turnaj takovým, jaký je. Australian Open je opravdu jedničkou mezi všemi turnaji. Neustále se zlepšuje a jde kupředu, což je skvělé nejen pro nás hráče, ale pro celý tenisový svět," řekl Nadal po utkání.
"Děkuji vám všem za to, že jste nás tu po celé dva týdny podporovali, vytvořili jste skvělou atmosféru. Pro mě je to teď emocionálně hodně náročné. Dva týdny jsem tu hrál skvělý tenis, dnes to ale nebyl můj den. Za poslední rok jsem si prošel spoustou těžkých chvil, překonal jsem zdravotní potíže a teď mám za sebou náročné zápasy. Jsem moc rád, že jsem to zvládl a jsem šťastný, že jsem teď tam, kde jsem," konstatoval Španěl.
"Věřím, že jsem hrál dobrý tenis a že mě tyto momenty posunou kupředu. Děkuji celému svému týmu, rodině a všem, kteří mi pomáhají a jsou se mnou ve všech chvílích mé kariéry. Moc to pro mě znamená. Budu bojovat i nadále, budu na sobě pracovat a těším se na další zápasy. Někdy mě limitují zranění, někdy výkony soupeřů jako třeba i dnes večer (smích), ale udělám maximum proto, abych zvýšil šanci na to, že příští podobný zápas zvládnu."
"Děkuji za to, že jsem tu cítil podporu a lásku, kterou mi dáváte. Těším se zase za rok," uzavřel svůj projev Nadal.
"Děkuji Rafovi za jeho slova. Klobouk dolů předtím, co jsi tu ukázal. Od září jsi nehrál mnoho zápasů, prošel sis zdravotními problémy, ale ukázal jsi, že jsi silný a jsi zpět. Je skvělé, co jsi tu dokázal," řekl směrem k Nadalovi Djokovič.
"Poslední rok byl neuvěřitelně těžký i pro mě. Před dvanácti měsíci jsem podstoupil operaci lokte a teď tu stojím jako vítěz, vyhrál jsem sedm zápasů v řadě a znovu mohu držet tuhle úžasnou trofej. Nemám slov. Je to úžasné," radoval se dojatý Srb.
"Děkuji celému týmu, který při mně stojí. Děkuji své rodině za podporu, kterou mi dává. Stojí pro mě i ve dnech, které nejsou lehké, tolerují mé výkyvy, a to pro mě hodně znamená. Tahle trofej je opravdu hodně speciální a moc si jí vážím."
"Souhlasím s tím, co řekl Rafa, tohle je jednoznačně nejlepší turnaj na světě. Cítím se tu jako doma a myslím, že každý hráč i fanoušek se tu musí cítit skvěle. Celý organizační tým odvádí každý rok skvělou práci a vytváří tak každoročně lepší a lepší podmínky. Díky za to," pochválil Srb organizátory.
"Díky všem, co jste tu. Bez vás by to prostě nešlo. Těším se na příští rok a doufám, že se tu zase všichni uvidíme," dodal Djokovič.
• Dvouhra mužů - finále • |
Djokovič (1-Srb.) - Nadal (2-Šp.) 6-3 6-2 6-3 |
• Čtyřhra mužů - finále • |
Mahut/Herbert (5-Fr.) - Kontinen/Peers (12-Fin./Austr.) 6-4 7-6(1) |
Komentáře
Porazil Federera, Bautistu. Išiel si na vlne a dostal výprask v prvom kariérnom SF. Bola to pre neho nová skúsenosť, bol z toho trochu vedľa.
To, že dostal Rafa bitku vo finále sa s Tsitsiho skúsenosťou nijako nevylučuje, kedže opat. Každý zápas je iný.
25-22 vs. #Federer *
25-11 vs. Murray *
19-5 vs. Wawrinka *
16-5 vs. Ferrer *
15-4 vs. Del Potro *
17-2 vs. Cilic *
25-3 vs. Berdych
15-23 vs. Nadal
22-25 vs. Djokovič
14-11 vs. Murray
21-3 vs. Wawrinka
17-0 vs. Ferrer
18-7 vs. Del Potro
9-1 vs. Cilic
20-6 vs. Berdych
http://www.rattaggi.ch/federer.html#Statistics
Oblíbení soupeři:
Best plus-minus against
Wawrinka +18 (21-3)
Roddick +18 (21-3)
Davydenko +17 (19-2)
Ferrer +17 (17-0)
Youzhny +17 (17-0)
Soderling +15 (16-1)
Nieminen +15 (15-0)
Gasquet +15 (17-2)
Berdych +14 (20-6)
Seppi +13 (14-1)
Kohlschreiber +13 (13-0)
Lopez +13 (13-0)
Stepanek +12 (14-2)
Karlovic +12 (13-1)
na wimbledonu druhej největší favorit na titul
a ještě jak si takhle profesorsky na sklonku kariéry povodil ty poslední roky rafana, dělá mi radost
IW a Miami ukážu, do akej miery bude konkurencieschopný. Na antuke nemá šancu, zbytočne sa zoderie. Každé víťazstvo na Roland Garros, ktoré je tak natlačené na trávnatú sezónu bude pre neho veľmi kontraproduktívne. Pokiaľ ich nebude viac ako šesť, nemá cenu tam chodiť.
to rozhodnutí hrát antuku beru jako vstřícný gesto vůči divákům, jako takový vrácení se do prostředí co ho stálo z mýho pohledu nejvíc nervů a rozloučení se s antukou
prostě zakončení antukový kariéry
u fedexe se mi moc nelíbí ten věk :-(, jako 38 let prostě nejde nevidět a brát ho jako jednoho z profi tenistů, tohle je přehled nejstarších hráčů asi do 700 místa
78 14
Ivo Karlović 39.9 CRO3 694 - - - - - -
261 50
Stéphane Robert 38.6 FRA22 173 -60 -80 Launceston R32 - 180 253
306 43
Víctor Estrella Burgos 38.4 DOM3 104 +4 - Cleveland R64 - 109 194
289 8
Jürgen Melzer 37.6 AUT7 133 +1 - - - - -
6 1
Roger Federer 37.4
Bjorg 27 majors / 17 SF's ...................63%
Djokovic 56 Majors / 34 SF's.....61%
Federer 75 Majors /43 SF's.... ...58%
Nadal 55 Majors / 30 SF's........55%
Lendel 57 Majors / 28 SF's........50%
McEnroe 40 Majors / 19 SF's....48%
Sampras 52 Majors / 23 SF's....45%
Murray 48 Majors / 21 SF's.......44%
Aggassi 60 Majors / 26 SF's.....44%
Becker 46 Majors / 18 SF's.......40%
Edberg 54 Majors / 18 SF's.....34%
Z hlavy ale tipuju, že Roger měl tu úspěšnost ještě o něco vyšší.
Ale zase po 52 účastech měl o 2 SF víc než Rafa.
Ja trochu tušim jak :)
Nadal: 25 z 55 = 45,45 %
Djoko: 24 z 56 = 42,86 %
Fedex: 30 z 75 = 40 %
Kamil, ked si to naozaj myslis...Pod sa so mnou stavit o prachy, aspon o 300e nech to má význam.
Stav sa, ze Nadal bude mat na konci sezóny viac bodov z hardu a trávy, nez Federer. Pod do toho.
Uz tu boli 3-4 takí hrdinovia, co Nadala odpísali. Stavili sa. Vies kolko ich vyhralo?..Ani jeden. Ten blbeček z Ostravy doteraz ani nepriznal prehru a nevyplatil odmenu, zapredal svoju dostojnost za 100korun. Ale to len tak na okraj.
Je to pre teba super výhodné. Nadal, ktorý je bez antuky mimo top 10, ako sám tvrdis...A Federer, ktory je v top3 s perspektivou vyhravat GS. Super kšeft.
V podstate mu stačí byt 10, kedze Nadal bude 11 a horšie. Nemas sa coho báť. Na tráve je navyše Rafa marný, travnate 250+500 nebude ani hrat, to mas ako bonus.
Tak ukáz, ze máš kuráž podpisat sa pod svoje vlastné slová. Ako správny chlap..Ze predsa len nejsi baba, ako si o tebe myslim a máš gule. Či?
Ostrava nezvláda a este k tomu neplatí..
Ale ty si z chudobného kraja, ludia odtial sa živia doteraz najme rybolovom..
Aj na tp chodis podla mna do verejnej internetovej kaviarne..
Nizsie vypisal Nadalove posledne 4 sezóny na harde, ako smerodajne, co do kontextu buducnosti..Federer je geroj Atp3, ten s predbehnutim hraca druhej desiatky predsa nemoze mat problem. Rafa ma sice 1000b naskok, ale to uz po sunshine double bude vyrovnané..
Kamil urcite netára, a pise co si mysli, stoji si za tym. Je to prirodzené
Nebo chceš seriozně srovnávat jedna k jedný 32 a 38 let?Zbláznil ses?
A kedze som velkorysý, k tomu hardu ti pripocitam travu :)
No najma ide o postavenie sa čelom k "svojim vlastnym slovam" od Kamila, ktory tvrdi co tvrdi..Ze bez antuky bude Rafa s velkou pravdepodobnostou mimo top 10 a a Rodzi v top 3..
Tak teda stavit na Top 3 vs mimo top10 je predsa fantastický obchod. Ponukam mu sancu zarobit. Staci sa podpisat pod svoje vlastne slová.
"Když k tomu přičtu jeho abnormální držení rakety a následné generování zbytečného top spinu, tak je vlastně pro Noleho stylu neškodný. Federer je za zenitem, ale i tak mu stačí poslední roky na hardu dobře podávat a chodit na síť a Nadal neuhraje ani set. Je to smutné, ale je to tak."
"Jenže podstata věci je ta, že Federer ani Djokovič nemusí drilovat antuku, aby byly v TOP3 žebříčku ATP, hráli turnaj mistrů, nebo sbíraly GS potažmo Masters tituly. Ale pokud Rafa nejede na cihle od jara do léta, tak je dost velká šance, že rok ukončí bez titulu a v druhé desítce. O to tady běží mladý pane."
"Prostě suma sumárum má Rafa od roku 2015 2 tituly z hardu přičemž ani v jednom případě nepotkal Federera, nebo Djokoviče. Bohužel se prostě ukazuje, že tohle číslo je každý na velmi nízké úrovni a Nadal pro setrvání v TOP5 musí zákonitě obhájit kompletně celou antuku."
"Se zdravým Djokovičem a Federerem + střelci typu Khachanov, Zverev, Tsitsipas a další to bude mít Rafa mimo antuku letos nesmírně těžké"
"Jako myslíš ten Federer, který to má s Djokovicem na hardu 17:20 a poslední zápas prohrál v TB třetího setu v jednom z nejpěknějších utkání za 2018?"
Ty proste len tak trepeš, ty tárajko :)..Nadal je pre teba mimo antuky mimo desiatky, Federer v top3, ale nevieš sa ani postaviť za svoje slová. Si proste srá.č, ešte k tomu vykastrovaný. Eunuch Kamil, zoznámte sa.
V podstate si verejne ukázal, že píšeš prázdny obsah, slová, ktorým sám fakticky neveríš, len za účelom dehonestácie rivala. Takúto vážnosť bude mať každý tvoj ďalší príspevok. Som rád, že to vyšlo na povrch :)
Obaja vieme, prečo si to nezobral. Ty Federerovi proste neveríš :)Napriek tomu, že si tu na neho nenapísal slovo pochybnosti. Naopak Nadala, ktorého si tu viacnásobné odpísal a zapochyboval o jeho výkonnosti sa obávaš. Dnes je Nadal na harde a tráve lepší hráč ako Federer. Má výsledky, Roger už len do počtu. To je proste fakt. Tým, že si odmietol stávku si si nakakal do úst (dobrú chuť) a zároveň si to potvrdil. Poprel si sám seba, môžeš byť so sebou spokojný.
Ten Federer, ktorého sa má Rafa akože obávať nie je už aj podľa teba schopný uhrať viac bodov na harde a tráve, ako Nadal :)
Ad1) Nadal to má s Federerem a Djokovicem aktuálně 0/13 na hardu s dvěmi uhranymi sety
Ad2) Pokud Nadal neobhaji asi 4800 bodu z antuky, tak bude mimo top5
Ad3) Jedine tituly z hardu Nadala jsou tehdy, když neměl ani jednoho z big3 v zápase na turnaji
Ad4) Stojim za tím. Mimo antuku bude mít Nadal problem
Ad5) Nadal to má s Djokovicem na hardu asi 3/17- nevím teď přesně, Federera jsem ti napsal
Takže co je pointa
ad 2) tak bude mimo top 5 nebo mimo top 10?
ad 3) jaké tituly? odkdy do kdy? páč třeba 2013 porazil Noleho ve finále USO..tak aby to bylo jasnější, jaká podmnožinka tě vcucla :)
ad 4) problémy mají všichni mimo svůj dominantní povrch nebo máš dojem, že Fedex nebo Nole nemají mimo hard problém? někteří mají problém už i na svém dominantním povrchu :)
ad 5) nevíš teď přesně, tak až budeš vědět, tak písni :)
2) To není podstatně. Pointa je, ze body z antuky tvoří významnou část jeho porce za cely rok
3) Posledních 4-5 let, což je pro mě osobně vypovídající. Výsledky z roku 2006 neberu v potaz, to děláte jenom vy tady
4) irelevantní. Rafa je na hardu proste poloviční, to je cista pravda.
5) Mrkni na to sám, budu se mýlit +- jeden zapas
Ano, Rafa je na hardu poloviční stejně jako ostatní mimo svůj dominantní povrch a i jejich body na dominantním povrchu (světe div se) tvoří významnou část.
Rafa bude mít problém teprve až skutečně vypadne z top 10 a na GS nebude pravidelně dosahovat na semifinále. Zatím je na tom velmi dobře a problém má spíš Kamilos s tím, že Rafa vlastně žádný problém stále nemá :) Jinak pokud bereš i pět let nazad, tak by sis měl tu statistiku poupravit, protože 2014 prohrál Fedex s Rafou na hardovém GS :) Novak to má s Rafou na hardu 16:4? Odkdy? :)
Toto neni pravda.
Tak chápu, proč zrovna Canadian Masters, když tam má Roger jen dva tituly a nejednou vynechal :)
Aktuálne to má 0/13 s Fed a Djokovicom. On si asi myslí, že Federer má aktuálne 32r. Do škatuľky strašiaka nasilu dáva Federera, ktorý je Nadalov životne obľúbený súper s výnimkou jednej, dvoch sezón, ktoré sú mimochodom dávno neaktuálne. To jeho aktuálne je úplne mimo, aktuálne teda Djokovic podla neho nemá asi na antuke šancu, keďže posledné dve sezóny s Nadalom na antuke nevyhral. Veď ten chlap sa vôbec nerozumie tenisu.
Presne, ako si napísal. Jediný Kamilin problém je, že Rafa nemá problém. Práve preto sa aj vyhol stávke a poprel svoje vlastné slová. SRAB. Je si vedomý, že staviť na Federera voči Rafovi, a to kdekoľvek je dnes ako preferovať starého, škaredého, polochorého Poníka vo Velkej Pardubickej, ktorý by nedokríval ani k Taxisu. A on sa ide zaoberať Nadalom a dehonestovať ho, akože ako on bude mimo top 10 voči Federerovi. Plytké, veľkohubé, bohapusté táraniny.
Rafa je dnes favorit všade, kde príde, minimálne má lepšie výhliadky ako Federer, takže Švajčiar by v nejakom výpočte ohrození vôbec nemal figurovať. A keď chce ten kastrát o niekom pochybovať, mal by sa pozerať vzhľadom na poslednú sezónu, skôr smer Bazilej.
"Tvůj idol na hardu uhrál za posledně dvě sezóny tužku"
Dvakrát finále AO, finále Miami/Šangaj/Acapulco, Vyhrané USO a Peking a to všetko pri v podstate vynechanej a premarodenej sezóne 2018. Myslím si, že môžeme byť spokojní.
Človeče, "chlape". Spôsob akým sa tý dokážeš zošmiešniť, to by sa malo vyučovať. Prezentuješ sa jak houno na lopate, ale myslíš si, že si torta.
Podľa mňa len ťažko by si hľadal dva úspešnejšie roky v sérii, čo do % vyjadrenia víťazstiev vs. účasti. Alebo počtu bodov v kontexte zúčastnených podnikov.
Holt, Kamila.
Potom byszacni musel zapocitavat Federerovi 5finale RG a uznat jeho kvality na antuce ze?:)
Ad1) Nadal to má s Federerem a Djokovicem aktuálně 0/13 na hardu s dvěmi uhranymi sety
Ad2) Pokud Nadal neobhaji asi 4800 bodu z antuky, tak bude mimo top5
Ad3) Jedine tituly z hardu Nadala jsou tehdy, když neměl ani jednoho z big3 v zápase na turnaji
Ad4) Stojim za tím. Mimo antuku bude mít Nadal problem
Ad5) Nadal to má s Djokovicem na hardu asi 3/17- nevím teď přesně, Federera jsem ti napsal
Takže co je pointa.
Pointa je tá, že si úplne v lese, nemáš gule, za to hlavu máš v oblakoch.
a) Bilancia s Federerom je úplne irelevantná.
b) Nadal od USO nehral, takže body chýbajú. Si zabudol dodať, že áno. Zlatý. Nadal bude v top5 úplne bezpečne aj bez antuky.
c) Ďalší srandovný bod. A Federerov veľký titul po skalpe Djokovica je ktorý?..USO 07?..Len úplny mimoň môže poukazovať na taký bod, neuvedomujúc si, že jeho koň je na tom ešte horšie.
d) Problém, skončiť v TOP5?...Veď si to sám nemyslíš :)
e) Zle myslíš.
Pointa je tá, že trepeš a od chlapa máš ďaleko ako Rakúšanka Conchita Wurst.
Škoda, že som nevidel tú pokrčenú grimasu, keď si musel narýchlo prekombinovať svoje vlastné slová, aby si z toho vyšiel ako čo najmenší SRAB :)
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/51124178_1997215660397086_7683150705279893504_n.jpg?_nc_cat=1&_nc_ht=scontent-vie1-1.xx&oh=dbbddf85257210aded01051d42b1a6c0&oe=5CC0E1ED
Otázka zní, zda skutečně hledal "kámoše", nebo jen pohmatem zkoumal, zda onen nadčlověk nemá 3 koule či víc.
Jak můžem vědět, že mu nezašeptal něco návodného i do ucha.
Třeba "teď mi sáhni na koule ty bejku, vamos!"
Pokud jste si mysleli že ten včerejší zápas byla demolice, podívejte se jak Nadal dostal 6:0, 6:1 od Mudra Yuzneho ;)
Chápu, že povrch zvýhodňuje styly a hráče, ale nesmaže rozdíl dvou tříd.
Stan tady vzpomněl jaro 2008. Ano, mezi FO a W je jen měsíc. Ovšem i tak se stihlo něco málo udát. Federer jasně vyhrál Halle a Nadal vylítl tuším v semifinále Queensu s Lopézem.
Takže důvod k optimismu měl spíš Roger.
Finále Wimbledonu se pak odehrálo na Federerově povrchu. A přestože Rogerovi fandové si rádi namlouvají, že to Federer mohl vyhrát, nebo že byl dokonce "lepší" a prohrála mu to psychika, z mého pohledu (a ten mač jsem sledoval i v reprízách), byl jednoznačně lepší Nadal, který to mohl a měl ukončit ve třech setech.
Vedl 2:0 a v TB třetího setu snad 5:1. Podobně nebo snad ještě líp to měl rozehrané v TB čtvrtého setu. Ve skutečnosti psychika byla to jediné, co tehdy Rogera drželo ve hře, i když vůbec nepochybuju o tom, že finále FO ho šíleně zpražilo. Podstatné ovšem je, že věrohodně demonstrovalo tehdejší rozložení čistě tenisových sil na ose Federer-Nadal. A jak jsem napsal výš, povrch nesmaže rozdíl dvou tříd.
Djokovič by včera Nadala zdemoloval i na pomalé antuce. A není mu 22 a nikdy si Nadala neidolizoval, takže kdyby nad ním za stavu 2:0 na sety v TB třetí sady vedl 5:1, prostě by ho dorazil.
Chápu Rafovy fanoušky a taky chápu, že se musí něčeho chytit, ale antuka sama o sobě nebude všehospásná. Nadal se musí fest zlepšit a Novak se musí trochu zhoršit. Jinak to na konci jara bude vypadat stejně, jako by to bylo vypadalo včera -- kdyby se hrálo na cihle.
Posledna antuka ale skoncila pred 8 mesiacmi, takze uvidime aky obraz ponukne nová sezóna.
Skor mozeme porovnat finále v rámci AO?...Porazil by Federer 17/18 vo finále v Melbourne 19 Djokovica?...Odpoved vsetci poznáme :)...Mal by vlastne Federer nejaký titul z Austrálie, ak by sa vo finále v Melbourne stretol s takýmto Djokovicom?...Je to jasné ako facka.
Vcerejsi vykon Djokovice byl nekolikanasobne umocneny Nadalovou impotenci, vypadal az smesne. Roger ma uplne jiny styl a 2017 hral dobre. Samozrejme, nejsem vestec z Petrzalky, tak nebudu rikat, ze by urcite vyhral.
Federer17 sa ledva do finále doplazil, uhalizil finále a aj Nishikori s Waw, sorry ale finále by bolo formalitou...Federer nedokázal porazit ani zle hrajuceho Djokovica v NY, v Melbourne bez sance.9
Tenis je o hlave, vyhovorat sa na ňu možeš doma v kuchyni Kamila, nie na kurte.
Ale k věci, řešit komplexnost Nadala? To jako fakt? Rafa, Roger i Novak, jsou dost možná nejkomplexnější hráči historie. Spolu s Laverem. Kdyby nebylo Rafy, tak ti 2 válcovali antuku a každej by na FO měl 4-5 titulů. Kdyby zas nebylo těch 2, tak Rafa zas vyhrál víc GS na betonu i trávě. Prostě Rafa je totální fenomén na antuce, ale dovede ty 2 potrápit i porazit na betonu/trávě. Ano, tam kde Rafa výrazně zaostává je prostě hala. Nebýt jich, tak už od tama nějakej titul vydřenej má, ale rozhodně by tam nedominoval. Naopak zas Rafova dominance na antuce je tak obrovská, že se na to dle mě nechytá ani dominance Rogera na trávě, nebo Novaka na hardu/AO. Kdyby se všichni potkali v top formách na každým povrchu, tak si troufnu říct, že by se o tom dali říct věci, Rafa vyhraje na antuce, ale dostane nálož v hale. Na těch ostatních površích se dá stanovit vždycky favorit (hard AO Novak, tráva/Roger, hard US - těžko říct, asi Roger). Ale rozhodně bych to nebylo 80/20 jako v případě antuky, spíš cca 60/40 ve prospěch favorita. Máme tady generaci 3 totálních vládců tenisu a mluvit o někom z nich, že není komplexní, mě přijde jako pěkná neobjektivní blbost.
Rafa pod Moyou zlepšil BH a teď i servis, změny se dějí a jen hlupák to nechce vidět. Ve W držel Novaka serve, v mezihře to bylo fifty fifty, možná i spíš lepší Rafa. Teď byl v mezihře Rafa tragický, nicméně Novak skvělý..věci se vyvíjejí..v tenise nelze nic s určitostí predikovat. Příště to může vypadat zase jinak. Každopádně Rafa bude muset reagovat na tento világoš. Zatím to stále vypadá, že on nejméně přizpůsobil svou hru věku a úrovni s jakou přišli kolegové z mocného trojspolku. Ale že by se nic s jeho herním stylem nedělo? To ne..ale na Djokera toho moc nevymyslí..prostě musí být od začátku agresivní, hrát dlouhé míče a dobře podávat. K tomu je ale třeba mít vyrovnanou mysl a to se jeví jako problém. No a samozřejmě musí být fyzicky připraven na 200%, což nejspíše včera nebyl.
Problém je, že Rafova hra funguje na všechny kromě Djokera..občas ho někdo porazí, ale poráží ho jenom Djoker a v poslední době ok i Fedex..ostatní ho letos porážet nebudou, na to si ještě počkají.
"v turnaji potkal jenom jednoho takového a s tím prohrál a servis ztratil několikrát. "
Zase..je to Djoker, on není jako někdo z top 10..Rafa s nikým z aktuální desítky problém nemá.
Rafa ve finale 3x a pred finale 3x
A v kolkych velkych zápasoch toho spickového Djokovica porazil, ked uz bol Djokovic Djokovicom?..
Rafa vyhral dve finále Us open...Tri zápasy na harde na GS prehral..Roger to ma ako?..:)
Ze jeden titul z Toronta...A kolko tych hardovych turnajov vlastne Rafa odohral?..
Kamila, je spln mesiaca, mešká výplata, alebo máš svoje dni, že píšeš také bludy?..
V ktorej sezóne, ked vezmes hard+tráva sa Rafa nedostal do desiatky?...Že by si sa pomýlil tak o 10 sezón približne..Aj finále z roku 2019 mu na top 10 bohate postačí...Naopak, chces vediet kedy bol Federer mimi antukovej top 10?...
Ja píšem, len aby ostatní videli aká si trubka..:)
Anteda ze v sezonach 06-14 by Nadal hral prim aj bez antuky, ono sa to dá bodovo lahko zratat ty hlava maková, a sezony 17 a 19 pravdepodobne tiez, v 2018 by SF W. a vitaztvo v Toronte na top 10 taktiez s velkou pravdepodobnostou stacilo...
Naopak Rodžério by mimo top 10 antuky skoncil hocikedy. Viackrat ju ani neodohral, nemal na toc je to hrac rychlych povrchov only..
Zas nemusis kvuli Kakamile cloumat svym majestatem.
Jáj, tak ty si v tom, ze Federer bude v top3, hrat TM a schopný zbierat GS tituly?...Ty asi berieš heroin kamarátka moja.
Ja som myslel, ze pises vseobecne, ale ak to ma byt o aktualnej sezóne a forme, o to lepsie :)
Konečná fáze turnake byla vysloveně nudná. Škoda že do finále neproklouznul Řek, řek Čech.
Nicméně zpátky do reality. V roce 2009 dal RF na AO JMDP dva kanáry a naprosto potupně ho rozdrtil 6:3 6:0 6:0. Ale už na FO svedli v semi pětisetovou bitvu, kde RF musel otáčet z 1:2, no a ve finále na USO dokonce vyhrál.
Rok je dlouhý a stát se může leccos...
Dva týdny tady vykládá řeči typu - Dobře hraju během celého turnaje. Dělám spoustu věcí opravdu solidně a dnes to bylo ještě lepší. Se svými výkony jsem pochopitelně spokojený a doufám, že mi to vydrží i do posledního zápasu
A na tiskovce po zápase - Djokovič hrál dobře, ale já jsem na tom fyzicky nebyl tak dobře a taky jsem půl roku nehrál soutěžní zápasy.
Srandista toto fakt.
Nakonec nejspíš nějaký úplně jiný. Pořád ale máme možnost těšit se na překvapení. My i vy.
No, z toho, co jsem viděl a co vím o tenisu, si troufám říct, že není v současnosti na této planetě hráč, který by tohohle Novaka Djokoviče porazil. To byl tak brutální výkon, že nad tím zůstává rozum stát. Podobně jako v SF AO 2016 proti Rogerovi. Tam měl ale lepšího soupeře, který mu nakonec vzal aspoň set. Pokud si udrží tuhle výkonnost, tak může Novak letos polovyrovnat i božského Roda...
Obe tlačovky celkom užitočné, obaja vystihli podstatu. Nole prišiel s tým, že chce strážit baseline a vyvinúť tlak, Rafa uznal, ze celý turnaj nebol nútený sa brániť a po zranení a hernom výpadku nebol na tento aspekt hry pripravený v kvalite, ktorú Nole vyžadoval. Podla mna mu vsak nesla ani ofenzíva, ani medzihra.
Karavána jede dál, do RG ohromne ďaleko. Slubný začiatok, ale históriu Rafa neprepísal, škoda.
Já jsem nezpochybňoval, že těsná porážka štve víc než výprask. Jsem ti jen vysvětloval, že výprask mu do soubojů se stejným hráčem sníží sebevědomí daleko víc než těsná prohra.
Z hlavy to klidně pustit může. Djkoviče se ale příště bude bát ještě víc, než se ho bál dosud.
Zdroj: https://www.idnes.cz/sport/tenis/novak-djokovic-australian-open-sedmy-titul-rohovor.A190127_144412_tenis_elv
Teď je třeba doufat, že se Rafa zmátoří. Si představ, že by projel ve třech i RG. Šmankote. Pro fanoušky Novaka by to bylo na karneval v ulicích v doprovodu balkánské hudby, ale všichni ostatní by se nechali zmrazit, dokavaď Djoker neskončí.
Rafa má ve finále GS 68% úspěšnost,odečtu-li Paříže,tak mi tam na tu komplexnost zbývá,tipuji jednociferné číslo...nejkomplexnější hráč :-D
Navíc,je velmi pravděpodobné,že s těmi procenty půjde dolů.
To kde si videl niečo odčítavat, nie je to tak trochu tendenčné?..
Tak ja keď odčítam nedele, tak Federer nikdy nič nevyhral.
Apropos, vysoko aktívny je aj v NY, z hardu 4:5 a z trávy 2:3 mi príde omnoho komplexnejsie ako maju páni RF a ND v parizi, dobre vravim?
Čudujem sa sám sebe. Lebo na takých kojotov sa nezabúda.
Nejdem vam kazdopádne zasahovat do vašej selanky, niet času, prázdniny sa skončili...
Ale Federer sa presadzoval čisto len na rychlych povrchoch so slabšími súpermi. S Djokovicom a Nadalom je stratený prakticky všade. S Cilicom vyhral, budiš..O tom to je celu karieru...
Rafa dostal na zadok, ok. V Austrálii je Novak neporazitelný. Rovnako ako Nadal v Parizi...Federer je kde neporazitelný, na treningovom kurte mozno...Sorry, no.
Nech to vyzerá akokolvek, ked si královna Alžbeta otvorí historické denníky, vidí, že Rafa s Nolem to majú na finále 4:4, obaja pridali k tomu jedno 5-setové epické semifinále. Federer je kde v týchto súbojoch, na chvoste. Holt, s tým nič nespravíte. Vyhrava trofeje len oklukou, jednooky kral slepych..
Jak již bylo řečeno, jediný Federer dokázal na každém GS hrát alespoň 5x ve finále. Víc není třeba dodávat.
A když už by se někdo chtěl řídit výhrami, tak Roger je jedinej, kterej na 3 GS vyhrál alespoň 5x. Djokovič to možná dožene, Rafa těžko. Pak nevím, kdo je nejkomplexnější. Podle mě Roger.
Ty opravdu neznáš tato základní fakta a tvrdá čísla? Ty jsi snad nečetl posledních x let zdejší diskuse, kde opakovaně zaznívala jako slovo Boží?
https://youtu.be/cBaiLw29Q70?t=240
Ten dnešní zápas jsem viděl celý live, pak highlights a musím říct, že tenis o ničem, takže přikládám kvalitní highlights pro ty, co se dnes těšili na pořádný tenis a viděli jen demolici.
Pre Federera to samozrejme platí uz bez ohladu na povrch a dlhodobo. Mal stastie, ze mu to tak vyslo jak na W, tak na AO.
Antukova sezóna naznačí..
Dnešok ukázal, že Nadal po 4 mesiacoch bez tenisu, nebol na tento level pripravený. Ako sám povedal na tlačovke. Vsetky zápasy mu poskytli len moznost utocit, ale nikde nemusel branit. A dnes bol nuteny branit a bol v lese. Potrebuje hernu prax, bude lepsi.
Ale Acapulco je presne ten typ turnaja, ktorý sa priam pýta vyškrtnut..
Tuctová 500ka, úplne zbytočná. Snad ju Rafa vynechá a v marci si struhne len dve tisícky a moze ist pomaly na antuku.
FO=Nadal
Wimbledon=Federer
US Open=Federer
FO Djokovič
W Djokovič
UO Djokovič = GOAT
už mít nebude. Panebože, ty řeči při předávání trofeí
u Nadala, to jsou takové to kecy, příště atd... Ale už..
nikdy !!!! A to je smutné. Ale smutné ? Rafa vyhál 17 GS
tak to je do historie tenisu obrovskej zářez a patří do
první pětky v celé historii.
Je.bat kdyby.
Nole byl v top forme i na RG 2011
Proto mohl vyhrat Us17 a hrat 3 hardove finale za 2roky.
Muzu ja vrdit, ze Nadal je antukar, protoze jeho vysledky mimo antuku jsou 20% oproti antuce.
Tento pseudorekord me vzdy pobavi.
A keby boli dva GS na antuke, tak by...
GS v hale by nikdy nemohol byt, kolko hal by sa muselo postavit na 17 kurtov, z toho 3-4 velké?..Akoby to vyzeralo v praxi, alebo ktora existujuca hala je pripravena hostit GS?..Ziadna
Keby bol jeden GS na harde, tak NY by prevalcoval Melbourne a v aréne Roda Lavera by sa hrala nejaka lepsie dotovaná tisicka.
Kdyby neexistoval Nadal a jeho dominance na antuce, ma Federer z antuky min 4 tituly..a je razeny mezi nejlepsi antukare vsech dob.
Cize vsetky finále by minimálne vyhral?
Pouzivat "kanary" ako ilustráciu pre kvalitu - Logické?
Vzájomné suboje na cihle boli viac, nez vyrovnané. Ale zhodou okolnosti, ziaden neskoncil v piatich - Logické?
Rafa prehral s Federerom 3 GS finále, ale mal by rovnako titulov - Logické.
Koniec hodiny, žiaci. Mozete ist domov :)
https://media.giphy.com/media/U86wK2xw5Mp0saLpZ7/giphy.gif
Dnes je to mezi Rafou a No1em na tituly 17:15, ale mohlo to být 18:12.
RF-17, RN-14, ND-12
Počet GS po AO 19
RF-20, RN-17, ND-15
Začínáme znova.....
Na jednom z obrázků je No1e s legendami australského tenisu - s Laverem, Rosewallem, Emersonem, toho čtvrtého neznám.
https://twitter.com/AustralianOpen/status/1089493004069482496/photo/1
než Nadal. Ale, jak těžší, vyrovnaný soupeř.
Inu, jak jsem psal už tak před rokem, Novak Djokovič je v současnosti jediný tenista, který může ohrozit Federerův rekord v počtu získaných GS. Jeho tenis není sice tak hezký jako Rogerův, ale je nejúčinnější, a to na všech površích bez výjimky.
Je to sice smutný den pro Evropskou unii, už jsem stáhl její vlajku na svém paláci na půl žerdi - ale jak se říká - aj taký je šport. Vamos, Srbija!
Rafani nesmutnete, Rafa nemel svuj den,ale na RG bude hlavni favorit ;-)
RG je samozrejme uplne iny turnaj, tam bude Novak az 3 favoritom, po Rafovi a Domicovi
P.S. Už jsi odpustil Stanovi? :D
P.S. Ten Stanovi neodpustí NIKDY... :-))))
https://www.atptour.com/en/players/fedex-head-2-head/novak-djokovic-vs-stan-wawrinka/D643/W367
Upřímně, nepřeji si, aby se Stan vrátil na TOP level. Ty tři prohry No1eho se Stanem si pamatuji a nepřeji si, aby se opakovaly.
Cítiť kŕč.
http://citatem.cz/wp-content/uploads/2015/12/prazdnou-hlavu-2.jpg
Když jsem po Wimbledonu napsal: "Poplácám Novaka po hubených zádech a zkonstatuju, že na US Open mu nevěřím", Kozoroh mě bryskně onálepkoval jako "hejtra" a "Frantze 2.0" a poslal na ignor.
Za tohle.
Takže objektivně ano, z toho, co jsem četl, je Kozoroh poměrně "classy", ale je taky pravda, že ho nikdo moc "neprověřuje".
Novak totiž lidi nechává chladné a hejtují ho naprosto minimálně. I proto podobný příspěvek, jako byl ten můj, Kozoroha trkne do nejcitlivějších míst a nervíky pracujou.
Předpokládám, že kdyby mu do jeho modly někdo soustavně šil a neustále snižoval jeho vlastní příspěvky, nervíky by mu ruply mnohem častěji. Respektive dál by nikomu nenadával, páč by měl v ignoru všechny - nejen Frantze a Frantze 2.0.
Kdybych byl teda ten hejtr, za kterého mě označil, a pojal to osobně, tak napíšu "nudný a fanatický fanda nudného a robotického hráče, který působí skvěle jen na pozadí zdejší lampárny."
Respekt Rafovi a jeho fanouškům, je těžkým a houževnatým soupeřem, tak jako každý zde jsem očekával tuhý boj. Holt dnes to nebyl jeho den. Je to Rafova první prohra 0:3 ve finále GS.
Faktorů, díky kterým Djoker dnešní zápas bravurně zvládl, je několik. Za prvé Novakova uvolněnost a Rafova nervozita. Zadruhé Djokův return, No1e vyvíjel svým returnem tlak na Rafana a nutil ho hrát dlouhé výměny, což nebyl Nadalův plán, Nadal chtěl zkracovat výměny, ale No1e mu to svým returnem a přesnými údery od baseline nedovolil. A zatřetí spolehlivý Djokerův servis, za celý zápas nabídl No1e jen jeden BP.
Co dodat? Ať No1e v této jízdě pokračuje dál!
jediný důvod ,aby se dostal Rafa před Djoka. V žebříčku
už ne, to by musel být Djoko zraněný. Možná, na antuce ho
jednou až dvakrát porazí, ale v Paříži už ne. Tam přijdou
už noví vlčáci. Je to smutné, ale Rafa s tím upracovaným,
udřeným stylem na Djoka nemá. A to nejsem jeho fanda.
Na rychlém hardu nemá, ani na Fedexe i když on se bude
muset vypořádat nájezdu mladých vlčáků. Má, ale ne ně více
zbraní, než Nadal. Proto si myslím, že Roger by měl skončit
důstojně. Na tvrdém povrchu, ještě šanci má, ten náš
velikán!!! Rafa může vyhrávat ty své pětistovky a jednou
tisícovku na antuce.
VELIKE BLAHOPRANI DJOKOVICOVI!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=-hAwQo6ehZM
Díky Četojevičově radě je No1e veleúspěšným tenistou.
Nolemu gratulácia, neskutočné, akým spôsobom sa dokázal vyhrabať z toho marazmu, do ktorého spadol po skompletovaní kariérneho GS. A Vajdovi by mal dať niekto nobelovú cenu za to, ako ho dokázal už nie prvý raz prebrať a dostať zase do toho beast módu. Myslím, že dnes bude mať celkom dobrú náladu aj Roger Federer, ktorý je zase o krok bližšie k zachovaniu GS rekordu :)
Rafa to má s Nolem 4:4..Obaja si držia Austráliu/Paríž a inde je to fifty-fifty...Nadal porazil Djokovica na harde dva razy, Federer sa k tomu na antuke nikdy nepriblizil.
Vidis, lepsi sa to.
A ze jasna prohra boli min, tomu neverim. Nema nic pozitivni, co by si mohl ze zapasu odnest. Nejaky naznak ze to pujde.
A teraz to skus zobrat komplexne, kolko to má Federer v ramci GS s RN/ND v priam porovnaní s uhlavnymi rivalmi?...7:18, 8-18?...
No vidis
Millman, Anderson, Tsitsipas..
Čo ti ja viem starec, kto padá ako šutr.
Djokovic je v Austrálii dominantný, to sa uz ale dávno vedelo.
Na hardech ho uz neda a Federera je otazka.
Federer soutěžil po 30 letech s Djokovičem na vrcholu a stále mladým Nadalem. Nadal v tomto věku soupeří s podobně starým Djokovičem a o mnoho starším Federerem. A výsledek? Absolutně se nechytá, 2:14 je úplně hrozivé, dnešek to jen podtrhl. Podle tvého měřítka Nadal vlastně od svých 28 let nevyhrál vůbec nic...
Roky tady píšeš, že Federer potřebuje shodu okolností, ale to už pátou sezonu platí o tvém favoritovi daleko více.
Ze ty ides porovnavat Federerov hard s Nadalovým hardom :)Nadal si s Nolem Pariz v pohode drží, čo si drží Federer?..Akurat sa ukazalo, ze ten hardu dominoval len v konkurencii druhej vlny. Ale to sa predsa uz dávno vedelo.
A k tej statistike zo sranda matchov ti gratulujem, snad zahreje :)
Keby je o 5 rokov starší?...Tak to by mal predsa omnoho viac hardovych titulov, kedze by sa stretaval s Federerom prevažne. Sedliacky rozum, nic iné nepotrebujes..
Nemyslel jsem ze by byl nadal o 5 let starsi, ale Djoko mladsi.
Áno, 5r..Keby bol Novak o 5r mladší. Hypotéza, ale budiš. Na svoju top úroveň sa Novak dostal v roku 2011 krátko pred 24 narodeninami. Nadal by mal vtedy uz 29...Nadal vyhral OH, AO ked mal 22, USO ked mal 24..Do 29 by nazbieral isto viac hardových titulov po boku Federera, nez po boku Djokovica...
Ale zas bol zvýhodnený dovtedy, uz len tým, ze sa do roku 2007-2008 pohyboval na hardoch a tráve z BIG ako jediný, proti nemu stáli len solídni jedinci, ktori sem tam vedeli zahrat. Ale urcite nie Nadal a Djokovic v plnej zbroji. To robí ohromný rozdiel..
AO19 bol toho dalsim prikladom. Mat dnes proti sebe kohokolvek z druhej vlny, Rafa vyhrá. Austrália sa s ním ale nikdy nemaznala..Mozno sa to vsak na haluz buduci rok vsetko stretne a klapne to.
Dnes Rafa rozhodne neprehral kvoli veku, hoci samozrejme, lepsi pohyb by sa zišiel..
Djokovic si Austráliu proste suverénne postrážil..Tretia Nadalova hardová GS prehra s Djokovicom, uvidime co prinesia antuka. V NY to moze byt o inom, je to daleko.
Nebo nechces? chces verit ze zacne vyhravat hardove tituli i v tomto veku, proti tomuto stroji co hral dneska??
O prepade v pravom slova zmysle taktiez mozeme diskutovat, práve naopal Rafa sa za posledné roky na harde zlepšil, a to ze uz nikdy hardový GS nevyhrá pokladám za nerozumný vklad.
až po. Seděl jsem v baru se sportovci, velká TV + zvuk.
Normálně demolice Rafaela, úplně bez šance, jak tady někdo
říkal pořád v týdnu, že Rafa neměl soupeře, tak ano, neměl
soupeře. Ve finále by ho dal i Fedex, nebo zdravej
Delpo. Skutečně na ty dva už Rafa nemá. Nevěřím, že už dá
Roland Garros. Prostě ne, to už jde přes závit.
Trapné finále !!!!!!!!!!!!
Po zápase je jasné, ze pojdem radsej do Ríma :)
V nadsázce řečeno - za to mají mít více peněz než ženy? .-)
To je totiž ta rovnoprávnost. Že každý dostane, co si skutečně zaslouží.
Chápu, že to je prostě otázka priorit a preferencí, ale po dnešku to musí uznat i páni z ATP. ;)
Jinak ano, po snad deseti letech finále ženského GS překonalo finále mužského GS v herní úrovni a dramatičnosti.
Pod vlivem bezprostředního dojmu se to zdá dosažitelné, ale v reaálu je to strašně těžké.
Vždyť je mu 32.
Takže to prostě neroste pohádkově lineárně. Kdyby ano, dnes už by dávno vedl.
A myslím, že Rogera nepřekoná ani Rafa, ani Novak.
Vlastne do konca roka nevyhral uz ziadny GS..
Buducnost zodpovie vsetky otazky, cokolvek predikovat je hra vabank.
Priateľu, dnes nebolo o čom, Rafa zaznamenal z fanusikovského hladiska omnoho bolestivejsie porázky..Oproti tesným australskym finalovým prehrám je dnešok malina.
Utešovať sa akýmsi morálnym vítazom pri prehre 2:3 je hlupost, vysledok je rovnaký, akurat viac mrzí...
Uvidíme, az buducnost ukaze, ci bol dnešok vynimkou alebo dlhodobým standardom na GS..Antukova sezóna je blizko a po nej moze byt vsetko inak.
podla niektorych odbornikov v tlaci a tu na fore "pinkal", ktory iba vracia a brani sa, dnes sa snad presvedcili o opaku, Fedex sa o nom vyjadril, ze je utocnik, ze ma skvelu obranu o tom snad nikto nepochybuje
Djokovic zapal od stvrtfinale beast mode a svojim superom nedal absolutne ziadnu sancu.
Psychika dnes zohrala obrovsku rolu. Nadal si odzaciatku neveril, bol nervozny a robil lacne chyby. Novak ho uplne zotrel z kurtu.
Djokovic si znova ide po 4GS v rade, ale na RG to bude mat velmi tazke. To je Nadalov domov a tam bude stale favorit. Je to jediny GS, kde ma Rafa nad Novakom psychicku vyhodu, hoci raz tam s nim prehral. Ale verit si tam nanho isto bude, na rozdiel od ostatnych povrchov.
Což nebyl tento případ...
Kamilosi, užívej Nadalovu prohru a raduj se, že ti nějaká predikce konečně vyšla.
Ale bouzel genialni tenista.:)
Ale mně přijde, že Novakovi dochází šťáva. Bohužel ne um, takže to asi dotáhne. Kdyby ho ale Nadal brejknul, vynutil si TB a tam při něm stáli všichni svatí, ještě by se to teoreticky zdramatizovat mohlo.
Federer by od tohoto Djokovice dostal nalozeno taky.
Mozna ne tak hladce, ale pochybuju ze by ho prehral.
Je vidět,že stačí fakt málo,třeba se blbě vyspat...Rafa hraje tužku,ne kvůli soupeři,ale ze strachu.Není to on a jak vidět,Novak si je toho vědom a tak tlačí a i míče na riziko mu tam padají.
Začíná se srovnávat statistika GS finále,Pokud Novak vyhraje bude na 62%, RF 67% a RN 68%.
Nechapu na co se porad stezuji, tenis je pro zeny nejlepsi sport. Proc radeji nebojuji za fotbalistky, hokejistky apod? Jsou to pokrytci.
Jinak s rovným prize money nesouhlasím.
Porovnanie s Federerom je mimo. 4:4 na finale, takze o com?..
18 UE, nebo už 19? Tolik jich nedal ani nevím kdy. A strašně to Novakovi usnadňuje. Tomu stačí jen pinkat. Profesorsky, to ano, ale jen tréninkově. Dneska se Rafa poráží sám. Zatím nejhorší finále od býka.
Dnes je však v hre totálne jalový...Nefunguje mu FH, nevie pritlačit...Mal by zacat hrat FH po lajne, ale ten nebude fungovat, ked nefunguju ani menej riskantne veci a zakladne udery/
Je to prostě jak přes kopírák od chvíle, kdy se Novak výkonnostně dostal před Rafu. Nadal leccos vydře, ale Djoker je citelně lepší. Navíc Rafa pořádně zabere, až když má Novak náskok.
Jako by se nejprve musela bodově vyjádřit ta psychická výhoda Novaka.
Stratil len jediny fifteen na vlastom servise..wow!
Pomer W/UE - 12/3.
Nadal sa do toho postupne dostava, este to urcite bude mat dramaticku zapletku.
Vo výmenach kŕčovitý, vracia len také žabky, navyše velmi chybujúci...
Rafa velmi pasívny, kopčeky na téčko...keby aspoň nechyboval pri tej pasivite..
A tak můžu naložit ve zbývajícím čase to vepřové maso na večer... :-)))
Hodný manžel je výsledkem tvrdé mnohaleté usilovné práce ženy... :-P
Ale kdybych nebyla sama, tak bychom měli asi bramborovou kaši (z domácích brambor) dělanou v robotu, volské oči a okurkový salát s jogurtem... prostě maso dnes až večer... ;-)
Vítěz byl znám už při zápase s Lucasem, nasadil beast mode :-D
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele