Plíšková přehrála i Tomljanovičovou a bez ztráty servisu je v semifinále

7. 8. 2015, 22:19
Aktuality 319
WTA STANFORD - Karolína Plíšková ve Stanfordu nepřišla o podání ani se svou druhou soupeřkou. Dnes si poradila hladce ve dvou setech s Chorvatkou Ajlou Tomljanovičovou a postoupila do semifinále. O páté letošní finále si zahraje s domácí Varvarou Lepchenkovou.
Karolína Plíšková

Karolína Plíšková odstartovala přípravu na US Open, na kterém by za měsíc ráda prolomila grandslamové neúspěchy, velmi solidními výkony. Ve Stanfordu odehrála dvě utkání a neztratila v nich set, ani servis.

Třiadvacetiletá Češka necelých 24 hodin po skalpu japonské veteránky Dateové nastoupila proti chorvatské vrstevnici Alje Tomljanovičové. V úvodu zápasu získala devět výměn po sobě, odvrátila všech šest brejkbolů, sama všechny tři příležitosti na brejk využila a po hodině a 18 minutách se mohla radovat z výhry 6-2 6-4.

"Jsem spokojená s tím, jak mi funguje servis. Dnes mi hlavně v důležitých chvílích hodně pomohl," komentovala Plíšková. "Je to úžasné a jsem velmi šťastná, že jsem tu už v semifinále. Tohle je můj první turnaj na tvrdém povrchu po delší době, což není nikdy jednoduché," dodala Češka, jež hraje na 'betonu' poprvé od březnového Miami.

Světová jedenáctka, jež má bez ohledu na výsledek ve Stanfordu jistý premiérový posun do Top 10, si v Kalifornii zajistila zápas o své páté letošní finále. V nich má v této sezoně bilanci 1-3. 

V semifinále Plíšková, jež zůstala nejvýše nasazenou hráčkou a jako jediná z kvarteta semifinalistek neztratila set, narazí na domácí Varvaru Lepchenkovou. S naturalizovanou Američankou, jež má gruzínské kořeny, vyhrála oba vzájemné duely ve třech setech - první před šesti lety a druhý loni ve finále v Soulu.

"Loni tu Varvara hrála velmi dobře. Určitě to bude těžké utkání," řekla Plíšková. Lepchenková, jež ve druhém kole vyřadila nasazenou jedničku Wozniackou, ve čtvrtfinále zdolala 6-7 6-2 6-3 Němku Monu Barthelovou a obhájila svůj loňský výsledek.

Souboj poražených finalistek předchozích dvou ročníků vyhrála Angelique Kerberová. Německá tenistka zdolala 4-6 6-4 6-4 Polku Agnieszku Radwaňskou, přestože prohrávala 4-6 a 3-4 a čelila brejkbolu. Kerberová tak vyrovnala bilanci vzájemných soubojů na 5-5.

"Po prvním setu jsem nepřestávala bojovat a šla sem bod po bodu," komentovala Kerberová téměř dvou a půlhodinové utkání před nadšeným publikem. "Všichni jste byli úžasní a já vás nechtěla zklamat. Věděla jsem, že nesmím přestat bojovat," poděkovala skvělému publiku.

O zopakování loňského finále si zahraje s Jelinou Svitolinovou, která zápas s domácí Alison Riskeovou zachránila rovněž na poslední chvíli. Ukrajinská tenistka pohrávala s mnohem aktivněji hrající Američankou 4-6 a 4-5 a soupeřka šla podávat na vítězství, Svitolinová se ale nevzdala, získala 9 z 10 gamů a po čtvrt roce postoupila do semifinále.

"Ona hrála velmi dobře, téměř nedělala nevynucené chyby. Snažila jsem se ji udržet u základní čáry, což bylo pro mě klíčové, pokud jsem chtěla vývoj otočit.Snažila jsem e bojovat až do konce," řekla dvacetiletá Svitolinová, jež má se svou příští soupeřkou Kerberovou vyrovnanou bilanci 2-2.

• WTA PREMIER STANFORD •
USA / Kalifornie, tv. povrch, 731.000 dolarů
páteční výsledky (07. 07. 2015)
• Dvouhra - čtvrtfinále •
Kar. Plíšková (4-ČR) - Tomljanovičová (Chorv.) 6-2 6-4
Kerberová (5-Něm.) - A. Radwaňská (2-Pol.) 4-6 6-4 6-4
Svitolinová (8-Ukr.) - Riskeová (USA) 4-6 7-5 6-1
Lepchenková (USA) - Barthelová (Něm.) 6-7(3) 6-2 6-3
Semifinálové dvojice: Lepchenková - Karolína Plíšková (4-ČR), Kerberová - Svitolinová.
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

319
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
EllNino
Statistika na servisu je žalostná ...6 dvojchyb a jen 36%, se divím, že to dokázala dotáhnout až do tiebreaku a ztratila jediný servis ...
Reagovat
EllNino
hm a servis ztratila v blbou dobu, 1:3, to už asi neotočí ...
Reagovat
tommr
a je to tam! Rozhodující byla asi hned první výměna poslední hry kterou Karolína zakončila nádherným kratasem. To jí uklidnilo a pak už neměla problémy doservírovat ... :)
Jinak dneska hrála Karolína až na jednu výjimku téměř bezchybně na servisu a deptala tím soupeřku. Ta si dneska musela připadat jako když hraje proti Petře se kterou má taky nelichotivou bilanci ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Stalo se něco mezi hráčkama a empirovou rozhodčí, že jí ani jedna z holek nepodala ruku? :D
Reagovat
EllNino
spíš jenom zapomněly :D
Reagovat
smazaný uživatel
Já si říkala, jestli se tam náhodou něco nestalo, když jsem zrovna nekoukala :) každopádně Kája zapomíná trochu "často" :D
Reagovat
kada.tom
pravda, že Karol zapomněla už několikrát, ale viděl bych za tím asi opravdu jen to, že prostě zapomněla, dneska bylo vidět, že se věnovala soupeřce a pak šla za diváky a pak ... na to nějak zapomněla, asi :-)
Reagovat
smazaný uživatel
taky jsem si všiml vícekrát
Reagovat
tommr
to "zavinila" Lepchenková, která se zdržela ve svým rohu a Karolína jí proto šla naproti a přitom nejspíš na rozhodčí zapomněla. Žádnej úmysl bych v tom rozhodně nehledal ... :)
Reagovat
VlS
Varvara byla při handshakingu hodně sympatická, asi holky fakt na umpire fakt zapomněly. Neviděl jsem žádnej spornej moment.
Reagovat
zpilat
bylo to tak, že lepčenko se pomalu vracela, tak jí šla plíšková naproti a poté, co jí podala ruku na ní bylo vidět, že si vzpomněla, že musí pozdravit diváky (jak ji to asi učí trenér) a šla jim zamávat a na rozhodčí už zapomněla! :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Kája předvedla parádní výkon a je dobře, že jí Varvara v druhém setu víc potrápila. Kája se ale nezalekla a ještě víc přidala. Ale pořád se mi zdá, že tam má rezervy. Na titul rozhodně má moc moc moc jí ho přeji. Měla by už začít napravovat letošní né moc dobrou finálovou bilanci :) A ještě je dobře, že si Kája tu desítku uhrála sama a potvrdila, že alespoň na 10.-8. místo určitě má :)
Reagovat
darek.vrana
Přesně, to bylo keců všude, jak se dostala do desítky, aniž by něco uhrála:). Sice by tam byla i bez toho, ale takhle je to stylovější.
Reagovat
tommr
přesně tak. Dnešní výhra je nesmírně důležitá v tom, že Karolína potvrdila, že se do desítky dostala naprostým právem. Nikdo to ted nemůže zpochybnovat ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
gratulácia chlapci, Kája to valcuje, nech sa jej i naďalej darí.
Reagovat
vendulkabendulka
Pate finale letos! To je vic nez obdivuhodne
Reagovat
EllNino
snad to bude 2. titul :) 4 prohraný premiery by byly škoda :)
Reagovat
kada.tom
přesně, chce to nějaký titul a ve Stanfordu, tak parádního turnaje, by to bylo velmi cenné :-)

myslím, že na Elinu i na Kerberovou má :-)
Reagovat
kada.tom
Karol = #8
Reagovat
EllNino
Týnaaaaa :D to bylo magickéé
Reagovat
kada.tom
Týna? Kája, ne? :-D
Reagovat
EllNino
Sakra :D :D jo Kája :)
Reagovat
kada.tom
parádní výměna na úvod hry :-)
skvělý pohyb :-)
Reagovat
tommr
Karolína si vybojovala další brejk (i díky dvojchybě Lepchenkový) a bude mít šanci dopodávat zápas. Snad tentokrát nezaváhá ... :)
Reagovat
kada.tom
děkujeme za DF, Varvaro :-)
snad Karol doservíruje :-)
Reagovat
tommr
ve druhým setu už není Karolína tak suverénní, ale pořád si udržuje náskok brejku. Na podání zatím nečelila ani jednomu BP tak snad už to dopodává ... :)
Reagovat
EllNino
tak a teď si to zakřikl :D
Reagovat
tommr
kaju se ... :(
Reagovat
zpilat
no jo, nebyls dostatečně pesimistický :-D
Reagovat
d@ve
Tak snad už to dopodá.. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud to Kája dnes vyhraje a vůbec o tom nepochybuji, tak má docela slušnou šanci na titul. Doufám, že Kerber se Svitolinou se budou dnes hodit aspoň přeš 2 hodiny
Reagovat
smazaný uživatel
S Kerber teda nevím. Sice jí začátkem roku na hardu porazila (celkem jasně), ale Angie má teď o dost lepší formu a navíc se z labilky vypracovala na mentální titánku (hlavně ve finále). Zatímco pro Karolínu by vyhraný Stanford byl největší titul kariéry, Angie už letos stejné tituly má 3.

Teď to ale hlavně vypadá, že Karolína bude mít problémy ještě i dnes.
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavně za sebou měla Angie v Sydney dva těžké noční zápasy..
Reagovat
lars
vypracovala na mentální titánku ?? to asi nee
Reagovat
smazaný uživatel
Na to, že bývala možná největší labilka na okruhu, tak je ten rozdíl obrovský. Loňská Kerber by TB 3. setu v Birminghamu nejspíš nezvládla.
Reagovat
janek_da
je pěkné, že sis toho všiml.
Ještě lepší byl Charlston, kdy s Keys prohrával 4:1 ve 3.setu
Reagovat
tommr
Kerberová se vypracovala nejen mentálně, ale i fyzicky. Vypadá ted neuvěřitelně namakaná ...
Reagovat
lars
psychicky odolnejsi je nez driv
Reagovat
smazaný uživatel
hráli Keshu :)
Reagovat
zpilat
to je nějaká hra? :-D
Reagovat
smazaný uživatel
písničku od ní :D
Reagovat
Frick
Vypadá do velmi slibně, ale to s Mitu na RG bylo zrovna tak. Klidně to může Kája ještě pros.rat....
Reagovat
smazaný uživatel
FO a Stanford je trochu divné srovnávat. -_-
Reagovat
tommr
Karolína získala brejk hned na úvod druhýho setu a vzápětí ho potvrdila čistou hrou na servisu ... :)
Reagovat
Jabadu
Karolína trochu (a správně) přibrala a hned je na to na síle znát.
Reagovat
kada.tom
další brejk :)
Reagovat
tommr
a první set je doma. Karolína je zatím jasně lepší ... :)
Reagovat
kada.tom
Karol se odmítá unavovat ... i dnes doufám, že Karol zvládne úspěšně 2. set :-)
Reagovat
smazaný uživatel
To je tenisová lekce!!! Nejvíc mě ale těší Káji pohyb..such a progress!!
Reagovat
tommr
Karolína ted jede: získala druhej brejk třetí čistou hrou za sebou a bude podávat na zisk prvního setu ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
uvolněná, relativně přesná a skvělá :) dnes se mi zdá, že téměř nechybuje na 1. podání
Reagovat
kada.tom
Karol jede ... :-)
Reagovat
tommr
a brejk potvrzenej čistou hrou na servisu. Lepchenko ted hodně chybuje ... :)
Reagovat
tommr
a Karolína má první brejk ... :)
Reagovat
EllNino
Kája :D tyvole to byl míč
Reagovat
tommr
když chce tak umí i běhat ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
to teda :D krásně ho doběhla. Už jsem ani nedoufal :D
Reagovat
smazaný uživatel
a ted další krásný míč
Reagovat
vrabejka
Az se Kaja bude dostavat do druheho tydne na grandslamech, myslim ze o ceske jednicce pristi rok nebude pochyb.
Reagovat
smazaný uživatel
Ještě není ani dvojka a ty už z ní děláš jedničku :-))
Reagovat
vrabejka
tak ale je to pravda na normalnich turnajich je nase nejlepsi, jen ty grandslamy.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to ani náhodou není.
Reagovat
blixa
Bože :D :D Co ty budeš dělat, až Petra skončí s tenisem ? Hodíš si to ? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Proč bych to měl dělat? :-) Mimochodem ti přijde normální se navážet do mě, když v tomto případě zjevnou kravinu napsal Vrabejka?
Reagovat
blixa
Bože bože, ty nikdy nic nepochopíš ... je to marný, je to marný ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ale já chápu. Zato ty nechápeš, že navážením se do mě děláš blba akorát ze sebe.
Reagovat
blixa
Hle, já už jsem starej a klidně to unesu, když myslíš :D
Reagovat
vrabejka
Kvitove jeden Madrid na veci nic nemeni.
Reagovat
EllNino
ten jeden Madrid je zdaleka nejcennější letošní titul české hráčky :)
Reagovat
Lunej..
Mašli si spíš hodí ti, co ji pořád kritizují, co by měla dělat, jak by měla hrát, jak je hrozná, jak jí to zase nejde atd. :) Pro mě je pořád Petra naše nejlepší hráčka, i když má děsné minely a není vyrovnaná. Ale má něco, co ostatním zatím chybí a proto má největší úspěchy. Když se člověk podívá jak dokáže školit, když má den, to je prostě něco. :) Takže až Petra skončí, nebudu se věšet, ale bude mi to dost líto.
Reagovat
smazaný uživatel
JJ Petra má asi to co má málokdo z tenistek a to je ta její labilnost.
Reagovat
smazaný uživatel
To je samozřejmě nesmysl. Není o nic labilnější než všechny ostatní tenistky, možná s výjimkou Sereny.
Reagovat
smazaný uživatel
Labilní jsou na WTA skoro všechny :) Já mám sice radši Lucku, ale dovedu uznat, že top level Petry je proti ní nesrovnatelně výš - její problém je, že na té úrovni neumí zahrát často. Kdyby to uměla, tak se přetahuje se Serenou o 1. místo.
Reagovat
Lunej..
Promiň, ale to je trochu k smíchu, co jsi napsal, že labilní je málokterá tenistka. Ale když myslíš..
Reagovat
smazaný uživatel
Dobře labilních je mnoho , ale spíše jsem tímhle chtěl napsat , že Petra je ta u které se to nejvíce projevuje má největší výkyvy zajímala by mě , která tenistka dokáže prohrávat několik turnajů první či ve druhém zápasu a z ničeho nic přijde jako vyměněná vyhraje velký turnaj a zase spadne někam výsledkama k hráčkám na konci světové stovky .
Reagovat
smazaný uživatel
Proč to stavíš do roviny, že Petra běžně vypadává v prvním či druhém zápase, když to není pravda?
Reagovat
blixa
To byla jen řečnická otázka na IQ ;-) Mě přijde neuvěřitelně komický, jak při sebemenší příležitosti okamžitě startuje a sám si přidává plyn :D Dyk je to přeci úplně jedno, která z našich je nej, radujme se že máme tři holky v TOP10 a hlavně ať nám tam dlouho vydrží ;-)
Reagovat
Lunej..
Tak konkrétně tady s ním souhlasím, jen reagoval. Spíš je to tak, že cokoliv Jirka napíše, byť normálně a pravdivě, je hned bráno jako startování a fanatismus. A pak se to rozjede, někteří do něj rádi rýpou, on se nechá blbě vyprovokovat a je tu kolotoč :)
Reagovat
Fandina
Reagovat
janek_da
jóóó, kolotoč

https://www.youtube.com/watch?v=zMeStj8Qs0s

"L" jako Lunej
Reagovat
tommr
zápas opět vysílá přímým přenosem DigiSport 2 ...
Reagovat
EllNino
Tak to je dobře, že po třech prohrách konečně uspěla :) ale Heather Watson v dalším kole už bude těžká ...
Reagovat
horska.kraslice
Ta kvalifikace je celá hodně našlapaná. Samozřejmě úměrně ke kvalitě turnaje.
Reagovat
EllNino
jj takže Heidi byl velice přijatelný los do 1. kola :) Heather dneska nadělila kanára Vesně,takže Jary nečeká nic lehkého :) ale věřím, že to dá :)
Reagovat
smazaný uživatel
V Praze to vypadá na divočáka pro mou oblíbenkyni Muchovou (nefiguruje v kvalifikaci)
Reagovat
tommr
divoký karty už jsou v Praze rozdaný. Do hlavní soutěže je dostaly Cetkovská, Vaidišová a Vondroušová a do kvalifikace Muchová, Zovincová, Kilnarová a Kolodziejová ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Cetkovská se mohla dostat přímo(ve čtvrtek 1.pod čarou) nebo na "special except"(dlouho nehrála), Muchová v kvaldě nefiguruje.
Reagovat
tommr
tak máš pravdu - všechno je úplně jinak než to bylo avízováno - zřejmě byly nějaký odhlášky na poslední chvíli. Jsem zvědavej jak bude vypadat pavouk hlavní soutěže ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
tam je jediná otázka ,jestli Cetkovská WC nebo přímo a místo ní na WC nová tvář.
Reagovat
tommr
těžko říct jak to bude. Acceptance list turnaje přestali aktualizovat 6.8 ...
Reagovat
smazaný uživatel
Hm , chtělo by to pro Marii do hlavní soutěže takže by se ta karta hodila .
Reagovat
tommr
průběžnej singlovej žebříček WTA k dnešnímu dni - po kompletně odehraném čtvrtfinále turnajů ve Stanfordu a ve Washingtonu ...
Vzhledem k posunu kalendáře už byly všem hráčkám odečteny body za lonskej Montreal i když se v Kanadě hraje až příští týden ...
Hvězdička znamená, že hráčka postoupila ve Stanfordu nebo ve Washingtonu do semifinále ...
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Petru Kvitovou ...

1. Williams, S. 12371 (+7376)
2. Sharapova 6386 (+1391)
3. Halep 5151 (+156)
-----------------------------------
4. Kvitová 4995
-----------------------------------
5. Wozniacki 4905 (-90)
6. Ivanovic 3706 (-1289)
------------------------------------------
7. Šafářová 3465 (-1530)
------------------------------------------
8. Muguruza 3315 (-1680)
------------------------------------------
9. Plíšková, Karolína 3215 (-1780) *
------------------------------------------
10. Suarez Navarro 3195 (-1800)
11. Bacsinszky 2920 (-2075)
12. Makarova 2920 (-2075) *
13. Kerber 2865 (-2130) *
14. Radwanska, A. 2760 (-2235)
15. Svitolina 2370 (-2625) *
16. Petkovic 2350 (-2645)
17. Errani 2320 (-2675)
18. Stosur 2295 (-2700) *
19. Keys 2275 (-2720)
20. Bencic 2090 (-2905)
21. Azarenka 2061 (-2934)
...
Reagovat
tommr
Petra Kvitová zůstává v žebříčku na 4.místě ...
Po nečekaným vypadnutí Wozniacký jí už nikdo ve Stanfordu nemůže předstihnout ...

Lucka Šafářová se v žebříčku posunula na 7.místo ...
Předstihnout jí ale ještě může Karolína Plíšková pokud ve Stanfordu získá titul ...

Karolína Plíšková se v žebříčku posunula na 9.místo ...
Pokud ve Stanfordu postoupí do finále posune se v žebříčku na 8.místo před Muguruzu ...
Pokud ve Stanfordu získá titul posune se v žebříčku dokonce až na 7.místo před Lucku Šafářovou ...
Předstihnout jí už ve Stanfordu nikdo nemůže ...

Z ostatních hráček stojí za zmínku propad Agy Radwanský až na 14.místo a vypadnutí Azarenkový a Venus Williams z první dvacítky ...
Do první dvacítky se naopak poprvé v kariéře dostala Bencicová. Pozoruhodnej je taky vzestup Svitolinový, která se už nenápadně propracovala až na 15.místo ...
Reagovat
smazaný uživatel
Na to, že Aga odečetla 900 bodů, tak ten propad zas není tak hroznej, desítku má pořád relativně na dohled. A ta vyrovnanost žebříčku není jen bodová, přijde mi, že hráčky na 5. až 20. místě jsou výkonnostně všechny plus minus na stejné úrovni a jednotlivé zápasy budou o detailech (povrch, forma, nálada...).
Reagovat
horska.kraslice
Však to ukazují i malé bodové rozdíly.
Reagovat
bIbec
nebál bych se říct, že hráčky na 4.!! až 20. místě sou na tom dost podobně .-)
Reagovat
EllNino
3. - 20. :) momentální Simona je na tom asi ještě hůř než Petra :)
Reagovat
tommr
a pokud bude Sharapka laborovat se zraněníma tak vlastně i 2.-20. Jen ta Serena ční vysoko nad ostatníma ...
Reagovat
EllNino
no a 21. Vika taky mezi ně patří :) já myslím, že mezi 3. - 50. místem nejsou velké rozdíly :) myslím herní ...
Reagovat
bIbec
tak záleží jakej časovej horizont myslíš tím "momentální".

Já osobně bych ji do stejný kategorie ZATÍM nedal.. Nepovedla se antuka a tráva, ale na hardech se zase může rozjet. Ten bodovej náskok před 4. Karličkou je prostě relativně velký (myslím jakože race)
Reagovat
EllNino
jo jasně, ale už docela dlouho čeká na výsledek, kterej by stál za to :)
Reagovat
smazaný uživatel
být 8. (jít do finále) by Káje určitě pomohlo, být 8.nasazená v Cincinnati a jít přímo do 2. kola v náročném programu
Reagovat
tommr
jj posun na osmý místo by byl pro Karolínu velký plus. Přinejmenším by jí pak nehrozilo, že narazí na Petru nebo Lucku už ve třetím kole jak se to stalo v Torontu ... :)
Reagovat
horska.kraslice
Stejně je to paráda. Ještě nedávno se stále řešilo, kdy už konečně Karolína do desítky a jestli brzy vůbec, a teď se řeší první osmička. :-)
Reagovat
EllNino
Terka postupuje po prvním gemu ...:) tomu říkám klika jako od blázince ...aspoň jí to trochu pomuže z tý mizerie
Reagovat
smazaný uživatel
že byla na kafi s Koukalovou :D
Reagovat
EllNino
jojo Klára na posledeních 2 turnajích uhaluzila pouze zápas s Celik, ale přesto si připsala super body za čtvrtfinále a 2. kolo :D
Reagovat
tommr
jestli si někdo takovou kliku zaslouží tak je to Tereza. V poslední době měla mimořádnou smůlu na los když dostávala do prvních kol samý těžký soupeřky ... :)
Reagovat
horska.kraslice
Tak tak. No a teď na Polonu. Nic jednoducháho, tak Terko, zabojuj!
Reagovat
smazaný uživatel
původně jsem chtěl vstát, ale potom jsem to nějak vypustil, no teď jsem se mrknul na highlighty... neskutečnej tenis od obou, ani ten čenglish komentář nemůže pokazit dojem :-) Přál bych Angie, aby se jí povedlo takovej tenis předvádět i na US Open, by znovu mohla "nečekaně" vyprovodit nějakou super star. A teď ve Stanfordu pojďme finále Angie - Kája, co nemohla včera nechat Alje blbej set...;-)
Reagovat
blixa
Nemohla, nemohla, dyk v druhým dělala co mohla aby si ho Alja vzala, ale když ta se vyhází ve dvouchybách, tak co má chudák dělat ? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Je Alja nebo Ajla? o.O
Reagovat
EllNino
Ajla :)
Reagovat
smazaný uživatel
no ale Alja je přezdívka :-P
Reagovat
smazaný uživatel
v článku ji taky nazývají přezdívkou :D
Reagovat
blixa
Samozřejmě že Ajla ale já si to kdoví proč furt pletu :D
Reagovat
sprchon
I Kája pochválila zápas Angie s Agou. :)

https://twitter.com/KaPliskova/status/629874108151402496

Na stránkách WTA k tomu stojí nadpis "Match of the Year?". Jeden z nejlepších zatím určitě.
Reagovat
smazaný uživatel
100%. Podle mě nejlepší
Reagovat
tommr
pokud bude Kerberová takhle hrát i nadále tak se brzy vrátí do první desítky ...
Reagovat
EllNino
no, víme, jak skvěle hrála v Birminghamu a jak to pak dopadlo ve Wimbledonu :)
Reagovat
smazaný uživatel
to se dá nejspíš čekat i na US Open, ale do top10 Angie určitě patří.
Reagovat
blixa
Ale jo, patří, jen tu top10 budeme muset asi trochu nafouknout .. ;-) :D
Reagovat
tommr
no já hlavně doufám, že se tam dostane na úkor jedný Španělky a ne na úkor některý naší hráčky ... :)
Reagovat
Frick
To už začíná být takový dobrý zvyk.
Reagovat
sprchon
Třeba Kamke vs Martin/Albot. :D

No snad se i v Praze dočkáme české účasti ve finále. ;)
Reagovat
tommr
naši muži začínají bohužel trochu zaostávat ... :(
Reagovat
Frick
Pavlásek strašně zklamal včera... :-(
Reagovat
EllNino
jono, ale jinak nehraje zle, už je ve 150 :)
Reagovat
sprchon
Včera jsem ho viděl poprvé naživo a ničím mě nezaujal... Vypadal, že měl dost, v tom vedru to není sranda.
Reagovat
EllNino
no tak podle včerejšího zápasu fakt nemužeš soudit, to bylo hrozný :D jinak ale nehraje vubec zle a do konce roku by se mohl do tý stovky dostat
Reagovat
sprchon
Jo, to by mohl. :)
Reagovat
EllNino
https://pbs.twimg.com/media/CLziIZqUAAA4iuY.jpg:large

Tak nějak potichu skončila, ani jsem to nezaregistroval :)
Reagovat
smazaný uživatel
Já už ji asi v Birminghamu zaregistroval jako trenérku... :)
Reagovat
EllNino
kohopa ? :)
Reagovat
smazaný uživatel
Alison Riske - vždyť to tam píše, ne? :D
Reagovat
EllNino
vidíš, já to nedočetl a teď jsem tu za blba :D
Reagovat
EllNino
Tak Andrea ve své domácí Plzni postoupila do finále a zítra uvidíme opět české finále na domácí půdě :) titul ale přeju "naší" Andy :)
Reagovat
tommr
jj nakonec to pro nás dopadlo nejlíp jak mohlo. Ve finále taky budu přát víc Andree, ale když vyhraje Bára tak se nic neděje ... :)
Reagovat
Frick
JJ, u mne je to jeden z těch českých zápasů, kde nemám jasnou favoritku.

Ale tak asi Andree. Vyhrát doma v Plzni... Bára už má titul z Olomouce, nemusí hamounit :o)
Reagovat
smazaný uživatel
Je to skvvělé, Andy to moc přeju! Zatím prochází turnajem poměrně snadno, tak kéž by takhle "snadné" bylo i finále. Upřímně se Báry trochu bojím, ale snad Andree pomůže domácí atmosféra a podpora publika. :)
Reagovat
EllNino
http://www.tenisportal.cz/hrac/mastnak/

Tak bych se fakt nechtěl jmenovat :D
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.bettingpro.com/category/entertainment/top-9-most-unfortunate-names-in-sport-201508050006/
Reagovat
EllNino
Gaylord :D
Reagovat
LukasH
je moc krásná https://www.facebook.com/petrakvitovaofficial/photos/a.188526497878104.51345.185199214877499/988267851237294/?type=1&theater

zápas s Vikou by mohl bejt bomba, pokud by obě hrály kvalitní tenis.:-) Hlavně tedy Petra. A čert vem žebříček a body (k čemu bylo dobrý, že byla nedávno dvojka, když hrála na ho.vno), hlavně aby si zas věřila...
Reagovat
tommr
Bára Krejčíková je první finalistkou když dneska podle očekávání porazila Gábinu Pantůčkovou 6:2 6:4 ...
Mnohem zajímavější bude druhý semifinále ve kterým bude Andrea Hlaváčková bojovat s ruskou Komardinovou. Snad to Andrea v tom nelidským horku přežije ve zdraví ...
Reagovat
EllNino
Tak po několika změnách v pavouku se nakonec z českého zápasu nebude konat nic :) Lucka se dostala do velice přijatelné části, v prvním kole bude hrát s letos trápící se Kudryavtsevou, má s ní bilanci 3:0 a Alla navíc půjde na zápas téměř z letadla, neboť ještě včera hrála debla s Nasťou ve Washingtonu :) v případném druhém kole by pak Lucka zřejmě potkala Duque Marino, pokud nepřekvapí Robillard Millette, členka letošního Fedcup týmu

Terka přeci jen může pomýslet na úspěch, protože dostala Yulii Putintsevu, kterou ale letos neporazila v Indian Wells. Ale rozhodně to je lepší, než český souboj :)
Reagovat
EllNino
*Fedcup týmu Kanady
Reagovat
tommr
zdá se, že pořadatelé vyslyšeli naše stížnosti ... :)
Ale vážně - je to určitě změna k lepšímu. Obě naše hráčky ted mají férovou šanci na postup do hlavní soutěže. Jestli jí využijou je už druhá věc ...
Reagovat
EllNino
uvidí se no :) Lucka by mohla, ikdyž jí to nikdy v Severní Americe moc nejde :)
Reagovat
smazaný uživatel
Charleston? ;-)
Reagovat
EllNino
myslel jsem na betonech, Charleston je přeci jenom pořád antuka, ať je jakkoli rychlejší než mnoho betonových dvorců :))
Reagovat
blixa
Annička je Rising Star Of The Month, paráda ! Děkuji všem spoluvolitelům ;-)
Reagovat
janek_da
počkej, od příštího měsíce do konce sezony to bude Bušička
Reagovat
sprchon
To si pleteš s loňským rokem... :)

Ale je fakt, že v Draw challenge mi teď vyšlo, že prohraje až v SF s Luckou. Ale to asi jen proto, že je mi Genie líto. Nevěřím tomu.
Reagovat
sprchon
Jo, taky jsem rád a taky děkuju. :D
Player Of The Month nám o kousek uniklo, ale na Samičku a její fanoušky se nejde zlobit. :)
Reagovat
dadaft
jak to má Vika s tím kotníkem nebo co jsem to slyšel, že jí zase zlobí?
je to OK?
Reagovat
smazaný uživatel
S kotníkem? Pokud vím, tak z Washingtonu se odhlásila kvůli ramenu... Ale myslím si, že to nebylo nic vážného. Spíš jenom Vika přehodnotila svůj program turnajů.
Reagovat
sprchon
Tak mi vyšlo finále Petra vs Lucka. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Já mám SF: Serena-Káťa, Petra-Simona, F: Serena-Petra, W: Petra :DD
Reagovat
sprchon
Já mám v SF proti Lucce Genii a proti Petře Angii. Nechápu, jak se mi to povedlo. :D Spíš tam ani jedna nebude...
Reagovat
blixa
Myslím, že Flavia nerozehranou Serenu vyřadí. O semi si to rozdá Kája s Samičkou.
Reagovat
sprchon
Jak myslíš, mně Serenu porazí až Lucka. :D
Ale jak by napsala Lunej, omlouvá mě vedro, věk a spousta dalších faktorů.

BTW dneska budeš na Káju sám, budu tlačit pouze v pozadí.
Reagovat
blixa
No jo no. V nouzi nejvyšší jen předseda ví sobě rady ... :D
Reagovat
dadaft
QF
Serena - Lucka
Venus - Káťa
Vika - Garbine
Aga - Angie
Reagovat
smazaný uživatel
Já mám u obou konec v QF.

SF: Serena - Belinda, Angie - Timea. Finále Serena - Angie. Vítězka Angie.
Reagovat
blixa
Já bych už v tom vedru radši nechlastal :D :D
Reagovat
kada.tom
Jsem nadšen :-)
Ten los vypadá moc dobře, vypadá to na super zápasy hned od pondělka, na což se většina z nás asi těšila :-)
Z českýho pohledu ten los je hodně atrkativní, ale určitě ne lehký - Lucka a Karol se mohou potkat už ve 3. kole, Bára to taky nemá jednoduchý a vypadá to, že bychom se mohli konečně po letech čekání dočkat magického střetu mezi Petrou a Vikou :-)
A Serena taky nemá špatný los :-)

Moooooc se těším :-)
Reagovat
lars
zadna z nasich hracek se nedostane do CF
Petra prohraje s Vikou - naznacuje to pravdepodobnost
Lucka prohraje s rozjetou Stosur - pac natocila video
Karol prohraje s rozjetou Stosur - dolehne na ni unava z finalove bitvy ze Stanfordu
:(
Reagovat
dadaft
naprostý souhlas.
je to namixované tak, že od prvního dne bude k vidění minimálně jeden mezi fandy očekávaný zápas denně. ))
ode mě osobně je fajn, že uvidím Elinu proti Vice, a pak jedna z nich proti Petře, to je rozjezd turnaje jako hrom.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, a taky ta osmina Caro, Genie, Belinda, Bára, Varvara, Sabine a Venus --- hustý..............
Reagovat
smazaný uživatel
Já očekávám osmifinále Vika - Kiki. :D Věřím, že k zápasu Vika - Petra dojde a jsem celkem přesvědčený, že Vika na betonu vyhraje... Jinak má celkem dobrý los i Anička, naopak Caro to má blbý, že ve 2. kole může mít Belindu. Tam bude zapotřebí úplně jiný výkon než ve Stanfordu... Moc nadějně to nevidím ani v kvalifikaci pro Monču a Donnu, ale snad mě příjemně překvapí.
Reagovat
smazaný uživatel
Já nevěřím, že k zápasu Petra-Vika dojde, ale hrozně bych si to přála. Tím, že vyhraje Vika, bych si tak jistá nebyla. :D Mírnou favoritkou by byla asi Vika, ale věřím, že by Petra mohla vyhrát. Ať už bude hrát s Elinou nebo s Vikou, tak to bude pro ni těžký zápas...
Reagovat
dadaft
já přeju v kvaldě více holkám, Poloně, Yarce, Bethanie, Lucce........ nejtěžší to asi bude mít Saša Sasnovič.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak já přídu k počítači a koukám že už je los :D tak čumim hned na petru... a v dalšim kole se střetne bud s azarenkovou nebo svitolinovou... :D to bude mít hodně těžký Petra, ale doufám že aza postoupí a konečně tenhle zápas s kvitovou uvidim!
Reagovat
lars
doufam, ze k zapasu Petra - Viky nedojde.
snad se nekdo z top20 odhlasi :))
Reagovat
janek_da
Bude to mít Stober s Angie dost těžké. Už tak parádní fyzičku pozvednout na ještě vyšší level.
Reagovat
dadaft
koukám, že jsem prošvihl první velký zápas americké túry. ((

pokud jde o Karolínu, taky jsem neviděl, jen jsem mrkl na průběh zápasu a taková perlička -- když pominu úplně první gem, tak v každém setu měla Ajla brejkbol(y) dřív než Kája, nevyužila je a následně přišla o vlastní servis, což ty sety rozhodlo.

Elina -- vyhrála zase po boji a abych se neopakoval, tak dnes hodnocení z té lepší stránky -- v posledních dvou zápasech 16x (!!!) prolomila servis soupeřek.
na returnu je zdá se ve velké pohodě...
Reagovat
janek_da
trochu nechápu, co se ti na Elině líbí. Takhle defenzivní hráčku, aby člověk pohledal. Navíc třeba i Errani má tu defenzivu pestřejší, Timea ji má taky pěknou, Angie nejlepší.

Proti defenzívě nic nemám, ale všeho moc škodí. Ty její zápasy jsou vyloženě o soupeřce.
Reagovat
smazaný uživatel
Ano. Je to jednolitá a až moc jednoduchá hra. Hrozná nuda...
Reagovat
dadaft
jak říkám, ještě tak před půl rokem to celkem dokázala rozdělovat, hrála se slušnou razancí a dobře umisťovala, nevím, co se s ní teď děje, ale teď svoje zápasy opravdu pojímá HODNĚ defenzivně.
potřebovala by někoho, kdo by jí dostal na vlnu, že chce výměny rozhodovat sama,,,,,,,,,,,,,,,,,
Reagovat
dadaft
tak v prvé řadě její pohyb - připadá mi velice přirozený, myslím, že by byla třeba skvělá alpská slalomářka, prosmýkla by se mezi tyčemi jako lasička.

a myslím, že když se drala do světové dvacítky, tak hrála útočněji.
ona sice je ten typ, který nerad kazí, ale třeba ještě letos na AO nastřílela v prvním setu Sereně přes deset winnerů (samozřejmě ji to Serena tak trochu dovolila, dál už winnery sázela hlavně ona, ale Elina hrála fakt dobrý zápas),,,,,,,,,,,,,,,
od antuky se mi zdá, že se zase dost drží v obraně.
moc se mi to nelíbí, ale hlavní slabinu už jsem zmiňoval - servis.

mimochodem s Angie má Elina H2H 2:2 a vyhrála poslední dva zápasy (letos Brisbane, loni Wuhan), tak jsem dneska zvědavý, je to až v jednu, ale dám sirky pod víka...
Reagovat
A.R.R.
Aga sice prohrála, ale zápas to byl super a hlavní je že se konečně zvedá, začíná mi zase dělat radost holka. A nevím jestli už to tu proběhlo, Mášena se odhlásila z Toronta.
Reagovat
smazaný uživatel
Bylo hlášeno,že Siniaková nebude hrát v Praze,protože dala přednost kvaldě v Torontu,tu ale nehraje,co je s ní?
Reagovat
bIbec
je zraněná. Něco s nohou.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo vlastně její idol je Maria
Vtipné :)
"Ruska, jež od Wimbledonu nehrála, se z turnaje odhlásila kvůli zranění pravé nohy." Citováno z expres zpráv
Reagovat
smazaný uživatel
Katka si udělala výron v Bad Gasteinu...
http://siniakovakaterina.cz/novinka-101/bad-gastein/

Co se týče Mashy, tak to je teda pech. Byla celkem dlouhá pauza a stejně mají moje favoritky zdravotní problémy... :(
Reagovat
Frick
Takže klidně by zase mohlo bejt finále Kája x Angie.

Kdyby ano - měla by Kája více šancí než na trávě?
Reagovat
sprchon
Myslím si, že na Angie nemá, ale snad uvidíme, chci tohle finále. :)
Reagovat
sprchon
I když v Sydney ji porazila, tak třeba jo. Momentálně hraje Angie úžasně, dneska musela fakt vytáhnout všechno, co uměla. S Kájou to bude jiné, kratší výměny a rychlejší údery. Kája se mi včera líbila hlavně psychicky, ve hře to nebylo nic extra. Ale jak je známo, výkon hráčky někdy roste s výkonem její soupeřky. Je pravda, že dost ranařek Angie poráží, ale dost taky ne...
Reagovat
smazaný uživatel
Aga to nakonec do vítězného konce nedotáhla a to hlavně nízkou úspěšností proměnění BB. Vstávání se vyplatilo, protože to byl opravdu nejlepší zápas tohoto roku, co jsem viděl. Gratuluji Angie, hrála moc dobře a v závěru rozhodlo, že udělala méně chyb než Aga. Aga ke konci už nejspíš nemohla a často chybovala. Škoda některých právě zbytečných chyb a hlavně nízkého nedůrazu, kdy by mohla jasné zabíjet a brát bod. Po mizérii před Wimbledonem se Aze zase blízká na lepší časy a hra je mnohem mnohem lepší :)
PS: Kájo, vyhraj to tam!!!!!
Reagovat
VlS
nízkého nedůrazu? Takže vlastně důraz? Negace negace
Reagovat
sprchon
Výtečně. :)
Bitva jako řemen od začátku do konce a nezkrotná Angelique zůstala nezkrocena. :) Přesně jak jsem si přál. Parádní tenis, díky oběma. Stálo to za to, přivstat si. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
pane bože, moje nervy -_-
Reagovat
sprchon
Zápas zrušen... Zrovna když jsem vsadil na Lucku. Snad tam není nějaké zranění.
Reagovat
sprchon
Aha, asi jim tam někdo vypadl, takže je změna.
Lucka hraje s Kudryavtsevou a Terka s Putintsevou.
Reagovat
smazaný uživatel
pro první kolo docela dobré soupeřky .)
Reagovat
zpilat
první kolo, ale kvalifikace! :-D
Reagovat
smazaný uživatel
jooooo! :) jedémééé
Reagovat
smazaný uživatel
Aga pořád žije, ale ten brejk sám nezmizí :(
Reagovat
smazaný uživatel
No jo. Holky už melou z posledního.
Reagovat
sprchon
Až teď jsem si všiml. :) Gratulace! 6:2, 6:2. Máte na titul.
Reagovat
smazaný uživatel
tento zápas si 3 sety zaslouží a proto se na to dodívám. Ago zabér. Škoda na konci, bylo to i na odvrácení druhého. Škoda no :(
Reagovat
smazaný uživatel
třetí set už asi nedám. no uvidíme, co Aga předvede na returnu
Reagovat
sprchon
Neskutečný věci. :)
Reagovat
sprchon
Ale myslím si, že třetí set taky bude stát za to. :)
Reagovat
bIbec
sem úplně zapomněl, po tak dlouhý době bez pořádnejch turnajů, že ty Premiér-pětky bývaj tak nabušený. V podstatě bez možnosti na rozehrání.
Petru a Viktorku bych viděl rád, ale až v pozdější fázi. Takhle to pro Kvítko moc nevidím. Ona i ta Svitolina by nebyla žádnej med. Vzpomeňte na minulej rok.
Reagovat
bIbec
aha, tak to nebyla Kanada ale Cincinnati (myslím ta Svitolina)

Každopádně 5 týdnů, nebo kolik, bez tenisu a hned hrát (zřejmě) s Azarenkou první zápas.. to je na houby. Sem nasranej.
Reagovat
flex
že nehrála 5 týdnů...
Reagovat
sprchon
vs Bye a pak vs Bye/Bye.

Zase bych to s tím zdravením nepřeháněl. :)

http://www.wtatennis.com/singles-draws/tournamentId/740/round/1/rangeStart/17/rangeEnd/32
Reagovat
smazaný uživatel
yeees srovnáno :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nemáte prosím stream na Angie a Agu ?
Reagovat
sprchon
http://live.realstreamunited.com/streaming/free-live-video-streaming-kerber-a-radwanska-wta-stanford-tennis-wta-109261.html
Reagovat
smazaný uživatel
Díky :)
Reagovat
sprchon
Už jede na dvě hlavy a Aga měla slabší chvilku. :) Break je tu.
Reagovat
smazaný uživatel
tak tento nervy drásající game nakonec Aga utrhla, teda ale nervy moje takto po ránu :D ale je to nádhera
Reagovat
smazaný uživatel
naštěstí to Aga zvládla ukončit na returnu a další drama nedopustila, ale bude to ještě doooost těžké.
Ale je to moc hezký tenis :)
Reagovat
smazaný uživatel
přesně tohoto jsem se bál :( Angie umí otáčet zápasy ze všech stran a už dost přidala
Reagovat
blixa
Kujwa ...
Reagovat
blixa
Super Aga ! Tak se na obra musí .. ;-)
Reagovat
sprchon
Škoda že Angie nemá tu sukýnku černou. Ale i tak je jako vosa nebo sršeň. :)
Super tenis.
Reagovat
smazaný uživatel
tak takto dobře jsem Agu už dlouho neviděl hrát :) vážně super tenis
Reagovat
sprchon
Je to nabouchaný, co jste čekali? :) Tak snad super zápasy už od začátku...
Reagovat
blixa
Ale jo , jasný, jsou tam všechny, ale dostat Serenu ve čtvrtfinále je pech. Ale třeba ji Flavia vyřídí ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Aga zatím předvádí velmi dobrý tenis a hned v úvodu získala brejk. Půjde tu spíš o to, která udělá vích chyb, nebo která se odváží a zariskuje. Aga come on! :)
Reagovat
blixa
Aga je na vlně ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jojo. Dnes zatím hraje moc hezky a skoro vůbec nechybuje. Ale měla by co nejrychleji dohrát tuto sadu bo Ange už zabírá
Reagovat
sprchon
To teda čumím, Aga se toho vůbec nebojí... Vidím to na tříseťák.
Reagovat
blixa
Já doufám, že to Aga stihne ve dvou ;-) :D
Reagovat
smazaný uživatel
to já taky :)
Reagovat
Frick
Má tedy Kája dosti lehkou práci. K cestě do finále Premier turnaje jí stačí vyřadot tři hráčky mimo TOP 50.

Velmi levné body. Hřích to nevyužít. A ve finále by pak případně neměla co ztratit...
Reagovat
blixa
Varvara je v TOP50. Ale ono je to skoro jedno. Tyhle holky za TOP50 když chytí drive hrajou kolikrát líp než ty z TOP15. Je to hrozně vyrovnaný.
Reagovat
Frick
Téměř to asi nemá cenu řešit, jelikož hráčky ze druhé stovky čeká kvalda o US Open, takže logicky Báru Kr., Andrejku nebo Terku M. na žádném ITFku hrát neuvidíme.

Tedy - snad jen, že Bára Štefková bude asi hrát ITF 25.000 v Anglii.

http://www.itftennis.com/procircuit/tournaments/women%27s-tournament/info.aspx?tournamentid=1100035127

A Nicole jsem nikde nenašel... :-(
Reagovat
Mark976
Takze gratulace Karoline predevsim......vsichni tady resite jine tenistky a jine turnaje. Snad si zaslouzi alespon jeden komentar.....
Reagovat
tommr
Reagovat
Frick
na tu 1000 postovou komedii, která tradičně nastane pro Petřině neuvěřitelné porážce, se celkem těším.
Reagovat
EllNino
Petra neprohraje, neboj :))
Reagovat
smazaný uživatel
Prohraje. Nejdřív vyklepne Viku 6-3 6-1 a pak dostane od Brengle 6-2 5-7 2-6 (ze stavu 6-2 5-2 40-15). To by 1000 komentů padlo dvakrát :D
Reagovat
EllNino
:D jo :DD ale nedivil bych se, kdyby to tak bylo
Reagovat
slacker
Nepadlo
Reagovat
Frick
nemohla by dát Serenu v OF?
Reagovat
EllNino
ne, to spíš ta Pennetta v 2. kole :)
Reagovat
EllNino
Hm Lucka začne s Dashou Gavrilovou nebo Samanthou, Kája s Vinci/Knapp a pak případně hned proti sobě ...Bára má Lepchenko, tak to by šlo možná, přeci jen, Varvara nepředvádí 2 top výkony zasebou často :)) ...a Petra no ta má brutus Elinu nebo Viku ...ale to se poddá
Reagovat
tommr
Maria Sharapova has withdrawn from RogersCup with a right leg strain ...
Reagovat
tommr
Possible RogersCup QFs:

Serena vs Safarova
Wozniacki vs Ivanovic
Muguruza vs Kvitova
Radwanska vs Halep

pokud by se Lucka a Petra dostaly tak daleko tak by to byl vzhledem k losu docela úspěch ...
Reagovat
EllNino
neboj, Petra se rozjede na Vice a vypráší to tam až k finále se Serenou :))
Reagovat
tommr
když už si v tom fantazírování tak to můžeš rovnou napsat, že bude hrát ve finále s Luckou ... :(
Reagovat
EllNino
a co jako ? mám brečet v koutě ? :) nejde o život
Reagovat
tommr
jsem naštvanej, protože ty losy jsou čím dál tím horší ... :(
Reagovat
EllNino
ale je to jenom los a většinou se pak stejně papírové předpoklady mažou, Petra může klidně hrát v 2. kole s Elinou, protože ta hraje taky dobře .) Petra má navíc s oběma, jak s Vikou, tak s Elinou, pozitivní bilanci, jejich hra jí sedí, tak co řešit :) Petra se dotoho dostane :)
Reagovat
tommr
Petra je v prvním zápase na turnaji vždycky nejvíc zranitelná a může prohrát prakticky s kýmkoli natož s hráčkou formátu Azarenkový ...
Srovnej si taky její los s tím jakej má Muguruza, která je ve stejný čtvrtince jako Petra ...
Reagovat
EllNino
ale to je prostě los, ve Wimbledonu měla skvělej los a jak to dopadlo, navíc Vika z ní bude mít taky strach, mockrát ji neporazila :)
Reagovat
lars
Muze za to Marsufa
Reagovat
lars
* Marfusa
Reagovat
Frick
Tak pozor, Lucka by hrála případný OF s Kájou.

Losy zas.raný...

Jiedný štěstí je to, že hned o týden potom je šance na opravu.

A pokud Kája postoupí zítra do finále, taky by v Cinci měla bejt v osmičce nasazenejch, ne?
Reagovat
EllNino
ano správně :) ...ale 3. kolo Kája Lucka, to je zlej sen ...
Reagovat
EllNino
máš odkaz na ten los ?
Reagovat
Frick
https://pbs.twimg.com/media/CL1o2xIWoAAugJd.jpg:large

A lušti, brouku.
Reagovat
EllNino
Williams Lisicki 1. kolo, no to ne :D :D
Reagovat
tommr
pokud nebude hrát Sharapova ani v Cincinnati tak by měla být Karolína v osmičce tak jako tak ...
Našim holkám ale nasazení vůbec nepomáhá - Petra jako třetí nasazená v Torontu má nejhorší možnej los ... :(
Reagovat
slacker
nebrec
Reagovat
EllNino
Bouchard Bencic v 1. kole .)
Reagovat
smazaný uživatel
To je pro Genie dobrý. Momentálně může schytat debakl od kohokoli, od Belindy to zas nebude tak bolet. A na druhou stranu když se chytne, tak by to byl cenný skalp na začátek.
Reagovat
tommr
Riske už měla výhru na dosah - ve druhým setu podávala za stavu 5:4 na zápas. O servis ale přišla a pak se úplně sesypala - ve zbytku zápasu uhrála jen jednu hru z deseti ... :(
Reagovat
horska.kraslice
Došly jí síly. Nedivím se při jejím herním nasazení.
Reagovat
EllNino
Takže Petra bude mít v 2. kole vítězku mezi Victorkou a Elinou :) no wow, to bude mazec :) ale to je dobře, Petra se proti lepším hecne
Reagovat
tommr
takže to není nějakej špatnej vtip? :(
Reagovat
EllNino
ne :) naopak, konečně dojde na souboj Petra vs Vika ...teda pravděpodobně :)
Reagovat
tommr
jenže k tomu dojde v nejméně vhodnou dobu - nerozehraná Petra bude pro Azarenkovou snadný sousto ... :(
Reagovat
EllNino
ale prosímtě :) to bych netvrdil, protože u Petry vubec nevíš, co přijde :)
Reagovat
EllNino
Lucka je ve čtvrtince se Serčou, takže na titul to nevidím Lucy :)
Reagovat
Frick
No, tak jí jednou porazí, kurwa!
Reagovat
EllNino
no jednou maožná, za pár let .)
Reagovat
smazaný uživatel
Takže petra bude svůj první zápas po wimbledonu hrát s azarenkou....no, těžší to být nemohlo...vika je podle mě top3
Reagovat
EllNino
no konečněěěěě :))
Reagovat
EllNino
a zdroj ?
Reagovat
smazaný uživatel
jdu si 3 hodiny pospat :D
Reagovat
EllNino
na koho vstáváš prosímtě ? .))
Reagovat
smazaný uživatel
na Agulku :*
Reagovat
EllNino
jo takhle :)
Reagovat
smazaný uživatel
ty nebudeš?
Reagovat
EllNino
asi ne :) chtěl jsem ale asi to nedám :))
Reagovat
smazaný uživatel
:D já zkusím vstát, ale taky asi brzo usnu :DD
Reagovat
tommr
naše holky měly zase jednou neuvěřitelnou smůlu na los. Naše jediný dvě hráčky v kvalifikaci - Lucka Hradecká a Tereza Smitková - se potkají už v prvním kole. Vítězka bude ve druhým kole bojovat o postup do hlavní soutěže nejspíš s Hercogovou ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
tak to je teda už zase v pr.. :D Chuděra Smitková. Spíš to vidím na Lucku a navíc Polona není moc na hardu dobrá, tak co víš :)
Reagovat
tommr
Lucka bude jasná favoritka, ale já to budu tentokrát přát Smitkový, protože ta se potřebuje nutně nějak chytit ...
Hercogová je nepříjemná soupeřka i na hardu, ale byly tam i mnohem silnější hráčky ...
Reagovat
EllNino
já Lucce, protože má šanci na padesátku, navíc má větší šanci v hlavně soutěži než Terka :)
Reagovat
R01316
Co se divam na los, tak Terka s Luckou na sebe vubec nenarazi. Nejspis jim nekdo vypadl, tak to cely prekopali...
Reagovat
horska.kraslice
Vyjádřila jsem se asi nejasně. Nemyslím jen los na tomto turnaji, ale losy Terezy v této sezóně.
Reagovat
horska.kraslice
To patřilo úplně jinam, omlouvám se!
Reagovat
EllNino
buď rád, Terka je stejně teď ve srabu, takže je aspoň 100% jedna v 2. kole :)
Reagovat
horska.kraslice
Vidím jistou podobu s loňskou nasazovací smůlou Lucky Š. (ovšem v jinémm levelu). Takže z toho vyplývá, že i Tereza tu smůlu jednou musí protrhnout :-).
Reagovat
tommr
pro Terezu ten los není zase tak smolnej, protože jako nenasazená mohla dostat mnohem silnější soupeřky než je Lucka. Spíš je to smůla pro českýho fanouška, protože zaručeně příjdeme o jednu hráčku už v prvním kole kvaldy ...
Reagovat
horska.kraslice
Vyjádřila jsem se asi nejasně. Nemyslím jen los na tomto turnaji, ale losy Terezy v této sezóně.
Reagovat
tommr
tak dneska už Tereza tu smůlu konečně protrhla ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
začala dobře druhý set. Hraje poměrně dobře, tedy na její poměry
Reagovat
EllNino
ona hraje takovej až bych řekl blbě drženej forehand, ale je děsněj účinný, nízko nad sítí, brzy po odskoku míčku, špatně se to čte, hodně mění směr :) ale celkově se mi její hra líbí :)
Reagovat
horska.kraslice
Hraje pěkně útočně, jen by to chtělo občas trošku více variability. Svitolinu často zažene daleko za základní čáru a pak nic toho.
Reagovat
EllNino
no ona pěkně střídá úhly, posílá takový pomalejší a kratší údery po lajně, který jsou hodně nebezpečný, ale pak místo na síť zaleze zase zpět na baseline :)
Reagovat
horska.kraslice
Někdy to přímo volá po stopballu, ale to asi není její styl.
Reagovat
EllNino
ten snad neumí zahrát :)) ne to asi jo, ale prostě není to její hra no :) hraje hodně placatě, téměř bez liftu, třeba jako Mirjana Baroni, ale ta má zase hodně silný zápěstí, takže to občas švitá nádherně :) ale někdy taky ne
Reagovat
horska.kraslice
Teď cosi zkusila, ale bylo to do půl hřiště, nicméně bylo to účinné.
Reagovat
EllNino
jo taky jsem to viděl :D
Reagovat
smazaný uživatel
Není to špatná hra. Ale chce to něco jako oment překvapení. A pokud bude dobře kovaná, tak půjde up. Je to taky jedna z těch travařek, takže během roku zas nic moc. Ale titul má :)
Reagovat
janek_da
jak tak koukám na Svitolinu, to je hra jak od Katky Siniakové. I ten pohyb má rozevlátej a servis trochu slabší. Akorát je o level lepší.
Reagovat
horska.kraslice
Je to tuhý zápas, Riskina do toho řeže jako o život.
Reagovat
blixa
Byl to dobrý člověk. Jen prsíčka měl trochu tuhá ...
Reagovat
smazaný uživatel
Ehm, taky je o dva roky starší. :D
Reagovat
janek_da
no vidíš, a jsou takřka vrstevnice
Reagovat
smazaný uživatel
Za dva roky se toho dá stihnout docela dost...
Reagovat
blixa
No to mi povídej, taková mladá holka v rozpuku, ta toho stihne ... !!! ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
bych to tomu puchyri Svitoline docela prala.. :-)
Reagovat
tommr
"o páté letošní finále si zahraje se Svitolinovou, nebo Riskeovou."

tak to určitě ne - Karolína bude hrát s vítězkou zápasu Barthel vs. Lepchenko ...
Reagovat
blixa
Autor už má dneska asi dost, pomotal si dva turnaje :D
Reagovat
janek_da
http://zpravy.idnes.cz/teploty-na-horky-patek-mohou-presahnout-39-stupnu-ceka-se-rekord-pwu-/domaci.aspx?c=A150806_141655_domaci_fer
Reagovat
blixa
No právě, dneska má na to nárok ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Dva turnaje ne, jen dvě poloviny pavouka :)
Reagovat
blixa
Ale jooo, už mám taky úpal ... :D
Reagovat
horska.kraslice
Je to tam už poměrně dlouho, čekala jsem, jestli to opraví sami nebo až po upozornění.
Reagovat
LubosZabloudil
Nechal jsem se nachytat komentátorem...
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist