WTA v roce 2013, část I. Úvodní grandslam vyhrála Azarenková

27. 11. 2013, 17:45
Stalo se... 181
Zvolit hráčku první čtvrtiny sezony 2013 není snadné. Viktoria Azarenková vyhrála Australian Open, Serena Williamsová se vrátila na post světové jedničky, ale dařilo se také Marii Šarapovové. Zhodnocení tak necháváme na našich čtenářích.
Victoria Azarenková

V úvodu roku se očekával nástup Sereny Williamsové, která loňskou sezonu zakončila famózním způsobem, když od French Open měla zápasovou bilanci 31-1. Začala titulem z Brisbane, na Australian Open ale roli největší favoritky nesplnila. Ve čtvrtfinále i vinou zranění prohrála s devatenáctiletou krajankou Sloane Stephensovou, jež tehdy ještě nepatřila mezi obávané soupeřky.

Ve finále Dauhá ještě přišla porážka s Azarenkovou, i přesto se ale vrátila na post světové jedničky a od té chvíle až do konce sezony prohrála již jen dvě utkání. První kvartál roku zakončila rekordním šestým triumfem na prestižním domácím podniku v Miami.

Podle mnohých měla úspěšnější vstup do sezony Viktoria Azarenková. Běloruská tenistka sice v generálce na Australian Open v Brisbane nenastoupila kvůli zranění palce na noze k semifinále proti Williamsové, v Melbourne ale navzdory převládajícím zdravotním potížím nakonec i díky nečekanému zaváhání Sereny a smůle finálové soupeřky Na Li obhájila loňský titul. Ne každý ale Bělorusce trofej přál, fanoušci Azarenkovou během turnaje obviňovali z nesportovního chování.

Dva týdny poté dokázala vyhrát i turnaj v katarském Dauhá, když ve skvělém finále udolala svou největší rivalku Serenu Williamsovou. I tak ale ve světovém žebříčku přišla o první místo,

První čtvrtinu sezony Azarenková ukončila jako neporažená s bilancí 17-0, ale se smíšenými pocity. Ze dvou ze čtyř turnajů totiž kvůli zranění odstoupila, v Indian Wells kvůli zánětu v kotníku nenastoupila ke čtvrtfinálovému duelu. Potíže s nohou ji pak trápily několik týdnů a přišla o několik turnajů včetně Miami.

Maria Šarapovová do sezony vstoupila rovnou v Melbourne, kde své první dvě soupeřky smetla dvěma 'kanáry' a cestou do semifinále ztratila jen devět gamů v pěti zápasech. Jenže v boji o finále překvapivě vyhořela proti Na Li.

I po těžké porážce ale ruská tenistka vítězila a do konce března našla přemožitelku (dvakrát) jen v Sereně Williamsové. S ostatními 14 soupeřkami neztratila ani set a i proto tak získala titul z Indian Wells. V Kalifornii ale chyběla Serena a Azarenková kvůli zranění odstoupila.

Již tradičně nejvíce zápasů odehrála Agnieszka Radwaňská. Vyhrála turnaje v Aucklandu a Sydney a první set i zápas prohrála až ve 14. utkání sezony ve čtvrtfinále Australian Open s Na Li. Na dalších čtyřech turnajích se dostala nejdál do semifinále,

Velké trápení, které si udržela z předchozí sezony, prožívala Petra Kvitová. V Sydney utrpěla v prvním kole debakl s Dominikou Cibulkovou, v Brisbane, na Australian Open a v Paříži vypadla ve 2. kole, Blýskat na lepší časy se začalo až v Dauhá, kde otočila zápas s Petrovovou a ve čtvrtfinále odehrála dobré utkání proti Sereně Williamsové, které vzala set.

Ještě lepší to bylo hned následující týden v Dubaji, kde česká jednička porazila pět silných soupeřek (Hantuchovou, Ivanovičovou, Wozniackou, Radwaňskou a Erraniovou) a vybojovala tak jubilejní 10. titul v kariéře. Na neoblíbených turnajích v Severní Americe sice neoslnila, i tak bylo čtvrtfinále v Indian Wells jejím nejlepším místním výsledkem.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

181
Přidat komentář
smazaný uživatel
Doufám, že to budou dávat na streamu, ráda se podívám na McEnroa, určitě je z něho už kliďas :D:D
Reagovat
smazaný uživatel
Zdravím,
Měl bych na vás prosbu. Potřeboval bych nějaké statistické údaje např. Rychlost es Sereny Williams na nějakém turnaji, nebo něco tomuto podobného. Existují tyto statistiky někde na netu ?? Kdyby někdo věděl prosím hoďte mi sem link. Díky
Reagovat
VlS
existují na řadě míst. Třeba na Wtatennis.com, na wikipedii ale i jinde, jen to chce trochu hledat. Použij google.
Reagovat
tommr
je to už její čtvrtej ITF titul za poslední dva měsíce a všechny získala na turnajích v Chorvatsku. Dneska musela odehrát dva zápasy - nejdřív porazila krajanku Gabrielu Pantůčkovou a pak ve finále porazila nasazenou dvojku Mikulcicovou ... :)
Na malejch ITF turnajích jako je Bol se sice moc bodů získat nedá, ale přesto se Bára po dnešku zase v žebříčku o kousek posune blíž ke třetí stovce ... :)
Reagovat
VlS
A tak na hranici druhé a třetí stovky je 12 bodů několik (dost) míst.
Reagovat
VlS
A tak na hranici druhé a třetí stovky je 12 bodů několik (dost) míst.
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.apiainternational.com.au/2013/11/defending-champs-and-top-10-stars-bound-for-sydney
Reagovat
PetaM
Víte o tom, že ještě hraje Barča Krejčíková? :D V chorvatském Bolu je v Semi a zítra je v souboji favoritkou :D Bude hrát proti 710. hráčce světa :)

Upřímně musím říct, že už se trochu nudím :D Chybí mi LIVE tenisové výsledky :D Chybí mi nervy u mých oblíbených hráčů :D ... To je strašné :D A venku je zima ... Kdyby byla aspoň pořádná, ale ani už zima není takovou, jakou bývala ... :( :D
Reagovat
smazaný uživatel
Bude zima..bohužel...:(
Reagovat
PetaM
Bůh ví :D Oni taky naslibujou a pak ... prd :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jestli se nudis, tak muzes jit za mne do skoly napsat pololetky.. :D Ja se teda moc nenudim, protoze zacala aspon biatlonova sezona, tak se koukam aspon na nej. Tenis mi ale docela chybi, uz se mi o nem i v noci zda. Abstaky resim tim, ze si pustim zapas mezi Petrou a Serenou v Doha nebo hraju na mobilu Stick Tennis. To je docela dobra hra, daji se tam hrat i GS s jednim s 16 nasazenym hracem nebo hrackou. Uz se mi s Petrou podarilo vyhrat AO, ve finale jsem smetla Serenu..:D Uz aby to zacalo, jeste 4 tydny...
Reagovat
tommr
Bára hraje v Chorvatsku skoro nepřetržitě už od 30.9. Bol je její sedmej tamní turnaj v řadě a tři z nich zatím dokázala vyhrát. Bohužel se ale jedná jen o turnaje tý nejnižší kategorie a tak za to Bára moc bodů do žebříčku nezískala (za titul na ITF10 je pouze 12 bodů). Doufám, že od příští sezóny už Bára bude pokoušet štěstí i na turnajích vyšších kategorií podobně jako Katka Siniaková ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
A dočkáme se i II. části? :-)
Reagovat
PetaM
Dočkáme, ale každý týden bude asi jedna, abychom to tady do začátku sezóny přežili :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Já bych hráčům prostě pauzy zakázala, měli by to mydlit pořád :D:D:D
Reagovat
PetaM
Že jo, že jo :D Jako by toho volna měli málo :D Však se můžou vyprdnout na nějaký Béčkový turnaj a udělat si volno během roku :D Postupně :D :D Aby bylo pořád na co koukat :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jo přesně. :) Když už připravují fandům mrtvičné stavy a krátí jim život, měli by to takto kompenzovat. :D Udělají z nás závisláky a pak nám nedají dávku :D:D
Reagovat
smazaný uživatel
Záleží na tom, kolik těch částí vlastně bude. A předpokladám, že takhle roztříštěná bude i ATP v roce 2013. To už by do té doby turnaj v Brisbane začít mohl :-)
Reagovat
PetaM
Člověk si i říká, že kdyby přijeli v lepší formě a začali dělat lepší výsledky, tak by jim to člověk i odpustil. Jenže nevíme, jak budou hrát na začátku sezóny a jestli svůj dluh splatí :D O to je to horší :D Kdybych věděl, že Petra vyhraje AO 2014, tak bych jí dal i týden navíc volna :D :D :D
Reagovat
PetaM
Tak myslím, že části budou 4 :D Myslím, že i minulý rok byly :D No jo, ještě k tomu ATP :D No, tak snad to bude stačit ... :( :( :D
Reagovat
LukasH
Já už z toho taky blázním, jak nehrajou.
Jsem hrozně zvědavej na Petru, jak to s ní bude. U ženských je to teď mnohem víc otevřený. U chlapů to tak zajímavý není. Tam jsem zvědavej hlavně na Rogera, ale předpokládám, že se budou kočkovat hlavně Nadal s Djokem.
Holky - to je jiná. Máša dlouho venku, Vikina je podle podzimu taky porazitelná. Na - světová trojka, pomalu navracející se Petra. Tornádo a postrach Halep. A tyhle všechny zmíněné škrábající se zuby nehty na úpatí osmitisícovky jménem Serena.
Reagovat
smazaný uživatel
jsem ráda, že nejsem jediná, které začíná hrabat :D:D Jen doufám, že se mám na co těšit a nebudu se příští rok opět koupat v potoce slz :)) Už by mohla být změna a z Petry se stát světová trojka, Samička by se mohla zase vyšplhat co nejvýše, Šafařinda získá 3 tituly, Tomáš taky, i Delpo to rozbalí a s Tomášem budou drtit světové špičky :D:D:D Takže Lunej hezké sny :D:D
Reagovat
smazaný uživatel
Nevíte někdo, kdy se hraje Mistrovství Francie? Zajímá mě, kdo tam bude hrát.. Děkuju :)
Reagovat
smazaný uživatel
klikni si na nej tady na strance pod expreskama, aktualni turnaje.. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Já vím, ale zatím tam nejsou žádná data, tak jsem myslela, jestli někdo neví víc :)
Reagovat
EllNino
vždyť máš pod tím výsledky, tam nikdy žádný rozpisy nebyly :) jen konečný výsledky :D to je něco jako bundes liga
Reagovat
smazaný uživatel
Bundes ligu nesleduju :D Chytrému napověz, hloupého kopni, au :D
Reagovat
EllNino
Bolí, ale z těch výsledků koukám, že to asi nikdo nebere moc vážně :)
Reagovat
Bob
:D :D :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
cekani na tenis doporucuji ukratit tenisem.. vlastnim.. :-) Jinak prilis nechapu hledani hracky prvni ctvrtiny sezony, ktera je snad nedelitelna, nepopreme - li teda rovnou uz cely kalendar.. :-)) Napada me Serena, Serena a pak jeste Serena. Zraneni neprijemne bylo, Dauha zabolelo, ale o cem je, proboha, vubec rec??? :-)
Reagovat
PetaM
To je těžké ukrátit si čas tenisem :D V téhle roční době se dá využít jen hala, a neznám haly, které jdou pod 300 Kč/hod. :D A rozhodně hodina nestačí, takže minimálně 2 hoďky a to je hned 600 Kč ... To si radši odepřu pár hodin tenisu a koupím si novou raketu :D :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to ja mam tedkon novou raketu i jdeme zitra na tenis. Na 5 hodin :-D Nastesti budeme hrat ctyrhru, takze se moc neulitame. Kazdopadne my to mame domluvene s jednim klubem, ktery ma ceny 350kc na hodinu, ze nam volaji kdyz se uvolni rezervace a my to mame za 200kc. Furt lepsi tam nekoho mit nez nemit :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Já se těším na léto, až budu mít kurt za 100 Kč/h a krytý za 250 kč/h, zatím taky platím přes 300 Kč, ale co by člověk pro tenis neudělal že? :)
Reagovat
PetaM
To máte super :) Za 200 je to ještě jakž takž přijatelné :D Navíc čtyřhra, to se docela dobře rozdělí no :D

Lunej, jasně, co by člověk neudělal pro tenis :D Ale přes léto mě to stojí 50 Kč, teď je to tak 5x dražší, jako neříkám, že si nezajdu, ale nechodím tak často, jako na jaře nebo v létě :)
Reagovat
smazaný uživatel
Já bych tam chodila denně kdybych na to měla :)) Já nevím, proč si mě ti milionáři nevšímají :D:D
Reagovat
PetaM
No tak to je samozřejmost, že kdyby byly finance, tak tam jsem taky pořád :D No jo, chtělo by to nějakého milionáře trochu ubrat :D On si toho stejně ani nevšimne, když se mu ztratí pár tisíc :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Víš, co je nejhorší? Že si boháči namlouvají zlatokopky a takové nezištné a čisté duše jako jsem já jsou pro ně neviditelné :D:D A pak se diví, že jsou obráni o své miliony :D A přitom já bych chtěla jen platit hodiny tenisu :D:D
Reagovat
PetaM
No, tak to vidíš .. Jsou hloupí :D Ale mohla jsi jít třeba do Vyvolených :D Porazit Vladka a hned bys měla na hodiny tenisu :D :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
No to snad ne :D Vladka znám ještě z jeho úplně prvních Vyvolených, neznám snad nic stupidnějšího než jsou Vyvolení, Big Brother apod. :) Když Vladko vařil v Motole, byl dobrej, pak vyhrál a bylo to v pytli :D tam by mě nikdo nedostal ani za milion, dělat tam ze sebe blba :D:D
Reagovat
PetaM
Člověk se někdy nad tou deb*litou až zasměje :D Já nevím, jestli do té vily chodí jen lidé z psychiatrických léčeben nebo tak :D Ale některé momenty jsou tak stupidní, až se jim člověk musel smát :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Já na to vůbec nekoukám a co tam předvádí Vladko si umím představit. :) Stejně si myslím, že to mají dané ve scénáři, protože takhle se snad nemůže nikdo normálně chovat :D
Reagovat
Fandina
Když vařil Vladko v Motole, tak byl dobrej a teď ne?
Reagovat
smazaný uživatel
Znám pár lidí, kteří s ním pracovali a říkali, že to byl dobrej kluk, i v těch prvních Vyvolených se choval jinak, nevím, jak to měl po té výhře se svým přítelem, byly nějaké fámy, že ho okradl či co, dost mě udivilo, že ho tady vidím znovu, když už tam jednou byl i Reginu jsem tam zahlédla.
Reagovat
smazaný uživatel
Buďte trochu shovívaví, ta vila musí být neskutečný záhul na psychiku..
Reagovat
smazaný uživatel
Promiň, ale ti všichni tam šli se všemi riziky, určitě věděli, co je čeká, mohli se podívat na dřívější Vyvolené a já jim nic nedělám, že tady napíšu názor jako divák je jim úplně jedno a že se mi to nelíbí snad napsat můžu :) škoda, že tam neúčinkují tenisti a tenistky, bylo by to pro mě určitě zajímavější :D
Reagovat
tommr
8 z 10 hráček první desítky se objeví na třech WTA turnajích v Brisbane, Aucklandu a Shenzenu:
http://www.wtatennis.com/news/article/3555076/title/star-studded-first-week-of-2014

Petra a Aga se objeví na Hopman Cupu:
http://hopmancup.com/

už aby to začlo ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně!! Už aby to zase začlo!! Do té doby nasbírat dostatek sil na strávené noci místo v posteli u PC! :-)) Brisbane se hraje hned v 1. týdnu nového roku? :-)

Pro fanoušky jako mě=fanouška Maruš to je ještě delší čekání! Už od srpna.. :-) Vlastně už jen týden a uvidíme jí znovu na kurtu, sice jen exibice ale přesto, jupíí.. :DD
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem rad, ze Aga bude na HP a ne na nejakem WTA turnaji. Aspon ukazala, ze ty mensi turnaje neobjizdi pouze kvuli bodum do zebricku ale kvuli tenisu :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jen exhibice? To nebude ledajaká exhibice, ale nejkrásnější exhibice! :)
Reagovat
smazaný uživatel
No jo pravda! :DDD
Já se jen modlím ať to je v normální čas.. :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Jinak takhle na zacatek by se mi libilo, kdyby WTA udelala nejaky vetsi turnaj (treba i mene bodovany s vetsimi prize money), ktery by lakal na rozehrani pred AO vsechny hracky prvni desitky, aby se ukazalo v jaky forme po prazdninach a pred AO jsou :-)
Reagovat
tommr
mě se to zdá takhle docela vyhovující. Před FO a USO takový turnaje jsou (Madrid/Řím resp. Kanada/Cincinnati), ale stejně se z nich nedá jednoznačně poznat s jakou formou pak hráčky dorazí na GS ... :)
Reagovat
Nola
väčšina tenistov má obe kontá, závisí koľko času sú ochotní stráviť na sociálnych sieťach :D
trochu ma zaráža nepomer českých fanúšikov na FB stránke Petry Kvitovej a Tomáša Berdycha, Petra je doma populárnejšia, zaujímalo by ma prečo?
http://www.socialbakers.com/facebook-pages/110484985681959-tomas-berdych-official-site
http://www.socialbakers.com/facebook-pages/185199214877499-petra-kvitova
Reagovat
PetaM
Petra je populárnější, díky triumfu ve Wimbledonu, na Turnaji Mistryň a velmi velké šanci stát se světovou jedničkou. Tomáš naproti tomu nic z toho bohužel nemá.
Na druhou stranu je Petra mnohem více nevyrovnaná ve výkonech, než Tom. Proto číslo Českých fanoušků je zavádějící, už jenom proto, že fanoušci na FB Petry jsou spíše fanoušci s uvozovkama. Chytří jako rádio, strašně jí chtějí radit, jak má co dělat, a že jejich názor je ten, co jí vynese post světové 1. Oproti Tomovi se do Petry můžou navážet, na Toma mají jen to, že tento rok nevyhrál žádný turnaj ... Jsou fanoušci a fanoušci ... Bohužel Petra má na FB mnohem více "fanoušků", než Tom ...
Reagovat
tommr
s tou první částí tvýho příspěvku souhlasím - Petra má mnohem větší potenciál stát se hvězdou první velikosti než Tomáš, kterej je navíc téměř na sklonku kariéry a nic převratnýho se už od něj proto nedá čekat. S tou druhou částí to už ale trochu přeháníš ve stylu ála quesh ...
Dalším důvodem větší obliby Petry může být i prostej fakt, že Petra je poměrně hezká a sympatická mladá dáma zatímco Tomáš působí na spoustu lidí dost chladně a odměřeně ...
Ještě dodám aby bylo jasno, že já fandím oběma stejně a FB nemám ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
V celku stebou souhlasim. Myslim si ale, ze Tomas se nemuze jen tak prosadit kvuli vetsi konkurenci v ATP nez WTA. To je ciste muj nazor. Ja take fandim obe ale vice urcite prozivam zapasy Toma. Takze asi tak. A souhlasim s tim, ze Petra je hodne sympaticka tvaricka a tim to take muze byt zpusobeny. Ale podle me Tom ma zase vice fanousku v zahranici ale take to nevim jiste. Navic Petra uz od sveho prichodu do WTA mela proste viditelnej talent na number 1, to Tomas ne (hlavne kvuli konkurenci). Kdyby/az Petra na plno vyuzije svuj potencial, tak i Serenu a Viku muze porazet ale u Toma uz zadne zavratne zlepseni uz asi nemuze prijit. Kazdopadne to neznamena, ze Tom se nezlepsuje, naopak. Tezko ale dosahne na Nadala, Djokera a Rogera...
Reagovat
tommr
jj Tomáš má smůlu, že hraje v éře Federera, Nadala a Djokovice zatímco Petra se musí potýkat jen se Serenou, která už navíc může brzo skončit ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Do těch vašich úvah jste vůbec nezařadili jednu důležitou věc - totiž že Petra má facebook i twitter daleko déle než Tomáš.

Jinak myslím, že PetaM to vystihl vcelku dobře, včetně té poznámky ohledně určitého množství "takyfandů", co nemají na práci nic lepšího než se do ní navážet. Bohužel rozhodně nepřehání, a pokud si, tommre, myslíš, že ano, vřele doporučuju přečíst si komentáře zejména z období, kdy se Petře herně nedařilo. Některé jsou fakt výživné..
Reagovat
smazaný uživatel
komunikuje mnohem lépe na FB než Petra, která tam vlastně ani sama nepíše. Má vtipné komentáře, různá témata, i sám kolikrát reaguje, takže občas na jeho FB chodím, na Petřin vůbec, protože mi připadá neosobní a moc mě to tam u ní nebaví. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Doufam, ze to "panove" nebylo na me, protoze ja nemam ani twitter a ani FB a je mi docela u pr**** jak dlouho kdo FB nebo Twitter ma :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Freedom: bylo to myšlené obecně na vás na všechny.

Lunej: Měla bys, Petra na sobě viditelně zapracovala i v tomhle směru ;-) Ostatně, koho by ještě před půl rokem napadlo, že na svém twitteru a pak i facebooku zorganizuje chat?
Reagovat
smazaný uživatel
To ani nevím, protože tam skoro vůbec nechodím, když jsem ji jednou viděla sedět v hledišti a mezitím někdo za ni psal na FB, tak mě to otrávilo. :) A já celkově nechodím skoro ani na svůj FB :)
Reagovat
smazaný uživatel
Aspoň vidíš, o co jsi přišla. :-)
Reagovat
PetaM
Jo jo, Petra se v poslední době zlepšila i na sociálních sítích :D Už nepíše jen anglicky, ale i česky a tak trochu doufám, že je to ona :D A i kdyby ne, tak mi to nevadí, stejně na komentáře neodpovídá (ale třeba Aga vím, že často reaguje :D ) Nějak jejich fejsy neřeším :D Petra občas pisne, od Toma mi tam každý den něco naskočí :D

Tommre, já jsem to ale bohužel myslel vážně. Když se Petře na začátku roku nedařilo, tak tam bylo asi 70 % komentářů zaměřeno na to, jaká je Petra tlustá kráva, a že by měla skončit s tenisem ... Oproti tomu máš pravdu, Petra je ženská a hezky se na ni dívá :D
Reagovat
PetaM
Upřímně, asi bys nevěřil, kolik se tam tento rok objevilo světově vyhlášených trenérů, a spousta světových jedniček :D :D U každé fotky tak min. 250 světových jedniček a 60 nejlepších trenérů :D :D Člověk se jenom divil, že o nich ještě nic neslyšel ...
Reagovat
smazaný uživatel
Já taky FB neřeším, zpočátku jsem hodně chodila na Tomův, celkem i na Petřin, ale pak mě to nějak pustilo :)
Reagovat
smazaný uživatel
Štěpánek má twitter.. :-)

https://twitter.com/stepec78
Reagovat
smazaný uživatel
Nic proti, ale napsal jsem to tady 20 minut před tebou... :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to se omlouvám, já to nečetla.. :D
Reagovat
smazaný uživatel
V pohodě. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak takove tricko bych chtel take. Ale nemam twitter :-(

https://pbs.twimg.com/media/BaEvxNlIUAAHuil.jpg:large
Reagovat
smazaný uživatel
Jako že bys chtěl tričko se svojí podobou? :D:D
Jak jsem včera koukala na ten zápas v Madridu s Delpem, tak tam má Tom takové červenorůžové tričko a jak mu panečku sekne :D
Reagovat
smazaný uživatel
Samozrejme, ze bych chtel to Tomovo. A to tricko tam mel cerno-cervene a proto mu seklo ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Zase se musíš dohadovat že jo? :D:D Delpo měl super kraťasy s tím bílým lemem :D Prostě jim to seklo a hlavně to byl pěknej zápas. Už aby se zase potkali :)
Reagovat
smazaný uživatel
Když už je řeč o Twitteru, tak teď je tam nově i Štěpec... Prý ho k tomu přesvědčila Petra (zdroj: "expert" Jaroch, deník Sport). :D
https://twitter.com/stepec78
Reagovat
smazaný uživatel
Docela se divím, že mají někteří FB a ještě Twitter, je to docela náročné všude odpovídat a vlastně to psát nadvakrát. Mě by to teda nebavilo :)
Reagovat
PetaM
Taky by mě to nebavilo :D Mám FB a bohatě mi to stačí :D A mám takový pocit, že se dá Twitter s FB propojit, ale nejsem si jist :)
Reagovat
pepin
Fakt Ty se neumíš bavit normálně, když něco napíšeš tak nepatřičně rýpeš. Pak se divíš a urážíš se když se Ti to vrací. Já jsem nikoho nepoučoval, to poučuješ ve většině případů jen Ty.
Reagovat
smazaný uživatel
Docela by mě zajímalo, o jakém nepatřičném rýpnutí to mluvíš. To, na které narážíš, obávám se, bylo patřičné.
Reagovat
Frick
http://abload.de/img/afov4ynuv3.png

Lucka ve výskoku z vody, tentokrát konečně ve slušný velikosti obrázku :-)

BTW: Celkem dobrý, že Facebook umožňuje fotky až do velikosti 2048x1536
Reagovat
Frick
Hraje se o body do ATP / WTA?
Reagovat
VlS
Ne
Reagovat
Frick
Je častý, že debla hrajou bratři, ségry nebo třeba Cyril s Helenou v mixu. Jak je ale častý, že by mix hrály životní partneři, případně, pokud se suškalo i o nějakym lesbo-páru...
Reagovat
Frick
Co myslíte, je to úplně dobrý? Lucině s Berdychem to přeci moc nešlo. A to se ti dva k sobě i více hodily. On holobrádek s dětskou tváří, Lucka taková sportovní klukanda. To Kvítko je děvče "krev a mlíko" a Štěpec zralej chlupatej kaňour... :-P O věku samozřejmě nemluvě.
Reagovat
smazaný uživatel
mix je par zena + muz, takze se nikdy nestava aby mix hrali bratri spolu, ci sestry spolu :-)
Reagovat
Frick
Jasně no...

ženský debl - sestry
pánský debl - bratři
mix debl - brácha se ségrou

Jak často hrál:
mix debl - milenci
ženský debl - lesbixký milenky

(dva gaye nepředpokládám, ještě mne napadá otec + syn ve chlapech - třeba 40 a 18 let nebo otec a dcera v mixu - že by hrála matka s dcerou či synem je asi nepravděpodný vzhledem k tomu, že tenistky mívajíc děti po nebo k závěru kariéry

Pak samozřejmě ještě vzdálenější příbuzní jako bratranci, švagři, možná i strýc a synovec
Reagovat
VlS
konec konců jsme na zeměkouli všichni nějak příbuzní skrz Adama a Evu, takže nic není pod sluncem novýho, a to ani nemluvím o tom, že biologicky je matka jistá, zatímco otec nejistý :-D.
Myslím, že soulože na kurtu se ve sportu nedočkáš a budeš muset hledat u Larry Flinta a podobně, ale tam budou těžko hrát hvězdy ATP. WTA, protože hvězdnost v tomhle průmyslu v jinejch oblastech tak trochu diskvalifikuje :-D
Reagovat
skott
Roger a Mirka, Kiri a Igor Andrejev, Daniilidou a Woehr, Kondratieva a Lefevre...
Reagovat
skott
je to málo pravděpodobné, ale určitrě ne nemožné. Napadá mě například Rossana de los Rios, která často objížděla turnaje s malou dcerkou a dneska už má zasebou malá Ana Paula první itf zápasy. Nepřekvapilo by mě kdyby si spolu párkrát zahrály.
Reagovat
smazaný uživatel
Serena jednoznacne od zacatku. Nebyt zraneni kotniku a zad, tak ma jasny AO i Dauhá.. I tak ale odehrala hodne! Narozdil od jinych...
Reagovat
pepin
Tak na základě upozornění o připravovaném rozhovoru s Radkem a Petrou v MF jsem si ji dnes koupil, zvědav co se tam bude psát. Byl jsem mile překvapen nejen pěkným, ale i obsáhlým pojednáváním o různých sférách jejich života i dotknutí se jejich vztahu, co si myslí o různých věcech a to nejen tenisových. Je tam i pár fotek a Petře to tam obrovsky sluší. At je to jak chce, oproti jiným zde vynášeným kráskám si Petra s nimi nejen nezadá, ale v mnohém je určitě předčí. Je vidět a i z toho mám takový dojem, že jsou štastní, určitě jsou zamilovaní a obrovsky jim to "zatím" vyhovuje. Tak doufejme, že to hlavně Petře pomůže v následující tenisové sezoně.
Reagovat
tommr
jj velice zajímavej rozhovor. Nejvíc mě tam zaujala odpověd Petry na případný trénování od Radka. Doufám, že to její kategorický ne nebylo myšleno úplně vážně ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ale jo, zajímavý rozhovor a řekl bych, že na Petru překvapivě otevřený. Je z něj cítit, že jsou oba zamilovaní, ale taky že jsou hodně odlišní, povahově myslím. Teď působí šťastně, jeden i druhý, tak uvidíme, jak s to vyvine.
Celkem zajímavá je ta Petřina poznámka, že poučovat umí každý (že, pánové? :-)).
Závěrem dodám, že z toho rozhovoru na mě Petra působí jako milá inteligentní holka, která je na rozdíl od tommra soudná, takže ví, že dosadit Radka na pozici svého trenéra by byla pěkná pitomost.
Reagovat
tommr
kdyby byla Petra soudná tak už si dávno našla místo Kotyzy nějakýho pořádnýho trenéra. Zrovna Štěpánek to bejt nemusí, ale byla by škoda nevyužít jeho zkušeností aspon neoficiálně ...
Reagovat
smazaný uživatel
Mě by jenom zajímalo, jak ty si toho pořádného trenéra vlastně představuješ. Kotyzovo vzdělání a praxe ti není dost dobré, ale na druhou stranu jí tu cpeš Radka, který nemá ani patřičné vzdělání, ani praxi, jedinou jeho devizou jsou zkušenosti, což je ale v tuhle chvíli pro Petru absolutně nedostatečné, nehledě na to, že Radek se s tenisem ještě pěkných pár let loučit nehodlá a a být aktivní tenista a zároveň trenér, to se vylučuje. A to, že pokud jsou trenér a svěřenkyně zároveň životními partnery, tak to moc nefunguje, už zmiňovala sama Petra.
Reagovat
VlS
Nasadit si partnera na místo trenéra by bylo hodně riskantní, záhy by mohla být bez partnera i trenéra. To by mohlo být horší, než otec - dcera.
Reagovat
tommr
pořádnej trenér musí mít hlavně výsledky. Vzdělání a praxe nejsou k ničemu pokud se trenérova svěřenkyně nelepší nebo dokonce stagnuje. A Petra se pod Kotyzou už dva roky trápí ...
Příkladem úspěšnýho trenéra bez vzdělání a praxe může bejt třeba Ivan Lendl, pod kterým Murray získal GS a OH ...
Reagovat
Fandina
Kotyza je také úspěšný. Petra pod ním získala GS a TM.
Reagovat
smazaný uživatel
Kotyza výsledky má. Tři roky Petru udržel v top 10, třikrát po sobě ji dovedl na TM, vyhrál s ní 11 WTA turnajů, z toho 2 letos. Petra se letos v určitém období trápila, ale sám dobře víš, že s Kotyzou to nic společného nemělo. A že by 2 roky stagnovala, to ani náhodou. Jen ten vývoj je z logiky věci jaksi pomalejší a méně viditelný než byl její raketový vzestup v roce 2011.
Reagovat
tommr
tohle ale přece nemůžeš stavět na stejnou úroven. Murray nebyl dlouhý léta schopnej vyhrát GS a povedlo se mu to až s příchodem Lendla, kterej byl přesně za tímhle účelem angažovanej. Petra naopak získala Wimbledon jako blesk z čistýho nebe a pod Kotyzou se podobnýmu výsledku už dva roky není schopná ani přiblížit ...
Reagovat
smazaný uživatel
Jistěže to může srovnávat. Kotyza k Petře přišel nějaké tři roky před tím, než GS vyhrála, čili to byl on, kdo ji k tomu titulu dovedl. Blesk z čistého nebe? O rok dřív se na Wimblasu hrála semifinále. Že se k dalšímu GS ani nepřiblížila? Další nesmysl - od té doby hrála dvakrát SF.
Andymu k prvnímu GS víc než Lendl pomohl diletantismus pořadatele US Open, to sám dobře víš. A nechci tím Lendla nijak shazovat.
Reagovat
Fandina
Já jsem ráda, že Ivan je ten, za jehož trénování Andy vyhrál GS, hlavně Wimbledon a olympijské zlato. Ivana mám moc ráda, hlavně jeho inteligentní suchý humor a obdivuji co dokázal v tenise. Co se týká Andyho, tak tenisově má svého trenéra a Ivan je sice hlavní trenér, ale tenisově byl Andy dávno před tím, než se s Ivanem domluvili hodně vysoko. Měl za sebou čtyři GS finále, než získal titul. Kotyza naopak byl ten, kdo Petru přivedl k úspěchům od píky. Je to jiná situace. Samozřejmě jsem za zásluhy Ivana moc ráda a možná bych si ho přála pro Tomáše Berdycha. Podle mě se Tomáš pořád posouvá herně, je fyzicky na tom hodně dobře, jen potřebuje ještě to něco navíc, co by ho v těch nejdůležitějších zápasech posunulo ještě víc, dál. Petra se podle mě požád tenisově vyvíjí. Pořád je co zkoušet a Kotyza to s ní určitě dělá. I teď se dost soustřeďuje na celodvorcový tenis a to by bylo rozhodně dobře, protože Petra je dost náchylná na telesnou zátěž, hrozí jí nemoci a tak je dobře, že to zkouší i technicky jinak, než dělovkami od základní čáry. A to všechno pod Kotyzou. Je to dobrý trenér.
Reagovat
tommr
pokud chceš takhle zpochybnovat GS titul Murrayho tak se vydáváš na tenkej led. Někdo jinej by podobným způsobem moh zpochybnit GS titul Petry, protože tenkrát přece byla Serena krátce po život ohrožujícím zranění a nebyla tudíž ještě v top formě ...
Reagovat
tommr
nevím jak si přišla na to, že Petra s Kotyzou zkouší nový věci. Já si naopak vybavuju, že v jednom z posledním rozhovorů Kotyza vykřikoval, že pod ním se hra Petry měnit nebude a nic jinýho než její dosavadní styl nepřipadá v úvahu ...
Reagovat
Fandina
Petra pořád něco mění. Od jara úplně jinak podává. Pohyb ruky dává jinak, protože by si mohla oddělat rameno, které je pořád v tenise hodně zatěžované a bolelo jí, tak měnily techniku a dráhu nápřahu. Jinak poslední dobou se sama vyjádřila, že se pokouší chodit víc na síť a také to vidím, že jinak hraje. Ještě před dvěma roky to bylo podle mě hodně silové, rány a teď hraje Petra i výměny a čopuje. Kotyza je dobrý trenér.
Reagovat
smazaný uživatel
Až bude Petra chtít vymění si trenéra nebo kohokoliv jiného, nikde není psáno, že změna trenéra udělá zázraky, to musí chtít hlavně ona, je to světová hráčka, která ví, co jí nejde a co má zlepšovat a měnit.. a co neví, to by jí měl poradit její odborný tým. Petře chyběla kondička a pohyb, který zlepšila, takže pokud bude na sobě pracovat, bude to fajn. Já vidím hlavní problém v Petře, ne v Kotyzovi.
Reagovat
smazaný uživatel
ad Murray: nezpochybňuju jeho GS, ale vliv Lendla na jeho GS
ad Kotyza: čti více a pořádně. Kotyza neřekl, že nezkouší nové věci, ostatně sama Petra se nedávno vyjádřila, že plánují zkoušet víc hru na síti, mimo jiné, ale řekl, že nebude předělávat její útočnou hru na nějakou pasivní obranu.
Reagovat
Fandina
Já nevidím v Petře žádný problém. Petra je šestá na světě a doufám, že bude i výš. Jinak je super.
Reagovat
smazaný uživatel
Píšu to vzhledem k diskusi Petra vs Kotyza a k tomu, že letos hrála hůř. Tak Petra určitě nějaké problémy má, to přece víme obě, kdy dokázala ztratit vyhraný zápas, nebylo to poprvé, myslím, že to nemá cenu rozebírat. Možná psychika, fyzička, starosti - prostě špatné období, jako mívá každý z nás, nedělám z toho drama, je to jen člověk :)
Reagovat
Fandina
Jasně, každý je nějaký. Ale obecně, Petra je super tenistka a úspěšná, jednou se daří, jindy méně, tadyhle nemoc, tadyhle láska. Obecně ale je Petra super, problémy tomu neříkám. Je to život a úspěšná sportovkyně.
Reagovat
LukasH
Nedá mi to a taky musím zareagovat.
Tommr: taky by mě zajímalo, kde se shání pořádnej trenér. Lendlů tady moc neběhá. V průběhu sezóny jsem si taky myslel, že změna trenéra bude nejspíš jediný řešení. Konec roku mě ovšem přesvědčil o opaku. Naopak to podle mě Petra vzala za ten jedinej správnej konec. Nesvádí svoje neůspěchy na trenéra, ale zaměřuje se sama na sebe. Řeší dva hlavní problémy, který jí na začátku sezóny trápily - fyzička a psychika. A u obou aspektů je vidět posun. Myslím si, že pokud by Petra v průběhu sezóny Kotyzu vyhodila, skončila by jako řada jiných tenistek - tj. pořád by měnila a hledala by někoho, kdo jí z toho vyhrabe. A spadla by pravděpodobně úplně.
Ty to prostě vidíš moc kategoricky a představuješ si to tak, že k ní přijde druhej Lendl a Petra si GS rozdělí se Serenou....
Jo a Kotyza se vyjádřil v tom smyslu, že nehodlá měnit Petřin styl. Sami jsme viděli, jak to dopadá, když začne Petra hrát údržbu.
Reagovat
smazaný uživatel
To jsi vystihl velice přesně.
Reagovat
smazaný uživatel
No, nevím jak vy ostatní, ale já se už těším, až uvidím Petru na kurtu a pro mě je hlavní, aby byla v pohodě, tenis ji bavil a viděla jsem na ní zápal pro hru a touhu po vítězství. A jestli bude hrát pod Kotyzou nebo pod Vendelínem Křivým je mi úplně jedno. :)
Reagovat
PetaM
Myslím, že HC se ponese ve velmi uvolněném duchu :D Oba se budou chtít předvést v tom nejlepším světle před tím druhým :D Už se nemůžu dočkat :D Uteče to jako voda, budou Vánoce a bude HC :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to se těším taky, ale hlavně mě zajímá, jaká bude Petřina příští sezóna, co zlepší, jak na sobě zamaká, fakt jsem zvědavá :)
Reagovat
smazaný uživatel
Pro mě je blbý, že HC je přes Silvestra, takže z něj konkrétně asi moc mít nebudu, každopádně na příští sezonu jsem velice zvědavý. ;-)
Reagovat
PetaM
Tak naši stejně hrajou 30. prosince a pak až 3. ledna :D To zvládneš ne :D
Reagovat
smazaný uživatel
Toho 30. prosince asi ne, ale toho 3. ledna už bych mohl být zpátky :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Na HC bude fainel Cesko-Polsko a Sam dostane nalozino od Agy :-P Finale vyhraje Cesko 2:1 :-)
Reagovat
smazaný uživatel
*finale Cesko-Polsko
Reagovat
PetaM
No, bojím se, že hodně zápasů skončí 2:1 ... Debl bude asi klíčový no ... :) (Samozřejmě Radka nepodceňuji, myslím, že ve skupině by mohl porazit, kromě Tsongy, oba dva další soupeře :D Ale Bůh ví :D :D)
Reagovat
smazaný uživatel
Sam dostane naloženo od Agy? :D No to se ještě uvidí :D:D
Koukám, že už začínáš po sobě občas číst, co napíšeš, sláva :D
Reagovat
Frick
Hele, je to pravda, že na Štěpce letěj baby kvůli jeho charisma?

(Podobně jako na Dalibora Jandu - rozumíme si)
Reagovat
smazaný uživatel
Pro mě jednoznačně nejradostnější část letošní tenisové sezony. Asi už jsem tady všechno napsal během roku, tak sem hodím jenom takovou malou vzpomínku na závěr finále letošního Australian Open... :)
http://www.youtube.com/watch?v=mTcWZy4y9fA
Reagovat
dadaft
no, to věřím. ))
Vika i Masha ti určitě dělaly radost.

kdy začne Mášenka hrát?
Reagovat
smazaný uživatel
První turnaj příští sezony bude hrát Masha v Brisbane...
http://www.mariasharapova.com/news/first-half-of-2014-schedule.aspx

Jinak už 6. prosince bude hrát v Bogotě exhibici s Aničkou. :)
Reagovat
dadaft
zvláštní, že v únoru vynechává hodně štědře dotované turnaje v arábii.
???
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
dadaft
jo táááák. ))
ona má vůbec hodně aktivit - teď byla hlavní tváří světové premiéry Porsche Macan, jak jsem se dočetl na těch jejích stránkách...
- - - co si budem povídat, 911 je 911.
Reagovat
smazaný uživatel
To víš, Maruška je žádaná. :) A jak jí to tam slušelo...
http://www.mariasharapova.com/photos/porsche-macan-world-premiere-2013.aspx

Už když se podívám na tu první fotku, tak to je sen spousty mužů... Můj je teda jenom Maruška, protože auta nejsou moje hobby. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyby tam stál kdovíjak krásnej chlap, krásný auto je krásný auto :))
Reagovat
smazaný uživatel
Uz aby Masha byla zpatky na okruhu. Sice mezi moje oblibenkyne nepatri ale rozhodne chci nejsilnejsi konkurenci :-) Jinak mas dobry, ze kdyz ti jedna takhle vypadne tak furt mas furu dalsich favoritek :-D
Reagovat
smazaný uživatel
:D:D na rozdíl od tvé favoritky ty moje nehrají zbabělý tenis :D:D:D:D:D
Reagovat
smazaný uživatel
:-(
Reagovat
smazaný uživatel
Nech toho, víš, že si dělám legraci a vracím ti tvoje rejpáníčko :D:D
Reagovat
smazaný uživatel
:-D :-) auch!#/>...
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.wtatennis.com/news/article/3553311/title/2013-upsets-sabine-vs-serena

Prominte...ale musela jsem sem ten odkaz dát :D
Reagovat
tommr
Co je víc? Žebříček nebo GS? Hodnocení úvodu letošní sezóny bude asi u každýho trochu jiný a bude hlavně záviset na tom co kdo považuje za důležitější. Já osobně stavím výš žebříček než GS a považuju proto Serenu za nejlepší i v úvodu sezóny i když se jí nepodařilo vyhrát AO ...
Reagovat
smazaný uživatel
Z těch jmen, co jsou uvedené v článku, volím taky Serenu. Na poslední místo dávám Petru :):)
Reagovat
smazaný uživatel
Můj názor na žebříček asi každý znáte, takže je asi všem jasné, koho volím já :-)
Reagovat
dadaft
přestože Azarenka vyhrála AO, pro první část sezóny volím Mashu, od RG do konce sezóny volím Serenu, i když vypadla ve Wimblu.
Reagovat
smazaný uživatel
Pro mě je taky důležitější žebříček, ale pokud mám hodnotit nějakou sezonu, tak je podstatný žebříček hlavně na konci roku. V průběhu sezony a hlavně na jejím začátku to je totiž hodně dané tím, jak se komu dařilo loni... To je právě případ Sereny, která se v Dauhá stala jedničkou (vůbec nepochybuju o tom, že zaslouženě), ovšem bylo to hlavně díky výsledkům z loňského roku. Sezona je prostě jeden celek, který se sice může dělit na části (podle povrchů apod.), ale pořád je to jedna sezona... Ale abych se té "volby" úplně nezdržel, tak podle mě se v této první části roku nejvíc dařilo Vice. Kromě Australian Open dokázala obhájit taky Dauhá, kde navíc porazila Serenu ve finále. Škoda, že potom Viku trápily zdravotní problémy a mohla se pořádně vrátit až na antuce (a pak zanedlouho zase přišlo nešťastné zranění ve Wimbledonu)... Ale jak říkám, lepší je hodnotit sezonu jako celek, než po nějakých částech. Faktem ovšem je, že tato první část mi v celé sezoně přinesla nejvíce radosti. :)
Reagovat
tommr
v podstatě souhlasím. Taky si myslím, že sezóna se má spíš hodnotit vcelku ...
Nesouhlasím jen s tím, že Serena se stala jedničkou hlavně díky výsledkům z lonska. Serena na začátku roku získala téměř stejně bodů jako Azarenková a to jí stačilo, aby se před Azarenkovou v žebříčku dostala. Mj. získala i titul z Miami, kterej je srovnatelnej s GS titulem ...
Reagovat
smazaný uživatel
"získala i titul z Miami, kterej je srovnatelnej s GS titulem ..."

Tak to by se me hodne libilo, protoze Miami ma i Aga ale bohuzel stim musim nesouhlasit. Co se tyce poctu urovne turnaje atd., tak by i byl ale GS turnaj je preci jenom atraktivnejsi...Pravdepodobne je ale Miami no.5 turnaj ve WTA po GS turnajich.
Reagovat
smazaný uživatel
Žádný turnaj není srovnatelný s Grandslamy.
Reagovat
tommr
proto taky píšu, že je Miami jen srovnatelný. Po sportovní stránce je Miami (a Indian Wells) téměř na stejný úrovni jako GS, jen tu prestiž má pořád ještě menší ...
Reagovat
smazaný uživatel
Jen tak pro zajímavost: "Pátý grandslam" se občas říká turnaji v Indian Wells. Ale někdo by zase mohl namítnout, že se tam dlouhodobě nezúčastňuje Serena... V každém případě, na většině turnajů kategorie Premier Mandatory nebývá o moc menší konkurence než na GS.
Reagovat
smazaný uživatel
Spoustu lidi zase takhle rikaji Miami, ono asi zalezi jak kdo to vidi. Jini zase treba berou jako patz nejvetsi turnaj TM. Ono se to proste tezko posuzuje...
Reagovat
smazaný uživatel
Všechny Premier Mandatory můžeme nazvat jako 5. GS.. klidně i Madrid nebo Peking. Ale přeci jenom je jeden z nich slabší než všechny ostatní. A to je Indian Wells... protože tam nehraje Serena a je tak jednodušší ho vyhrát :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Grandslamy jsou čtyři, žádný pátý není a v dohledné době ani nebude. A když už jsem nějakého hráče slyšel mluvit o "pátém GS," tak to bylo buď v souvislosti s TM, nebo loni ještě v souvislosti s OH. Rozhodně tak nikdo nemluvil o Miami nebo IW.
Reagovat
VlS
Ve všech mandatry turnajích je konkurence menší než na GS (128 : 64 v pavouku a tudíž o kolo míň).
Reagovat
smazaný uživatel
To sice jo, ale ten okruh favoritek se moc neliší. Přiznejme si upřímně, že na GS je velká část hráček z té horší poloviny víceméně do počtu... Co se týče konkurence, tak opravdu nejde o kvantitu, ale o kvalitu. To bych taky mohl říct, že na TM je strašně malá konkurence, protože je tam jenom osm hráček...

quesh: Já osobně považuju olympiádu za hodně speciální turnaj a řadím ji dost vysoko. Ono se sice říká, že olympiáda v tenise není úplně nejvíc, ale který jiný turnaj se hraje pouze jednou za čtyři roky? :)
Reagovat
tommr
tak zrovna IW a Miami mají stejnej formát jako GS jen tam mají nasazený hráčky v prvním kole volnej los ...
A jak už správně poznamenal monty to jedno chybějící kolo na obtížnosti turnaje moc neubírá, protože nízko postavený hráčky v prvním kole GS až na pár výjímek stejně nemají skoro žádnou šanci ...
Reagovat
tommr
já si myslím, že Miami stojí z těch Premier Mandatory turnajů nejvýš. V Madridu a Pekingu se hraje o kolo mín a občas tam chybí nějaká ta top-hráčka a IW zase dlouhodobě bojkotujou Serena a Venus jak už si ostatně sám zmínil ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Monty25: Na TM je konkurence vůbec největší. Je to vůbec jediný turnaj, kde hráčka potřebuje porazit alespoň tři (ale spíš čtyři) hráčky z top 10, aby získala titul. Tohle ani na GS neplatí.

Tommr: s výjimkou TM mají všechny turnaje stejný formát jako GS, liší se pouze počet kol, které je na GS největší.
Reagovat
tommr
nechytej laskavě za slovíčka. Tím odlišným formátem jsem samozřejmě myslel počet kol. IW a Miami mají stejně jako GS formát R128, Madrid a Peking jsou R64 a drtivá většina ostatních turnajů jsou R32. Jedinej TM je od ostatních turnajů úplně odlišnej v tom, že se tam nejdřív hraje ve skupinách a teprve pak příjde vyřazovací část ...
Reagovat
smazaný uživatel
tommr- presne tak
quesh- slovickaris, tommr ma pravdu. A OH tezko muze byt paty GS a o TM jako patym GS mluvi pouze nejaci fanousci.

Ja jsem slysel mluvit i nejake lidi z tenisoveho kolobehu o Miami jako "patym GS". Samozrejme nevim, jestli zase nekdo jiny mluvi ve stejnem smyslu o IW. Kazdopadne jsou to stejne hodnotne turnaje. Jediny rozdil je v tom, ze v Miami jsou pravdepodobne hracky vice unavene, protoze je az po IW.
Reagovat
smazaný uživatel
http://sport.idnes.cz/debliste-maji-paty-grandslam-dgx-/tenis.aspx?c=A010402_231100_tenis_rou

Po týdnech trápení potvrdili tenisté Jiří Novák s Davidem Riklem příslušnost ke světové třídě čtyřher. Na tvrdých kurtech v americkém Miami vyhráli turnaj Série mistrů, jemuž se také říká "pátý grandslam".
Reagovat
dadaft
čistě filozoficky by se pátým GS měl stát Peking.
Austrálie, 2x Evropa (jako kolébka tenisu a místo, kde se tenis nejvíc sleduje), Amerika .......... no a zbývá Asie, ne?
Reagovat
tommr
Austrálie je sice samostatnej kontinent, ale často se bere jako součást Asie. Chápu ale jak to myslíš a jsem přesvědčenej, že Čína se bude o získání GS v budoucnu všemožně pokoušet ...
Reagovat
smazaný uživatel
Neslovíčkařím, formát není totéž co počet kol. A o TM jako o pátém GS rozhodně hráči mluví častěji než o Miami apod. Třeba Novotná svého času.
Reagovat
smazaný uživatel
Grandslamy jsou právě čtyři a ne náhodou se hrají tam, kde se hrají. Že by se při tak náročném programu, jaký současní tenisté mají byť jen pokusil navrhnout zařazení pátého GS do programu mi přijde jako opravdu hodně utopická představa.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak zaprve: Podle me nechapes jak to myslim. Nikdo tady nemluvi o zarazeni dalsijo GS turnaje. Navic jsem psal, ze "paty GS" neni stejne prestyzni jako GS turnaje nyni.

A zadruhe: "Neslovíčkařím, formát není totéž co počet kol. A o TM jako o pátém GS rozhodně hráči mluví častěji než o Miami apod. Třeba Novotná svého času."

Tech prvnich 10-12, kteri se tam dostavaji mozna. Nemel bys zapominat, ze GS turnaje se hraji R128. :-) Jen pro pripomenuti...
Reagovat
smazaný uživatel
Ad zaprvé: O zařazení dalšího GS turnaje tady mluvil tommr, konkrétně o zařazení Pekingu mezi GS. A pokud někdo o něčem mluví jako o "pátém GS", jasně tím naznačuje, že pro něj je ten turnaj stejně prestižní jako regulérní GS.

Ad zadruhé: no ono názory těch, co jsou mimo těch elitních 10-12 jmen, obvykle nikoho zas tak moc nezajímají, resp. nedostává se jim tolik prostoru v médiích. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
tommr napsal, ze se Asie bude o zarazeni GS pokouset (napsal pouze svuj nazor). Nikde nepsal, ze by to pro nej byl paty GS turnaj a ze by ho mela Asie ziskat. Tohle si nbapsal ty: "A pokud někdo o něčem mluví jako o "pátém GS", jasně tím naznačuje, že pro něj je ten turnaj stejně prestižní jako regulérní GS." Tak si zahraju tvoji hru, kde hodne slovickaris. Ja jsem napsal, ze "patemu GS turnaji" rikaji Miami, ale nikde jsem nenapsal, ze je pro me cenejsi nez naprklad IW. Naopak, pokud si zpetne prectes diskusi, tak jsem se vyjadril, ze jsou pro me na stejne urovni. Proc se snazis furt nejakym diskuterum (a vetsinou specialne tommrovi) vnucovat neco co nenapsali? Z vet ostatnich pretvaris vety, ktere vyhovuji tobe, ikdyz tak nebyly mysleny a ani napsany. Vemu to zpet pokud mi ukazes dukaz, kde tommr psal, ze Peking je pro nej paty GS turnaj.

A myslis, ze s tim vsechny hracky TOP 10 neco udelaji? Ikdyby chteli paty GS? Ikdyz nemaji medialni slovo, tak ver tomu, ze maji stejne slovo co se tyce WTA. Takze vpodstate zadne...
Reagovat
smazaný uživatel
Když už mi vyčítáš, že někomu, speciálně tommrovi, vnucuju něco, co nenapsal (což imho nedělám), nechovej se ty stejně vůči mě - nikde jsem nepsal, že by tommr či kdokoliv jiný považoval Peking za pátý GS. Pouze jsem reagoval na tommrovo tvrzení, že se Asie (a logicky by se tak nabízel Peking) pokusí prosadit si plnohodnotný pátý GS s tím, že něco takového v současnosti považuji za utopické (další 14denní turnaj se do kalendáře zkrátka nevejde). Nic víc, nic míň. A o "pátém GS" jako takovém jste tu začali hovořit vy, ne já.
Reagovat
smazaný uživatel
quesh, tvuj komentar ted: "nechovej se ty stejně vůči mě - nikde jsem nepsal, že by tommr či kdokoliv jiný považoval Peking za pátý GS"

tvuj komentar predtim: "A pokud někdo o něčem mluví jako o "pátém GS", jasně tím naznačuje, že pro něj je ten turnaj stejně prestižní jako regulérní GS."

Tady to mas. Tady jsi jasne napsal, ze posuzoval Peking za GS turnaj (stejne prestizni). Ani zdaleka to tak nenapsal a je az udivujici, jak ty dokazes mluvit za jine lidi...
Reagovat
smazaný uživatel
Podsouváš mi nesmysly. Ještě jednou ti to tedy zopakuju: nikde jsem nepsal, že by tommr považoval Peking za pátý GS, pouze jsem reagoval na jeho příspěvek, ve kterém píše, že se Asie pokusí o získání regulérního, plnohodnotného, pátého GS.

Pokud vím, v této debatě se jako tzv. "pátý GS" řešilo Miami, ne Peking. A především Miami jsem tedy v kontextu této debaty myslel oním "pátým GS" ve větě, na kterou reaguješ.
Reagovat
smazaný uživatel
Ta tvoje veta, kterou jsem ti zkopiroval naprosto rika neco jinyho nez ty pises.

Reagoval jsi na Peking. Ale ty si tam dokazes doplnit cokoliv za mesto stejne jako prevracis celkove zneni vet a ne jen tady. Takze konverzace stebou je naprosto zbytecna...

Jinak je jasny ze jsou 4GS + ostatni turnaje. To ze se rika jinemu turnaji "paty GS" jeste neznamena, ze je stejne prestizni. Ja jsem to slysel o Miami, monty o IW psal, ty dokonce o TM atd.. Kazdej ten podnik je prestizni necim jinym...
Reagovat
smazaný uživatel
Nikoliv, ta věta říká přesně to, co píšu a co se ti snažím vysvětlit. Bohužel to z nějakého důvodu stále odmítáš pochopit..
Reagovat
smazaný uživatel
jo, asi tak stejne jako nekolik desitek nicku prede mnou...
Reagovat
VlS
reaguji na něco už hodně nahoře - jistě Monty, na GS a mandatory turnajích jsou všichni ( výjimky tvoří nemoci, zranění a Wilimsky v IW) . Souhlasím s názorem, že nejobjektivnější kritérium momentální formy je TM, kde vítězka musí porazit 4( výjimečně mohou stačit 3) - 5 hráček z nejlepší osmičky.
Reagovat
smazaný uživatel
Proc vlastne Williamsky bojkotuji IW? Ja jsem slysel neco o diskriminaci, ale nechce se mi tomu verit.
Reagovat
smazaný uživatel
Jinak co se tyce ty momentalni formy, tak napr. 10. hracka zebricku muze mit lepsi formu v dobe TM nez 6. hracka zebricku a nestartuje tam. Proto ja osobne povazuju TM za specialni turnaj, ktery neradim mezi ostatni turnaje WTA...
Reagovat
tommr
podle Williamsek je za tím rasismus, ale to je jen oblíbená výmluva skoro všech černochů když se jim něco nelíbí ...
Ve skutečnosti jde o to, že Williamsky byly na začátku kariéry v IW vypískaný za to, že spolu odmítly nastoupit do semifinále a Venus přenechala Sereně postup bez boje. Venus sice tenkrát tvrdila, že se před zápasem necítila dobře, ale každýmu bylo jasný, že o postupu Sereny předem rozhod jejich otec. Naštvaný diváci na ten domluvenej postup bez boje reagovali pískotem a Williamsky se urazily a od tý doby v IW odmítají nastupovat ...
Reagovat
VlS
kdysi jsem někde četl, že to byl začátek a pak na další rok se nějak nedohodly o startovném a pak snad padlo něco rasistického, ale už je to dlouho a žádnej oficiální zdroj to nebyl.
Osobně považuju dva mandatory turnaje v ne uplně snadnejch klimatickejch podmínkách ( IW je poušť, Mia subtropická prádelna) těsně po sobě za hloupost protože pak je za měsíc Madrid a pak dlóóóuho nic až do Pekingu. Když se některá ze špičky zraní na ( před ) IW, tak už nemá kde to dohnat, protože za absenci má nenahraditelnou nulu.
Reagovat
tommr
rozdíl mezi Premier-Mandatory a Premier-5 turnajema je jen minimální takže ženy to mají skoro identicky udělaný jako muži. Mezi Madridem a Pekingem jsou ještě Řím, Kanada, Cincinnati a Tokio (nově Wuhan). Akorát má WTA v tom bodování a názvosloví o něco větší guláš než ATP ...
Reagovat
PetaM
První čtvrtina sezóny byla z pohledu našich, především děvčat, jako z hororu :D

Petra Kvitová opět nenaplnila očekávání a dokonce překvapila velmi špatnými výkony na turnajích v Austrálii (pro některé šťouraly dodám - zdůvodněné astmatem a extrémně nevhodným podnebím v Austrálii tento rok). Vzpomínám si, jaký boom vyvolal zápas se Serenou v Dauhá. Spousta komentářů o tom, že stará Petra je zpět atd. atd. Petra ovšem dobrý výkon z Dauhá přenesla i do Dubaje a za nepřítomnosti elitní 3 vyhrála tamní turnaj. Ovšem překvapivě hrála dobře i v Indiana Wells, kde ji ovšem znovu velmi nečekaně vyřadila Mária Kirilenko. A od té doby to s Petrou šlo znovu z kopce ... (opět pro šťouraly - mluvilo se o rozchodu s Adamem Pavláskem)
Lucie Šafářová - pro většinu byla největším zklamáním úvodu sezóny. Po skvělých výhrách v roce 2012 ve finále Fed Cupu nad Jelenou Jankovič a Anou Ivanovič, se od ní čekaly velké věci (někdy jsem měl pocit, že tuna GS a 1. místo v WTA :D ) Ovšem Lucka zklamala, očekávání naplněno nebylo ... Leč myslím, že to bylo zdůvodněno nemocí a zraněním :)
Reagovat
PetaM
Klára Zakopalová - Po velmi dobrých výkonech v čínském Šen-Čenu, kde prohrála až po třísetové bitvě ve finále s Na Li, se od ní také dost čekalo. Ovšem na žádném turnaji nepřešla přes OF, ale pár slušných "zářezů" elitních hráček nastřádala :)

Karolína Plíšková - Asi nejvíce překvapila prvním titulem WTA v Kuala Lumpuru, ale to byl asi jediný světlý okamžik první čtvrtiny sezóny ... A prakticky ani ve zbytku sezóny nepřekvapila prakticky ničím ...

O ostatních singlistkách se asi nemá cenu ani moc zmiňovat. Zmínil bych asi jen Katku Siniakovou, která získala první titul na okruhu ITF, probojovala se z kvalifikace v Miami, kde po boji skončila v prvním kole - i když si osobně myslím, že ten zápas mohl dopadnout i naopak a to by byla větší pecka, ale myslím, že pecky nás od Katky ještě čekají. Každopádně sezónu nastartovala skvěle a v trendu pokračovala :)

Duo H+H - co k tomu napsat :D Opět velká očekávání, od elitního deblového páru také jiné nároky asi být nemůžou. Ovšem holky se trápily od začátku roku vinou zranění Lucky Hradecké, vypadávaly v prvních kolech, Andrea na pár turnajích hrála s jinou parťačkou a bylo to určitě pro obě těžké období. Ale samozřejmě nemůžu zapomenout na prohrané finále v Mixu na AO, které bohužel prohráli Franta Čermák s Luckou Hradeckou ... Ale ti si to vynahradili na French Open ... :)

Asi můj nejdelší komentář tady na TP :D Snad jsem napsal vše, co jsem chtěl ... Tak snad se někomu z Vás to bude chtít číst :D I když to píšu asi pozdě ... :D :D :D
Reagovat
tommr
poměrně výstižný shrnutí. Našim holkám úvod letošní sezóny vůbec nevyšel. Nakonec to vyvrcholilo vyřazením od Italek v semifinále Fed Cupu ... :(
Trochu paradoxně budou ale ty špatný letošní výsledky na začátku příští sezóny pro naše holky poměrně výhodný - nebudou muset nic obhajovat a můžou se v žebříčku hodně posunout. Nejvíc čekám pochopitelně od Petry Kvitový a Lucky Šafářový, překvapit by mohla ale i Katka Siniaková. Hodně zajímavý bude taky sledovat jak si povedou nový deblový páry, který vznikly díky rozpadu Háček ... :)
Reagovat
VlS
pěkně a objektivně jsi napsal
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist