Federer postupem do 3. kola vyrovnal Connorse. Nadal zdolal Kyrgiose

4. 7. 2019, 21:56
Aktuality 84
WIMBLEDON - Osminásobný šampion Roger Federer postoupil již posedmnácté ve Wimbledonu do třetího kola a vyrovnal rekord amerického tenisty Jimmyho Connorse. Sedmatřicetiletý švýcarský fenomén porazil o 17 let mladšího Brita Jaye Clarka bez ztráty podání ve třech setech a udělal další krok na cestě za vylepšením své rekordní bilance o 21. grandslamový titul.
Roger Federer (© AFP)

Roger Federer, jenž v prvním kole ztratil úvodní set s Jihoafričanem Lloydem Harrisem, měl problémy s Jayem Clarkem jen ve druhém setu, kdy udolal Brita až v tie-breaku. Postup a v pořadí 97. vítězný zápas v All England Clubu slavil po výhře 6-1 7-6 6-2.

"Diváci byli skvělí a doufali, že se Jay dostane do zápasu. A ve druhé sadě se mu to skutečně povedlo," ocenil Federer.

Ve třetím kole se sedmatřicetiletý Švýcar, který před dvěma týdny vyhrál turnaj na trávě v Halle, střetne s Francouzem Lucasem Pouillem (h2h 1-0).

Urputný souboj zvládl Španěl Rafael Nadal. Antukový král porazil 3-1 na sety nevyzpytatelného Australana Nicka Kyrgiose a vrátil mu senzační osmifinálové vyřazení z roku 2014. Tehdy byl Nadal světovou jedničkou, Kyrgios devatenáctiletým mladíkem.

Dnes se australský tenista snažil o vše možné, ale Nadala nezaskočil. Byť mu dal 29 es a dvě z nich v naprosto odlišné situaci: eso předvedl z druhého servisu, který letěl rychlostí 230km/h a byl druhým nejrychlejším na okruhu z druhých podání v historii, pak zase vítěze Wimbledonu z let 2008 a 2010 překvapil podáním spodem. Nadal ale jeho kousky ustál a vyhrál 6-3 3-6 7-6 7-6.

Naopak wimbledonský finalista z roku 2017 Marin Čilič skončil na trávě v All England Clubu druhou sezonu po sobě už ve 2. kole. Letos v něm chorvatský tenista nepotvrdil roli favorita proti Portugalci Joau Sousovi, kterému podlehl třikrát 4-6.

Vypadl i loňský semifinalista John Isner, který hrál na prvním turnaji po tříměsíční pauze zaviněné zraněním nártu. Dvoumetrový Američan podlehl v pěti setech 4-6 7-6 6-4 1-6 4-6 Kazachu Michajlu Kukuškinovi.

• WIMBLEDON 2019 •
Velká Británie / Londýn, tráva, 38.000.000 liber
čtvrteční výsledky (04. 07. 2019)
• Dvouhra mužů - 2. kolo •
Federer (2-Švýc.) - Clarke (Brit.) 6:1, 7:6 (7:3), 6:2
Nadal (3-Šp.) - Kyrgios (Austr.) 6:3, 3:6, 7:6 (7:5), 7:6 (7:3)
Nišikori (8-Jap.) - Norrie (Brit.) 6:4, 6:4, 6:0
Kukuškin (Kaz.) - Isner (9-USA) 6:4, 6:7 (3:7), 4:6, 6:1, 6:4
Fognini (12-It.) - Fucsovics (Maď.) 6:7 (6:8), 6:4, 7:6 (7:3), 2:6, 6:3
J. Sousa (Portug.) - Čilič (13-Chorv.) 6:4, 6:4, 6:4
Berrettini (17-It.) - Baghdatis (Kypr) 6:1, 7:6 (7:4), 6:3
Evans (Brit.) - Basilašvili (18-Gruz.) 6:3, 6:2, 7:6 (7:2)
Sandgren (USA) - Simon (20-Fr.) 6:2, 6:3, 4:6, 3:6, 8:6
Schwartzman (24-Arg.) - Köpfer (Něm.) 6:0, 6:3, 7:5
Johnson (USA) - De Minaur (25-Austr.) 3:6, 7:6 (7:4), 6:3, 3:6, 6:3
Pouille (27-Fr.) - Barrere (Fr.) 6:1, 7:6 (7:0), 6:4
Millman (Austr.) - Djere (31-Srb.) 6:3, 6:2, 6:1
Struff (33-Něm.) - Fritz (USA) 6:4, 6:3, 5:7, 7:6 (7:2)
Querrey (USA) - Rubljov (Rus.) 6:3, 6:2, 6:3
Tsonga (Fr.) - Berankis (Lit.) 7:6 (7:4), 6:3, 6:3
• Čtyřhra - 1. kolo •
Jebavý/Oswald (ČR/Rak.) - Dellien/Pella (Bol./Arg.) 6:4, 5:2 / skreč D./P.
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

84
Přidat komentář
Roger_Federer
Bavis mě..jsi zamilovany?
Budes obhajovat neustale(nekolik let) nedodrzovani tohoto pravidla..
Pak budes knucet, když Federerovi zatahnou strechu..
A vsechny budeš nazivat fanatiky.
Reagovat
spaniel
Myslel jsem ze je trol a hater, ale za posledni rok ukazal, ze je to jen regulerni bIb.
Reagovat
annah
+1 :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Frustrovaný spaniel..

Neunáša :)
Reagovat
spaniel
Co nemam unaset? Se obcas i prenes pres svou lasku k Nadalovi, mozna zjistis ze nejvetsi fanatik jsi tady ty s velkym naskokem.
Reagovat
smazaný uživatel
Samé negatívne emócie, zatrpknutost, zufalstvo..

Srší to z teba..Daj sa dokopy.
Reagovat
smazaný uživatel
Do teba kamosko :)

Nikto nikdy mi na neznámom portáli nevenoval tolko pozornosti ako ty..

Slusný mindráček :)
Reagovat
Roger_Federer
Jistě..?
"Diskutuju" tady 10let, ty minimálně 8, opravdu si myslis, že jsi tady pro nekoho ještě "neznámí", ve smyslu, že by někdo ještě nepobral, co jsi zač?, tvoje výkřiky, zcestne nazory, lhani, upravovani cisel v diskuzich, tvoje poruchy, nenávist k Federerovi(realna nenavist), laska k Nadalovi, ty se v nem vidis..nechal by sis useknout i prst a sel svedcit k soudu, kdyby mu to pomohlo..:)
To že neznam osobně, nic neznamena v tom meritku, znam dokonale tvoji zvracenoct z TP a tvoje tenisove nazory...
Nato tě nepotrebuju vidět, v realnem životě, bys mi tak uklizel barak a sekal travnik, protoze jinak bych se stebou ani nebavil..:)
Reagovat
smazaný uživatel
Jediný trávnik, ktorý máš je tak v pytlíčku, ked si večer dumkáš pri sviečke a portréte Rogera Federera, Ty Roger_Federer..

Citovo nestabilný fanusik, ktorému Forehand šiahol na modlu a teraz je ním posadnutý..Bez stipky dostojnosti chorobne sledujúc jeho príspevky, emočne zasiahnutý..Krčmový odborník, pre ktorého je abeceda osmy div sveta..

Prepac za toto zrkadlo, ale správaj sa uz konecne ako chlap.
Reagovat
Roger_Federer
Ego, chlapec ego..buchaj vic pestickou do stolu..nekdo uslysi.:)
Dneska se jenom ukazalo, jak bidne tenisu rozumis..
Nadal smetl Tsongu.., smetl Kyrgyosa..
Becels tady jak male decko po losu a před kazdym zapasem.
Reagovat
mahycek
Také se mi to zdá pomalé na centru i na jedničce. Teď
to přeženu. Co kdyby Roger požadoval hrát třeba
na osmnáctce, kde to lítá, alospoň, když se člověk dívá
z televize. vyhověli by mu ???
Reagovat
ipko
určite nie
Reagovat
paddy
Samozřejmě nevyhověli. Řeší se to tak, že trávu z 18ky by převezli na centr. Ten má totiž větší diváckou kapacitu. Rozhodující je počet prodaných vstupenek.
Reagovat
ipko
Is this the slowest Wimbledon has ever been?
A) Yes
B) Yes
Reagovat
a.magerova
Reagovat
smazaný uživatel
Ty podmínky se mění, čím více se po tom bude šlapat tím rychleji to bude litat a méně skakat
Reagovat
smazaný uživatel
Naopak. Najrýchlejšie to lieta na zelenom podklade.

Čím menej zelenej farby, tým pomalší kurt, da sa povedat.
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, píšeš o situaci, kdy tam je hlína. Já o situaci, kdy tam je ještě uslapana tráva.

Letos neprší, hraje se všude, kurty jsou méně zničené, než loni. A to podstatne.
Reagovat
smazaný uživatel
Každy zápas je iný, ale pri porovnaní Tsongu s Kyrgiosom je pre Nadala kľúčovým merítkom servis.

Nick mal vcera 71% uspesnost prveho servise z 87 pokusov nasádzal 29es.
Tsonga mal 59% uspesnost prvého a z 88 pokusov nadádzal 13es.

Myslím, ze JO moze s Nadalom vyhrat, ale nie s 59% prvym servom a polovičným podielom es a teda podielom priamych bodov z celkového počtu odservovaných fiftínov. Na druhú stranu, Francúz je oproti Australčanovi výrazne lepší na sieti a má lepší FH.

Kazdopádne, na tretie kolo netradične obtiazny súper, pokial by sa podarilo prejst dalej, v tom stvrtom bude konečne niekto papierovo prijatelnejsí..
Reagovat
dappe
Tak přímé body nejsou jen esa, takže ta statistika by byla třeba jiná. Tsonga bude hrát určitě lépe než Kyrgios, včerejší zápas byl kvalitou celkem zklamání. I Nadal se bude muset dost zlepšit. Kyrgios byl mimořádně slabý na returnu a celkem i v mezihře, tam by měl být Tsonga podstatně lepší, navíc má lepší druhé podání.

Trochu blbé je, že ten povrch je prostě pomalý.
Reagovat
smazaný uživatel
Nemyslim, ze na pomalom povrchu mozes inkasovat 29 es z 87 pokusov.

Ano, polovicné priame body len dedukujem z údaju o celkovom počte es.

Za tú lepšiu medzihru by som ruku do ohňa nedal, Tsongov BH je priemerný a return taktiež.
Reagovat
spaniel
V pohode muzes, kdyz na returnu stojis na parkovisti.
Reagovat
smazaný uživatel
Zapas jsem viděl cely, Rafa hrál slusné, držel ho servis.

Můžeme si to vyložit dvěma způsoby. 1. Jeho servis byl včera perfektni 2. Nick je na returnu nulový

Dále. BH Kyrgiose těžký podprumer i pro WTA, stupidní volba úderu na big pointech, nepripravene nabehy na síť, laxní přístup.

Tohle vše výše vypsané u Tsongy neplatí, bude to těžký soupeř.
Reagovat
Denis92
Podla mna ma Tsonga mensiu sancu ako Kyrgios. Ten povrch je proste pomaly, co Nadalovi extremne vyhovuje. Kyrgios nemal herne na Nadala, ale preco som mu daval vacsie sance, je ta "rivalita" a vyjadrenia a fakt, ze Nadala rad naozaj nema a chcel sa ukazat.
Reagovat
smazaný uživatel
Povrch je tak rýchly ako rýchlo na ňom hrajú hráči. Jednoduché. Tieto domnenky sa tu uz riesili velakrat. Divak sleduje zápas Simona a Monfilsa a prepadne ho dojem, ze je povrch pomalý. No lenze to je tým, aký zápas práve sleduje. Nadal bude hrat vzdy na tráve výmeny, hoci kratšie. Jeho tenis je ako robený na antuke, ale pozor, ked sa dostane do hry, tak je efektivny aj na tráve. Do hry sa ale vdaka 29 esám dostal menej, v podstate od polky druhého setu nemal BB. Vyhral aj so stastim, ktore na tráve holt pottebuje.

Federer, Raonic, Medvedev, Querrey, Khachanov, Anderson, Opelka..Vsetky tieto mená vidím v pavúku nadalej v hre. Naopak hráci ako Wawrinka, Tsitsipas, Zverev, Thiem, ktorý dlhodobo dosahujú najlepsie vysledky na antuke su uz doma. Je tak?
Reagovat
Denis92
Scasti suhlasim, trava ma stale ine vlastnosti ako antuka, ale ze tento rok je W snad najpomalsi v historii, potvrdilo vela hracov.
Reagovat
smazaný uživatel
Na vysledkovej tabuli rozdiel nebadať.

Dokonca mam pocit, ze v 2014 sa Nadal dostával aspon k BB v kazdom sete, ale TB prehral. Vcera za dva sety a pol setu sa tusim nedostal ani na zhodu na prijme. Vysledok strasne ovplyvnuje pocity ludi. S Mullerom ci Djokovicom mohol v Londýne kludne vyhrat, vcera mohol prehrat, ale holt vyhral. Aj tak stále tvrdim, ze vsetko sa karmicky raz vráti a v dlhodobom horizonte sa stastie/smola vzdy vybalancujú. Platí to pri hre, zrebe, big pointoch, tam kde sa raz uberie, sa inokedy prida.
Reagovat
peggy
Vamos Rafa,Rafa king!!!!
Nevim proc se tu stale pise o panu Federerovi?Jsou jini Noe,Wawrinka,Nisikora atd.Uz je pan Federer nezajemavy.
Reagovat
smazaný uživatel
nisikora :D
Reagovat
Denis92
Nech je Kyrgios aky chce, tak v jednom mal pravdu. Pre Nadala absolutne neplatia pravidla. Je nonsens, aby medzi vymenali mal 30+sek a za cely zapas nedostal ani jedno napomenutie. A ked sa Nick zacne stazovat, tak dostane warning..

Takisto na returne, Nick uz je 10sek pripraveny na servis ale musi cakat na Nadala, pritom returnujuci hrac sa ma prisposobit hracovi na servise.

Holt, su rovni a rovnejsi a pre kazdeho platia ine pravidla.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale v roku 2014, ked vyhral to bol o nieco mensi nonsens, ze ano?..:)
Reagovat
Denis92
Nepamatam si, kolko Nadalovi trvala priprava na vymenu medzi servismi v roku 2014 a ci dostal nejaky warning..

Pisem o vcerajsom zapase. Rozhodca ma shot clock, Nadal nedodrzuje pravidla a nedostane ziadny trest.
Reagovat
smazaný uživatel
Kyrgios ich predsa nedodržuje tiež. Má sa na kurte správat slušne ako gentleman. To je tiez v pravidlách. Bol vulgárny, hrubý. Videl si, ze by Rafa chcel aby dostal Kyrgios trest?
Reagovat
Denis92
Samozrejme, o udeleni trestu ma rozhodovat rozhodca a nie Kyrgios.

Lenze, rozhodca hral mrtveho chrbaka a ked sa Kyrgios zacal stazovat, tak dostal trest. A Nadal cely zapas nic.. Proste rovni a rovnejsi.
Reagovat
smazaný uživatel
Je otázka jak moc to dělal Rafa naschvál vůči Nickovi. To muže hrát roli. Ne, ze by to nedělal normálně, ale možná v menším měřítku.
Reagovat
spaniel
A proto je plesata rakovina tenisu. A prej humbalito.
Reagovat
smazaný uživatel
Rakovina akurát pre fanusikov chlpatej.

Zo známych príčin.
Reagovat
spaniel
K veci nic, jako vzdy. Za zdrzovani na prijmu by mel byt exemplarni trest.
Reagovat
smazaný uživatel
Exemplárny trest za prekročenie limitu na servise?...

Kamosko, ty si začal chlastat?..
Reagovat
spaniel
Ty uz ani neumis cist...odkdy je servis a prijem to same? Staci ze plesata zdrzuje na podani, na prijmu uz je to uplne neprijatelne. Humbalito krysato steroidado.
Reagovat
smazaný uživatel
Dokonca na príjme?..

A to kedy?..Myslis ten jedenkrát?.Kyrgios vcera podával 129krát. Vypichuješ jeden 1/129 príjem fanatik...Este stále si nepripadáš hlúpo?
Reagovat
spaniel
1x se nahlas stezoval...kdyz uz mu dosla trpelivost, protoze to bylo uz po padesate. A pote to samozrejme pokracovalo, tak jako v kazdem jeho zapase celou karieru.
Reagovat
sojka1
nemas vubec pravdu, mam mnoho netenisovych znamych, kteri okrajove sleduji Wimbledon jednoduse proto, ze je v bedne, pripadne ze snobarny a vsem Nadalova mimozni pantomima vadi, az je primo znechucuje (nekteri ho jinak sportovne obdivuji, nekterym nic nerika) ale rozhodne nechapou, ze je vubec mozne toto neustale opakovat a tak zdrzovat hru... pocitove, o nejakem pravidle nemaji samozrejme ani anunk!
Reagovat
smazaný uživatel
No, vysvetlenie je velmi jednoduché. Tvoji známi evidentne nikdy nerobili ziadny sport a toto kritizovanie u bedny je len také "pri pivečku", ale rozhodne nemajú páru o tom, ze to je prirodzené a tieto veci sú zautomatizované, nevedomé.

Je to ako kritizovanie hekania, alebo emócii...Odveci :)
Reagovat
sojka1
tvoje predstava o mych znamych, kteri cosi vykrikuji od piva je samozrejme mylna, stejne tak jako tvoje svate presvedceni, ze Nadal muze vse... protoze je to pro nej prirozene... :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Má predstava je daná tvojim opisom

"netenisoví známi"

A tým je predsa povedané vsetko..

Nie sme na súde, ale na kurte. To, ze nemajú cit pre hru a sport pravnici a netenisoví známi, to beriem. Ale bývala tenistka?..Tu uz nieco nie je v poriadku.
Reagovat
sojka1
konecne je mezi nami alespon dilci shoda... neco v poradku tady opravdu neni.. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
No tak tomu sa tesim.

Rad by som to oslávil s tvojimi netenisovými priatelmi u bedny, co sleduju Wimbledon okrajovo, ale rozumejú mu.
Reagovat
Jakub
Má představa o tvých netenisovych známých. Z toho úplně jasne vyplývá že nikdy nedělali evidentně žádný sport. ????. To jsou mi tu ale dedukce.
A ještě tym je povedané všetko. ????.

Kdybys tedy nevěděla Sojko.

Ale aby si na pravidla stěžoval zrovna Kyrgios?
Reagovat
spaniel
Vzdyt ani ty si nedelal zadny sport, ty 1% exote.
Reagovat
Torresek
Jo nechápu že ještě Rafa nema výhody jako ze vyhraný game bude za dva, nebo ze soupeř má zakázané esa apod. :d prostě vždy někdo musí psát jak kdyby měl mindraky .
Rafa time pred servisem dodržuje více méně na sekundu, jen prostě plačky budou vždy proti němu
Reagovat
smazaný uživatel
Plač po zápase, do ktorého vkladali nádeje.

holt, emócie.

Dalsim takým bude sobota.
Reagovat
smazaný uživatel
Pro mě zatím top zápasy jsou od Fogniniho

Ta atmosféra nema chybu
Reagovat
smazaný uživatel
Fognini má potenciál zápasy odchodit..Ale súhlasim, ze po postupe do top10 si tenis "na staré kolená" užíva a chce si ten pobyt predĺžit, uhrat nejaké body. Este pred dvoma rokmi by do Londýna isiel vyslovene na prvé kolo. Vcera zabojoval, hoci prehral prvý set.
Reagovat
smazaný uživatel
Pravda, od svatby se změnil - můj názor. Více se snaží.

Na každý zapas má plný dům, fanoušci zpívají, fakt top. Kdybych tam byl live tak jdu radši na Fogniniho, než na zapas big3
Reagovat
Denis92
Myslel som si, ze antukova sezona uz skoncila a konecne sa presunieme na rychlejsie povrchy, ale opak je pravdou..

Toto je zufale pomale, tazko zahrat winner. Nechapem, preco takto znicili Wimbledon.. Je to skoda.
Reagovat
steve79
To je pravda. Povrch je extremne pomaly na travu
Reagovat
Torresek
Joo je pravda že letos se hraje Wimbledon na antuce, jen jí přebarvili na zelenou :D
Reagovat
steve79
Musim se priznat, ze u Rogera jsem trosku rozpacity. Hlavne z backhandu dela hodne chyb a hraje dost copu. Z backhandu musi byt agresivnejsi.
Reagovat
smazaný uživatel
Je nepresvedčivý, na druhu stranu, hrá čo potrebuje.

Pouille, ci Berrettini su takí medium range súperi, tam treba málinko spozorniet, v QF Nishikori ten je este o chlpok vyssie.
Reagovat
Torresek
Fedex hraje pořád jak pán, neuvěřitelný borec :) další kolo už bude ale pořádný soupeř, Pouille i přes všelijaké výkony a formy je dobrý, bude jen otázkou jaký bude mít den.
Rafa naštěstí předvedl skvělý výkon a vyřadil toho bezmozka :) opravdu to bylo super jak se staví ke každému míčku s maximální snahou a pořád chce vyhrávat. Jen dobře ze jde dál. Zápas s Tsongou snad zvládne, lehké to ale zase nebude.
Reagovat
FerrariF50
Rafa to neměl vůbec lehký, a to nemyslim špatně, už i minulý rok dokázal, že umí hrát na trávě sakra dobřě.
Reagovat
Patik
Roger tvorí rekordy letí z kola do kola..Rafa vydrel..tak snáď prežije tretie kolo grandslamu..Chum Jetzt.
Reagovat
JCFerrero
Kyrgios na trave je tak 10 000x tazsi super ako Clarke
Reagovat
Vlk-v-trave
Tak nám Fedex vyrovnal rekord Jimba...tak je to hezký počin...ale v tom třetím kole, ten Pouille, no, nevím nevím, moc to nevidím...na postup:)
Ale třebas Roger překvapí.
Reagovat
sojka1
zapas jsem z duvodu stretu zajmu jen "kontrolovala", ale dobre Roger... ty vekove rozdily zacinaji byt uz az hrozive a kazdy rekord doma (jeho vyrovnani) se pocita... ;-) Jinak zkusenosti jsou uzasna vec, ale zkuste si sami je stale uplatnovat... :-))
Reagovat
sojka1
plati i na Rafu, pro tenis jen dobre, ze vyhral.... "smat se do dlani" budu sice s chuti, ale rozhodne pri jinem predstaveni... :-)
Reagovat
annah
Tak tak. Gyros byl fakt nechutný, zasloužil by výprask - a nejen ten na kurtu. Zápas si prohrál sám neuvěřitelnými nevynucenými chybami. S nadsázkou řečeno - Rafa za to své vítězství skoro ani nemohl.
Reagovat
FulnekUltras
Rafovi taky letos přeju. Zároveň ale nutno říci, že byť bude Gyros "sebenechutnější", pořád jeho celková mezinárodní obliba vysoce převýší Lendla s Berdychem dohromady.
Reagovat
sojka1
jsou obliby, o ktere normalni clovek ani nestoji.... :-))
Reagovat
Stan_Borowitz
Na to, že nemá trenéra, je to lempl a včera prej v Londýně pařil dlouho do noci, tak proti Rafovi podal velmi solidní výkon.
Reagovat
FulnekUltras
To bezpochyby. Rafovo dnešní vítězství rozhodně nelze podceňovat ani v Djokolandu.
Reagovat
dappe
Kyrgios má ale pravdu v tom, že Nadal vlastně řídí tempo celého zápasu, které je zoufale pomalé. Co předvádí na servisu nemá cenu ani komentovat, ale on zdržuje i na příjmu. Jsou hráči, kteří rádi hrají v tempu a jsou od toho nějaká pravidla. Ale úplně zbytečná.

28 vteřin průměr? Při důležitých bodech i přes 40? Žádný problém.
Reagovat
smazaný uživatel
Je to proste bežné, pri každom športe, kde ide lopta do hry z rúk servujúceho hráča. Volejbal, stolný tenis, atd. Je to úplne prirodzené a nikto z toho nerobí kovbojku okrem pár pobláznených fanusikov Rogera Federera.

Proste to prijmi, bude sa ti lahšie žiť.
Reagovat
dappe
Mně se žije dobře, jen když se zrovna na jeho zápasy koukám, tak mě to neskutečně vadí. A nemáš pravdu, že je to běžné. On porušuje pravidla a vlastně tím vyvádí soupeře z rytmu. Ve volejbale se podává na hvizd rozhodčího a jsou v tempu, ženský šestkový volejbal je z hlediska atraktivity hry jeden z nejlepších sportů, mnoho zajímavých výměn v pár minutách. Tam se zahrají dvě dlouhé výměny v čase, kdy se Nadal včera chystal na ten set point. To byl vrchol všeho :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak kedy inokedy, nez pri setballe by človek mal byt empatický, kedze tá loptička už zo samotnej prapodstaty svojho významu vyžaduje extra dávku sústredenia?..

Poponáhlat hráča "rychlo, rychlo, rýchlo" pri takomto fiftíne, to sa každému človeku musí priečit. Rozhodca nie je bachar, tuto drezúra rozhodne nie je na mieste. Ak warning, rozhodne mi to príde prirodzenejsie za stavu 15:15, nez pri BB, setballe.
Reagovat
dappe
Kyrgios snížil z 3:6 na 5:6 a následně čeká 50 vteřin na další výměnu, což je v podstatě skandální. Když už si nakousl volejbal, tak tam se pro takové věci bere time out, jenže v tenise nic takového není. Nadal si je ovšem bere, kdy se mu zachce.

V 1.setu měl průměr 27 vteřin, a to v něm neměl na servisu snad žádný big point, dále se to jen zhoršovalo. Tuším, že za celý zápas nedostal napomenutí. Snad vnímáš i ty, že to není úplně v pořádku.
Reagovat
smazaný uživatel
V prvom rade nie je v poriadku to pravidlo ako také. Mozno aj práve preto, ma skor len informačný charakter. Pride mi velmi netenisové.

V hladisku si nemozes rozbalit ani cukríček, aby si hráčov nerozladil, lebo by ich to mohlo vyrušit, duševne rozhodit, lebo oni sú zo zlata a potrebujú mat pri servise priam nebeský klud. No a presne toto zapadá do kontextu, ze sa im ten extra klud dopraje pri servise, pri extra bodoch obzvlásť, kde sa preferuje benevolentnost v ramci prirodzeného rytmusu hráca, pred striktným dodrziavaním pravidiel a rozbitím rutiny.
Reagovat
spaniel
Ze bys plesatou obhajoval i kdyby nekoho zabil, to uz vime.
Reagovat
Stan_Borowitz
Chápu, že jako fanatický fanda Rafy jej obhajuješ v každé myslitelné i nemyslitelné situaci, ale nemáš pravdu, Federer neFederer...

To, co tvrdíš, může platit třeba při skoku do výšky, ale ne ve sportu, kde proti sobě stojí dva soupeři, protože každý z nich má ten přirozený rytmus jiný. To bylo krásně vidět třeba právě včera, kdy Kyrgios netrpělivě poskakoval, aby se udržel nažhavený a v rytmu, zatímco Rafa si urovnával čelenku, trenky, vlasy a kdovíco ještě. Hráči mají poskytnutou dostatečnou dobu k tomu, aby se mohli soustředit na podání, když to někdo v daném čase nedokáže, je to jeho problém a herní nedostatek stejně jako je třeba neschopnost včas doběhnout k míčku. Pokud si někdo v rozporu s pravidly tuto dobu prodlužuje, je to prostě nefér. Stejně jako se vybraným hráčům nepovoluje hrát po druhém dopadu, protože k míči nestihli doběhnout, nemělo by se jim tolerovat hrát servis později, než povolují pravidla, protože se nestihli připravit. To by bylo řevu, kdyby Kyrgios nebo nedejbože Federer odehráli servis v době, kdy se Rafa ještě utírá do ručníku, protože chtějí hrát v rychlejším tempu...

I ty příklady, které jsi uvedl, jsou úplně mimo. Naopak, z uvedených sportů se tady to zdržování děje jen v tenisu. Ve špičkovém stolním tenisu se za půl minuty od postavení hráče k podání odehraje pomalu půlka setu. Bylo by docela vtipné a poučné, kdyby někdo udělal video, jak by probíhal zápas ve stolním tenisu nebo badmintonu, kdyby hráči na podání zdržovali jako Rafa.
Reagovat
Stan_Borowitz
Ale aby bylo jasno, já to nevyčítám ani tak Rafovi, je to součást jeho taktiky, přizpůsobit si tempo hry, jak vyhovuje jemu, a prostě zkouší, co mu ještě projde. Vyčítám to ATP, která stanovuje pravidla, jejichž nedodržování pak (některým) hráčům toleruje. To je z principu špatně.
Reagovat
smazaný uživatel
Ako pisem nizsie..

Haters gonna hate. Z toho si tazku hlavu nerob, takých ako ty sú tisíce.

Ludia ako ty, ani nekoketujú s myslienkou, ze nejde o taktiky, ale prirodzeny rytmus hraca. Robi to aj proti 250. hracovi rebricka za stavu 2:0 na sety a 4:0 v tretom. Vtedy asi v ramci tvojej filozofie, tiez snazi rozhodit protihraca, ze ano.
Reagovat
smazaný uživatel
Uz len dodám, ze Kyrgios mal vcera 2/2 vyuzitých BB..

Takze asi mu to tempíčko az tak neprekážalo.
Reagovat
smazaný uživatel
Mám pocit, ze ako fanatickému hejterovi Nadala ti unikajú základné veci..

A tými sú.

Hráč na servise a jeho rytmus musí byť logicky vnímaný citlivejšie, kedže je to on, kto drží loptu v rukách. Hráč na príjme čaka. A či čaká 20 alebo 25sek, ovplyvní ho to menej, nez tych 5sek, hráča na servise. Čomu na tom nerozumies?

Pokial toto vstrebeš, a potlačíš tú prirodzenú emóciu voči Nadalovi, tak sa ti pred ocami rozjasní, fakt.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist