Federer nezvládl tie-breaky proti Isnerovi, Berdych v Paříži vyzve Djokoviče

5. 11. 2015, 18:37
Aktuality 707
ATP PAŘÍŽ - Roger Federer se loučí s turnajem Masters 1000 v Paříži už v osmifinále, přestože ve dvou zápasech nepřišel ani o jeden svůj servis. Dnes mu vaz zlomily prohrané tie-breaky proti Johnu Isnerovi, kterému podlehl 1-2 na sety. Naopak Novak Djokovič ztratil své podání pětkrát v jediném zápase, přesto dnes postoupil do čtvrtfinále a narazí v něm na Tomáše Berdycha.
Roger Federer

Roger Federer prohrál z šesti vzájemných zápasů s Johnem Isnerem pouze před třemi lety střetnutí v Davis Cupu, dnes však utrpěl i první porážku na okruhu ATP. V Paříži šampion z roku 2011 prohrál v utkání 3. kola 6-7 6-3 6-7.

Včera čtyřiatřicetiletý Švýcar smetl za 48 minut hry Itala Seppiho, dnes však na kurtu strávil trojnásobně více času a navíc ho opouštěl jako poražený. Za celý zápas sice odvrátil všech šest brejkbolů, kterým čelil, ale vyhrát zápas mu to nepomohlo. Jeho soupeř byl totiž lepší v tie-breacích, a Isner si tak i díky 27 esům připsal proti světové dvojce nejcennější skalp v sezoně.

Federer po nedělním triumfu v Basileji prohrál poprvé po sérii šesti výher a může se již připravovat na vrchol sezony. Od 15. listopadu bude v Londýně útočit na sedmý titul z Turnaje mistrů.

Paříž, kde loni vypadl ve čtvrtfinále s Raonicem, majitel 88 titulů opouští navzdory tomu, že si udržel všech 24 gamů po svém servisu.

"Je těžké vypadnout z turnaje bez ztráty servisu, ale proti Johnovi se to může stát," uvedl Federer.

Berdych vyzve rozjetého Djokoviče
To dvojnásobný obhájce titulu Novak Djokovič přišel o podání už šestkrát, přesto je na rozdíl od Federera ve čtvrtfinále. Po Brazilci Belluccim si dnes poradil 6-3 7-5 s domácím Gillesem Simonem, i když v druhé sadě ztratil hned čtyři své servisy.

Ve čtvrtfinále se osmadvacetiletý Srb Djokovič, který neprohrál už 19 zápasů a 26 setů v řadě, utká s Tomášem Berdychem. Český tenista vyhrál pouze dva z jednadvaceti vzájemných zápasů.

Berdych po včerejší třísetové bitvě s Rogerem-Vasselinem zvládl dnešní duel s dalším Francouzem Jo-Wilfriedem Tsongou mnohem snadněji. O jediný servis přišel až ve druhém setu za stavu 4-1 a nakonec zvítězil 6-3 6-4.

Pátý nasazený Čech hrál proti Tsongovi letos potřetí a alespoň částečně mu oplatil osmifinálové vyřazení z antukového Roland Garros. V duelu třicátníků v hale Bercy měl dnes navrch o pět měsíců mladší Berdych a zápas ukončil čistou hrou po 83 minutách.

Mezi osmičkou nejlepších je i Brit Andy Murray, jenž dnes poslal před nadcházejícím finále Davisova poháru soupeřům důrazné varování. Davida Goffina, jenž by měl být tahounem belgického týmu, rozdrtil za necelou hodinu 6-1 6-0.

Velká Británie a Belgie se utkají o titul v týmové soutěži od 27. listopadu. Souboje o Salátovou mísu budou hostit Belgičané a jako povrch si vybrali antuku, která je pro hlavní hvězdu soupeřů Murrayho nejméně oblíbenou volbou. Osmadvacetiletý Brit kvůli tomu uvažoval, že vynechá Turnaj mistrů a bude se připravovat na Davis Cup, ale svou účast v Londýně už potvrdil.

• ATP MASTERS 1000 PAŘÍŽ •
Francie, tv. povrch / hala, 3.288.350 eur
čtvrteční výsledky (05. 11. 2015)
• Dvouhra - osmifinále •
Berdych (5-ČR) - Tsonga (9-Fr.) 6-3 6-4
Djokovič (1-Srb.) - Simon (14-Fr.) 6-3 7-5
Murray (2-Brit.) - Goffin (16-Belg.) 6-1 6-0
Isner (13-USA) - Federer (3-Švýc.) 7-6(3) 3-6 7-6(5)
Wawrinka (4-Švýc.) - Troicki (Srb.) 6-4 7-5
Gasquet (10-Fr.) - Nišikori (6-Jap.) 7-6(3) 4-1 skreč N.
Nadal (7-Šp.) - Anderson (11-JAR) 4-6 7-6(6) 6-2
Ferrer (8-Šp.) - Dimitrov (Bulh.) 6-7(4) 6-1 6-4
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

707
Přidat komentář
janek_da
nole hraje profesorsky. Až moc.
Reagovat
smazaný uživatel
za chvilku začne psát Tomovi poznámky do žákovské.
Reagovat
pockerface
Nejméně předvídatelný je dnes zápas Rafa x Stan. Pokud to bude dneska Stana bavit, může Rafu porazit, pokud ne, tak ho Rafa smete. Tak se těším na to v jakém rozpoložení bude Stan. Od něj se to bude asi dneska odvíjet, Rafa, ten má vždycky zápal pro hru.
Reagovat
janek_da
na chvilku jsem si ted u bh představoval Murrayho. Ten by tam šoupl lob :(

TOm odpálil do hlediště
Reagovat
pockerface
Novak je taky blázen, není téměř zápas, aby si neodřel koleno nebo loket. Jde prostě do všeho po hlavě :-) a proto je těžké ho porazit.
Reagovat
janek_da
pamatuješ na zápas No1eho s Querrym v Paříži? :D
Reagovat
pockerface
Neměl na podání začínat Tomáš?, když Novak servíroval za stavu 5:6 a pak byl TB a tam taky doservírovával Novak. Možná mi něco uniklo :-)
Reagovat
spaniel
? TB se bere jako gem, kdo v nem zacina, nemuze zacinat dalsi gem.
Reagovat
janek_da
to máš celkem mezery. Po TB se poradi servisů prohazuje.
Reagovat
pockerface
Dík, když já na ty pravidla moc nejsem. Mě musí tenis hlavně bavit a když potřebuji vysvětlit něco z pravidel nebo technického obrátím se na odborníky tady na TP.
Reagovat
janek_da
no provlemo, jenom mě to trochu udivilo.
Reagovat
tommr
všechno při starým. Tomáš dneska nehraje špatně, ale když dojde na důležitý okamžiky tak má Djokovic vždycky jasně navrch ... :(
Reagovat
d@ve
Ten Djokosyndrom je asi hodně svazující.. : /
Reagovat
d@ve
Ale musím uznat, že se Tomas zatím neobvykle drží. :)
Je to mnohem lepší..
Reagovat
Lunej..
Tak je vidět, proč je Gumídek nejlepší na světě. I v tenisové gymnastice. :)
Reagovat
janek_da
Ale zkusil jsem ted dát na Toma za kurz 21
Reagovat
Roger_Federer
Veris....?
Reagovat
janek_da
tak za drobne. Po setu bych too jistil.
Reagovat
Roger_Federer
rozumne..
Reagovat
smazaný uživatel
21 super kurz vzhladom na priebeh..
Reagovat
Mayo
Tak tajbrejk ppodľa očakávania. Ale aj tak vyrovnaný zápas
Reagovat
janek_da
no, kromě 12. gemu má Djok pod kontrolou svůj servis a Tom musí u svojeho hrát přes shody
Reagovat
Mayo
Berďa je frajer, dostal Djokoviča do tajbrejku, to sa už dlho nikomu nepodarilo.
Reagovat
smazaný uživatel
málem ho Tomáš pěkně "vyškolil", škoda že neproměnil :)
Reagovat
Mayo
v tajbrejku bude on vyškolený :D
Reagovat
d@ve
jj, už se i ujal vedení.. ;)
Reagovat
d@ve
Ale že mu ale o trvalo..
Tomáš má/měl jedinečnou šanci. Škoda toho SB.. :/
Reagovat
smazaný uživatel
nj, Djokovič odešel Berdychovi z lopaty.
Reagovat
smazaný uživatel
teď vyškolil Béďu v TB ;)
Reagovat
Kozoroh
Pleteš se v tom, že nikdo dlouho nedokázal dostat Djokera do zkrácené hry. Naposledy se to povedlo Tomicovi v Šanghaji.
Reagovat
pockerface
Novák mi přijde takový trochu mdlý. Bez šťávy, bez emocí. No, ale zatím mu to stačí.
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, že toho má dost. Byly tady názory, že hraje jen to, co potřebuje, to možná včera se Simonem, ale do TB určitě "dobrovolně" nešel. To je holt daň za to, když na všech turnajích v sezóně hraje až do konce :)
Reagovat
pockerface
No měl by s tím hoch něco udělat, také pracovní vyčerpání není zdravé. Měl by tu konečnou fázi nechat taky někomu jinému. Prostě workoholik :-)
Reagovat
janek_da
tak teds mohl dát tweener :( :)
Reagovat
janek_da
tenhle return nemůže Berdych vydržet. Dyk on dá parádní servis a Novak to vrací.
Reagovat
smazaný uživatel
v řadě proti Novakovi, pomale jdu slavit :-) Nole stabilní na podání, ale taky nemá úplně seřízený mířidla.
Reagovat
Mayo
som prekvapený ako sa drží zatiaľ Berdych...tých 5 hier by som tipoval za celý zápas, že uhrá cca...možno by to nemusel byť dnes debakel
Reagovat
smazaný uživatel
od té doby 5:7, 0:6 :D
Reagovat
Mayo
ani náhodou
Reagovat
pockerface
Já jsem odhadoval 7:5,6:4 pro Novaka. Tak už teď mě Tomáš převezl :-)
Reagovat
janek_da
třeba to skore bude takove
Reagovat
pockerface
Teď odbočím, komentátor teď říkal, že Mahut nebyl 2x zastižen doma dopingovým komisařem. Prý 2x přespal na hotelu, ale měl nahlášeno, že bude doma. Jak to funguje? Přece nebude doma 24 hod. Já vím, že většinou komisaři chodí brzo ráno, ale co když by sportovec šel během turnaje na tah, který by protáhl do rána? Přece nemají nařízeno, že musí být třeba od 22 hod. do 6 hod. doma.
Reagovat
smazaný uživatel
mluvila o tom Bára Strýcová u Krause, už s to přesně nepamatuju, ale dá se to dohledat na youtube :)
Reagovat
pockerface
dík až budu mít čas podívám se.
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Lina
Berďo, drž se!!
Reagovat
pockerface
Nevím jaký názor nebo pohled na to máte Vy, ale mě se zdá, že jde strašně poznat kam to Tomáš bude hrát. Nebo je Novak geniální a vždy vystihne směr jeho úderu. Ale já si tu pár vteřin než Tomáš odehraje míč tipnu kam to pošle a zatím jsem se téměř nemýlil. Podle Tomova pohybu to jde prostě odhadnout.
Reagovat
pockerface
V té hale musí být příšerně. Hrají pár minut a leje z nich, jako když zrovna vylezli ze sprchy. A to neplatí jen o Tomovi a Novakovi, Richard, Andy, John a David na tom byli stejně. Takže se ani nedivím, že jim můžou hodně rychle ubývat síly.
Reagovat
smazaný uživatel
Berdych bezchybne a výborne zatial..Napriek tomu už čelil BB..Psycho.
Reagovat
janek_da
bezchybně? a co dvojchyba? :))
Reagovat
pockerface
dobrý je, že BB odvrátil. Dneska ho Novak asi školit nebude. Ale kdoví jak se to bude dál vyvíjet. Zatím dobrý, ale Tom může rychle zvadnout, nebo naopak Novaka trochu prožene.
Reagovat
smazaný uživatel
ten odvrácený brajkbol paráda. Klasicky už by Tomáš tekl.
Reagovat
Lunej..
Zase Tomik nalepeny na BL ala Krupa. To mu Dani neradi utocnejsi hru? Navic 1.podani si nekde trajda, to je pak tezky.:)
Reagovat
smazaný uživatel
zdá se, že už to vzdal :-)
Reagovat
slacker
Nole chodi na servis odpocaty z lavity a proto jeste nepustil Tomasovy vice nez jeden fiftyn na gem. Tomas serviruje uz unaveny a o jeho serbis se vice bojuje.
Reagovat
smazaný uživatel
No Tomas by mohol byt unavený, ak by sa o tie Noleho servisy bojovalo, ale zatial uhral len dva fiftiny...

Ale inak suhlas, stale tvrdim ze je vyhoda ist na servis po prestavke..Aj psychicky sa dá hráč dokopy..
Reagovat
janek_da
:)
Reagovat
spaniel
Jo, protoze Dani se proslavil tim, ze udelal z Murrayho utocnika :D
Reagovat
Lunej..
Tak proc Tomas loni ze zacatku vlitnul na kurt jak uragan? Mel krasne crossy, chodil hodne na sako a ted je zase kde byl? Navic dneska by mohl vic riskovat, kdyz neni favoeitem. Ale nevidim na nem takovou tu chut vyhrat..Ja nejsem odbornik, ale proste to nechapu.
Reagovat
pockerface
Souhlasím, taky by mohl víc riskovat a něco vymyslet, stejně má podle mě v hlavě, že Novaka neporazí, tak být Tomem tak bych se pokusil přesně o to co popisuješ, to co bylo na začátku sezóny tak účinný.
Reagovat
Lunej..
Jejich zapas je stejne upoceny jako oni :)
Reagovat
pockerface
Tak oni byli upocení i kluci před nimi. V té hale musí být příšerný vedro.
Reagovat
Lina
Jsi na něho moc přísná. Já nemám vůbec pocit, že by nechtěl vyhrát. Chce vyhrát už jen proto, protože ví, že ho chci pochválit.
Reagovat
Lunej..
Nejsem přísná, jen komentuju, co vidím :) No a je to zatím v háji zeleném. :)
Reagovat
spaniel
On vzdy na zacatku sezony pusobi lip a pak odejde. Letos mel zacatek skvely, taky se mne libil. Myslim, ze kdyz se stabilne dostal do spicky, tak v sobe potlacil prirozeneho utocnika a zacal hrat vic na jistotu. Tak ma sice vyrovnane vykony a dobre postaveni, ale spicku neprekvapi.
Reagovat
Lunej..
Může to být i věkem, že už je těžší se přeorientovat na jiný styl hry? Vždyť přece musí vědět, že když chce GS, tohle bohužel zatím nestačí. Přitom už Květáka, Gumídka, Rafana i Rogera dokázal porazit, je to škoda, že hraje jen na jistotu.
Reagovat
spaniel
Mozna jo. Mel by ted dat do toho vse a zacit hrat vic na riziko, ranu na to ma. Chodit vic na sako, ruku na to ma. Ma par let, kdyz uz nemusi dokazovat, ze patri ke spicce a mel by se pokouset jen o GS, i za cenu vypadnuti z top 10... Jen kdovi, penize, sponzori... Asi se radeji spoleha na stesti a los.
Reagovat
Lunej..
Hm, čas letí.. a risk je zisk. Právě, na síti umí, dokonce čopuje, teď skvěle bránil, má výborný pohyb, tak ještě nějak jinak pospojovat vlákna v hlavě a je to tam. Tzn. nějakého trenéra, který by mu nalil malinovku do žil. Měl by ho trénovat Radek :D
Reagovat
Lina
1. podání na jeho letošní poměry dobré.
Reagovat
Cico93
Tomáš má pekné triko:-)
čo povieš Goatka??
Reagovat
pockerface
Tak kanár to nebude :-), ale já věřím, že Tomáš dneska bude hrát jinak než ty předchozí zápasy s Novakem. Já to vidím 7:5,6:4 pro Novaka
Reagovat
pockerface
Tak teď jsem zvědav jestli to bude vraždění neviňátek nebo Tomáš Novaka dnes potrápí.
Reagovat
Pe3k
Pokud bude hrát Novak zle jako včera, tak to bude vyrovnaný zápas. Z celého roku má dneska Berdych nejlepší šanci, jen škoda toho ultra pomalého povrchu.
Reagovat
smazaný uživatel
Škoda Rogera, hráč, co ho porazí díky životnímu výkonu, to pak většinou nedokáže zúročit, stejně tak skončili v dalším kole ti, co letos získali skalp Nadala, klasika :( No tak aspoň, že se Roger už baví jinak, docela bych si proti němu zahrála :D :D

https://www.youtube.com/watch?v=XFkGzSSRmdo&feature=youtu.be
Reagovat
pockerface
Taky jsem si říkal, že ty zápasy se měli otočit, ale bůhví jestli by Roger včera Davida porazil. Ale alespoň se už nemusíme nervovat :-)
Reagovat
smazaný uživatel
já jsem v klidu, jen mě tohle dokáže naštvat, ale je to pořád jenom co by kdyby no, Roger by asi Davida dal v pohodě, on měl problém returnovat Izzyho bomby a v 1. setu byl dlouho mimo, přesto ho prohrál až v TB a je třeba uznat, že John zahrál fakt výborně, škoda, že to už dnes nepotvrdil :(
Reagovat
Cico93
Včera to určite nebol Johnov životný výkon.
Dnes hral John prve 2 sety fakt dobre, rozdiel bol v tom, že David to oveľa lepšie ruternoval ako Roger.
Reagovat
spaniel
David ma nejlepsi return na okruhu.
Reagovat
Cico93
viem
tu sa zhodneme
Reagovat
Davor1
David má síce jasne lepší return ako Roger, to ale vôbec nebolo to, čo dnes rozhodlo. Rozhodlo to, že Isner už v treťom sete nemohol fyzicky, od začiatku mlel z posledného a bolo jasné, že v takom stave nemá šancu a ten set prakticky len dohral. Takého Isnera by včera Federer takisto pretlačil...
Reagovat
Pe3k
Lepší než Roger možná ano, ale ne lepší než Djokovic.
Reagovat
Cico93
to je už vec názoru, samotný Federer označil ako jednotku v tejto disciplíne Davida.
Ja súhlasim s Rogerom.
Reagovat
Pe3k
To já vím, zas nemusím souhlasit se vším co Roger říká...Při otázce na oblíbený film, řekl že hříšný tanec :D a pak kdo je tady gej :D
No David třeba dneska returnoval perfektně a Novak hraje celkově zle, ale když to zprůměruješ tak má Novak o dost nejlepší return.
Reagovat
spaniel
Kdyz se podivas na jeho return, to ze v podstate kazdy mic dostane do hry, i proti servismanum a uvedomis si, jak je vysoky a jaky ma dosah... Neuveritelny reflex.
Reagovat
Pe3k
Jo, souhlasím, ale David je vrací do hry a Novak z toho zahraje winner :D
Reagovat
spaniel
Taky zdaleka ne vsechny. Zas tolik winneru z returnu nezahraje. A David je taky vraci hodne dlouhe. Ale nehadam se, Nole ma skvely return.
Reagovat
Pe3k
Já bych prostě bral raději ten Novakův než Davidův :)
Reagovat
Cico93
No veď píšem, že hral dobre prvé 2 sety.
Ten tretí sa ani hrať nemusel a mohlo byť 6:3 6:3, tam Ferrer zbytočne zašaškoval.
Reagovat
smazaný uživatel
na ten jejich dnešní zápas jsem nekoukala, vycházela jsem jen z toho, co se tu psalo a došla jsem k závěru, že Big John nenavázal a ani nemohl navázat na svůj předchozí heroický výkon proti Rogerovi, plus David jeden z nejlepších vracečů, co se nikdy neunaví
Reagovat
Cico93
tu sa toho popíše:-))
Reagovat
Mayo
neskutočný je David...ten sa snáď nikdy neunaví
Reagovat
smazaný uživatel
pozor, jednou jsem ho unaveného viděla a to je co říct :D bylo to tuším finále Miami 2013, tam byli s Můrou solidně vyšťavený oba dva
Reagovat
Cico93
Reagovat
vaclavsubrt
Tomáš dneska překvapí a dá set... uvidíte :)
Reagovat
babolat.cz
rozhodil jsem runové kameny a vyšlo mi písmeno W (Wunjo), ale snad se mýlily šutry...
Reagovat
babolat.cz
a také D (Dagaz)
Reagovat
smazaný uživatel
Konečně je na řadě Tomáš, aby si uhrál svých pět gamů :-)
Reagovat
Cico93
:-)
Reagovat
Fandina
:-)))
Reagovat
lars
Jokerovic bude po 5 games skrecovat?
Reagovat
Mayo
nech už ide El Matador
Reagovat
smazaný uživatel
Ještě bude jeden předzápas.
Reagovat
babolat.cz
overture
Reagovat
babolat.cz
a je vymalováno...
Reagovat
Cico93
Vamos
Keby zbytočne nešaškoval tak by bol teraz už dávno po sprche.
Reagovat
babolat.cz
a po cigáru
Reagovat
pockerface
Tak teď už si to může David prohrát jen tím, že podlehne tomu, že je John zraněný a na dně a musel by se vyházet nebo se taky zranit :-)
Reagovat
smazaný uživatel
konec
Reagovat
janek_da
skrečuj Johne
Reagovat
vaclavsubrt
blázen, dohraje to... bohužel... riskuje zdraví... pro nic
Reagovat
Kytka
Tohle je fakt o zdraví. To nemá smysl na to jen aby nějak dohrál.
Reagovat
pockerface
no právě, o nic nejde a takový zranění, kdy si myslí, že to vyléčí za pár dní se mu může protáhnout na dlouho. Když si vezmu Delpa jak se s tím zápěstím snažil hrát taky co to dá a dneska už přes rok nehraje... Někdy je těžké odhadnout co se z takového zranění může vyklubat.
Reagovat
pockerface
Že to raději neodpíská, může si tím ještě víc uškodit. Buď to vzdá po tomto gamu, nebo to odchodí a David vyhraje 6:1
Reagovat
vaclavsubrt
Přesto mu dávám gam dva
Reagovat
janek_da
Johny hraje o TM, jako náhradník. Ale asi to nedá.
Reagovat
vaclavsubrt
Tohle asi i John vzdá... vypadý hodně špatně
Reagovat
janek_da
hm, chvíli byl ted na nej i kurz 60
Reagovat
tommr
nacpali do něj nějaký prášky takže asi bude hrát dál ...
Reagovat
vaclavsubrt
Sice tvoje kondice nevypadá dobře a zlobí asi i rameno... ale zázraky se dějí
Reagovat
smazaný uživatel
S izzym už to nevypadá dobře...
Reagovat
janek_da
a 2 warningy v jedné hře. 1zz1 a pak Feru
Reagovat
pockerface
Johne, Johne, proč se tak vyčerpáváš. Sice to může být poslední zápas sezony, ale věřím, že teď by mu David mohl dát 6:2. Já už chci taky Berďu a hlavně, aby Berďa nehrál ještě o půlnoci.
Reagovat
tommr
ještě 20 minut můžou "beztrestně" hrát. Tomášův zápas stejně nemůže začít dřív než v 19:30 ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jak dlouho po zápase s Djokem půjde Tomáš na debla? Něco o tom říkali v tv, ale uniklo mi to... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Na nová sportu tvrdili že až se Tomáš :-vydycha:-)
Reagovat
smazaný uživatel
To může být taky o půlnoci :)
Reagovat
lars
Oni ho budou testovat na alkohol dychanim do balonku :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem zvedav jak se s Novákem berda popisuje.může se prohrát ale po boji.
Reagovat
tommr
nejspíš to dopadne jako obvykle. Žádný velký naděje si nedělám ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
No já taky ne ale víš jak šance je vždy jestli Tomáš dobře neodserviruje tak to bude těžké. A jestli jo tak taky djoko na returnu je jak z jiné planety.
Reagovat
Kytka
Budu fandit samozřejmě Tomovi. Ale pokud jde o Noleho, tak jen ty čtyři prohry za sezónu o něčem svědčí. Bylo by super, kdyby dnes Nole utržil pátou prohru, ale hlavně aby nebyla ostuda. Včera sice hrál moc dobře, ale Tsonga ho zase až tak moc neprověřil.
Reagovat
smazaný uživatel
Tsonga byl bidny to je pravda
Reagovat
smazaný uživatel
Neblázni a pusť tam Berďu!! :-/
Reagovat
Pe3k
Reagovat
pockerface
Tak já odešel s tím, že je hotovo, že to David už dopodává a přijdu a koukám, že je TB.
Reagovat
janek_da
1ZZ1 = 2 odvrácené MP na returnu!
Reagovat
Vojtiik
BIG JOHN!
Reagovat
Nola
ano, hra tak spatne, ako sa snazia poniektori naznacit?
Reagovat
Vojtiik
Nehraje dobře, ale spíš proto, že mu to Ferrer absolutně zhnusil tu hru, pinká, pinká a všechno doběhne... a taky vypadá dost vycucaný po včerešjku
Reagovat
Nola
tazko sa vyjadrit, kazdy pouziva zbrane s ktorymi disponuje....
Reagovat
smazaný uživatel
Isner si svůj superzápas sezóny vybral včera kdy hrál na 200% a tak tak vyhrál. Teďka vyletí ve dvou protože spadne z 200% na 100% a je to :)...navíc Ferrer je pro Isnera hrozný soupeř, ho musí člověk prostě umlátit, on tam bude lítat po tom kurtu klidně 3 hodiny.
Reagovat
smazaný uživatel
To jo, toho železnýho "dědka" jen tak nedostaneš, ted tě utahá.. .. Rogerovi včera nic nešlo, slyšel jsem, že měl virozu, tomu by výkon odpovídal
Reagovat
smazaný uživatel
Ty Roger nebyl včera 100%, ale John byl 200% a proto vyhrál. Sem tam se prostě stane, že někdo takhle vyletí. Johnovi tam včera padalo úplně všechno, ale takhle to každý den nejde. David tam lítá a všechno vrací a hlavně HLAVNĚ dělá strašně málo chyb.
Reagovat
pockerface
Ale to mě právě štve, že to ti hráči co porazí někoho z big4 už to druhý den nedokáží zopakovat. Sice se nehraje na kdyby, ale kdyby Roger využil možnost brejku ve 3.setu za stavu 2:2 a 15:40 pro Rogera při podání Johna, tak by proti Davidovi dnes stál Roger. No nic nestojí a Davidovi to vítězství moc přeji.
Reagovat
pockerface
ježíš to jsem tu poslední větu napsal pěknou p**ovinu :-) Ani nevím co jsem chtěl původně napsat :-). A jinak ta první část věty není pravdivá :-)
Reagovat
pockerface
Na tiskovce Roger mluvit o tom, že ho pobolívá ruka (snad rameno).
Reagovat
smazaný uživatel
Já bych Johna zatím neodepsioval, pokud se rozpodává jako včera, težko ho zastavíš. Ve hře od zadu je lepší než Karlovič
Reagovat
Mayo
Priatelia ako to vyzeralo v tom treťom sete? Som teraz prišiel pozriem výsledok a Andy nakoniec celkom v pohode 6-3.
Reagovat
smazaný uživatel
Gasquet breaknul Andyho na myslím 2:1, ale neudržel a prohrál hned svůj game...Andyho pak breaknul na 5:3 a dopodával ....mám pocit, že odešel fyzicky
Reagovat
janek_da
odešel psychicky. Přestal trefovat podání, svůj bh a voleje dával za bejzlajnu
Reagovat
pockerface
Přesně jak jsem předpokládal, ať už to je John, Lukáš, Dolgopolov, Gulbis atd. prostě nedokážou 2x po sobě zahrát dobrý zápas. No kdyby to dokázali, tak asi nejsou žebříčkově, tam kde jsou :-). Ale štve mě to, že dneska John chodí po kurtu jako mátoha.
Reagovat
MartinPa
Tak John už včera dostal pěkně naloženo - pořád si protahoval nohy a dnes už mu odchází i ruce. Holt tyto typy s hůlkovitýma končetinama to mají těžké odehrát 2 náročné zápasy za seboou, kor když jim navíc odejde v rozhodující chvíli podání.
Reagovat
tommr
jj je to k vzteku. Isner nejdřív málem vypustí duši aby vyřadil Federera a pak pustí skoro zadarmo do semifinále Ferrera ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Tak zadarmo ani ne, ale prostě herně a fyzicky nemá na to aby porazil 2 světové hráče. To je celé. Roger by dneska zase smazal Ferrera ve dvou protože ten nemá na TOP 4. Ti nejlepší jsou schopni hrát TOP zápasy 5x v řadě, ale ti ostatní tohle prostě neumí.
Reagovat
tommr
já to chápu, ale štve mě, že to nebylo naopak - kdyby Isner vyřadil Ferrera a pak pustil dál Federera tak bych byl spokojenej ... :)
Reagovat
miledus
proč ten Isner nehrál tak blbě i včera?
Reagovat
Nola
nehra blbe, naopak hra velmi dobre, David patri medzi najlepsie returnujcih hracov na okruhu, mozno je v tejto discipline najlepsi, ale ma ine slabiny...
Reagovat
Mayo
chytá mu tie podania dobre?
Reagovat
Nola
returnuje v pohode, Isner vobec nehra spatne /zatial/ ako sa tu snazia niektori naznacit....
Reagovat
Mayo
Tak David to ovláda o tom potom, myslím si, že finále bude rovnaké ako v roku 2013 alebo kedy to bolo...Ferrer vs Djokovič
Reagovat
mahycek
Už to vidím, kolem 21.30 - 22 hod. by se to mělo hrát. Takže Berdych může jít do deblu klidně 25 minut úpo singlu. Je to v live výsledcích.
Reagovat
PetaM
Nemůže :) V live výsledcích se to samozřejmě změní a bude posunovat. Tomáš půjde do debla až po "suitable rest" ;) Takže až on uzná za vhodné, půjde na kurt hrát debla :)
Reagovat
tommr
pokud dostane Tomáš od Djokoviče tradiční nakládačku tak tu pauzu před deblem nejspíš nebude příliš natahovat ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Proč nakládačku? Třeba si s ním No1e bude hrát jako včera s Gi11esem.
Reagovat
tommr
pokud už s ním má Tomáš jako obvykle prohrát tak at je to radši rychlý a bezbolestný ... :)
Reagovat
Nola
David dnes ukazuje /zatial/ ako je v hre proti servismanom potrebny skvely return...
Reagovat
mahycek
Jak to udělají s Berdychem, má hrát čtyřhru a singl s Djokem a vychází to na stejný čas !! To mají pořadatelé zaděláno na problém. Zatím komentátoři na Nova sport nic nevědí, jak se to bude řešit. Asi bude hrát Berdych obojí naráz. Ne vážně, nevíte více k vzniklé situaci ?
Reagovat
smazaný uživatel
prioritní je singl, debl má Tomáš odehrát až po dostatečné přestávce, co by mohlo výchazet zhruba na 23:30, a v tento čas nevím, jak by to mohli odehrát. To jsem někde četl už jsem zapomněl kde :D
Reagovat
pockerface
No začíná to pěkně. Může to býk klidně další dvouhodinový zápas. Zatím si hoši nic nedarují :-)
Reagovat
pockerface
*být, Rafa nastoupí až jako poslední :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Bude se někde na nějakém streamu vysílat debl Berdycha se Štěpánkem??
Reagovat
smazaný uživatel
Murray tells Sky Sports: "I think I got the break back immediately in the third set and that was big, because he was playing the better tennis. His shot-making was exceptional and he uses the angles better than maybe any other player on tour because of the spin he puts on it.

"I started putting some returns in the court and struggled to push up on my first serve, got a little stiff in my lower back. I was smart with that in the end.

"It was a tough match. Obviously the crowd is right behind him and it was perfect preparation for the Davis Cup, in an atmosphere like that.

Asked if the back was a concern, Murray added: I don't think so. I was moving well, it was just on the serve it gave me a little bit of trouble. That can happen, it's a long season. After a couple of weeks it's maybe normal to feel a little bit stiff and sore and maybe it's a good thing, to get that out of my system."
Reagovat
Mayo
Dneska tam nechal dosť síl a zajtra proti Davidovi mu neverím ak teda postúpi.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak proti Davidovi na hardu musí uspět prostě, minulé dva zápasy síly ušetřil. Pokud nebude chybovat jak dneska a půjde mu servis, Davida porazí.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ještě jeden a jsme na scéně :-)
Reagovat
smazaný uživatel
hlavně neudělat tu chybu jako tipér Jestřáb a neočekávat víc jak pět gamů :)
Reagovat
Fandina
Ríša škoda, od poloviny třetího setu byl horší. Gratulka Andymu.
Reagovat
Frick
Tak vlastně + pro Berdycha, že tyto dva gouty dokázal zdolat hezky po sobě na nejslavnějšim turnaji světa. Bohužel, na toho třetího gouta už nestačil.
Reagovat
kada.tom
Uff, Andy v SF :-)
Tak teď je mi fuk, kdo vyhraje, ale raději bych Johna. No a pak Novak X Tomáš - tam je mi to taky jedno, samozřejmě bylo by hezký, kdyby Tomáš vyhrál, ale tomu tedy příliš nevěřím (dávám tomu asi tak 2 %), a pak Wawrinka X Rafa, tady je moje preference jasná - Vamooos !! :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Gasquet si to pěkně podělal, ale vypadal hodně zmoženě v závěru už. Andy přestal chybovat a Gasquet fyzicky odpadl. První set byl totiž tím pasivnějším hráčem a hlavně se bránil, pak začal víc útočit a otáčet, nakonec mu ale síly došly. Ubojované vítězství, se kterým jsem už moc nepočítal. Fajn, snad záda vydrží, na David by musel lépe servírovat, proti Johnovi se zase trochu lépe hýbat.
Reagovat
pockerface
Tak mé první přání se mi nesplní. Tak mám ještě 3 pokusy. Tak ještě David (doufám po pěkné velké bitvě, jinak mě John naštve jestli případně prohraje hladce, když už mi vyřadil Rogera), Tomáš, Standa.
Reagovat
Kytka
S preferencemi jsem na tom stejně. Kdyby aspoň jedna vyšla. Nejlépe Tomáš.
Reagovat
Fandina
Andy má dar hrát napínavé a dlouhé zápasy, nezapomenu na loňský s Robredem, teď zase s Ríšou.
Reagovat
insanezy_
Můra nádherný příklad simulace
Reagovat
Kytka
Není to už příprava na TM? Aby pak potrénoval na DC.
Reagovat
pockerface
No Ríšane, tohle nepotvrzení brejku tě může stát celý zápas. Taková šance, Andy od 2.setu nehraje dobře a ty to takhle zazdíš.
Reagovat
smazaný uživatel
Čo robí ten Muraj?..Viedol 4:1, idem skontrolovat konečný vysledok a hop, vsetko je inak..
Reagovat
smazaný uživatel
Nevyužil BB na 5:1, nechal Gasqueta stáhnout, nakonec ale urval TB. Minutu od minutu se ale horší a Richard lepší. Netrefuje nad 50% 1. servisu, má přes 40 UE, Gasqeut vyhecovaný publikem.
Reagovat
Vojtiik
nemám ho nakoukaného tak jako tom, ale přijde mi, že se špatně hýbe... hlavně při těch rychlých změnách směru, úderech do protipohybu... což by naznačovalo problému spíš někde se zády, než s nohama... nebo to je u něj standard? tome?:)
Reagovat
pockerface
Taky ho nemám nakoukanýho, ale podle toho jak se divně hýbe bych to viděl možná i na problémek s kyčlí nebo křížovou kostí.
Reagovat
smazaný uživatel
Podle mě záda, jak píšu níž, jde to vidět i u servisu a BH. Tolikrát přepadnout do BH, který je jeho lepším úderem, je divné, není to zvykem. Servis od úvodu neklape a v posledních gamech i ubral na rychlosti už. Pohyb taky není takový jako v úvodu zápasu.
Reagovat
smazaný uživatel
Díky chlapci za report..

No dnes som šiel do výsledného kurzu 2 s Andym a Davidom..Už dlho som nebol o úspechu tak "presvedčený", takže som zostal v šoku celkom..Ale dobre to dopadlo..

Life is a gambling :)
Reagovat
Vojtiik
Neskutečná výměna!
Reagovat
smazaný uživatel
a jak mu to Ríša vrátil :D
Reagovat
Vojtiik
to vypadá že Květák si jen zkusil, jestli vyklepe goffina, a už chce jít trénovat na antuku :D
Reagovat
pockerface
No sláva, tak snad se Richard psychicky nesloží ve 3.setu. Ale už je taky zkušený, dnes má na to Andyho porazit.
Reagovat
smazaný uživatel
To je tragédie, super začátek, sice chyby, ale i útočná hra, ale s každou minutou horší a horší, čím dál víc chyb, dostává Gasqueta doma na koně, to se nemusí vyplatit. Navíc vypadá, že se ozývají záda, svědčí o tom i mizerný phoyb na servisu a občas ujetý BH úplně.
Reagovat
Denis92
Zeby si pripravoval nejaku habaduru smerom k TM? Myslis, ze to je realne?
Reagovat
smazaný uživatel
Kdo ví. Bylo byto trapné a okaté no, to mohl udělat tak, že by se "jakože zranil" při tréninku, takhle nevím no. Neříkám, že to není nemožné, ale snad to tohle není.
Reagovat
Denis92
Skor zase pri treningu by to mohlo byt okate, takto ma "dokaz" a urobil to v priamom prenose. Neviem no..co mu vlastne moze ATP? Dat pokutu? To ho nebude trapit..a hlavne, ako mu chcu dokazat ze neni naozaj zraneny? To sa proste neda..povie ze neni 100% pripraveny na TM a o 2tyzdne moze v klude hrat DC s tym, ze to za ten cas dal doporiadku.
Reagovat
smazaný uživatel
To je pravda no. Taky by mě to zajímalo no. Ale jako ta záda v pohodě nevypadají, u BH kolikrát úplně divně přepadl, nepoložil se do něj ideálně, taktéž servis. By musel být fakt dobrý herec, aby to zahrál.
Reagovat
smazaný uživatel
Jde vidět, že ho ten žere dneska, kdyby nahrával zranění, tak by tohle nedokázal. Prostě den blbec a možná nějaká bolest zad.
Reagovat
Denis92
Jj, ja nevravim ze naozaj simuluje. Kludne tam moze byt problem a TM fakt odriekne kvoli zraneniu.
Reagovat
smazaný uživatel
On udělal hlavně chybu, že o tom mluvil. Kdyby neřekl, že o tom uvažuje, nikdo ho podezírat nemohl.
Reagovat
pockerface
Někde se psalo o tom, že mu ATP pohrozila, že jakmile by odmítl TM bez toho, že by byl zraněný, že dostane hoooodně vysokou pokutu.
Reagovat
smazaný uživatel
Pokuta mu může být u prdele s prominutím. Kdyby pak vyhrál DC, tak je fakt jedno, jestli mu seberou nějaké peníze.
Reagovat
pockerface
V tomto smyslu jsem tu psal v 11:05 konspirační teorii :-), že může TM odpískat po 1.zápase, ale zase je to doma, kdyby to bylo jinde, tak bych to viděl 60% na "zranění", takhle tomu spíš dávám 15%, že se v prvním zápase chytne za záda nebo kotník a přenechá místo náhradníkovi.
Reagovat
Kozoroh
Andy by byl trapákem, kdyby toto, co popisuješ, udělal.
Reagovat
Tuttovka
Rišard hraje fakt dobrý pecky :).
Reagovat
Mayo
ty kks, ten Murray ide fakt prehrať ten zápas...mal by sa vys.ať nato a sústrediť sa na DC
Reagovat
pockerface
Škoda, že Richard neudržel i ten TB, snad dotáhne alespoň 2.set. Ríšo poojď.
Reagovat
smazaný uživatel
Co ten Andy blbne, otevřela se mu cesta do finále a on se snaží prohrát s Gaskétem?
Reagovat
smazaný uživatel
Před pár dny se tu řešilo, jestli je lepší Rafa nebo Roger. Tak malé shrnutí.

Argumenty pro Rogera:
- 17 GS
- 302 týdnů #1 (vs. 141) - v současnosti neohrozitelný rekord, i Djokovic by musel zůstat první nepřetržitě víc než 2,5 roku (což je možné, ale nepravděpodobné)
- 88 titulů. Když vydrží zdraví, může atakovat stovku.
- po většinu kariéry byl nejlepším hráčem na 2 různých površích a zároveň na svém nejslabším povrchu byl 2.-3. nejlepší hráč. Rafa takhle dominoval jen antuce
- spousta vedlejších rekordů

Argumenty pro Rafu:
- H2H
- víc titulů z Masters (27:24)
- zlato z OH - singl
- dominance na antuce, která v historii Open Ery nemá na 1 povrchu obdoby (což ale zase nevím, jestli se dá použít jako plus, pokud jde o určení GOATa)

I kdybych připustil, že H2H je významem na stejné úrovni jako tituly z GS a počty týdnů #1 (jakože podle mě není - vypovídá jen o tom, že Rogerovi styl Rafy nesedí + si proti němu nevěří - nehledě na to, že je obrovsky zkreslená tím, že na nejsilnějším povrchu Rafy se potkali 15krát a na nejsilnějším povrchu Rogera jen 3krát), tak pořád je to na ty nejdůležitější faktory 2:1 pro Rogera.

Sice trochu s křížkem po funuse, ale chtěl jsem vyjádřit svůj názor :-)
Reagovat
Pe3k
Argumenty pro Rafu:
H2H :D :D :D

Btw. H2H nemá ani zdaleka stejnou váhu jako tituly, nebo pozice jedničky, H2H je boční faktor pro zajímavost.

U Rogera si zapomněl 6 titulů z turnaje mistrů!
Z OH má zlato a stříbro

Rafa nikdy neměl svoji éru.
Dominoval povrchu bez jakékoliv konkurence.
Není ani nejlepší hráč své generace, protože ho Djokovic už nyní překonává na všech frontách. Masters a H2H už brzy uzme Novak.
80% jeho úspěchů je z 1 povrchu.
Reagovat
smazaný uživatel
Na ty WTF jsem zapomněl, psal jsem to v rychlosti. Ale jasně, to je další argument pro Rogera, který snadno přebíjí Rafovo vedení o 3 v počtu Masters.
Reagovat
Kozoroh
Federer nebo Nadal? Nikdo jiný - Sampras, Borg, Lendl nebo Djokovič? I oni mohou být titulováni jako GOAT, každý z těch, co jsem vyjmenoval má řadu prvenství a ve své době vynikal (každý z nich v profi-éře).
Reagovat
Pe3k
Máš pravdu, přesně to jsem ta zapomněl napsat...Diskuze není jen mezi R a R obzvláště když Laver i Sampras jsou nad Nadalem.
Reagovat
pockerface
Já měl rád i Edberga a strašně se mi líbil i herní styl Agassiho. Hlavně na USO, to bylo vždy pokoukáníčko.
Reagovat
smazaný uživatel
Borga bych bral v úvahu, kdyby neskončil tak brzy a měl i aspoň 1 titul z USO (AO uznávám, že v jeho době nebylo tak prestižní). Samprase snižuje absence kariérního GS, přestože na trávě (a možná i hardu) je 1 ze 2 nejlepších hráčů historie. Lendl má "jen" 8 GS (uznávám, že měl větší konkurenci než je dnes). O Djokovi se můžem bavit, až vyhraje RG a přidá další 3-4 GS. Zatím Rogera předčí jen v počtu Masters (velmi těsně), jsou v podstatě současníci, takže není možné ho stavět před Rogera.
Reagovat
Mayo
diskusia GOAT? Federer a dalej nevidím nikoho, potom sú tí ostatní...niečo ako Majkl Džórdn v basketbale
Reagovat
smazaný uživatel
přesně, většina odborníků i hráčů současných či minulých se shoduje na Federerovi, má nespočet rekordů a několik let dominoval, Nadal má příliš mnoho výpadků a dominanci jen na antuce, není tak komplexní hráč, aby dokázal ovládnout všechny povrchy, to už má větší šanci dorovnat či překonat Fedexovy rekordy Djokovič, pokud bude pokračovat v tomto stylu, a co se týče legend jako je Borg, McEnroe, Laver, Lendl či Sampras, to se těžko srovnává s moderní érou, je to dá se říct nesrovnatelné, takže RF the GOAT, finito :P :)
Reagovat
yenda1
Nadal potvrdil, že je mnohem lepší než Federer, páč postoupil do dalšího kola a RF nikolivěk.

Jinak titul z Paříže by slušel Ondrovi ze Skotska.
Reagovat
Kozoroh
A dle mně by zase slušel Novákovi ze Srbska.
Reagovat
smazaný uživatel
Titul si zaslouží buď Rafa nebo ten, kdo ho porazí :D
Reagovat
pockerface
Já bych ho přál Tomovi, aby se pořád neříkalo, že dlouho nic pořádného nevyhrál a přesto je v top8.
Reagovat
smazaný uživatel
LOOOL, tak takhle tragédní tiebreak jsou od obou hráčů neviděl dlouho. Závod o to, kdo toho posere více nakonec Gasquet vyhrál a Adny tak s velikánským štěstím bere set.
Reagovat
janek_da
A přitom se Andy tak snažil s těmi smeči ...
Reagovat
Fandina
Ríša se dvakrát vyhodil, to je těžké.
Reagovat
Fandina
To je škody, to je škody, moc nechybělo Ríšo.
Reagovat
janek_da
Podle stats je prakticky zázrak, že Andy vyhrál.
Reagovat
kada.tom
Ufff, ještě že Andy urval ten set!! :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Murrayyyy,ty jsi jelito...:-/ ale ted krasnej copovanej bh na lajnu...
Reagovat
Pe3k
Velká škoda, že Roger prohrál s Johnem, protože jak vidím Můru s Richardem, tak by Roger celou tu spodní polovinu pavouku proškolil jako nic.
Reagovat
pockerface
Je to blbý, turnaj opustil hráč, který za 2 kola neprohrál své podání. Jak paradoxní. Doufám, že John dneska bude hrát jako včera, jinak mě fakt na*ere :-). Ale ono to u těchto hráčů bývá, že nedokáží zopakovat 2x stejný parádní výkon.
Reagovat
turista
No asi je to hodně o psychice. Isner včera proti Federerovi ukázal, že umí hrát skvělý, komplexní tenis a ne jen bum,bum. Bravo! Kdyby tohle předvedl častěji tak má daleko víc titulů i salátovou mísu pro USA.
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně tohle jsem čekal, pohrdne brejkbolem na 5:1 a pak se sesype a ztratí svůj servis. Hlavně to je naprostá hrůza na servise, hluboko pod 50 %, navíc spousta chyb. Je fajn, že zahrál tolik dobrých míčů, ale těch chyb je prostě moc.
Reagovat
janek_da
Proti Gasquetovi se asi musí hrát víc na riziko. Ale ten serv fakt neny dobry
Reagovat
janek_da
tajbrejk taky supr průběh :-/
Reagovat
janek_da
lajna při odvracení SP :-D
Reagovat
janek_da
Ale ten Gaza je taky pako, jak mu winery ustreluji daleko za lajnu
Reagovat
babolat.cz
snad bude někdy No1 (teda až King Rafa skončí...)
Reagovat
Kozoroh
Jenže tvůj king Rafa v současnosti 1. příčku nedrží, tudíž ji Andymu nemůže postoupit...
Reagovat
Fandina
Ríša s Andym na place a na Nova Sport 1. Tak držím palce Ríšovi, i když je jasné, kdo je favoritem. Těším se na jeho šikovnou ruku a hru. Go Ríšo go go go!!!
Reagovat
Kytka
Škoda, že ten obrat v prvním setu nedokončil. Dneska mu taky přeji.
Reagovat
Kytka
Škoda, že ten obrat v prvním setu nedokončil. Dneska mu taky přeji.
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.tennis-arena.cz/del-potro-vracim-se-jen-nevim-kdy-a-kde-9816cz/

Delpo sa vracia!..Konečne...Inak, celkom dojemný list napísal, dobrý článok...

Asi neexistuje človek, ktorý by mu to neprial..Otazkou zostáva, do akej miery sa dokáže vrátiť a byť konkurencieschopný...Za posledné dve sezóny odohral tusim cca 10 zápasov...A to sa rovná nule..

Good luck
Reagovat
Cico93
Veľký sympaťák
Prežil si už svoje, tak snáď už bude úplne ready!

FH
Predpokladám, že najväčšiu radosť ti spravil vo finále US Open 09?:-)
Reagovat
Herbert_Hoover
Taky na TM 2012 :))) A párkrát v Basileji. Naopak největší prohry RG 2009, OH 2012, RG 2012 a TM 2013..
Reagovat
Kozoroh
V tvém výčtu ti chybí WCh 13, to byl jeden z nejlepších zápasů Del Potra a dost možná jeho největší prohra.
Reagovat
smazaný uživatel
Nasral ma na RG 09 :)..Tým USO si to sčasti odpracoval, ale ešte má pred sebou dlhú cestu :)
Reagovat
Pe3k
Já si vzpomínám jak tady Forehand před jejich posledním zápase v Sangahi 2013 proklamoval, že Nadal vyhraje, protože ho nemá čím Del Potro porazit :D zápas skončil 6:2, 6:4 pro Argentince :D
Je to už dva roky a když to tak sleduji, tak forehand tomu tenisu stále ještě moc nerozumí :p
Reagovat
smazaný uživatel
Delpo patří mezi moje největší oblíbence, hrozně moc mu držím palce, aby už byl konečně zpátky v plné síle, každý jeho krok k návratu sleduju na jeho FB a už to vypadá čím dál líp :))
Reagovat
Pe3k
Del Po na sobě maká už několik měsíců, takže ten článek je všechno jenom ne novinka, ale jsem rád, že se všichni shodneme na tom, že ho rádi znovu uvidíme na okruhu...
V souvislosti s jeho všeobecnou oblíbeností mě napadá, že druhým takovým široce oblíbeným a nehejtovaným hráčem je Tsonga.
Reagovat
pockerface
Troška konspirační teorie: Andy to celé v Paříži vyhraje, pak se z velké únavy v 1.zápase TM zraní a odstoupí.(na oko).Za 2 dny se uzdraví a začne se připravovat na finále DC. Tím se vlk nažere a koza zůstane celá a žádná pokuta nehrozí. Nebo to bude úplně jinak, Andy v Londýně zabojuje, na Belgii si věří tak,že mu stačí jeden, dva tréninky na antuce a z Londýna poletí hned na finále. Tak jsem zvědavý jaká konspirace mi vyjde :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Vubec nevim, co cekat od zapasu Rafa Wawros. Jestlu to Stan vypusti, jak tady nekdo psal, ze ty turnaje mimo GS flaka. Jinak by to mohla byt slusna generalka pred TM, co se tyce psychicke vyhody a sebevedomi Rafana.
Uvidime jak Tom dneska, doufam, ze se mu podari Novaka sundat, ale kdyby hral Novak tak jako vcera, tak nejak bez stavy, tak by zas bylo fajn, kdyby sel Rafa na polovicniho Djokera, tam by to sebevedomi stouplo do zavratnych vysin...
Toma by Rafa podle mne dal...
Kazdopadne zapas s Wawrosem je naprosto otevreny.
Reagovat
smazaný uživatel
a nebo, to možná všechno bude úplně jinak.
Reagovat
Kozoroh
Novak vyhraje Paříž-Bercy, Nikki aspol. bude prskat vzteky :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ale vubec ne, nevim kam na to chodis. Prala jsem Nolemu jak W tak USO, asi si me s nekym pletes. Jde jen a pouze o Rafu, nikoho nehatuju.
Reagovat
Kozoroh
Ve Wimbledonu a na US Open si mu přála proto, že zabránil Rogerovi navýšit rekord v počtu získaných GS titulů, čímž Fedex neodskočil od Rafy.
Na Roland Garros po vyřazení Nadala Djokerem si přála Můrovi a pak Stanovi. V obou zápasech soupeřům Djokera. Takže se nevytahuj, že opravdu přeješ výhry Djokerovi, když mu fandíš jen účelově.
Reagovat
Nola
neodsudzuj... je to uplne bezna reakcia opacneho fans tabora, naopak by som bola velmi prekvapena, ak by Nolemu niekto doprial prekonat novy rekord v pocte Masters za sezonu
Reagovat
smazaný uživatel
Clovece, ty me snad znas lip nez ja sama sebe, ze vis, co si myslim a jak to citim :-D abys na me nevyskocil ze skrine :-DDDD

Jestli sis nevsiml,tak Novak je pro Rafu, ale ted uz i pro Rogera, daleko vetsi hrozba, nez Roger pro Rafu. Roger uz toho moc neprida...at hraje sebelip, na GS uz nema, i kdyz si to tady mnozi nechteji priznat. Takze neslo o to,ze bych nechtela, aby Roger,vyhral z vyse uvedenych duvodu, Novak je mi blizsi, i kdyz z nej mam samozrejme strach, nepopiram.
Porad verim, ze Rafa da jeste ty tri ctyri GS, trebaze si to tady nikdo jiny nemysli...
Reagovat
smazaný uživatel
A je pravda, ze jsem prala Andymu a Stanovi, ale tem uz fandim dlouhodobe, kdyz vypadne Rafan, a ze tech vypadnuti letos i loni bylo, tak uz mi nikdo jiny nezbyl...a to ne proti Nolemu,ale proti komukoliv.
Reagovat
Roger_Federer
Na Granslem rozhodne ma, stat letos v jakem koliv finale kdokoliv jiny ze vsech zbyvajicich hracu zebricku, mel Roger oba tituly.
Nema ted na Djokovice.
Reagovat
smazaný uživatel
No a o tom to cele prece je. Dokud to tady bude ovladat Nole, tak nena sanci nikdo. Na AO? NA FO? Na W??? Zapominas na Rogerova leta. At mu nekdo na AO odstrani Novaka, na FO Rafu, na W zase Novaka nebo Muru...no snad jeste to USO...ale porad je tady ten vek, to proste nezastavis. Letos byl blizko, to je fakt. Ale ve skutecnosti hrozne daleko.
Pristi sezonu muze prohrat par zapasu, vezme mu to chut i motivaci, nevis jak na tom bude zdravotne. Co byste po nem jako chteli..aby hral tenis jeste ve 40?
Reagovat
Roger_Federer
Ja uz jsem to tady psal vicekrat, pro me konkretne je vsecko od roku 2013 navic.A "tesi" kazdy vyhrany zapas, vyhrany turnaj.
Nemam a necakam, zadne prehnane ocekacani a pred zapasy raci nic nepisu, protoze kazdy zapas je jiny..
Mam pocit , ze daleko vetsi ocekavani a tlak:) na Rogera, prichazi z tabora jineho hrace za zenitem;)
Reagovat
Nola
tie tvoje vecne istoty.....
Reagovat
Kozoroh
Ty tvoje věčné pochyby...
Reagovat
smazaný uživatel
já myslím že vyhraje Stan. 1 důvod bude chtít Rafovi vrátit nedávný debakl, 2 důvod Rafa už má za sebou několik 3 setových dlouhý zápasů, takže únava bude a blíží se TM...... Fandím Rafovi,ale tuším, že vyhraje Stan.
Reagovat
tito
Novak není poloviční. Jak psal Forehand- Nole hrál na půl plynu, protože více nepotřeboval. Je krásně vidět, že když potřebuje, tak si podání, které ztratí, vezme kdykoliv zpět. Má stále skvělou formu a o jeho sebejistotě svědčí to, že účelně šetří silami. Ve vzájemném utkání bych viděl větší šanci na vítězství u Stana, než u Rafy. Matadorovo sebevědomí se od Basileje hodně zlepšilo, v návaznosti na to i hra. Ale s Djokerem by stále tahal za kratší konec provazu. Ani v dnešním utkání jej kvůli předchozímu maratónu nefavorizuji. Krom jiného je však otázkou, komu se bude chtít více hrát proti favoritovi dalšího kola- Tomášův postup by přeci jen bylo velké překvapení. Tam bych spíše tipoval Rafu :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ja psala uz vcera,ze mi prislo,ze Novak tak nejak klauni, zkratka herecka. Jaky je skutecny stav, ukaze se dnes, pri vsi ucte k Simonovi, nebyl to dustojny souper. Nevidela jsem ani jeden pokus o winner, zadna priprava na utok, nejak si rozbehat soupere, zatlacit a pak to tam zabit, vzdy cekal na Djokovu chybu, i kdyz je fakt,ze branil skvele. A ano Novak hral presne co potreboval. Tom, kdyz si nenadela do trenek, mohl by Noleho aspon poradne potrapit a unavit ve trech.
Preju Rafanovi..a verim mu! ;-)
Reagovat
Kytka
Z toho, že by ho Tomáš potrápil stejně nic Tomáš mít nebude. Počítá se jen výsledek. Je ale fakt, že letos spolu hráli 2x, vždycky na tři sety.
Reagovat
Mayo
Podľa mňa si ty polovičná.
Reagovat
smazaný uživatel
Vzdledem k tomu, ze jsem,za rok zhubla po diteti 18 kilo, tak mas vlastne pravdu :-DDDD
Reagovat
Kozoroh
Jakýpak poloviční No1e?? Djoker v Paříží-Bercy hraje, co potřebuje, v důležitých chvílích zahraje nejlepší míče, proti silnějším soupeřům (dnes Berdych, zítra Wawrinka/Nadal, v neděli Murray atd.) vytáhne lepší hru. Djoko v hale neprohrál tři roky a k zisku titulu z Bercy ho motivuje především vytvoření nového rekordu v počtu vyhraných 1000 za sezónu a přiblížení se Nadalovému prvenství na jeden triumf (Nadal má 27 titulů Masters, Djoker o dva méně).
Nedělejte si zbytečné iluze, Djoker si Bercy nenechá vzít :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Vzdyt pod tita jsem psala, ze Nole hral to, co potreboval...nechytej se kazdeho slovicka :-) Ale i ty musis priznat, ze zas tak uplne ta jeho vyhra presvedciva nebyla, byl to jiny Djoker nez minuly turnaj kde vyhral :-)
Reagovat
smazaný uživatel
ahoj, nevíte někdo kdy se hraje chalenger v Bratislavě a jaké je obsazení, díky
Reagovat
EllNino
Měl by tam hrát Radek a je to od příštího týdne :)
Reagovat
Fandina
Zoznam hráčov Peugeot Slovak Open

3.11.2015

Lukáš Rosol (ČR)

Iľja Marčenko (Ukr.)

Jan-Lennard Struff (Nem.)

Lukáš Lacko (SR)

Ivan Dodig (Chorv.)

Norbert Gombos (SR)

Farruch Dustov (Uzb.)

Elias Ymer (Švéd.)

Oleksandr Nedoviesov (Kaz.)

Adam Pavlásek (ČR)

Michail Južnyj (Rus.)

Igor Sijsling (Hol.)

Édouard Roger-Vasselin (Fr.)

Peter Gojowczyk (Nem.)

Ante Pavič (Chorv.)

Daniel Brands (Nem.)

Michal Przysiezny (Poľ.)

Marius Copil (Rum.)

Andrej Rubľov (Rus.)

James McGee (Ír.)

Aslan Karacev (Rus.)

Vladimir Ignatik (Biel.)

Amir Weintraub (Izr.)

Jan Šátral (ČR)

Voľné karty
Radek Štěpánek (ČR)
Altug Celikbilek (Tur.)
Jozef Kovalík (SR)
Alex Molčan (SR)

http://tennisslovakopen.sk/program.html
Reagovat
smazaný uživatel
děkuji za vyčerpájící informace, určitě vyrazím
Reagovat
Fandina
Pozdravuj Lukáše Rosola, že mu fandím.
Reagovat
Lunej..
Určitě mu bude držet pěsti a pak si k němu poběží pro podpis, to jen tady dělá haura :D:D
Reagovat
smazaný uživatel
teď jsi to uhodla, už se těším na další jeho zápas jak Vás tu budu prudit. Jeho podpis je jedine co mi v životě chybí:))
Reagovat
Lunej..
Proč mi vykáš, se mě bojíš? :D:D Chybí ti toho hodně, hlavně nadhled :D
Reagovat
smazaný uživatel
řekl bych, že tobě chybí zase malinko IQ je myšleno množné číslo ne vykání:)
Reagovat
Lunej..
je zvláštní, jak rád urážíš viď? Proč píšeš o mém IQ, když právě množné číslo je myšleno s malým v? Ale to je jedno, s tebou se nedá moc žertovat, ty jsi takový rádoby ranař, tak ok, už tě nechám být. :)
Reagovat
smazaný uživatel
na něho určitě nepůjdu!!
Reagovat
Fandina
ale pozdravovat ho můžeš, když ho uvidíš, ne?
Reagovat
smazaný uživatel
pozdravy nechám jeho fanouškům já mám jiné oblíbence
Reagovat
Fandina
v pohodě, byl to spíš ode mě rýpanec co se týká Rosola.
Já tam mám i další oblíbence, Adama, Gomboše, Šátrala, Štěpulu, Lacka, takže by bylo na co se dívat.
Reagovat
smazaný uživatel
s těma jmény souhlas taky jim fandím hlavně Štepcovi, ale to už nebude na dlouho. Jen ne LR:)
Reagovat
Fandina
Jasně, Štěpula svým herním stylem je úžasný, já bych pochopitelně chtěla vidět všechny tyhle, co jsem psala, samozřejmě Lukáše a hodně i Gombose, líbí se mi jak hraje a je to pěkný chlap.
Reagovat
smazaný uživatel
koukám, že tobě se líbí všichni:)
Reagovat
Fandina
Nejvíc Tommy Haas, Gríša, Lukáš, Gomboš. Tak moc jich zase není.
Reagovat
smazaný uživatel
se třemi nemám problém s jedním úplně nesouhlasím:)
Reagovat
Fandina
jasňačka, já ti můj vkus nevnucuji :-))))))))))))
Reagovat
smazaný uživatel
aa, teď čtu, že nebude Klížko, hm... Hodně zvláštní rozhodnutí. Psalo se, že do Bratislavy pojede, pokud se mu nepovede Valencie a Paříž, aby nahnal nějaké body. V obou vypadl v prvním kole a teď si nezahraje doma, zvláštní.
Reagovat
smazaný uživatel
Kližan no..
Reagovat
smazaný uživatel
jj, škoda, chtěl jsem ho vidět chlapce. TOP 10 hráče. ;)) Ty se chystáš na turnaj?
Reagovat
smazaný uživatel
Chystám Venco, dáme pivo?...:)
Reagovat
smazaný uživatel
Jasné, poznal jsem vodu, tak teď i oheň tohoto portálu. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Niekedy streda, stvrtok, piatok sú pre mňa najlepšie dni...

Tak snáď sa nepopáliš :)
Reagovat
smazaný uživatel
Já tam budu buď čtvrtek, nebo pátek. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Super.Tak daj vedieť potom, napiš správu ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Ok. :)
Reagovat
Lunej..
Koukej mi tam pořádně tlačit Dodigy, tedy jestli tam ještě vůbec bude. Lukášovi budeš fandit z celého srdce, to je mi naprosto jasné. A Forehandovi už konečně rozmluv toho Rafu, změna je život :D
Reagovat
Lunej..
Dodiga :)
Reagovat
Roger_Federer
Ja Forhendovi domluvim...;)
Reagovat
smazaný uživatel
jasně, na Ivana se těším.. :) Když to bude poslední mač dne, tak mu tam vytvořím atmosféru. :D Rosi je rozjetý, ten podporu potřebovat nebude.;) A obávám se, že Forehand je nevyléčitelný.
Reagovat
EllNino
Postoupil poprvé do semifinále challengeru, v Canbeře porazil Australana Fanselowa 6:4 7:6(3) a v semifinále ho čeká další Australan Luke Saville, přítel Dashy Gavrilové :) ...Případná výhra by ho poprvé posunula do 3. stovky žebříčku, snad se začíná probouzet :) A hlavně ať drží zdraví, které ho dřív moc neposlouchalo
Reagovat
smazaný uživatel
souhlasím s tebou, taky mu fandím, sympaťak a přeji mu ať do 2 let je v top 50, určitě na to má.
Reagovat
EllNino
:) Je to můj ročník, pomatuju si ho odmalička, jsem rád, že se mu teď začalo trochu dařit, snad to vytáhne do tý 2. tovky, to už se pak ty body sbíraj přeci jen snáze ...chtělo by to zejtra dát i Luka )
Reagovat
SubOptikT
Fanselow je Němec, ne?
Reagovat
EllNino
jop :) jsem se přepsal, protože porazil už Thompsona a teď bude hrát zase s Australanem, předim s Novozelanďanem :D tak pardon
Reagovat
George_Renel
zápasů podle live.score je trošku ujetý, nemyslíte? Debl v 18:30 a singl v 19:30. Nebo je to úlitba Srbovi?
Reagovat
mrafe
Já když jsem se večer dívala na ofiko stránky, tak mě to taky překvapilo, frantici počítali s tím, že vyhraje Jo, proto to tak asi dali, ale doufám, že to ještě vymění.
Reagovat
pockerface
Docela by mě zajímalo, jestli to nepředělají, tak jestli tím donutí Tomáše s Radkem odstoupit ze čtyřhry. Protože to nemůže Tomáš stihnout. To by musel s Radkem vyhrát 6:1,6:1 a zápas trvat max.50 minut.
Reagovat
rusedski
Já nevidím problém teda http://www.atpworldtour.com/en/scores/current/paris/352/daily-schedule

Nikdy nehraje tenista debla před singlem, natož na takovýmhle turnaji...
Reagovat
pockerface
No, ale je to psaný, že debla mají hrát v 18:30 a s Novakem má začít hrát v 19:30 hod. Ono se to určitě posune, ale Tomáš má hrát čtyřhru až jako poslední a to se právě kryje se zápasem s Novakem.
Reagovat
rusedski
Ale vždyť tam je AFTER SUITABLE REST, prostě Tomáš odehraje singla a po nějaký pauze na oddych půjde na debla.

18:30 tam mají akorát dementi z livesportu, který se jen koukli na to, že program na tom kurtu začíná ve 14:00, B/Š hrajou čtvrtej zápas a počítaj 1:30h na zápas, takže tam prostě práskli 18:30 aniž by vzali v potaz Tomášův singl :)
Reagovat
pockerface
Tak to jo, má angličtina je slabá :-), tak sorry.
Reagovat
tommr
a v OOP je navíc napsáno že začátek je "not before" 18:30 tzn., že se nezačne dřív než v 18:30 i kdyby všechny předchozí zápasy odpadly, ale může se podle potřeby začínat později ...
Můj názor je ten, že pokud Tomáš s Djokovicem prohraje tak si pak zkusí debla, ale kdyby nějakým nedopatřením nad Djokovicem vyhrál tak debla vypustí a bude se šetřit na semifinále singla ...
Reagovat
Kytka
Jo tak díky, asi blbě koukám. To už má svou logiku. Ten singl je pro singlistu důležitější, tak proto ho hraje první.
Reagovat
Kytka
Jo tak díky, asi blbě koukám. To už má svou logiku. Ten singl je pro singlistu důležitější, tak proto ho hraje první.
Reagovat
Kytka
Ještě včera byli psání na 12.00 hod. Tohle je nesmysl. aby odehrál čtyřhru a hned pelášil na singl. Musí mít nějakou přestávku. Kdyby musel vzdát, byla by to škoda. protože Noleho si nedá a kluci by si mohli spravit chuť ve čtyřhře. Není to pomsta Frantíků za vyřazení Herberta s Mahutem?
Reagovat
peggy
Rafa Vamos!!! Dale,dale.
Reagovat
pockerface
Dnes bych to přál Richardovi, Davidovi, Tomovi, Stanodovi ať tu 1000 vyhraje taky někdo jiný než stále Novak, Rafa, Andy, Roger. Když už mi ten Roger vypadl, tak budu přát spíš těm se kterýma se moc nepočítá. Já vím možná pokrytecké, ale tak to prostě dneska mám. Richard nebo Tom by si letos větší úspěch určitě zasloužili. Tak budu držet palce :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Mám to podobně. Richard a Standa jsou mí dlouhodobí oblíbenci a u Toma je to taky jasný. Ale všechny tři čeká přetěžká šichta.
Reagovat
Herbert_Hoover
Tak hlavní je fandit proti Rafovi, ne? ;)
Reagovat
pockerface
No to ani ne, vlastně bych si přál, aby to vyhrál kdokoli kromě Novaka. Ten už těch titulů za letošek má dost. Tak by to mohl vyhrát někdo z těch zbývajících kluků a klidně i ten Rafa, ale pokud by postoupil R,D,T,S tak bych se nezlobil :-)
Reagovat
Herbert_Hoover
Můj tip na postup je Andy, BigJohn, Novak (lehké by to ale mít nemusel pokud se Tomáš nepodělá mentálně) a Rafa..nejjasnější je Muzza, jinak bych za nikoho nepoložil úplně koule na špalek :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ja bych docela veril Andymu. Hraje zatim nejlip, Novak je tradicne po delsi herni pauze jeste nerozehrany a formu casuje Turnaj mistru
Reagovat
babolat.cz
Mnoho povyků pro nic. Anderson byl povinnost. Radovat se chci dnes!
Reagovat
smazaný uživatel
mohou byt jen deti a blazni. A vyhra srdce muze mrzet a hrabe kvest... ;-) Come on, 1zzyyyyy!!! :-)) Ted uz jen zbyva doufat, ze si Djokovic zas prohraje nejake to podani.. ;-)
Reagovat
mrafe
Vám skalním fanouškům, to nelze nepřát, že vyhrál Váš favorit.
Reagovat
smazaný uživatel
Omlouvám se Tomovi za to, že jsem mu proti Tsongovi nevěřil. Gratulace, jseš borec!
Reagovat
Franky
Tak pripajam sa aj ja ako FFF ku gratulacii 'Nadalovcom' klobuk dole narozdiel od Fedexa to dnes Rafa pevnymi nervami uhral, necem sa vyhovarat na ruku ci horucku ci co je s Rogerom dnes hral Johny dobre!! Kazdopadne sa tesim na pripadny zapas upgradovaneho Rafu s nie tak istym Djokerom!! Tentokrat by som drzal matadorovi uz by niekto mal porazit Djokovica konecne!!
Reagovat
smazaný uživatel
I kdyby se mu povedl zázrak a porazil Djoka, bude ho v SF čekat Nadal nebo Wawrinka. Oba pro Toma velmi nepříjemní. Když koukám na spodní polovinu pavouka, tak tam by byl pro Tomáše mnohem hratelnější každý.
Reagovat
smazaný uživatel
No krásně ubojované, Rafa je prostě mental titan, ať žije king comebacků, Nadalovci těšte sa, dobrú s kobrú :))
Reagovat
tito
Dobrou :-)
Reagovat
Cico93
dobrú:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tesime se, dobrou :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Dobrú..;)
Reagovat
Fandina
Gratulka Rafovi, přála jsem výhru Kevinovi, ale Rafa byl lepší. Tak příště Kevine.
Reagovat
Kytka
Taky jsem přála víc Kevinovi, ale Rafa byl lepší. Kevin bohužel ve třetím setu odešel.
Reagovat
babolat.cz
Moc radosti pro nic, Anderson je pro Rafu povinnost,ale díky za to. Radovat bych se chtěl dnes!
Reagovat
smazaný uživatel
Dobojované..Staré otrepané klišé, ale lámalo sa to na jednej loptičke...Áno, na tej na sieti, kedy Kevin trafil Rafovu raketu :)
Reagovat
tito
To nebyl lehký úder, šlo to na tělo. A propos, co ten forehand do sítě? Myslím, že si byli kvit :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Kevin spravil aj DF v TB :)..

Ale samozrejme..Nadal býval vždy skalopevný v koncovkách a nech sa súper snažil akokoľvek, nech vyhrával akokoľvek, vždy to aj tak vyhral Nadal, lebo tie kľúčové fiftíny uhral, vydrel..A dnes sme si to pripomenuli..Ja len, že som skoro zabudol na staré zvyky..
Reagovat
spaniel
Nadal treti set nejlepsi vykon letos. Jak zamlada. Mate duvod k optimizmu opičáci :)
Reagovat
tito
Tě nepoznávám :-)
Reagovat
smazaný uživatel
vďaka, od teba to dobre padne :-)
Reagovat
Cico93
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jak rikas, dobrej matros :-DDD to cumim...
Reagovat
Roger_Federer
Furt to vsechno zachranuje a otaci, zacatky zapasu neni dobry, pak se zveda a z prizpenim souperu uklidni a nakonec to vsechno vzdycky rozhodne Rafova bojovnost a zlak ktery souper neustoji
..Ani Roger k tomu v Baslu nemel daleko. Podle me se dost zlepsil, oproti predchozimu tomuto roku.Zitra to stacit nebude.
Reagovat
smazaný uživatel
juchuchú, máme to, zlato
Reagovat
Mayo
Vamoooooooooooooooooooooooos !!! Sme tam
Reagovat
smazaný uživatel
To je radosť, čo?
Reagovat
Mayo
No to si píš, utiekol z mečbolu a otočil (:
Reagovat
smazaný uživatel
Tony tam niečo pošepkal Rafovi medzi výmenami :)

Asi ho pochválil ako pekne hrá.
Reagovat
tito
No, i když to dá, tak to bude Pyrrhovo vítězství, protože zítra bude jen plést nohama.
Reagovat
smazaný uživatel
Nemyslím tito..Bude hrať večerný zápas..Včera to bolo s Rosolom rýchle a zajtra bude ready...Kevin hral včera tiež dlho do noci, 3x 7;6 a dnes vypadal výborne..Zlomil ho ten TB..

Apropos, Rafa v Ríme 2014...Prvý mach so Simonom cez 3hod, o deň neskor 2hod. s Youzhnym a o den neskor 3hod s Murraym...A den na to vyhral 6:2, 6:2 s Dimitrovom...

Ja si myslim, ze zajtra bude okej a bude favorit..
Reagovat
tito
Tak uvidíme :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Držme palce..Už aj spaniel vidí zlepšenie, tak uvidime...

A vraj sme opičáci :)
Reagovat
smazaný uživatel
neva, to znesieme, len nech Rafa frčí vpred :-)
Reagovat
Kytka
Wawrinka se moc dneska nenadřel a teď už odpočívá. Rafa se dostane do postele tak ve dvě. A že se Wawrinka umí vyhecovat, když chce.
Reagovat
Mayo
Stan okrem GS tie turnaje fláka.
Reagovat
Kytka
Třeba zabere. U něj nikdy nevíš.
Reagovat
smazaný uživatel
Snad to bude opakování letošní Šanghaje a ne Říma :)
Reagovat
Fandina
přetahují se ale chlapci Kevin s Rafou jo jo
Reagovat
Mayo
Intergalaktická RAfova kopacia technika (: , nájdite mu vo futbale súpera!
Reagovat
spaniel
Tsonga, suverenne nejlepsi kopaci technika z tenistu.
Reagovat
smazaný uživatel
Kolko DF Rafa urobil tento rok na big pointoch?..30-40?..
Reagovat
smazaný uživatel
mi povidej...ale ted to ustal :-)
Reagovat
Fandina
Kytka ... záhada streamů a jejich rychlosti je u mě. Na jednom notasu mám ten samý spuštěný stream rychlejší než na druhém.
Reagovat
Kytka
To je zvláštní. Tak já mám jen jeden noťas a stream se někdy zpožďuje i 2 míče od TP. Telka je výrazně rychlejší.
Reagovat
Fandina
S televizí to teď nemůžu porovnávat, ale odpoledne jsem měla rychlejší stream o jeden až dva míče na netbooku a to samé mám, když jsem si teď pustila ten samý stream na notebooku.
Reagovat
Kytka
A máš kabelovku nebo satelit?
Reagovat
Fandina
satelit
Reagovat
Kytka
Jo tak to je tím. Dokud jsme měli satelit a koukali třeba na hokej, tak při otevřeném oknu jsme z venku slyšeli z ostatních oken gól a mi teprve pak ten gól sledovali. Kabelovka co máme teď je rychlejší.
Reagovat
Kytka
pardon - my
Reagovat
Fandina
tak to jo. To mám právě na netbooku, že už je po výměně i dvou a na satelitu to začne
Reagovat
Fandina
a jinak máš vzkaz
Reagovat
Kytka
Vzkaz?
Reagovat
Fandina
ve vzkazníku
Reagovat
Kytka
Asi jsem nechápavá. To je zase co?
Reagovat
Fandina
Pošta každého uživatele nahoře je Uživatel a pod tím Nastavení a Vzkazy.
Reagovat
Lina
Jak se sem přihlašuješ a odhlašuješ, tak je tam uvedeno vzkazy, tj vzkazník.
Reagovat
Kytka
Oběma díky za radu. Zase jsem se já stará babuša něco přiučila.
Reagovat
panzer.dragon
šance byla, Kevin jí nevyužil a je po zápase, mi připoměl gulbise :-)
Reagovat
panzer.dragon
připomněl
Reagovat
smazaný uživatel
Po 2 hodinách konečně brejk. Tak teď už v klidu dopodávat.
Reagovat
smazaný uživatel
Potvrdit a dopodávať a bude kľud.
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa a potvrdit? Jeho nej slabina..ale je fakt, ze za posledni mesic ne tak vyrazna...VAMOOOS ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Taky bych to viděl ještě na nějakou Rafovinu :)
Reagovat
Mayo
BrejkoRáááfa!
Reagovat
Cico93
a hned Brejk
Vamos!!!
Reagovat
Mayo
vamooooooooooooooooooooos Rafa...och oni to preložili na zajtra , das ist hrúza
Reagovat
smazaný uživatel
Čo preložili?..
Reagovat
smazaný uživatel
Preložili pre tmu?..:))
Reagovat
Mayo
neviem :D ja to sledujem iba na livescore.com a tam už nebliká ten zelený štvorček jak zvykne, keď sa hrá ale je tam vypísané, že Int.
Reagovat
Mayo
až teraz to už zase fičí...pardón, no ja zato nemôžem :D
Reagovat
smazaný uživatel
že ty sis zhasnul? :D
Reagovat
Mayo
?
Reagovat
smazaný uživatel
já myslela, že jsi na to koukal a zápas byl přerušen pro tmu, tak to prepáč ;)
Reagovat
Kytka
Pusť si nějaký stream a nic ti tam blikat nebude.
Reagovat
smazaný uživatel
Asi Intermission. Prestávočka..Rafa si odskočil :)
Reagovat
panzer.dragon
furt jedou
Reagovat
tito
Mayo, nestraš mne :-)
Reagovat
panzer.dragon
škoda že to napálil rafovi na raketu, jinde by to neměl
Reagovat
Kytka
Teď se jen nesesypat.
Reagovat
Kytka
A je to asi v pytli. Ten Ell řituál asi postoupí :(((((
Reagovat
smazaný uživatel
To je ale slusna kvetinka, takova inteligentni...
Reagovat
tito
Taky si říkám už delší dobu
Reagovat
Kytka
No a coé dělá, pořád jede zadek, předek, nos triko, uši, nos.
Reagovat
smazaný uživatel
To je teda novinkaaaaaaa :-O
Reagovat
Kytka
Není, to dělá léta jen přidává. Někdy jde ze zadku rovnou na nos, tak co tedy je?
Reagovat
smazaný uživatel
Sorry, ale tady neco sumi :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Wooooooooooow, tak za tohle tleskám, neskutečný, co teď Rafa dokázal a jde se do třetího setu, to by mohlo ufouna zlomit, tak vamos :))
Reagovat
Cico93
ufouna:-DDD
Reagovat
smazaný uživatel
a eště albína ušatého som zabudla povedať ;))
Reagovat
Cico93
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Chudak...Pan Buh nalozil kazdemu podle sveho uvazeni, Kelisova :-D
Reagovat
smazaný uživatel
já za to nemůžu, že ráda vymýšlím nebo přejímám přezdívky, co mě přijdou vtipný, jedna nelichotivá na Rafu mě zrovna napadá :P
Reagovat
Kytka
To mně taky. A moje polovička tvrdí, při rozevlátých vlasech Kevina, že vypadá jako kuře před ventilátorem.
Reagovat
smazaný uživatel
Opakovany vtip neni vtipem.

Goatko, tobe to odpoustim ;-)
Reagovat
Kytka
Trhni si. Nemíním se s nikým hádat.
Reagovat
smazaný uživatel
Kde je vule, tam je i cesta..neboj, jeste mas sanci to zmenit.
Reagovat
smazaný uživatel
máš pravdu, opakovaný vtip není vtipem, než Rafa uválčil gem na 3:1, já se stihla vykoupat, beze srandy :D a Škrabala bys mi taky odpustila, jo? :P

https://www.youtube.com/watch?v=ZXuCngV2-wY
Reagovat
smazaný uživatel
Ty se preci se svou inteligenci k necemu takovemu nesnizis :-) ...bez ironie.
Reagovat
smazaný uživatel
někdy mám trošku nutkání, ne že ne, ale tak co, zvykla jsem si i na Elegoše a Egoistu, beru to s humorem :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ale jo, to ja taky, ale preci jen to cist od holky, je dost divny...Chlapi at si nadavaj jak dobytci, ale my jsme prece jemna stvoreni :-D
Reagovat
smazaný uživatel
to jsme :) i tak se ale ráda pobavím v tomto duchu :PP
Reagovat
Kytka
Kdo je Kelisova?
Reagovat
smazaný uživatel
no to snad ne :D
Reagovat
Kytka
Já fakt nevím, kdo to je.
Reagovat
smazaný uživatel
Ted bez urazky, muzu se zeptat kolik ti je let? Neni prece mozny, aby te minulo slunce seno...:-)
Reagovat
smazaný uživatel
no dop*dele práce, ty neznáš Slunce, seno a Kelišku? :D

https://www.youtube.com/watch?v=QyWFKT_QwZY
Reagovat
Kytka
Ne a je mi 63. U těch filmů jsem vydržela maximálně 5 minut, dál jsem to fakt nedala. Já prostě tyhle Troškovy komedie nemusím. Tak se omlouvám za neznalosti. Prostě každý je jiný, má rád něco jiného. Ale respektuji, když se u toho někdo baví. To myslím bez urážky.
Reagovat
darek.vrana
Podepisuji.
Reagovat
smazaný uživatel
Chápu a souhlasím. Osobně mám Slunce, seno... docela ráda, ale zrovna asi před 14 dny jsem luštila jeden filmový kvíz. Šlo tam o ty nejslavnější hlášky z těch nej nej nejslavnějších českých filmů. Ukázalo se, že z nich znám dobře tak polovinu, další čtvrtinu jsem viděla jednou a nijak mě to neoslovilo a pak se tam našly i kousky, které jsem nikdy neviděla, protože jsem to musela po 5 minutách vypnout. Takže naprosto rozumím, jak to myslíš :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to, co toci Troska dnes, je na mile vzdalene tomu, jak dobry humor tocil driv, treba prave Slunce seno. Ale chapu, kazdy mame nastaven smysl pro humor na jine urovni, takze u ceho se pobavi jeden, druhy povazuje za odpad. Nicmene si myslim, ze prave Slunce, seno patri mezi klenoty, je to jednoduche, ale zaroven genialne vtipne, zkratka kult. A skoda, zes to nedokoukala do konce, treba by jsi se v nektere postave i nasla. A kdyz uz nic jineho, na zehleni dobry ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
hehe, na žehlení dobrý :)) tak nějak, chápu, když to někdo nemusí, každý máme jiný smysl pro humor, někdo ho nemá vůbec ;)) ale přeci jenom tohle je tak známá věc s nesmrtelnými hláškami a postavami, že to nemohlo minout snad nikoho vyjma hodně mladých lidí, kterým to nic neříká, zvlášť starší ročníky, a ano, souhlasím, že dnešní Troškovy filmy a vůbec obecně české filmy jsou oproti těm starým příšerné
Reagovat
smazaný uživatel
Jestli si Troska myslel, ze Babovresky nejak budou humorem navazovat na Slune, seno, tak se teda pekne seknul chlapec...to je naprosto nekoukatelny kyc. Kamenak je stejna blbost, ale dala bych tomu vic hvezdicek nez Blbovreskum. :-)...ty jsem opravdu musela po cca 10 minutach prepnout. Jde totiz predevsim o kvalitni herce, Ruzickova nesmrtelna, Triska dokonalej, Labus nenapodobitelnej a Evik bezkonkurencni :-) atd atd...
Reagovat
Kytka
Ale já mám ráda legraci a humor, ale tak nějak asi jiný. Jsem spíš smíšek. Ale obecně, české komedie mi moc neříkají. Až na výjimky jako třeba Marečku, podejte mi pero. To jsem viděla xkrát a vždycky se řežu smíchy. A vůbec pana Sováka jsem měla moc ráda, proto můžu třeba i Chalupáře. I když na seriály koukám jen minimálně, takřka vůbec. A pak černý anglický humor. Případně 2 americké filmy - Moje tlustá řecká svatba a Číslo 5 žije. Ale taky, většinu amerických komedií vůbec nemusím. Spíš mně přišly i humorné nějaké hlášky ze série Pán prstenů. I když tam miluji především ty knížky než ty filmy. Filmy jsou moc akční. Takže tak nějak.
Reagovat
smazaný uživatel
Cislo 5 zije, TO JE LEGENDARNI :-) jako mala jsem to videla snad milionkrat.
Tak duo Kemr Sovak je rovnez nesmrtelne, jako v Chaluparich.
Reagovat
Kytka
Jo. Když jsme měli ještě staré kazetové video, měla jsem to nahrané a když byl blbej den, v TV nic, do ničeho se mi nechtělo, tak jsem si to pustila a svět vypadal hned líp.
Reagovat
Kytka
Ale já mám ráda legraci a humor, ale tak nějak asi jiný. Jsem spíš smíšek. Ale obecně, české komedie mi moc neříkají. Až na výjimky jako třeba Marečku, podejte mi pero. To jsem viděla xkrát a vždycky se řežu smíchy. A vůbec pana Sováka jsem měla moc ráda, proto můžu třeba i Chalupáře. I když na seriály koukám jen minimálně, takřka vůbec. A pak černý anglický humor. Případně 2 americké filmy - Moje tlustá řecká svatba a Číslo 5 žije. Ale taky, většinu amerických komedií vůbec nemusím. Spíš mně přišly i humorné nějaké hlášky ze série Pán prstenů. I když tam miluji především ty knížky než ty filmy. Filmy jsou moc akční. Takže tak nějak.
Reagovat
Kytka
Safra, zase 2x.
Reagovat
tito
Strhující tiebreak!!! Vamos Rafa!!!
Reagovat
tito
Ale Kevin je dnes neskutečný sniper na podání. Vše je otevřené.
Reagovat
smazaný uživatel
Konečne aj nejaká takáto haluz na našu stranu...Tento rok už minimálne 4-5 zápasov naopak..
Reagovat
smazaný uživatel
Všetci svätí pri Rafovi..
Reagovat
Kytka
A do prčic, tak spát ještě nejdem chjo.
Reagovat
Fandina
ach jo Kevine Kevine
Reagovat
Lunej..
Ach Rosole, Rosole :D:D
Reagovat
Kytka
Bohužel přesně tak.
Reagovat
Cico93
Vamooooos
Reagovat
Mayo
čo to tam vyvádza ten chlapec
Reagovat
Fandina
TB Kevine go go go!!!

Teď se ukáže, jestli má Kevin silnou hlavu. Dřív mu to v takových chvílích nešlo.
Reagovat
Mayo
Priatelia, vidím to na tajbrejk, tak nech sa stane, čo sa má stať.
Reagovat
smazaný uživatel
Kevin hrá dobre, ale Rafa má dnes rezervy, to né že ne :)

V prvom rade strašne krátky returny aj po súperovom druhom servise...A FH by mohol tiež viac písať..
Reagovat
tito
Ty a víš, že mně se líbí, jak Rafa hraje? Ale máš pravdu, ten return dnes nejde a nejde. Ale ono je to těžké, když Kevin vymetá dokola pavučiny z růžků. Navíc mu pěkně sype bekhend. Bylo tam několik pěkných studií, jak ho skvěle prochází.
Reagovat
Roger_Federer
se me to, nebo Forehend pomalu ale jiste hodil Rafu pres palubu a prechazi k Novakovi, protoze ten se mu ted vic hodi do jeho dehonestacnich vyjadreni Rogera.Zvlastni.
Reagovat
Cico93
ojeeeej nefantaziruj.
Reagovat
Roger_Federer
No tak si ty diskuze za posledni x tydnu precti..jasne jak facka.Nebo ze by se mu hodil jenom do haterovani??;)
Reagovat
Cico93
hej to bude zréjme to druhé:-))
Reagovat
smazaný uživatel
Čo sa ti nepáči?..

Aj ty si myslis, ze Nole nemal match pod kontrolou?..Lebo to bola jedina diskusia o Djokovicovi za posledný tyzden snad..
Reagovat
Fandina
Kevine go go go!!!
Reagovat
tito
Rafa nyní na svém podání 2x excelentní na síti, pěkně drží servis, ale co naplat, když Kevin je při svém dosud nebrejknutelný. Tak snad.Uvidíme.
Reagovat
smazaný uživatel
Kevin dobře servíruje, Rafa až na jeden game celkem taky. No nic, tak najíždíme zase na třísetový režim :)
Reagovat
Lunej..
Ani náhodou, Kevin to dá ve dvou, brejkne Rafana a jdeme spát. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak dobrou :)
Reagovat
tommr
Anderson zatím hraje skvěle a pokud mu to vydrží až do konce zápasu tak by moh Tomáše udržet na 5.místě ... :)
Reagovat
Lunej..
Kevin jako správné Tomášovo dvojče taky přestal nosit čepku ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Chacha ... Jo mas pravdu. Ma poradny usiska, elfik
Reagovat
Fandina
dvojče ale ne kvůli ušim ...
Reagovat
Kytka
A má hodně jemné vlasy. Moje drahá polovička prohlásila, že je jak kuře před ventilátorem.
Reagovat
Kytka
Jo pravda. A rozdíl by pak byl víc než 1O bodů.
Reagovat
Kytka
Tedy myslím v letošním žebříčku.
Reagovat
Cico93
Tak Andersonovi to sype na tom podaní zatiaľ.
Aby Roger nepočkal Rafu na letisku.
Reagovat
Mayo
tento turnaj je väčšinou pohrebisko favoritov okrem srbského tenistu
Reagovat
Kytka
Až na ten rok, snad 2012, kdy měl tenhle turnaj v neděli končit a v neděli začínal TM. Všichni jeho účastníci tak divně odevzdávali a frr do Londýna. Napadla mně písnička: Všichni jsou už v Mexiku, buenos dias, já tady du. Jen ten poctivej blbec Ferrer neodevzdal a vydržel do konce, díky tomu má jednu tisícovku.
Reagovat
smazaný uživatel
prileteli spolu, že by spolu aj odleteli? :D
Reagovat
tito
Kevinovi tam ten servis neskutečně padá. Nevím jak Rafa přišel o podání, ale proti takovým hráčům si to nemůže dovolit. Druhý může skončit až v TB a tam je to lotýnka.
Reagovat
tito
Navíc dnes i Rafa blbě čte podání.
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa mal hneď v prvom geme na príjme 40:15, nevyuzil a vzapatí si prehral servis..Odvtedy si obaja drzia serv s prehladom..Snad si Kevin vyberie aj gem blbec..
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem bytostně neschopen fandit jakémukoli hráči s průměrnou rychlostí 1. podání 215km/h a vyšší. Tudíž kdykoli mě rozesmutní zpráva, že postoupil Karlovič (ten hlavně samozřejmě), Raonic, Isner, Groth.
Reagovat
smazaný uživatel
Je to taky umeni sazet tam jedno eso za druhym. Ikdyz je pravda, ze bez toho podani by kluci nebyly v top 100
Reagovat
smazaný uživatel
děkuji
Reagovat
smazaný uživatel
Na druhou stranu, kdyby Nole a Rafa nedostali od pana Boha rychlost jakou maji, mely by mnohem mene grandslamu a kdovi jestli nejaky. Kdyby Berda byl rychly jako Andy, tak uz nejaky Slam mel.

Je to proste jak to je
Reagovat
slacker
Tak proc berda netrenuje rychlost?
Reagovat
smazaný uživatel
Mas nejakej limit, ktery neprekrocis. Od Vydry jsem cetl, ze trenoval hodne tvrde. Taky muzes behat hodiny a hodiny a nikdy nebudes rychlej jako Bolt. Proste priroda
Reagovat
slacker
No a proc Bolt se zahazuje s nejakou atletikou a nehraje tenis, je ruchly a urostly to bude servisman a jeste k tomu rychly.
Reagovat
smazaný uživatel
Protoze je z Jamajky
Reagovat
slacker
na jamajce nemaji tenisove kurty?
Reagovat
Kytka
Jo, když mohli jezdit i na bobu.
Reagovat
Lina
:D)
Reagovat
Kytka
Berďa je teď mnohem rychlejší než dřív a maká na tom. Dneska to bylo vidět s Tsongou, skoro u všeho byl včas a Tsonga skoro nic nestíhal. Dřív na tom byli +- stejně.
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlas, viditelne zrychlil
Reagovat
Kytka
Bez toho pohybu by včera při tom mizerném servisu Vasselina nedal.
Reagovat
Kytka
To určitě by nebyli, jejich hra je založená především na těch esech a jin ak bída. Jsem na tom s nimi pocitově stejně jako ty. Pinkanou taky nemusím, ale tohle hodně vadí.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak když jsou kluci vysocí, tak se mají za to stydět? Je jasné, že servis bude jejich velká zbran a pokud k tomu přidají i pohyb, mají slušné šance.
Reagovat
Kytka
Rodick jednou řekl, že ti nad 2 metry by měli mít svou vlastní soutěž. A přidala bych k nim i Raonica. Ačkoliv má "jen" 198 cm.
Reagovat
smazaný uživatel
Jsou povrchy, kde jejich servis má daleko větší účinnost. Na antuce už se ten rozdíl smazává. Miloš byl loni ve formě a letos se nějak ztratil. Samozřejmě, že pokud dostanu za zápas 20-30 es ta se to hůř snáší.
Reagovat
smazaný uživatel
Raonic měl výpadek kvůli nějakému zranění (teď nevím přesně, o co šlo, ale bylo to delší). Jestli bude ok, tak myslím, že příští rok bude zas bojovat o top 10 a TM.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale takový Veselý má taky skoro 2 metry a není schopen svou výšku vůbec využívat. Tady v minulosti asi trenéři zaspali.
Reagovat
Kytka
No Navrátil. Ten hodně zaspal i u Tomáše.
Reagovat
Kytka
U Tomáše zase, že ho naučil jen servis a forehand a Tom teď musí hodně dohánět. Jednou to kritizoval i Mats, že to je výstraha pro trenéry neučit hráče, aby hráli pořád to stejné. Že se na něm jeho první trenér podepsal.
Reagovat
Fandina
Ale teď se mi zase zdá, že s tímhle trenérem přestal být Jirka takový ranař, nezdá se mi tak útočný jako předtím.
Reagovat
Kytka
Taky jsem si všimla.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, eště Andersona jsem zapomněl. Podání je důvod, proč porazí Nadala.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Anderson ma dobry forehand a uchazejici backhand. Na svou vysku i solidni pohyb.
Reagovat
Kytka
Je to nervák, myslím, že koncem setu odevzdá ten break zpátky.
Reagovat
Kytka
Hmm, tak to jsem se sekla
Reagovat
smazaný uživatel
kdybys byl schopen touto rychlosti podavat, zhnusen sam sebou bys zamerne sva podani zpomaloval? :-)
Reagovat
panzer.dragon
jasně, svym servisem vzal nadalovi jeho podání :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Dobrá taktika :D
Reagovat
rod_laver
Škoda, přiznávám, že prohra zamrzí. Nicméně po včerejšku, kdy někteří pomalu viděli zkompletování Basileje, Paříže a TM, je to, doufám, porážka, která je bude držet při zemi.

Nevadí, jede se dál, hlavní je TM, Paříž obecně Rogerovi moc nesedí :-)
Reagovat
Mayo
Vamos El Matador!
Reagovat
smazaný uživatel
Jedeme
Reagovat
Cico93
Lafata!
Reagovat
Kytka
Taky jsem zaznamenala, jede nám tu telka, drahá polovička kouká.
Reagovat
Kytka
Ajaj, to se to komplikuje.
Reagovat
Mayo
Sparta do hnoja (:
Reagovat
Cico93
upppps 1:1
Reagovat
smazaný uživatel
černa svině
Reagovat
smazaný uživatel
Zase? Já to nesleduju, ale už byl někdy zápas, kde by Spartu nepoškodil rozhodčí? Na sportovních stránkách jsou takové titulky týden co týden.
Reagovat
Kytka
A pokud to trenér zkritizuje zase bude příště na tribuně. Fotbal je prolezlý korupcí jako snad žádný jiný sport.
Reagovat
Lina
Tomáš dnes zaslouží pochvalu. Chtěla bych ho, pochválit i zítra. :)
Reagovat
smazaný uživatel
To je úžasně napsáno :D
Reagovat
smazaný uživatel
To jsem přemýšlel, že si vsadím na Toma místo Rogera. Říkal jsem si, že nebudu chamtivý a kurz 1,12 mi stačí. Nakonec vyhrál kurz 2,1 a 1,12 odešel do hlubin a naše Plzeň s nimi.

Každý den není posvícením bohužel.
Reagovat
Kytka
Já taky bych ho chtěla chválit i zítra. Ale to by Nole musel předvést něco podobného jako dneska a Tom povýšit dnešní výkon.
Reagovat
smazaný uživatel
Dnes hral opravdu dobre. Dobra kombinace obrany s razantnimi uvery. Jen to 1 podani by potreboval dodtat k 70%. Doufam, ze zitra neschyta od Noleho Bagetu
Reagovat
Kytka
On ale poslední dobou má trefení prvního podání okolo 56% jako dneska. Ale využil z nich 83%, obojí podstatně víc než včera. A 77% uhraných druhých podání. Ovšem Roger Vaselin byl všude u všeho včas a Tsonga nestíhal.
Reagovat
tommr
Tomáš dopodával suverénně - čistou hrou. Opět se ukázalo jak je v tenise důležitej "match-up". Proti Tsongovi a Monfilsovi se Tomášovi neobyčejně daří zatímco proti zhruba stejně silnejm Gasquetovi a Simonovi se vždycky strašně trápí ... :)
Škoda, že v příštím kole čeká Tomáše asi jeho nejméně oblíbenej soupeř a na 99% proto skončí. Ještě štěstí, že má dobře rozehranej turnaj i v deblu ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nejméně oblíbenej je podle mě Nadal.
Reagovat
tommr
čísla ale mluví jasně: s Djokovicem to má Tomáš 2:19 zatímco s Nadalem "jen" 4:19 ...
Reagovat
smazaný uživatel
Nojo, ale 3 z těch 4 výher se datují do let 2005 a 2006. A tu poslední přidal letos na začátku sezony, kdy měl Nadal dost velký problémy.
Reagovat
Kytka
Tomáš zkrátka dopodávat umí. Nepamatuji, kdy naposled se mu to nepovedlo. Ale koncem prvního setu, kdy šel z 40:0 či 4O:15 až na shodu mi zatrnulo. A Kašason (nevím jak se to píše, neumím francouzsky) se za ním modlil nebo ho zaříkával či co, ale nevyšlo to. A na začátku 2. setu nepomohl Tsongovi vyvést Tomáše z tempa ani MT. Nechci mu sahat do svědomí, ale před tím i po ošetření běhal jako srnec.
Reagovat
tommr
přesně tak - v pohybu nebyl Tsonga nijak limitovanej ...
Reagovat
slacker
Zato ty na 100% zitra nekoncis.
Reagovat
tommr
neotravuj demente ... :(
Reagovat
slacker
Ze ti to administratori trpi
Reagovat
smazaný uživatel
Ale no tak hosi, podejte si ruce, obejmete se a zakopejte valecnou sekeru ;-)
Reagovat
Kytka
Na Nolem by skončil asi každý. Sice hrál dneska pod psa, ale Berdych včera taky a dneska suverén, jako noc a den.
Reagovat
Mayo
tak s Rafom prehral 17 zápasov v rade, čo je šialené...a niekde som čítal, že označil práve Rafu za najhoršieho súpera pre neho
Reagovat
smazaný uživatel
Taky mám ten dojem, že ho tak označil i sám Tomáš. Hlavně s Djokovičem si myslím, že jsou v pohodě, s Nadalem se nemusí podle všeho ani lidsky.
Reagovat
Cico93
Keď zahrá Tomáš zajtra tak ako dnes a Novak zajtra tiež zopakuje svoj dnešný výkon tak môžme sa dočkať prekvapenia.
Alebo som blázon keď si to myslím?:-))
Reagovat
Lunej..
Ne, jsi jen milý snílek :D
Reagovat
smazaný uživatel
Nejsi. Taky mi po zápase naskočila myšlenka, že Novak by s touhle hrou byl k poražení. Jenže to by do hry nesměly vstoupit Tomovy komplexy.
Reagovat
Lina
Djokovič se stejně jako Murray na něho umí i pořádně vyhecovat. Nevím proč? :)
Reagovat
Kytka
Vědí, že to na něj platí. A u Murrayho je v tom i něco víc. Posledně vyjel na Toma, dal do toho úplně všechno, jen aby ho pokořil a další zápas odchodil a prohrál stejným poměrem jako vyhrál nad Tomem.
Reagovat
Lina
Já vím, že to tak je. Murray má nějaký komplex, či co. :)
Reagovat
Kytka
Třeba se mstí za to, že ho Lendl odkopl. A říká si Čech jako Čech.
Reagovat
smazaný uživatel
Nejde o Lendla. Jestli je tam nějaká vyšší motivace, tak kvůli Danimu.
Reagovat
turista
Novak prostě často hraje to co potřebuje aby vyhrál a šetří síly na ty nejsilnější soupeře. Nevěřím, že ho Tomáš tady vyřadí.
Reagovat
Mayo
ak zopakuje dnešný výkon Berdych aj Djokovič, tak to bude stále rovnaké ako vždy, výhra Djokoviča
Reagovat
Kytka
Bohužel se obávám, že to by museli Tomášovi vyměnit hlavu. Někdy mám pocit, že prohrává už v šatně.
Reagovat
darek.vrana
Spíš blázen, že předpokládáš, že to takhle funguje:). Každý soupeř je jiný, Simon je pro Djokoviče nepříjemný, jako je třeba zase Vasselin nepříjemný pro Tomáše. Já už dávno moc neřeším, jak kdo hrál dneska ve vztahu k zítřejšímu výkonu. Myslím, že Tomáš má mnohem menší šanci potrápit Djokoviče než Simon. Ale rád bych se mýlil.
Reagovat
Kozoroh
Proti Simonovi hrál, co potřeboval. Když ztratil servis, hned si ho vzal zpátky. Utkání se Simonem měl ve své režii.
Reagovat
EllNino
Dneska Toma musím pochválit :) Ikdyž tě moc nemusím, ale zanedlouho už nebude čtvrtfinále na Masters pro Čecha samozřejmost
Reagovat
Kytka
To je pravda. Teď řekneme jak to podělal, když skončí v osmifinále a řekneme si no aspoň že se dohrabal do SF, i když to není žádná sláva. Ale za pár let (doufám nejdřív za 3 roky) budeme vděční pokud se někdo do toho osmifimále dohrabe. A kdo tady včera sýčkoval, že Berďa prohraje 0:2. Dneska si Tsongu pěkně podal. A všimla jsem si, že Tomáš byl všude u všeho a Tsonga často nestíhal.Dneska paráda. Koncetrovaný výkon. Škoda toho ztraceného podání za stavu 4:1, ale dopadlo to. Těžko se koncentrovat celý zápas na 100%. Hodně mně potěšil a nelituji, že i když mně trápí viróza, jsem se vykašlala na chvíli na léčení a podívala se. Jestli zítra dají záznam v TV, ráda se podívám v klídku ještě jednou.
Reagovat
George_Renel
Ano, tohle byl Tomáš Berdych, včera to byl jen jeho stín. Moc dobrý výkon dnes a ocenilo to i publikum.
Reagovat
tommr
je zajímavý, že proti Tsongovi a Monfilsovi se Tomášovi neobyčejně daří zatímco proti většině ostatních frantíků se vždycky strašně trápí ... :)
Reagovat
Fandina
Ti ostatní jsou kromě Péra spíš obranáři.
Reagovat
Kytka
Aspoň mu vrátil tu porážku z RG.
Reagovat
tommr
na tom něco bude i když Monfils má taky docela slušnou defenzívu ...
Reagovat
Kytka
Tom hraje hodně rychle. Tomic o něm dokonce říkal, že od Tomáše lítají při returnu míče snad z největší rychlostí na okruhu. Ale Tomic je tlučhuba. Třeba to Monfils při těch opičárnách nestíhá.
Reagovat
turista
Gasquet není obranář, ale celodvorcový hráč.
Reagovat
smazaný uživatel
Bravo, Tome!
Reagovat
Lunej..
Tak se čekal Tomášův výprask a bylo to nakonec všechno jinak. Velká gratulka a zítra se těším na čtyřhru s Radkem, doufám, že bude na streamu. :)
Reagovat
tommr
trochu se bojím, aby do tý čtyřhry Tomáš vůbec nastoupil když pokračuje v singlu ...
Reagovat
Lunej..
Kdo se bojí, nesmí koukat na tenis :D
Reagovat
Kytka
Jo. Ale zatím ji na streamech nechystají. To mně taky štve.
Reagovat
Fandina
super gratulace veliká. Nádhera, nádhera, nádhera!!!!!!!!!!!!!
Držím palce na Noleho. Pojď!!!
Reagovat
janek_da
Nebuď na něj naštvaná?
Reagovat
Fandina
Naštvaná a proč?
Reagovat
janek_da
to já poznám, jak to není Berďulka.
Reagovat
Fandina
Berďulka to je pořád, ale sem se to bojím napsat, protože se tomu lidi vysmívají. Tak to nepíšu.
Reagovat
FulnekUltras
to je jen pár amorálních šmejdů... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Každopádně fajn, 2. místo prakticky jisté a cesta do finále taky vypadá jednodušeji.
Reagovat
tommr
tak ted se ukáže jak je na tom Tomáš s nervama. Pokud by se mu nepodařilo zápas dopodávat může ho Tsonga ještě hodně potrápit ...
Reagovat
EllNino
dobře :)
Reagovat
tommr
to jsem rád. Za stavu 4:3 ve mě ale byla malá dušička ... :)
Reagovat
Mayo
Priatelia koho má v ďalšom kole Berdych ak postúpi?
Reagovat
EllNino
No1eho
Reagovat
smazaný uživatel
:D
Reagovat
Cico93
Djokyno
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jestli Berďa zaznamená další kvalitativní rozkvět... :D
Reagovat
slacker
v pristiom kole ma bohuzel Stopku
Reagovat
tommr
ted si Tomáš uhrál servis čistou hrou a to by ho mohlo trochu uklidnit ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Berďa má pořád brejk k dobru.
Reagovat
smazaný uživatel
Důležitá hra.
Reagovat
Lunej..
nepanikařim :)
Reagovat
tommr
a Tsonga se nám najednou chytil a Tomáš naopak vypadá pořádně rozhozenej ... :(
Reagovat
Cico93
Tom si to už postráži.
Reagovat
Lunej..
Pořádně rozhozenej těžko, když si ted pěkně podržel podání. Nepíšeš náhodou o sobě? :)
Reagovat
slacker
hele kerovat do tommra muzu jen ja :_D
Reagovat
Lunej..
Já jsem milá a slušná, což se o tobě zdaleka říct nedá. Takže tommr to jistě přežije :)
Reagovat
slacker
No jeho preziti mi na srdci nelezi :-D
Reagovat
tommr
Tomáš začíná blbnout. Místo aby to bylo 6:0 je to najednou 4:2 a ze zápasu se může stát zbytečný drama ... :(
Reagovat
EllNino
a taky že stalo :D
Reagovat
smazaný uživatel
to chce zdramatizovat.
Reagovat
tommr
škoda, že Tomáš nepřidal třetí brejk, ale i ty dva co už má by měly bohatě stačit na výhru ... :)
Reagovat
EllNino
no :) ..
Reagovat
smazaný uživatel
je čím dál tragičtější. Přitom nemám pocit, že by byl nějak omezen v pohybu.
Reagovat
pockerface
Tak koukám, že Lunej měla pravdu. Roger si to s Tomem prohodil. Včera Roger exelentní a Tom bídný, dneska Roger dobrý a Tom vynikající. Snad to Tomáš už nepustí.
Reagovat
smazaný uživatel
To hraje tsonga tak špatně? Nebo Tomáš hraje tak dobře? Zápas nevidím díky za info
Reagovat
smazaný uživatel
Tsonga nehraje nijak oslnivě a Tomáš se oproti včerejšku zlepšil asi tak o 200%.
Reagovat
smazaný uživatel
Díky.
Reagovat
smazaný uživatel
V první se držel, ale teď už je to ze strany Tsongy dost tragédie.
Reagovat
smazaný uživatel
Toz veru pekna dcerenka
Reagovat
slacker
Uz ma dite? a dokonce dceru?
Reagovat
smazaný uživatel
Ta musi vecer dobre rosťačit.
Reagovat
tommr
Tsonga zkouší na rozjetýho Tomáše MTO-fintu. Doufám, že se Tomáš nenechá rozhodit ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Tak nemůžeš vědět, jestli fakt nemá něco nataženýho, ale neměl by si brát MTO před podáním soupeře.
Reagovat
slacker
MTO se da brat kdykoliv bez omezni i uprostred hry, nebo o pauzach?
Reagovat
smazaný uživatel
Já vím, že dá.
Reagovat
tommr
v závěru prvního setu to byly zbytečný nervy když Tomáš při vlastním podání trochu lehkovážně přišel o náskok 40:0, ale jinak zatím dobrý ... :)
Reagovat
George_Renel
Tomáš dnes skvělý pohyb. Proti včerejšku k nepoznání.
Reagovat
slacker
I muzi maji sve dny
Reagovat
Fandina
Berďa set, tak ještě jeden Berďo pojď!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Z Berdycha tece jak s Nadala.
Reagovat
smazaný uživatel
že toho včerejšího Berdycha zamkli někde opravdu důkladně.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak asi nezamkli. Ze 40:0 na shodu při vlastním podání. Tomáši!
Reagovat
Lunej..
Nezakřikni to, nějak nemůže dopodávat v 1. setu.
Reagovat
smazaný uživatel
hurá
Reagovat
Lunej..
A je to, zatím. :)
Reagovat
Mayo
Rafa nebude na nove, ide tma futbal.
Reagovat
smazaný uživatel
To si zistil až teraz? Dobehli nás. :(
Reagovat
Mayo
áno zistil som to tak pred cca hodinou
Reagovat
babolat.cz
to víš, porazil Rosola, Ochotská se na.srala a zavolala kámoškám do Novy a je to....
Reagovat
ipko
stihol som len posledné 3 gamy a tiebreak.. bol to maximálne vyrovnaný zápas, ale Roger určite nebol vo svojej koži, ale to mi príde od USO.. proste Isner sa dostával skoro do každej výmeny a mal šancu získať fiftýn.. než to Roger sa v poslednom game na returne a v tiebreaku, sa dostal poriadne raz do výmeny a aj to odvrátil MB s veľkým šťastím.. proste Johnovi išiel mimoriadne 1.servis a to ku koncu tiež bol fyzicky ku koncu dosť mimo.. pre Rogera už ostáva sústrediť sa na TM.. :/
Reagovat
smazaný uživatel
Pro Rogera není tohle žádná drastická prohra. Ten zápas byl o jednom míčku a to byla bohužel ta směč v TB kterou RF netrefil. Isner byl dneska nadpozemský na servise a Roger i když si neprohrál vlastní servis, tak z turnaje vypadl. I tohle se někdy stává. TM je důležítější a tam věřím, že bude 100% fit.
Reagovat
Denis92
Federer v průběhu utkání požádal o ošetření pravého ramena. ?Cítil jsem v něm bolest. Turnaj mistrů v Londýně ale není v ohrožení,? oznámil.
Reagovat
pockerface
Rameno? No komentátor mluvil o viroze, že už včera na tiskovce vypadal nemocně. Ale všechno je možné, během zápasu to moc nevypadalo rameno, to už bych spíš věřil, že zápěstí, to si párkrát proklepával, ale to může být jen zvyk :-). Je fakt, že Roger klame tělem, on moc neukazuje, že má nějaký problém. V tomto ohledu jsou s Nolem úplně jiní. Každopádně má pár dní navíc na regeneraci a nabrání nových sil na TM. Tam jim s Noldou zase ukážou, kdo je letos nejlepší :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Komentátor povedal, že by to mohla byť viróza, nie, že je.
Reagovat
darek.vrana
A nemohl prohrát prostě jen tak?
Reagovat
Denis92
Roger vravel o ramene, ale moze byt aj chory. Ja som nasiel len toto vyjadrenie.
V pondelok ma hrat Roger exhibiciu vo Finsku s Nieminenom. Neviem ci by nebolo rozumnejsie to zrusit..ale to asi nebude take jednoduche.
Reagovat
smazaný uživatel
to nezruší ani omylem, je to rozlučka s Jarkkem ;) ono to nebude tak horký, ať už je ten problém v čemkoli
Reagovat
smazaný uživatel
No a tu ho už posielali do postele, lebo má teplotu a virózu. Neviem, odkiaľ to ľudia berú. Komentátor sám nevedel povedať, o čo ide.
Reagovat
pockerface
No každopádně ta postel mu neuškodí ať virózu má nebo nemá :-)
Reagovat
Lunej..
držím palec, máš Radka v hledišti, tak ti to snad půjde o něco líp :)
Reagovat
pockerface
Letos Rogerovi nejde otáčet zápas ze stavu 0:1 na sety. Pro jeho pohodu by bylo lepší vyhrát, proto, aby byl fit bylo lepší prohrát. Ale trochu mě štve, že vlastně hrál na turnaji výborně - neprohrál si za 2 kola podání a je venku. Doufám, že když už to John vyhrál, tak zítra předvede podobný výkon. Naštve mě jestli mu David nandá 6:2,6:2 :-)
Reagovat
Pedronegro
tak RF nebyl úplně ok, bylo to místy znát, škoda, docela mu přeju, ale velký Jeňýk parádně i v mezihře a na síti, radost pohledět :)
Reagovat
a.magerova
Pěkně vyležet, v pondělí pustit zápas Jarkkovi a v neděli už zas naplno ;-)
Reagovat
Pe3k
Nisi, Grigor a teď i Roger, všichni kterým jsem fandil vypadli :D
Nic no, alespoň se může Roger v klidu vyléčit, spočnout a připravit si místo ve vytrýnce na další pohár pro vítěze turnaje mistrů :)
Reagovat
pockerface
Roger dnes na 1, John na 1*, Novak na 3. Postupuje John, Novak, je to hra. Nedá se nic dělat. Já věřím, že na TM bude finále Novak x Roger a tentokrát se finále odehraje.
Reagovat
smazaný uživatel
;) Ja jsem nadmiru spokojen, vysla skvele odveta za USO...a radost mi neskazi, ani to MTO, ktere si Roger bral...ci virozy a jine prognozy.
Rozhodne spokojenost proste. Neee, zeby to byl od Janka nejaky fenomenalni vykon, ale vitezstvi se pocita;) A hlavne nad hracem te slavne big4...
Proste parada;)
Ja myslim, ze spokojeny dneska bude i vyjimecne fanda RF, tomu na podzim v listopadu vykvetly hrabe;) Tak co si v dnesni vecer jeste vic prat;)
...jooo....jeste by to dnes dobre mohli zmaknout Rebel, Standa a Kevin;))) A bude to uplne idealne dokonaly tenisovy vecer;)
Reagovat
smazaný uživatel
Nejsem nějaký zastánce poražených atd. ale jakmile tady čtu ty vyblité kecy nedá mi to reagovat.

Isner dneska zahrál jeden z nejlepších zápasů v sézoně, psychicky se držel v důležitých momentech a neskutečně podával. Vyhrál zaslouženě a proto jde dále.

Roger dneska zahrál výborný zápas. Přesto, že byl nachlazený a místy nekoncentrovaný, tak se držel a bojoval až do konce a za to klobouk dolů. Věřím, že kdyby byl zdravotně 100%, tak dnes vyhraje. Nicméně mu to může být úplně jedno, v Paříži stejně nikdy nic extra nehrál, obhajovaval jenom čtvrfinále a určitě je lepší vyletět teďka, než nebýt ready na TM kde má určitě vyšší šance na titul, než v Paříži která má mnohem pomalejší povrch, než jiné halovky.

Z řečí, že je za zenitem atd. je mi fakt k poblití. 4 dny zpátky vyhrál velmi slušně obsazenou 500 v Basileji a dneska přes velmi dobrý výkon a neztracený servis prohrál s hráčem, který hrál jeden z nejlepších zápasů sezóny. Byl ve dvou finále GS a za Djokovičem patří k nejlepšímu hráči této sezony.

Je mi jasné, že někteří emancipovaní retardovaní hateři tohle nikdy nemužou pochopit, ale i přesto jsem se nemohl zdržet komentáře. Tenhle zápas byl o jednom míčku a kdyby takový Isner dneska hrál s Djokovičem, tak vyhraje ve dvou setech. John je velmi komplexní hráč který prostě umí. Takže jemu čest a Rogerovi přejme brzké uzdravení a mnoho dalších sil. Protože až jednou skončí, tak si ještě budeme vzpomínat na jeho variabilní tenis v dobách kdy se borci budou odpalovat od základní čáry 3 hodiny a vyhraje ten komu dříve upadne ruka...
Reagovat
sprchon
+1
Reagovat
Lunej..
Myslím si, že už se tu dá dobře rozeznat, kdo normálně reaguje a kdo je hater. A nejlepší je, když hater nadává haterovi, to je něco. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Pravda. Novak síce s Isnerom naposledy 6:2, 6:2, ale dnes by to bolo isto naopak.
Reagovat
pockerface
Naprostý souhlas. Roger dneska hrál dobře, John výborně, Novak bídně. Nepamatuji si, kdy prohrál v zápase 5x svoje podání a přesto jde dál. Ale to je tenis a proto je tak krásný a zábavný.
Reagovat
smazaný uživatel
Novak mal zápas úplne pod kontrolou.
Reagovat
Nola
nevidela som, ale som si precitala, ze hral hrozne, tak si vlastne neviem vybrat... neprehanas nahodou?
Reagovat
smazaný uživatel
Iste ho napísal ironicky. Duel som videla, hral mizerne. Stáli pri ňom všetci svätí. :-)
Reagovat
Pe3k
Ne nenapísal, on je prostě neobjektivní blázen.
Reagovat
smazaný uživatel
Novak hral, čo potreboval...V tomto zmysle sa vyjadril aj komentátor a ja s ním súhlasím...Novak prehrával len raz 1:2 v prvom sete, odvtedy vzdy viedol...Ako inak by si ty rybár charakterizoval zápas pod kontrolou ako ten, kedy je favorit stále vo vedení?..
Reagovat
Pe3k
Ty bereš nějaké prášky na hlavu?
No když ztratí 3x servis tak to rozhodně není pod kontrolou, navíc hrál dost špatně, stačí se podívat na počet chyb...Jediné s čím se dá souhlasit, že byl favorit.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale mať zápas pod kontrolou neznamená, vyhrávať svoje servisy...Djokovic bol zhruba 50% zápasu o break hore, pre Simona bolo najlepším skóre remíza..Kedy konkrétne tieklo Nolemu do topánok?..
Reagovat
smazaný uživatel
Taky si myslim... byl to dobry herecky vykon od Djokera.
Reagovat
smazaný uživatel
Nola, bol to zápas v štýle "uvoľni potiahni"..Vždy keď si prehral servis, tak si ho vzal naspať..

Nehral nič svetoborné, ale zápas mal naozaj pod kontrolou.
Reagovat
smazaný uživatel
Viděl jsem 3. set a měl jsem pocit, že to Novak pojal exhibičně. Hrál pro diváky.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja som tretí nevidel, za stavu 2:0 keď si obaja podali ruky som to vypol :)
Reagovat
smazaný uživatel
jasně, měl jsem na mysli druhý set.
Reagovat
Mayo
Keby hral s Johnom Rafa, tak letí v dvoch (:
Reagovat
smazaný uživatel
palec hore
Reagovat
pockerface
Tak teď mi nezbývá nic jiného než fandit Tomášovi a Fererovi. Tak hoši go, go. No, ale pokud půjde dál Tsonga, tak by to mohl i celé vyhrát.
Reagovat
slacker
jeste muzes fandit Nadalovi
Reagovat
Lunej..
Nebo Ríša, coby další domácí hráč, ale to je asi haluz, když hraje s Květákem.
Reagovat
pockerface
No jo Rafa je takový neutrál. Když prohraje tak mě to nemrzí, když vyhraje tak to se mnou taky moc nedělá :-), teda pokud nehraje s Rogerem :-)
Reagovat
pockerface
Věřím, že si Roger odpočine, uzdraví a na TM mu to půjde jako v loňském roce. Kada.tom a babolat se dneska asi zmrskaj, to bude zase v alejích nablito :-). Hlavně ať není nablito tady na TP.
Reagovat
smazaný uživatel
neobjektivní žabožrouti.
Reagovat
pockerface
Roger má virózu. V 1.setu si bral prášek, od té doby se dost zlepšil, ale bohužel to nestačilo. Velká škoda, že nedokázal prolomit Johnovo podání za stavu 2:2 40:30 pro Rogera.Opravdu paradox neprohrál ve dvou zápasech podání a jede domu. Novak dnes 5x a jde dál. Ale to je tenis, je to hra.
Reagovat
slacker
prasek = doping. mel dostat pulrocni distanc
Reagovat
George_Renel
John si to rozhodně zasloužil. A ještě potěšilo, že neobjektivním divákům navzdory.
Ale v dalším kole mu moc nevěřím.
Reagovat
kada.tom
jak jde o Federera, tak jde téměř kdekoliv jakákoliv objektivita stranou, bohužel ...
Reagovat
dappe
Diváci tam jsou od toho, aby byli objektivní?
Reagovat
George_Renel
Do podání se většinou nepíská. Zvláště u tak, jak si říkají, vyspělého obecenstva...
Reagovat
kada.tom
Jojo, parádní vystoupení, opravdu jsem si to užil a mám velikou radost, že si pan Arogant a pan Egoista v jednom balí v Paříži kufry :-)
Reagovat
babolat.cz
dnes bylo evidentní,že RF je za zenitem...asi ho ten "tréning" se Seppim unavil.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak za zenitem je asi 6 nebo 7 let, to ti trvalo, než sis toho všimnul.
Reagovat
HECIS
gratulace Johnovi... Velice kvalitní výkon hlavně v 1 setu hral skvěle
Reagovat
dappe
Federer nebyl evidentně zdravotně v pořádku, snad se na TM dokáže připravit, ale moc tomu nevěřím, navíc únava už je hodně znatelná delší dobu.
Reagovat
steve79
Co to meles s unavou? Roger hraje uzasne celou sezonu. Akorat dneska mu to nevyslo.
Reagovat
dappe
Od US Open je na něm únava dost znát a není se čemu divit, vzhledem k tomu, kolik toho letos uhrál.
Reagovat
Cico93
Som zvedavý ako si s dlhým Jankom poradí Ferrer.
Reagovat
smazaný uživatel
.
Reagovat
Lunej..
Hm, škoda, mně fandění Isnerovi nějak nejde. :) No, tak doufám, že Rogera nebude Tomáš následovat.
Reagovat
smazaný uživatel
Kéž by, ale to by musel na kurt přijít úplně jiný hráč než včera.
Reagovat
smazaný uživatel
mohli by si s Béďou prohodit, ten včera slabota, dnes si to vybral Roger, tak co třeba obráceně ;)
Reagovat
Lunej..
tak uděláme čenč? :D
Reagovat
smazaný uživatel
čenč nečenč, stejně vám to Vilda zatrhne :P
Reagovat
Lunej..
Ta takovýhle koment jsem fakt čekala :P
Reagovat
slacker
a konecne se i dockala
Reagovat
smazaný uživatel
sorry no, já zas neumím fandit Berdychovi :PP
Reagovat
slacker
Ty jsi anticeska?
Reagovat
smazaný uživatel
ne, antiberdyška :P
Reagovat
slacker
jen jestli nejsi mrska ty antiberdysko:_D
Reagovat
smazaný uživatel
já a mrška? ale kde že, jen ho prostě nemusím a nejsem jediná :P
Reagovat
smazaný uživatel
Možná že ho přece jen vyměnili...
Reagovat
Lunej..
viď? Zatím hraje dobře.
Reagovat
smazaný uživatel
teda, dala jsem si pauzu a teď čumím na skóre, je toto možné? :D
Reagovat
Lunej..
tak si ji dej znova :)
Reagovat
smazaný uživatel
to by se ti hodilo :D myslíš, že bych měla odejít? tak to já radši zůstanu :D :P
Reagovat
smazaný uživatel
koukám, že mě to stejně k ničemu nebude :P Tsonga ať se dnes radši vrátí do Konga :D
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist