Isner zastavil Nišikoriho, o finále si zahraje s Djokovičem

3. 4. 2015, 10:27
Aktuality 446
ATP MIAMI - John Isner si poprvé v kariéře zahraje na prestižním podniku v Miami o postup do finále. Devětadvacetiletý Američan dnes v domácím prostředí porazil světovou pětku Keie Nišikoriho a postoupil do semifinále. V něm změří síly s obhájcem titulu Novakem Djokovičem, jenž si poradil s Davidem Ferrerem a vyhrál už desátý zápas v řadě.
John Isner

John Isner postoupil v minulosti na turnaji v Miami nejdál do osmifinále (2011, 2014), letos se ale na domácím podniku rozjel a poté, co ve čtvrtém kole vyřadil šestého hráče světa Milose Raonice a připsal si tak první výhru nad hráčem Top 10 od srpna 2013 si dnes ve čtvrtfinále vyšlápl i na čtvrtého nasazeného Keie Nišikoriho.

Čtyřiadvacátý hráč světa Isner v průběhu utkání nečelil jedinému brejkbolu, zatímco sám dokázal podání světové pětky v každém setu jednou prolomit. V domácím prostředí Isner zvítězil díky agresivní hře, dobrému podání (za celý zápas nastřílel Isner celkem 13 es) a minimálnímu počtu nevynucených chyb za hodinu a jedenáct minut hry 6-4 6-3.

"Byl to skvělý zápas, moc jsem si ho užil," hodnotil čtvrtfinálový duel Američan. "Myslím, že jsem ukázal skvělou hru, hrál jsem přesně to, co jsem měl hrát. Nevím, co bych k tomu dál řekl. Vyhrál jsem a postoupil jsem do semifinále, což je úžasný výsledek. Mám opravdu velkou radost."

Skvělý výkon devětadvacetiletého Isnera ocenil i jeho soupeř Nišikori: "Odehrál úžasný zápas. Na jeho podání jsem neměl téměř žádnou šanci. Hrál výborně i od základní čáry, trefoval skvěle forhend i bekhend a já jsem bohužel proti těmto úderům nenašel žádnou účinnou zbraň. Nemyslím si, že jsem hrál špatně, ale on byl prostě mnohem lepší a vyhrál zaslouženě."

"Byl to snad nejlepší zápas, ve kterém jsem tohohle velkýho chlapíka viděl. Hrál velmi dobře od začátku do konce a neměl snad ani jednu slabou chvilku," komentoval výkon Američana tenisový analytik a komentátor Brad Gilbert.

V boji o finále narazí Američan v Key Biscayne na světovou jedničku Novaka Djokoviče. Srb si ve čtvrtfinále poradil se Španělem Davidem Ferrerem, kterého zdolal 7-5 7-5 a připsal si tak již desátou výhru v řadě.

Djokovič sice prohrál v prvním setu čtyři z úvodních pěti gamů a pustil tak Ferrera do vedení 4-1, poté ale vyhrál tři hry v řadě a stav prvního dějství srovnal na 4-4. V jedenácté hře navíc prolomil podání Španěla podruhé a v následující hře set bez problému doservíroval.

Ve druhém setu se sice Djokovič dostal do vedení, to ale Ferrer dokázal smazat, když v desáté hře smazal mečbol a poté proměnil brejkbol. Do třetího setu ale utkání nedostal, neboť hned v následující hře znovu ztratil podání a Djokovič ve dvanácté hře proměnil svůj třetí mečbol a po necelých dvou hodinách zvítězil mohl slavit postup do svého 45. semifinále na turnaji kategorie ATP Masters 1000.

"Musel jsem si dnes vybojovat úplně všechno," řekl po utkání srbský tenista. "On mi nedal vůbec nic zadarmo a bylo na něm vidět, jak moc chce vyhrát. Bojovalo se snad o každý míč, bylo to dost náročné. David je jeden z těch hráčů, kteří to nikdy nevzdají, bojuje vždy až do posledního míče."

"Jsem rád, že jsem vyhrál a těším se na další zápas," konstatoval Srb. "Rozhodně to ale nebude nic snadného. Isner tu porazil dva hráče Top 10, takže bude určitě velmi silný, ty výhry ho musely dost povzbudit. Bude se snažit být hodně agresivní. Má navíc výborné podání, kterým si může hodně pomoci, takže očekávám další velkou bitvu," dodal Djokovič.

"Hrát s Djokovičem je vždycky velká výzva," řekl na adresu světové jedničky Isner. "Je to nejlepší hráč na světě a má teď výbornou formu. Hrál jsem s ním minulý týden v Indian Wells a řekl bych, že to byl dobrý zápas. Budu muset udržet úroveň své hry a věřit tomu, že ho můžu porazit. Dnes tu odehrál těžké utkání, což by pro mě mohlo být menší výhodou, ale každý den je jiný. Budu se soustředit na sebe a nechám na kurtě maximum."

• ATP MASTERS 1000 MIAMI •
USA / Florida, tv. povrch, 5.381.235 dolarů
čtvrteční výsledky (02. 04. 2015)
• Dvouhra - čtvrtfinále •
Djokovič (1-Srb.) - Ferrer (6-Šp.) 7:5, 7:5
Isner (22-USA) - Nišikori (4-Jap.) 6:4, 6:3

Komentáře

446
Přidat komentář
babolat.cz
FAndino, spíš někdy?
Reagovat
Fandina
Občas a ty?
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel
Usnul jsem.

Ale Novak 4 turnaj, 4 finále.

A pro někoho je stále přeceňovaný. Prdlajs.. :)))
Reagovat
Mayo
kto hovorí o preceňovaní?
Reagovat
smazaný uživatel
by ses divil, ale spoustu lidí na internetu.
Reagovat
gigin
Ale houby. Spíš už je nudný tím, jak furt vyhrává. Prostě je PřeDjokovičováno, no...
Reagovat
Kozoroh
Super No1e, jsi borec!!!
Já věděl, že izzyho zdoláš a to dokonce jasněji než v IW, tam to bylo 6:4 a 7:6.
V neděli 26. Djokomůrárna. Nechť se daří! Idemo No1eee!!!!!!
Reagovat
Roger_Federer
Tady neni ocem...

Nejčastějšími příznaky demence jsou poruchy krátkodobé paměti, úsudku, orientace, pozornosti, chování, schopnosti abstraktního myšlení a komunikace, jenž buď přestává úplně, nebo je nesrozumitelná.
Reagovat
baggik
To je od tebe propaganda Fandiny založená na tvé vlastní ubohosti?
Reagovat
smazaný uživatel
Obsese
Reagovat
Fandina
Já ti rozumím, umím číst. A ty?
Reagovat
Roger_Federer
Jj..jsem rafdze nase nocni dohoda plati.;)
Reagovat
Fandina
To víš, já jsem dement, nepamatuji si, o čem dohoda byla. Když jí zopakuješ, řeknu ti, jestli platí.
Reagovat
spaniel
Tak Novak bezchybný, dokonce dal vic es a nabehal méně metru. Janek nemel den, ale zopakovat včerejší výkon by byl zázrak. Dneska spousta chyb, z forehandu, slajzu, ani servis. Navic Novakuv servis je přece jen jinde nez Nishiho.
Reagovat
Davor1
V nedeľu sa môžeš od rána tešiť na Djokomurárnu :-))
Reagovat
smazaný uživatel
sarkasmus? :-)))
Reagovat
Davor1
trošku :-))
Reagovat
spaniel
:D
Reagovat
Kozoroh
1) Novak zná Johnovu hru a ví, jak na Izzyho hrát, Kei s Johnem hrál poprvé. A při prvním vzájemném zápase zhruba srovnatelných tenistů je ošidné tvrdit, kdo je jednoznačný favorit.
2) Keie před Izzym nikdo neprověřil, zato No1e se ocitl v krizové situaci proti Dolgovi. Ten zápas ho psychicky nakopl.
Reagovat
smazaný uživatel
nikdy nerikam nevadi, vzdycky to vadi, ale dobry turnaj, diky.. :-) Gratulace Djokovicovi.
Reagovat
smazaný uživatel
by mohla pro pristi zapas vzit flicek konzultanta v Djokovicove tymu, Boris taky nevi vsechno.. a treba by se Andy zase hecnul... ;-)
Reagovat
Fandina
Vypadá to, že se opakuje Noleho rok 2011. Hraje super.
Reagovat
Roger_Federer
Souhlasim s dementem.
Reagovat
Fandina
Já s dementem nesouhlasím.
Reagovat
Roger_Federer
nesouhlasis s Fandinou?, to je ale velice divne..Velice to neco naznacuje.
Reagovat
Fandina
A co to naznačuje?
Reagovat
Roger_Federer
Tak neco neni v poradku pokud nesouhlasis sama se sebou.
Reagovat
Fandina
Se sebou souhlasím. S dementem ne.
Reagovat
Roger_Federer
To nejde..furt jedna osoba.
Reagovat
Fandina
O tom nepochybuji, že jsi jedna osoba. Nedovedu si představit, že bys zvládl dvě. Na to nemáš.
Reagovat
Roger_Federer
;) demente
Reagovat
Fandina
Že by?
Reagovat
Fandina
Přesně řečeno. S dementem v tvém podání.
Reagovat
smazaný uživatel
Nevypadá, letos má na kontě již dvě prohry. A pravděpodobně minimálně do Wimbledonu nějaké ještě přijdou.
Ale je fakt, že za ty 4 sezóny od 2011 se herne ke své životní sezóně herně nejvíc přibližuje letos. Zatím
Reagovat
Roger_Federer
Hm..John.odchazi.
Reagovat
Mayo
Johny čo si to dopustil...už je to v háji
Reagovat
smazaný uživatel
podelany TB... narazem na kvalitu... no fuj.. :-) ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
tihle nahazovaci.. :-)
Reagovat
spaniel
Tak, tajbrejk. Pokud Nole nevyvede nějakou jeho cypovinu, mel by ho vyhrát. Az na 1 gem šli všechny gemy, kdy Isner podával pres shodu. Ale klobouk dole, jak odvrátil ten SP.
Reagovat
Davor1
videl si tú grafiku, kde Isner servíruje na BP? Pri všetkých, ktorým čelil na turnaji, podával von z dvorca, ani raz na téčko :-))
Reagovat
Davor1
20-0, to je sila :-))
Reagovat
Mayo
omg henten robot hrá zase strojový tenis...to neznášam...spraviť 0 chýb za set skoro celý to je až trapné :D
Reagovat
Davor1
z BH ich zopár spravil :-D
Reagovat
spaniel
Z BH ma 3 :)
Reagovat
Marduch
Pravda Novak zatím hraje spíš údržbu, a bud to John vyhodí nebo ne :) Proto je to 6:6.
Reagovat
Mayo
Izzydor komon!
Reagovat
smazaný uživatel
vyhry vymen na returnu by mohly Johna konecne uklidnit..
Reagovat
smazaný uživatel
kdyby byly, fuuuuu
Reagovat
spaniel
Trénink smečí. Cekal bych od takového servismana lepsi smece teda.
Reagovat
spaniel
No, jsem zvědavý jak se to vyvine. Zatim to vypadá na Novaka, zatim dobre returnuje (a Johnovi zatim servis moc nejde) a v mezihre je lépe připraveny nez Nishi. Kdyz dal John pecku, Nishi to nezvladal a létalo mu to ven. To Novak nema problém, jeste míč i přesměruje a Izzy uz nestíhá.
Reagovat
smazaný uživatel
ale to vsechno snad neni zadne prekvapeni.. :-)
Reagovat
spaniel
Neni, ale cekal jsem hladsi průběh u Johnova servisu. Zatim se trápí a nehraje jak s Nishim. Ani servis, ani forehand.
Reagovat
smazaný uživatel
je premotivovany..
Reagovat
spaniel
Vypadá to tak.
Reagovat
Davor1
Isner hlavne robí chyby, aké som od neho včera nevidel. Množstvo zbytočných UE, vyhadzuje ľahké údery, ten vyhodený FH po krátkom returne Djoka, ktorý mal zaklincovať hlboko v kurte, to bol brutál. A Novak mu vráti tie bomby úplne iným spôsobom, ako Nishi, to je jasné...
Reagovat
Fandina
Dneska držím Johnovi palce. Je to sympaťák a včera hrál super. Go go go!
Reagovat
smazaný uživatel
Tak kostky tedy tenisaky jsou vrzeny...cista hra No1eho, a ja se fakt musim na tenhle zapas soustredit...
...John potrebuje potlacit na zacatku tedy dost...zatim ma spozdeni...;)
Reagovat
smazaný uživatel
djokovicova noho....uf....
;)tohle bude narocne tlaceni...
Reagovat
smazaný uživatel
a jeste si No1e vyslapl jako na sako...nejak moc aktivni se mne zda;)))
Reagovat
smazaný uživatel
No konecne Isner airborn BH;)
Reagovat
smazaný uživatel
sedm min by o serv bojovat tedy nemel.. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
je to trosku living on the edge....
...hlavne s No1em...ale uz se zveda na prijmu...a neprojel cistou hrou, jsou tu prvni vlastovky...
;)
Reagovat
Davor1
1zz1, keď to dnes nebude minimálne na takej úrovni, ako včera, tak ma celkom naštveš :-))
Takže come on, pretlač Noleho !!!
Reagovat
smazaný uživatel
come on! :-)
Reagovat
smazaný uživatel
ComeON!
Uz jdu taky na to;)
Pekne se uplesit pod vetvi, a tlacim vsim co se da;)
Reagovat
smazaný uživatel
1ohn 1111!!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jsme to spocital...a schvalne, kolikrat se v teto diskusi objevuje slovo - dement:

a) 60x
b) 50x
c) 40x
d) 30x

toz mame jeste 5min. pred Johnem;) Tak schvalne...kolikrat myslite?
Reagovat
smazaný uživatel
e) nevim
Reagovat
smazaný uživatel
;)
sprvna odpoved je b) 50x...
A pak na to clovek nema chytat alergii;D)))
Reagovat
smazaný uživatel
jsem potesene nahledla pod 1ohna, ale okamzite bylo po nadseni z poctu prispevku.. :-( Zustalo mi jen pro par perlicek na dne a tvoje hrejive srandovani, samozrejme.. :-) A vsem rozumnym, ktere jsem pro nedostatek sil prehledla, se s diky za ten rozum omlouvam.. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak nedavno mne janekda pise, ze dopisuje v historii TP do diskusi pod fandinu reakce...nebo jen tak si tam neco pise do tech starych diskusi, aby se vybil.....tak s janekdou se uz nejak zname dele a celkem dobre, vim kdy si dela srandu a tak...celkem mame podobny smysl pro absurdni humor...

...ale vcera jsem neco hledal v historii TP, kvuli sojce...
A vletel jsem do nejakeho roku 2012...a co tam nevidim.... janekda s prispevkama s letosniho roku;D)
A fakt ty dlouhosahle "rozmluvy" s fandinou zakoncoval ;D)))))
Jsem myslel ze mne vomejou;D)))))
No fandina ma ted co delat, aby to zase pozakoncovala....vubec netusim jak dlouho se ten janekda takhle odreagovava, pravdepodobne ted nekde odpovida fandine v roku 2013;D)))))

To jen takova mala prihoda k dobru k tem kravinam co tu obcas z jankem robime, no;)
Reagovat
babolat.cz
????????
Reagovat
babolat.cz
Dobré.
Reagovat
Fandina
Dopisuje diskuse s Fandinou? Tak to mě rozesmálo. Hlavně zdraví, to je nejdůležitější.
Reagovat
Roger_Federer
Podle me to muze byt docela nebezpecne..co dela ten Janekda..
Vis co se stane kdyz autistovi rozhodis jeho zabehle zvyky a navyky?
Reagovat
Fandina
janekda je autista?
Reagovat
Roger_Federer
To by me zajimalo prec na me ted reagujes, kdyz se bavim z Vlkem a nikde jsem te ani nezminoval..Nebo se tam nekde skryte vidis?
Reagovat
Fandina
ty se mě bojíš?
Reagovat
Roger_Federer
Me by zajimalo jestli si pamatujes, kdy a kdo byl prvni, zkym si se tady pohadala, byla si ve sporu, dale pak kolik byli tech uzivatelu, se kterymi si mela nekdy slovni problem??..Ja si vzpominam minimalne 3-4 roky zpet z Sonja, Carolyn, A.magerova
Reagovat
Roger_Federer
Od te doby jedes..non stop z malima prestavkama do temer kohokoliv.
Prijde ti to normalni bebo demetni?
Reagovat
Fandina
Já jedu do kohokoli? Jak si na to přišel. Samozřejmě, že když mi někdo napíše jako ty, že jsem dement, tak se ozvu. Tomu doufám rozumíš.
Reagovat
Roger_Federer
Ja jsem ti nekdy psal ze si dement? Proc bych to delal, ja to nedelam, ja se chovam se chovam slusne, ale tx tady na vsecky utocis, lzes a delas zlo ;)
Reagovat
Fandina
Já lžu? Člověče, vždyť ty o tom, že jsem dement píšeš pořád, píšeš o tom, že to všichni ví, že jsem dement a pořád dokola. A už si ani nepamatuji, jak dlouho to děláš. A ty tu napíšeš, že to dělám já? Vždyť si začal ty a teď se divíš. Jsi normální?
Reagovat
Fandina
Dneska si chtěl papíry na hlavu a když je nedám, že se mám chovat normálně. Co to tu hraješ, na koho tu co hraješ?
Reagovat
Roger_Federer
Ja? to si me z nekym aso popletlas, ja sem chodim diskutovat o tenise, ty me nezajimas, proc me napdas?
Reagovat
Fandina
Ptal ses, odpověděla jsem ti. Je to tvůj problém, ne můj. Ty urážíš.
Reagovat
Roger_Federer
Si dement? Si tak to tak nechmeca uz na sebe budem hodni.? souhlas?
Reagovat
Fandina
Nejsem dement a nikdy jsem jím nebyla. Jsem hodná, bezkonfliktní, oblíbená, chytrá a milující manželka, maminka, babička. Nejsem žádný dement.
Reagovat
Roger_Federer
chapu ze si to nechces pripustit, tak toho uz nechame.Proste ja vim ze si dement a ty si mysli o sobe co chces..
Reagovat
Fandina
Tos mě pobavil. Já tě moc zklamu, ale tvoje představy o mně jako dementovi ti nemohu dát. Bohužel. Máš smůlu chlapče.
Reagovat
Fandina
Já jsem přesný opak dementa. Racionální, inteligentní, milující. To je můj profil. Máš smůlu.
Reagovat
Roger_Federer
Nerozumim ti, nac dalsi diskuze? Shodli jsme se prece ze dement si ne??
Tak uz to nekazme.
Reagovat
Fandina
Já se s tebou na ničem neshodla. Máš smůlu.
Reagovat
Roger_Federer
Proboha lidi, je toto vubec mozne?
To je diskuze jak z demetem..
Tak po nekolika hodinach diskuze se dohodneme z Fandinou na tom ze teda dement je a ona to za hodinu zase popira..EEvidentne ze me chce udelat blazna..;)
Reagovat
Fandina
Člověče, nauč se číst? Kde čteš, že ses s někým na něčem dohodl? Někdo ti to odsouhlasil? Kde? Jsi normální?
Reagovat
Roger_Federer
:(, takze ty teda myslis ze si nebo nejsi..
Vzdyt jsme myslel pred ze jsme se dohodli ze si.Tak ja ted nevim jak to je..:(.Ale vzdyt to byla dobra dohoda nee?
Reagovat
Fandina
A v čem byla ta dohoda dobrá? V tom, že já jsem dement? Chápej, že jen dement by na takovou dohodu přistoupil. Tomu doufám rozumíš.
Reagovat
Roger_Federer
:(:(:(:(..Fandino ted si me ale uz fakt nasrala, kdyz jsme se dohodli tak to budeme dodrzovat..
Reagovat
Fandina
Nezlob se na mě, ale když něco chceš, tak pro to také něco musíš udělat. Ale napsat druhému, jsi dement, nechme toho. Na to ti kašlu. To si nech pro dementy. Ne pro mě.
Reagovat
spaniel
Pokud jste se shodli, neměla bys to uz měnit.
Reagovat
Fandina
Ale já se s ním v ničem neshodla. Přece mu nepotvrdím, že jsem dement. Proč bych to dělala?
Reagovat
spaniel
To nevim, ale presne neco takové by přece dement udelal. Mela bys ctít dohodu. Lhát se nema!
Reagovat
Fandina
Dobře, tak mi najdi, kde jsem přistoupila na nějakou dohodu. Já na ní nikde nepřistoupila. Ty to někde čteš? Já ne.
Reagovat
spaniel
Ano, shodli jste se a ty se teď chces vykroutit. Dohody se mají dodržovat.
Reagovat
Fandina
A kde jsme se shodli. Já o tom nevím.
Reagovat
Roger_Federer
Ty nevis o nicem, protoze si dement a lzes.
Reagovat
Fandina
A ty si magor. Nikde jsem se s tebou na ničem neshodla. Ale to ty nikdy nikdy nepochopíš. Protože máš místo hlavy burýnu.
Reagovat
Roger_Federer
Dobre, takze uznavas zr jsme se dohodliy, ze si normalni dement?
Reagovat
Fandina
Ne. Neuznávám. Nikdy jsem nenapsala, že jsem dement. Nejsem a nebudu.
Reagovat
Roger_Federer
:(..jsem v soku, ze nedrzis slovo.Dobre, uz to nechame byt, treba si to do rana promyslis, a uvedomis si ze jsem to myslel dobre..
Reagovat
Fandina
Dám ti šanci. Zřejmě jsem nechápavá. Napiš návrh dohody. O čem byla. Možná jsem špatně pochopila. Napiš jí znovu.
Reagovat
Roger_Federer
Co??
Reagovat
spaniel
To je jasné. Chce tu dohodu změnit. Vykrucuje se.
Reagovat
Roger_Federer
To je hruza cely den prace, dosahnem dohody, dohodneme se ze je dement a ona chce za hodinu diskutovat znova.;(.
Reagovat
Fandina
Ty neumíš ani navrhnout dohodu, natož aby ti jí někdo schválil. Jdi do sebe.
Reagovat
Roger_Federer
Mas pravdu..Jako vyjednavac jsem zklamal..Je to tezke, zvladnout dohodu z demetem, ktery lze.
Reagovat
Fandina
Dohodu. V čem spočívá. Napiš znovu.
Reagovat
Fandina
A proč tě to zajímá, s kým se bavím. Já myslím, že ti do toho nic není. Ty jsi začal o mně psát nesly, že lžu atd.., kdybs to nezačal, vůbec se s tebou nebudu bavit. Zeptej se sám sebe, proč si to začal dělat. Mně se neptej, já si tě ani nevšimla.
Reagovat
Fandina
Píšeš tady o mně, že jsem dement, věříš tomu a když se tě pak na něco zeptám, tak se divíš. To bys ale neměl ne, přece jsi tak inteligentní, že víš o dementech, že takové věci dělají. Tak už si to ujasni, jak to tedy je. Jsem dement, nebo nejsem. Mám dojem, že ne já, ale ty jsi divný. Normální člověk se takhle nechová.
Reagovat
spaniel
Rozbitý gramofon
Reagovat
Fandina
ten se netočí
Reagovat
Davor1
Čítať v príspevku od teba, ako sa chová a nechová normálny človek, to je fakt silná káva...
Reagovat
Fandina
Tak to nečti, nikdo tě k tomu nenutí. Chytrý pochopí, hloupému je to jedno.
Reagovat
spaniel
Duchovní sestra Forresta Gumpa.
Reagovat
Fandina
Myslíš?
Reagovat
Davor1
Forrest bol aspoň sympaták :-))
Reagovat
Fandina
a?
Reagovat
Davor1
b
Reagovat
Fandina
cdefghchijklmnop.............
Reagovat
Mayo
rstuvwxyz (:
Reagovat
Fandina
spaniel, RF ode mě chtěl papíry na hlavu a pak napsal, že pokud je nemám, tak se mám chovat normálně. To mě tak pobavilo, že se tomu směji ještě teď.
Reagovat
spaniel
http://i.giphy.com/9uuG5Vd76Zcek.gif
Reagovat
Fandina
To jsi ty? Představovala jsem si tě hezčího ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
No my s janekdou delame pouze nebezpecne veci;D)))
Jednou z nich je take ta, ze tlacime hrace mimo top4;D)))
Reagovat
Fandina
Omlouvám se mu, že jsem pod jeho článkem psala o magorech a dementech, a měla z nich legraci. Děkuji.
Reagovat
babolat.cz
Jedeš zase na 100?
Reagovat
Fandina
Ne, směju se spanielovi, protože tu psal, že jsem divná a magor a že ví, že jsem dement. Mám z toho velkou legraci, jak je hloupý.
Reagovat
babolat.cz
Ale ten prispevek se jeví jako omluva,ne ze by ses smála. Nejsi lunetic?
Reagovat
Fandina
Johnovi jsem se omluvila, protože se tu nepsalo o něm a o tenise. Bylo mi to líto, on je sympaťák.
Reagovat
babolat.cz
Ty jsi mu volala do Miami?
Reagovat
Fandina
Když dáš telefon, zavolám.
Reagovat
babolat.cz
Psalas,ze ses mu omluvila. Ale ok. Končím.
Reagovat
Fandina
Mohu se omluvit znovu, když na to přijde. Stačí dát číslo, telefon mám.
Reagovat
smazaný uživatel
555-1111
Reagovat
Fandina
tak bohužel, tohle číslo mi to nevzalo
Reagovat
slacker
Hello? Who's calling? Fandina? I don't know any Fandina. Don't bother me now. What? Dement? Shut up bitch.

Tady to chce nikde jinde nezverejneny original.
Reagovat
Fandina
slacker umíš mluvit slušně, nebo jen jako dement, já myslím, že ne, nebo ano?
Reagovat
slacker
Jen tlumocim co jsem zaslechl u Johna v satne
Reagovat
Fandina
John je slušný, ten by tohle nikdy neřekl. Podle mě sis to tam přidal, protože je ti to vlastní.
Reagovat
smazaný uživatel
(22:17)

Fandina 68
Spaniel 33
Vlk 24
Slacker 23
4street 15
PH94 14
Mayo 11
anakin01 11
Kfitofka 10
Forehand 10
Kiske 8
Mutdemus 8
Roger_Federer 6
Cico 5
Tommr 5
Mahycek 5
Stan_Borowitz 4
vencapeRF 4
Grigor_Murray 4
Kufr 4
babolat.cz 3
Lars 3
Davor 2
janek_da 1
Blbec 1
gigin 1
Frick 1
Hook2424 1
Pe3k 1
Noleman s chybou v nicku 1
sojka 0

Tak ze vede Fandina jako to neprekvapuje, ta je jen tezko k porazeni, ale ze pod clankem s Isnerem predehnal Vlka Spaniel, no Vlku, nad tim by ses mel zamyslet, takhle se nechat predehnat Federerovcem;)
Jinak tady si kfitofka polepsila;)))
Zato Sojka pod Isnerem nic, to neni prekvapeni, toje sok;)))

No cekani na Johna je narocne;)
Reagovat
slacker
A saturace Fandiny se zvysila z 1/6 k 1/4
Reagovat
smazaný uživatel
No jesteze jsem toho Slackera aspon predstihl, pod Isnerem by to bylo fakt blby;)
Reagovat
smazaný uživatel
Super už jsem devátá :))
Reagovat
smazaný uživatel
Timhle svym projevem radosti jsi uz vyrovnala Mayka a Anakina....;D)
Reagovat
spaniel
Kdyz nekdo začne hrat v lajne s Jágrem, taky si bodově polepší.
Reagovat
smazaný uživatel
;DD)))
Reagovat
mahycek
Ale Vallverdu už těžko bude Toma měnit, v těchto letech k obrazu svému. Já věřím, že taktiku Tom má, ale bohužel to neumí realizovat.
Reagovat
smazaný uživatel
A Noleho umlati jako Keie
Reagovat
Mayo
nemusí ho umlátiť až tak...stačí keď ho umláti aj v tajbrejku 3. setu :D
Reagovat
Mayo
Tak a teraz Izzy komon.
Reagovat
smazaný uživatel
Tady je vidět rozdíl mezi Petrou a Tomáše. Petře je jedno jestli to je Serena nebo kvalifikantka. Jde do každého zápasu naplno s agresí a rizikem, sice se někdy vyhází, ale alespoň to zkusila. Tomáš pokud narazí na slabšího hráče tak hraje dobře, když narazí na hráče TOP 10 tak je úplně připo.sranej. Takhle Grandslam nikdy nevyhraje
Reagovat
smazaný uživatel
On by potreboval hlavu Kvitule na zaverecna kola a Kvitule zase jeho na uvidni. Pak by to fungovalo krasne
Reagovat
smazaný uživatel
jojo ale myslím že to Petry je lepší. Sice kolikrát ji porazí slabá hráčka, ale má TM, 2x GS a vyhrála i PM Mantadory, to je určitě cenější než hrát vyrovnaně
Reagovat
smazaný uživatel
To jiste. Ty tituly ji jiz nikdo nesebere a urcite jeste nejakej Wimblas prida
Reagovat
smazaný uživatel
to si piš že přidá :) její 25 let a i když nemá formu. Ve Wimbledonu ji může sestřelit je Sirína
Reagovat
smazaný uživatel
Jen aby ses v červenci nedivila...
Reagovat
smazaný uživatel
Ale Andy dnes podaval jak jsem homdlouho nevidel. Souhlas ze podani asi bylo dnes klicem
Reagovat
tommr
Tomáš je letos vic než kdy jindy mužem dvou tváří. Proti hráčům mimo top-10 letos ještě neprohrál - v těchto zápasech hraje s potřebným sebevědomím a potvrzuje svoje herní kvality. Proti hráčům z top-10 hraje úplně jinej Tomáš - ustrašenej, bázlivej, bez špetky sebevědomí, bez prvního servisu, dělající školácký chyby ... :(
Reagovat
slacker
http://www.onlajny.com/match/index/date/2015-04-03/id/142426

Andy Murray zakončuje zápas vítězným inside out forhendem a po setech 6:4 a 6:4 postupuje do finále prestižního turnaje ATP 1000 v Miami. Nutno podotknout, že naprosto zaslouženě. Českého tenistu dnes přehrál
Reagovat
Mayo
:D
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlasim s tebou. Uz zcela viditelne prisel na kurt jak prase na porazku a taky to tak dopadlo. Cekal jsem kdy pritvrdi a ono nic. Cisel z nej strach vic udetit aby to nezkazil
Reagovat
PH94
Nebyl to od Tomáše špatný zápas, ale chyběl tomu lepší servis..ten dnes rozhodl :/ I tak semifinále je další skvělý výsledek :)
Reagovat
spaniel
Byl horsi i v mezihre, servis by mu asi az tolik nepomohl. Navic Murray nema s jeho prvním servisem problém.
Reagovat
Mayo
Aká zlatá Kim v tom klobúku (: ...výborne Andy, a tá radosť na záver :D
Reagovat
spaniel
Prý food fight :) No, nezdálo se mne, Tome. Docela bezkrevny výkon bez nápadu a snahy neco zkusit. Tak zas priste, ale ve finále těžko.
Reagovat
spaniel
*good fight
Reagovat
Fandina
kdyby ty chyby nebyly ...
Reagovat
spaniel
Automaticka oprava mobilu. Ale to je těžko vysvětlovat dementovi.
Reagovat
Fandina
Vzhledem k tomu, že jako dement to ani vysvětlit neumíš. Já ani nemám zájem, abys mi to vysvětloval. Děláš chyby, jsi dement.
Reagovat
spaniel
Dementovi se nic vysvětlit ani neda, proto to ani nebude zkoušet. Je mne líto, ze jsi rozbitá :(
Reagovat
Fandina
Podle mě ani nejsi schopen cokoli někomu vysvětlit, mě určitě ne, nemáš na to, natož dementům, protože jako dement jim nemůžeš přidat žádnou hodnotu. Ale to ty nepochopíš, nejsi dostatečně inteligentní, aby ti to došlo.
Reagovat
spaniel
Ty jsi fakt rozbitá :D Rodiče sourozenci?
Reagovat
Fandina
Já ne, proč myslíš, podle sebe soudím tebe?
Reagovat
spaniel
To tak občas bývá, kdyz je nekdo dement jako ty. Všichni normální to ví. Jsou dalsi různé možné důvody.
Reagovat
Fandina
Víš o tom, že většína normálních lidí ani neví, že jsou dementy a tvrdí to o druhých. Já myslím, že ty jsi toho zářný příklad. Píšeš mi to do vzkazníku, myslíš si to. Je mi tě líto chlapče. Musíš mít primitivní život, takový dementí, že?
Reagovat
slacker
Netahej sem soukrome vzkazy, je to ubohe
Reagovat
Fandina
spaniel to dělá, že mi píše do vzkazníku, že jsem dement, na zveřejnění není nic ubohého
Reagovat
slacker
Mate si to vyridit ve vkazech, tvoje pokusy do toho neustale zatahovat znova a znova ostatni jsou ta ubohost
Reagovat
Fandina
Tady není nic na vyřizování ve vzkazníku. Když ti někdo napíše do vzkazníku, jsi dement, nereaguj na mě, tak to svědčí o něčí demenci a přemýšlej o čí.
Reagovat
Grigor_Murray
Na tom asi něco pravdy bude
Reagovat
slacker
Tak nekterym nezucastnenym to vadilo ze to musi cist v diskuzy, tak si to do te diskuze zase pekne vratila.
Reagovat
Fandina
Podívej, já s tím nezačala, mně to neříkej. Já to nejsem, kdo druhým píši do vzkazníku nebo v diskusi, že je dement, já ne.
Reagovat
slacker
Ty totiz chces aby se ti nadavalo verejne a aby to obtezovalo co nejvice lidi.
Reagovat
Fandina
Ne. Já to slovo používám jen, když s ním někdo začne. Jinak ne.
Reagovat
spaniel
Ty ses ho totiz naučila az tady. Do te doby jsi nevedla kam patříš a co jsi. Cítila jsi se ztracena. A protoze chces nekam patrit, tak chces aby i ostatni byli dementi, abys v tom nebyla sama.
Reagovat
Fandina
Ale vůbec, to jsou přece nesmysly, co píšeš. Ty si začal, že jsem dement a mě to pobavilo, jak tomu věříš a od toho se všechno odvíjí. Představa, že na TP píší lidi, kteří si mě představují jako degenere blbe je lákavá, proč se nezasmát, že.
Reagovat
spaniel
Je rozdíl mezi verit a vedet. A ja vim, ze jsi dement.
Reagovat
Fandina
Až na to, že vím jen já. Ty nevíš nic.
Reagovat
Roger_Federer
nelzi me si psala do vzkazniku.
Reagovat
Fandina
A já ti psala do vzkazníku, že si dement?
Reagovat
spaniel
To je vpoho. Nikdy jsem se netajil tím, ze je dement. Je nutné aby to věděla.
Reagovat
slacker
Jde o ten princip, neudelala to jen u tebe. Prakticky hned v zapeti v diskuzy nabonzovala kazdeho kdo chtel na zadost ostatnich vyklidit diskuzi a usetrit ostatni. Takhle si pak muze jeste pribarvit co ji kdo udajne napsal a delat vetsi chudinku nez je.
Reagovat
Fandina
A jak si na to přišel, co je to za nesmysly?
Reagovat
Fandina
Až na to, že normální člověk si o tobě pomyslí, že jsi dement ty a dement to stejně nepchopí. Takže z toho vyjdeš jako demen ty.
Reagovat
Fandina
to bylo na spaniela, že psát dementovi dement nemá smyslu a když to napíšeš normálnímu člověku, tak si o tobě pomyslí, že jsi dement sám.
Reagovat
babolat.cz
a ještě jsi dylina
Reagovat
Fandina
nejsi spaniel, ten vážně věří, že není dement, na rozdíl od tebe ... úsměv
Reagovat
spaniel
Nepchopi? Demen? Zacinas mit blikance, pozor abys nedostala dementi slak.
Reagovat
Fandina
Nepochopí. Dement neví, že je dement. Nebo ty to víš, že jsi dement?
Reagovat
babolat.cz
a ty jsi cement
Reagovat
babolat.cz
teda dement,oprava..chichi úsměv
Reagovat
spaniel
:D
Reagovat
spaniel
Ja vim ze nejsem a vim ze ty jsi. Je to takhle jednoduché, ale ty to nedokazes pochopit, ani kdyz se ti to napise 1000 krat a to protoze jsi dement. I tvoje okolí vi ze jsi dement, urcite ti mnohokrát řekli, ze jsi magor, divná, dement atd. Vzdy kdyz te vidi si to suskaji.
Reagovat
Fandina
A ty mě vidíš, vždyť ty vůbec nevíš, kdo jsem a proč tu píši. Nevíš nic. A že si myslíš, že jsem dement, to je tvůj problém. Ne můj. To je tvoje věc.
Reagovat
Fandina
Mám z vás legraci, jak si myslíte, že jsem magor. Co také jiného, že. Chytrý člověk pozná dementa. Hlupák nepozná nic. Vyber si co jseš ty.
Reagovat
Fandina
oprava ... mně určitě ne ... úsměv
Reagovat
spaniel
:Dement
Reagovat
Fandina
Já vím, že jím jseš, všechny znaky tomu nasvědčují. Ukájíš se sděleními ve vzkazníku, to dělají jen dementi. Seš super dement.
Reagovat
Grigor_Murray
Být dement není přece nic špatného, mají bezstarostný život a nikdo je nemůže vyprovokovat :)
Reagovat
Fandina
Až na to, že nikdo dementem být nechce. Ale jinak to asi bude tak, jak píšeš, že mají jednoduchý život.
Reagovat
PetaM
Nic proti Tome, ale bez Daniho jsi Andyho aspoň dokázal porazit .. :D Teď je Andy mnohem více namovitovaný, protože nechce, aby prohrál proti někomu, koho vede Dani. Měl bys ho vždy před zápasem s Andym vyhodit :D A rozhlásit to do světa :D
Reagovat
Mayo
presne tiež si myslím, že teraz bude Andy motivovaný o to viac :D
Reagovat
Fandina
Asi je to tak. Berďa by se měl také nějak víc namotivovat, třeba příště to už bude!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Hm a je to. Tomáš to psychicky neustál
Reagovat
tommr
průběh druhýho setu je takřka identickej s prvním. Murray bude podávat na zápas ... :(
Reagovat
slacker
http://www.onlajny.com/match/index/date/2015-04-03/id/142426

Vzápětí vyslal Berdych servis ven z dvorce, otevřel si forhendovou stranu a tam také zakončil. Tomáš tak zůstává v utkání, v příštím gemu ovšem musí prorazit Murrayho podání, jinak se jeho cesta turnajem skončí.
Reagovat
Davor1
Tak sa zdá, že ten Vallverdu predsa len nebude až taký zázrak. Zo začiatku to vyzeralo, že hneď Berdycha posunul hore, ale bolo mi podozrivé, že to dokázal tak rýchlo a radšej som nerobil unáhlene závery. Teraz sa dá pomaly konštatovať, že sezóna je z Berdychovej strany takmer ako cez kopirák s tou vlaňajšou a je jedno, kto sedí v jeho boxe, či Krupa, alebo Daniel. Na začiatku roka chytil top formu, sedeli mu viac aj povrchy, preto jeho hra vyzerla tak dobre. Teraz je to už zase úplne klasický Berdych, ako v posledných X rokoch. Ono je to dosť ťažké, prerobiť 30 ročného tenistu, alebo ho len posunúť na vyššiu úroveň, zdá sa, že to bude aj pre Daniela skoro neriešiteľný problém...
Reagovat
spaniel
Jo, je to starý "dobry" Berdych. Ale změna tam byla, bohužel jen v zápasech se slabšími. Napriklad na zacatku roku hral casto bekhend po lajne, teď uz zas nic. Hraje ustrachane a opatrně, přitom ze zapasu s RF si pamatuju, jak neustále útočí a střílí pecky. A to podání neni žádná slava, ani kdyz mu jde. Žádný problém pro hráče s takovým returnem jako mají Murray, Nole, Ferrer.
Reagovat
tommr
když Vallverdu udrží Tomáše v osmičce bude to pro něj úspěch ...
Reagovat
mahycek
Jen doplním, AO porazil Nadala z Top 10. Pak prohra s Murrayem, v Roterdamu s Wawrinkou, Dubai Djokovič, dal mu kanára a v IW, mu Roger také udělil kanára. A teď znovu ??? Kdy už Tom vyhraje, nad hráčem výš postaveným, v závěrečných kolech turnaje???
Reagovat
tommr
ještě ti tam chybí porážka s Ferrerem v Doha. Až na tu jednu výjimku s Nadalem hraje Tomáš letos proti hráčům z top-10 tragicky ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
vy se jeste divate na berdycha? diky uz sem blinkal
Reagovat
slacker
Tommr uz to asi vzdal
Reagovat
tommr
bavíš se dobře demente? :(
Reagovat
slacker
Kdyz ti to nestaci rict jednou tak je nutne pritvrdit.
Reagovat
Fandina
nemusíš to říkat vůbec, je každého věcí, co tu píše
Reagovat
spaniel
Takze i Slackera, nemusíš to tudíž řešit.
Reagovat
Fandina
on je rozdíl v tom, že slacker opravuje druhé, doufám že chápeš ten rozdíl
Reagovat
spaniel
Ne. Ty děláš to same. Reagujes na něho a říkáš mu co ma a nema psát. Takze si seres do papule. Jako vzdy, rozbity gramofone.
Reagovat
Fandina
Tvůj problém je ten, že neumáíš rozlišit, kdo začal koho opravovat. Já to první nebyla. Ale to bys musel být inteligentní, abys rozlišil, kdo co dělá prioritně a kdo následně. V tom je ten rozdíl. Příčina, důsledek.
Reagovat
babolat.cz
drž už tu svou hu.bu
Reagovat
Fandina
chovej se slušně člověče, když se neumíš ovládat, jsi na veřejném webu
Reagovat
smazaný uživatel
V tom nicku máš jednu zásadní chybu.
Reagovat
Mayo
:D
Reagovat
lars
jsi slaboch :)
Reagovat
Fandina
:-))))))))
Reagovat
Fandina
To je škody, to je škody. Alespoň že Berďa je zpět na osmém místě, to je velké pozitivum z Miami, ale to, že už podruhé za sebou hraje takhle špatně z Andym je mi záhadou.
Reagovat
Fandina
oprava ... s Andym ... úsměv
Reagovat
lars
na AO hral lepe
Reagovat
smazaný uživatel
Tom jen dodržuje tradici :) Přece by nemohl zahrát v zápase s top hráčem alespoň svůj standard. No zřejmě je po zápase, nějak se ty sety kopírují.
Reagovat
smazaný uživatel
Tomáši Tomáš. Když přijde silnější soupeř jsi v p.....
Reagovat
tommr
je to marný - Tomáš je beznadějnej případ ... :(
Reagovat
slacker
http://www.onlajny.com/match/index/date/2015-04-03/id/142426

Andy Murray vítězí forhendovou výměnu po chybě soupeře a po druhém brejku se ujímá vedení 2:1. Zatím pozorujeme naprosto totožný průběh jako v první sadě. Snad se celý set nakonec vyvine jinak.
Reagovat
tommr
začátek druhýho setu jako přes kopírák - Murray opět dává Tomášovi druhou šanci ...
Reagovat
slacker
http://www.onlajny.com/match/index/date/2015-04-03/id/142426

Druhá dvojchyba Murrayho v tomto gemu znamená jediné. Tomáš si podobně jako v první sadě bere bleskurychle ztracené podání zpátky.
Reagovat
smazaný uživatel
Rebel mu dava fora, ale aby to neprehnal, ty otocky z 0;4 s Murou jsou blbe, mozna by stacilo uz konecne zabrat;)
Reagovat
tommr
Murray není Tomic ... :(
Reagovat
Roger_Federer
Ale dneska uz to nepujde.
Reagovat
mahycek
Jistě jste si všimli, že Valverdu několikrát zakroutil hlavou a promnul si bradu a možná řikal, to snad není pravda.
Reagovat
smazaný uživatel
To podání, to podání, to je katastrofa... Ve hře je to skvělé, výkonnost z výměn doufám Tom udrží i do dalších turnajů. Podání je ale opravdu děsivé..
Reagovat
mahycek
Takhle to nepůjde, když neudrží servis, tak těžko ho bude získávat zpět. To je pořád stejný scénář, už potřetí letos, AO. Dubaj, a dnes. Už z těma řečma, jak musí držet plán Valverdua, začíná být ohraný.
Reagovat
smazaný uživatel
Tomáš bez podání :(((
Reagovat
Mayo
výborne Andy, treba to dotiahnúť v dvoch
Reagovat
smazaný uživatel
Já jinak proti Slovákům nic nemám, nakonec se netajím tím, že je jakožto Moravák mám možná ještě raději, než západ naší republiky. Bohužel všude jsou provokatéři, kteří se baví podobně stupidně jako ty. Není třeba je rozčilovat, já se ti raději směju
Reagovat
tommr
a druhej set Tomáš začal ještě hůř než první - podání ztratil čistou hrou zakončenou dvojchybou. Vallverdu by tam měl hodit ručník ... :(
Reagovat
spaniel
Berdychu, raději to zabal. To je nedůstojné.
Reagovat
smazaný uživatel
A to bylo co?
Reagovat
slacker
http://www.onlajny.com/match/index/date/2015-04-03/id/142426

Hodně nevyvedený začátek druhého setu korunoval Berdych dvojchybou a Murray se podobně jako na úvod první sady dostává do brejku.
Reagovat
smazaný uživatel
Bohužel největší slabina Berdycha je už hodně dlouho podání... Ve výměnách je dnes dle mě procentuálně úspěšnější než Brit, což je úctihodné. Snad se podání zlepší, pokud si o něj znovu zbytečně nepřijde díky třeba pěti pokaženým prvním servisům, druhý set bude dle mě jeho.
Reagovat
smazaný uživatel
Mas pravdu, nebim proc mu valvedu predelava podani, ktere mel jedno z nej na okruhu
Reagovat
smazaný uživatel
Mam jen ja ten pocit, ze berda hraje nedurazne a tak nejak murovate, jako kdyby cekal na chybu andyho, misto aby ho tlacil
Reagovat
tommr
zápas se zatím vyvíjí podle tradičního scénáře Tomášových zápasů proti top-10 hráčům. Tomáš si první set prohrál už v úvodu kdy si nebyl schopnej udržet servis a pak už jen marně dotahoval. Oč hůř hraje o to se víc dohaduje s rozhodčíma ... :(
Reagovat
Roger_Federer
je to spatny.
Reagovat
slacker
http://www.onlajny.com/match/index/date/2015-04-03/id/142426

Po čtyřech přímých bodech z podání Andy Murray bez větších problémů vítězí první sadu v poměru 6:4. O jeho výhře rozhodlo to, že na úvod zápasu dokázal dvakrát prorazit Tomášovo podání, Berdychovi se to naproti tomu povedlo jen jednou.
Reagovat
Fandina
Máš dojem, že jsi originální? Nejsi.
Reagovat
slacker
On uz nekdo na ty plagijaty od Tommra reagoval stejnym zpusobem?
Reagovat
Fandina
opakuješ se s tím odkazem, to není originální
Reagovat
spaniel
Ty se opakujes neustále.
Reagovat
Fandina
já se opakuji pořád, protože se tak normální lidi chovají v životě, ale to ty nepochopíš, ty nejsi normální
Reagovat
spaniel
To se prave pleteš. Tak se normální lidi nechávají, jen dementi jako jsi ty. Píšeš neustále dokola par vět jak rozbity gramofon, coz nejspíš jsi. Rozbity gramofon co dokola hraje jednu desku, kterou natočil dement.
Reagovat
slacker
Ja jsem zvykly se nechlubit cizim perim, proto zdrojuju.
Reagovat
smazaný uživatel
Upozornil na špatný míček, Skot to nedokázal pochopit. A potom mu poměrně sporně nedal sudí jestřábí oko. Podle mě žádnou ostudu debatama se sudím nedělá.
Reagovat
tommr
jenže Tomáš tohle dělá pokaždý když na soupeře nestačí a jen si tím škodí ... :(
Reagovat
tommr
Murray bude podávat na set. Tomáš se víc než hře věnuje dohadování s rozhodčím ... :(
Reagovat
slacker
http://www.onlajny.com/match/index/date/2015-04-03/id/142426

Po přímém bodu z podání si Tomáš splnil povinnost a snižuje na 4:5. To nejtěžší však na českého tenistu čeká po krátké pauze, kdy půjde Murray servírovat na vítězství v první sadě
Reagovat
smazaný uživatel
áá je tu hádka na to jsem čekala :))))))
Reagovat
tommr
Tomáš je v křeči a kazí i ty nejlehčí míče ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
psychický blok
Reagovat
slacker
http://www.onlajny.com/match/index/date/2015-04-03/id/142426

Následně měl Tomáš nalitý míč za síti, ale ten poslal trestuhodně do deblového koridoru.
Reagovat
tommr
teprve na třetí pokus se Tomášovi povedlo uhrát si vlastní servis. Zatím hraje ustrašeně a bázlivě a vypadá to na další porážku od top-10 hráče ... :(
Reagovat
slacker
http://www.onlajny.com/match/index/date/2015-04-03/id/142426
Reagovat
spaniel
Presne. Nechápu to jeho taktiku. Kdyz přistoupi na Murrayho hru, prohraje. Musi hrat útočné a vystrilet ho, jediné tak ma šanci.
Reagovat
tommr
no myslím, že tuhle taktiku mu Vallverdu určitě nenaordinoval ... :(
Reagovat
spaniel
Treba je Dani trojsky kůň :)
Reagovat
smazaný uživatel
Taky me to napadlo, ze mu nasadil defenzivnintaky, co hraje do not andyho
Reagovat
PH94
Tomáš a míčky :D
Reagovat
smazaný uživatel
jak je možný, že na každým turnaji mají ty míčky v takovým stavu? Měli by se nad sebou zamyslet. :DD
Reagovat
PH94
Měli by vždy pozvat našeho Berdu :D Ten je přes kvalitu míčků největší odborník :D
Reagovat
slacker
Ma malou tovarnicku na jejich vyrobu a ujal se funkce obchodniho reditele. Debata z rozhodcnimi je nabidkou na dodavku micu
Reagovat
PH94
Nebo tak :D
Reagovat
smazaný uživatel
Stejně je neuvěřitelný, co mu ten britskej zmetek všechno doběhne...
Reagovat
smazaný uživatel
A už to začíná. :)
Reagovat
Fandina
nervy pracují
Reagovat
smazaný uživatel
A Kim to může říkat a ještě je to roztomilý? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Však v pohodě. :)
Reagovat
spaniel
Asi nebude náhoda, ze Murray drží rekord v poctě týdnu na postu 4 a Berdych na 7.
Reagovat
Roger_Federer
:)
Reagovat
Fandina
To nevypadá dobře. Berďa je nějak mimo.
Reagovat
lars
Tom zas nema ksilt , kdyz sviti slunce. Hlavne , ze driv hral i v hale s ksiltem
Reagovat
tommr
Tomáš je tragickej na servisu. Zatím ztrácí jen jeden brejk díky tomu, že Murray mu taky daroval jedno svoje podání ... :(
Reagovat
slacker
http://www.onlajny.com/match/index/date/2015-04-03/id/142426
Reagovat
Fandina
otevři si to a čti si to
Reagovat
smazaný uživatel
http://i.gyazo.com/82906596bddfbabf2ff40d43bfd6278f.gif
Reagovat
spaniel
http://www.reactiongifs.com/wp-content/gallery/popcorn-gifs/very_interesting.gif
Reagovat
smazaný uživatel
No na servisu zase tragédie... Korunovaná takovouto chybou.
Reagovat
smazaný uživatel
uf... to vypadá na wta hadr
Reagovat
Mayo
džínjus
Reagovat
PH94
Ohohohoho game jako lusk
Reagovat
Mayo
parádny bekhend víťazný tesne nad sieťou...Andy krásne namotivovaný, len tak ďalej
Reagovat
Mayo
fúúú Berďa parádne po lajne odpovedal...
Reagovat
smazaný uživatel
Tomáš začíná špatně. Bez servisu a zbytečné chyby, no co :) Snad se to zlepší.
Reagovat
smazaný uživatel
No ale break si vzal zpět ve velkém stylu! :o
Reagovat
spaniel
No, Tomas zatim ustrachane, bez servisu...
Reagovat
Fandina
Doufám, že to dneska nebude takové vyhecované, jako na AO. A samozřejmě, moc držím palce Berďo pojď!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Už to budou brzy 3 roky, co Tomáš naposledy postoupil do finále 1000ového turnaje, naposledy to bylo v Madridu 2012, kde prohrál s Federerem. Od té doby přišlo několik porážek v semifinále, z nichž nejtrpčí byly nejspíš s Wawrinkou znovu v Madridu a s Raonicem v Paříži. Tak držím pěsti, aby to dneksa vyšlo.
Reagovat
Marduch
Pro psychiku by fakt už nutně potřeboval nějakou tu 1000 vyhrát.
Reagovat
SwissMaestro
Do toho Tomáši!
Reagovat
PH94
Dominic Thiem: ?Odsloužení vojenské služby nebylo dobré.?
Rakušan Dominic Thiem odsloužil vojenskou službu v Rakousku několik týdnů v období mimo sezonu (běhání v lese a extravagantní tréninkové metody). Thiem, na 52.místě světového žebříčku udal, že neobdržel zvláštní zacházení: ?Byla to obtížná zkušenost! Nebylo to vůbec dobré pro můj start do sezony. Jsem rád, že jsem skončil. Byl jsem překvapen, protože jsem si myslel, že budu mít tři klidné týdny, ale nebylo tomu tak. Program byl jasný: vstával jsem v 5:30 a šel spát až o půlnoci. Nebylo možné si dokonale odpočinout, protože jsem byl v místnosti s dalšími 8 kluky. Po dlouhé sezoně to nebylo pro mě to nejlepší.
Na konci listopadu se Thiem musel přesunout do vojenského sportovního centra na Tenerife, aby dokončil povinnou vojenskou službu. ?Naučil jsem se všechno, čeho je potřeba v armádě: Jak používat zbraně a střílet, například, nebo vařit na ohni?.
Thiem po zápase s Andy Murraym prohlásil: ?Jestli hraješ se strachem proti nejlepším hráčům, je lepší, když zůstaneš v šatně?.
Reagovat
PH94
nějak tu habrujou znaky..místo těch otazníků mají být uvozovky :)
Reagovat
smazaný uživatel
jak já tuhle věc nemám rád, ještě že to v ČR není.
Reagovat
PH94
mi povídej :D
Reagovat
spaniel
Hm, strašne ho lituji. 3 nekonečné tydny a k tomu jeste to Tenerife.
Reagovat
PH94
A pak Gulbis..:D
Reagovat
smazaný uživatel
Jsou rozvedení.
Reagovat
smazaný uživatel
Už jste všichni napnutí jak struny, co? :))
Reagovat
PH94
Já už docela dost :D
Reagovat
smazaný uživatel
A tebe zajímá první nebo druhý zápas? :))
Reagovat
PH94
Oba :) Přál bych to Tomášovi a Novakovi :) Co ty?
Reagovat
smazaný uživatel
Já jen Novak. Tomovi držím palce jen jako čech čechovi. Jinak když se sejde Novak a Tomáš, fandíš Novakovi. Co je mi do toho, že je čech, když Novak je Novak :D
Reagovat
slacker
Ale Novak neni Cech. Co je ti do toho ze je Srb?
Reagovat
smazaný uživatel
tohle byl zbytečný komentář. To musím fandit ve všech odvětvích sporů jen týmům z ČR? Jednou fandím Novakovi a proč bych měl přelétávat. ATP není repre.
Reagovat
smazaný uživatel
Nekonečná a nesmyslná debata :) Taky to mám tak, že individuální sporty jsou víc o sympatiích než o národnosti (ta hraje spíš roli jako "polehčující okolnost" ve vztahu ke sportovci).
Reagovat
smazaný uživatel
Tak tak, souhlas :)
Reagovat
PH94
Taky fandím Novakovi, ale pokud dojde na vzájemný souboj s Tomem, tak přeci jen o trochu víc fandím Tomášovi, každopádně ale mám jistotu, že nebudu zklamanej..:D
Reagovat
Mayo
ja nemám dôvod byť napnutý
Reagovat
smazaný uživatel
V Monte Carlu si užiješ i ty.. :))
Reagovat
ArtyF
Kdo z našich bude hrát v Houstonu a CCasablance?
Reagovat
mahycek
Taky si myslím, že byl Nishi poslední, kdo mohl Djokera potrápit, před finále. Moc budu Berdychovi přát, aby hrál finále. Protože moc nevěřím, že Isner to potvrdí, takový výkon, jako s Nishim. A finále Murray-Djokovič, jen proboha ne.
Reagovat
smazaný uživatel
Monty25 odjel do Mongolska? už tu dlouho nebyl
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, do NDR..
Reagovat
smazaný uživatel
aha tak to jo
Reagovat
smazaný uživatel
vždyť mu všechny vypadly
Reagovat
PH94
Ty jsi ta pravá Petra Kvitová?
Reagovat
smazaný uživatel
ano jsem. Vadím ti tady :)
Reagovat
slacker
Jo vadis, flakas se zatim co mas hrat v americe
Reagovat
PH94
Monty by taky měl přibrat do svého týmu Ipek Soylu :D
Reagovat
Pe3k
Djokovic - Ferrer byl podle mého celkem kvalitní zápas. Sice byli oba přikotveni na základní čáře, přesto se mi ta pinkaná líbila. Je to asi zásluhou Davida, který velmi málo kazí (na druhou stranu, nezahraje moc winnerů). Noleho chování na kurtu moc nechápu, když prohrává a kazí tak se vzteká jak blázen a když to otočí a zahraje parádní vítězný úder (setball na konci první sady) tak se stěží zaraduje. Měl by si ten tenis více užívat...Asi už je nervozní z RG :)

Nisi mě zklamal, že prohrál. Na druhou stranu přeji vítězství Izzimu, jenže při neúčasti Federera, byl Nisikori jediný, kdo může sejmout Noleho (tak třeba se to povede Isnerovi).

Dneska konečně zajímavý duel, v normální čas. Snad půjde Tomovi první servis lépe než v posledním utkání. Andy bude doufám hrát taky dobře, abychom si vychutnali tento parádní mix opačných stylů. Snad tentokrát vyhraje Berdych. Další finále Nole-Můra si snad nikdo nepřeje (možná krom Djokovice).
Reagovat
Hook2424
V zápase mě překvapilo jak hráči nejsou schopni držet délku úderů, většina úderů chodila metr od servis lajny. U Ferera mě to nepřekvapuje, jeho technické provedení forhendu, které hraje téměř bez zapojení zápěstí.. Ale u Noleho, u kterého je to téměř dokonalost sama???
Reagovat
smazaný uživatel
Big John jede teda, ale Djokovičův return bude podle mě konečná, to už by bylo teda pořádný překvápko. Co jsem tak koukala na highlights, tak Noldův zápas s Davidem byl docela mazec, to musel být moc pěkný zápas :) Jestli se ale zas schyluje k Djokomůřímu finále :D
Reagovat
smazaný uživatel
https://www.facebook.com/NovakIndiaFans/photos/pcb.641915985913421/641915515913468/?type=1&theater
Reagovat
tommr
průběžnej žebříček ATP k dnešnímu dni tj. po kompletně odehraném čtvrtfinále turnaje v Miami.
Hvězdička * znamená, že hráč postoupil v Miami do semifinále.
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Tomáše Berdycha ...

1. Djokovic 12565 (+8055) *
2. Federer 9025 (+4515)
3. Murray 5875 (+1365) *
4. Nishikori 5280 (+770)
5. Nadal 5255 (+745)
6. Raonic 5070 (+560)
7. Ferrer 4670 (+160)
-----------------------------------
8. Berdych 4510 *
-----------------------------------
9. Wawrinka 4470 (-40)
10. Cilic 3360 (-1150)
11. Dimitrov 3055 (-1455)
12. Lopez, F. 2380 (-2130)
13. Simon 2210 (-2300)
14. Tsonga 2200 (-2310)
15. Bautista Agut 1940 (-2570)
16. Anderson 1915 (-2595)
17. Gulbis 1910 (-2600)
18. Monfils 1815 (-2695)
19. Isner 1720 (-2790) *
20. Robredo 1720 (-2790)
...

Pro Tomáše Berdycha se turnaj v Miami zatím vyvíjí velice příznivě a po obhájení lonskýho semifinále se už vrátil do elitní osmičky na úkor Wawrinky. Případnej postup do finále by ho vynesl na sedmý místo před Ferrera a titul dokonce až na šestý místo před Raonice ...

z ostatních hráčů stojí za zmínku vypadnutí Nadala z top-4 a návrat Isnera do top-20 ...
Reagovat
smazaný uživatel
Keď Nole k Austrálii, IW pridá aj Miami, clovek by si fakt mohol mysliet, ze predvádza svoj tenis z roku 2011..Aké sú tie výsledky niekedy klamlivé..

V sucasnosti je Djokovic paradoxne velmi zranitelný, len proti nemu nestál a zrejme ani nebude stáť skutočne disponovaný súper, Rafa a Andy znížili svoj štandard a tým pádom moze stacit na vyhru v turnaji aj priemerná výkonnosť..

Snáď sa John utrhne z retaze, ale mám pocit, ze to Nole profesorskym tenisom nejako ziska na svoju stranu..

Kazdopádne som zvedavý na antukovú sezónu, Djokovic mal výbornú jeseň, zimu a ak by zvládol USO, zrejme by sme sa aj v spojitosti s Wimby mohli legitímne bavit o zivotnom zbere trofejí..Na antuke ocakávam pokles, kazdy si vyberie raz za cas slabsie obdobie..
Reagovat
smazaný uživatel
Snad ne;) Chlape...toto...

"V sucasnosti je Djokovic paradoxne velmi zranitelný, len proti nemu nestál a zrejme ani nebude stáť skutočne disponovaný súper, Rafa a Andy znížili svoj štandard..."

---

To jako chces rict, ze kdyby John vyhral, je uz jasne predem, ze No1e nehraje dobre, a tak John mel vlastne stesti a haluz, ze ho porazil? No to si ze mne delas snad srandu...

---
Jinak ty standarty Andyho, to at si s tebou tady resi AA...cili Andy-Army;) Jako tohle az si precte Mut@demus, tak ho budu minimalne cely duben uklidnovat;D)
Reagovat
Stan_Borowitz
"To jako chces rict, ze kdyby John vyhral, je uz jasne predem, ze No1e nehraje dobre, a tak John mel vlastne stesti a haluz, ze ho porazil? No to si ze mne delas snad srandu..."

Standardní, letitá metoda. Akorát vzhledem k okolnostem bylo třeba přejít na substituční subjekt :-)
Reagovat
smazaný uživatel
No to zni opravdu pekne ten substitucni subjekt;D)))
---
Ale on mne jednoduse rika v tom intelektualnim baliku, ze John je neco jako nemehlo, a pokud vyhraje, tak to byla haluz, bo No1e neni v dobre forme, nebo-li jinak... rika mne, ze ikdyby John vyhral, tak to nebude zasluhou jeho dobreho vykonu, ale ze ten No1e hraje strasne...;) A to jsme nevideli z toho zapasu jeste ani jeden fiftyn;)
Reagovat
smazaný uživatel
To je stihoman, ja mám Izzyho rád, nemám dovod ho haniť..V minulosti som ho dokonca nazval tenisovým adoptívnym synom, hneď po "vlastnom" Rafovi...V sucasnosti mi vsak Izzyho zápasy unikajú..
Reagovat
Roger_Federer
Ale nee panove ,Peter si pripravuje pudu..aby za 2-3 roky mohl tvrdit, ze Nole od pulky roku 2014 nemel zadneho soupere, to se hrave vyhrslo tech 15 granslemu..a stal se druhym nejlepsim hracem historie , po RF
Reagovat
Cico93
Chcel si napísať tretím. Za druhým RF.
Reagovat
Roger_Federer
Snad tim nechces naznazit, ze by ten prvni mohl byt Rafa?..Boha..
Reagovat
Cico93
bingo.
Reagovat
spaniel
Rafa bude vzdy jen antukar, cisla neosidis.
Reagovat
Cico93
No tak jen antukar. To mu zase krivdiš.
Reagovat
smazaný uživatel
A Roger vždy len jednooký medzi slepými..
Reagovat
spaniel
Takze si myslis ze Rafa je slepý? Dobre vedet.
Reagovat
Roger_Federer
Bud trochu sůdny..Rafa se propada do zapomeni dejin.:)..
Reagovat
smazaný uživatel
Hlúposť, Nole mal na rozdiel od Federera celú kariéru velkú konkurenciu, práve preto má a bude mať menej GS, než trebars Federer napriek tomu, že je komplexnejším hráčom..
Reagovat
spaniel
Komplexnejsim? HaHa, Petko se asi dostal k bananum z Lidla dřív nez policie.
Reagovat
smazaný uživatel
Alečo, zaťal som do živého, že áno?..:))

Nolemu chýba jeden GS z antuky a bude to už úplne relevantné tvrdenie..A ak ho vyhrá snáď si to ľudia nebudú spájať s náhodou ako v prípade Rogera..
Reagovat
spaniel
Ty jsi dobra náhoda, zjevně z alkoholického opojení. Komplexnost se muze myslet výsledkově nebo herně. Výsledkově je porad konplexnejsim Federer, herně vzdy byl a bude. O Rafikovi ani nemluvím, ten je v žebříčku komplexnosti tak 658.
Reagovat
slacker
Covece spojeni komplexnost a vysledky mi zni hodne divne. Jako ze ze vysledkove obsahuje vse od vitezvi, pres porazky ve finale az po prohry v kvalifikacich?
Reagovat
spaniel
Jakoze ma výsledky na vsech povrsich. Treba Sampras nema výsledky na antuce, proto je méně komplexni :) Ale z 99% se vzdy o komplexnosti hovoří v souvislosti s hrou, ale je to trollhand, tak proc se nevydal jiným směrem, ze jo.
Reagovat
slacker
TAk snad bych radeji o hovoril o povrsich a ne vyslecich kdyz bych chtel zduraznit zrovna tohle. Komplexni vysledky jako souslovi muze klidne znamenat ledasco jineho.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak s tým spojením Samprasa a komplexnosti si sa zhodil snáď ešte viac, ako keď si označil Nadala, hraca co v 24r. vyhral kariérny GS, iba antukárom..To je fakt na titul z tenisového diletanstva :)
Reagovat
spaniel
? Vždyť ja ho dal jako příklad nekomplexnich výsledku z pohledu povrchu.
Reagovat
smazaný uživatel
Herne je to vždy subjektívne, meria sa to samozrejme výsledkami..Djokovic je už dnes komplexnejším a nebezpečným hráčom na každom povrchu, bez výraznej slabiny, kdežto Federer posobil na antuke ako Nadalova hračka..
Reagovat
spaniel
Takze komplexnost meris výsledkem proti jednomu hraci na jednom povrchu? Ty jsi fakt vtipný. Potom chudák Rafa. A to ze ty neumíš posoudit komplexnost herně, je tvůj problém. Ne kazdy je gaucovy expert a demagog jako ty.
Reagovat
smazaný uživatel
Nie..Komplexnosť meriam výsledkami zo všetkých povrchov..To v prvom rade...

Komplexnosť hráča potom možeme hodnotiť na základe jeho tenisových zručností, ale to je vždy subjektívne..Pre mňa je Djokovic komplexnejsi ako Federer, nemá na rozdiel od Rogera žiadnu slabinu, nie nadarmo sa hovorí, že každý hráč je tak dobrý ako dobrá je jeho najslabšia stránka...Samozrejme mozeme sa bavit o Noleho hre na sieti, ale to je na rozdiel od BH len doplnková disciplína..

Samozrejme tituly nevyhráva komplexnosť, niekedy je viac mať výraznú slabinu, ale zároveň disponovať super zbraňou (Sampras napríklad, ktorému v uvodzovkách stačil servis a voley a na tituly nepotreboval nadpriemerný pohyb, BH, či FH..Agassi bol určite komplexnejší, ale nemal super zbrane, alebo ich mal menej..
Reagovat
spaniel
Připadá ti v zápasech Djokovic - Federer ze ma Federer slabinu v BH? V pohodě se nim drží ve vymenach (i kdyz ho ma samozřejmě horsi nez Nole). Zapasy bývají vyrovnané, vítězem muze byt kdokoliv z nich. Zásluhu na tom ma Federerova taktika s hrou na síti. I ta se může počítat ke komplexnosti, stejne jako mentální odolnost, pohyb atd. A v taktice Nole asi zaostává, kdyz si s nim neni schopny poradit navzdory jeho slabine, ne? Pravda je, ze kecy o tom, jak je jeho BH slabina, jsou prehnane. Slabinou je jen proti Nadalovi a i to jen na povrsich s vyšším odskokem. Ostatni hraci si nemyslí, ze ma nějakou slabinu.

Co se týká vysledku z pohledu povrchu, tam z toho prave ze vychází Roger dobre. Ma nejvyvazenejsi rozložení GS v porovnání s Nadalem nebo Nolem (aspon zatim). Neříkám, ze je to vyrazne. Jsou na tom s Nolem podobně (teda az vyhraje RG). A Nadal je potom nekomplexni tenista z tohoto pohledu. Ma sice tituly ze vsech povrchu, ale výrazně v prospěch antuky.
Reagovat
Stan_Borowitz
Já myslel právě toto. Dřív se to používalo u Rafy, tam ale už tato metoda dnes nefunguje, tak se volně přešlo na Novaka coby hráče, který prohrává jen vlastní slabostí...
Reagovat
smazaný uživatel
To rikam porad..., ze je bezpecnejsi a svym zpusobem zabavnejsi se zabyvat a tlacit tu tzv. druhou vlnu...;)
---
...tedy jinak receno prostym jazykem inteligentnejsiho "hornika",,,
...kurde kdo se ma v tech cypach z teho top-ctyry vyznat, kdy jako hraju blbe a kdy ne,...kdyz vyhraje jeden z tech cypu turnaj a kurde hral jako celu dobu mizerne...
Reagovat
smazaný uživatel
Chlapci, máte v tom dobrý hokej..Počujete trávu rásť, bosoráctva nič iné sa k tomu nedá napísať..Ale pobavilo..
Reagovat
smazaný uživatel
Proč? Vždyť je to pravda. Andy na No1eho v současnosti bohuže1 nemá. Je mezi nimi obrovský rozdí1, asi největší, jaký kdy by1.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to Andy musi byt na tom asi spatne, kdyz na soucasne spatne hrajiciho No1eho nema...
Takze Berdych sanci ma;)
Reagovat
smazaný uživatel
ano a ano :D
Reagovat
smazaný uživatel
Takze jak John vyhraje turnaj, ani si to poradne nevychutnam;)
Reagovat
smazaný uživatel
Na to kaš1i. Co bych pak mě1 dě1at já? USO Andy vyhrál díky větru, OH protože by1 Federer unavenej, finá1e Wimb1edonu No1e vypusti1 a já nevim co ještě. :)
Reagovat
smazaný uživatel
*vyhrá1
Reagovat
Cico93
Čo je toto za písmo.;-)))
Reagovat
smazaný uživatel
C1co, co mas na mysl1?
Reagovat
Cico93
Ste odkukali od Kozoroha?
Reagovat
smazaný uživatel
Toz Kozoroh1
...je tu fcil popularnejsi jak Rafa Roger Andy a No1e dohromady na okruhu ATP;D)))
Reagovat
smazaný uživatel
*fc1l
Reagovat
smazaný uživatel
Jako ty povidacky o unave No1eho pro decka z jesli, to by si na mne mohli nekteri zkusit...Andy si ho povodil jak maleho synka...vyrubal ho a konec...
...kurde uz;D))))
Janowicz to je horsi sichta nez DelPotro...uz jen mentalne se srovnat s tim ,ze ti u teho servisu bude rvat jak Ugrofin v krvavem stretu s Germany...bych chtel videt No1eho jak by ho tehdy dal...
...prdlajz by dal...ani finale by nevidel...Jura to rubal kurde, ze to vypadalo, ze to vyrube vsechno a rozmlati vsechno na hadry, byl lauf, neskutecny.... OVSEM mistr travy ho proste zastavil...nikdo jiny na to tehdy nemel...
Krom toho DelPotro tehdy hral s rozsekanym kolenem, a ten srbsky umelec nebyl schopen ho ani pomalu na trave porazit, a to DelPo na trave (necht mi Juan odpusti) hraje jak posledni trouba...(ikdyz posledni jeho trava ok, ta byla super, ale Andy by Delpa smazl ve trech proste...;)

Na veter ti jeste skocim, ale na tohle ani nahodou...;)))
Reagovat
spaniel
On nepíše o únavě Noleho.
Reagovat
smazaný uživatel
jo ze vypustil...ten pribeh neznam. Znam jen o te unave;)
Tak to se omlouvam;)
Reagovat
smazaný uživatel
Vlk, blbosť, nič také som nepovedal..Hodnotím Djokovicov herný prejav vseobecne, aspon co sa Miami týka..na zápas Isnera s Djokovicom som nemyslel..
Reagovat
smazaný uživatel
Rikas jen ze Djoker hraje proste spatne;)
Reagovat
smazaný uživatel
Za všechno může Novak :D
Reagovat
janek_da
Rafa znížil standard?
Parafrázujíc větu z jednoho slavného rozhovoru "Rafa je v riadnej p1č1 a smeruje to všetko do srac1ek".

Ale hater Rafy nejsem, tak snad se na antuce zvedne, tedy kromě RG. Tam už to fakt tomu Novakovi přeju.
Reagovat
smazaný uživatel
Kašlu na to, hold budu spát málo. Dnes večer se budu dívat. Nemůžu v tom Novaka nechat, když tam bude vlk.

Abych se mu mohl tady za čerstva vysmát.

:D
Reagovat
smazaný uživatel
Ja prohry neprozivam;D)
Klidne se mne vysmej...

"My" s Johnem muzeme jen prekvapit, "Vy" s Djokerem musite proste vyhrat;)
Nevim co cekas od Vlka:D) Jako ze pred zapasem s No1em bude psat rekapitulace o peknem turnaji a dobrovolne predavat finale souperi...;D) To snad neeee....
Reagovat
smazaný uživatel
Vzdyt ja to myslel z legrace. ;)
Reagovat
spaniel
HolT
Reagovat
gigin
Ho1t
Reagovat
smazaný uživatel
;)
Reagovat
smazaný uživatel
Já byl tak rád, že nemám na škole češtinu a teď abych se kontroloval tady.. :)))
Reagovat
Nola
len aby to nebol smiech cez slzy..... Nolemu nesedia hraci s TOP servisom, naviac vcera Isner porazil vyborne /aspon do tohto stretnutia, podla vysledkov/ hrajuceho Nishiho, Nole naopak nepredvadza nejak oslnivy tenis....
Reagovat
Stan_Borowitz
Krom toho bych si troufl konstatovat, že Davidův servis je největší slabinou jeho hry, je poměrně dobře čitelný, snadno se returnuje a David si po něm nedokáže vytvořit tlak. Kdyby měl o něco lepší servis, tak by včera David asi vyhrál.
Reagovat
smazaný uživatel
Vzdyty ja vim. Mam z toho zapasu vitr jako blazen. Jakmile Isner brejkne Noldu, tak to bude v perdeli
Reagovat
Stan_Borowitz
když mu to jde, je to paráda. Jestli ještě o 10-15 % vylepší backhand, tak budeme mít Velkou pětku.
Reagovat
PH94
Tak dnešní semifinále budou lahůdkový :) Snad to Tomáš a Novak urvou :)
Reagovat
smazaný uživatel
Může mi prosím někdo kompetentní vysvětlit, proč se tady tak protěžuje Nišikori a dělá se z něho div ne hlavní favorit na zisk nějakého cenného titulu? Já takový zázrak nevidím, i když jeho hra je celkem pěkná. Ale jinak, táhne mu na 25, jednou byl ve finále GS, jednou ve finále 1000 a letos zatím nevypadává zdaleka s těma nejlepšíma (sorry Vlku. :)) Ještě nehrál (respektive se nedostal tak daleko, aby hrál) s Fedexem, Djokovičem ani Murrayem a na velkém turnaji nehrál SF.
Reagovat
smazaný uživatel
Omlouvat se nemusis...mozna John je nejaka ta pomyslna druha tenisova vlna, ...ja na to kaslu a vzdycky jsem kaslal... v mych ocich je proste nej.;) To je pro mne dulezite;)

Jinak toho Samuraje zkus zhodnotit az po turnaji, ono jinak se to pise a hodnoti, kdyz musis zohlednit fakt, ze vypadl s vitezem turnaje;D) To se pak uz jinak hodnoti proste;)
Reagovat
smazaný uživatel
Ok. :) Uvidíme, ale stejně to nic nemění na tom, že vypadává z hráči, žebříčkově druhé vlny, jak jsi napsal. S vítězem turnaje letos vypadl jen ve finále, když prohrál v Mexiku s Davidem Ferrerem. :) Zároveň je to nejvýše postavený hráč s kterým letos vypadl. I to svědčí o tom, že s těma nejlepšíma se ještě nějak letos nepotkal. Jinak já bych to Isnerovi přál ale ještě více Rebelovi. Doufám, že dnes sundá Skota a ve finále dílo dokončí. V Miami mu to sedí, tak by mohl.
Reagovat
Fandina
Také to přeji Berďovi. Konečně by mohl prolomit neúspěšná finále v letošním roce. Berďo pojď!!!
Reagovat
Grigor_Murray
Proč říkáte Berdychovi rebel? (typ kšiltofka)
Reagovat
smazaný uživatel
Já to píšu jenom, když reaguju na Vlka. :) Je to takové vtipné. Vlk ti podá pěkný, srderyvný příběh, jak k té přezdívce došel. :D
Reagovat
Nola
Nishikori uz mal 25 rokov, v decembri oslavi 26 ..... vacsinou citam, ze patri do mladej nastupujucej generacie, Novak, Andy v maji oslavia 28, Novaka nedavno zaradili medzi veteranov :D zapas som nevidela, Isner musel hrat vyborne, ak bude pokracovat v nastolenom trende, kludne moze Noleho vyprasit
Reagovat
smazaný uživatel
Venco ja vim jak jsi to myslel;) Ale zahral jsem spesne jeste krizny FH na tvou oblibenou BH stranu, abys mne neco jeste odpovedel, a ja si s Tebou mohl popovidat;)
---
Podivej, ja budu tlacit vzdycky spis ty tzv. "outsajdery" neboli podporovat, to zase ode mne se neda nic jineho cekat;) Kdo ceka neco jineho...tak se nedocka;)))

Tak Kei zraje pomalu, to je pravda...clovek asi musi byt uz fajnsmekr stylu Davor, aby to vsechno u Keie ocenil, ale ne kazdy hrac ma ten potencial na zacatku stejne rozvinuty... to proste Nishi nemel, musel vydrit mnoho veci...neni to proste Andy, ktery stoupne na kurt a vidis, ze ma prirozeny cit pro mic, hru atd. nebo Fedex, ze jo, ten uz musel v brisku mamcy pinkat;)

Vis mne sa ta porovnavani, kdo ma kolik let atd. nejak nelibi prave kvuli tomu, ze se nezohlednuje tzv. "nerovny startup"!
Ale kdybys napsal, co vidite na tom Grigorovi, vzdyt ho porad kazdy porazi;) Tak jsem s Tebou tzv. na stejne lodi... Ma tolik veci, ktere proste ten Japoncik vydrit musel...a stejne NIC;D)))) Jako neverim tem povidackam, ze potrebuje dozrat atd. atd. on je proste uplne spokojenej s tim co hraje...pohodar vsechno, ale jsou chvile, kdy si rikam, ze bych to, co mu bylo nadeleno, treba svihl do toho Japonce;D)
Reagovat
babolat.cz
protože je to v tenisovém TOP bílá vrána...
Reagovat
Davor1
Ja tu žiadnu Nishikorimaniu nevidím, akurát slova chvály po niektorých výkonoch, na tomto turnaji odohral 3 zápasy, kde hral skutočne fantastický tenis. Včera proti Izzimu už ale k svojej hre nedostal priestor, John odohral zápas, ktorý asi najlepšie vystihuje tento citát: "Byl to snad nejlepší zápas, ve kterém jsem tohohle velkýho chlapíka viděl. Hrál velmi dobře od začátku do konce a neměl snad ani jednu slabou chvilku," komentoval výkon Američana tenisový analytik a komentátor Brad Gilbert.

Je jasné, že Kei nie je zďaleka tak dominantný typ ako hociktorý zo súčasnej big4 a nemá reálnu možnosť sa im v budúcnosti ani priblížiť, z tej druhej vlny je ale v súčasnosti najlepší a podľa mňa na ten 1-2 GS a pár týždňov na prvom mieste rozhodne šance má a ja mu verím, že niečo veľké vyhrá. Nie teraz, ale o 2-3 roky, kedy už nebude Djokovič tak dominantný a zrejme nebude nikto, kto by ho v tejto pozícii vystriedal. Berdych, Wawrinka, Ferrer sa už zlepšovať nebudú, skôr naopak, Dimitrov s Raoničom budú kvalitatívne vždy len na úrovni druhej vlny a z mladých tam takisto žiadnu náhradu Federera, Nadala či Djoka zatiaľ nevidno. Nishi podľa mňa môže v tom prechodnom období patriť do najužšej špičky.

Dôvod, prečo je pomerne obľúbený vidím v jeho štýle, hrá fakt pohľadný, nátlakový tenis, rýchlo po odskoku, množstvo parádnych winnerov z oboch strán. Ešte som nevidel nikoho iného tak prehrávať Nadala na antuke, ako Nishiho v Madride, škoda toho zranenia... zápas s Wawrinkom na USO, to bola oslava tenisu...Jeho slabinou je, že je príliš závislý na medzihre, proti servismanom, ktorí majú svoj deň a padá im všetko (Čilič, Lopez, Izzy...) sa nedokáže dostať do tempa, keďže sa nedostáva k výmenam, na servise je permanentne pod tlakom, keďže hráči ako Isner keď majú deň, tak im vychádzajú aj riskantné returny, ktoré končia často nechytateľným winnerom... Na tomto musia s Changom popracovať, pretože v týchto zápasoch akoby nevedel niečo zmeniť, prispôsobiť sa...
Reagovat
smazaný uživatel
Super, tak vidím, že moje otázka měla v kontextu tvojí odpovědi smysl. :) Děkuji za odpověď. Jsem rád, že nám "laikům" občas naskytneš hlubší pohled do toho, tvoje odpovědi mají hlavu i patu. Ještě i španiel a je škoda, že třetí z trojlístku expertů už sem nechodí. No potěšující je, že všichni patří do tábora FFF. :)) Jj, v tom Madridu Niši fakt dominoval. Ale podobně dominoval proti Nadalovi Juan Martín Del Potro ve finále Davis Cupu 2011, na to se dívám snad ještě radši, škoda, že mu to vydrželo jenom jeden set...
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel
Jo jinak proti No1emu treba jeste pridat v tech prasatkach, dropech, a FH winnerech;) A pude to pekne. Finale 1ohna nemine;)
Reagovat
Grigor_Murray
Proti Nolemu si John ani neškrte, Djoker prokázal v předešlých zápasech obrovskou mentální sílu a i kdyby Izzy vedl,Dejoko to rázem otočí.
Reagovat
smazaný uživatel
Nevim, co ma spolecneho tento zapas s tim jak hral v tomto turnaji Dolgopolov nebo Ferrer...nejak nechapu...;)
Co mi je po nich...;)
Tlacim Izzyho, hatovani Djoka mne nezajima,,,na to nemam cas;)
Reagovat
smazaný uživatel
Bude to ráno ku**a bitva.
Reagovat
smazaný uživatel
No to bude;D)
Reagovat
smazaný uživatel
Ty se hlavne starej o skotaka jak bude pinkat s rebelem...;)
Aby to jeste Mura neprekombinovala...a neupinkla se...;)
Reagovat
smazaný uživatel
https://www.youtube.com/watch?v=_Z0VF2K6sjg

Johne, prosim jeste bud na okruhu tak 5-let;)
No a s tim No1em... sance jako hrom. Smet ho!!!;D)
Reagovat
smazaný uživatel
Nezapomen si pripravit kapesniky. :))
Reagovat
smazaný uživatel
jisteee ;D)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jasne Nishi musel uzit mezihru, na rozdil od Raonice a to bylo jen dobre, nejen pro tenis;) ale take pro Johna, aby mohl ukazat co v nem je, a co se za ty roky naucil;)

Uz ma i Hot Shoty;)

https://www.youtube.com/watch?v=yKqZ9soAh7c
Reagovat
Frick
http://praha.idnes.cz/v-zasilce-bananu-dovezene-do-ceske-republiky-se-nasly-drogy-p42-/praha-zpravy.aspx?c=A150403_081711_praha-zpravy_zt
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist