Wimbledonský triumf Krejčíkové výrazně zvýší její marketingový potenciál, očekává expert Šíma
Krejčíková v sobotním finále wimbledonského turnaje porazila ve třech setech Italku Jasmine Paoliniovou. Po tři roky starém triumfu na pařížském Rolland Garros jde o její druhý grandslamový titul v kariéře.
"Silné příběhy lidé milují, a marketing je proto rád využívá," řekl Šíma. V této souvislosti upozornil, že vítězství ve Wimbledonu je největším úspěchem, jakého mohou tenisté dosáhnout. Zároveň připomněl příběh, jak se Krejčíková ještě coby juniorka seznámila s Janou Novotnou, která se pro ni stala životní inspirací. Nyní Krejčíková získala stejnou trofej jako její zesnulá trenérka, což připomněla i v bezprostředním rozhovoru po sobotní výhře.
Triumf na slavném turnaji tak podle Šímy otevře Krejčíkové mnoho nových příležitostí a výrazně posílí její marketingový potenciál. "Vítězství na jednom z nejprestižnějších tenisových turnajů přitahuje pozornost médií a veřejnosti po celém světě, což znamená více mediálních vystoupení, rozhovorů a článků. To vše zvyšuje povědomí o jejím jménu a přispívá k budování její osobní značky," uvedl Šíma. Zvýšený zájem se podle něj projeví i na sociálních sítích, kde více sledujících znamená větší dosah a vliv, což je atraktivní pro digitální marketingové kampaně stávajících či nových partnerů.
Vítězství podle experta na sportovní marketing výrazně zvýší atraktivitu Krejčíkové pro velké značky a může přinést nové nebo vylepšené sponzorské smlouvy. Sám Šíma očekává, že především stávající partneři osmadvacetileté tenistky budou ochotni zvýšit hodnotu smluv, aby si udrželi spojení s šampionkou Wimbledonu.
Krejčíková letos navázala na loňský wimbledonský triumf jiné české tenistky Markéty Vondroušové. Podle Šímy má Krejčíková ve srovnání s Vondroušovou z hlediska marketingového potenciálu několik výhod i nevýhod. "Krejčíková již má za sebou vítězství na grandslamu v roce 2021, což z ní činí stabilnější a zkušenější osobnost pro dlouhodobé sponzorské smlouvy. Na druhou stranu, Vondroušová svým loňským triumfem ve Wimbledonu jako první nenasazená hráčka přitáhla pozornost díky své jedinečnosti a překvapivému úspěchu, což může být pro některé značky atraktivnější," dodal expert.
Komentáře
Závist nebo hloupost? :
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele