Federer počtvrté ovládl Indian Wells a má rekordní 19. titul z Masters

19. 3. 2012, 07:51
Aktuality 182
ATP INDIAN WELLS - Roger Federer je prvním hráčem, který dokázal už počtvrté vyhrát prestižní turnaj Masters 1000 v Indian Wells. Švýcarský tenista si ve finále poradil s domácím Johnem Isnerem a z třetího turnaje v řadě si připsal titul. Celkově jich má už 73, z toho 19 z turnajů Masters, čímž vyrovnal Nadalův rekord.
Profily hráčů
Roger Federer

Roger Federer pokračuje ve skvělých výkonech a v letošní sezoně by mohl i zaútočit na světovou jedničku Novaka Djokoviče. Aktuálně 3. hrářč světa od loňského US Open, kde v semifinále právě proti Srbovi neproměnil mečbol a nakonec prohrál, totiž z 8 turnajů ATP urval hned 6 titulů, přičemž z Dauhá kvůli zranění odstoupil a jedinou porážku tak utrpěl v semifinále Australian Open s Nadalem. Na turnaji mimo grandslamy ho naposledy porazil loni v srpnu Tomáš Berdych. 

Švýcar od posledního grandslamu loňské sezony prohrál celkem dvakrát, neboť ještě v Davis Cupu na domácí antuce překvapivě nestačil na Johna Isnera. A právě s americkým dlouhánem se utkal i ve finále prvního letošního turnaje Masters 1000 v Indian Wells. Federer už v semifinále oplatil vyřazení z Melbourne Nadalovi a ve finále zvládl i odvetu s o čtyři roky mladším Isnerem. V prvním setu odvrátil všechny tři brejkboly a za 81 minut zvítězil 7-6 6-3.

Isner nedokázal ve svém prvním finále na turnaji Masters navázat na heroický výkon proti Djokovičovi, jehož překvapivě vyřadil v semifinále. Federer mu vzal za stavu 3-3 v druhém setu jako první v zápase podání a totéž se mu mu povedlo v devátém - posledním - gamu. Švýcar výborně podával, po svém prvním servisu neuhrál jen dva fiftýny. Dvoumetrového Američana předčil dokonce i v počtu es (7-4).

Vítěz 16 grandslamů Federer tak vyrovnal ziskem 19. titulu z turnajů kategorie Masters 1000 Nadalovu rekordní bilanci a o její překonání bude v následujících dvou týdnech bojovat v Miami. Rodák z Basileji neprohrál už 14 zápasů po sobě a po triumfech v Rotterdamu a Dubaji vyhrál už třetí turnaj v řadě, celkově získal 73. titul kariéry. Bývalá světová jednička má od loňského US Open včetně Davis Cupu bilanci 39-2.

V Indian Wells, kde letos řádila střevní chřipka a také Federer odehrál kvůli nachlazení úvodní kola s teplotami, Švýcar navázal na triumfy z let 2004 až 2006 a připsal si čtvrté vítězství. Tolikrát v kalifornské poušti ještě nikdo nevyhrál.

"Pět dnů jsem se tu necítil vůbec dobře. Na začátku turnaje jsem měl štěstí," přiznal Federer, který uvažoval o odstoupení a zápasy 3. a 4. kola s Raonicem a Belluccim musel obracet. "Tohle vítězství nemohlo přijít v lepší část mé kariéry. Je to velký turnaj, první Masters sezony. Už je to opravdu dlouho, co jsem tu vyhrál naposledy, i když jsem tu v minulosti odehrál dobré zápasy."

- ATP MASTERS 1000 INDIAN WELLS -
(USA / Kalifornie, tv. povrch, 5.536.664 dolarů)
nedělní výsledky (18. 03. 2012)

Dvouhra - finále:
Federer (3-Švýc.) - Isner (11-USA) 7-6(7) 6-3

Čtyřhra - finále:
M. López/Nadal (Šp.) - Isner/Querrey (USA) 6-2 7-6(3)

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

182
Přidat komentář
smazaný uživatel
A nie sú rozlosované len ženy, ale aj muži...A pavúk je viac ako zaujímavý.
Reagovat
a.magerova
http://www.sonyericssonopen.com/Share/Event-Draws.aspx
Reagovat
smazaný uživatel
Tomáš Berdych bude zrejme tým, ktorý pošle Fernanda Gonzalesa do dôchodku..TO od neho nebude pekné :)
Reagovat
smazaný uživatel
Roger to má pestré. Harrison, Roddick, Monfils, Djokovič, ?...Z ostatných častí pavúka vypichnem pravdepodobné súboje Tsonga/Isner..Alebo Murray/Raonic...Del Potro/Ferrer....Konečne sa to mierne pomiešalo, ja som za..
Reagovat
a.magerova
též jsem na TO koukala, a asi ani nebudu Tomovi tentokrát fandit :-((
Reagovat
a.magerova
No jsem na RF zvědavá, bych se vůbec nezlobila, kdyby zkopíroval vývoj roku 2005 :-))
http://www.tenisportal.cz/hrac/federer/?annual=2005
Reagovat
smazaný uživatel
Na čo chodiť do takej minulosti, keď sa stačí vrátiť za roh? :)

http://www.tenisportal.cz/hrac/federer/?annual=2011
Reagovat
tommr
já bych si moc přál, aby Tomáš dostal ve druhým kole právě Gonzaleze. Tomáš by tak dostal jedinečnou šanci vyrovnat si s ním účty ještě dřív než Gonzalez skončí. Jejich H2H je 3:4 ve prospěch FG, kterej vyhrál jejich poslední vzájemnej zápas na USO 2009 ...
Reagovat
smazaný uživatel
Budu fandit Gonzalesovi, jasná volba v tomto případě, dokážeš se na věc podívat i z jiného úhlu pohledu, než že Tomáš si s ním musí vyrovnávat jakési "účty"..a hlavně, aby to stihnul, než Fernando skončí, vid :-((
Gonzales se loučí pomalu, bude mi chybět, i když už toho v poslední době moc nenahrál.
Zminovat v týhle souvislosti nějaký vzájemný zápasy, kde mu má Tomáš cosi vracet, je z mého pohledu od tebe necitlivý, samý kalkul :-((
Reagovat
tommr
sorry, ale v tomhle případě jsem neoblomnej a budu Tomášovi přát, aby si s Gonzalezem vyrovnal účty a na rozloučenou ho pořádně spráskal ... :)
Přál bych si to u každýho hráče, kterej končí (rád bych třeba ještě viděl Tomáše hrát proti Ljubicicovi) a u Gonzaleze je to ještě umocněný tím, že ho sice respektuju jako dobrýho hráče, ale jinak mi moc sympatickej nikdy nebyl - jeho manýry na kurtu byly otřesný ...
Reagovat
smazaný uživatel
No prostě neoblomný tvrdák :-(
Aby ho náhodou na rozloučenou "nespráskal" Fernando :-)
Reagovat
Fandina
Třeba to Gonzálovo rozloučení obstará v prvním kole Mahut. Jinak samo, že není příjemné nikomu s ním hrát, když oznámil právě Miami za rozlučku ... to je život .... ale správně by měli hrát na ostro ..... žádná charita ...... úsměv
Reagovat
tommr
souhlas - na nějakou charitu není na turnajích vhodný místo - od toho jsou exhibice ... :)
Reagovat
freeteepek
Miami je rozlosovaný. Petra hned na úvod pravděpodobně chytne rozehranou Venus Williamsovou (po předpokládané výhře v prvním kole) a my to pravděpodobně opět neuvidíme, protože Američanům potrvá zase až do soboty, než dotáhnou kamery.Pitomci:-(
Reagovat
petrulinka
No taky jsem se dívala, že bude hrát zřejmě s Venus. A pokud by náhodou vyhrála, tak pak by narazila na Niculescu, se kterou jí to tedy jde dost ztěžka. Má celkem blbý los, no ale co se dá dělat. Alespoň se ukáže, jak je připravená.
Reagovat
tommr
zápasy druhýho kola zcela určitě neuvidíme, protože vysílat se z Miami začne až od neděle. Tentokrát je to extrémně nepříjemný, protože at už Petra bude hrát s Venus nebo s Kimiko může jít o jejich poslední vzájemnej zápas. Tyhle dvě hráčky už moc dlouho hrát nebudou ...
Reagovat
tommr
pokud vím tak s Niculescovou Petra ještě nehrála ...
Nicméně souhlasím s tebou, že to bude pro Petru nepříjemná soupeřka. Ještě mám v živý paměti jak loni Niculescová zničila Lucku Šafářovou ...
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
a.magerova
Reagovat
a.magerova
http://l.yimg.com/j/assets/p/sp/getty/4e/fullj.5f5afe38826e4afa4ec82ef3e027ac59/5f5afe38826e4afa4ec82ef3e027ac59-getty-509763091.jpg

http://l.yimg.com/j/assets/p/sp/getty/73/fullj.03b80f8335aa349533dd6db4f59a3c29/03b80f8335aa349533dd6db4f59a3c29-getty-509768906.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
taffer
Ta videa uváděná níže jsou pěkná, tohle také není špatné:
http://www.youtube.com/watch?v=zSpiK7qzS5U&feature=related
Reagovat
smazaný uživatel
:)
Reagovat
gigin
Congratulations to John Isner for breaking in top10 and having a great week, and also congratulations to Roger Federer for winning the BNP PARIBAS Open and winning another big trophy. Sve cestitke Johnu Isneru za ulazak u top10 i uspesnoj nedelji. Takodje sve cestitke Rodzeru Federeru za osvajanje jos jednog velikog trofeja na BNP Paribas Openu.
Reagovat
smazaný uživatel
Noel je prostě formát a poblahopřál soupeřům rovným dílem.
Reagovat
smazaný uživatel
Isner měl vyhrát..
Reagovat
spaniel
Chybel fousek...
Reagovat
smazaný uživatel
Isner splnil plan na 150%
Reagovat
smazaný uživatel
Otázka: Proč vy všichni slušní, normální lidé, kteří tu slušně, normálně diskutujete, furt reagujete na ty provokatéry? Když na ně nikdo nebude reagovat, je to přestane bavit ;)
Reagovat
Heather_Fedex
vis ono je to moc tezke nereagovat na neco, co se ti nelibi- to je, jako kdyby te nekdo mlatil palicou a ty to budes ignorovat, protoze si myslis, ze to skonci. no v skutecnosti te to boli (ci uz jde o fyzickou, nebo psychickou bolest) a tak prirodzene prijde reakce... ja jse vetsinou snazim drzet jazyk za zubama a ignorovat, ale pro emocionalnejsi lidi je to proste neunosne.
Reagovat
majjkaa
A k včerajšiemu výsledku.....Vyhrala elegancia, ladnosť a nadpozemská talentovanosť ! :) Bravo bravo
Reagovat
EllNino
2.kolo asi Kvitka s Venus ....:D ale musí porazit babičku Kimiko :D :D
Reagovat
a.magerova
místo tohoto handrkování pojďme si připomenout ...
http://www.youtube.com/watch?v=94xyOpETYYs
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Heather_Fedex
;D proc tohle nedokazou pochopit i jejich fanousci??
Reagovat
Heather_Fedex
http://m.youtube.com/watch?v=wZo1kOeHB40
Reagovat
a.magerova
Mám ráda i toto :-))
http://www.youtube.com/watch?v=HkgFzXsSqeQ
Heather_Fedex: ti normální to chápou, nesmíme soudit podle těch pár ukřičených dutých hlav :-((
Reagovat
gigin
Reagovat
smazaný uživatel
taky slusny:)
Reagovat
a.magerova
Reagovat
VlS
Moc pěkný :-)
To: Heather:
D proc tohle nedokazou pochopit i jejich fanousci? - jejich fanoušci to chápou, ale jejich fanoušci nejsou ti, co zde i jinde kydají hnůj. To jsou fanoušci sebe samých, je nezajímá tenis, je zajímá, jak se pohádají mezi sebou a kdo bude hnusnější. Nebo jsi tady od nich viděla nějaké příspěvky k tenisu?
Reagovat
Heather_Fedex
jo to je pravej duvod- skodoradost je nejlepsi radost..
ne, aby se uprimne tesili z vitezstvi svych oblibencu, jem jde jen o provokace
nemam co dodat, i takovi bohuzel jsou :(
Reagovat
majjkaa
jaaaj super su tie videá, rada si ich pozriem tiez opakovane.....tam kde su spolu Roger a Rafa su strasne podarení :) take uprimne mile je to
Reagovat
smazaný uživatel
? a od roku 1983 po rozhodnutí Mezinárodní tenisové federace i v řadě za sebou během dvou sezón, tzv. ?nekalendářní grandslam?

http://cs.wikipedia.org/wiki/Grand_Slam_%28tenis%29
Reagovat
smazaný uživatel
? a od roku 1983 po rozhodnutí Mezinárodní tenisové federace i v řadě za sebou během dvou sezón, tzv. ?nekalendářní grandslam?
Reagovat
Pe3k
http://cs.wikipedia.org/wiki/Rekordy_ATP_Tour
Reagovat
smazaný uživatel
pokud to NOVAK dokaze - zastiny oba ty vase pitomce. Byl by to klenot.
Reagovat
smazaný uživatel
Co nedokazal Rafa dokaze Djoko, hlavni je ponizit Federera:DDD oooo jak hluboko jsi klesl...
Reagovat
spaniel
Federer je tam 60x, Nadal 32x, Sampras 25x, Djokovic 14x.

http://sportsillustrated.cnn.com/multimedia/photo_gallery/1009/top.ten.tennis/content.1.html
Reagovat
pepin
Já se Vám všem normálním divím, že se necháte od těch zaslepenců provokovat. Jim o nic jiného nejde, hrozně se tím baví. Domluvme se, že s nimi nebudeme komunikovat, at si píší sami mezi sebou. Ještě chci popřát a sklonit se před výkonem Rogera, jak zde již někdo napsal, je to v tomto věku prostě obdivuhodné. Dokud šel Johnovi servis, tak to bylo celkem vyrovnané, ale jak začal slábnout bylo hotovo a to také proto, že prostě nemá nějakou zázračnou mezihru. To zde již také padlo. Na konec, opravdu se s těmi!!!!!!!!!! nehádejte.
Reagovat
smazaný uživatel
přesně tak a jste na ně moc mecí, ten kleberson a brož a tito primitivové jsou naprostá hovada nezasloužící si vaše reakce, Roger je nejtalentovanější a nejelegantnější hráč historie to bez debat, v současnosti hned po něm Nole, nadala obdivuji za bojovnost a psychiku, ale jeho tenis je úporný, nehezký a obávám se, že i stereoidy povzbuzovaný, navíc nevystupuje tak sympaticky jako ti dva a ty nuly, o kterých píšu nad těmito hvězdami pošlete kam patří do nejhlubší zakomplexované řiti....!
Reagovat
smazaný uživatel
Máš pravdu, nemá cenu se nechat zbytečně vyprovokovat. A také zcela s tebou souhlasím, že jaké momentálně Fedex podává výkony ve svém věku je neskutečné. John nebyl vůbec lehký soupeř a v první sadě mu šlo nejen podání, ale celkově držel s Fedexem krok.
Druhý set byl už záležitostí hlavně Rogera, Johnovi přestal jít první servis, začla nervozita, Fedex se ještě zlepšil a bylo hotovo.
Reagovat
spaniel
Jsi tak trošku retardovaný, ale neboj, všichni to už ví, takže se teď stydět nemusíš.
#1-936470
#1-1003472
#1-1003019
#1-1002727
Reagovat
smazaný uživatel
Pro retarda každý retard!! :)))
Reagovat
spaniel
To je možné, ale pro mě není každý retard, jen ty :)
Reagovat
smazaný uživatel
muj nik presny a vystizny....to je ta pravda kterou hledate
Reagovat
gigin
my nic nehledáme.. ty máš ten pocit?? my jsme v pohodě a normálně tu klábosíme :-))))))
Reagovat
UnrealTom
aaaa opět vzájemné zápasy který jsou 18:10 pro Nadala, a co nám tím chtěl autor říct ??? že je snad úspěšnější než Roger ??? :D:D:D směju se má lepší vzájemnou bilanci ale celkově je prostě horší, stačí se podívat na výsledky a ty mluví za vše :))
Reagovat
Labi
není provokater je to prostě zaslepenec, že ikdyž Roger vypráskal nadala tak dělá jakoby to bylo naopak......nějakovou tiskovku si pouštět nemusím...nezajímají mě výmluvy které si zase našel...ja už také končím veškerou komunikaci a spory s tímto blbem...on si vždycky něco najde třeba že nějakový divák v 15 řadě jedl popcorn a nemohl se Rafa soustředit...říkej si co chceš vyhrál Federer tak se s tím smiř
Reagovat
smazaný uživatel
:DDD Typický omezenec a blb co nechce vidět určité směrodatné informace! :))) To že bys nikdy nepřipustil že zápas ovlivnilo něco jiného než Rogerův zdánlivě bezchybný výkon a Nadalova neforma je směšné a dětinské!! :))) Fakta jsou jasně daná! :)))
Reagovat
Labi
shrnme si to: blb jses tady ty, nebyla to neforma ale "netenis", a jediný směrodatný fakt je Rogerův triumf....
Reagovat
smazaný uživatel
Netenis?! Opět vnucování ostatním co se jim má na tenisu líbit a že jen tenis co hraje Roger je krásný a dá se na něj koukat! :))) Jsi jen takový malý šmudla demagog! :)))
Reagovat
smazaný uživatel
To je podobné jako bys řekl že jen tvá žena je krásná, dá se na ni koukat a ženy ostatních mužů jsou "nekrásné" nebo "neženy"?! :))) Chápej krása lidská jakožto i krása tenisová je strašně subjektivní, šmudlíku! :)))) Na tenise je toho tolik co obdivovat proto logicky celý svět nefandí Rogerovi! :))))
Reagovat
smazaný uživatel
Tvůj příspěvek v 16.19 ti jako žena musím pochválit, ano, krása je subjektivní pojem, nic takového, jako "univerzální" krása a vkus neexistuje, proto se každému líbí něco jiného, jiný styl tenisu a jiné ženy :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Děkuji, alespoň nějaký úspěch a máš pravdu. :)) Jeden vnímá danou "skutečnost" či objekt tak a druhý zase jinak a přitom můžou mít svým způsobem oba pravdu anebo vůbec. :)) To je na lidském vnímání to nejkrásnější a opravdu je těžké posoudit, kde a co je vlastně ona pravda/skutečnost. :)) A co se týče vkusu tak ten se i mění stále s dobou. :))
Reagovat
smazaný uživatel
I když tu máš s ostatními nekonečné debaty, já je nechci a nebudu hodnotit, všechno jsem nečetla, ani mě to celkem nezajímá, ale tento i předchozí tvůj příspěvek tu ční nad ostatními, protože má všechno, co má takový smysluplný příspěvek mít :-) vnímáš svět a dění kolem sebe v souvislostech..
A to se tu můžou ostatní snažit a ty vystihneš v pár větách naprosto "vše" a pomyslně tak shrneš, proč se dva pohledy na tutéž skutečnost tak míjejí..a nikdy se ani nemohou protnout, vkus se mění i s dobou, máš pravdu :-)
A nemáš zač, já dokážu oddělit zrno od plev :-)
Reagovat
spaniel
Gratuluji k prvnimu rozumnemu prispevku.
Reagovat
dappe
Možná byste si tady mohli někteří uvědomit, že psát o tom, kdo má jak dobrý return je dost zcestný. A právě o to jde, je možný že Djokovic má všeobecně nejlepší return na světě, ale to neznamená, že bude returnovat dobře servis každého hráče. Pokud jde o zápasy proti servismanům, tak je právě Federer možná vůbec nejlepší. Jemu totiž daleko víc vyhovuje, že má méně času a nemusí nic vymýšlet. Neni to jenom včerejší příklad, proti Raonicovi od 2.setu si dělal v podstatě, co chtěl, a to dost často po 1.servisu. Nebo nepamatujete si náhodou na čtvrfinále Wimbledonu s Karlovicem 2009? Isner hrál včera výborně, a když jsme u returnu, tak včera returnoval právě Isner dost kvalitně.
Reagovat
smazaný uživatel
reakce na prispevek "Kam se podela logika"

Kouknem na to logicky

poslednich 8 turnaju Rafa 0 titulu, Federer 6 titulu, tak kdo je asi momentalne lepsi? Asi tezko rict, kdyz Rafa dokazal porazit Rogera na USO.

Logicky vzato, to ze Rafa sehral s Nolem 5 setu ve finale USO je sice pekny ale historie si pamatuje viteze a nikoho uz moc nezajima jak to skoncilo, Nadal proste prohral.

Pokud se na to koukas takhle Roger taky prohral ve finale Wimbledonu a na AO v peti setech a psalo se tady jak Rafa potupil Rogera, uz nikoho nezajimalo, ze to byly nadherny tenisovy bitvy.
Federer prohral a to vam stacilo ke stesti. Nikdo ze zmagorizovanejch nadalovcu tady nenapsal, ze Federer hral dobre, a zaslouzili by si vyhrat oba, ale Nadal byl ten stastnejsi...
Reagovat
smazaný uživatel
Pardon, AO samozrejme:)
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, jen elegoš fanatici si budou pamatovat jen vítěze a nikoliv fakt že hráli oba s nesmírným nasazením a zápas kvalitu měl!! :))) Ostatní nezaujatí diváci, tenisté a fanoušci si budou tuto bitvu pamatovat protože byla svým způsobem jedinečná! :))) Finále zmíněného Wimbledonu měl Rafa pod kontrolou od začátku a dokumentuje to i fakt že podával na zápas což se mu bohužel na poprvé nepovedlo! :)))
Reagovat
smazaný uživatel
To ze po 5 setovym zapase lezli po ctyrech znaci jen to, jaky to jsou vraceckari, neschopny posetrit sily a ukoncit vymenu o 10 micku driv:DDD
Reagovat
gigin
Trošku mimo téma
http://www.q3.cz/images/97jankela.jpg
Janíček je hodný:
Did a charity event today on South Beach for folks with autism...Was fun teaching them how play...:)
Reagovat
a.magerova
tak není nic mimo téma :-))
Dík.
Reagovat
UnrealTom
chlapci zase se z toho Isnera nezblázněte kdyby neměl výšku neměl by ani servis, tyhle hráči jako Isner, Karlovič jen těží z výšky a tudíž z podání jinak neuměj v celku nic :))))
Reagovat
smazaný uživatel
Paneboze, proc je tady nejvic prispevku dohadování se s klebersonem?!?!?!?!?!?!?!?!!!!!
Reagovat
Teo
Protože sem chodí lidi jenom proto, aby se svěřili, co maj za domácího mazlíčka a proč, případně aby také vyjádřili svůj rozumný a nezaujatý názor, že má-li někdo jiného mazlíčka než oni, tak je to rozohdně magor, jeho mazlíček však ještě větší.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo tak to jo!!! Tak já mám 2 psy a jednoho kocoura... :-))
Reagovat
Teo
No vidíš, tak to se dá říct, že jsi na tom dobře, protože existují lidi, co mají jen jednoho Rafana:o)
Reagovat
smazaný uživatel
No jeden se jmenuje Rog, druhej Nole a třetímu říkám Rafan :-)
Reagovat
smazaný uživatel
:)
Reagovat
Heather_Fedex
protoze kleberson ma v hlave velky prazdno...
:P :P
Reagovat
smazaný uživatel
Včera sem enom čekal kdyz ten komentátor z Federera podělá , jeho kecy o nadliském tenise v druhém setu to byla fraška ! Isner prostě neunesl ten tlak té vidiny velkého uspěchu a kvůli malé učinosti podání prohrál bylo prostě jasné že bude záležet na tom jak mu pujde podání . Tak to prostě je a oějakém skvělém vykonu Federera tentokrát nemohla byt ani řeč.
Reagovat
smazaný uživatel
Vidím to podobne..Federer dokáže hrať výrazne lepšie a to nie som jeho fanúšik..John včera prepadol na servise, bolo to zrejmé už podľa rýchlosti..Rozhodne by som do toho neplietol Federerov return.
Reagovat
Teo
Problém je v tom, že Federerův return byl včera vskutku bezchybný:o)
Reagovat
smazaný uživatel
ASI tak , proto nefandím Federerovi kvůli jeho zmedializovanosti a dělaní z něho pomaly pána Boha.
Reagovat
smazaný uživatel
To možné jo ale HLAVNÉ Isnerův servis neměl takovů kvalitu ani rychlost jako proti Djokovicovi kdyby měl Federer by si na returnu ani neuprdl když to nedokázal returnovat ani nejlepe returnujíci hráč planety.
Reagovat
Teo
Druhý problém je v tom, že jeho stoprocentní zdravotní stav, který se během celé jeho dlouhé a na úspěchy přebohaté kariéry ani jednou nezvrátil, z Federera cosi jako boha dělá:o)
Reagovat
Fandina
Naopak, já si myslím, že do stavu 3:3 ve druhém setu komentoval průběh jako vyrovnaný a očekával další TB, jenže pak přišel John o podání a to už bylo jasné, že Roger má navrch ....... úsměv
Reagovat
Teo
Isnerův servis nebyl proti Federerovi nijak horší než proti Djokovicovi, nejlepšímu returnujícímu hráči planety od kdy? Od té doby, co se mu podařila jedna seozna?
Reagovat
smazaný uživatel
Semifinále ukázalo, že i najlepší return na svete nemá nárok na sobotný Isnerov servis..22 es + ďalších minimálne 22 priamych bodov zo servisu zaručilo Johnovi finále..A to má Djokovič určite lepší return, než Federer..V nedeľu však John nastrieľal dohromady 4 esa, toľko zvykne normálne dávať v TB..
Aby som však bol spravodlivý, jeho sobotný výkon bol určite nadštandard, tiež sa to vymykalo priemeru, hoci už také zápasy zažil...V nedeľu to však bolo výrazne horšie od jeho štandardu.
Reagovat
smazaný uživatel
Problém je v tom že lepší return než Rafa a Nole nemá nikdo natož Federror!! :))))
Reagovat
Teo
Takže Isner předvedl v neděli svůj pod-standard? Aha, vlastně bych se měl divit, že dávno není světovou jedničkou. Proti Djokovicovi se blýskl, proti Federerovi ne, ale rozhodně nehrál podprůměrně.
Reagovat
smazaný uživatel
Nehral podpriemerne, bavíme sa o servise...Od základnej čiary sa mi rozhodne páčil viac proti Federovi.
Reagovat
smazaný uživatel
Proto nemám rád Federera jeho fanoušci si totiž myslíja že Federer je bůh a hlavně neumí přiznat kvalitu jiného nebo říct že ta výhra nebyla zapříčiněna jeho skvělým vykonem ale slabším vykonem soupeře.PS: Každy ví že Djokovicův return je nejlepší na světě.
Reagovat
smazaný uživatel
Bravo!! Tleskám!! :))) Konečně rozumný soudný názor nezaslepeného jedince!! :)))
Reagovat
smazaný uživatel
To je ironie?
Reagovat
Teo
Klebersone, prober se konečně, nebo mi aspoň vysvětli, co je na tom, když někoho nemám rád, nezaujatého?:o)))
Reagovat
smazaný uživatel
S tímhle souhlásím. Djokovičovi se vydařila jedna sezóna a každý z něj dělá hvězdu. Absolutně nemá šanci obhájit veškeré body z loňského roku. Fyzicky ten nátlak nezvládne. A co se týče včerejšího zápasu. Tak Roger hrál to, co mu stačilo. Isner je skvělým hráčem, ovšem psychicky na vítězství prostě zatím nemá. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nene není! Vážně mě tvůj příspěvek potěšil. :)))
Reagovat
Pe3k
Hádat se s Klebersonem a podobnými nená žádnou cenu. Chce jen provokovat nic víc a nic víc mu už ani nezbývá... Podívejte se na to z jeho úhlu pohledu. Je to fanatický fanda Nadala, který nedokáže přímout realitu a věří, že Nadal jen ten nej. Bohužel, čelí faktu, že tomu tak není a nikdy nebude...

Nejprve Nadal začal pravidelně prohrávat s Djokovicem, pak začal prohrávat i na antuce, vyhrál jen 3 turnaje za celý rok a prohrál i s hráčemi mimo top 20.Rychle opustil pozici světové jedničky, turnaj již téměř rok nevyhrál a co hůř, jeho velký rival Federer je i ve 30 letech úspěšnější, vyhrává jeden turnaj za druhým a bodový náskok se smrsknul na minimum. V letech kdy by měl Nadal kralovat tenisu dostává jeden výprask za druhým a nevypadá to na nějakou velkou změnu...Jeho fandové hledají všemožné výmluvy - vítr, zranění, spálený prstíček atd. a místo toho aby přáli úspěchy druhým, snaží se aby i ostatní klesli na jejich úroveň...

Roger Federer vyhrál 3 turnaje v řadě ve věku kdy mu táhne na jednatřicet. Kdo jiný by zvládnul něco takového v tak obrovské konkurenci? Já osobně si budu užívat jeho úspěch a nehodlám se zde s nikým podobným zbytenčně dohadovat. Jak by napsala fandina úsměv :)

Jeho malý děcký svět ve které,
Reagovat
smazaný uživatel
A heleme se armstrong dorazil z ryb!! :))) Berou berou? :)) Přejeme úspěchy všem kteří hrají proti elegošovi! :))) To je fér stejně tak přejete vy fanatici úspěchy Nolemu aby Rafa nepokořil Rogerovy rekordy!! :))) Dobře si uvědomujete že z konfrontace Rafa-Roger vychází jako ten horší elegoš!! Proto ty komplexy a boje proti Rafovi!! :)))) Nemáte nám co vyčítat sami nejste lepší a uvědomujete si že nechybělo málo a ani v počtu grandslamů by Roger tak nekraloval!! :))))) Natož by neměl šanci dorovnat vavříny z Masters podniků!!! :))) Jen dávejte pozor aby místo Rafy jeho rekordy nepokořil Nole pak budete ještě fandit Rafovi nebo Andymu!!! :DDDD Prostě měňavky zaslepené!! :)))
Reagovat
UnrealTom
ty někomu řikáš měňavky zaslepené, přitom fandíš všem proti Rogerovi no mam dost kluku jdi se léčit :D
Reagovat
Fandina
Situace se mění a vyvíjí a s nimi i statistiky vzájemných utkání a vždy se počítá aktuální forma viz nynější výhra Rogera nad Rafou ..... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
"Natož by neměl šanci dorovnat vavříny z Masters podniků!! :)))" ----- Hele, ty mamlasi, uvědomuješ si vůbec, co píšeš? Víš, že štěstí mívá drtivou většinou Nadal? Uvědomuješ si, kolikrát nechybělo mnoho a Federer by Nadala porazil i ve finále Masters na antuce? Tys asi neviděl finále Říma 06, Hamburku 08 či MC 08, co? Jinak bys takové hovadiny nepsal.
Reagovat
smazaný uživatel
Nejvíc mě baví příspěvky ve kterých se spojuje Rafa s poklesem formy ba dokonce s neformou! :))) Demence posuzovat formu čistě podle vyhraných turnajů!! :))) Rafův pokles formy dokumentuje jediný zápas a to semifinále proti Federrorovi! :)) Na ničem jiném nemůžete objektivně stavět elegoš egoisté! :))) Pět setů s Djokovičem v Melbourne, bitva jako řemen, všichni před nimi smekali, tenisová válka a vy přesto dokážete z huby vypustit takový hnůj že Rafa nemá formu!! :))) Kde byl Federer?! Ten by v takovém nasazení uhrál sotva čtyři sety!! :))) A pak by se neopíral o stehna jako Rafa s Nolem ale ležel by nehnutě na zemi! :))) Mirka by ho ovívala Cosmopolitanem a doufala že dýchá! :))) Takže vzbuďte se fanatici! Rafova neforma je ve skutečnosti Noleho extra forma! :))) Rafa formu měl bohužel se našel někdo kdo posunul hranice lidských možností a hrál peklo! :)) Ale já vím váš superman jednou náhodou našel formu porazil Noleho a hned se posmíváte Rafovi jak s ním dokázal prohrát tolikrát v řadě! Přitom s ním Roger prohrál taky kde co, jen jednou náhodou vyhrál! :)))
Reagovat
Padme
:))) Na idnesu na to už asi nikdo nereaguje co? :D
Reagovat
spaniel
Ty víš co je logika? Myslím, že ne. A co je větší hnůj, napsat, že nemá formu, nebo že nemá talent? :) Ty budeš nejhorší fanda na světě, kromě toho, že i nejhloupější :)
Reagovat
Padme
Kleberson dnes přišel zkusit, kolik naštve lidí:) Ale to co tu píše stejně nemyslí vážně. Tak ho nechme ať se vypovídá :D
Reagovat
smazaný uživatel
Na idnes.cz nechodím! :))) Věnuji svůj internetový čas výhradně švýcarským pacientům z Tenisportálu! :)))
Reagovat
Padme
Provádíš eutanazie tenisovým nadšencům (mně) a odborníkům :D
Reagovat
dappe
Jestli myslíš, že prohra s polomrtvým a bez formy hrajícím Djokovicem byla známka dobré formy, tak asi jo. Každej normální člověk musel vidět, že Djokovic byl na AO poloviční a o to větší úspěch to pro něj byl. Murray v semi odehrál příšernej zápas a přesto ho měl na lopatě. Spočítej si nahraný body za poslední půlrok a pak napiš něco o formě Nadala ty logiko....
Reagovat
smazaný uživatel
tenhle,tenisovy odbornik mi začina připominat, nektere z Tipovani.cz před lety.Tam to taky zničili takovy blabolisti a radoby odbornici..
Reagovat
smazaný uživatel
Murray odehrál příšerný zápas! :DDD Hej dape nejsi ty brácha spaniela?! Nebo ne počkej vlastně jakéhokoliv elegoš fanatika odsud?! :DDD To je bomba! Murray odehrál příšerný jen 4.set! Což napadne kdejakého joudu podle jeho skóre! :))) Murrayho výkon a progres v Melbourne si pochvaloval jak Lendl tak i jiní nezaslepenci! :))) Opět záměrné snižování kvalit soupeřů Rafy aby vyšel najevo mýtus o jeho neformě!! :)))) Bavíte šulibrci! :)))
Reagovat
Jiri
Opravdu doporucuji nereagovat na tohoto provokatera. Myslim, ze neni tak stupidni, jak ze sebe dela a jen ma dost casu na vymysleni bludu, ktere sam jiste nebere vazne. Trosku to pak kazi celou diskuzi, ktera je puvodne o skvelem obdobi naseho oblibeneho hrace. Nechapu ani urazlivou kritiku na ostatni borce (?) Miru na zemi asi na teto planete nikdy nedosahneme, ale tolik zasti co na techto diskuzich denne prectu (?) Nic proti ostre kritice, ale neslo by to slusne pratele?
Reagovat
smazaný uživatel
Dobře, abych byl velkorysý a nesklouzl na vaši úroveň zaslepenosti pak uznám že první set nebyl od Andyho také nijak zázračným představením!! :)))) Zbytek zápasu odehrál kvalitně! :))) Pokud bych přijal tvou tezi o polovičním Djokovićovi!! A když vezmu v potaz že ho Rafa nedokázal porazit!! Jak moc bídný pak musel být Federror když ho Rafa bez formy vypráskal ve čtyřech?!! :DDD
Reagovat
Pe3k
http://www.youtube.com/watch?v=3QtEv87nYl8&feature=g-u-u&context=G2970b6fFUAAAAAAAMAA

Připojuji se ke gratulantům. Vítězství v tomto turnaji jsem opravdu nečekal. Jsem ohromen, jak Roger zpráskal Nadala a poté si poradil s Isnerem.
Reagovat
UnrealTom
like :D
Reagovat
Labi
jsi dobry bavič...takže pdole tebe porazil Federer Nadala díky tomuže foukal vítr? na co se vymluvíš příště na špatně zavazanou tkaničku?
Reagovat
UnrealTom
to víš maniakovidocházej argumenty tak se vymlouvá na větříček :D
Reagovat
smazaný uživatel
Máš chorý mozek ale o tom už jsem se přesvědčil! :))) Rafovi všeobecně nevyhovují tak kruté klimatické podmínky! :))) Možná přijdeš na to proč se s nimi vyrovnává hůř než Federror! :))
Reagovat
spaniel
Hmmm, protože je Federer lepší? Dík za nápovědu.
Reagovat
Labi
"krute klimaticke podmínky"? a co konec sezóny a turnaj mistru? tam byla snad klimatizace v hale nastavena na "krute podmínky"?:D...
Reagovat
smazaný uživatel
Nebyla, v hale a na konci sezony nemá Rafa proti Rogerovi šanci! :))) To musím uznat! :)))
Reagovat
smazaný uživatel
Ty se neozývej! S tebou se nikdo nebaví nulo! Myslím že Labi si dokáže poradit s reakcí i bez tebe!! Koneckonců bych mu to doporučoval jelikož tvé příspěvky nejsou žádným přínosem a postrádají věcnou stránku! :)))
Reagovat
Labi
tak říkáš že v hale nemá proti němu šanci repsektive malou...ale taky si uvědom že když se nehraje v hale tak se hraje venku kde zas vždy bude působit ono prostředí
Reagovat
Labi
naví ten silný vítr by měl vyhovovat spíš nadalovi ktery bezhlavě vraci problem by s tím měl mít federer ktery dava do uderu cit
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa sám přiznal že s tímto větrem bylo pro něj obtížné použít tradiční taktiku proti Federrorovi!! :))) Tady máš vysvětlení pokud ti to nedocvaklo samotnému!! :)))

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=wMHX4oZw_W4
Reagovat
smazaný uživatel
Proč tedy Rafa nevymyslel nějakou netradiční techniku?
Tenisové umění je také hlavně o myšlení, ale to ti asi nic neříká. Podmínky měli oba tenisté stejné, tak tvá názory jsou scestné.
Reagovat
smazaný uživatel
Jsi hlupák! :))) Podmínky měly stejné těžko si může někdo myslet že měl kolem sebe Federer nějaké vakuum v němž nefoukalo!! Ovšem rozdíl je ve stylu hry a taktice!! :))) Silný vítr Rafovi vadí to je známý fakt jen když dojde k Federrovově výhře tak jej nikdo nechce přijmout všichni si myslí že je Roger král a jen proto vyhrál!! :)))) Podívej se na tiskovku a pak mudruj šmoulo!! :)))
Reagovat
smazaný uživatel
A proč nevymyslel něco jiného?! Vážně se na takovou pitomost chceš ptát?! :)))
Reagovat
smazaný uživatel
Vakuum máš možná ty v hlavě a nebo jsi to přehnal s trávou.
Reagovat
smazaný uživatel
Nebuď omezenec a pusť si tu tiskovku! :))) Možná bys pak sám uznal že hrál vítr velkou roli v porážce Rafy!! :)))) Jeho hře zkrátka tyhle podmínky nesvědčí! :))))
Reagovat
smazaný uživatel
Mně zas nesvědčí tvé kecy, takže končím s dialogem a můžeš si tu užívat monolog.
Reagovat
smazaný uživatel
Fantastický tenis predvádzal Roger počas celého turnaja. Ani som na ňom nejak nebadal v tých prvých kolách nejaké problémy. Hral výborne, neochvejný na podaní, neskutočne variabilný aj na forehande ale aj backhande. Hlavne sa mi páčilo, že už zbytočne nespomaľuje hru na backhande ako ešte donedávna. Agresivita sa vyplatila, svedčí o tom aj pomer winnerov k nevynúteným chybám. Winnery vždy prevažovali. Výborne sa vysporiadal aj s počasím v semi, nenechal sa rozhodiť. Veľmi pozitívna je aj jeho schopnosť zahrať dobre v krízových situáciách. Dúfam, že sa mu bude rovnako dariť aj vo zvyšku sezóny, držím mu palce :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Velmi me posledni dny baviš.
Krasne igoruješ fakta a fanaticky si jedeš svoje.Real je ovšem takovy,že stejne jako Fedex mel 2roky vypadek a nedařilo se mu,tak i Nadal je z formy,nic nevyhral a krom možna antuk už nic nevyhraje.Faktem proste je.že do letošni sezony se 31 lety Fedex dokazal připravit tak že zatim je ve forme jako hrom narozdil od djoka a nadala.
Reagovat
smazaný uživatel
Nejpozději po US Open se Rožer opět stane světovou jedničkou.
Reagovat
Padme
Bylo by to krásné, ale víc než post světové jedničky bych mu přála tu olympiádu a kdyby padl i nějaký ten grandslam, tak by to byla opravdu skvělá sezóna. Hlavně ať předvádí tak krásný tenis a baví ho hrát:)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to si zabil starý!! Prý světovou jedničkou! :DDD Asi bych ti měl připomenout že teď tak půl roku nevyhraje žádný turnaj! :))) Na antuce nemá šanci a v Miami nezvítězí! Tam neuhrál nic tak šest let! :)) Djoković nebude hrát bídu věčně a když Rafovi nebude foukat vítr tak si Federrora povodí! :)))
Reagovat
smazaný uživatel
Pardon možná v Halle bude mít šanci pokud se Rafa a děda Hewitt slitují!! :)))
Reagovat
spaniel
Stačí horší forma RN a ND, trocha té formy co má a šance tady je. Hlavně teď, když si takhle zvedl sebevědomí. Zdá se mne, že hraje uvolněněji, tak jako dřív, že se nebojí i v kritických momentech jít pro winner a padá mu to tam. TO je strašně důležité. Tak nezbývá než se těšit a fandit.
Reagovat
UnrealTom
jen si povídej já vim je to k nasrání Roger i po třicítce sbírá turnajové vavříny, zatimco Rafa stagnuje :D
Reagovat
smazaný uživatel
Se nediv když Rožér a Mirka před spaním počítají kolik pohybů musí v zápase udělat aby mohl hrát další rok na špici! :))) Bezemoční robot, nevzteká se tím si neničí zdraví plus každý pohyb přesně ekonomicky vypočítaný! :))) My jsme ale spokojení! Vyhrávat s talentem není těžké tak jako dominovat bez talentu! :))) Rafa zdaleka nekončí a už dávno je šampion!! :)))
Reagovat
UnrealTom
osobně ho neznáš tak nesuď, a že nemá emoce ?? to je ale kec, a talent ?? samozřejmě že má talent ale ten nestačí trénink dělá 50% úspěchu
Reagovat
spaniel
Musí Tě pěkně štvát, že se nikdo nenechá rozhodit Tvýma kyselinami :D Včera Tě pěkně utírali i na diskusi a to už co říct :)

Jo a není moc hezké říkat o svém idolu, že nemá talent.
Reagovat
smazaný uživatel
Nemá, nejsem zaslepený jako vy a dokážu si přiznat i Rafovy nedostatky! :))) V tom jste zkažení, nudní a zakomplexovaní fanatici! :))) Trénink je důležitý ale když má někdo talent nedře tolik jako ten co se vypracoval prakticky z ničeho! :))) A to je ten rozdíl! :))) Emoce projeví leda po zápase když brečí že ho Rafa porazil!! :DDD
Reagovat
spaniel
Rafa má talent, a obrovský, stejně jako všichni v top 100. Víš kolik je hráčů? A dřou všichni, tak proč myslíš, že jen někteří jsou šampioni? Ano, je to díky talentu. Jsem rád, že vidíš Rafovi nedostatky, já je vidím taky a že jich je. Ale vidím i Federerovi, žeby to bylo tím, že nikdo není dokonalý?
Reagovat
smazaný uživatel
:DD No comment na tvá rádoby moudra! :))) Všichni v top 100 mají talent ale jen někteří jsou šampioni díky talentu?! :))) Nějak ti to postrádá logiku opět!! :))) Díky pokoře, tréninku a odříkání! :)) Zeptej se Jardy Jágra co z něj hlavně udělalo šampiona! Talent měl ovšem kdyby ho otec nedržel zkrátka (v Rafově případě Toni) sotva by byl tam kde je a plus trénink dělá šampiony (což je jeho hláška)!! :))) Rafa neměl zdaleka takový talent pro tenis jako Roger! :))) Troufám si říct, že i Murray měl větší talent než Rafa a Djoković taktéž! :))) Ale o to více Rafa dřel a Toni z něj udělal takřka fyzicky nevyčerpatelný stroj! :))
Reagovat
smazaný uživatel
myslim,že ty nemaš Nadala moc rad a ani nejsi jeho fanda.Jenom,sediš doma,nemaš co na praci,nudiš se a tak te bavi psat tady ty blaboli.
Reagovat
Padme
Úžasné winnery, ale základem úspěchu byl skvělý return! Nemyslím si, že by Isner podával nějak výrazně hůř než proti Djokovičovi, spáš mi přišlo, že Roger stál mnohem blíž základní čáře než Novak, a to rozhodlo o mnohem nižším počtu es, které dal Isner ve finále. Každopádně v tiebreaku jsem měla po té dvojchybě dost strach. Ale Roger to urval. A Isner rozhodně nevypadal nějak zklamaně, což mi přišlo sympatické, jeho hra v kurtu ještě není tak stabilní, ale ukázal je bude velkou hrozbou pro všechny hráče. Obrovská radost a gratulace Rogerovi! Hlavně ať vydrží zdraví a pak bude pořád na co koukat:)
Reagovat
smazaný uživatel
Roger si takove postaveni muze klidne dovolit, protoze ma mnohem rychlejsi ruku nez (nejen) Djokovic. :-)
Reagovat
Padme
Tak tak:) Isner podával skvěle, celkově 71% prvního servisu do kurtu, ve druhém setu dokonce 81%. To jsou nadlidská čísla.
Reagovat
gigin
abyste se z toho holky nezbláznily !! Jen tak pro info, my už samozřejmě s titem kujeme pikle ... Budete koukat !!! :-DD
Reagovat
Padme
Znáš to - euforie :)) My se ale nesnažíme věštit, jen si užíváme to, co nám Roger připravil za pokoukání:)
Reagovat
gigin
no tomu já rozumím !! Ale my si myslíme, že už stačilo,jo? Konec srandy a pojďme na to !!! :-D
Reagovat
Padme
Dobrá budeme se radovat tiše v koutku duše ;) Dáme si pár dní spánku v noci a pak poctivě vstávat na zápasy:)
Reagovat
gigin
Nééé.. špatně jsi to pochopila !! Raduj se jak chceš, nahlas, na plné kolo !! Je to zasloužené a pochopitelné ! My si myslíme, že stačil ten Roger .. víš jako? Ty jeho letošní výsledky. My jsme původně předpokládali, že je to jen takový stařecký záchvěv, ale ono to začíná nabírat na obrátkách. Tak jsme se s Titem rozhodli, že to stopneme !! Prostě dost !! :-DD
Reagovat
Padme
Jo taaak:) Roger nestačil, nikdy ho nebude dost :D Jen ať hezky pokračuje, vždyť je to nádhera na něj koukat ;)
Reagovat
gigin
Ne! Nic! Dost!! :-)) Kurňa tito kde jsi jako? :-D
Reagovat
Teo
Výsledek, o kterém nikdy nepochyboval;o)
Reagovat
fazil
roger forever. proste the best of all times.
Reagovat
smazaný uživatel
Gratulujem Federerovi, za celý turnaj si triumf zaslúžil. Čo sa však týka finálového výkonu, rozhodne si nemyslím, že by Federer podal super výkon. Maximálne štandard, ktorý sprevádzalo veľa nevynútených chýb a prehratých dlhších výmien, čo by sa s Isnerom nemalo stávať. Ešte viac ma prekvapil na Johna naozaj chabý servis, ten nedeľný bol max. 40% z toho sobotného..Myslím, že Novak môže banovať..Čo sa rebríčka týka, rozhodujúca bude antuková sezóna, kde bude Rafa vystavený nemilosrdnému ultimátu. Bude musieť vyhrať min. 2 Masters, ak si chce postrážiť 2. priečku, čo môže byť pred RG kľúčová misia.
Reagovat
taffer
No, "vel'a nevynútených chýb" to snad ne. Vzhledem k winnerům a jeho stylu hry bych řekl, že jich bylo dokonce i méně, než bývá zvykem. Snížit tímto Rogerův výkon jsi ale musel viď? :-)
Reagovat
spaniel
Já si naopak myslím, že podal nadprůměrný výkon, zejména v druhém setu. Na returnu byl mnohem lepší než Novak, což nebývá zvykem. Novak hlavně jakoby neměl plán B, nic nezkusil změnit. Federer hrál nižší a kratší míče, čímž tahal Isnera dopředu a ten se pak nestíhal vracet. Navíc jak dostal míč pod nohy nebo na tělo, tak byl nekoordinovaný a většinu míčů pokazil.

Souhlasím ale, že nepodal stejně kvalitní výkon jako v semifinále, ale chyba spíš bude, že svoji nejlepší hru není schopen stabilně držet. Jeho výkon proti Nolemu se podobal výkonu v DC, kde nebyli jen esa, ale i hodně winnerů. Každopádně se z něj stává hrozba.

Jinak nemůžu souhlasit s větou, že měl Federer hodně UE a prohraných delších výměn. Jak jsi na to došel? Podle statistik byl Federer mnohem lepší a udělal méně UE než obvykle. Navíc tuším za stavu 5:5 v prvním setu byl stav výměn od základní čáry 24:0 pro Federera, to je obrovský rozdíl.
Reagovat
spaniel
Oprava 24:9
Reagovat
smazaný uživatel
No to hodne UE je samozrejme relatívnych..Mne sa však zdalo, že najmä v prvom sete pri Isnerovom servise zbytočne prehral pár výmien, ktoré mohli byť v kontexte gemu rozhodujúce a práve tam spravil chybičku, alebo Isner dlhšiu výmenu proste vyhral..Neberte to v zlom, len som mal pocit, že Nole mu od základnej čiary dovolil menej..V druhom sete však už nemal nárok...+ Tešíme sa na Miami.
Reagovat
VlS
Nejsem fanda ani jednoho z tvých koní, ale gratuluji k výkonu obou. John asi ke konci neměl dost zkušeností a psychické odolnosti, té má na druhé straně Roger na rozdávání (pokud nehraje s Rafou). Škoda, že Johnovi není o 3, 4 roky míň, ale i tak má potenciál se dostat ještě kousek, nebo i kus nahoru.
Reagovat
smazaný uživatel
dik, jsem samozrejme nadsena z uvodu letosni Rogerovy sezony, zatim koncert. :-) Nechci shrnovat stokrat uz shrnute, jen bych podtrhla mazacky zpusob, jak sel Fedex do zapasu a jak si behem neho pocinal. John byl vybrnkany mnohem vic nez jindy, tech premier se na nej sesypalo nejak moc. Ale rozhodne SNAD uz naznacil, ze neni pouhym "panem servisem". Prijde mi to vzdycky komicky, snad aby se za serv a vysku pred kazdym zapasem radne vsem omluvil, nebocovlastne... :-) Nad jeho vekem taky premyslim a mam pocit, ze v technickym sportu, jakym tenis je a vzhledem ke zrani nervovy soustavy, vyvoji motoriky atd, byl coby "kuzle" v mnohem vetsi nevyhode. Ale dost - proste vcera krasny kontrasty, zapas "hricek" prirody ... Roger a John, neni (a nebude) dvou jinych takovych!!! :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ty jsi štastná i tak, ale mně bylo Johna včera hodně líto, hlavně ten TB, škoda, že to nedotáhl, moc by mě zajímalo, jestli by se ten druhý set vyvíjel tak v prospěch Rogera, já vím, to je jen kdyby, ale mrzí mě to :-(
John by si ten třetí set zasloužil za ty předvedený výkony za celý turnaj, jenže zásluhy jsou jedna věc a realita na kurtu pak jiná, bohužel v tomhle případě.
Reagovat
smazaný uživatel
jezismarjajosef... dneska JE Josefa :-)... ale reaguju na DISKUSI. Jiste chapes, proc jsem v podstate velebila versovanky... :-)
K tem kdyby... nevim, Johnovi jsem set prala a dokonce v nej verila. Pokud by ho uhral, nemyslim ale, ze by dokazal dalsi hodku stale pridavat na obratkach, jako to umi Fedex, tusim, ze by se jen obrazek druheho setu prelil do tretiho. Ale ono to prijde! A pokud ne, uz ted nedokazal malo a co hlavne - v Top sympataku je uz daaaavno!!!! :-)
Reagovat
Jiri
Parada videt zase ROGERA vyhravat velke turnaje. Jen tak dal!
Reagovat
a.magerova
A velká gratulace vítězi !!!
Reagovat
Labi
upřímně když Roger po AO prohlásil že by se chtěl vrátit do formy jakou měl na konci loňského roku tak jsem tomu nevěřil...jde vidět ale že ve svých letech ví o čem mluví...má dostatek zkušenosti na to aby se s porážkami vypořádal a také ví co dělat aby se do formy dostal a zvládal těžké okamžiky...teď bude důležitá antuka, na které bude důležité aby si udržel "tempo" po té přijde anglická tráva a americký beton kde jsou jeho šance největší.....každopádně hodně lidí si ani neuvdomuje že vidí nejúspěšnějšího hráče historie hrát znova v takové formě, když se k tomu přičtě ještě pohlednost stylu...tak jen věřím že vydrží co nejdýl i kdyby měl za 3-4 roky spadnout na 20 místo na žebříčku tak si jeho zápasy ujít nenecham.

co se týče toho žebříčku je zbytečné mluvit o posunech náskok je stále obrovský a že Nadala předběhne již v Miami si nemyslím za to pevně věřím tomu že v průběhu sezóny ano a možná ohrozí i Djokovice, který je v jakémsi úpadku ačkoli po AO neustále prohlašoval že už si umí rozvrhnout svůj program (asi moc "rozvrhoval":D)...v každém případě je u Rogera důležitá forma, kterou když má tak je jedno jestli je rok 2006 nebo 2012...protože hraje neskutečně úsporný tenis a v tom má obrovskou výhodu před Nadalem u kterého se musí sejít dorma a fungovat tělo a pak může udělat úspěch...a styl hry a od toho stav tělesné stránky podle mě bude v téhle sezóně rozhodující ptž si nemyslím že Nadal vše zvládne plus ještě olympiádu...co se týče Noleho tak to je zbytečné hodnotit dva turnaje po sobě nedopadly asi podle jeho představ a uvidí se v následujících týdnech a měsících ale ja osobně si myslím že se už nedokáže vrátit tam kde byl loni.
Reagovat
Labi
jinak než se tady začnou "vylívat" fanoušci rafy zvláště Kleberson...ja proti Rafovi nic nemám přeju mu vše dobré hlavně to zdraví...je to sympaťák který jako jeden z mála neměl od mala vše jako na stříbrném podnose....jediné co na něm nemusím je ten jeho styl, který je pro mne nepohledný a jen vše vrací...v tomhle je Roger vyjímečný že i když to člověk nečeká zahraje fantastický úder, který dokáže lidi zvednout ze sedaček....to je ten hlavní důvod proč má mé sympatie Roger(samořejmě taky jako rafa je sympatak)
Reagovat
dadaft
"každopádně hodně lidí si ani neuvdomuje že vidí nejúspěšnějšího hráče historie hrát znova v takové formě, když se k tomu přičtě ještě pohlednost stylu..."
ano. Roger se nepochybně narodil s tenisákem v ruce. )) v každém okamžiku ví naprosto přesně, co dělá. dá se porazit, dokonce se dá i porážet, ale ne moc často a rozhodně ne od kohokoliv. Nikdy nerozhodnuto zůstane imaginární Wimbledonské finále Roger Federer - Pete Sampras.
(přesto mám jiné srdcerváče)))

Johnovi gratulace. Dokázal v IW velké věci.
Reagovat
smazaný uživatel
To byly nervy, ale s dobrým koncem. Mám velkou radost, zasloužené zvítězil nejlepší hráč turnaje. Isner nebyl vůbec lehký soupeř, má skvělé podání a v první sadě předváděl i hodně bezchybné údery. Druhý set již ovládl Fedex, hrál zcela soustředeně a tudíž nechyboval a Isner lehce znervozněl. Jelikož je Roger mazaný, tak si s jeho podáním poradil, jen tak dál Rogi.
Reagovat
Heather_Fedex
podle toho, co jsem videla (sledovala jsem zapas od stavu 2:1 v 1. setu) tak mohu rict ze roger si pocinal absolutne suverenne pri svem servisu. z velke ctyrky ma urcite nejlepsi formu. neda se rict, ze hraje tenis jako v rocich 2004-2007 ale podobne vysledky dosahuje. ted napisu hnusnou vec,ale: at se nadalovi nejmenovani fanousci pretrhnou od zlosti!!!!
zduraznuju, ze NEJSEM antifanousek nadala, nikdy jsem o nem nenapsala jedovatou poznamku. vadi mi jenom zakomplexovani lidi typu...sak oni vedi ;)

a ted jeste kratce k zapasu: tiebreak byl nervydrasajici, zejmena ten balonek za stavu 7:7 kdyz neuveritelnym spusobem john nechal micek doplachtit az na lajnu. to byl neuveritelnej okamzik. nejdriv se mne zmocnovala nervozita, kdyz roger nevyuzil uz 3 setbaly a bala jsem se, ze izzy by vyuzil svou 1. prilezitost, ale nastesti nestalo se tak. a 2. set uz byl jenom o 1 muzi.
Reagovat
Heather_Fedex
podle toho, co jsem videla (sledovala jsem zapas od stavu 2:1 v 1. setu) tak mohu rict ze roger si pocinal absolutne suverenne pri svem servisu. z velke ctyrky ma urcite nejlepsi formu. neda se rict, ze hraje tenis jako v rocich 2004-2007 ale podobne vysledky dosahuje. ted napisu hnusnou vec,ale: at se nadalovi nejmenovani fanousci pretrhnou od zlodti!!!!
zduraznuju, ze NEJSEM antifanousek nadala, nikdy jsem o nem nenapsala jedovatou poznamku. vadi mi jenom zakomplexovani lidi typu...sak oni vedi ;)

a ted jeste kratce k zapasu: tiebreak byl nervydrasajici, zejmena ten balonek za stavu 7:7 kdyz neuveritelnym spusobem john nechal micek doplachtit az na lajnu. to byl neuveritelnej okamzik. nejdriv se mne zmocnovala nervozita, kdyz roger nevyuzil uz 3 setbaly a bala jsem se, ze izzy by vyuzil svou 1. prilezitost, ale nastesti nestalo se tak. a 2. set uz jenom o 1 muzi.
Reagovat
smazaný uživatel
Obrovska gratulace, Roger byl nejlepsi a zaslouzne vyhral, snad mu tahle oslniva forma vydrzi co nejdyl:)
Reagovat
UnrealTom
come on Roger!!!
Reagovat
steve79
Gratuluji. Jeho hra opravdu dokonalá. No teoreticky se může posunout po turnaji v Miami už před Nadala, i když osobně tomu moc nevěřím. Vyhrát turnaj v Indian Wells a v Miami je téměř nemožné si myslím.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist